אצבעות שחורות 23.12.11

סופשבוע לפני אחרון של 2011 באצבעות שחורות. בסופשבוע הבא יתכנסו העיתונים לסיכומי שנה לא עלינו. אני בכוננות ספיגה.

 סופשבוע

מדור חדש של לילך סיגן. לא הבנתי אותו. והעובדה שנשים משתמשות במילה הזו, שמתחילה בכ' ונגמרת בת' לא הופכת אותה ללגיטימית. גם לא באיזו משמעות חדשה-ישנה שסיגן המציאה. ייתכן כמובן שהאשמה בי, אבל מה הנקודה של המדור?

כפולה יפהפיה לגמרי עם דנה פיינרו. הכותרת מעצבנת, אבל נו, אי אפשר להשיג הכל.

וגם זאת, אני חייבת להודות.

והנה גם הכתבה של כרמית ספיר-ויץ.

שלושה כתבים התגייסו להביא את דיוקנו של מי שימונה בקרוב לאלוף פיקוד מרכז, תא"ל ניצן אלון.
חייל זקן עשה לכתבה בקרת איכות חלקית.

מוספשבת

גם פה יש מדור חדש, "מדור מגדרי חדש" כך מוצהר בשער מעריב, אחרת אי אפשר היה לדעת.
בילי מוסקונה-לרמן מאזנת את המדור של סיגן.

הקירות רועדים לקראת דו"ח המבקר על אסון הכרמל. בשבוע שעבר היה זה אלי ישי שהתראיין ל-7 ימים והגיע עם כל המסמכים, והיום נציב הכבאות לשעבר, שמעון רומח, ש"פוחד להיות הש"ג של אסון הכרמל".
מי בשבוע הבא?

הארץ

דורון רוזנבלום על כריס היצ'נס.

בועז כהן חוגג עשור למותו של ג'ורג' הריסון עם תמונות נדירות.

האם יגאל משיח, הכותב על עגורני ישראל, הוא איש הקולנוע והמרצה?

סטיבן ספילברג מעולם לא היה אחד הבמאים האהובים עלי, או המשפיעים, או מורי הדרך. אבל ברור שעל מיליונים כן. אורי קליין חוגג איתו יומולדת 65 ומנתח את דמותו הקולנועית.

שישבת/ ישראל היום

גם פה יש כתבת דיוקן על ניצן אלון, וגם פה הוא יוצא מאמי קושקוש.

אמילי עמרוסי עם כמה רבנים אורתודוקסים המייצגים את קול השפיות.
ובמדור שלה היא כותבת שכל מה שקורה עכשיו מקורו בשנאת דתיים.
כן, מה אכפת לכם שעשר נשים הולכות עם רעלות, היא שואלת.
ראשית זה לא עשר, ושנית, הן מרעילות עם הרעלות גם את בנותיהן. למשל.

7 ימים

אם חשבתם שמדובר באיזה ראיון זוגי של יערה וינקלר ויואל שליט, כפי שיכול היה לעלות מהתמונות המשותפות שקישטו את ידיעות בימים האחרונים, טעיתם. זהו ראיון עם וינקלר, שמספרת את כל הדברים הידועים, ולא מספרת את כל הדברים הלא ידועים. יואל אכן שיתף פעולה עם הצילומים, אין ספק, ואפילו תרם בוקסית של כמה מילים. וינקלר היא מה שהתקשורת יכולה לקבל כעת על אודות גלעד שליט, ובזה היא תסתפק. מה הסיבה לראיון מבחינתה? היא מסבירה. פניה לפעילות ציבורית (אה, גם אבא של גלעד אמר זאת), והיא אומרת מפורשות לאמירה לם: "תזכרי, זה לא ראיון סיכום, זו יריית פתיחה. יצאתי מכל התקופה הזו עם מוטיבציה לעשות עוד…"

וינקלר מאוד מוטרדת מהדרת הנשים, ומסבירה ש"זה לא קורה רק בעולם הדתי…", אבל הנה צוהר קטן להשקפת עולמה האישית על תפקידי גברים ונשים במרחב המשפחתי:

"בארוחה כולם ביחד, ואחר כך אני ואביבה מסדרות את המטבח, נועם הולך לטלוויזיה, יואל הולך למחשב עם גלעד – התפזרות טבעית".

גלובס/ G

דיכאון, התמכרויות, אלצהיימר, פרקינסון, אפילפסיה ואפילו אוטיזם. בבריינסוויי פיתחו טכנולוגיה מהפכנית שמשפיעה על מעמקי המוח.

עמית סגל בקווים לדמות העיתונאי הטאלנט, אם כי יצוין שהוא לא יוצא נגדו.

חן שליטא על מותגים מזויפים (ישלידז'הווקלבינוני). ואם אתם רוצים למצוא רק את החלק הרלוונטי לקצה המשנה, איך הזיוף יכול לפגוע בבריאות בחדר המיטות עשו חיפוש ל"סיאליס" ותמצאו את שלוש השורות הרלוונטיות, ובלצ"ג.

7 לילות

בגלל שאני מכירה חלקית את אמא שלה, שרי אנסקי, ומחבבת אותה מאוד, קראתי את הראיון, כתבת שער, עם מיכל אנסקי, בתה המוצלחת בקולינריה, כך מספרים, אין לי מושג, שהרי הדרתי עצמי מתוכניות אוכל ומכל הקשור בכך. לא ברור לי מה מטרת הכתבה שהרי הקורות המסוננים של אנסקי דור שני נסקרו לאורך ולרוחב.
שואלת אותה הכתבת, גבי בר-חיים, אם אמא מקנאה בה. אומרת הילדה שהיא לא יודעת, אבל מציעה לשאול את האם. חבל שלא שאלו אותה, או, בעצם, חבל שאין ראיון עם השתיים. זה היה מקנה איזה ערך מוסף לכתבה הזו.

וניג'וס, אם אנסקי הקטנה בת 31, והיא מספרת שאמא טיפלה בה כשהייתה בת 21, איך זה מתיישב עם שנת הלידה של האם ע"פ ויקי?

