שלג על עירם


הרבה תמונות של שלג * עצבים על בניזרי * יומולדת 70 ללו ריד* נתניהו חוטף רגע לפני שהוא עולה על המטוס * ומה חדש בפרשת הפיטורים ב-ynet
הראשית של הארץ: נתניהו נחקר בפרשת ביבי-טורס.
גם לידיעות יש ראשית על נתניהו: עוזי ארד, ראש המועצה לביטחון לאומי שהוחשד בהדלפה ונאלץ להתפטר חושף סודות מהלשכה.

אולי בכ"ז אפשר למצוא לשלמה בניזרי מקום בכלא איזשהו? הרי תמיד יש איפשהו איזה כוך קטן ומעופש שם מחזיקים את מגב הספונג'ה, הדלי והסמרטוט הלח. אם כבר גלעד שליט, נשווה תנאים.
דיסוננס בשער מעריב: מצד אחד, מוענקת לאיש הנאלח כותרת ראשית המגנה את דבריו. מצד שני, תמונה משפחתית עולצת עם תאומים או תאומות בסוודרונים אדומים.

שלג, צילומים בלעדיים!@#

למה שלג בירושלים מרגש אותנו (אותי?) יותר מאשר שלג בצפון? וחוץ מזה, הרי רק חזרתי משלג לפני חודש, והיה קר, רטוב ומלוכלך (השלג), אז מה ההיסטריה? בינתיים נפסקה התחב"צ.
אחרי שראיתי את הידיעה הראשית ב-nrg על שלג בגובה 3 ס"מ (עם תמונת ארכיון) פניתי לחבריי הירושלמים בפייס וביקשתי שישלחו לי תמונת שלג לקישוט הפוסט.
הנה תגובותיהם.

והירושלמים מרימים את הכפפה: שני בלוגרים, אחד יחצ"ן, אחת מכרת רשת וחמשש תמונות.

גלעד סרי-לוי, גוש עציון, הבוקר

גוש עציון


גוש עציון


תומר פרסיקו, בית הכרם


ישורון תורג'מן, יחצ"ן מקור ראשון, רחביה

תוס': טוב, למה לקפח. חברתי מגוגל+, מיכל וקסלר, מצלמת שלג בצפת

מי ראיין את מריל סטריפ?

אחרי שידיעות פירסם ראיון עם מריל סטריפ, ומעריב והארץ פרסמו ראיונות מתורגמים, הגיע תור ישראל היום.
יובל אברמוביץ מדבר על מסיבת עיתונאים של 40 איש וחזר על כך בראיון רדיו. אלא שבמסיבת זו היו מאות אנשים. חבל שהכל מוצג בהפניות בישר"ה כראיון, מפגש ושיחה אישית.

לחם עבודה

מתוך הודעה לעיתונות של ארגון העיתונאים:
דיון בבית הדין האזורי לעבודה בעניין פיטוריו של תני גולדשטיין נערך אתמול. במהלכו הוגשו תצהירים מצד ארגון העיתונאים ו-ynet. בדיון נחקרו גולדשטיין, שי ניבגלובס ומראשי ועד הפעולה הזמני של ארגון העיתונאים) ועורך בדף הבית של y, נתנאל שלומוביץ. מצד האתר נחקרו העורך יון פדר, סגנו, ערן טיפנברון והמנכ"ל, אבי בר טל.

ארגון העיתונאים ביקש לצרף את תצהיריהם של אראלה גניסלב ויונתן זילבר, שנמצאים בחופשת מחלה (גניסלב כבר זמן רב, אגב, V). עו"ד מטעם האתר סירבה לבקשה וכך גם השופטת. לאור סירובה שוקלים ארגון העיתונאים וההסתדרות לערער לביה"ד הארצי לעבודה.

בחקירתו נשאל גולדשטיין מדוע לאחר הגשת התפטרותו חיפש עבודה בתקשורת (לא ברור אם בקרב אנשים אותם סיקר בו"ז, כפי שטען האתר בתצהירו, V), אך לא בעיתונות וענה:


