ולווט העצמאית, דו"ח חודשי מאי 2012

מאי האביבי היה שוקק ומלא פעילות, אך על חלק גדול ממנה אינני יכולה לדווח בנקודה הזו בזמן. אני מקווה שבחודש הבא.
אני רוצה לדבר על שני אירועים דרמטיים בבלוג.

הראשון הוא החלטה שקיבלתי. אין יותר פוסטים אורחים נטולי שמות. ההחלטה התקבלה בעקבות אירועים שונים בבלוג בחודש האחרון ושיחות עם כמה אנשים. חשבתי על כך לא מעט, והבנתי שאין לי ממש נימוקים משכנעים ככותבת וכעורכת הבלוג בעזרתם אני יכולה לעמוד מאחורי האנשים הכותבים בעילום שם, מכל הסיבות שבעולם. בין היתר מאחר שתמיד יכול להתעורר חשד לסגירת חשבון בין הכותב לנכתב. תגידו שכל העולם מתנהל תוך סגירת חשבונות אחת גדולה ואני לא אכחיש, אבל אומר שאני מנסה להתנהל כאן בשקיפות. תגידו, אבל גם את כתבת במשך חצי שנה בעילום שם ואומר נכון, זה התאים לשעתו. יותר לא יכולתי לעמוד בכך, ואני מזכירה שזו הייתה בחירה שלי להיחשף. כל מה שכתבתי בעילום שם זמין כמובן גם עכשיו, ואפשר לבחון אותי לאור הכתובים.

ועוד בעניין הפוסטים האורחים, וכבר כתבתי על כך בעבר: עבודת העריכה הכרוכה בהכשרתם לפוסט ארוכה, ממושכת, מתישה ולא כיפית. כבר סיפרתי שמזמן נמאס לי לערוך, ואני עדיין שם. אני רוצה לערוך כמה שפחות. עניין נוסף הוא בידוק העובדות, עוד מלאכה סיזיפית שלא בא לי עליה כלל. מספיקות לי בדיקות העובדות שאני עושה לעצמי והתיקונים שלי.

אני לא אומרת בכך שלא יהיו פוסטים אורחים. יהיו, אבל הרבה פחות (כמו ששמתם לב) ובשמות מלאים, ורק כאלו הנוגעים ישירות לביקורת תקשורת. בהחלט התפרעתי בחודשים האחרונים.

העניין השני המכרכם את פניי ואת פני רבים מהקוראים הדוממים הכותבים לי בייאוש הוא התגובות בבלוג, שהפכו ברובן המכריע לתגובות פוליטיות ארכניות ומתישות המגיעות מצד אחד של המפה, מימין, שמטרתן לנגח אותי (או אחרים). אין לי מושג מה הסיבה שבלוג ביקורת תקשורת, שהכותבת אותו לא מתעניינת בפוליטיקה ומשתדלת להתרחק מהבחישה בקדירה ככל האפשר (לא תמיד זה אפשרי) הפך לחממת ימין מלאת קללות, השמצות ועלבונות אישיים. אני גם לא יודעת איך לפתור את העניין. אני אפילו לא מבקשת הצעות, כי אני יודעת שאין, אך אני מודה שבפנטזיות שלי, כמו שכבר רמזתי השבוע (ועוררתי דיון), התגובות יהיו מבוססות פייסבוק. טוב, נראה.

פוסט סיכום החודש נועד להזכיר שאני מתפרנסת מקוראי הבלוג.
תודה רבה רבה רבה למי שמסייעים בכך יום יום ושעה שעה.
להת' מחר השכם בוקר.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה דו"ח מיוחד. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

53 תגובות על ולווט העצמאית, דו"ח חודשי מאי 2012

  1. אורח קבוע הגיב:

    זה אומר שלא יהיו עוד פוסטים של חמש שאלות???

    אהבתי

  2. מיבשת הגיב:

    למרות שחלק מהתגובות אולי מעצבנות ולא קשורות הן מוסיפות עניין לקראה אנא אל תפסיקי את התגובות

    אהבתי

  3. מהצד הגיב:

    אכן מייגעת החריצות של אחדים מהמגיבים שהתקבעו כאן לאחרונה. על מרבית התגובות אני פשוט מדלגת. מה שמעניין אלה הפוסטים שלך

    אהבתי

  4. אין לי מושג מה הסיבה שבלוג ביקורת תקשורת, שהכותבת אותו לא מתעניינת בפוליטיקה……. הפך לחממת ימין מלאת קללות, השמצות ועלבונות אישיים.