המוסף לשבת

אכן, כפי שמובטח בשער ידיעות, דפני ליף וסתיו שפיר מתפצלות ומדברות עם ברנע.
המוחים עם שפיר הם יונתן לוי (עורך בידיעות) ואלון-לי (ולא ככתוב) גרין.
עם ליף יצעדו בשדרה רגב קונטס, חברתו שיר נוסצקי ורועי נוימן דובר התנועה.
מפה והלאה הם ממשיכים לקשקש את קשקושיהם: שפיר התחברה לעמותה, ליף מתכוונת להקים חברה לתועלת הציבור עם דירקטוריון, תקנון, ועידה. אומרת ליף

"אנחנו רוצים לבנות דיאלוג של חלק מהציבור עם שאר הציבור. לציבור יש כוח. הלחץ הציבורי הוא כמו פטריות בגשם. אנחנו רוצים עוד ועוד פטריות".

יופי, מצוין, תמשיכו כך הלאה.
קונטס מבטיח שהמחאה תחזור בפסח. "עד אז הציבור יבין שלא השתנה כלום". אמת ויציב, by all means.
העיקר שהיה לנו שער מקסים יחד בספטמבר 2011.

שוש מולא ניסתה לדבר עם המשפחה של שוקי זיקרי. כולם לא ידעו לא שמעו לא ראו. בין היתר היא פנתה לאודטה דנין (אגב, שוורץ), היא אמה של דנה, הנשואה למייק זיקרי, האח. גם היא לא אומרת כלום. יצא לה טוב, חמקה לכתבת שער בפירמה ממש שנייה לפני שהשוקי עזב את הארץ.

מיילקבק

שי קסירר בדק את עמודי הבית של האתרים השונים וחיפש בהם נשים, וכה הוא כותב:

כשהדרת נשים לא יורדת מהכותרות, כך נראים מדורי הדעות ופאנל הפרשנים של אמצעי התקשורת החילוניים העיקריים של יום שישי בעמודי הבית באתריהם:
גלובס (33% נשים), הארץ (20%), nrg (אין), המארקר (אין), ישראל היום צדיק בסדום עם 50%.
ערוץ 2 מגיעים ל-50% בזכות המתרגמת לשפת הסימנים ובזכות הכתבת סמדר פלד שנשארה לשבת עם הפרשנים ולא הביעה דעה (אחרי כתבתה על אמהות פונדקאיות). ברוב השבועות הלפיד מוקף רק גברים. בערוץ 10 נסלי ברדה ישבה לבדה כל המהדורה, ללא פרשניות וללא פרשנים.

לחם עבודה

בן כספית כותב במדורו שהשבוע הושלם תהליך הדחתה של צאגה מלקו, מנהלת רשת א' בקול ישראל.

איפה הימים של סי ג'יי? עיתונאי אמריקה מתלוננים על היחס שהם מקבלים מהבית הלבן ומקצין העיתונות של הנשיא.

יש עורכים בבית?

נחשו מהי חנות נוחות.

למרבה הדוהם התרגום הקלוקל פשה גם בתיאורים מקוריים מקומיים.


(באדיבות ז'ורנל, ואם הגע/התם עד הלום, תוכלו לקרוא את המדריך להישרדות לקראת פרוץ האח הגדול ב-1 בינואר. לא חובה אם עצביכם רופפים.)

אני מנסה להבין את הכותרת הזו: "הנערות לא בוחלות באמצעים כדי להשיג את הג'ינס החדש".
באיזה אמצעים? איפה זה כתוב? מה הן עושות?


מה אמרה מרגול?

על אף ההפניה הסטנדרטית בשער ידיעות, מדורה של דנה ספקטור בחופשה השבוע.
כנראה זהו שבוע חופשות בעלי הטורים: גם אביעד קיסוס ודאה הדר בחופשה ממוסף הארץ.
כולם נפגשו בסיילים של ניו יורק/ לונדון /קופה קבנה?

איפה מדור תיקונים של מעריב? רק לפני יומיים הושק בקול גדול.
למשל, בן כספית כותב היום שהוא חוזר בו מהאמירה שאמיר גילת שיקר לוועדת שפניץ.
ובאחד מטורי הצד בעמודי החדשות יש הבהרה הקשורה בכתבת בני דור ההמשך של משפחת הפשע בסופשבוע.
(סנגורו של אלעד אלפרון מכחיש שאלפרון שלו היה מעורב בפלילים בשנתיים האחרונות)
אם שני אלו לא מתאימים למדור תיקונים, מה כן?

פייסבוק/ בלוגלנד/ רשת

ראיתם את האירועים הנוראים בבית שמש? יורקים על ילדה בת שמונה (או שבע, לא החליטו שם. כ"כ קשה לבדוק)?
שימו לב לחרדי הטוען וחוזר וטוען "אנחנו אנשים בריאים". מה משמע בריאים? ילדה בת שבע/שמונה היא אובייקטי מיני עבורם.

קרן עזריאלי מממנת את אם תרצו. בפייסבוק יש כבר עמוד חרם על הקניון.

המכתב הזה, של בן גוריון לאשכול, מ-1963, המציע מה לעשות לבחורי ישיבה מתפרעים, הופיע על הקיר של אלון בן דוד לפני שלושה ימים, וגם במדור של ברנע היום. מעניין מי הפיץ אותו לשלל הכתבים (תודה לארנון).

שווה להיכנס לידיעה הזו, על הח"כים בפייסבוק, ולו רק למען התמונה של ח"כ זהבה גלאון הלפותה בין שתי מלכות דראג.

זו הידיעה השנייה תוך שבוע על מותו של המחשב האישי לטובת הטאבלט, ועוד לא קיבלתי תשובה מאיש: איך אקליד על הטאבלט טקסטים של אלפי מילה? איך?
המשפט היחיד המתייחס לסוגייה בידיעה הוא:

היחידים שימשיכו להשתמש במחשבי ה-PC המסורתיים יהיו סופרים, גיימרים, מתכנתים ומדענים.

צריך היה להרחיב אותו כמובן: כל מי שצריך לכתוב טקסטים שעולים על כמה שורות.
זאת ועוד: ישראל היא מדינה בה כל אדם שני הוא סופר, או לפחות "כותב כעת ספר", כך ש.
יובל דרור מתייחס להיבטים אחרים לטובת ה-PC

40 חב' אינטרנט יוצאות נגד SOPA.

צהוV

אם מישהו היה עורך לי מסיבת הפתעה במסעדת ספגטים בקינג ג'ורג', ועוד מצטלם מתחת לשלט המציין שמדובר בספגטים קינג ג'ורג', הייתי מפקפקת בטוהר כוונותיו.