"בדיוק בגלל אותן הסיבות שבגללן הוקם ארגון העיתונאים. עברתי את גיל 40 ושאלתי את עצמי מה אעשה כשאהיה גדול. ראיתי לנגד עיני את התדרדרותו של ענף העיתונות שבאה לידי ביטוי גם בדברים קטנים כמו תלוש השכר שלי… עוד הטרידו אותי השמועות שרחשו מזה מספר חודשים על מיזוג המשיבה עם ידיעות אחרונות. אלו אותן סיבות שבגללן בסופו של דבר, אחרי שהחלטתי שעבודת היחצן לא מתאימה לאופי שלי ושאני כן רוצה להמשיך במקצוע שאני יודע ואוהב לעסוק בו ואפילו רואה בו מעין סוג של יעוד, מיהרתי להצטרף לארגון העיתונאים ולקדם מהלך של ועד עובדים במסגרת הארגון… יום אחרי שצירפתי 11 עובדים לארגון העיתונאים… באותו שבוע בו שלחתי 41 מיילים לאנשי מערכת… ובאותו שבוע בו זילבר עשה פעולה דומה…  סיפרנו לכל דיכפין שאראלה איתנו ושאין ממה לחשוש – באותו בוקר ובאותה שעה שלושתנו מפוטרים…" .

שלומוביץ נשאל בחקירתו באיזה אופן ביקש ממנו פדר להסיר שמו מההתארגנות והשיב: "אני חושב שהיה אפשר לקרוא באופן די ברור בין השורות".

כאשר נחקר פדר בנוגע לעמדתו על הקמת ועד אמר:

" … ההתארגנות זו זכות קדושה של כל עובד… אני בעד ארגון שכזה. אולי אני צריך להצטרף אליו. אם יקום ועד אצלי בחצר… אז יקום ועד… אילו היה בא אלי יונתן (זילבר) וכמצופה בתרבות הארגונית של המשיבה היה מדווח על כך שהוא רוצה ליזום ועד… יכולנו לקיים על כך שיחה. כך הוא גם היה מגן על עצמו, כי הדבר האחרון שהיה עולה על דעתי לפטר אותו כי זה לא חוקי ולא אתי".

בעניין השימועים שערך לעיתונאים נשאל אם נראה לו נכון לזמן עובד מהרגע להרגע לשימוע וענה: "לא, זה לא סימפטי".
מתי הודעת להם על השימוע?
"באותו בוקר. מתכונת השימוע הייתה לא סימפטית ומהירה".

ארגון העיתונאים וההסתדרות יגישו סיכומים עד יום שלישי (6.3) והאתר עד יום ראשון (11.3.12). הסיכומים יעברו לעיון השופטת ב-11.3.12.
סיקור נרחב של אורן פרסיקו, שהיה בביה"ד.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

הבלוגר אנדרו ברייטבארט, ממייסדי האפינגטון פוסט מת בגיל 43. על פי LAT הוא התמוטט בעת צעידת לילה ליד ביתו.
אמממ.

Breitbart's conservative news websites broke the story about the sexually charged tweets by Rep. Anthony Weiner, a Democrat from New York, in a scandal that led to his resignation.

ריצ'רד סילברסטיין: יעקב נאמן חשף את זהות שני יועצי השב"כ דני גבע ואלי בכר.

כמה נשים מופיעות במוספי הספרים בעולם?

תופרת וחופרת לא מרוצה מפמיניזם 2.0.

אמיר זוהר, פוסטה: איך חמק בן כהן מהרשעה ברצח אלון גלעדי בלוס אנג'לס.

בריחת מוחות. מקור ראשון.

אריאל (מגזין מוצ"ש, מקור ראשון) שנבל מתעצבן (pdf) על הפוסט של שאול אמסטרדמסקי אליו הפניתי בשבוע שעבר.
אני רק רוצה להזכיר משהו שלא ממש משתמע מהדברים של שנבל: הפוסט הופיע בבלוג האישי של אמסטרדמסקי ולא בעיתון בו הוא כותב ועורך, כלכליסט. אבל אני חייבת להוסיף מיד: אין לי מושג, אם הדברים היו מופיעים בעיתון, אם מישהו היה עורך את הסיפא נגדו יוצא שנבל.

לפני פיזור

היומיומולדת ללו ריד. 70.
הנה הבחירה של שרון מולדבי בפייסבוק וגם תרגום.

ו-Sad Song (הבחירה שלי)

 

תודות רבות לכל התומכים בבלוג. הכל מגיע, פייפל מתקתק עבודה, אין מה לדאוג.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

24 תגובות על שלג על עירם

  1. נחום שחף הגיב:

    לו ריד, כיף אמיתי, ענק

    אהבתי

  2. דודו הגיב:

    תגידו.
    זה לא היה לפיד שכתב שיותר לא יתייחס לעניינים פוליטים ואיכשהו פתח השבוע את המדור שלו בשיחה עם מקור בכיר על העניין האיראני?