    לא מדובר בחממה, ולא בימין. אנשים מגיבים נגד אג'נדות השמאל שאינו ציוני. כנראה שפרופיל המבקרים בבלוג שלך מזכיר במקצת את המציאות המיוזעת מבחוץ וזה אכן בעייתי. אני משער שרוב המגיבים לא חוזרים כדי לקרוא קללות ועלבונות אישיים ואני לא חושב שה"צד החממתי" מגיב פחות או יותר לגופו של עניין. אם זה היה תלוי בי – באן לכל ניק שלא מכבד את כללי האתיקה הבסיסיים.

    ולגבי הפנטזיה שלך- לכי על זה. תעברי לתגובות של פרופילים מפייסבוק ותראי אם פייסבוק ב-2012 נוטה יותר שמאלה. באבא, תייר, אנוכי חייל זקן ושאר הימניים (לצורך האפי אנד) נחכה לך בסבלנות עם שלט ברוכים השבים. תתעודדי, יש עוד דרכים להטות את הבמה לדיעות מהצד השמאלי כמו שימוש ברשימות תפוצה, פרסום בפורטל בשתי"ל ועוד. אם את מעוניינת אפרט יותר.

    אהבתי

  5. באבא הגיב:

    מדרון חלקלק
    כמדומני שבבלוג שלו עידן לנדו התחיל בהגבלת התגובות לתגובות ענייניות, וסיים בהגבלה לתגובות שמסכימות איתו (או כאלה שמעלות טענות נגדו, אבל רק כאלו שיש לו תשובה מולן).

    אהבתי

  6. מעלי הגיב:

    את מי מעניין איך קוראים באמת לאנשים?
    אותי זה הדבר האחרון שמעניין!
    מעניין אותי דעות,מחשבות, השקפות… מה אכפת לי מי האנשים?
    אף פעם לא התייחסתי לשמות.
    נוצרה פה מעיין במה לדעות שונות ,לפעמים על תוכן הפוסט והרבה פעמים גולשים לדברים אחרים. גם הבלוג לא תמיד רק על תקשורת פאר אקסלנס(למשל דיון על פוריות,הזרעות…)
    אני יודע שהיית מעדיפה שיופיעו פה שמות עיתונאים ידועים, ופחות ידועים,(שאולי קוראים ואולי לא).
    אבל בנתיים זה לא קורה.
    יש היום עוד שתי תוכניות למשל שעוסקות בעיתונות: ליפשיץ ושלונסקי בשישי,ואיציק נוי(על עיתונות חוץ) בשבת. שתיהן מאוד פופולאריות. בשתיהן אין תגובות (לד"ר נוי אפשר בפייס נדמה לי).
    יכול להיות שאם תהיי ברורה ונחושה לגבי תוכן התגובות: "רק על תקשורת", רק על מה שמופיע בפוסט,רק על עיתונות כתובה,VTV,רדיו…. ותמחקי את היתר זאת גם אפשרות.
    את גם יכולה לכתוב "בקורת אוביקטיבית" מבלי להתייחס ל"פוליטיקה", לסקור גם עיתונים של רוב העם…
    1000 דרכים לווסת ולשלוט בתגובות.
    ושאלון: למה אתה מגיב כאן? 1,כי 2, כי…

    אהבתי

  7. יוני הגיב:

    הצעת פשרה בעניין התגובות – שיהיה צריך להירשם בבלוג בשביל להשאיר תגובות. זה לא יפתור את הבעיה לגמרי, אבל לפחות ירחיק את הטוקבקיסטים המתלהמים המזדמנים ועדיין זה לא יקשור אותך לפייסבוק השנוי במחלוקת, בלי בכלל להזכיר שיש (לפחות בינתיים) עדיין אנשים בלי פייסבוק.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      מה זה "להירשם"? אנשים ממציאים שמות, פותחים כתובות מייל ועוד.

      אהבתי

      • יוני הגיב:

        נכון. אם למישהו יהיה ממש חשוב להגיב תגובות תוקפניות הוא ירשם וימשיך, לפחות עד שתחסמי אותו וגם אז הוא יוכל להירשם שוב. אבל מזדמנים לא ירשמו. מנסיון שלי, זה מוריד הרבה מההתלהמויות, גם אם לא את הכל.