לפני פיזור

המכביסט עם אור הנרות.
שישה מיליון אינם טועים. צח יוקד ראיין את החבר'ס בסופשבוע של מעריב.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

104 תגובות על אצבעות שחורות 23.12.11

  1. לי הגיב:

    כתבה מעולה בכלכליסט בסופשבוע על הכפר המורד בסין

    אהבתי

  2. אליסה האוטומטית הגיב:

    להקליד עם אייפד: http://www.touchfire.com/

    אהבתי

  3. שועלן הגיב:

    בטמקא משום מה בחרו לשים בכותרת על חגיגות חג המולד בבית לחם ציטוט של אחד, "זהו חג פלסטיני". טוב לדעת שהולדתו של יהודי בבית לחם מאות שנים לפני שהם הגיעו לאזור מהווה חג לאומי עבורם. אולי מתישהו בעתיד הרחוק הם יחגגו גם את מלחמת השחרור, אז ניצחו הפלסטינים את הצבאות הזרים שניסו לכבוש להם את המדינה החדשה שזה עתה הקימו.

    אגב, משום מה בגרסא האנגלית אין זכר לציטוט, לא בכותרת ולא בדיווח. כמו-כן, בניגוד לגרסא העברית הדביקה כדבקון, בגרסא האנגלית מציינים שבית לחם הפכה לעיר מוסלמית בעקבות רדיפתם את של הנוצרים ע"י אחיהם ללאום.

    The number of Christians in the West Bank is on the decline. While some leave for economic reasons, many speak of persecution by the Muslim majority, but always anonymously, fearing retribution.
    Christians have even lost their majority in Bethlehem, where more than two-thirds of the some 50,000 Palestinian residents are now Muslim.

    (עכשיו הבנתי למה. הגרסא האנגלית היא מ-AP, בעוד שאת הגרסא העברית כתבו כתבי טמקא. זה מסביר הכל)

    אהבתי

  4. שועלן הגיב:

    הנה מדינה מתוקנת שיודעת איך להילחם בתופעת המסתננים.

    אהבתי

  5. עובר אורח הגיב:

    הבוקר פתחו את המתנות מתחת לעץ וחשבתי שתרצו לדעת מה קורה
    אצל השכנים. כותרת בעמוד ראשון ב דיילי סטאר בבירות ועוד בחרוזים
    No Christmas cheer in Damascus this year

    אהבתי

  6. הנוסע השמיני הגיב:

    ואף מילה על מסעות התענוגות של בכירי דה מרקר במרחבי סקנדינביה? בפעם הבאה כשיסבירו לי שאין כסף לעלות לי את המשכורת במאתיים שקלים לחודש אגיד תודה רבה, רולניק הנערץ, מבינה אותך, מעריצה אותך, אתה העורך הכי גאון בסביבה וגם הכי חכם וחתיך, רק לא מבינה איך היה לך כסף לבלות שבוע ימים בסקנדינביה פלוס סמי פרץ פלוס אבריאל פלוס צלם והתוצאה די משמימה אבל עלתה הון עתק ואין כסף לשלם לי כמו בן אדם, מעריצה אותך עורך גאון מתנת האל לעיתונות

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      לא מסכים.
      הם הביאו אחלה תמונות של בלונדיניות ברכבות תחתית בשביל שאנשים ייכנסו לכתבות.

      אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      דיבורים לא נכונים פוליטית. עוד אנשים קראו את מסע הפלאים
      בדי מרקר, הזקנים זוכרים את מסעו של נילס הולגרסן עם אוזי
      הבר שהוא בעצם ספר לימוד לגיאוגרפיה שוודית, על כך פעם
      אחרת. אז כך, לסיכום של כמה שעות שיחת סוף שבוע על שוודיה
      ודנמרק. זה בני אדם, פשוט בני אדם, מלוכה, סוציאליזם,
      קפיטליזם, ליברליזם, יוזמה חפשית, מדינת רווחה, שיטת מיסוי
      אלו קישוטים לא מהות. עושים או עשו שם עכשיו ניסוי
      חברתי ולדעת מי שהיו שם כאשר מעל 30% של תושביהם
      יהיו מזרח תיכוניים העסק יראה כמו קהיר ובגדד. לא נעים לא
      נחמד אפילו גזעני. 10% ומאה שנים זה ילך, ראו את היהודים,
      כיהודי פינלנד, דנמרק, שוודיה ונורווגיה. לא ניתן להעתיק מאות
      שנות התפתחות תרבותית משם לכאן, לא יעבוד בכלל, אה כן
      המילה הנוראה "לעבוד".

      אהבתי

    • באבא הגיב:

      איתן אבריאל הגדיל עשות וביקש ממארחיו שייקחו אותו לשכונת העוני הכי קשה בשטוקהולם. הוא מספר שהיא נראית כמו קרית יובל בירושלים, ומזכיר ככה בקטנה ש"מקרי אלימות בין שבדים ומהגרים אינם נדירים".
      ועכשיו גשו לגוגל וחפשו "מאלמו מוסלמים", ותראו מה אבריאל השמיט מהתיאור האופטימי שלו. למהדרין מומלץ למצוא ברשימת התוצאות את הלינק בבלייזר ולקרוא מה קרה כשאסף אוני ביקש לבקר בשכונה הכי קשה.

      אהבתי

  7. ר/ק וכו' הגיב:

    מרגישה חובה, חובה נעימה.
    אתמול הזדמן לי לשמוע, בתוכנית של ירון אנוש, אדם בשם משה אורנשטיין. לטעמי הוא מייצג את כל תקומת עם ישראל.
    דיבר בהתלהבות ובבירור (הבן אדם בן 82).
    נולד בפולין.
    כשהיה בן 9 משפחתו התפצלה ערב המלחמה וכל אחד היה לעצמו.
    הצליח לשרוד.
    לא חגג בר מצווה כי היה עסוק בהישרדות וללא אף אחד.
    איבד 3 מאחיו ועוד בני משפחה רבים.
    עלה כבודד לארץ עם קום המדינה.
    התאחדף לא מיד, עם שארית משפחתו: אב, אחות ואולי היו עוד (לא שמעתי הכל) בטבריה.
    התגייס לשריון.
    נפצע מכדור ברגל במלחמת סיני 1956.
    שירת במלחמת ששת הימים 1967, וזכה להיות בין הראשונים שהניחו תפילין ליד הכותל לאחר שהשתתף בקרבות לשחרור העיר.
    נפצע מרסיס בבטן ליד הטנק שלו במלחמת לבנון הראשונה (או מלחמת יום הכיפורים – לא היה ברור כל כך).
    הקים משפחה, בתו בעלת דרגת סא"ל בצבא, לא ברור לי אם עדיין בקבע.
    זכה לחגוג בר מצווה, באיחור של 69 שנים, ליד הכותל. זכר להודות לבנק לאומי טבריה שנתן לו במתנה 'תיק בר מצוה' כששמו מודפס עליו.
    מטפל במסירות, כבר 7 שנים, באשתו חולת האלצהיימר.
    אדם אופטימי.
    אדם כלבבי.

