תקוע בגרון

מה נגיד על אשר גרוניס "הימני"? * מה יהיה עם מגרון? * ומה מתגלגל באח הגדול? * מי אמר לאילן רבינוביץ' להסיר את המשקפיים? * האם השב"חניק המת שנזרק בצד הדרך חי ומגדל את ילדיו? * כמה הפסיד מעריב ומי עלה לו 1.076 מיליון ש'? * ואיזה עיתונאי פתח בלוג? * התשובות בפנים בפנים. אז בלי דילוגים

העיתונים, חלקם, מסירים את מצנפתם בפני נשיא בית המשפט העליון "הימני" החדש אשר גרוניס, שקבע שחוק זה חוק, ביטל את הסכם הפשרה בין המדינה לתושבים, וקבע שמאחז מגרון יפונה עד 1 באוגוסט.

בידיעות כותבת טובה צימוקי (ע' 2), תחת הכותרת "לא ימני, נשיא": "בא גרוניס ועשה משהו פשוט. לא אקטיביסטי, לא פורץ דרך, לא דרך להטוטים משפטיים. הוא פשוט אותת… לחזור להיות מדינת חוק".
(כן, ע' 4 הוא "עם תושבי מגרון", וחנוך דאום כותב ש"ישראל היא דמוקרטיה עם כוכבית").

במעריב כותב בן-דרור ימיני: "הם חשבו שהוא יהיה בובה של הימין" ונועם שרביט:

איש אינו יודע מהן השקפותיו הפוליטיות של גרוניס ולפיכך הניסיון לתייגו כ"ימני" היה שגוי מעבר לפגיעה בגרוניס עצמו. שמרנותו המשפטית, נכתב כאן לא פעם בעבר, היא עקבית. גרוניס דוגל בהתערבות מינימלית בפעולות הרשויות האחרות. אך לשמרנות זו אין כל ביטוי פוליטי מובהק. פעם השמרנות תשחק "לטובת" הימין ופעם לרעתו.
אלא שבמקרה זה לשמרנותו של גרוניס לא הייתה אפילו כל משמעות. ההחלטה שניתנה אתמול אינה אקטיביסטית או אנטי-אקטיביסטית. מדובר בהחלטה טכנית במהותה הנוגעת ליישום המבחנים שלפיהם יוחלט מתי יאריך בית המשפט מועד שהוא עצמו קבע בפסק דינו מאוגוסט האחרון.

ד"ר אביעד הכהן בישראל היום: הממשלה יכולה לבוא בטענות רק לעצמה.
במקור ראשון כותב יהודה יפרח: "זה לא היה מופע נוסף של אקטיביזם שיפוטי אלא כיפוף ידיים כוחני של בית המשפט מול החלטה מדינית של ממשלה נבחרת. … בג"ץ מגרון ייזכר כנראה כנקודת שיא של פגיעה בהפרדת הרשויות… בג"ץ עשוי לשלם מחיר כבד"

בהארץ נזהרים מלתת ולו צ'פחת סחתיין קטנה לגרוניס.
מאמר המערכת של הארץ קורא לכולם להיערך לפינוי.
בכתבת השער המרכזית חיים לוינסון מפרט את ההחלטה של השופטת מרים נאור. ההתייחסות לגרוניס היא בפורמליות בלבד.
בהמשך: הצעת המדינה לתושבי מגרון. ודיון בחוק להסדרת המאחזים הלא חוקיים.
וכל ההתייחסויות של הארץ לגרוניס. כך בדף המתאר אותו:

גישתו השמרנית היא שינוי חד לעומת שני קודמיו בנשיאות, אהרן ברק ודורית ביניש, שדגלו בגישת האקטיביזם השיפוטי. גרוניס לא היסס להתנגד לעמדתם בפסקי דינו, ולהישאר פעמים רבות בעמדת מיעוט. הוא סבור, למשל, שעל בג"ץ להימנע מפסילת חוקים של הכנסת. אחד מטיעוניו הוא שתפקיד בית המשפט להגן על זכויות המיעוט, אולם אם החוק פוגע דווקא בזכויות הרוב – יש להותיר לאותו רוב לנצל את כוחו בכנסת כדי לתקן את החוק. הנשיא ברק מתח עליו ביקורת, כשכתב שהגישה שעליה נשען גרוניס שגויה, ואינה מתאימה למבנה החוקתי בישראל. אולם הדבר לא הרתיע את גרוניס מלהישען שוב על אותו עיקרון ולהתנגד לביטול חוק טל – המעניק זכויות יתר למיעוט החרדי. באופן כללי, גרוניס טוען כי השופטים, ביומרתם, העניקו לעצמם סמכויות מפליגות, שמתפקיד הכנסת להעניק להם.