    אהבתי

  3. נחמן מתורגל הגיב:

    את קוראת תדיר את הבלוג של אמיר זוהר, או שהוא מעביר אליך קישורים בכדי שתביאי אותם כאן?
    כי תכלס נכנסתי דרכך כמה פעמים ויצאתי משועמם. מה גם שאין קשר בין הבלוג שלו לבין ענייני תקשורת?
    מה הקטע בלקשר אליו?
    תודה

    אהבתי

  4. מיקי הגיב:

    ההתלהבות הישראלית מלו ריד מוזרה ביותר…

    אהבתי

  5. לביאת העמקים המנומרת הגיב:

    שמע נא מר בחור, נמאס לי שאתה דולק אחרי ומציק לי בתגובות מתלהמות ומטופשות. אין לי מושג מי אתה, אני לא רוצה לדעת מי אתה, לא מבינה מה המניע שלך. רק מבקשת שתניח לי ותפסיק לרדוף אותי. אתה יושב לי על הזנב מסיבה לא ברורה, חדל מזה לכל הרוחות. את התסכולים תוציא על המערכת שלך, לא עליי. לא אני הפחתתי לך 15 אחוז במשכורת, לא אני מתעמרת בך בריכוז המערכת. אז חדל אש, עזוב אותי לנפשי, לא מבינה מה עשיתי לך. מספיק עם זה!!

    אהבתי

  6. באבא הגיב:

    קראתי את הציטוט המופתי של תני גולדשטיין: "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותו של ענף העיתונות".
    אני יכול לתרום כמה משלי?

    "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותו של מוסר התשלומים" (אילן בן דב)
    "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותו של גוש השמאל" (אהוד ברק)
    "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותה של צנעת הפרט" (מאיר שטרית)
    "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותה של הרכבת" (גילה אדרעי)
    "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותו של הבנק למסחר" (אתי אלון)
    "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותה של רשת האינטרנט" (מולי ליטווק)
    "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותם של טורי הדעות" (נרי ליבנה)
    "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותו של מעמד הביניים" (בנימין נתניהו)
    "ראיתי לנגד עיני את התדרדרותו של הכדורגל הישראלי" (אבי לוזון)
    "ראיתי לנגד עיני את הגיבנת שלי; אה בעצם לא" (הגיבן מנוטרדם)

    אהבתי

  7. מרב הגיב:

    הבעת האימה על פני התאומיםתאומות (אבל אלו בטח בנים, כבוד למגזר) מבטאת הכול. לו רק אפשר היה להוסיף סייג שתיקה לשחרור של בניזרי ודומיו, דיינו.

    אהבתי

  8. יאללה הגיב:

    סופשבוע ממש זבל, הלו תתעוררו שם

    אהבתי

    • סטלין הגיב:

      מה פתאום סופשבוע מדהים, על הפל קל כתבו רק מיליון פעמים, ממש הגיע הזמן לפעם המיליון ואחד, וההיא שבן הזוג שלה התאבד היא סקופ בקנה מידה של הזיהום בקישון. נטע, תמשיך ככה ובקרוב תישארו בלי עיתון

      אהבתי

  9. הינשוף של מינרווה הגיב:

    נרי ליבנה במאמר דעה מביך.

    1.

    אמור לי מי אויבך ואומר לך מי אתה, יאמר לעצמו הבוחר החובב דמוקרטיה. ואם לוין מפחד כל כך מלפיד, לא ייתכן שלפיד גרוע כל כך, כנראה בכל זאת יש בו משהו.

    הדבר הזה עובד כמובן לכל הכיוונים: (א) אם יאיר לפיד הוא האויב של יריב לוין, אז ייתכן שיריב לוין לא כל כך גרוע. אני לא טוען שיריב לוין לא כל כך גרוע, אני רק טוען שהטיעון הגרוע הזה עובד גם הפוך: השאלה היא מהי נקודת הייחוס. נרי ליבנה חושבת שיריב לוין גרוע, ולפיכך יאיר לפיד אינו גרוע. אולם החושב שיאיר לפיד גרוע, עלול לחשוב לפיכך שיריב לוין אינו גרוע. כדי להסביר מדוע יריב לוין גרוע, היה עליה לנמק זאת באופן בלתי-תלוי ביאיר לפיד. הנימוק הוא, במובלע, החוק כנגד יאיר לפיד. אולם היא לא טרחה לבחון אותו (את החוק). יריב לוין יחשב כמחוקק גרוע או לא-גרוע לפי ניתוח החוק.
    (ב) אם נרי ליבנה היא יריבה של יריב לוין, כפי שבא לידי ביטוי במאמר, אז ייתכן שיריב לוין לא כל כך גרוע.