    אהבתי

  8. תמי הגיב:

    סיגן פשוט החליטה למחזר סטטוס פייסבוק שלה מה-8 בדצמבר. חבל שהיא חושבת שהשימוש במילה הזאת ממש מגניב. מה שמתאים לפייסבוק מתאים לטור במעריב?

    אהבתי

  9. ר/ק וכו' הגיב:

    אולי אנסקי הקטנה התכוונה שהאמא שלה טיפלה בה, באנסקי הקטנה, גם כשהיא, אנסקי הקטנה, היתה בת 21.

    ובל"ג.

    אהבתי

  10. דוד הגיב:

    המכתב של בן גוריון פורסם בתוכניתו של ירון דקל ברשת ב' כבר לפני שלושה שבועות.

    כך לפי ידיעה שפורסמה באותו יום בבחדרי חרדים:

    http://www.bhol.co.il/Article.aspx?id=35095

    אהבתי

  11. נ הגיב:

    בעיניי תמוה איך התעלמת מהדבר הכי חשוב בכתבה על וינקלר בשבעה ימים:

    המהפך המ 8Oז 8Oע 8Oז 8Oע שהיא עברה: הורדת המשקפיים, צבע תכול לא ברור בעיניים (עדשות? פוטושופ? ואולי סתם עיניים כחולות יפות?) – אך מעל לכל, טבח ההמונים שבוצע בגבותיה.

    ובכל מקרה, בחורה מעצבנת.

    אהבתי

  12. חייל זקן הגיב:

    בלוגר ערבי אמריקאי שכותב על העולם המוסלמי מצטט את אחד ממנהיגי הסלפים המסביר לחסידיו כיצד יפתרו הסלפים את בעיותיה הכלכליות של מצריים:

    Such battles will fill the pockets of the Mujahid who can return home with 3 or 4 slaves, 3 or 4 women and 3 or 4 children. This can be a profitable business if you multiply each head by 300 or 400 dirham. This can be like financial shelter whereby a jihadist, in time of financial need, can always sell one of these heads (meaning slavery)

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      אותו מטיף, לאחר שקרא את המחקר המלומד של טל ניצן מהאוניברסיטה העברית, מוסיף ואומר:
      Huwaini said that infidel captives, the "spoils of war," are to be distributed

      among the Muslim combatants (i.e., jihadists) and taken to "the slave market, where slave-girls and concubines are sold." He referred to these latter by their dehumanizing name in the Koran, ma malakat aymanukum—"what your right hands possess"—in this context, sex-slaves: "You go to the market and buy her, and she becomes like your legal mate—though without a contract, a guardian, or any of that stuff—and this is agreed upon by the ulema."
      "In other words," Huwaini concluded, "when I want a sex-slave, I go to the market and pick whichever female I desire and buy her."

      אהבתי

  13. אני הגיב:

    סי. ג'יי קרייג חסרה, לא רק כדמות טלוויזיונית, אלא גם בחוץ. קראתי וצפיתי בסרטים שעסקו בבית הלבן, קרייג ייחודית. מקווה שמתישהו בקרוב אישה אמיתית במאפיינים דומים תעלה בפוליטיקה האמריקאית.

    וינקלר כנראה מחפשת פרסום, שמקורו בזירה הפוליטית-חברתית ולא באמת משנה לה איך. אגב, זה שהיא היתה פעילת שמאל מחזק את טענת 'אם תרצו' שאינם תנועה פוליטית.

    למי שלא יודע באוני' בר אילן קיים שנים מרכז עזריאלי למדיניות כלכלית, כך שקרן עזריאלי בניגוד לוינקלר דווקא כן עקבית בתמיכתה הפוליטית/חברתית.

    אהבתי

  14. רוני הגיב:

    טוב ויפה שלא התעסקו עם העבר של יערה וינקלר בזמן המאבק להשבת שליט.
    אבל עכשיו כבר אפשר, לשאול: איך עושים עליה כתבת פרופיל בידיעות בלי לעמת אותה עם פעילות העבר? בסרט "משפחה בשבי" היא אמרה שתמיד היתה פעילת שמאל. מצד שני, היא היתה מקבוצת מקימי "אם תרצו". מה היא רוצה בעצם? מה התכניות הקונקרטיות שלה? לדבר עכשיו על הדרת נשים זה לא להגיד כלום.
    לא ברורה הכתבה הזו. קצת רכילות מעורפלת על גלעד שליט כגיבור ישראל ותו לא.

    אהבתי

    • דרור הגיב:

      בקיצור כתבה מוזמנת על ידי פוליטיקאית לא קטנה .

      אהבתי

    • באנו חושך לגרש הגיב:

      ידיעות רוכב בציניות מרושעת על גלי סימפטיה ואהדה ציבורית לדמות הכנועה של גלעד שליט ומנסה למחוק מן התודעה את הנפילה בשבי שלא היתה מעשה של גבורה עילאית ומחיר כבד ששלם עם ישראל כדי להחזיר הביתה חייל חלש ומסכן, לא גיבור גדול.

      אהבתי

      • מיקי הגיב:

        אכן, הצביעות חוגגת. האם לא יימצא אפילו עיתונאי הגון אחד שיעז לכתוב מה שאמרת כרגע, ללא מורא וללא משוא פנים? ברצינות

        אהבתי

      • אתה לא מגרש שום חושך הגיב:

        אלה, גם אלה וגם אתם – כולכם טורפי נבלות.
        גלעד יכול עד שארית חייו לקרוא את כל ההשמצות שנכתבו ויכתבו עליו באינטרנט ובכלי תקשורת אחרים מבלי שידיעות ירעננו את השמועות אחת לחודש.
        אל תדאגו, "המחיר הכבד" ילווה אותו בגדול כל חייו גם מבלי שתחפשו כרגע "עיתונאי הגון" שיזין את התאווה הסדיסטית והחולנית שלכם.
        נו, עוד שני גיבורי מקלדת…

        אהבתי

    • באנו חושך לגרש הגיב:

      אנחנו, אנשי החושך שנמצאים מאחורי הקלעים, מבקשים שגלעד ומשפחתו יורידו פרופיל ויתנו לילד להתאושש מן הטראומה. לא צריך להציג אותו בידיעות כגיבור האומה, הוא לא !!!

