הילדים של כולנו


ילדי הדרום על ראש שמחתנו * ידיעות ממשיך לשחרר אלפי מילים על האח הגדול * ומגזין צבאי על טכנולוגיה עלית יוצא לדרך

כל ששת העיתונים אומרים שהתקיפות יימשכו וששגרת המקלטים של תושבי הדרום תימשך, בהתאמה. בואו נאמר שהיום אפשר להאמין לכותרות הראשיות.
הילדים מככבים בשער ידיעות ובשער מעריב. בידיעות גם בכותרת, במעריב בתמונה הגדולה. אמרתי לכם שיהיה קשה למצוא כותרות דרומיות חדשות הבוקר, שהרי כולנה כבר מוצו לגמרי בכל הסבבים הקודמים.

הכות' של ישראל היום פונה ללב היהודי החם שלנו, לרגשות, לאני הפנימי, לתחושות. "הלב עם הדרום" עם עוד שבח והלל לכיפת הברזל (אני לא יכולה להיפטר מהחרוז המוצלח הזה). העליצות הזו מקורה כנראה בתרופות אנטי דפרסיביות, והיא גם הובילה לכות' המשנה המתאימה יותר לחגיגות שמחת תורה:

"אוכלוסיית הדרום ניצבת לפי שעה איתנה. כוחה בא לה בזכות מערכת כיפת ברזל והתחושה הכללית שהפעם המחבלים כשלו".

דן מרגלית נסע לדרום עם ססמוגרף מיוחד, ססמוגרף ישר"ה שפותח במיוחד, והוא קובע: האוכלוסייה לפי שעה איתנה. אבל אפילו הססמוגרף המדויק הזה, לא פחות מהעדות של דודה של אני, קובע: "לפי שעה". מי יודע מתי תפקע סבלנותם. גם ראש עיריית ב"ש משבח את כושר העמידה.
מרגלית, האסטרטג והגנרל, קובע נחרצות: "להפסיק עם החיסולים הממוקדים? בשום פנים ואופן לא!"

אגב, בישר"ה יש ראיון עם מנהל בי"ס בב"ש שבו נפל גראד. בעיתון התכוונו לשמור בחשאיות את  שם ביה"ס כדי לא לתת מידע לאויבנו מטילי הטילים והוא נקרא רק "רם, מנהל בי"ס". ועכשיו חפשוהו בגוגל ותגיעו בשנייה לביה"ס שנפגע.

בשער מעריב מדור דעה של ענת סרגוסטי בנושא שאיש בחבורת הגנרלים והמחליטנים לא נותן עליו את הדעת: הנפגעות מהעונש הכפוי בבית הן הנשים, שצריכות לשמור על הילדים. מי ישלם להן על הימים האבודים האלו?

"אבל אדוני ראש הממשלה, ביטחון אינו רק אילו מטוסים תרכוש… ביטחון הוא יכולתן של נשים להסביר לילדים את המציאות; ביטחון הוא גם להבטיח את פרנסתן של הנשים שהאינסטינקט האמהי שלהן הוא רצון לגונן על הילדים פיזית; ביטחון הוא המסוגלות של האשה להחזיק את המשפחה; ביטחון הוא כוחה של העובדת הסוציאלית לספק את המענה הנדרש; וביטחון הוא יכולתה של מורה בבי"ס להכיל את הקושי של 40 התלמידים שמולה… לא יכול להיות ביטחון אם לא מסתכלים גם על ההיבט המגדרי. אין ביטחון בלי נשים".

הדברים שלה מתחברים לכתבה המרכזית בכפ' 4-5 של מעריב, אחרי שקודמתה הוקדשה להילולת הכיפל'ה: ההורים משלמים את המחיר. יפה. כל זה מתחבר להמגזין, גיליון מיוחד: איך היישובים בדרום מתמודדים עם המציאות שנכפתה עליהם וכן לכתבת שער של מעריב עסקים, באותו נושא בדיוק: מי ישלם על אובדן אלפי ימי עבודה ונזקים של מיליוני שקלים.