    2. הנקודה לעיל זניחה בהשוואה לזו:

    לפיד ככל הידוע הוא האדם היחיד שהודעתו על כוונתו להתמודד בבחירות גרמה להמצאת שני חוקים שנועדו לבלום אותו – חוק יאיר לפיד 1, שלא אושר, ועכשיו חוק יאיר לפיד 2.

    (א) לא! נרי ליבנה הפכה סיבה ומסובב: חוק לפיד 1 לא נועד לבלום את לפיד משום שהודיע על כוונתו להתמודד בבחירות; הוא הודיע שהוא מבקש להתמודד בבחירות משום ש"הומצא" חוק זה.
    (ב) גם כאן, נרמז שחוק לפיד 1 הוא גרוע, מבלי שנמסרו כל נימוקים מדוע. האין די בעובדה שבלעדי האיום בחוק זה לא היה עד היום מכריז על כוונותיו האמיתיות (ומנצל לרעה את הופעותיו בערוץ 2)?

    (3) פרפראות: בסוף המאמר מבקשת נרי ליבנה להגחיך (טיעון אד-אבסורדום) את הניסיון לחוקק חוקים "פרטיים", קרי- חוק, שהוא כללי לפי טבעו, אך נתפר למידותיו של אדם מסוים. לדעתה, מאחר שהחוק המדובר, לו יתקבל, יערים מכשולים בפני יאיר לפיד [ושוב: אין זה משנה לה מהם מכשולים אלה והאם בצדק מונחים בדרכו], הרי שנועד לבלום אותו במיוחד. וכדי להראות עד כמה אבסורדי הוא הרעיון לבלום את יאיר לפיד בחוק פרטי, בחרה במספר דוגמאות. דוגמאות אלה נועדו, כמובן, ליחד את יאיר לפיד ולהבדילו; שאחרת הסאטירה הנוקבת לא תעבוד. ובכן, אחת מהן היא חוק כנגד אדם שדובר אנגלית מושלמת. עובדתית, אני חושש שגם אם יעבירו חוק שכזה, הדבר לא ימנע מלפיד לרוץ לבחירות.

    אהבתי

  10. נו הגיב:

    סופשבוע עלוב ומביך, פל קל מדהים אם היה מתפרסם לפני עשר שנים, איראן משמים בטירוף, נטע הבייתה, עלוב עלוב עלוב

    אהבתי

  11. אורן קרן גידור הגיב:

    ברייטבארט לא בדיוק בלוגר, נאמר יותר יזם תוכן באינטרנט ווכחן מקצועי באולפני רדיו וטלוויזיה. בעיקר רב מקצועי. כך שעם ולווט תאמץ את המלצת חייל זקן (איך לא), ותעלה את תפוצתה בעזרת ריבים יזומים, יגברו סיכוייה של Angry Banana להמוטט בצד הדרך בגיל 43.
    ובלהקה: ניקו התמוטטה בעת רכיבה על אופניים. לו ריד נמנע מפעילות אקסטרים וחוגג 70. לורי אנדרסון חובבת הסכנות בחרה לצעוד, ונפלה לבור ביוב ניו יורקי.

    אהבתי

  12. ירון הגיב:

    העיתונאים המתאגדים דומים לנוסעים בסירה טובעת שמנסים להנצל ע"י טיפוס על סולם – אלא שאין להם על מה להשעין את הסולם…

    איגוד מוצלח צריך בעל בית חזק שיכול לשלם או להפיל את העלויות על צד שלישי. אני בכלל לא בטוח שהעיתונות הפרטית נכנסת לקטגוריה של כאלה שיכולים לשלם ולהבטיח בטחון תעסוקתי.

    אהבתי

  13. חייל זקן הגיב:

    עוזי ארד: נתניהו משוכנע שהמבקר זומם להשמידו

    עם סקופים באיכות כזאת יזדקק ברנע בקרוב לשירותי הארגון של דרור פויר. לזכותו ניתן לאמר שהמרואיין שלו מתאמץ להוכיח שהדוקטורט שלו הוא מבר אילן.

    אהבתי

  14. גלעד הגיב:

    שלג ממשיך לרדת.
    ולכל המעוניינים – חתול השלג הנ"ל נמצא אצלנו באומנה, לאימוץ לכל המעונינים.

    אהבתי

  15. רקמילה הגיב:

    אפשר במקום?

    אהבתי

כתיבת תגובה