הדירה


כדורגל * אוהדים מוקפאים * פצצה איראנית * הדירה של ברק * ויקיפדיה מורידה את הערך על רוטר

בלומפילד

בגלל פיגור תרבותי עמוק משהו השתבש ביכולת שלי לקרוא את עמודי השער של העיתונים. למשל בשער מעריב יש צילום מרכזי של ילדי קריית שמונה בבלומפילד. מתברר שלאחר התפרעות האוהדים בדרבי האחרון אימצה ההתאחדות לכדורגל עונש יצרתי שנוסה בעולם: הגברים לא הורשו להיכנס למגרש, רק הנשים והילדים. אה. שמחה גדולה, עם כותרות תואמות ברחבי הפרינט: "משחק ילדים", "ילדים זה שמחה" ועוד.
אולי מישהו יסביר לי את חשיבות האירוע, שבגללו יותר מחצי מכפ' האמצע בעמודי החדשות וכן ע' 6-8 בספורט עוסקים בו, כלומר בדרבימשחק של הפועל ת"א ועירוני ק"ש? ומה הסיפור עם רן בן שמעון  (שהיו עליו בחודש האחרון כחמישים כתבות תדמית)? אולי מישהו יעשה פה סדר בעיתונות הספורט לבורים?

הדירה

בגלל פיגור סביבתי עמוק אני לא יורדת לעומקו של קטע דירת המחמד של אהוד ברק.
במשך ארבע שנים ניסה האיש למכור את הדירה שלו כי "חטף קיתונות של ביקורת". הוא רצה למכור אותה ב-40 מ' (כך עופר פטרסבורג, ידיעות, הפניית שער וע' 22-3), אף שרכש אותה ב-2004 ב-16 מ'. לפי כלכליסט הוא רכש אותה ב-12 מ' (או 2.5 מ' $ ב-2003 לפי הארץ. לפי שער של 4.8 זה 12 מ'). על פי רוב העיתונים הוא מכר אותה ב-26.5 מ'. ע"פ שער הארץ המודפס והמארקר – 26.6 מ' (או 27 בשערו. תנו לי את ההפרש הזעיר).
פטרסבורג מזכיר גם את ביקורו של ארי ליבסקר מכלכליסט בדירה לפני שנתיים.
הדירה החדשה שלהם, או "הקן החדש שנבנה עבורם, שתי דירות מחוברות בקומה ה-23 של מגדל אסותא ברח' ז'בוטינסקי בת"א" (אסותא באוהאוס וילג'), שיהיה מוכן בעוד שלוש שנים (או שנתיים לפי מעריב, הפניית שער, ע' 6), עלה להם רק תשעה מיליון ש' (לפי ישר"ה – 6-8 מ'. לפי מעריב – כ-8). אז זה יקרב אותם לעם יותר? מבחינתי, מה ההבדל בין 16 מיליון ל-40 ל-27 ולתשעה או אפילו לשישה, לא עלינו?
הנה מה שכתב על כך ברק בע' הפייסבוק שלו (וכן, קראו גם את התגובות השוות):