גם בהארץ עוסקים בילדים (בכתבה הפותחת, ע' 3), למעשה בבני הנוער של הדרום שנשארים בבית כשהוריהם יוצאים לעבודה.
ועוד: תקלה בכיפת ברזל הביאה לנפילת שני גראדים בב"ש (זו הכות' בע' 4).
גם בידיעות יש דיווח על התקלה, אך הוא מוצנע יותר, אם כי מובא ככות' ידיעה. במעריב התקלה מופיעה בתוך הטקסט המרכזי, ובכות' ביניים בו. בישר"ה מדובר על רקטה בחצר ביה"ס אך המילה תקלה לא מופיע כלל.

בידיעות קורא אלכס פישמן בשער (יום אחרי רוני שקד): "זה הזמן לעצור":

"ישראל נמצאת היום במצב הנוח ביותר מבחינתה כדי לסיים את סבב העימות הנוכחי מול הג'יהאד האיסלאמי ברצועה. אם אין לה מטרות ארוכות טווח כמו פגיעה בתשתיות הג'יהאד האיסלאמי או הורדת חמאס מהשלטון – וכרגע אין לה – אז מוטב שתקדים ותכבה את האש. עוד יום או יומיים של לחימה לא ישיגו תוצאות טובות יותר… שלושת הימים האחרונים הם הישג ישראלי ברור, אבל ההישג הזה עלול להיעלם בכל רגע – אם איזו רקטה תזלוג מן המכ"ם ותיפול על בניין מאוכלס בתחומי ישראל".

עמיר רפפורט: אמיתות ושקרים בעניין כיפת ברזל:

גורמים בכירים בשגרירות ארצות הברית נדהמו לפני כמה שבועות לקרוא בעיתונות הישראלית כי משרד הביטחון שוקל לבטל את ההצטיידות במערכת "כיפת ברזל" עקב הקיצוצים בתקציב הביטחון. התדהמה של האמריקאים הייתה גדולה במיוחד, משום שהם אלה שמממנים, עד הדולר האחרון, את בניית הסוללות שצפויות להצטרף למערך בקרוב.
האמריקאים העבירו מסר חד משמעי לאנשי מערכת הביטחון: אם אתם לא מתכוונים להצטייד בסוללות נוספות של "כיפת ברזל", אין בעיה, אבל תחזירו את הכסף. גורמים במשרד הביטחון הרגיעו אותם ואמרו שאין שום כוונה לעצור את בניית הסוללות.

דוחה ומגעיל במיוחד. איך אפשר להתייחס ברצינות למדינה, למדיניות ולאוחזים בציציות תקציבה או בכלל? פשוט צריך לזכור את זה ב"מאבק" בסופר-מרכאות של האוצר והשמוצר ושר הביטחון על הכיפה, שגם אותה הדוד מאמריקה מממן לכם. תתביישו.
(תודה ל-[.])
אגב, האתר של רפפורט, IsraelDefence מובא כמובן ברשימת הקריאה בטור שכונה, מימין. אם משהו חסר בטור, לדעתכם, הביאוהו מיד.

מה משותף לסער שיינפיין ולעוזי ארד? שניהם אנשים פגועים, שרצו X וקיבלו Y, הרגישו מושפלים ויצאו במסע נקמה נוצץ לתקשורת (טוב, לידיעות).
כל אחד בעניינו: אחד לטובת המדינה בלבד, ואוי אוי אוי באיזה ידיים אנחנו נמצאים, והשני בגלל פגיעה אישית בעקבות השתתפות בתוכנית ריאליטי, שממילא חושפת את כל היסודות הרעועים בנפשו של כל משתתף.
זה לא אומר שלשכת רה"מ מתנהלת על מי מנוחות. להפך. זה לא אומר שאילן רבינוביץ' לא פוסע על הקו האפור רוב הזמן (אם להיות מעודנת). ובכל זאת, אני מזכירה את המשחק העתיק ביותר בעולם, "חפשו את האינטרס", ואל תתייחסו לכלום כאל כזה ראה וקדש.

