כל הגברים כולם

ידיעות אשכרה מגויס להפגנה מחר בכל הכוח (עם כותרת רעה, "חרדים מההפגנה"). ככה זה, כשידיעות או הארץ מחליטים על קמפיין, דבר לא יעצור אותם.
זה היום השלישי ברציפות שהכותרת המרכזית היא ההפגנה והשוויון בנטל. כפ' 2-3  אוחזת בנושא ויועז הנדל זועק "צאו לרחובות".
"…זמנם של הנושאים בנטל ללא הבדלי שמאל וימין, בני ההתיישבות העובדת, חובשי הכיפות הסרוגות, צעירי עיירות הפיתוח, מתנחלים ועירונים".

גם מעריב מצטרף. הכותרת "זמן הפראיירים". בן כספית ונציגי הימין במערכת קוראים לכולכם להגיע. אראל סג"ל וליבסקינד קוראים ל"מנהיגי הציונות הדתית" להוביל את המהלך.

בישראל היום בטוחים בפשרה שבדרך. יהיה בסדר חבר'ה, הקברניטיהו ינחית את הבואינג הזה גם עם מנוע אחד.

אורי בלאו

הסדר הטיעון בעניינו של אורי בלאו והמסמכים הסודיים, שפורסם כזכור כבר אתמול בבוקר, מופיע היום בשערי כמה עיתונים:
ישראל היום (עם שתי פרשנויות: אהרון לפידות מרוצה, ד"ר חיים שיין מתקשה להבין).
בהארץ, כמובן. הידיעה מביאה את כל הצדדים, כולל כל המתנגדים לעסקה.
ובמעריב. בידיעות רק בע' 7, ידיעה קצרה ופרשנות של בעז אוקון הכותב "העונש שעליו הוסכם עם בלאו מחזיר את הפרשה כולה לממדים הטבעיים שלה, הרחק מההסטריה שליוותה אותה בראשיתה".

ובמעבר לא חד – נתניהו היה מעורב בהברחת רכיבי גרעין מארה"ב, כך לפי מסמכי FBI. נתניהו מכחיש.

הנערה האריתראית

יפה. בהמשך לשיחתנו, הארץ כותב על כך היום (ע' 9).

יגאל עמיר

"האסירים שאותם יפגוש יגאל עמיר בטיולים בחצר ייבחרו לאחר סינון קפדני ויצטרכו להביע את הסכמתם לטיולים המשותפים" (מאיר תורג'מן, ידיעות)

מה קרה לבואינג 747

זו הידיעה הראשונית של nrg על טיסת אל על מלונדון לת"א:

בידיעות המופיעות הבוקר במעריב ע"פ כל ע' 5 אין שום זכר להתפרקות, לפאניקה, לאישה שקיבלה התקף לב, לתיאורי הלילה של המטוס. הכל פיקס. המנוע לא התפרק אלא הפסיק לפעול, לא צנח אלא נחת, והנוסעים היו רגועים.
בהארץ מדווח על "בהלה גדולה" בקרב הנוסעים. גם בידיעות דווח על נוסעים מבוהלים. יולי סקר (שחקן? עורך בדסק ידיעות?) ישב ליד הכנף ומתאר את שאירע, אבל בקצרצרה. לישראל היום יש שני נוסעים מהמטוס שמעידים, וגם הסבר לנחיתה המוצלחת: משלחת עם ספר תנ"ך גדול שהייתה במטוס.
יש פה מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו שהיה במטוס ומוכן לספר על האירועים בתא הנוסעים בהרחבה?

גלריה

על הסרט החדש של יאיר קדר על יונה וולך.
והנה אתר הסרט.

לחם עבודה

ההשערה שמעריב והארץ יתמזגו אומנם מתארת בניוזגיק כפרסום ראשון, אבל עלתה בעבר לא פעם. כבר ב-2009 דובר על כך. ב-2008 דובר על שת"פ. זה היה הרבה לפני שנוחי דנקנר קנה את העיתון. במהלך השנה האחרונה אירעו כמה דברים: ראשית, דנקנר קנה את מעריב כדי להילחם בהארץ, ו/או להפוך את מעריב למתחרה בעל שיעור קומה לעיתון רב המוניטין. הניסיון הזה נכשל חרוצות, ואיש, בהרימו את מעריב מהדוכן, לא התבלבל בין שני העיתונים למרות הנסיונות המביכים בתחילת הדרך (כולל העתקת העיצוב הגרפי של השער). בהמשך פרצו קרבות מרים בין שני העיתונים, חלקם ילדותיים להחריד (ע"ע התנגשויות עם החוק של הבנים, רוני שוקן ועומר דנקנר). במהלך השנה מעריב שאב ושואב את לשד החיים מכיסיו של דנקנר וחברותיו.
בחודשים האחרונים שמענו לא פעם על מפגשים בין עמוס שוקן לדנקנר מחד, ועל חילוקי דעות קשים בין שוקן לגיא רולניק מאידך. את הריב אפשר לייחס להתנגדות הנחרצת של רולניק, האויב מספר אחת של דנקנר, למהלך, התנגדות שתוביל, אולי, לפרישתו הסופית מהעיתון.
השבוע תיאר אורן פרסיקו את המהלכים האחרונים בהארץ. הכתבה נכתבה בזהירות רבה מאוד, עם דילוגים על כל מהמורה אפשרית. אבל צריך לקרוא אותה בלווית פירוש רש"י או להשתמש בהשלמת הפערים. דוגמה?

לתפקיד המעצב הראשי של המוסף הוחזר ערן רובינפלד. להבדיל מהיחסים שנוצרו עם ורטמן, וולקובסקי אמור לתת לו גיבוי.

צריך לקרוא בצמוד לתיאור הזה.


רויטל חובל ושרון שפורר: איציק שמולי מהדק את קשריו עם המגזר העסקי.


דפנה פלס, כתבת היח"צ באייס עוזבת את תפקידה.

מסביב לעולמצ'יק

הפרלמנט ההולנדי החליט ב-2009 שמגישים בטלוויזיה הציבורית (הממומנת בחלקה ממסים) לא יכולים להרוויח יותר מראש הממשלה (190 אלף יורו בשנה). נותרו כיום רק עשרה מגישים שמרוויחים יותר מרה"מ ההולנדי, ובהולנד מקווים שבשנה הבאה המספר יצטמצם לשמונה. כמה אנשים בשידור הציבורי אצלנו מרוויחים יותר מראש הממשלה?

תוכנית אירוח אינטרנטית חדשה לג'רי סיינפלד: קומיקאים במכונית שותים קפה.
הבכורה ב-19 ביולי.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

עובר אורח מתלונן על "היקסמותי" מהבלוג של סילברסטיין (מתי הפך לינק, אחד מרבים, שאני נותנת בכל פוסט להיקסמות, זו שאלה לאנתרופולוגי הרשת, אבל ע"א הוא לא הראשון המשתמש בתיאור הזה). סילברסטיין עונה לו.