      אהבתי

      • אתה לא מגרש שום חושך הגיב:

        1. ואנחנו אנשי האור שנמצאים מאחורי הקלעים, ואיתנו גם אנשי המקצוע שנמצאים בחזית, מבקשים שאביו על שלל יחצ"ניו ופרשיו יורידו פרופיל. במילים אחרות – שיסתמו כבר.
        2. כמו כן אנחנו מבקשים מאנשי החושך, לקרוא לחיילי צה"ל "חיילים" ולא לכנותם ילדים.
        3. כמו כן, אנחנו מבקשים להסביר לאנשי האופל שמדינת ישראל צריכה להחזיר את חייליה השבויים וזאת מבלי כל קשר ל"סולם הגבורה" המצוי במוחך הקודח.

        אהבתי

      • באנו חושך לגרש הגיב:

        1. מוסכם על כולנו שבאנו חושך לגרש ולהרבות אור ושמחה, ואידך זיל גמור
        2. יחת"ני שליט הציגו אותו "ילד של כולנו", אחרת לא היה נתניהו מזיז אצבע
        3. מוסכם שיש לשחרר כל שבוי, באשר הוא, ולא להפוך אותו לגיבור לאומי !!

        אהבתי

  15. שועלן מפרש וממשיך הגיב:

    דנה רון פשוט מאוד אוהבת את ספגטים.
    במיוחד במיוחד בשבועיים האחרונים.

    ואכן, איפה הימים של סי ג'יי.

    אהבתי

    • דרור הגיב:

      אני מאד מקווה שיש כאן איזשהוא סאבטקסט שלא הבנתי ושזה לא באמת הודעה על דנה רון .

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        ההקשר הוא בראש שלך בלבד. נשים זה לא רק ציצים, אתה יודע.
        ולווט כתבה "איפה הימים של סי ג'יי?", אז גם אני שאלתי את אותה השאלה.
        אין קשר בין שתי השורות הראשונות לשלישית. בשביל זה יש אנטר מפריד ביניהן.

        אהבתי

  16. דרור הגיב:

    שמתי לב לתופעה מהזמן האחרון . אני שם לב כבר בכמה מאמרים שמאלנים , שחלק גדול (בצורה משמעותית ממה שהורגלנו עד לא מזמן) הוא שמאלני , מה גם שכל תגובה שמאלנית מקבלת 30-40 לייקים . עכשיו מה שלא הגיוני פה זה שאם המאמר הוא כל כך פופולארי איך זה שהוא מגיע בקושי ל-50 לייקים, מה גם שאיך בין לילה דעת הקהל עברה מישראל ביתנו למרצ . אני קורא בזאת למישהו מניוז1 או מישראל היום לחקור את העניין הזה, כי אני יודע שהתקשורת השמאלנית לא תעז לגעת בזה .

    אהבתי

  17. חייל זקן הגיב:

    אלון ניצן 2 (על פי ישראל היום)
    הסיקור של צבא החלטורה על ידי העיתונות העברית הוא אחד הפלאים חסרי ההסבר בהויה הישראלית. וזה במדינה שבה אחוז החיילים ביחס לאוכלוסיה הוא הגבוה בעולם. כל מי ששרת בצבא יודע שהקצונה הבכירה מחולקת לקליקות וקידום קצינים מבוסס במידה רבה על תופעת ה"סוסים" (סוס = קצין בכיר שמקדם את מלחכי פינכתו). יתרה מכך, כל מינוי לתפקיד מג"ד וצפונה מתבצע לאחר מאבקים פוליטיים עקובים מהשמצות ולשון הרע. לכל זה אין זכר בכתבתו של אורי שבתאי שבוחר לקלס ולהלל את אלון כצנוע ידוע.

    מנהיג מלידה, צנוע, יצירתי וסוחף,

    הוא אחד האנשים היותר צנועים ונחבאים אל הכלים בין בכירי הצבא

    דברי הקילוסין שאין בכתובים דבר כדי לאשש אותם עומדים בניגוד לעובדות המופיעות בכתבה שמעידות בצורה מובהקת מדוע המינוי פסול. מדובר בשלוש אנקדוטות (כשהיה חיל וקצין זוטר) שכל אדם עם הבנה מינימלית בהוית הצבא היה עומד על חשיבותן.
    1. סיפור הדחתו מהיחידה עקב עבירת משמעת של אי חבישת כומתה
    2. ירי כדור חי בתרגיל ח"ק (חסרי קליע) שגרם לפציעה קשה של חיל שלו
    3. כשלון המבצע לחילוץ נחשון וקסמן.
    בעוד שני הסיפורים הראשונים מובנים לכל הדיוט הסיפור השלישי דורש הסבר. המשימה שהוטלה על הצוות של ניצן אלון היתה לפרוץ דרך הגג. הפריצה נכשלה ואלון ירד מהגג והצטרף לכח שפרץ בקומה התחתונה. ניתוח פשוט של הארוע היה מלמד שהכשלון נבע מחוסר מקצועיות. לא צריך להיות מהנדס בנין כדי להבין שפריצה דורשת התמחות וציוד מתאימים שחסרו לקצין הצעיר. (מומחיות שהיתה בזמנו ליממ וכיום גם ליחידת יהלום). מקרה זה מבהיר בצורה כואבת את המחיר של שרלטנות וחלטוריזם ששולטים בצהל מיום הקמתו. כדי להיות מקצוען (בכל תחום) נדרשים לימוד ותרגול בלתי פוסקים. גנץ ממנה אלוף שמעולם לא פיקד על תרגיל גדודי ו/או חטיבתי ו/או אוגדתי. על פי הכתב הצבאי של ישראל היום צניעות ואומץ לב מספיקים כדי להיות אלוף ומועמד לרמטכ"ל. למרבה הצער זו גם עמדת הפיקוד הבכיר בצבא

    אהבתי

  18. מי זאת לילך סיגן, דנה ספקטור של מעריב? מעולם לא שמעתי עליה אבל זכור לי שעירית לינור בחדשות ז״ל המציאה את הז׳אנר הזה.