מאיר דגן ל-CBS – רוב הישראלים ייהרגו אם "איראן תתקוף עכשיו תשתמש בנשק גרעיני".
ואגב, עדיף בלי התיווך והתרגום של התקשורת הישראלית. קראו את הדיאלוג המלא במקור.

http://cnettv.cnet.com/av/video/cbsnews/atlantis2/cbsnews_player_embed.swf

– הידיעה הראשונה בשער הארץ: שלשום החל שלב ההוכחות במשפט שני השוטרים שאחראים להשלכתו למוות של השב"ח (הגנב וכו') עומר אבו-ג'ריבאן. העדה המרכזית אתמול הייתה השוטרת שהייתה על הניידת באותו לילה. ליבת כאווי שמה, ושתי המילים המרכזיות בעדותה היו "לא זוכרת".

– בידיעות עוד לא נרגעו מפרשת האח הגדול. אתמול הייתה זו כפולת האמצע בעמודי החדשות פלוס כמעט עמוד שלם נוסף, וכמובן הפניית שער. אם לתקצר: מנכ"ל מש' הבריאות רוני גמזו הודיע כי יפנה לד"ר אילן רבינוביץ' ויבקש הסברים. במרכז הכפולה (רז שכניק) "תשע סתירות בין התגובות לתחקיר ובין החיים בבית האח הגדול שאותם מתארים ששת הדיירים". בין היתר מוזכר אפילו השם המפורש מעריב, כנאמר במשפט: "בראיון למעריב, בתשובה לשאלה 'האם פעלת לבד…? הצהיר ד"ר רבינוביץ':.. אני הייתי בקשר רק עם בנאדם אחד, וזה אלעד קופרמן, המפיק הראשי…"
ברשותכן, דילגתי על התעמקות בתשע הסתירות. אבל זה לא נגמר. והיום, שוב הפניה בשער, ושוב כפולת האמצע. בחלק הראשון שלה, פירוט מכתבו של גמזו, עליו דווח אתמול.
לא תאמינו כמה כתבים מגויסים לפרשה: שכניק, דניאל אדלסון, נטלי גרויסמן, נעם ברקן, צביקה ברוט ושרית רוזנבלום. נשבעת. שישה כתבים.
הדיווחים היום הם וריאציה לאלו של אתמול, פלוס ציטוטים מהראיון של שיינפיין לגיא פינס אמש.
ואנקדוטה: בעמוד שלאחר מכן משבח איתי סגל בביקורת הטלוויזיה שלו את "מי שמדבר", ובה הראיון של אילנה דיין עם עמוס עוז. אומנם בסוף הוא חובט בקשת, בהתעללות שלה בעובדה ולא שוכח את האח הגדול, אבל עדיין.
אני מאמינה שביקורות הטלוויזיה בידיעות חופשיות מכל תכתיב שהוא, ולכן אני מגדירה את הביקורת החיובית כאנקדוטה, ולא אומרת שזה כדי להראות את העיסוק חסר הפניות של העיתון בעסקי הקשת.

לחם עבודה

מגזין חדש מקבוצת ישראל דיפנס, ISRAELDEFENSE-TECH, העוסק במגוון נושאים הקשורים לטכנולוגיה עלית, יוצא לאור השבוע. המגזינים הדיפנסיים רואים אור פעם בחודשיים בעברית ובאנגלית. זו תהיה גם תדירות ההופעה של המגזין החדש, שיוצא בעברית בלבד. בשבוע שעבר הושקה גם מהדורת ה-ipad של ישראל דיפנס באנגלית.
עורך TECH הוא עמי רוחקס, איש mako דיגיטל. הגיליון הראשון כולל 82 עמודים ובין הכותבים אילן גטניו, אריה אגוזי, אביב פרנקל, גיורא בילו, משה קרת, יהודה זיסאפל, אורנה ברי, שלמה גרדמן, אראל מרגלית ודמויות נוספות מתעשיית ההיי-טק הישראלית.

רון ירון ונחום ברנע הגיעו לישיבת פוניבז'.

מנהל רשת ב' סיקר אירועי יין בהם שימש כשופט.

18 עיתונאים נרצחו בהונדורס בשנתיים האחרונות. האחרון שבהם, אתמול.