ויכוח לוהט ניטש באתר הדתי-לאומי כיפה, בעקבות מאמר של משה רט, שהשווה את הדתל"שים לחיילי צה"ל שערקו לחמאס באמצע הקרב. הוויכוח גלש גם לפייסבוק ועורר הדים רבים.

ישורון תורג'מן, איש היח"צ שעזב את לרנר תקשורת הקים את שאריות ברשת, על אינטרנט, יח"צ ורשתות חברתיות עם דגש על המגזר הדתי-חרדי.

צילומסך שקורא שלח לי.

על המוזרים מהאינטרנט. ועמוד הפייסבוק של המוזרים.

אפרופו דיוני הפולוניום ומקורותיו, בועז מראה היכן מזמינים חומרים רדיואקטיביים אונליין במחיר שווה לכל נפש. חיזוק מ-NYT.

יש עורכים בבית?

הו, זה קטנוני, אבל אם דנה ספקטור מקדישה ימים לכתיבת המדור שלה, בטח ובטח כשמדובר בוואחד ארוך המתייחס לקריירה של אן-מארי סלוטר שטלטלה את העולם עם מסת הילדים או קריירה שלה, כה קשה להקדיש עוד שניית חיפוש לשמות הילדים של מדונה, ולא לכתוב "…ברור לי שדיוויד ולורקס, או איך שלא קוראים לה, לא תמיד רואים את מאמי מדונה בערב…"

למה, בגלל שהם הילדים של מדונה לא מגיע להם שיכתבו את השם שלהם נכון?

Madonna has 4 children
Lourdes She was born on October 14, 1996 .Her father is Carlos Leon – Madonna's former personal trainer
Rocco Ritchie (was born on August 11, 19962000. His father is Guy Ritchie – Madonna's second husband
David Banda Mwale (09/25/05) and Mercy James (01/22/06) (They're adopted by Madonna, from Malawi, Africa

לפני פיזור

תודה רבה לתומכים בבלוג!

ממשיכה עם המשאלון לקראת ההפגנה מחר:

[poll id="42"]

ׁ(צדיקים וצדיקות שלי, עזבו את צפת, נטשו את עמוקא, חלון הזדמנויות שלא מהעולם הזה בהפגנה של מחר לזווג זיווגים חוצי קבוצות ייחוס. כל בחור וטוב לנשק – נקדו כרצונכם – יפציע בכיכר).

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

102 תגובות על כל הגברים כולם

  1. מיסטר וו הגיב:

    רולניק ואנשיו לא ייתנו בשום אופן לשוקן להתחבר עם דנקנר. זה ברור שיש להם הרבה מאד מאד כוח בקבוצה. השאלה היא אם שוקן יוותר על הרעיון שהוא גלולה מרה מבחינתו, אבל הוא יודע שרק גלולות מרות מהסוג שהוא כבר בלע בטעם גרמני ובניחוח אוליגרכי יכולות להציל לו את התחת. זה ממש המלטי להיות או לא להיות זו השאלה.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אבל מה אתה אומר? שמדובר בחתונה קתולית בין רולניק לשוקן? פרידה היא בלתי אפשרית?

      אהבתי

    • אוף טופיק, בהמשך למה שעלה כאן אתמול, איך יואל מרקוס ומי שנשאר מהגוורדיה הישנה חי עם הקו הפוסט ציוני? האם יש מישהו במערכת שמתקומם נגד זה?

      אהבתי

      • מ הגיב:

        יואל מרקוס?
        הוא ז** שמאלני ו***א ישראל כמו כל השאר שם, מה התהייה הגדולה

        אהבתי

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        אתה חושב כך? הוא באמת לא מנסה להתווכח בישיבות המערכת על קו העיתון? איך אפשר? אגב בן כמה הוא?

        אהבתי

    • אלי הגיב:

      לרולניק יש חלק מרכזי במהפכה התודעתית בתחום הכלכלי שהחברה הישראלית עוברת.

      בשנים האחרונות, נוחי דנקנר מנסה להשתיק אותו ולהחזיר את הציבור הישראלי למערה האפלטונית. עד לאחרונה שוקן עמד בגבורה מול הלחצים של דנקנר שמתנהג כאוליגרך בהקשר זה, אך נראה ששוקן נשבר. את המחיר נשלם כולנו.

      אהבתי

  2. תאונה אחת הגיב:

    מאחר ואינך מספיקה לכסות את כל העתונים , ברצוני להמליץ על הטור של יאיר אסולין שמפליא לתאר מצב שמוכר לרובנו.

    אהבתי

    • העבריינים, חברות הביטוח, יבואני הרכב, וסוחרי הרכב בסה"כ עושים את שלהם כי המשטרה והממשלה מאפשרים. במדינה מתוקנת, כנראה שהמשפחה היתה נוסעת ברכב חדש ותקין (עלות, תקינה ואכיפה).

      -מנהיגי המחאה מעדיפים להתמקד בהתנחלויות. כואב הלב.

      אהבתי

  3. הינשוף של מינרווה הגיב:

    כנראה שמדונה באמת התעברה על-ידי רוח הקודש (ולא גאי ריצ'י): הפער בין לורדס לרוקו קצר מדי.

    V: רוקו נולד ב-2,000, תודה

    אהבתי

  4. גשש הגיב:

    מיזוג בין הארץ למעריב הוא הדבר הכי מתבקש. המיזוג ייצור קבוצת תקשורת חזקה שתוכל להביא עורכים טובים וככה לא נראה יותר עליבויות כמו מוסף הארץ החדש עם כתבות סתמיות וסופשבוע עם עוד ועוד סיפורי גבורה צבאיים מעופשים מרוב שימוש ומיחזורים של כתבות שפורסמו בכל מקום.

    אהבתי

    • מה יהיה על החלום הפוסט ציוני? האם הארץ ימכור אותו בעד נזיד עדשים?

      אהבתי

    • קטנוניות הגיב:

      מוסף הארץ מקבל מחמאות מקיר לקיר , ורק ימנים מושבעים לא מוכנים להודות שהמוסףרבגוני ומשובח פן יפגע הפרגון באג'נדה הימנית שכותרתה: הארץ=חמאס.

      אהבתי

      • מוסף הארץ נראה כמו גלילאו קרוס רייטינג. מה זה ימנים? את בכלל מבינה את משמעות המסרים של העיתון או שזה רק פוזה אליטיסטית?

        אהבתי

      • סבבי בבי הגיב:

        אכן מקיר לקיר.
        מהפוסט ציונים בקרן לישראל חד"שה עד הניאו נאצים באירופה.
        ממש קואליציה רחבה.