שלום חברים: היום פורסם בכלי התקשורת השונים כי רעייתי נילי ואני מכרנו את דירתנו במגדלי אקירוב.
לאחר שנים רבות בשירות המדינה וצה"ל ומיד עם תום תפקידי כראש ממשלה בשנת 2001 פניתי לשוק הפרטי למשך כ 6 שנים. בשנים אלו צברתי את רכושי בעמל רב. לאורך כל התקופה כאזרח שומר חוק, עסקי היו שקופים לרשויות ולמותר לציין כי שילמתי את מלוא המיסים כדין וכמתבקש.
במהלך שהותי באזרחות רכשנו ושילמנו רעייתי ואני את הדירה במגדלי אקירוב כהשקעה וכדי לגור בה, עם חזרתי לחיים הציבוריים היה קשה שלא להבחין בביקורת בעניין מקום מגורי ולא חשבתי שנכון להתעלם ממנה לאורך זמן.
רעייתי נילי ואני החלטנו כי מכירת הדירה מתבקשת וזאת נוכח ההכרה כי מקום מגורים זה גורם לתחושת ניכור וניתוק מחלקים רחבים בציבור.
החלטנו לעבור לדירה אחרת, קטנה יותר ופחות יקרה. ובנימה מעט יותר אישית אומר לכם כי את מרבית חיי הבוגרים ביליתי בשירות המדינה וצה״ל, את ילדותי עברתי בקיבוץ בתנאי חיים לא פשוטים. עם זאת הייתה לי ילדות מאושרת ולא הרגשתי שחסר בה דבר. הדבר החשוב היה אהבת העם והארץ.
ספגתי ערכים שמבטאים סולידריות, שותפות ונכונות להקרבה. לא גדלתי עם כפית של כסף אך בהחלט קיבלתי את הכלים שאיפשרו לי לקחת אחריות על גורלי ועל עתידי.
אני מאמין כי על החברה והמדינה להעניק הזדמנות שווה לכל פרט בחברה, אך גם לדרוש ממנו השתתפות ואחריות.
בהזדמנות זו ברצוני להודות לכם, חברי בפייסבוק על התמיכה הרבה לאורך הדרך ולאחל לכולנו עוד שנים רבות של עשייה פורייה.
אהוד ברק
.

אמיר זוהר טוען שהרוכש הוא טדי שגיא (וזה פרופיל שלו). כך גם ישראל היום והמארקר. לפי ידיעות זהות הקונה לא ידועה, אך ידוע שנמכרה לחברה זרה. לפי מעריב החברה היא ספייס גרוב הולדינגס לימיטד.
כלומר, ידיעות, שמרחיב יותר מאחרים, לא ידע מיהו הקונה?

כל העיתונים התייחסו למכירת הדירה בשערים שלהם. כך גם לדו"ח טרכטנברג. על פי הארץ, שזו הכות' הראשית שלו, אושרו פה אחד כל ההמלצות. ידיעות העדיף להדגיש בכות' הגג את דבר הקבלנים: "הדירות יתייקרו". נו, אז מה יצא לנו מזה? גם שלומית צור במעריב עסקים אומרת שמדובר בצעד קטן לדייר (וגדול לקואליציה). ישראל היום כרגיל אופטימי מכולם. הכות' המרכזית: "המטרה: הוזלת הדיור". כן, ידוע, נו?
שורה תחתונה: לי (המטאפורית והממשית) לא ייצא מזה כלום.

וגם קרן פלס קנתה דירה בקיבוץ. 1.3 מ'.

זאת ועוד

ישראל היום ממשיך בכותרות מהסרטים. כות' הגג: תראו מי מדבר: בכיר חמאס ינאם

על פניו הכות' של ידיעות היא החזקה והמאיימת ביותר "איראן מפעילה את היורים מעזה". איך זה ששאר העיתונים לא כותבים על כך?
מאחר שהידיעה היא לא ציטוט ולא כלום, יש לבדוק מה המקור. ובכן, חתומה עליה סמדר פרי, ומדובר בידיעה קצרה בתחתית ע' 2. כותבת פרי:

"ממידע שהגיע לישראל עולה כי בעקבות חילוקי דעות אידיאולוגיים עם חמאס הפסיקה איראן להזרים לתנועה כספים ועברה לתמוך בג'יהאד האיסלאמי. הסיבה העיקרית: העמדות הביקורתיות של חמאס כלפי הנשיא אסד… נוכח התנהלות חמאס הפסיקה איראן להזרים לתנועה כספים ועברה לתמוך בג'יהאד האיסלאמי".

ציטוט של הדברים בהמשך חתום ב"אומרים גורמים בכירים בירושלים".
שאר כפ' 2-3 עוסק במאמר של NYT משלשום, על שמשטר האייתולות עוד לא החליט לייצר פצצה. הכות': "הדלפה נגד תקיפה".
אלכס פישמן: "עוד מניפולציה".