חברי ארגון העיתונאים נפגשים עם אנשי מחלקות שונות במעריב, כדי לשכנע את העובדים להצטרף לשורות.
במעריב, ככל שהוברר, אין שום התנגדות מצד אף גורם להתאגדות.

ארגון העיתונאים מזמין אתכם, החברים, לחגוג את יום האישה בסרט.

הראיון מסופשבוע עם יעקב אחימאיר, זוכה פרס ישראל, עלה לרשת. הראיון זכה להחמצת פנים מהברנז'ה, אולי גם בגלל שאחימאיר כותב בישראל היום. בכ"מ, יש לנו משהו משותף: שנינו מחבבים מאוד את הגשתו של דני קושמרו. ואני חוזרת: יישאר קושמרו באולפן שישי!

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

תמי ממליצהשק של נחשים, הבלוג החדש של דורה קישינבסקי. על שנאת נשים וסקסיזם בעיתונות העברית.

המייל המלא ששלחה קשת לעובדיה במוצ"ש:

עובדים יקרים.
בדרך כלל אנו כהנהלה משתפים אתכם בימים מיוחדים של משימות והצלחות. בתום השבוע הזה ולקראת השבוע הבא אנו רוצים לחרוג ממנהגנו ולשתף אתכם באיומים, אמונה ומלחמות, אבל ראשית העובדות:
במהלך שהותם בבית האח מטופלים כל צרכי הדיירים, כולל צרכים רפואיים. תחום הטיפול הרפואי מתנהל על ידי רופאים מוסמכים, אשר פועלים על פי שיקול דעתם המקצועי באופן אוטונומי לחלוטין. דרך הטיפול, היא החלטה של הרופא והרופא בלבד. כך היה גם בעונה 2, בה טיפל ד"ר רבינוביץ' במקרים המדוברים, על פי שיקול דעתו הבלעדי ושיטתו הרפואית.
אבל בואו נחזור ונדבר על מה באמת קרה השבוע. השבוע ניסו להסב נזק קשה ככל הניתן, לארגון שבו כולנו עובדים.
כן. היו ולצערינו אולי עוד יהיו, ידיעות עיתונאיות שליליות הנוגעות לתכניותינו, אבל לא בכך מדובר. בשבוע שעבר היתה התרחשות שונה לחלוטין בחזית אחרת לחלוטין, לא בחזית העיתונאית.
באופן מכוון ומתוכנן נרקחה מידיעה עיתונאית לגיטימית, הנוגעת למתן תרופות בבית האח הגדול (ידיעה לא מחדשת במיוחד, כיוון שהדבר תועד ושודר על ידינו, אך כאמור לגיטימית) מתקפה משולבת בכל הכלים ובכל האמצעים על התכנית ועלינו.
לצערנו, אבל גם לשמחתנו, המטרה, הכלל לא עיתונאית, של הקמפיין לעיל נחשפה באופן מובהק וגלוי מהלהיטות חשופת השיניים וחסרת המעצורים, שבה הוא הוצא לפועל. ידיעות אחרונות ו-ynet בחרו להעלים את האוטונומיה הרפואית המלאה בתכנית והקצו לידיעות המכפישות שטחים חסרי תקדים ומיקומים חסרי פרופורציה והגיון מקצועי. בהרעשה חסרת הגבולות היה דווקא הגיון קר – להכות בכל האמצעים ולנסות לגרום לנו לנזק ככל יכולתם. כפי שראינו גם בעבר ההרעשה ומסך העשן מכוונים, כדי לפגוע ביחסינו עם הצופים ולנסות להפעיל לחץ על הרגולטורים. העיתון לא מסתפק בדיווח, הוא גם דורש בתוקף נקיטת פעולות כנגד התכנית. הוא המדווח, השופט וגם המוציא לפועל. גם בכך נחשפת מבלי משים מטרתם האמיתית של משלחי הקמפיין.
העיתון צריך כמובן לפרסם תחקירים, אבל השבוע היה זה הקונצרן הכלכלי של ידיעות אחרונות, שהפעיל את העיתון והאתר בשירותו של קמפיין פרסומי ויחצני דורסני כנגד מתחרה. כן. כל זה מסיבה אחת – כי העזנו להיות לו למתחרים קשים.
העזנו להיות גוף תקשורת הישגי. העזנו לא לשמור על פרופיל נמוך. העזנו לא להכנע לתכתיבים, עם אלו עיתונים מותר לנו לשתף פעולה ועם אלו לא. העזנו שלא להגביל את מאקו. לא הסכמנו להחריש לנוכח הקמפיינים שהפעילו כנגד אחרים.
רצינו להגיד לכם תודה על ההתגייסות, התרומה והאמונה. נתמיד ואף נגביר את קצב היצירה, תוך הקפדה על אמות המידה.
נעשה דברים טובים.
שבוע טוב.
הנהלת קשת