        אהבתי

      • קטנוניות הגיב:

        תודה לשניכם על שהסכמתם לדגמן ימנים כאילוסטרציה למה שכתבתי.

        אהבתי

      • שילוב של לייף סטייל כיבוש ודפני ליף. קטונתי.

        אהבתי

      • איתך אין הרבה על מה להתווכח אבל אם עמוס קורא, הנה משהו שיעניין אותו. מתוך הספר שאלת היהודים של המנהיג הציוני בגרמניה, קורט בלומנפלד. על סבא רבא, זלמן שוקן, שראה פוסט ציונים כמוכם (אז קראו לזה מתבוללים או יהודים ליברלים). שוקן קרא להם עבדים.

        עמ 182
        בשנת 1928 ראיתי בחברתו של זלמן שוקן הצגת תיאטרון: ״הסוחר מברלין״ לוואלטר מהרינג בבימויו של ארווין פיסקאטור. המשחק היה מזהיר, והתוכן היה מפולפל בחוצפה יהודית ובהערות, וגרמני לא יהודי אך בקושי יכול היה לסבול כל זה. שוקן ואני אמנרנו בבת אחת: ״הדבר הזה סופו לא יהיה טוב״. בתיאטרון היתה לי בכלל בשנים הללו ההרגשה, כי עבדים יהודיים, שחסרים להם גאווה וכבוד, מנסים להתנקם בעולם, שבו גורלם יהיה מוכרע על ידי חיות טרף. 

        אהבתי

      • אכן מתוך חנופה או התבטלות יהודית, העיתון אימץ את עמדות השמאל הגרמני הפוסט נאצי לגבי ישראל. והם אפילו לא מודעים לזה. כי סמול זה סקסי ונכד של נאצי עוד יותר. גרשום מתהפך בקברו.

        אהבתי

    • גיל הגיב:

      בחיי שסופשבוע של מעריב הוא בדיחה. רוב הכתבות היום ממוחזרות או יחצנים

      אהבתי

  5. ללא שם הגיב:

    כחייל בסדיר וקורא אדוק חסרה לי בסקר אפשרות- טרם הגעתי לשלב בחיים בו עושים מילואים

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      מתנצלת, אני אשמה. קיפחתי את הדור הצעיר של הקוראים.
      תוס':
      זהו סקריר קוראי הבלוג לפי גיל, שנערך בינואר 2012:

      גילי הוא

      31-40 (35%, 94 Votes)
      21-30 (33%, 89 Votes)
      41-50 (19%, 51 Votes)
      51-60 (7%, 18 Votes)
      71-120 (2%, 5 Votes)
      61-70 (2%, 5 Votes)
      15-20 (2%, 5 Votes)

      אהבתי

      • מעלי הגיב:

        חיל? קורא בלוגים?(באוהל?)
        מזכיר לי את הסקנדל הענק שהיה בחודש האחרון, עם הכנס של "גם אני הייתי ב8200".
        תארו לכם: כנס של סיירת צנחנים,וכל יום מישהו אחר מספר: "שלא תאמינו אבל גם אני הייתי בסיירת, והיום אני: מנכ"ל שר,בעל חברה…"
        לא יאמן לאיזה ביבים הגענו!
        מזל שהכנס גאונים הזה (בנמל ת"א אלא איפה) נגמר ואני לא חוטף יותר קריזה 4 פעמים ביום.
        עד ששמעתי את ג'ודי נמ"ש מתפארת ונואמת על בניה ו"שירות חיילים", ברדיו..
        ספרי לנו על הפקידים בדו"ץ ,ועל שרותם באבן גבירול,ועל מנוחת הלוחם בבית בצהרים בר"ג.
        פפפפח.

        אהבתי

      • מהיחידה הגיב:

        אז עכשיו אתה שונא גם את חיילי 8200?

        אהבתי

      • מעלי הגיב:

        מה זה קשור לשנאה?
        תקרא מה כתבתי על הפרסומת של כל הסלבים, והכנס בנ"תא.
        בעינך זה תקין?

        אהבתי

      • הסוד שהותר הגיב:

        לא תקין. בזמני נאסר עלינו לספר היכן אנחנו משרתים, וחלילה מלהזכיר את שם היחידה. לא להורים ולא לחברים. היום זה קרנבל, אבל לא קשור למשרתים בעבר ובהווה.

        אהבתי

      • ש.ג.בבית הצנחן הגיב:

        אני זוכר שביום שהתגייסת הכריז שר הבטחון שמהיום צה"ל אינו כמו אתמול. אליך התכוון נפוליאון כשהכריז שכל חייל נושא בתרמילו את שרביט הגנרל.

        אהבתי

    • רוט הגיב:

      צודק

      אהבתי

  6. תקווה הגיב:

    אם שוקן מחזיר את ולקובסקי אולי הגיע הזמן שהוא יגיד סליחה טעיתי ויחזיר את האנשים שעשו הארץ הרבה יותר טוב יחד עם ולקובסקי – מרמרי אסתרון אירס מור תמי לטני

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      המילה "מחזיר" בעייתית בהקשר זה. וולקובסקי לא עזב את העיתון. הוא פשוט היה בתפקידים אחרים ועתה הוחזרה עטרתו ליושנה.
      כל שאר האנשים שמנית ספק רב מאוד (מאוד) אם ירצו לחזור.

      אהבתי

      • תקווה הגיב:

        ערן ולקובסקי לא היה "בתפקידים אחרים".הוא ישב בבית מתוסכל ושיגר את הקריקטורות שלו למערכת בלי כל מעורבות בעשייה והוא בהחלט "הוחזר". לגבי האנשים האחרים את צודקת שיש ספק גדול אם ירצו לחזור וחבל שכך

        אהבתי

      • למה חבל? אולי הדרך הטובה ביותר להרוג את העיתון זה להמשיך עם הדרך הנוכחית. גם השבוע המוסף נראה כמו עיתון סטודנטים מתלהבים אם המון דהקונסטרוקציות ילדותית (מאהל מסתננים=מחנה ריכוז). תמשיכו ככה.

        אהבתי

      • velvet הגיב:

        אני מבינה ש

        "ישב בבית מתוסכל ושיגר את הקריקטורות שלו"

        זה לא נחשב עבודה.
        מה זה קריקטורה? עובדים עליה? חושבים? יוצרים? לא! קריקטורה "משגרים" וזהו.
        יתכן שהיה מתוסכל וייתכן שלא. אני לא יודעת. שיחותינו הסתיימו כשעזבתי את חדשות.
        בכל מקרה, הוא גם עיצב מוספים וגם אייר. אני לא אומרת שלא היה מבואס מכך שהודח מכס המעצב. אבל אל תזלזל(י) בעשייה שלו.