    אהבתי

    • המינגווי הגיב:

      הלוואי והיה לה ז'אנר, זאת בדיוק הבעיה, אין בכתיבה שלה כלום מלבד בואו תראו אותי איך הולך לי בחיים. סבבה לה שבן זוגה עשיר ומקושר, ואין ספק שזה יביא לה עוד המון ג'ובים מאוד מתגמלים, רק דבר אחד הכסף של בעלה לא יכול להביא לה, כשרון כתיבה. סינדרלה שלנו תתעקש להמשיך ולהמשיך, והטור במעריב הוא רק התחלת הדרך, היא תגיע הרבה יותר גבוה, אבל לעולם לא תיגע עם הכתיבה שלה בנשמה של אף קורא. חבל עליה, יש כל כך הרבה ג'ובים אחרים שבעל עשיר יכול לסדר, למה להתעקש דווקא על דבר כזה שאין לה אפילו צל של מושג איך עושים אותו? אתמהה…

      אהבתי

      • הסובלת הגיב:

        ולקרן פלס יש כשרון כתיבה??

        אהבתי

        • מיקי הגיב:

          קרן פלס היא אגו טריפ מהלך. היא אדם בורגני, לא מעניין, שאין לו מה לומר. הסיבה שנותנים לה חשיפה ונוכחות תקשורתית כה רבה נפלאה ממני – אלא אם כן, כמובן, זו הסיבה ה"רגילה"…

          אהבתי

      • באנו חושך לגרש הגיב:

        מיקי, קרן לא בורגנית (מיבנאל), אין לה מה לומר (במילים), המוסיקה ככה-ככה (רימון) ויש לה שתי סיבות מאד "רגילות" להציג על במה

        אהבתי

  19. אורן נאה לשבח הגיב:

    כשמגיע מגיע. צודקת בקשר לספילברג, וקליין בדרכו צודק. ספילברג אחראי להדרת האינטילגנציה
    מאולמות הקולנוע שלנו, לוקאס לפחות ביים את "אמריקן גראפיטי". מעבר לכך, מיזוגן.

    אהבתי

  20. ינתי פרזי הגיב:

    4. בילי מוסקונה בילרמן מבולבלת לא פחות מסיגן. מה רצית להגיד שגברים זה רע? היה מאוד מעניין באייטיז, אנחנו בעולם אחר עכשו. תנסי להסתגל.
    5. אסבסט נושא חשוב מאוד, למה על שער מוסף הארץ זה משעמם ברמות?
    6. היורשים של העבריינים כאילו דה? הזוי כמו שזה נשמע.
    7. וכמו כל שבוע, יוסי ורטר הפרשן הפוליטי היחיד ששווה קריאה

    אהבתי

  21. דרור הגיב:

    2 דברים לגבי הכתבה של כספית :

    1.יפה מאד לראות עיתונאי מוביל מגבה את חברי השומר החדש , מעשה שהוא די אנטי-ברנז'אי , וזה לא פעם ראשונה שכספית עושה דברים מהסוג הזה (למשל פירסום הדוח של אם תרצו או התמיכה הפומבית בחילופי השטחים) זה בהחלט מראה שלבן אדם יש ביצים ועקרונות . עם זאת חבל שהוא דבוק באובססיה לביבי , ואפילו במאמר על השומר החדש הוא איכשהוא דוחף משהו על טקס השנה לכרמל .

    אהבתי

    • דרור הגיב:

      2.עצם זה שקם אירגון שעוסק בדבר כל כך אלמנטרי כמו לשמור על אדמות חקלאים מעיד עד כמה המשטרה שלנו לא מפשלת בעבודתה . לדעתי לא ירחק היום שנידרדר למצב של ארה"ב שבו המשטרה כמעט לא קיימת ובמקומה יש תעשייה שלמה של ציידי ראשים .

      אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        כבר שנים שתופעת ציידי הראשים זניחה. המשטרה בארה"ב
        קיימת מאוד, ככלל. זו תופעה מקומית בכמה רמות, עיירה,
        מחוז, מדינה, פדרלי וויתכן שיש הבדל בין מקום למקום בשחיתות,
        יעילות, נימוס לזרים וכ"ו. בס"ה המון פשע לא נפתר אבל
        יחסית לישראל יראת הכבוד לשוטר גדולה. עובדה היא שעבריינים
        ישראליים תמיד ובכל מקרה מעדיפים את משטרת ישראל על
        משטרות ארה"ב לסוגיהן. זכור את גואנטנמו, אמנם זה כלא צבאי
        אבל יש בתי כלא אזרחיים כנאמר וכמסופר קשים ממנו

        אהבתי

  22. ינתי פרזי הגיב:

    1. יש משהו מאוד מאוד עצוב בהתנהלות של לילך סיגן. הרי לבחורה אין כשרון כתיבה בשיט אבל היא נורא רוצה לכתוב וככה זה נראה. פשוט כלום, אוויר. לפעמים אוויר כתוב טוב וזה די נחמד ומשעשע, אצלה האוויר כתוב רע. שלא לדבר על הספר שלה, לקרוא ולבכות, איך אפשר? כנראה שאפשר. התשובה הדלה של מעריב לסמדר שיר. ובאמצע השבוע צפויים לנו מטח של מאמרי דעות של ההוגה המבריקה. מביך ברמות. מה שאני אף פעם לא מבין זה איך האנשים האלה לא מבינים מה קורה סביבם, מה הם יכולים לעשות ומה גדול עליהם בכמה מספרים. רוצים לוקחים וזהו, שזו תכונה מבורכת, לא במקרה הזה. לרוע המזל וילה בכפר שמריהו לא מסדרת איתה, בילדאין גם כשרון כתיבה.
    2. הכתבה על הנכדה של הסופר של במבי מקסימה. חבל שפריקית של קרדיטים כמוך לא נותנת קרדיטים לעיתונאים. במבי=כרמית ספיר. כל כך קשה?
    3. וינקלר ושליט משעמם מוות, הצילו, מה כבר יש להגיד שלא נאמר. עשו טובה, הפעם הבאה שאתם מטפלים במשפחה תהיה רק עם ראיון בלעדי עם גלעד שליט.

    אהבתי

    • אורן מחפש תשובה הגיב:

      עד עכשיו הסתייגתי מהתגובות החוזרות נגד סיגן, עכשיו, מעט, חוזר בי. לא יודעת לכתוב, אך לא מצדיק הצקה קבועה. מה פשר פריחתה במעריב של דנקנר/ חפץ ?