הכות' האיראניות במעריב: מחירי הדלק יעלו, והאיראנים מגבירים מאמץ לחטוף קצינים בחו"ל.
בישראל היום – איראן על סף פצצה.

רוני שוב, עורכת מוסף הנשים של השבועון החרדי בקהילה מבקשת: אל תשחררו אותנו.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

אדווה קלה חלפה ברשת אתמול, כשיהודה בלו קרא שלוש פסקאות מכתבת הפטריות של אורן הוברמן בכלכליסט ויצא חוצץ נגדה. . (תוס': עוד ביקורות על הכתבה: גיא שקד ועידו גנדל בנענע10).
הוברמן הגיב לבלו בעמוד הפייסבוק שלו:

1. אבדוק את כל ההערות ברצינות הראויה ואם טעיתי אתקן מיד. אני אוהב ומעריך את בלו, ואם טרח לפרסם את טענותיו בנחרצות כזו, אני מניח שיש לו סיבה טובה.
2. ההצהרה שלו "כל הכתבה היא שטויות" על בסיס טענתו שהאנקדוטה בפתיחה שגויה – מרגיזה ומקוממת.
להלן לינקים לכמה מהדברים שפורסמו בה, ואשמח לפרסם הפניות נוספות למקורות בכל עניין ודבר בכל כתבה שפרסמתי.
פטריות המסוגלות לפרק פלסטיק
פטריות שיכולות לייצר דלק
ההרצאה של פול סטמץ (על האינטרנט של הפטריות)
פטריות המשתלטות על מוחות של נמלים
דיוויד יוז שחוקר את הנושא (ורואיין בקצרה לכתבה)
אגב, פוסט יפה של בלו מ-2005 על פטריות המשתלטות על מוחן של נמלים (הנושא ידוע כבר שנים, ונכתב עליו בעשרות כתבות, ספרים וסרטים תיעודיים). בטקסט שלו מהיום הוא כותב:

יש להכריז בזאת כי למדע לא ידוע עד כה על פטריה חושבת. בכל ממלכת הפטריות לא נצפתה אפילו פעם אחת אינטליגנציה – פרימיטיבית ככל שתהא – באחד המינים. כותרת הכתבה של אורן הוברמן היא פנטזיה פרועה ותו לא. גם אם הייתי משתמש בפטריות הזיה, לא הייתי מסוגל לנסח אחת כמותה. אני מציאותי מדי.

בפוסט שלו מ-2005, לעומת זאת:

הפטרייה הנטפלת לנמלה גורמת לה לשנות את התנהגותה הטבעית ולהתאבד. הנמלה, כיתר פרוקי הרגליים, פועלת מתוך אינסטינקטים. גם כושר למידתה כמו התמצאות במבוך הקן מותנה בכישוריה התורשתיים, ולא מושפע יתר על המידה מן הסביבה. הפטרייה מנצלת את תכונותיה הירודות של הנמלה ומשתלטת עליה. היא עושה זאת על ידי פיזור נבגיה בדרך האוויר והחדרתם אל גוף הנמלה. מעת שתאי הפטרייה מתפתחים בראש הנמלה, הם הופכים הלכה למעשה למוחה החלופי ומכוונים את תנועותיה. ברגע המתאים הם גורמים לה לטפס על אחד העצים לגובה קבוע, ואז לנעוץ עצמה לתמיד. הפטרייה שהגיחה מתוך גופה המת מפיצה את נבגיה וחוזר חלילה. היא מבכרת לעשות זאת מגובה רב כדי שהנבגים יתפזרו ברוח, ויגיעו גם לנמלים המצויות הרחק משם.

ויקיפדיה הורידה את הערך על רוטר. ריצ'רד סילברסטיין מפרט.

כך זה נראה כשמחפשים את הערך כעת.

להב הלוי על קמפיין המלחמה בגזענות.

נורית ממליצה: ירידה עולמית בפריון טובה לכדור הארץ.
דן ממליץ: האם הגנטיקה יכולה להציל את ישראל.