        אהבתי

      • ראוי לכל שבח הגיב:

        איור קריקטורות היא אמנות. וולקובסקי הוא אמן מחונן במיוחד. שליטתו בעפרון היא מוחלטת כמו גם חוש ההומור, כושר ההבחנה בפרטי הבעות פנים והג'סטות הגופניות של נשואי האיור. הדחיפות להיות מעודכן לקריקטורה של מחר מציבה את מדורו בשורה אחת עם חדשות היום ועמוד הדעות גם יחד. לא פעם משבצים את האיור בכותרת הראשית בעתון.שותפו למדור- בידרמן ראוי גם הוא לשבחים.

        אהבתי

      • velvet הגיב:

        אני נוטה לקוות שאתה פשוט מחזק את דבריי

        אהבתי

      • מאוירת הגיב:

        ברור, לא? אני נוטה לקוות שלא הבחנתי בשמץ של ציניות.

        אהבתי

      • velvet הגיב:

        לא צינית. מותשת ומיואשת.

        אהבתי

      • זה מה יש הגיב:

        קליינטורה קשה 8)

        אהבתי

  7. אלי הגיב:

    אם הרגולציה בישראל לא הייתה מושחתתכל כך, אף אחד לא היה מעלה על דעתו שהממונה על ההגבלים העסקיים ישקול לאשר מיזוג בין "מעריב" ו"הארץ" .

    אהבתי

  8. אוי מסכנונצ'יק הגיב:

    גואל רצון:

    הייתי טס לחו"ל וגר לבד. לא היה לי קל איתן….

    אהבתי

  9. ההוא שמביא מנות גדושות אמיתות יודע לבשל:

    …אז התרחשה השיחה שהיטתה את הכף – גורם בכיר בראשות הפלשתינית שוחח עם וייסגלס ואמר לו: ״נשארו לערפאת רק כמה שבועות לחיות. אם הוא ימות במוקטעה תיתפסו אחראים למותו והמוות הזה ירדוף אתכם כמו שאלפיים שנה הנוצרים מאשימים אתכם בהריגתו של ישו.

    הגשה: אמאשך יונה בליווי רוטב ניטרלי מהצד על מצע נאור.
    רכיבים תזונתיים: שנאת יהודים פתולגית.
    תיאור מהתפריט: זה לא משנה אם ישראל הרעילה או לא בדיוק כמו שזה לא משנה מי הרג את ישוע- אלא מה מספרים על זה.

    הערת מישלין:
    ניסיון עלוב לשפר את המתכון להקזת דם יהודי. הדם של הציבור הפרו-ערבי הגאה והנאור כבר מורעל בשנאת יהודים שמייצרת בהצלחה אגדות עם בוטות בהרבה. האיש שהכיר לישראלים את הקלאץ' כבר הפך לסמל ותפקיד הקדוש המעונה תפוס עד להודעה חדשה. מנה מיותרת.

    אהבתי

  10. הפג- נא הגיב:

    כמעט !
    כמעט נסעתי מחר להפגנת ה"נטל".
    אמרתי לעצמי: אתה לא הולך להפגנות,אתה נגד הפגנות….
    אבל הפעם? אין, אתה קם ונוסע! צה"ל? הרי זה אתה!
    אתמול הייתי בתלביב (ריגולטו) מה עוד פעם לנסוע? בשבת צפיפות,חניה,ים….כן! או שאכפת לך מהמדינה או שתמשיך לברבר.
    כמו כל עמישראל הוסטתי ע"י עיתונים פוליטיקאים אמהות שכולות…"אם לא עכשיו אז מתי"…
    אני שאני דור שלישי ללוחמים,קצינים,משרתים ביחידות עילית,קבע,מילואים….
    זהו צריך לעשות ל"זה" סוף!
    עשרות פעמים כתבתי פה על המשטמביבים(תלביבים משתמטים מהמשטמה).
    רגע! נטל? איזה נטל? בשבילי צה"ל זה נטל? הרי מעולם לא ראיתי את הצבא שלי כנטל,ההפך,לפני הצבא התאמנתי חצי שנה: בריצות,שחיה,ניווטים, ריצה עם עומס על הגב,מאמן אישי מיוחד למנטליות,גיבושים,מבחנים ….והתקבלתי.
    עשיתי את כל מה שאפשרי בצבא,וגם קבע.
    פגשתי את מיטב בניה של הארץ הזאת,(לא לא אף אחד לא היה מתלביב אפילו לא אחד! חוץ מיריב מהתקווה).
    אף פעם לא עלה בדעתי שחרדים וערבים גם צריכים להיות "איתנו",היו איתי, ותחת פיקודי עשרות גששים בדויים, הן בסדיר והן במילואים,הן בפעולות והן במלחמות.
    היו דתיים (סרוגות) שאני מודה שאת רובם (ביחוד אחד ז"ל) הערצתי, ואהבתי אהבה אמיתית,והרבה הרבה פעמים גם קנאתי.
    קנאתי, כי בימים הכי קשים, בשעות איומות, תמיד היה להם משהו שלאף אחד מאיתנו לא היה, היה להם עוד איזה "כוח". ושכולנו קמנו, הם כבר היו אחרי תפילה, ושהאוכל היחידי היה לא כשר,(במלחמות, וארצות אחרות) הם לא נגעו….
    אף פעם! אף פעם! לא הרגשתי פראייר,תמיד הייתי גאה מאוד על מה שחברי ואני עושים לארץ, ובארץ.
    במילואים הגיע יום אחד חייל חרדי,(אף פעם לא ראיתי, ולא ידעתי שיש כאלה בצה"ל). לא ידעתי איך אוכלים את זה ורציתי להעיף אותו "מה אני צריך בעיות איתם"…אלה משגיחי,סמל דת, כלמיני צרות…
    כיפה שחורה,זקן,תלית…"בואנה דוסל'ה מה אתה עושה פה?"
    "הייתי בגולני"
    "ואיך אתה חובש קפלס"ט עם הזקן? ואיך אתה רץ עם כל המערכות שלך?"
    "תנסה אותי המפקד".
    אף פעם אני לא אשכח את דוסון המיקלען המדהים והמסור.
    פעם נוספת נתקלתי בשל"ג בחבר שלי מג"ד, שסיפר לי שיש לו לוחמים מנ"חל (?) חרדי(בני ישיבות?) ,הם הופצצו בשוגג ע"י פנטום שלנו.
    מודה שלא ידעתי עד אז בכלל שיש חרדים לוחמים.
    ככה!ככה לא ידעתי .אני יודע בשנים האחרונות על חרדים בגדודים מיוחדים "יהודה" וכאלה… היום, שמעתי את סיוון רהב ובעלה המקסים בגל"צ.
    פתאום שמעתי צליל אחר, אינפורמציה אחרת, תבונה אחרת,מספרים אחרים,דרכים אחרות,גישה אחרת…בקשה תקשיבו ל"אחרים" תקשיבו לנו…
    איך אפשר לצרף את החרדים אלינו,איך בה ד ר ג ה! הדברים כבר משתנים,איך בתהליך איתי זה פשוט קורה, איך אנחנו בכלל לא מקשיבים להם! איך אין לי מושג על אחי היהודים שלכאורה כל כך שונים ממני, איך אני מוסט ע"י תקשורת,פוליטיקאים…ולא עוצר לרגע לחשוב!
    ואח"כ שמעתי את הציוני מס,1 בישראל יהורם ד"ר גאון בתכניתו.
    ומחר? מחר? אני לא רק שלא הולך להפגין אני נגד ההפגנה הזאת!
    אני הולך למצוא לי איפה מדברים איתם? איפה מכירים "אותם" איפה נפגשים איתם.
    מתחיל מיום ראשון.