      אהבתי

  23. בילי בילביל בול הגיב:

    בילי מוסקונה ברמן במאמר חשוב אך מעט מבולבל : "במרחב הפרטי, הסקסואלי, נוטה הזכר לבכר כוכבניות פורנו, או סתם נשים שאפשר לשלם להן עבור פורקן מיני חד פעמי בקרן הרחוב וללכת הביתה. אבל במרחב הציבורי החדש המתהווה ההעדפה היא לצניעות מהוגנת ומכוסה, שלא לומר הפרדה גמורה בין נשים וגברים. "

    לא מבינה שלא מדובר על אותם גברים, אלא על גברים ממאדים וגברים מנגה .

    והשאלה הכי חשובה היא מה לדעתה של בילי עדיף ? סוטים במרחב הציבורי או הפרדה במרחב הפרטי?

    אני מעדיפה את הגבר שלי הגון וישר במרחב הציבורי מאשר סוטה במרחב הפרטי.

    אהבתי

  24. העיתונאי הישר היחיד בישראל הגיב:

    מאמר ביקרות מצוין של בני ציפר על הדרת נשים ועל העיוות המוסרי והאינטלקטואלי של השמאל הישראלי ביחס להדרת נשים ולציבור החרדי.

    חבל שיש מעטים כמוהו שבאמת מבינים את ערכי הסובלנות והדמוקרטיה ויכולים לבקר את מופע האימים של השמאל בישראל והתקשורת המובילה ומביימת את אותו מופע.

    אהבתי

    • בני ציפר יגיד כל דבר בזכות קבוצות אנטי ציוניות. האנטי ציונות הכללת של החרדים היא זאת שפועלת לטובתם אצל הפוסט ציונים ולא עצם העניין. לא קראתי אבל גם חיים ברעם כותב תמיד לזכות החרדים בדיוק בגלל זה. זאת תופעה ידועה וחוזרת על עצמה שנים. אולי אתה תמים או שוטה.

      אהבתי

      • לשוטה על הגבעה הגיב:

        1. כדאי שתקרא את המאמר שלו לפני שאתה מגיב.

        2. ( אחרי שקראת ) ממתי 'סובלנות' זהו מעשה אנטי ציוני ?

        אהבתי

        • ״הסובלנות״ שלהם היא התניה פבלובית כלפי אנטי ציונים שכמו ציפר עצמו גאים באי שירותם בצבא הציוני. אסור ולא תהיה שם סובלנות כלפי ביזוי נשים. גם הנשים ״שלהם״ הם לא רכושם הפרטי. רוצים, שילכו ויתחפפו לנו מהעיניים בחזרה לשטאטלים של הרי הקרפטים. כל עוד שהם במרחב הציבורי שלנו יש כמה עקרונות וערכים שבנפשנו הדבר.

          אהבתי

        • קראתי את השטאנץ העייף של ציפר כמו שביקשת. אהבתי כמה מהתגובות למאמר:

          ״במוסף יום הכיפורים פצחת בווידוי מרגש כיצד הרייטינג עלה ככל שהיית "רע" ופירסמת דברי בלע זאת לעומת התקופה בה היית "טוב" ופירסומיך לא עניינו איש.
          ציפר – טקטיקת הכתיבה הזולה של פרובוקציה לשם פרובוקציה גם היא אינה מעניינת איש. עדיף כבר לקרוא את קרני אלדד ההזוייה בחיי

          ברור לנו הקוראים שאתה צריך להציג את דבריך בזווית שונה כדי להצדיק את הטור – שהרי אינך אומר מעולם דבר חדש, אלא פיתחת מיומנות בהצגת כל נושא באופן מתחכם כאילו בפרשנות מקורית מדובר, כשלמעשה דיעותך מייצגות תמיד את הבוז לשכל הישר״

          אהבתי

      • דרור הגיב:

        כנ"ל לגבי גדעון לוי

        אהבתי

        • גדעון לוי כותב בעקביות לטובת החרדים? כנראה מאותה סיבה. גם פורומים זרים ברשת נוטים לנגח את ישראל והציונות בעזרת האתר האנטי ציוני קיצוני באנגלית ״יהודים נגד הציונות״. בדרך כלל בקשר של שיתוף פעולה ציוני נאצי. גם בארץ התופעה חדרה. האנטי ציונים הם בעלי ברית של החרדים שחייים ומשריצים על חשבון המדינה הציונית.

          אהבתי

  25. מה בין נער העמק לנער הגבעות הגיב:

    אני לא מבין את בן כספית, כאשר אתה צעיר רוכב על סוס עם נשק בעמק יזרעאל , שומר בלילה על השדות של החקלאים היהודים וביום לומד בישיבה וקוראים את כתבי הרמב"ם, בן גוריון ומשה הס אז אתה נקרא 'מלח הארץ' או 'השומר החדש' .

    אילו אם אתה עושה את אותו מעשה באותו הגיל רק בהרי השומרון אתה נקרא "פורעי הגבעות, בריונים אלימים בתוך ים הטירוף השחור".

    בן כספית לא מבין שאלו ואלו אותם נערים חדורי אידאולוגיה ורומנטיקנים ? ואין בין אלו לאו שום הבדל ?!

    מה ההבדל בין בחור צעיר רוכב עם סוס לבן בעמק ועם נשק ויורה על ערבים לבין נער גבעות רועה צאן שיורה בערבים ?

    המאמר שלו המהלל את אותם צעירים מהעמק נושאי הנשק העושים כרצונם בלילות במקום המשטרה וכוחות הביטחון הם בדיוק כמו אותם נערים עם פאות על ראשם וחליל רועים.

    מי שתומך ומהלל את צעירי השמאל הפועלים נגד ערבים בשדות העמק וקורא לאלא ציונים למופת ובאותה נשימה קורא לנערי הגבעות 'מחבלים' הרי איננו מבין מהי ציונות ומהם ערכים.

    אהבתי

    • דרור הגיב:

      רק שחברי השומר החדש לא הולכים וכורתים עצי זית לערבים רק בשביל "להראות להם מי הבוס פה".

      אהבתי

      • לדרור הגיב:

        הם כורתים עצים כי אין להם נשק להרוג , לשומרי העמק יש רובים ולשומרי ההר יש גרזנים זה כל ההבדל.

        אהבתי

        • דרור הגיב:

          והמדינה במקום להקצות משאבים בשביל להגן על האדמות של היהודים בשטחים מפנה את המאשבים ללכידת "תאי טרור יהודי" .