 לפני פיזור

וואוו, מאוחר, אה?

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

45 תגובות על הילדים של כולנו

  1. מיקי הגיב:

    עמיר פלג מציג את הוועד האולימפי המגוחך שלנו ככלי ריק

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4202016,00.html

    לפעמים אני קורא ולא מאמין – זו המציאות, כנראה… 😯

    אהבתי

  2. אורן הגיב:

    בלוג חדש בניוזוויק/ דיילי ביסט כיכר ציון.

    אהבתי

    • רקמילה הגיב:

      כוותב היום אורי משגב

      אומה שלמה, שבהקמתה היתה מופת עולמי של יוזמה, מסתפקת כעת ב"הכלת האירועים" או ב"ניהול הסכסוך", בעוד מנהיגה מנפנף במגילת אסתר ובמכתבים מאושוויץ. ההשלמה הזאת היא סמל לתבוסה, לא לניצחון בנוק-אאוט.

      אהבתי

  3. ר/ק וכו' הגיב:

    בדרך למיליון צפיות ביוטיוב תוך ימים בודדים. בישול.

    אהבתי

  4. יום טוב הגיב:

    ההגיגים של ענת סרגוסטי מעניינים ומקוריים במיוחד. איך לא חשבנו לבד שכשילדים קטנים נשארים בבית האמהות נשארות איתן. מיוחד, מקורי, יוצא דופן, טור מדהים.
    הראיון עם יעקב אחימאיר הזוי ומשמים. למי אכפת מה הוא חושב על יונית לוי. מביך.
    דן מרגלית שיא המביך אבל לפחות הוא מקבל המון כסף

    אהבתי

  5. יום טוב הגיב:

    ההגיגים של ענת סרגוסטי היו מחכימים במיוחד. איך לא חשבנו על זה לבד, כשילדים קטנים נשארים בבית בדרך כל אמהות נשארות איתן. תודה לך ענת על החכמה המדהימה הזאת. פשוט טור גאוני.
    הראיון עם יעקב אחימאיר היה כל כך הזוי ומוזר, למי באמת אכפת מה הוא חושב על יונית לוי ועל קירשנבאום. מביך.
    דן מרגלית מביך לא פחות, אבל לפחות הוא עושה את זה תמורת שכר עתק

    אהבתי

  6. עובר אורח הגיב:

    זה מאל נהר הלבנוני, הנה אחד מומחה מהצד השני חושב ההפך ממערכת "הארץ", בטח נציג של "אם תרצו" בעזה.

    But in Gaza, where the fallout from such a policy has been keenly felt over the past 72 hours, experts say the targeted killings are working.

    "The Israeli targeted assassinations against Palestinian resistance groups, especially against their leaders, is very effective," said Mukhaimer Abu Saada, professor of political science at Al-Azhar University in Gaza City.

    "It is definitely a policy that aims at paralysing these groups and stopping them from carrying out future attacks against Israel," he told AFP.

    In such groups, which tend to have a very centralised structure, taking out the top commander "definitely has a very effective and negative impact on their operational methods," he said.

    And although the groups are capable of quickly replacing assassinated leaders, it still takes some time for them to become operational again, and replacing them sometimes creates internal problems, he added.

    אהבתי

  7. דרור הגיב:

    נראה שבין אנשי מחאת האוהלים יש מי שהצליח בכל זאת לרכוש דירה

    http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/345/272.html?hp=16&cat=1901

    אהבתי

    • רקמילה הגיב:

      תהיה טאלנט ויהיה גם לך.