    אהבתי

    • תגיד אתה התועמלן חסר המנוח מהאתר דוסים? מתי תבינו ששום הסברה לא תעזור פה? אנשים לא רוצים לא רוצים שטפילים יחיו להם על הדם. חיכינו יותר מ 60 שנה. אגב באתר שלכם אין אפשרות לטקבק. תעשה משהו

      אהבתי

      • מעלי הגיב:

        ***
        בחיים לא הנחתי תפילין כולל בר מצווה,ואני אפילו לא יודע מה זה…
        תשתחווה לפני שאתה מעז בכלל לענות לי…בזכות אנשים כמוני, 0 כמוך יכול לקשקש באיטרנט…

        אהבתי

      • עומס חום הגיב:

        מעלי תעשה משהו עם המזג החם שלך. חם לנו גם ככה.

        אהבתי

    • בזינגה הגיב:

      האמת העצובה היא שהצבא אינו בנוי לקלוט חרדים במספרים גדולים בצבא – מחוסר רצון וחוסר תקציב.
      מספיק לחפש סיפורים על תוכנית שחר כחול ותוכניות נוספות כדי להבין שאכן זה אפשרי אבל אין את הרצון והתקציב.
      ואם אני לא טועה עוד פורסם לפני מספר שנים שיש רצון של המתגייסים החרדים להתגייס לקרבי במספרים שגדודי הנח"ל החרדי לא מסוגלים לקלוט אבל הצבא לא רוצה לפתוח עוד גדוד חרדי.
      כמו גיוס הנשים לתפקיד מדריכות קרביות ב-272 – רק כשיהיה מחסור חריף בחיילים, רק אז הצבא יתגמש.

      אהבתי

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        צה"ל היה שותף לקליטת העליה מארצות האיסלם שהיתה הרבה יותר בעייתית (אנחנו לא זוכרים). צה"ל חייב להבין שזה פרויקט ציוני ממדרגה ראשונה. לא חשוב המאמץ שיושקע. שיקולים צבאיים וכספיים חייב להיות מישני כי החברה החרדית בצורתה הנוכחית היא פיצצת זמן שתשאב את כולנו לאבדון.

        אהבתי

      • מעלי הגיב:

        בהאהבה והבנה!!!

        אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        בסוף המהלך לא יהיו חרדים בצבא אבל הביינישים ייתחרדו. מה שמגדיר את החרדים זו התבדלות ולכן אין שום סיכוי לגייסם.

        אהבתי

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        בשכל אפשר לצמצם אותו לגרעין הקשה ולכל השאר. מאות אלפים מסתופפים בגיטו הזה כי הם פוחדים מהסנקציות ביחוד בשטח השידוכים. תינוקות שנשבו. ברור שישאר גרעין קשה שימשיך לדקלם את האמיתות שלהם אבל זה לא כבר לא יהיה הבעיה המסוכנת שהיא כיום כאשר הרוב בעתיד הוא חרדי משתמט ובטלן מעבודה.

        אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        לזה אין צורך בנסיון גיוס כושל. כל שנדרש הוא צמצום תקציבי הישיבות. היום הם מקבלים לפי מספר התלמידים.

        אהבתי

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        טוב, איך תעשה את זה? הם מחזיקים את המדינה בביצים. זה מעגל מכושף שרק התפרצות אלימה (ח"ו) אולי תשנה.

        אהבתי

      • יון ביין הגיב:

        לא צריך לגייס חרדים וערבים לצבא אם הוא לא מעוניין או צריך.

        שירות לאומי יכול להביא תועלת ומספק בהחלט מבחינת הצדק החברתי. יש גם צד כלכלי:
        זוג חילוני שהתגייס השקיע 5 שנים מחייו במדינה
        60 משכורות חודשיות
        * 300,000 ש"ח

        (ועוד אלף ואחד סיבות למה כן)

        *לדעת המחמירים: משמרת אחת ביום, לא כולל סופי שבוע, לא כולל שנת שירות, לא כולל קצונה.

        אהבתי

      • אלי ישי הגיב:

        אני שמח שאתה מאמץ את התעמולה השקרית שלי (אחת מני רבות) שהצבא לא בנוי לקלוט חרדים.
        הצבא אחרי 73 היה בנוי לקלוט כל מטאטא רחובות ובלבד שיגדל לגודל ענק כי "לכמות יש איכות משלה" (מוטה). הצבא יקלוט כל כמות חרדים אם יצטווה לקלוט אותם. זו כלל לאט שאלה לוגיסטית אלא פוליטית בלבד.
        ברור לכולם שהמחיר יבוא מתקציבי הענק המועברים לחרדים ויפגע בהם. זו אחת הסיבות העיקריות להשתמטותם המסיבית וכל השאר הוא, כאמור, תעמולה שקרית של הציבור ששקרנותו היא אומנותו.

        אהבתי

  11. captain beefheart הגיב:

    המשפט של דנה ספקטור נראה לי מובנה עם הוויץ הזה בתוכו.