        אהבתי

  8. גיל קול הגיב:

    וולווט, בין אם זה במודע או לא, העמדות שמובעות על ידייך בסופרלטיבים, בבחירת מה לסקור ובאיזה אופן, בנימה כללית – הן נוטות שמאלה. וכשאני אומר נוטות, אני מאוד עדין.

    ייתכן שזו אכן ראייה אובייקטיבית לחלוטין ושמבחינה אובייקטיבית הצדק הוא עם השמאל (אני, לשם הסר ספק, רחוק מלחשוב כך), אבל כך או כך, זו הרוח הנושבת מהבלוג.

    לכן, זה לא מפליא שהרבה מהתגובות (הרוב? בטוחה? אני לעתים רחוקות מציץ בתגובות) נוטות לימין. הרי אתה אומר את דעתך כשאתה לא מסכים עם משהו. כשאתה מסכים, אתה בעיקר מהנהן, והנהון לא ממש מצדיק תגובה.

    יש לי גם הרגשה שמה שמתלהם ומה שלא היה נשפט אחרת על ידי אדם אחר. לדוגמה, מצביע חד"ש או מר"צ לא יתרעם מאמירתה של ח"כ זועבי ש"אסור שיהודים בישראל יחיו בביטחון" כמו שמצביע עבודה, מצביע ליכוד או מצביע תקומה היה מתרעם ממנו (שכמובן בין כל השאר גם יהיה שוני).

    מהתרשמותי (ואיני אורים ותומים) הפה של השמאל לא נקי יותר מזה של הימין, התקשורת היא זו שגורמת לגרעפסים של ימניים להריח מקבב ושל שמאלניים להריח משושנים. ראה ערך הסרטן של רבין ורן כהן לעומת זה של אחרונת הח"כים מירי רגב. או ההשוואה של שולה אלוני בין נתניהו לגבלס, או של לייבוביץ בין צה"ל לנאצים, לבין העליהום הימני כשמתיישבים מפונים קוראים לחיילים נאצים.

    בנוסף, אני לא יודע מה את מגדירה ימין. כללת את חייל זקן בחבילה, והוא, מהפוסטים שכתב, נדמה לי יותר כמפא"יניק מהדור הישן (אבל אולי פספסתי משהו בתגובות).

    עכשיו, אין בכך לומר שהבלוג לא מעניין, טוב, ואפילו פונקציונלי להבנת "מה קורה" מסביב. זה רק אומר שההנגשה שלך לא קולעת לדעת הרבה ממגיבייך. מותר להם, ומותר לך.

    אני גם לא מבין את הבחירה להתלונן באופן שנשמע כמו "הימניים המתלהמים האלו תוקפים אותי"? אני חושב שיש כאן דליגיטימציה לחשוב אחרת ממך,ושגם אם יש כאן השמצות אישיות, את עושה השלכה שלהן לכל קהל הקוראים שמצביעים עבודה וימינה. אם התגובות עד כדי כך מפריעות לך, חסמי את האופציה הזו.

    * נהנה מהקריאה, הרבה פעמים לא מסכים עם רוח הדברים הנכתבים בו
    .

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      בנוסף, אני לא יודע מה את מגדירה ימין. כללת את חייל זקן בחבילה, והוא, מהפוסטים שכתב, נדמה לי יותר כמפא"יניק מהדור הישן (אבל אולי פספסתי משהו בתגובות).

      מה? באיזה חבילה כללתי את ח"ז או כל מגיב אחר? לא הזכרתי אף שם/ניק/שמיק.

      אהבתי

      • גיל קול הגיב:

        יו, אני מצטער. אני מדי פעם מפספס כאן פוסטים ואז קופץ דרך הלינקוקים שלך. וקישרתי בין איזשהו דין ודברים שציינת ביניכם לבין הפוסט הזה.
        MY BAD

        אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      חייל זקן מפאייניק? אם אבא שלי יקרא אותך הלכה הירושה.
      ולווט אינו בלוג שמאלני. זהו הבלוג העברי הליברלי ביותר. ליברליזם ושמאלנות הם דבר והיפוכו

      אהבתי

      • אם אביך עדיין קורא יכול להיות שאתה לא מספיק זקן. (טפו טפו טפו)

        חייל וותיק ואנונימי, לצורך סקר "ימניים" שהתנדבת לשמש בו דוגמא אישית…מה הכי ימינה שהצבעת בחמשת הבחירות האחרונות ?