      אהבתי

      • דרור הגיב:

        זאת לא הנקודה. פשוט תהיתי איך אנשי ארץ נהדרת שיש להם כסף לפנטאהוז בגינדי קיציס) או וילה בצהלה (דוד ליפשיץ) התחפשו בקיץ לאנשים מסכנים שאין להם איפה לגור . זה מציג את המשדר ההוא כהשתלחות בביבי לשם ההשתלחות . שזה מה שאני ורבים בימין אמרנו על מחאת האוהלים . בניגוד לפנתרים השחורים הם לא באמת באו מתוך מצוקה , אלא סתם ניסו לעשות פוטש לביבי (פוטש שלמזלנו כשל).

        אהבתי

  8. ר/ק וכו' הגיב:

    בשישי האחרון, לאחר שחזר מארה"ב, נהום (Nahum) ברנע מנסה להראות לנו שהוא לא גוש שמרני מיובש לחלוטין (מה זה בלוג?) ומסתלנג באמריקאית/וושינגטונית/טיימסית הכי שיש כשהוא מצליח להכניס לכתבת השבת שלו את הניבון הידוע עושה שכל אם צריך ואם לא. יפה לו קצת אידישקייט.

    אהבתי

    • שטוטית הגיב:

      אין דבר שיותר מחרפן אותי מ"עיברות" של ביטויים אמריקניים לשפה העברית
      ו"עיברות" זה להבדיל מתרגון
      עושה שכן
      נחום ברנע… נורא בסוף בסוף הפרובינציאליות מגיחה גם מאלב שחושבים
      שהם אנשי יענו העולם הגדול כותבים מהוללית

      חברים בארץ ישראל דברו עברית במיוחד כשקוראים אתכם

      אהבתי

      • שטוטית הגיב:

        מעניין שדווקא כשאני כותבת על השפה המקלדת שלי מתחרפנת …זה סלנג ישראלי:)
        אז מדביקה כאן את התגובית=טוקבק:
        אין דבר שיותר מחרפן אותי מ"עיברות" של ביטויים אמריקניים לשפה העברית
        ו"עיברות" זה להבדיל מתרגום
        "עושה שכל"
        נחום ברנע… נורא בסוף בסוף הפרובינציאליות מגיחה גם מאלה
        שחושבים/נחשבים כותבים מהוללים יענו אנשי העולם הגדול

        חברים בארץ ישראל דברו עברית במיוחד כשקוראים אתכם

        אהבתי

  9. אשה טובה מבית קמה הגיב:

    תקשיב, אני לא יודעת מי אתה ומה אתה רוצה ממני. תפסיק לרדוף אותי ולדלוק אחריי לכל מקום בבלוג הזה ולהציק לי בתגובות. הגעתי למסקנה שאתה לא יותר טוב ממחבלי גדודי עז א-דין אל קסאם שממררים לתושבי הדרום את החיים. כמוהם – כך גם אתה מציק לי את החיים בתגובות, שהן דביליות לא פחות מהשלכת גראדים תמימים על שכונות יוקרה באשדוד. אני מבקשת ממך לחדול, או לחלופין להלקות את עצמך בנזעי חשמל כדי שהאונות אצלך ישובו לתפקד. הנח לי כבר לעזאזל, גוד דמט!

    אהבתי

  10. אורן MRI תרבותי הגיב:

    מעניין לעקוב את ההתפתחוית בקרב על עיצוב התרבות העברית. מאז פולמוס "כתובים" לא היה קרב טעון כל כך. מעודד לראות את ההיקף והמאמץ המושקע בנושא יצירה אמנותית. ידיעות VS קשת, לא.