התיקונים

בראיון של גבי בר-חיים את יובל מנדלסון ב-7 לילות הוא מדבר על הקשר שלו עם השחקן שמואל וולף.
אומר מנדלסון: "הולך עם ההורים שלי לראות אותו בתיאטרון הסימטה".
אלא שוולף משחק ומביים בתיאטרון קרוב מייסודו של ניקו ניתאי. הטעות נבעה אולי מכך שניתאי מזוהה עם תיאטרון הסימטה, אבל הוא לא נמצא שם כבר מעל עשור אלא בתיאטרון שלו, תיאטרון קרוב, בתחנה המרכזית החדשה.

לפני פיזור

– מזמן לא הוספתי סקרירים לפוסטים. יש דרישה?
– לא לשכוח את לחם עבודה, יש הצעות שחבל.
ותודה רבה לתומכים בבלוג!
נחשי גומי למי שבז לשקדים וזה.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

67 תגובות על הדירה

  1. רכילות הגיב:

    רכילות זה לא פחות חשוב.
    ב-HP של מעריב מנסים למשוך את הקורא עם כותרת שקרית בעניין סוג בגד הים של מידלר. השקר מתברר מיד כשנכנסים לכתבה.

    אהבתי

  2. רקמילה הגיב:

    הברקת היום לבית ספי רכלבסקי –

    אין הכנה טובה יותר למכין המלחמה. אם ייהרגו "רק" 500 – אלפי דירות ייפגעו. המצב של ברק, שמכר את דירתו האמיתית ונמצא עם דירה עתידית על הנייר, הוא אידיאלי. דירות מנייר לא נהרסות. איפה ברק ואיפה דן חלוץ וקומץ מניותיו

    אהבתי

  3. אורן ממליץ 2 הגיב:

    הגלריה הלאומית בוושינגטון מעלה את האוסף שלה לרשת, כולל הורדה. למעוניינים בורמיר בבית.

    אהבתי

  4. אורן ממליץ הגיב:

    על ההמלצות של דן ונורית, אכן ראוי.

    אהבתי

  5. יותר נחות הגיב:

    בלהט הרב"שים שרצקים והבבונים נפל ההסבר.
    הדרבי התל אביבי היה לפני שבועיים. בין נציגת דן מרגלית – מכבי, לנציגת האיסלם הרדיקלי -הפועל. האחווה הספורטיבית נפגמה בשל חוקי שילוב בעבודה פרוגרסיבים מדי. למגרש נשלחו שישה שופטים עיוורים, שבילדותם שיחקו בכרטיסים צבעוניים, בזמן שאמם עסקה במקצועה. התוצאה היתה השלכת חפצים נוצתיים ע"י קומץ עצום מקרב האוהדים האיסלמיסטים. בשיא ההתנפלות ביצע אחד משחקני מכבי את "ריקוד המוות" הידוע, חשוב שנייה, והשלח עצמך לדשא בעוויתות אפילפטיות. בקיצור מראות מזעזעים ולינץ' המוני כבפורט סעיד.
    התגובה כיאה לאיסלמיסטים, וכמקובל במסגדי הר הבית, גל מעצרים, והגבלות כניסה עפ"י גיל ומין.
    הקבוצה הצפונית, שהיא סינדרלה, ולא ליכלוכית, לא קשורה לעניין. היא העומדת לפני זכיה היסטורית באליפות. לשמחת בעליה, הנדיב המשעשע גנבי רכב, מאמנה חסר הדעות הקדומות הקולינריות, ועשרות אוהדיה ברחבי תבל.

    אהבתי

  6. רקמילה הגיב:

    אלה האויבים שלכם?

    אהבתי

  7. נירית הגיב:

    תוספת לפינת "התיקונים": כותרת ראשית במקור ראשון, עמוד 3. "הרב וייס: ההתקפות עליי מצד בית הרב יעקב יוסף הם מכוערות". ההתקפות הם מכוערות? מה קרה למילה הן? הגהה בסיסית ועוד במקום כ"כ בולט. פאדיחה.