    אהבתי

  12. חייל זקן הגיב:

    עובר אורח מתלונן על "היקסמותי" מהבלוג של סילברסטיין

    אמנם "עובר אורח" ו"בועז" נתנו בראש ליקיר הבלוג על ייחוס חיסול ערפאת לישראל אך ההיסטוריה מלמדת שחיסול מנהיגים זרים על אדמת ישראל נתפסת כפעולה ברוכה בעלת השפעה חיובית ואזכיר שני מקרים:
    בספטמבר 1948 חיסלו אנשי הלח"י בשליחותו של שמיר את השוודי הגבעולי פולקה ברנדוט ועצרו מהלך של האו"ם שניסה לחלק את הארץ לקנטונים ולהשיב 300000 ערבים. בן גוריון לא התאמץ ללכוד את המתנקשים. מחליפו של ברנדוט, ראלף באנץ' פעל לייצוב הפסקת אש בקווים שאותם החזיקו הכוחות.
    המקרה המפורסם יותר הוא של חיסול סיסרא, שר הצבא של יבין מלך חצור, על ידי יעל, אשת חבר הקיני. מערכת החינוך החילונית מדגישה את סיפור היתד אבל חז"ל מספרים את הסיפור המלא. מתברר שיעל השתמשה ברעל היעיל ביותר בהיסטוריה. בלשון חז"ל:

    אמר רבי יוחנן שבע בעילות בעל אותו רשע אותו היום שנאמר "בֵּין רַגְלֶיהָ כָּרַע נָפַל שָׁכָב בֵּין רַגְלֶיהָ כָּרַע נָפָל בַּאֲשֶׁר כָּרַע שָׁם נָפַל שָׁדוּד"

    לאחר חיסול סיסרא שקטה הארץ ארבעים שנה. היה כדאי.
    כמיזוגן מדופלם מצאתי גם בסיפור זה דוגמא לפעולה הנשית "**נות המפרכסות זו את זו". הגיבור של הסיפור הזה היה ברק בן אבינועם שהכריע את צבא סיסרא אבל הגיבורה הראשית בשירת דבורה היא אותה אשת גוי פתיינית שכמוה כאלת התבונה.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      לא הבעתי דעה + או – חיסול מנהיגים. נושא כבד
      בהיסטוריה ספקולטיבית. החשישיים במסעי הצלב,
      רצח הארכידוכס פרדיננד בידי גברילו פריציפ,
      לורד מוין, רבין, רחבעם זאבי, הורדת מטוס הפיקוד
      המצרי, רציחות מלכים ונשיאים באירופה ארה"ב. קנדי?
      ברנדוט?, היטלר? אם ומה היה קורה. באלו לא עסקתי
      הבעתי דעה על חירטוט, דייסת השערות, ספקולציות, רמזים,
      סברות כרס, תיאוריות קונספירטיביות ווספינים מכוונים היטב
      מתוחכמים היוצרים רשמים לא מבוססים כאשר יש עובדה
      מוסכמת רק אחת רק אחת ! אחת בלבד ! – כנראה מצאו
      פולוניום בתחתוני עראפעת שר"י וכובעו.

      אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        אני אוהב תיאוריות קונספירציה אבל מסכים אתך שהחרטטן לא מסוגל לספר סיפור והוא סתם תועמלן ירוד. יחד עם זה, עדיין מדובר בסיפור עם בשר שראוי לחשיפה עיתונאית

        אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        שלום, שמע, לפני יום איזה עו"ד שאמר שאינו מבין
        בזה כלום הישתקני. מה לעשות אני מבין קצת. מי שלא
        מאמין לי ויש לו קשר קרוב לקצין בטיחות בויצמן,פקולטה,
        מכון ביאולוגי, אוניברסיטה, אב"ך עורף שיבדקני. הסירחון
        הענק הינו מדוע ההוא מהמעבדה בשוויץ לא רץ לשירותי
        הביטחון השויצרי שיבדקו היכן היו החפצים. ואם רץ מה
        קרה? כאן עוסקים בבעיטה. המחשבה שאי שם באירופה
        מישהו ישן בחדר ובו הדברים האלו מעוררת פחד היסטרי
        ואני עומד מאחרי הנכתב, פחד היסטרי. הנה, היכן העתונאי
        החוקר שיבדוק בשוויץ , יש להם הגנה אזרחית מצוינת,
        מה הם אומרים? האם הם מחפשים את מקור החפצים?
        היכן אוכסנו? מי הביא? איזה טופס מילאו?
        זו לוחמת אב"ך מובהקת וכאן מחרטטים על שרון ודגן וישראל
        ובעיטות. תאמין לי, ואם לא בדוק. יותר טוב 10 בעיטות
        מלישון חודש על הסמרטוטים האלו. משהו כאן מסריח ולא
        מסתדר.

        אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        סיק טרנזיט גלוריה מונדי…
        כל חסידיו של ערפאת בעיתונות הישראלית החליפו את עורם.

        אהבתי

      • עו"ד הגיב:

        זה בסדר, כבר התרגלתי למעשי הפירכוסין הפומבי הנהוג בין שניכם, שהרי אם לזונות מותר, איך ייגרע מימנים.

        אהבתי

      • יון ביין הגיב:

        התרגלת למה בדיוק. עלו טענות ותהיות לגבי הידיעה. תתייחס אליהם במקום לתת ציונים לאחרים.

        הדרך שבה אתה דן בטענות היא ביטוי מובהק לנאורות קלאסית -עכשיו הבנת את הכוונה שלי מומו ?

        אהבתי

      • עו״ד הגיב:

        זה רק היסק לוגי שנובע מפסוק מהמקורות. לא אני המצאתי את ההסבר הזה.

        אהבתי

      • יון קורבט הגיב:

        שמיניות תעשה בטסט לאופנוע.
        פה זה כביש.

        אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        טעית בהבנת הנקרא. קבל את עצת חז"ל, בירושלמי:

        אל תעש עצמך כערכי הדיינין

        אהבתי

      • לא ינום הגיב:

        תגידו שניכם, אין לכם חיים?

        אהבתי

  13. מ הגיב:

    האם נתקלתם כבר בנסיונותיו הפתטים של יאיר לפיד לקפוץ על עגלת גיוס החרדים? מביך את עצמו לאורך כל היום עם צילומי צמתים עם פעיליו הקסנופובים כמוהו – *** זחוח, נראה לעצמו כל כך אמריקאי, עם תפיסה כל כך 1992 לגבי מה זה אמריקאי.

    יאיר לפיד הוא *** שתמיד לא נעים לכם להרגיש אתם יותר חכמים ממנו. אבל הוא בטוח שהוא מה-זה מתנת האל לדורנו, ויש מספיק *** שיצביעו לו, מה שהופך אותו גם למסוכן.

    הימור שלי: יאיר לפיד ממש רוצה צילום שלו מתעמת עם שוטר בשבת.

    אהבתי

  14. סתמאחת הגיב:

    פרסום של אתמול, מסתבר
    מצאו את ההבדלים בין ynet להארץ

    אני לא יודעת אם אונלייף נחשב לחלק מעיתון הארץ או מה, הכתבה, בכל מקרה, מקודמת בעמוד הארץ הראשי.
    כמה נקודות מעניינות:
    את הכתבה בynet כתב רופא, על הכתבה באונלייף לא חתום מחבר
    בynet מוזכרת החברה שביצעה את המחקר, באונלייף מוזכר העיתון בו המחקר פורסם. שניהם לא מציעים לינק לפרסום עצמו או להודעה ממנה נלקח המידע (וברור שהמקור שלהם זהה על סמך קריאה)
    אמנם המידע שפורסם הוא זהה, אך (כרגיל) בynet יש שימוש במונחים בתרגום מילולי בעייתי שמצד אחד מוביל לחוסר דיוק בעובדות ומצד שני יוצר תחושה של חוסר הבנה אצל הקורא הלא מיומן בהלכות ביולוגיה או תרגום מהופך.
    בynet:

    בהמשך בדקו החוקרים את המטען הגנטי של המשתתפות, ומיליוני מוטציות ב-DNA, המכונות "פולימורפיזם נוקלאוטידי בודד"

    ובאונלייף:

    החוקרים סרקו את הקוד הגנטי של המשתתפות וחיפשו מוטציות הקשורות להיווצרות סרטן השד.