האח הגדול

מכתבו של ד"ר אילן רבינוביץ' לח"כים, המתפרסם היום בידיעות (נגדו הגיש רבינוביץ' תביעת מיליונים בעקבות כתבה שהתפרסמה בשנה שעברה; במקביל מדווח המארקר שרבינוביץ' נפרד מעו"דו רונאל פישר), מעורר כמה שאלות.
1. אם לא היו מתפרסמים הדברים בידיעות, האם היה יוצא במאבק ציבורי נגד הריאליטי? לא נראה לי.
2. על פי המתואר, ועדיין לא נשמעה הכחשה של רבינוביץ', הוא ליהק עצמו לתפקיד המושך בחוטים. אז מה קרה? למה שיתף פעולה?
3. כותב רועי פלד: "השינוי הפתאומי באסטרטגיה התקשורתית לא נובע רק משכירת שירותיו של היחצ"ן (סליחה, היועץ האסטרטגי) רונן צור, אלא גם מתיאום של האחרון מול ידיעות בבחינת עסקת 'עד מדינה' כאשר ידיעות כמובן בתפקיד הפרקליטות".


נו, אז כל זה לא שווה רבע שער לפחות?

4. האם כל העיסוק בסוגיית בחירות המועמדים ואפיוני האישיות שלהם לא מסיט את האש משיטתו הייחודית של הדוקטור להענקת תרופות פסיכיאטריות, שכמו שכבר נכתב אי פה אי שם, ידו קלה במִרְשוּם?

5. כפולת האמצע של עמודי החדשות, 20-21 יועדה כולה לסוגייה. במרכזה כאמור המכתב המובא לעיל, בתחתית "השאלון שיחשוף את הריאליטי" (מה? הכי צרות בכותרות. הכוונה לשאלון שהחלה לשלוח הרשות השנייה ליוצאי, שלא לומר בוגרי, כל תוכניות הריאליטי בישראל). בשאלון שאלות על תרופות ועל לחץ ההפקה.
בידיעה השלישית בעמוד, לה סופח צילום ענק של רבינוביץ', שבעצת היועצים הסיר את משקפיו (טעות!) ועטה חליפה ועניבה מפחלצות כותבת שרית רוזנבלום שמש' הבריאות יזמן את הפסיכיאטר לעוד בירור.
בפגישה הראשונה, כך נכתב "…הציג מסמכים המעידים, לכאורה, כי הניירת הרפואית הנדרשת למתן טיפול כזה תקינה".
בפגישה הבאה יידונו סוגיות מהותיות כמו "האם תפקידו של הפסיכיאטר לעצור את התוכנית במקרה שחלה החמרה במצב המתמודדים" והוא יתבקש להציג מסמכים נוספים המעידים על אופי הטיפול שנתן.

סכנה ברשת
מעניין. כמו שסיפרתי, ידיעות היה העיתון היחיד שלא דיווח בשבוע שעבר על איש התקשורת החשוד בעבירות שעירבו קטינים, אינטרנט והתחזות. ייתכן בגלל שפרשת אדם שוב עוד מהדהדת שם.
אבל הפלא ופלא, הבוקר מוקדש עמוד שלם, 10, ל"טייס אזרחי בן 61 נעצר אתמול בחשד לפדופיליה". הכותרת הידיעותית המתבקשת: "היא היתה רק בת 11" (המספר 11בענק) וכות' המש' נפתחת ב"היא הייתה (כן, פעם י' אחת, פעם 2שתיים) ילדה, הוא היה באמצע שנות ה-50 לחייו"
בעמוד בוקסית שהוכתרה בכות' הצרתית "נופלים ברשת" המספרת על מאות סוטים המסתובבים בחדרי צ'ט.
"הבעיה מחריפה בפייסבוק" כותב גלעד האן, חוקר עבירות ופשעי מחשב "ובעל חברה להדרכה לגלישה בטוחה", וממשיך "ההורים צריכים להיות ערים לתופעה… הם צריכים לשאול את ילדיהם… עם אילו חברים הם מדברים באינטרנט…"