        אצלי- עוזי דיין. פעמיים לעבודה, והירוקים.

        אהבתי

        • חייל זקן הגיב:

          הניאו נאצי שמסתובב כאן בבלוג כינה אותי רוויזיוניסט ממורמר. פוליטית זו הגדרה קולעת.

          אהבתי

          • לגרש הגיב:

            תצביע ש״ס. רק הם יסלקו את המסתננים מכאן. תראה, הימין האשכנזי לא יותר טוב. כל עוד שלא מכניסים מסתננים להתנחלויות מצידם שהמדינה תישרף. אבל אתה יותר מדי גזען כדי לחשוב על טובת המדינה באמת.

            מה החזון של הרויזיוניסטים? מה מניע אתכם חוץ ממירמור?

            אהבתי

  9. משה הגיב:

    "חייל זקן" זה בעילום שם?……
    זאת אומרת שלא תפרסמי את "חייל זקן" יותר? ❓

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      כן, "חייל זקן" זה ניק.
      מאחר שלא רק שזה לא שמו בת.ז, אני אפילו לא יודעת מיהו, כבמקרים אחרים, בהם לפחות ידעתי את זהות הכותב/ת החפץ בניק, לא יהיו יותר פוסטים אורחים של האנונימי. אין איפה ואיפה.

      אהבתי

  10. hthr הגיב:

    'הקהילה הגאה'
    מה לעזאזל קהילה בהומואים? נחמדים אחד לשני?! דואגים אחד לשני? פיקציה.
    אתם אומרים הקהילה הערבית או הקהילה החרדית?
    יותר מתאים- המגזר הגאה.

    אהבתי

  11. חייל זקן הגיב:

    …שהכותבת אותו לא מתעניינת בפוליטיקה ומשתדלת להתרחק מהבחישה בקדירה ככל האפשר (לא תמיד זה אפשרי) הפך לחממת ימין…

    מקווה שהגילוי בהמשך שאת אינך בודדה הוא בבחינת נחמה פורתא:
    ארגוני השמאל נגד מדונה: סירבו לבוא להופעה

    אהבתי

  12. באבא הגיב:

    הבעיה שבטרמינולוגיה של רבים ממשתתפי הבלוג קל מאד לזכות בשיוך לימין. גולשים, שז'בו היה מגדיר כיריבים אידיאולוגיים, אצ"ג היה מוקיע בפואמה ושמיר היה בועט להם בשוק, נתפשים פה כימניים הארד-קור.

    אהבתי

  13. חייל זקן הגיב:

    הראשון הוא החלטה שקיבלתי. אין יותר פוסטים אורחים נטולי שמות.

    זוהי גזרה שאין הציבור יכול לעמוד בה. אשכנזי חטף 500 שנה בקלבוש על כל טורקי שהוא דפק. איך אני יכול להחשף אחרי שדפקתי מגבת בקלאב באנטליה. אאוטינג הוא סכנת נפשות…

    אהבתי

  14. אלעד הגיב:

    למען ההגינות, הארכנים והמתישים לא מגיעים רק מימין, והם לא רק עלומי ניק. אם תאפשרי רק תגובות בשם מלא או בחשבון פייס מלא תאבדי גם מגיבים חשובים.

    אין לי היום בעיה להזדהות בשמי, אבל היו גם שנים אחרות שבהן אם הייתי צריך לבחור בין פרנסה להבעת דעה הייתי בוחר פרנסה.

    אהבתי

  15. אתון הגיב:

    ולווט יקרה, אני מאמין בכל לבי שאינך מיתממת, אלא באמת ובתמים אינך מודעת להערות הפוליטיות הארסיות שנפלטות לך כמעט מדי יום, על ימין ועל שמאל, ליתר דיוק על שמאל ועל שמאל. לי עצמי יצא להצביע פה פעמיים בשבועות האחרונים על הסוג המרגיז ביותר של ההערות הללו שלך – אותן הערות שבהן במקום לבקר את התקשורת, התפקיד של הבלוג הזה כמדומני, על כך שהיא מאמצת כעובדות השמצות וחצאי אמיתות שמפרסמים ארגוני שמאל כלפי מתנחלים ואינה בודקת אותן, את מבקרת בלעג את המתנחלים ופוסלת מראש כל ביקורת אפשרית על הדיווח התקשורתי. הפוליטיות הבוטה של הבלוג שלך, העדיפות שאת נותנת שלא במודע לאמונותייך השמאלניות על פני מקצועיותך כמבקרת תקשורת, היא שגורמת למגיבים מימין להתרעם.