    אהבתי

  11. נעץ כחול הגיב:

    *** בY NET לא כותבים שהיה פיגוע רצח ברמלה,וגם מצנזרים את התגובות יון פרד אתה ***!!!!!
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4201681,00.html

    אהבתי

  12. עובר אורח הגיב:

    לא מבין בחיילות כלום. גרוע בפרשנות טקטטית,איסטרטגית, גיאו
    פוליטית, בכלל. אבל, הסיפור הזה לא ייגמר מהר. יהיה יותר גדול
    לפני שיקטן. זה טוב לאירן, סוריה, רוסיה, תורכיה ולערבים בכלל. מצרים
    על הפנים. ישראל בתוך מלחמת התשה. הרעש כאן מכסה על הרעש בסוריה.
    כבר עכשיו ילד בצפון הרצועה מפוצץ עצמו והרעש מכסה על כמה עשרות
    סורים מתים. זה מה יש.

    אהבתי

  13. . הגיב:

    דגן כלל לא אומר ש (להערכתו)רוב הישראלים יהרגו במקרה של התקפה גרעינית איראנית. הוא אומר שהוא חייב להביא אפשרות כזו בחשבון בשיקולים שלו.

    Stahl: When the Iranians, when Ahmadinejad talks about wiping Israel away, this is what you're thinking?

    Dagan: No doubt that I have to take into consideration a scenario that a majority of Israelis are going to be killed if they're going to use a nuclear capability against Israel

    .

    אהבתי

  14. רקמילה הגיב:

    בראיון של יעקב אחימאיר הוא מתגלה כקטנונן ימני. ישלו בטן מלאה על קירשנבאום

    קירשנבאום מאוד פוליטי. אני חושב שהוא צריך לשמור על מידה מסוימת של איפוק בתחום הזה. צריך להכיר בעובדה שיש אנשים שלא מצביעים לאותה מפלגה כמוך".

    , קרן נויבך

    קרן נויבך בסך הכל מקריאה פתיח וזהו

    יונית לוי

    היא גם מרבה להעיר בסוף הכתבות ולהביע את דעתה האישית על מה שנאמר בכתבה. אני לא חושב שזה תפקידה".

    ועוד.קושמרו זוכה לליטוף

    דני קושמרו. אני מאוד מאוד אוהב אותו. אני חושב שהוא מגיש מעולה. אני חושב שהוא רהוט ונעים סבר. עושה רושם שהוא מתמצא בחומרים שלפניו".

    כנראה משהו ששניהם יודעים למה. ומי עוד בסדר, מגישי מבט מגל ומילר

    אני חושב שהם עושים את עבודתם בסדר גמור. לי אין שום טענות כלפיהם".

    אהבתי

    • מיקי הגיב:

      אוהו, אחימאיר בוטה וחריף ביותר! "צריך לשמור על איפוק"? בוא נראה מי גבר בחוץ!
      גם אני מחבב את קושמרו, אגב… מה יהיה?

      אהבתי

    • אחימאיר הוא המגיש המועדף עלי.
      תמיד לעניין, לא מערבב דיעות פוליטיות אישיות, לא מתלהם ולא מייבב והכי חשוב -ממעט להתראיין.

      בראיון לאחר קבלת הפרס הוא כמעט ובכה כשדיבר על אימו. לטעמי יצא אנושי ומאופק ובלי טיפת צהצהבות. פשוט ברמה אחרת מהדרמות קווינס שמסביב כולל צמד החתייארים מהחבובות.

      אהבתי

      • דיה צחורת כנף הגיב:

        וטוב שהוא למד בע"פ את כל מילון המילים הנרדפות ואת ההילוך האחורי כך שראיון טיפוסי שלו ברדיו, נניח עם כלכלן, נשמע בערך כך:

        אחימאיר: "האם אדוני מניח, האם אדוני סבור, האם אדוני מאמין ששינוי שער הדולר, כלומר שער האלכסון, או אולי שיפוע המטבע האמריקני, ישפיע או יניע, שמא יחולל את השינוי המתואם, המסונכרן או הצמוד בשקל הישראלי או שמא אדוני מאמין…אדוני סבור…אולי אדוני מניח ששיפוע, כלומר אלכסון…או אולי יציבות המטבע הישראלי, כלומר השקל החדש, סוחפת או גוררת…אולי מושכת את המטבע האמריקני?"

        כלכן: "כן".

        אהבתי

        • דיה יקרה, יש משהו במה שאתה אומרת ועדיין אני מעדיף את הזהירות של אחימאיר.