    אהבתי

    • רקמילה הגיב:

      מקור ראשון נהג בסדר. לא נהוג לתקן ציטוט.:)

      אהבתי

    • אתון הגיב:

      חמור מכך. בכותרת הראשית עצמה יש שם שגיאת כתיב. פתח' – עם גרש אחרי החי"ת – במקום פת"ח. אין שום בסיס לגרש אחרי החי"ת הזו. הרי במקור הערבי זו חי"ת 'נקייה', גרונית. אכן, בגיליונות ימי החול (א-ה) מסופקני אם יש שם הגהה או עריכת לשון.

      אהבתי

  8. אורן הגיב:

    ברגיל אני עוסק בעניינים החשובים. שקדים מזוהים עם פרוטונאצים המתעקשים להתיש אוזניים תמימות בסגולות רפואויות של מזונות. בתמורה להשקעתם המרובה בבריאותם הם זוכים לשלושה סיבובי שפעת בעונה, ומיני התקפות קצרות של וירוסים אלימים על קיבתם המטופחת. נגיפים חכמים יותר מנודניקים.
    נחשי גומי, רצוי ספוגים באלכוהול, הם סטראטיפ(מוצדק) של הלסביות. לצערי נבצר ממני.
    ג'יונט ראוי, אך יתכן ופלילי מדי לטעמה של הקרויה ע"ש חליצי ההרואין שיק. MPDG, לא יאה כי לא מחפצנים.
    הפתרון שישקיט את הנחות והבזוי במגיבייך, תנועה מגונה.

    אהבתי

  9. שרון הגיב:

    בקשר לכתבה על שמואל וולף, אני שמחה על התיקון ואני מקווה שגם 7 לילות יתקנו אצלם. "תיאטרון קרוב" בהחלט צריך את הפרסום והפרסום מגיע לו.

    ראיתי שם הצגה מעולה לפני כחודש, "מלון אירופה", והיה חבל לראות מעטים בקהל (בגלל המיקום הבעייתי כנראה). למרות הקהל המצומצם, השחקנים נתנו הופעה מצוינת, והאווירה האינטימית הייתה נחמדה.

    אהבתי

  10. captain beefheart הגיב:

    חייב לציין את השמחה לאיד שגואה בי בכל פעם שעולה סיפור של בעלים VS אוהדים. אשכרה מגיע להם, לבעלים, שמכניסים את ראשם למיטה אונקולוגית שכזו.

    אהבתי

    • רקמילה הגיב:

      מה שנכון נכון.

      אהבתי

    • מיקי הגיב:

      אני שואל את עצמי מה יוצא לו מזה. באמת – מה? כסף הרי יש לו מספיק, מה הוא צריך את הכאב ראש הזה עכשיו?
      זה אשכרה להכניס ראש בריא למיטה חולה

      אהבתי

      • רקמילה הגיב:

        אני מוצאת את עצמי בתפקיד דוברת של שירצקי , ולו כדי להעמיד דברים מעל דיוקם. איזי שירצקי תמיד היה ועדיין מעורב בספורט. במיוחד כדורגל/כדורסל. היה מי שהביא לידיעתו את מצבה של ק. שמונה והחליט להרים את העיר ובמיוחד את הנוער באמצעות הספורט הקרוב ללבו.שום שיקול כספי לא שיחק תפקיד בעניין הזה. כל המהומה קמה בגלל סכסוך עם עיתונאי ספורט כולל זה של הארץ.

        אהבתי

      • captain beefheart הגיב:

        לדלעתי ההסבר נובע מרובד פסיכולוגי עמוק שיש רק לגברים: זכרונות מימי ה"שכונה" והרצון "להוכיח" משהו למישהו. נראה שהבעלות על קבוצת כדורגל היא פנטזיה כה נפוצה, שהיא מעוורת את עיני הלוקים בה ומשכיחה מהם את הידיעה הברורה שהם מפקירים מעתה והלאה את חייהם ואת חיי בני משפחתם בידי אוסף של בבונים נבערים, אנשים שעולם המושגים שלהם נע בין "זבל", "סולחה" ו"שחקן נשמה"

        אהבתי

  11. רקמילה הגיב:

    איזי שרצקי אינו

    מליונר שהמשקי בעיר

    הוא פילנטרופ שתורם מכספו הפרטי(לא של איתוראן) לרווחת התושבים לרבות בית תמחוי ע"ש אמו ז"ל. רן בן שמעון משך את החבל יותר מדי וגרם להתפרצות של איזי. (ממקור אישי).