    אהבתי

    • באמת הגיב:

      באמת שיש צדק בדבריה/ו.
      דבורית אכן לא רואה מעבר לדבשת בנושא הזה. זכותה וזכותה אבל לא יפה להיתמם.

      אהבתי

    • חנוך הגיב:

      לאתון (בחירה מוזרה של ניק):
      " התפקיד של הבלוג הזה"
      לבלוגים בכלל וגם לבלוג הזה אין "תפקיד". וולווט יכולה לכתוב בו ככל העולה על רוחה.
      "תפקידים" יש לעובדים שכירים, או למי שממנים אותם.

      אהבתי

      • מיקי הגיב:

        יפה אמרת. מספר נקודות:
        1. אכן, לבלוג אין "תפקיד".
        2. אכן, הדעות של ולווט שמאליות.
        3. אין לי שום בעיה עם זה.
        4. תגובות ימניות לפעמים מעניינות יותר מתגובות שמאליות
        5. כיף להתנגח בימין ולהרגיז את אנשיו 😆

        אהבתי

      • אתון הגיב:

        אני מצטט מהפוסט הנוכחי של ולווט:
        "אין לי מושג מה הסיבה שבלוג ביקורת תקשורת, שהכותבת אותו לא מתעניינת בפוליטיקה ומשתדלת להתרחק מהבחישה בקדירה ככל האפשר (לא תמיד זה אפשרי) הפך לחממת ימין מלאת קללות, השמצות ועלבונות אישיים".
        ובכן – א. היא מגדירה את הבלוג כ"בלוג ביקורת תקשורת". תקרא לזה תפקיד, תקרא לזה ייעוד, תקרא לזה הגדרה עצמית, תקרא לזה פליטים, תקרא לזה תהליך שלום – תקרא לזה מה שאתה רוצה. זה בלוג לביקורת התקשורת ולכן הציפייה היא שיעסוק בביקורת התקשורת. קפיש?
        ב. אכן, כדבריך, היא יכולה לכתוב ככל העולה על רוחה. כולל הערות פוליטיות; כולל השתלחויות פראיות וכנראה חסרות מודעות-עצמית בקורבנותיה של תקשורת לא מקצועית; כולל ביקורת-ביקורת-התקשורת במקום ביקורת-התקשורת; כולל הכול. אמרתי שאסור לה? רק הצבעתי על כך שהיא, ובכן, כותבת ככל העולה על רוחה.

        אהבתי

        • חנוך הגיב:

          א. הבנתי את כל מה שכתבת כאן בתקיפות רבה למעט המילה הזו "קפיש": יהודי דבר עברית
          בארץ ישראל.
          ב. "רק הצבעתי על כך שהיא, ובכן, כותבת ככל העולה על רוחה."
          וטוב שכך!

          אהבתי

          • אתון הגיב:

            ולענייני הניק ששאלת עליהם לעיל: 1. אני קורא לזה לא ניק, אלא כינוי. 2. אתון – איני זוכר איך זה התחיל. נדמה לי שהגבתי למגיב שכינה את עצמו חמור, או אולי למגיבה שכינתה את עצמה סוסה, ומצא חן בעיניי הרעיון שאם כבר בהמה אז בהמה שמדברת. אתון היא גם מחווה לעיתון הנפוץ-יחסית הראשון שכתבתי בו כתבות, פי האתון. ודבר שלישי, אתון ולא חמור כי המארחת שלנו שתחיה מרבה לספור כמה כמה, נשים וגברים, אז החלטתי להגדיל את מכסת הנשים ולעשות לה טוב על הנשמה.

            אהבתי

  16. תייר הגיב:

    נשבר הלב על הימין בארץ התקשורת הסמולנית.
    ישראל היום כמובן בעל אג'נדה פרו-פלסטינית, קול-ישראל של מיקי מירו וערוץ אחד בעל הביקורת החדה נגד נתניהו והממשלה הממונה עליו,ערוץ 7 ומפעיליו שומרי החוק, הרדיו האזורי וגלי ישראל שרובם ככולם בבעלות צולבת של חברי מרכז ליכוד או שאולי מקור ראשון וכותביו בני הקהילה הגאה ומגוון הדעות שהוא מציע.