בהארץ מופיע המקרה בידיעת טור צד בע' 12. פה הילדה בת 13, ורויטל חובל כותבת: "בימ"ש השלום בחיפה האריך את מעצרו בחמישה ימים והטיל צו איסור פרסום על פרטיו של החשוד".
ידיעות התעלם מהצו חלקית.

גלעד שליט ואנחנו
ידיעות
ממשיך ללוות כל שיהוק של שליט ג'וניור או סניור. היה לנו ראיון עם יערה וינקלר וצילום עם אח של גלעד. היה ראיון עם נועם שליט. היה דיווח על אירועי פורים. עכשיו על שלקראת פסח יגיע שליט למשרד רה"מ (כל ע' 7). האם ביום העצמאות נלווה אותו לערב זיקוקין בכיכר ובשבועות להבאת ביכורים?

גנב הרכב הפלסטיני המת
זוכרים את סיפור עומר אבו-ג'רבאן (כך בידיעות, בהארץ אבו-ג'ריבאן), שהובא בהארץ, הביא את דויד גרוסמן לכתוב מאמר מטלטל (למה מי מת) ו(שוב) פילג את העם? ובכן, בידיעות (ירון דורון) נכתב שהאיש חי, נשוי ואב לשני ילדים! והגופה? לא ברור של מי היא. "…עוד נטען כי בני משפחתו של אבו-ג'רבאן סירבו מספר פעמים לקבל את גופתו מישראל, מכיוון שכלל לא מדובר בגופתו… לטענת ההגנה אבו-ג'רבאן זוהה באמצעות השוואת DNA לאחיו, אלא שכלל אין לו אח".
בהארץ אין זכר לידיעה.
נו מה, תגידו!

מעריב שלום

מעריב ממשיך להפסיד, זו הכותרת בגלובס. ההפסד התפעולי זינק ב-60%. ההכנסות ירדו ב-16%.
עלות שכרו של עורך מעריב היוצא, אבי משולם (בדצמבר 2010 דווח שייכנס לתפקיד, ובאוגוסט 2011 מונה ניר חפץ במקומו) – 1.076 מיליון ש'.
כן, משולם הוא המרוויח הגדול מהסיבובצ'יק במעריב.

לידיעה של ערן אזרן במארקר אין אף תגובה.
הדוחות הגיעו בערב המאוחר למערכות. לכן אי אפשר למצוא מילה עליהם במארקר ובגלובס ובכלכליסט ובמעריב עסקים (ב-nrg אין זכר).

פינת הכיתוב

ממתי פרמיירה של סרט ישראלי זוכה לכיתמונה בעמודי החדשות של ידיעות? סרט הביכורים של יובל מנדלסון (שרואיין ב-7 לילות לפני שבוע וחצי), חתולים על סירת פדלים הוקרן אמש בסינמה סיטי וזכה לתמונה בע' 28.

לחם עבודה

באיתמר תובעים את נרי ליבנה.

אבי אשכנזי תיעד שוטרים החונים בחניית נכים וקיבל דו"ח.

אייס מדווח: אייטם על איילה רשף נעלם מוואלה סלבס.
כנראה שהכתב, אלכסנדר כץ, שכח את הפארסה שלו בעניין ארגון העיתונאים מתחילת החודש.

בדקה ה-90: הדוח של תנועת הצלחה בפרשת ההתנצלות של ערוץ 10 (pdf).
פרשת ההתנצלות

בלוגלנד/ פייסבוק/ טיוי/ רשת

בועז ארד, שליח ידיעות בבייג'ינג פתח בלוג משלו באנגלית.

רחביה ברמן על ניצב ניסו שחם, שהיה התקווה הגדולה לשינוי "המשטרה של כהנא" בירושלים, מתקפל מול היציע המזרחי ומשקר. וגם: כלבי תקיפה על מפגינים לא חמושים.