    אהבתי

    • רקמילה הגיב:

      צ"ל

      המשקיע

      אהבתי

    • מיקי הגיב:

      אה, כן – פילנטרופ. אין לו מזה שום רווח אישי, כמובן. הוא רק תורם מכספו הפרטי – בלי קשר לחברה שמכניסה את הכסף לכיסו הפרטי. וגם סליחה שאמרתי מיליונר, זה ביטוי לא יפה. כמו שלא אומרים את זה על אהוד ברק. צריך לומר איש אמיד, נדבן, משקיע…

      אהבתי

      • רקמילה הגיב:

        מה השנאה האטומטית כלפי אנשים עשירים שעשו את כספם ביושר ולא עברו על החוק? גם אהוד ברק (שלעולם לא יקבל את קולי שוב אחרי הפעם ההיא) שילם מסים כחוק כאזרח פרטי.שירצקי לא נולד מיליונר. הוא בנו של שוטר שהקים עם בנו משרד חקירות, ואיזי שהתפתח הקים בעזרת חברים שהאמינו בו וסיכנו את כספם – את איתוראן. היום אינם מצטערים כמובן. הפעילות שלו בק. שמונה היא התנדבותית. כאשר הספריה עמדה בפני סגירה פתח שוב את כיסו. זו ממש נבזות להשמיץ בלי לדעת דברים לאשורם.

        אהבתי

        • מיקי הגיב:

          אני לא משמיץ – אני תוהה מה עומד מאחורי הווילון. במקום שיש אנשים עשירים, יש גם הרבה מאוד אנשים עניים משום מה.
          מילא, אמרו דברים כאלה גם על סטיב ג'ובס הגאון עד שהתברר שהטאבלטים שלו מיוצרים בסדנאות יזע מורעלות במזרח הרחוק. אני בטוח שהוא שילם את מסיו כחוק, אגב

          אהבתי

      • מיקי בר קיקי הגיב:

        תגיד, אתה לוזר?

        אהבתי

  12. יוניפדיוס הגיב:

    ויקיפדיה הפכה לזירה נוספת של התגוששות פוליטית, בעיקר בגלל הטיה עקבית וממושכת של ערכים מהצד הנאור. עקבות היוזמה להשפיע על הנוער דרך הגדרת המציאות וההיסטוריה מובילה לקרן ההיא.

    כתבתי פוסט על התופעה וראוי שיותר אנשים יהיו מודעים אליה.

    אפשר לראות את דף השיחה של הערך שיח' ג'ראח כדי להבין איך זה נראה. אותם "ויקיפדים" יופיעו בכל הערכים הפוליטיים.

    חתוך תוכן

    אהבתי

    • מיקי הגיב:

      ההוא מ"אם תרצו" כתב היום בהארץ, למרות שאני לא נמנה עם אוהדיו אני נאלץ להסכים איתו הפעם

      אהבתי

    • אורן תוקף ציפור הגיב:

      לקשר לבלוג שלך, זה לעשות ***, ומעתה יכונה לעשות יונה. למרות שאכן עדיף על כל ויקי מסיבות ברורות. נאורות ומיני קרנות טורפות לא יכולות לחדור את מעטה ההגנה של הזיות מוחך.