    וכמובן העיתונים וערוצי הטלויזיה של הטייקונים, שוחרי שלום כולם ומקדמים צדק חברתי-חלוקתי סוציאליסטי לכלל הציבור.

    אין ספק, תקשורת נאצו-שמאלנית.

    אהבתי

    • דב הגיב:

      לדבורית: הציטטה "לחממת ימין מלאת קללות, השמצות ועלבונות אישיים" שהתיחסה לתגובות המשתתפים בבלוגך לא צריבה להפתיע: כל הארץ היא "חממת ימין". כדאי אולי לנסות להבין למה זה קרה – אבל אין (כנראה) בלוג מתאים לכך ומטרת בלוגך אחרת, מוצהרת וחשובה. אולי יפתח מישהו דיון מבולג על הסיבות לתסביכי הנחיתות והרדיפה של הימין על אף נצחונו המלא בכל החזיתות?

      אהבתי

    • yigal heffets הגיב:

      תייר תעשה שיעורי- בית בבקשה ממך ! מי מינה את יוני בן-מנחם לא ביבי המלך? מי הם אנשי ערוץ 7 הסהרורים?- הלא יש להם נציג מובהק בערוץ הכנסת99 ,-מר סגל המכובד המכובס!!! -"נאצו-שמאלנית" האם אוזניך שומעות ,את אשר פיך ,מפיק המרגליות ,אומר ?או שסתם עשית מישמש מהכל, עירבבת ימין ושמאל בכפיפה אחת ,העיקר ללכלך ולומר לכאורה משהו לכאורה חכם? הימין הינו אדון כל הארץ ,קרא בבקשה את ספרם :-של הדוקטור עדיתזרטל ועקיבא אלדר מהארץ ,הוא עיתונאי בכיר והיא היסטוריונית מהאוניברסיטהשל ת"א ,בה יש ימניים יותר מאשר בבר-אילן. קרא בבקשה, וראה מהו הימין הבכיין של ישראל, שכל ממשלות ישראל מחויבות אליו באש ובמים .וכל השאר שישרף-ראה מחאת הקייץ שאולי בעזרת השם ובעזרת דפני וסתיו תחזור ובגדול ,למען יראו ויראו ,אנשי הימין ,שאין להם דבר וחצי דבר ,חוץ מאשר לבנים אבנים והתנחלויות הזויות!

      אהבתי

  17. עטל הגיב:

    טפו, טפו, חמסה חמסה ו"טאץ ווד"…
    שווה לקבל (כמוני) סרטן כי מקבלים לפחות שנה וחצי פטור מלא ממס הכנסה.
    אם מצליחים לייצר הכנסה that is …. 🙄

    אהבתי

  18. יואבי הגיב:

    לגבי התגובות הימניות –
    נניח שמהצד הימני באמת חשים ומאמינים שהתקשורת מסקרת את המציאות באופן מעוות ותמיד לטובת צד שמאל של המפה הפוליטית. הדבר לדעתם כל כך מושרש שאפילו בלוג שחרט על דגלו את ביקורת התקשורת לא רואה בכך איזושהי בעיה.
    אז מה את היית עושה במצבם? לא היית מביעה את תסכולך ומרמורך בתגובות בבלוג?
    ושנית, מן הטעם היותר תכליתני, היות והרבה עיתונאים קוראים את הבלוג הזה, ייתכן והם מוצאים את הבלוג הזה כמקום טוב לטפטף להם תעמולה מימין. שיהיה קצת איזון. אחרי הכל, מדובר בחבורה הומוגנית (מבלי לרמוז למה שמנחם בן אמר ופוטר).

    אהבתי

    • השאלה למה אתה קורא ״שמאל״? מבחינה היסטורית התופעה ידועה בכל מקום בעולם שליהודים (נו, אשכנזים) הייתה חזקה על העיתונות. כמעט תמיד היא היתה מתנשאת, מוטה ויהירה. בגרמניה קראו לעיתונות ה״ליברלית״ בביטול ״העיתונות היהודית״.