          אהבתי

          • יונתן הגיב:

            בתור קורא קבוע שלא מגיב אני חייב הפעם להגיב על השטויות שכתבת.
            אני חבר ב"שומר החדש". אני גם, סתם, עורך דין שעובד כמו חמור במשרד תל אביבי 10-11 שעות ביום. פעם בחודש-חודש וחצי בממוצע, רצוי ביום חמישי, אני נוסע לאחר יום עבודה לחוות הבקר של בחור טוב, שיחד עם אמו מחזיק את החווה המשפחתית.
            אני וחברי, גם הוא (לצערו הרב) עורך דין, יושבים כל הלילה עם כ-150 פרות ומשחררים את הבחור ואת אמו מלילה נוסף ללא שינה. למה ללא שינה? כי כל פעם גונבים עוד פרה ועוד אחת, והמשמעות היא עשרות אלפי שקלים. יש עוד נושאים כמו שמירה על אדמות מדינה עליהן הפרות רועות, אבל אני לא אסבך את העניינים.
            אין לנו רובים, בניגוד למה שאתה אומר, וחברי השומר החדש בעיקרון שומרים לרוב ללא נשק (אני לא מתיימר לומר שזה תמיד ככה – יכול להיות שיש אנשים שיש להם נשק משל עצמם, אך מהות השמירות היא להראות נוכחות. מדובר בחוות שאתה ושכמותך אוכלים את הסטייקים שיוצאים מהם (V אני מצטער על הגראפיות, אני יודע שאת צמחונית).
            וגם אני אוהב סטייקים.
            לא שאנחנו סובלים – אנחנו נהנים מזה וזה מרענן.
            אבל לפני שאתה מלכלך – אני לא הצתתי שום מסגד, ואני לא עושה את זה משנאת ערבים, אלא מאהדת חקלאים. ושמי המלא התקבל אצל ולווט במייל, פשוט אין לי חשק שחיפוש שמי ב"גוגל" יעלה את התגובה הזו.

            אהבתי

            • יונתן הגיב:

              אה, ודרך אגב, לא ברור לי מאין החלטת שהשומר החדש זה "צעירי השמאל". זאת כבר ממש בדיחה.

              אהבתי

            • שועלן הגיב:

              שמך המלא זועק מתגובתך.
              לא כך, מיץ' רובינס?

              אהבתי

              • יונתן הגיב:

                תכלס… רק שאצל(נו)י משבר גיל העמידה הגיע בגיל 29… ככה זה בישראל.

                אהבתי

                • דרור הגיב:

                  בזה אני מסכים . אני ראיתי תמיכה בשומר החדש בעיקר מחברי כנסת מהימין ומאם תרצו,השמאל משום מה בחר די להתנער. ועוד אחרי זה הוא יגיד שצריך לעזוב את השטחים בשביל ליישב את הנגב והגליל …..

                  אהבתי

            • דרור הגיב:

              אבל למה שרשרת את זה אצלי , אני דווקא זה שתמך בכם.

              אהבתי

            • מיקי הגיב:

              נחמד לשמוע לפעמים על צרות של עשירים

              אהבתי

              • יונתן הגיב:

                מי העשירים בדיוק?
                החקלאים? נו באמת.
                עורכי הדין? תנוח דעתך, עורכי דין צעירים רחוקים מאוד מלהיות עשירים, סיכוי סביר שאתה מרוויח יותר ממני לא משנה במה אתה עוסק (בטח ובטח פר-שעה..).

                אהבתי

            • ליונתן הגיב:

              אני מבין שחברי השומר החדש אינם אידיאולוגים אלא פשוט דואגים לסטייקים שבני ישראל אוכלים בהמוניהם 🙂

              כנראה שאתה לא מבין את המעשה שהשומר החדש עושה, גם אם אתה עורך דין שמתחפש לקאובוי בלילה, אולי זה מעורר אותך מינית אבל לצערי המעשים של השומר החדש הם בדיוק כמו המעשים של נערי הגבעות, כפי שכתב בן כספית והתלהב והתרגש והגיע לעוררות רגשית גדולה בעקבות אותו מעשה ציוני ישן-חדש.

              המחשבה מאחורי המעשים, ההגנה על אימא אדמה וגם על פרות העמק והסטייקים במסעדות הגורמה הם בדיוק אותו מניע של הגנה על אדמת השומרון .

              צעירים בגילם וברוחם , אשר מלאים רוח קרב רק שאלו בעמק הם ציונים ואלו בשומרון הם מחבלים.

              אהבתי

              • יונתן הגיב:

                ברור שזה אידיאולוגי.
                זה לא אומר שאנחנו מרביצים לערבים או יורים בהם או אלוהים יודע מה עוד טענו פה לעיל.
                מעבר לזה, בניגוד למאחזים לא חוקיים, הרכוש בו מחזיקים מגדלי הבקר מוקנה להם על פי חוק, בין אם אתה מסכים עם החוק או לא.
                ולגבי ההערה המינית, הכל בראש שלך חבוב…:)

                אהבתי

  26. יהודה הגיב:

    המכתב של בן גוריון ללוי אשכול מסתובב באימיילים כבר כמה חודשים. הופתעתי לראות אותו עכשיו בטורים בעתונים.

    אהבתי

  27. מחזור זה שם המשחק הגיב:

    כמה פעמים אפשר כבר לקרוא על הלהקה האמריקאית, המכביסטים האלה. מי יש לו זכרון ממש קצר, מחנוכה 2010, זוכר אותם מתראיינים ושרים על כל נייר עיתון וכל מסך בישראל. צח יוקד ממחזר את מה שכבר מחזר בעבר.

    אהבתי

  28. Jeronimo הגיב:

    לטאבלט באמת יהיה לא פשוט להחליף את המחשב כשמדובר בהקלדה רבה, אבל מי שרוצה – יכול לקנות מקלדת אמיתית שמתחברת למכשיר דרך בלוטות'.

    אהבתי

    • מיקי הגיב:

      איזה נחמד שהכל מתחבר להכל, לא?
      אני הולך על מחשב אייפוד סלולרי שמתחבר למצלמה של האוטו, עם ג'י-פי-אס מחובר למכונת הגילוח, ויציאה לשואב אבק שהוא למעשה גם מיקסר ותנור חשמלי

      אהבתי

  29. וקרדיט קטן לארנון על המכתב מBG.

    אהבתי

כתיבת תגובה