      אהבתי

  13. מיקי הגיב:

    קצת הסברים על הכדורגל הישראלי, לנוחותך דבורית – למרות שגם אותי זה לא ממש מעניין.
    1. הפועל תל אביב בצרות – הבעלים שלה הוא אלי טביב והאוהדים מתעבים אותו (ויש להם סיבות טובות). הם עושים כל שביכולתם כדי לגרום לו נזקים, בעיקר כלכליים.
    זה אומר התפרעויות ואלימות במגרש, שמתבטאות בעונשים של משחקים ללא קהל המוטלים על הקבוצה, הפחתת נקודות וכו'. הקבוצה סובלת מכך קשות בכל פרמטר. חייל זקן היה ודאי מעריך שאלי טביב לא יחזיק מעמד יותר זמן מאסד ג'וניור.
    המשחק עם הנשים והילדים לא היה דרבי, אלא "פתרון יצירתי" נוסף בשרשרת הפתרונות היצירתיים שנועדו לעקוף עונשים משמעתיים משמעותיים.
    2. דרבי זה משחק בין שתי קבוצות מאותה עיר. לפעמים, אם שתי הקבוצות מאותו אזור, יכנו גם את זה דרבי – למשל, הרצליה נגד כפר סבא זה דרבי השרון, נניח.
    3. בקריית שמונה המצב מוזר. המאמן רן בן שמעון יביא כנראה אליפות היסטורית למועדון. רן בן שמעון הוא מאמן מצוין, אבל בפעם הקודמת שעזב את ק"ש הוא נכשל עם מכבי תל אביב.
    אפשר לשער שהוא מעוניין לנסות שוב את יכולותיו במועדון גדול עם תקציבים גדולים. הוא ירוויח יותר כסף וגם יגור במרכז. עם כל הכבוד לקריית שמונה, זו לא עיר אלא עיירה שכוחת אל, מלוכלכת וענייה. אפשר להבין את בן שמעון.
    איזי שרצקי, הבעלים של הקבוצה ("איתוראן"), הוא מיליונר שמשקיע בעיר. כנראה שהוא אינו רגיל שאומרים לו את המילה "לא". מהרגע שבן שמעון לא הסכים להמשיך בקריית שמונה בשנה הבאה, שרצקי הנעלב פותח עליו פה ומלכלך עליו בכל דרך אפשרית. כנראה שהמיליונר המכובד הוא אדם קטנוני ועלוב נפש.
    לזכותו של בן שמעון ייאמר שהוא אינו נסחף למסכת ההתבזויות של שרצקי, אינו משיב לו כגמולו ושומר על פאסון – בקיצור, שוב יוצא גדול.
    עד כאן בינתיים…

    אהבתי

    • אזרח במיל' הגיב:

      נראה לי דווקא שרן בן שמעון לא ממש "לא הסכים להמשיך בקריית שמונה" אלא משך את שירצקי בלי תשובה בזמן שהוא פוזל ומברר בקבוצות אחרות.

      לגבי הפאסון, אתה צודק. שירצקי נראה כמי שמגיב מתוך עלבון אישי, לא מתאים לאיש עסקים ובעלים של אלופת המדינה הבאה לכבס כך את ענייניו עם המאמן בגל"צ ועם בוני לפני המשחק.

      אהבתי

      • מיקי הגיב:

        אני חושב שזו זכותו של בן שמעון למשוך קצת את שירצקי ולבדוק את האופציות שלו.
        הכישלון הקודם שלו במכבי תל אביב ודאי חידד את חושיו, הוא למד משהו מהנסיון.
        בכל מקרה, שירצקי מחליף אותו ככל הנראה בגילי לנדאו, וקריית שמונה תוכל להגיד ביי-ביי לליגת העל בעודה משחקת בליגת האלופות

        אהבתי

      • תומר הגיב:

        אני חושב שהבעיה העיקרית של שירצקי עם רב"ש (מעבר למחלוקות העסקיות כמובן) היא שדיונים שהיו אמורים להתנהל בחשאי, הודלפו לתקשורת.

        מעבר לזה, אני חושב שאפשר להעריך את שירצקי לפחות על כך שהוא לא שולח "מקורבים" או דוברים שידבררו אותו לתקשורת אלא אומר את מה שיש לו בעצמו ובאופן ישיר.
        סגנון הדברים אגב, אכן נחות אבל בכך אינו חורג מכלל הכדורגל הישראלי.