          עדיף מהמבט המודאג של יונית, מהאמפטיה המזוייפת של יעל דיין, ההובלה לתשובה של אילנה דיין והתיאטרון של שאר מרימי הגבות, מחליפי הטונים, ממצמצי ההזדהות, ומרוסקי הלב.

          כשבא לי לראות דרמה אני מביא לחמותי סיר חריימה ומקבל משהו דומה, ואמיתי.

          אהבתי

  15. הילדים בדרום בבית וחלק מההורים איתם או אצל השכנים, ובאמת שזה לא נורא כל כך.
    הבעיה שהילדים שומעים כבר ימים רצף של אזעקות ופיצוצים מנפילות ויירוטים.

    היירוט האווירי מהדהד הרבה מעבר ל 10 ק"מ וביחד עם הנפילות והאזעקות מהיישובים נוצר רושם שהאיום הרבה יותר מוחשי ומסוכן ממה שמראים בטלוויזיה או מדברי ההרגעה של ההורים.

    מצד שני הילדים בסוריה הרבה יותר מסכנים .

    אהבתי

  16. חייל זקן הגיב:

    כשנשאל מה צריכה להיות שיטת הפעולה של המערב ביחס לגרעין האיראני, אמר דגן כי לדעתו הטקטיקה החכמה ביותר תהיה החלפת המשטר.

    הקול קול מאיר והידיים ידי אריק…
    דגן נזכר בערגה בהצלחות הגדולות שנחלה ישראל על ידי השלטת אגודות הכפרים והפלנגות הנוצריות.

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      בשני המקרים שהצגת אריק עשה זאת ככובש. אני מניח שאנשי המהפכה הירוקה לא יצטטו את אי הכחשה שלו בנוגע לסיוע למחאה.

      אהבתי

  17. מיקי הגיב:

    איזה פאתוס…

    העזנו להיות גוף תקשורת הישגי. העזנו לא לשמור על פרופיל נמוך. העזנו לא להכנע לתכתיבים, עם אלו עיתונים מותר לנו לשתף פעולה ועם אלו לא. העזנו שלא להגביל את מאקו. לא הסכמנו להחריש לנוכח הקמפיינים שהפעילו כנגד אחרים.

    חוץ מזה גם העזתם לקרוא לג'אנק טלוויזיוני "הישג". העזתם להאכיל את הקורבנות שלכם בסמים (לכאורה, כמובן). העזתם להתנער מהעניין ולטפול אותו בלעדית על הפסיכיאטר שלכם. העזתם להיות פחדנים. ואני העזתי לא לראות את הזבל שאתם משדרים, ואני מעז אפילו לייחל שיורידו אותו מהמסך, למרות שאתם ודאי תעזו להעלות זבל מסוג לא פחות מסריח בהמשך 😆

    אהבתי

    • יניב הגיב:

      וכמובן הסיומת: "נעשה דברים טובים".
      נו, באמת. ושלא יגידו לי "עבודה ערבית" ו"עובדה". שני עלי התאנה האלה לא מכסים את ערוותה של קשת.

      אהבתי

      • מיקי הגיב:

        הדבר הטוב היחידי שראיתי בערוץ 2 היה ארץ נהדרת. בעיני יש העונה שיפור. התחילו חלש אבל עכשיו זו עונה מצחיקה מאוד. המערכונים על הכור האיראני הם פנינה, ירון ברלד מצחיק בטירוף – צריך לתת לו לעשות את שימי ריגר

        אהבתי

  18. מיקי הגיב:

    כל כך שקוף שזה מצחיק

    גורמים בכירים בשגרירות ארצות הברית נדהמו לפני כמה שבועות לקרוא בעיתונות הישראלית כי משרד הביטחון שוקל לבטל את ההצטיידות במערכת "כיפת ברזל" עקב הקיצוצים בתקציב הביטחון. התדהמה של האמריקאים הייתה גדולה במיוחד, משום שהם אלה שמממנים, עד הדולר האחרון, את בניית הסוללות שצפויות להצטרף למערך בקרוב.

    ואחרי זה עוד אומרים על עובדי הרכבת שהם מניאקים

    אהבתי

כתיבת תגובה