יוסי גורביץ קורע לגזרים את נאום החינוך של יאיר לפיד, שבידוק עובדות, כפי שידוע, הוא לא הצד החזק שלו (ואני עוד ניסיתי להגן עליו).
למה "הארץ" חתום על הפדיחות הגדולות של יאיר לפיד?

בחמש שאלות נכתב אמש שככה"נ סיון רהב-מאיר תהיה זו שתראיין את אווה סנדלר, שמשפחתה נרצחה בטולוז.
מתברר שממש בזמן שהפוסט עלה (נכתב 24 ש' קודם, תוזמן אתמול בצהריים), סר"מ כבר ראיינה אותה.

ראיון טלוויזיוני ראשון (?) עם מוטי גילת אתמול בערב חדש.

טוב, האמת לא התכוונתי לכתוב, כי אני נשמעת כמו תקליט שבור (חה! תקליט שבור, איפה את חיה), אבל אייל לוי כתב בביקורת הטלוויזיה במעריב על לואי, קומדיה חדשה שאני מרחרחת (וגם הוא) בימים אלו. לואי סי.קיי הוא סטנדאפיסט בן 41, ג'ינג'י, מקריח, שמן, עם כרס ענקית ורוטטת שחבל. לא הייתי מציינת את מעלותיו הפיזיות אלמלא המשפט של לוי:


מה זה "לואי לא בוחל בכלום"? הבחורה לא נראית יותר רע ממנו, אפילו פחות. כן, היא שמנה. נו אז? למה מי זה לואי ש"לא בוחל בכלום"? רק נשות עקרות בית נואשות ראויות לסקס פרוע על רצפת המטבח עם יצור דוחה כלואי? אלוהים, עזור לי.

לפני פיזור

יומולדת שמח לפרופ' בן ציון נתניהו. בן 102, עד 120.

תודה רבה לכל התומכים בבלוג!

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

40 תגובות על תקוע בגרון

  1. רועי הגיב:

    רק אני מרגיש קצת לא נח עם זה שבדו"ח של עמותת הצלחה אין שם של אף אדם בשר ודם שעסק בהכנת הדו"ח?

    אהבתי

  2. שועלן הגיב:

    לפי אתר החינוכית, את טועה, ובערב חדש היה:

    ראיון עם מוטי גלעד על סיפרו החדש שהוציא

    אהבתי

  3. שועלן הגיב:

    טייס אזרחי!
    העיקר שאפשר להגיד שהוא טייס. זה הרבה יותר סקסי מנהג מונית פדופיל.

    הדו"ח של הצלחה מעניין מאוד, חבל שלא עבר הגהה רצינית יותר.

    למה נטפלים לזוטות כמו האם יש לאיש אח או אין לאיש אח, האם האיש חי או מת. הרי ידוע לכל שישראל רוצחת פלסטינים בדם קר, אז מה זה משנה הפרטים הקטנים.
    חוץ מזה, היה כתוב בהארץ שחור על גבי לבן, כולל מאמר של גרוסמן בכותרת הראשית! מה צריך יותר מזה?

    אהבתי

  4. גל אל-איי הגיב:

    המשפט שעשה לי את (תחילת) השבוע: "רק נשות עקרות בית נואשות ראויות לסקס פרוע על רצפת המטבח עם יצור דוחה כלואי?"… ביג לייק

    אהבתי

  5. חייל זקן הגיב:

    אתמול בערב הלך לעולמו טר"ש בן ציון לייטנר, אחד מתריסר זוכי אות גיבור ישראל במלחמת השיחרור. היתה תקופה שעיטורים ניתנו על מעשי גבורה ולא על מעשי רמיה.

    אהבתי

  6. יונת דין הגיב:

    זה טוב זה:

    בני משפחתו של אבו-ג'רבאן סירבו מספר פעמים לקבל את גופתו מישראל, מכיוון שכלל לא מדובר בגופתו… לטענת ההגנה אבו-ג'רבאן זוהה באמצעות השוואת DNA לאחיו, אלא שכלל אין לו אח".

    עוקף את עלילות דורא בהליכה.