        אהבתי

        • מיקי הגיב:

          נכון, הוא טוען שרב"ש הדליף מישיבותיהם הפרטיות.
          מכיוון שידוע כי רב"ש מקושר לגרנט, מלך התקשורת, ניתן להתחיל לתהות גם על העניין הזה…

          אהבתי

  14. חייל זקן הגיב:

    עידכון סורי.
    אתמול, ידיעה קטנה ברדיו בשולי החדשות: ראשי המועצות הדרוזיות ברמת הגולן מבקשים להצטרף לאיגוד הרשויות הדרוזיות בישראל. מי שקורא קבוע של ולווט מבין את חשיבות הידיעה. מי שבוודאות קוראים ולווט הם המורדים הסורים. כפי שנכתב, העברת דיביזיה 5 הסורית מדמשק לחומס יוצרת נקודת תורפה בדמשק. הבוקר תקיפה נרחבת של המורדים בשכונה עלווית בדמשק. שם הקוד "אנשי כוחות הבטחון" מייצג אזרחים עלווים.

    אהבתי

  15. אזרח במיל' הגיב:

    לא מצאתי בציטוט של יהודה בלו מ-2005 על הנמלים עדות לטענה שלפטריה יש יכולת לחשוב ולהחליט איך להשפיע על התנהגות הנמלה. הרבה פעמים בתיאור תהליכים שהתפתחו אבולוציונית יש שימוש בשפה שיכול להשתמע ממנה כאילו מדובר בתהליך מודע. אני לא חושב שבלו חשב באיזשהו שלב שלפטריה יש אינטליגנציה או מודעות להשפעתה על הנמלה.

    המאמר ב-Nature: http://goose.ycp.edu/~kkleiner/fieldnaturalhistory/fnhimages/l12images/Maze-solving%20amoeboid.asp_files/cs_client_data/3636046.pdf
    ממש קצר וקליל לקריאה גם למי שלא בעל רקע בתחום.

    התגובה של הוברמן לא רצינית, בלו לא טען שפטריות (או כל צורת חיים "נמוכה" אחרת) לא מסוגלות לעשות דברים מדהימים, הוא טען שהנסיון להציג פטריות כאינטליגנטיות איננו נכון (וכולל שיבוש רציני ביותר של הכתוב במאמר מ-Nature)

    אגב, בועות סבון יכולות לפתור בעיות קשות לחישוב: http://web.mit.edu/nnf/education/wettability/minimal.html
    האם אפשר להסיק שלסבון יש אינטליגנציה?

    אהבתי

  16. רקמילה הגיב:

    וגם קרן פלס קנתה דירה בקיבוץ. 1.3 מ'.

    תתחילי לשיר גם את.

    אהבתי

  17. captain beefheart הגיב:

    אלוהים ישמור. קיבלו לגל"צ "בוגר ישיבת 'מקור חיים', ו"בעל חזות של נוער הגבעות".

    אנחנו (המחתרת הסמולנית השולטת באליטות) בונים כאן בהקפדה תקשורת מוסתת וסגורה לזרים, ומישהו נרדם בשמירה ונתן לרויזיוניסט דתי להיכנס? אללי!

    אהבתי

  18. דירה להזכיר הגיב:

    אני באמת לא מבין על מה כל ההתנפלות על ברק ועל מה צרות העין שיש לתקשורת מהמעבר שלו לדירה יוקרתית קטנה יותר.

    בכלל ההתעסקות האובססיבית בכסף ושאלת 'איפה כסף?' היא כבר נהפכה למחראה אחת גדולה, תתחילו להתעסק בשאלות הקיומיות האמתיות שיש לנו.

    שאלות על נפש האדם (לא נפשו של סער שיינפיין) ועתיד הילדים שלנו כאן. יאללה ביי.

    אהבתי

  19. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    דבורית, איך לא התייחסת לזה?: http://www.ice.co.il/article/view/310736

    אהבתי

כתיבת תגובה