    ושוב בynet

    הקשר בין גודל השדיים לבין הסיכון לחלות בסרטן השד נותר בעינו גם כשהחוקרים הסירו משתנים משפיעים כמו גיל האישה, הריונות, הנקות קודמות או עבר משפחתי של סרטן.

    ובאונלייף

    הקשר שמצאו החוקרים בין גודל השד לסיכוי לחלות בסרטן אינו תלוי בגיל האישה, אם עברה הריונות או היניקה, וגם לא לתורשה או היסטוריה רפואית בהקשר של סרטן במשפחה.
    עדיין אותה משמעות, רק הבדל בניסוח.

    לזכות אונלייף יאמר שהכותב שם טרח להוסיף עוד כמה פרטים מעניינים ומאוד רלוונטיים ממחקרים קודמים.
    לזכות ynet יאמר שהכותב טרח להוסיף קצת מידע על תפוצת סרטן השד בארץ (במשפט מאוד מסורבל ולא ברור). אולי חבל שלא מודגש בדברים שלו שסרטן השד נמצא במקום הראשון בתחלואה אצל נשים(!).
    חבל שאף אחד מהשניים לא חשב להוסיף מידע פרקטי, איך ומתי רצוי להגיע לבדיקת שד.

    למקרה שזה לא ברור, יותר מהכל הכעיסה אותי הכותרת של ynet, נכון, הם הצליחו לקרוץ לקורא עם המחקר הענק על החזה הגדול. אבל הכותרת הזו בעיני מבזה את המעמד, וחשוב יותר, לא באמת פונה אל קהל היעד המהותי. מהבחינה הזו הכותרת הזו מזכירה לי את הקמפיין האינפנטילי להגברת המודעות לסרטן השד, בו חבורת נערות מעודדות לכתוב סטטוסים סקסיים שיצרו באזז אצל גברים שבינם לבין עירור המודעות לבדיקות מוקדמות אין דבר וחצי דבר.

    אהבתי

    • יון קורבט הגיב:

      לגבי הקמפיין: סביר להניח שהמטרה לא היתה לעורר מודעות אצל נשים, אלא מנוף לגיוס תרומות.

      אהבתי

      • סתמאחת הגיב:

        אני באמת חוששת שאתה טועה ומגובר בבחורות טיפשות עם כוונה טובה ושום חשיבה ביקורתית.
        הקמפיין המקורי (צבע סגול) היה מתורגם, לא יודעת אם גם הבאים אחריו ואם היתה כוונה כלכלית היא היתה בחו״ל ולא פה.
        נראה לי שאחרי הצלחת הקמפיין הראשון שעוד היתה בו מידה של רציונאליות, סהכ כשאני בודקת את צבע החזיה שלי אני נזכרת שיש לי חזה, פשוט מישהו ניצל את המגניבות ויצר קמפיין אקסטרים.

        אהבתי

  15. הכותרת מדף הבית של וואלה: שרון גל משתולל ונכנס בכל העולם
    כותרת המאמר: המחאה החברתית מזויפת ומאחוריה מסתתרים מניעים פוליטיים

    שרון גל:
    "כשהקרן החדשה מממנת את המחאה, אתה הרי לא יכול לטעות בזהות של הקרן", הוא יורה.
    יריה? מקסימום אנדרסטטיטמנט.

    מהכתבה עולה לדפני יש עו"ד ודוברת.
    הדוברת:
    עיקר עניינה הוא להעצים את כוחם של האזרחים במדינת ישראל ולפעול למען שינוי סדרי העדיפויות החברתיים אצל ציבור מקבלי ההחלטות.
    ניסוח דומה אפשר למצוא בכל ארגוני הקרן. לא מבטאים לאן רוצים להגיע אלא את המצב הקיים.

    העו"ד:
    דפני מעולם לא קיבלה תרומה מהקרן החדשה לישראל. אף לא שקל אחד. כל אמירה אחרת מחייבת את האומר בהוכחות. דפני ליף לא מסתירה דבר ובטח שלא את התומכים בה שאינם כוללים את הקרן החדשה.
    את מי מעניין אם קיבלה תרומה. קיבלה כסף- כן או לא ?

    באותו הקשר: אייטם ארוך מערוץ 11 עסק בהתמסמסות וועדת פלוסר. קיבלנו אגו, שיקולים קואליציוניים, גיוס חרדים, מאהל הפריירים.

    שרון גל:
    "הם זה הם, תחשוב לבד מי שולט בתקשורת. כשהם אומרים את האמירות שלהם, הכל עובר חלק. התקשורת הישראלית היא משהו מאוד מאוד חד גוני. ברגע שאתה לא חושב כמוהם, אתה הופך להיות מישהו שאפשר לבטל את הדברים שלו בצורה לא עניינית"

    בכתבה זכו גיוס והחרדים ל- 90% מהאייטם. 10% הנותרים לפוליטיקה (ביבי הנקניק). שנת שירות לערבים 0%.

    המלצת קריאה: גיא בכור על החלטות הוועדה הערבית ב-46

    השקיה ואור. זה כל מה שצריך.

    אהבתי

    • אורן כתבנו לענייני חקלאות הגיב:

      אור והשקיה אכן חיוניים להצמחת הגידולים הנכונים. לכן אמליץ עליהם ליונה, שיקלו על סבלותיו בעולם העוין.
      סליחה, צריך להיות כך:
      אם היונה תאכל את הזרעים הנכונים, היא תפסיק לצעוק לנו בתגובות.

      אהבתי

    • מה אומר שרון גל הגיב:

      1.

      על התקשורת: ”הכל כאן זה זיוף”.

      הוא לא עובד בתקשורת ?

      2.

      על עצמו: ”אני אמיד מאד, והכל בעבודה קשה”.

      רוצה לדבר על זה?

      אהבתי

  16. אורן הגיב:

    פדרר הגיע לעוד גמר ווימבלדון, הזדמנות לעוד תואר גרנד סלאם לאחר בצורת. כאן כתבה עליו מלפני שבוע, וכאן כתבה ישנה של פוסטר וולאס.
    ישחק מול מארי, שינסה להיות הבריטי הראשון שזוכה בתואר מאז חפירת תעלת למאנש.