    אהבתי

  7. תמי הגיב:

    חוק גרוניס הוא ביטול של חוק שיזם דניאל פרידמן כשהיה שר משפטים בתור הפגנת כוח על בית המשפט. החוק שיזם פרידמן קבע סייג על שיטת הסניוריטי שמקובלת בבית המשפט העליון, לפיה השופט המבוגר ביותר נבחר לנשיאות בית המשפט. החוק של פרידמן קבע שאם נשארו פחות משלוש שנים לכהונה (נשיא מכהן עד גיל 70), לא יוכל השופט להתמנות לנשיא. לקראת פרישתה של בייניש התברר כי גרוניס לא יוכל להתמנות לנשיא לפי החוק של פרידמן. חסרים לו שבועות ספורים על מנת להשלים שלוש שנים. אנשי הימין מיהרו לתקן את החוק ולמעשה לבטל את התיקון המיותר מלכתחילה שקבע פרידמן.
    העניין בחוק גרוניס גם הוא הפגנת כוח ותו לא. חברי הכנסת מהימין רצו להראות שהם יכולים להשפיע על בית המשפט ולהעמיד בראשו מישהו "משלהם". לשם כך גרוניס מותג כשופט ימני. זה ידוע שהשופטת נאור היא בעלת גישה שיפוטית שמרנית לא פחות משלו (גישה שיפוטית להבדיל מפוליטית) ובכל זאת א מותגה כימנית. גישה שיפוטית שמרנית פירושה מתינות בביקורת שיפוטית על חוקי הכנסת, בין אם באו מימין או משמאל.

    אהבתי

  8. ר/ק וכו' הגיב:

    הם מבשלים גם ילדים.
    אתמול בידיעות עמוד 28 בחדשות. בדרום הארץ, "פעוטה בת שנתיים נפלה לסיר בישול רותח ונפגעה באורח קשה מאוד".
    אלוהים לא מרחם על פעוטות?

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      שוב חזרת לזה, תנהלי את תחביב איסוף הידיעות על ילדים מתים בביתך, אין סיבה לשתף בבלוג. מה יהיה עם הטעם הרע שלך, כבר קיוויתי, שנגמלת.

      אהבתי

      • captain beefheart הגיב:

        אתה תמיד אומר בבתים של אחרים על מה לדבר ועל מה לא?

        אהבתי

      • ר/ק וכו' הגיב:

        לדאוד, שתהיה בריא.
        זה נכתב כחלק מבלוג בקורת התקשורת כדי להשמיע את תמיהתי איך זה שהנושא הקטלני הזה לא נחקר לעומק עומקו? לדעתי זה יהיה תחקיר שיעשה כל כך הרבה רעש שהשפעתו תהיה גם בארצות שכנות שמן הסתם גם בהן (בלי הכללה) זה קיים.

        אהבתי

        • אורן הגיב:

          תחקיר על מה? על הסטיה המוזרה שלך?

          אהבתי

          • מיקי הגיב:

            הבוקר קראתי בעיתון על עוד 5 ילדים שנהרגו, הפעם בשריפה. לא ברור אם היו ערבים או יהודים ואת שלל משחקי המילים, הבדיחות הגזעניות ויתר ההערות האכזריות שלי אחסוך מכם לעת עתה

            אהבתי

  9. K הגיב:

    יובל מנדלסון מיוצג ב-ADD של ליכטנשטיין-מוזס. מ.ש.ל

    אהבתי

  10. אחד הגיב:

    אחחח… כמה שאני שונא ספינולוגים, אבל חייבים להודות, יועץ התקשורת של רבינוביץ' שווה כל שקל.

    היועץ הבין שרבינוביץ' הוא לא המטרה של ידיעות ואמר If you can't beat them, join them. עכשיו, כפי שכתבה ולווט, "עד המדינה" רבינוביץ' מספק תחמושת לידיעות על תקן הצדיק שחושף את כל הרעות החולות בריאליטי שאליהם ניקלע על לא עוול בכפו. עלק.

    העצה להסיר את המשקפיים היא עצה חכמה. עם המשקפיים ד"ר רבינוביץ' הוא פסיכיאטר מכובד ששולט במצב ולכן האשמה שלו. בלי המשקפיים הוא נראה כמו ילד מוכה וקורבני – מה אתם רוצים ממנו? כל הכבוד. שאפו ליועץ.