      האם הימין האשכנזי טוב יותר? תראה את המרמור הניצחי של חייל זקן, ככה היו כל הרויזיונסטים, מה טוב בזה?

      אהבתי

    • yigal heffets הגיב:

      זה מאוד מעניין. תמיד לימין יש תלונות ותרוניות ,על כל צעד ושעל ,תרתי-משמע. הימין הינו יישות שמאוד קשה לספקה, תמיד יהיו לה טרוניות וקושיות ,גם כאשר הימין נמצא בשלטון(הרקוב)מזה כ3 וחצי שנים עלובות, רעות, וקשות. תמיד לימין יש סיבה לכעוס. מיגרון ,בת-אל, בג"צ, גרוניס, היועץהמשפטי לממשלה, מבקר המדינה, ראש הממשלה שלכם ,ושלנו,התקשורת ,שתמיד היא שמאלנית, גם ובעיקר ,רב העיתונאים הינם מאנשי-שלומם-שלומכם , מנהלי -הערוץ הראשון ,שמונו על ידי ביבי המלך ,גם נגדם יש טרוניות של הימין הסהרורי .כלומר, תמיד תמיד יש להם משהו נגד-גם ובעיקר ,כאשר הממשלה הינה ימנית מובהקת ,ויש בה 94 חכי"ם ,אנשי -ימין כאלו ואחרים .אז מה עוד נשאר לימין לעשות, חוץ מלצעוק ,לבקר ולומר, המלך שבחרנו הוא ערום?!
      אני מבין שכאשר השמאל שלט פעם אחת ויחידה הם זעקו גוואלד!!! אבל כאשר שולט בשלטון ללא מצרים ביבי המלך ואו שרון המלך זה שפינה את גוש קטיף והם בחרו בו אז מה עוד נשאר??? כמו שכעת הם מנאצים, בנשיא ביהמ"ש העליון, שבו הם בחרו ,ואין בלתו ,-כבוד השופט גרוניס ,וכעת הם מתחרטים על כל החרטות שלהם!!! אז תאמרו לי, מה עוד נשאר לעלובי -הימין הסהרורי -לעשות ?אולי סופסוף תאפשרו לשמאל לשלוט, אני מבטיח לכם, אתם תוכלו לבקר עד כמה שרק תרצו ובא לציון גואל או גואלת!!!

      אהבתי

      • מה תעשו כאשר ״השמאל״ הפוסט ציוני ישלוט במדינה? תניסו במקלות את תושבי התקוה הגזענים לטובת עוד פליטים? מה אתה מקשקש. השמאל כיום לא אחראי ולא פטריוטי. אסור לתת להם להתקרב להגה המדינה.

        אהבתי

        • yigal heffets הגיב:

          מדברייך המלומדים ניתן אולי לחשוב ,ואף להבין ש"השמאל" הוא זה שמביא את הפליטים לארץ הקודש, של הימין הסהרורי? ! ולא חס ושלום הימנים הקיצוניים ,והאנטי-ציונים בדמותה של ש"ס- הלא היא המפלגה של שירותי-הספסרות, בבני-אדם בעיקר אם הם פליטים ,ואו שחורים!!! מי זה בניזרי-הוא לא נאשם על כך ,שסיפק עובדים פיליפינים למשק הכלכלי של חבריו למפלגה ולדיעה?! לימין יש תכונה מחורבנת להאשים את כל העולם ואישתו בכל מחדל ולו הקטן ביותר גם אם הם בשלטון ובעיקר אם הם בשלטון הרקוב של הימין! הלא אתה יודע ורבים וטובים יודעים שהימין נמצא בשלטון משנת 1995 ואילך…. מה לימין יש רק טרוניות טוענות ומענות???? אין לו כל אחריות על מה שנעשה ב"משמרת-העלובה שלו?1 רק טענות ומענות יש לימין הסהרורי ממיגרון מחברון ומבר-און??? ולהשומע-ינעם!

          אהבתי

  19. תמי הגיב:

    השינויים מבורכים בעיני

    אהבתי

  20. אורן הגיב:

    מסכים עם א' ובהחלט עם ב'. אולי יהיה מזל, ויעשו עליך חרם, והשותקים יתחילו להגיב. תזכי למנוחה, ותוכלי להשתפר בכותרות, ופה ושם בפוסט. חוץ מזה אין טענות.

    אהבתי

כתיבת תגובה