    ידיעות, הרדיפה הזאת כבר ממש מביכה בשבילכם. אין לי ספק שהרייטינג העצום (נוגע ב-40% קבוע) מוזן מהאזכורים הבלתי פוסקים שלכם. חוצמזה, הפרשה האינפנטילית הזאת כבר הפכה למשעממת. אולי די?

    קשת, תהיו מנומסים ותתקשרו לידיעות להודות להם על הרייטינג. אולי אפילו תשלחו עוגה.

    אהבתי

    • רקמילה הגיב:

      המבחן יהיה מה הפרשה תעשה לפרקטיקה הפרטית של הד"ר.

      אהבתי

      • אלעד הגיב:

        אני חושב שאתם מחמיצים משהו. אני שמעתי בתגובות הראשוניות של קשת נסיון להפיל על רבינוביץ את התיק. אנשי ההפקה טענו שהם ילא התערבו בעבודתו של איש המקצוע וכל המעשים המיוחסים אם היו היו על דעתו. רבינוביץ מבין את זה ומשיב מלחמה.

        אהבתי

        • מיקי הגיב:

          זה מה שאמרתי מההתחלה.
          הם בהחלט ניסו להפיל עליו את התיק, אבל למעשה הוכיחו אוזלת יד, אימפוטנטיות וחוסר אחריות מוחלט לנעשה בתוכניתם

          אהבתי

  11. גיל קול הגיב:

    בדיוק בשביל מקרים של הורדת תכנים באינטרנט, בסגנון איילה רשף ואלירז שדה, קיים עותק שמור:
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:s59SeuuUj1kJ:celebs.walla.co.il/%3Fw%3D/3600/2519060+&cd=1&hl=iw&ct=clnk&gl=il

    והנה קופי פייסט משם:
    ורם: "איילה רשף טוענת שגם אלירז שדה לקח כדורים"
    מאת: וואלה! סלבס | צילום: פזית גואטה, יחצנים, אביב חופי, מערכת וואלה!
    יום חמישי, 22 במרץ 2012, 14:36
    פייסבוק
    טוויטר
    אחרי סער שיינפיין, ארז דה דרזנר ובנצי שני, איילה רשף חושפת: "כולם יודעים שגם אלירז שדה לקח כדורים במהלך התכנית". וואלה! סלבס פה גדול
    תגיות: איילה רשף,אלירז שדה,סער שיינפיין,ארז דה דרזנר,האח הגדול

    סער שיינפיין, בנצי שני וארז דה דרזנר לא לבד. מתברר ששני הוא לא היחיד עם טורט: ברגע של חוסר תשומת לב, איילה רשף פלטה לאוויר העולם את העובדה המפתיעה כי גם אלירז שדה, זוכה העונה השנייה, קיבל כדורים במהלך שהותו בבית האח הגדול.

    האינסידנט אירע במתחם האירועים "ירוק על המים", במהלך יום צילום לרשת האופנה "yucca", אותה רשף מקמפיינת, תמורת 30 אלף דולרים. באמצע היום, יצאה איילה לארוחת צהריים עם כל אנשי הצוות שפצחו בשיחה על הנושא וגילתה את הסוד.

    לפי גורמים שנכחו במקום, בין ביס לנשנוש, איילה לא התבלבלה והודיעה לכולם את החדשות המפתיעות, כאילו היא לא משליכה פצצה אטומית לחלל החדר. "זה ידוע", הודיעה לכאורה, "כולם יודעים שגם אלירז שדה לקח כדורים במהלך התכנית", והוסיפה לטענת יודע דבר, "אני חושבת שהוא השתנה לרעה מאז הזכייה. בראיון לפינס הוא שיחק אותה ואמר 'אני צריך לדבר עם המנהלים שלי, אם לתבוע או לא' והרי כולם יודעים שגם הוא לקח" ציפרלקס קטן שנכח בשולחן האוכל לחש לוואלה! סלבס שדרי השולחן נשארו המומים מהחדשות המפתיעות.

    לטענת רשף דבריה בכלל לא הובנו כראוי: "במהלך ארוחת הצהריים באמת דיברנו על הנושא, ומה שאמרתי היה שכל אחד צריך לקחת אחריות על המעשים שלו, שלא ננבור בעבר אלא נסתכל קדימה. אני לא מבינה איך מישהו יכול היה לקחת את דברי ולעוות אותם באופן כל כך בוטה ושקרי".

    בפעם הבא: ששש! רשף

    בפעם הבא: ששש! רשף

    בפרקים הקודמים: לפני כשבועיים סיפר פליט התכנית, סער שיינפיין כי קיבל כדורים פסיכיאטריים מד"ר אילן רבינוביץ' במהלך שהותו בבית האח הגדול. אחריו יצאו מארון התרופות גם בנצי שני וארז דה דרזנר, שטענו כי קיבלו גם הם כדורים פסיכיאטריים.

    לאחרונה התנהל דיון בכנסת בנושא אליו הוזמן גם שדה, אך בניגוד לפנינה טורנה ושרה לוין, הכוכב הגדול של "קשת" בחר שלא לפצות את פיו במהלך הדיון, גם כשזה הגיע לטונים גבוהים.

    יריב נתי בשם איילה רשף: "הדברים לא נאמרו מעולם, מי שהעביר את הידיעה, כנראה שמחפש לעשות כותרות על גבה של איילה. היא כרגע נמצאת על סט צילומים ומרוכזת בעבודתה".

    מאיר קוטלר, סוכנו של אלירז שדה: "אין תגובה".

    וואלה! סלבס פולטת רק לתוך דלי. הוא לא מספר לאף אחד מה יש לה בבטן.

    אהבתי

  12. תמי הגיב:

    מקרה חמור של הדרת נשים: מכל מקרי הפדופיליה שמזכיר ידיעות לא מוזכרת אפילו לא אשה אחת שמנצלת ילדים!

    אהבתי

  13. פטרוזיליה נבוכה מעין זיוון הגיב:

    תקשיב, אין לי מושג מי אתה וגם לא מעניין אותי מי אתה. אני רק הבנתי דבר או שניים על אישיותך הבעייתית. אתה שוביניסט פאשיסט שלא נלאה מלרדוף אותי רק בגלל היותי אשה שאומרת דוגרי את דעתה, ללא כחל ושרק. אתה איש רדוף, שחוזר שוב ושוב לביוב שנאת החינם שלך. אומלל שמאמלל אחרים. סחי רשת בלתי נהיר. קידשת נגדי מלחמת חורמה לא ברורה. אם יש משהו שמכתים את הבלוג הזה זו הוולגריזציה שהטמעת בתגובותיך החולניות. אין לי את הכלים המקצועיים או את הרצון להתעמת עם חולה כמוך. אתה מספק יום יום במו ידיך את ההוכחה שאתה כזה. הלוואי והיית מגיע לתובנה של הכחדה עצמית מרצון. עם ישראל, האנושות, ובמיוחד אני, נלמד להסתדר בלעדיך היטב. עשה טובה וגרור את עצמך מכאן.

    אהבתי

    • המהנדס הגיב:

      "אתה שוביניסט פאשיסט שלא נלאה מלרדוף אותי רק בגלל היותי אשה שאומרת דוגרי את דעתה"
      "קידשת נגדי מלחמת חורמה….אין לי את הכלים המקצועיים או את הרצון להתעמת עם חולה כמוך". ציטוט מדויק מהתגובות של רקמילה ומיהו "השוביניסט" הבלתי נלאה שסוחט את הבלוג ?

      אהבתי

    • captain beefheart הגיב:

      ומה אני, עז?

      ביקשתי יפה לחזור למצעד הרודפים ואת מתעלמת ממני. למה?

      אהבתי

    • נדהם הגיב:

      פטרוזיליה, את משתוללת כמו פטרוזיליה מסולסלת על אקסטזי. מה קורהלך? נגד מי את יוצאת ככה? הא לך להיות קצת יותר ברורה או שאת סתם מחפשת כותל לשפוך בו ארס?

      אהבתי

    • מודאג הגיב:

      איפה אילן רבינוביץ' כשבאמת צריכים אותו ❗

      אהבתי

כתיבת תגובה