    אהבתי

  17. מני הגיב:

    אני הייתי על טיסת אל-על LY 325 מת"א ללונדון ביום חמישי בבוקר. מטוס 747-400. אני משוכנע שמדובר באותו מטוס שטס ללונדון בבוקר וחוזר בלילה – גם לאור מה שאירע. כותב, כרגע, מלונדון.

    כ- 45 דקות לפני הנחיתר בהית'רו המטוס חווה טלטלה חזקה ביותר. הרגשתי כאילו נפילה של המטוס. כבר טסתי מספיק כדי לקבל תחושה שאילו לא הטלטלות הנפוצות שנובעות מזרמי אוויר. התחושה, בזמן הטלטלה ובדקה-שתיים שאחריה הייתה מאד מפחידה. נזכרתי בכל סרטי ה"תעופה בחקירה" שאני צופה בהם, מידי פעם, בערוץ Nat. Geo.

    מתא הטייס קראו לצוות (בקול רגוע) לשבת ולהחגר. כעבור מס' דקות המטוס טס באופן יציב והכל נראה כרגיל. יותר מאוחר שמעתי את אחד הנוסעים לפני שואל דיילת מה הייה האירוע הזה והי עשתה מעין מחווה בפרצוף אטום ולא ענתה. התרשמתי שהיא יודעת שהיה "משהו".

    במהלך הגישה לנחיתה המטוס היטלטל (כמו טלטלות הנובעות מזרמי אוויר) עד כדי כך שמתא הטייס הודיעו שכמו שבוודאי שמנו לב מזג האוויר בעייתי והנחיתה עשויה להתמשך. גם הנחיתה היתה מלווה בטילטולים.

    אהבתי

    • מני הגיב:

      תיקון: טיסה LY 315

      אהבתי

      • velvet הגיב:

        היי מני, תודה, אבל זה לא מסתדר מבחינת הזמנים:
        טיסת הבלהות בה נחת ה-747 נחיתת חירום בלונדון מעט אחרי שהמריא הייתה בלילה שבין רביעי לחמישי.
        01:00. דיווחים על כך היו ביום חמישי בבוקר (כשהמטוס כבר נחת וקורקע) ואילו אתה רק טסת בחמישי בבוקר מת"א.
        אני צודקת?

        אהבתי

      • מני הגיב:

        אני הבנתי את חמישי בלילה כלילה שבין חמישי לשישי.

        אם הטיסה שבה התקלקל המנוע הייתה בלילה שבין רביעי לחמישי אז זה, כנראה, לא אותו מטוס.

        בכל אופן, האירוע, בטיסה שעליה הייתי, התרחש כמו שתיארתי.

        אהבתי

    • מעלי הגיב:

      נראה שיש פה סנסציה בקנה מידה ענק!

      אהבתי

    • עבדתי שם הגיב:

      אם זו היתה תקלה ולא תנאי מזג אויר, הטייסים היו מדווחים עליה והמטוס לא היה יוצא לטיסה נוספת לפני תיקון.
      טייסי אל על הם מהטייסים הטובים והאחראים בעולם, הם לא קמיקזות כידוע.

      אהבתי

      • נוסע מתמיד הגיב:

        זה מה שנוהגים לומר….

        אהבתי

      • עבדתי שם הגיב:

        על פי הניק שבחרת, נראה לי שכבר התרסקת פעמיים שלוש.
        איזה כיף להשמיץ.
        נראה לך שטייס אל על היה נוחת בלונדון ולא מדווח לטייס שמקבל ממנו את המטוס שיש תקלה חמורה במנוע?

        אהבתי

      • נוסע הגיב:

        -מי אמר שלא דיווח?
        – יתכן שהתקלה היתה מסוג "קלה" שאין דחיפות בתיקון עד שישובו לנמל ב.ג.
        – שנינו לא יודעים כלום.

        אהבתי

      • עבדתי שם הגיב:

        יושב כאן מישהו ומספר על חווית טיסה שלא קשורה במאומה לתקלה ב-747 ואתה כבר תופס טרמפ על הטעות שלו ובונה תיאוריות קונספירציה שלמות.
        שיהיה לך לבריאות.

        אהבתי

      • מה אתה צועק הגיב:

        רק לא להיות שאננים מדי.

        אהבתי

      • עבדתי שם הגיב:

        אני צועק כי התעלמת מההערה של V לגבי הספור של מני.
        בכל שנות קיומה של אל על התרסק בגלל תקלה מטוס אחד בלבד, כך שלדעתי הם שומרים מספיק על ערנות גם מבלי להזדקק להערות שלנו פה.
        כך או אחרת, 747 יכול להגיע לישראל בשלום גם עם 3 מנועים ועובדה שלמרות זאת הוא חזר להיתרו והמטוס קורקע.

        אהבתי

      • נוסע רגוע הגיב:

        נמשיך לטוס באל-על והכל בסדר.

        אהבתי

      • עבדתי שם הגיב:

        הערה טכנית קטנה:
        האש במנוע פרצה בגלל צינורית שמן שנקרעה והשמן הוא זה שבער. כלומר, זה עניין של דקות ספורות בלבד ולא משהו שכביכול התחיל עוד בדרך ללונדון.

        אהבתי

  18. סרן האלוהי הגיב:

    Vהתרגשנו איתך מהיומן ב2…
    אמא שלי אומרת: "אם אלה החברים שלה, בטוח יש בה משהו שאנחנו לא רואים"…

    אהבתי

  19. עובר אורח הגיב:

    ויש אומרים שאסאד עוד יהיה עמנו הרבה הרבה זמן. כי נפט, וגם גז,
    הרבה יותר חשובים מדם.
    http://www.yalibnan.com/2012/06/29/western-agreement-could-leave-syria-in-assads-hands/

    אהבתי

  20. עובר אורח הגיב:

    איפה הספרים של צה"ל (ספר-תספורת) ואיפה
    הספרים של צבא סוריה, הגיע הזמן שנלמד משהו
    מצבא מתקדם באמת.
    http://dailystar.com.lb/News/Middle-East/2012/Jul-07/179670-tlass-plotted-desertion-from-syria-for-months.ashx#axzz1zrpWAFiv

    אהבתי

  21. אלונה הגיב:

    מה עם עזיבתה של סיון קלינגבייל את מגזין עסקים? התחושה היא שהכל מתמוטט בהארץ, וכקוראה נאמנה זה עצוב ומייאש. הרעיון על איחוד עם מעריב עוד יותר מייאש. מצד שני, אולי קלינגבייל, וורטמן, שילוח ורולניק מקימים איזה מיזם מעודד משלהם?

    אהבתי

  22. אדג הגיב:

    עמוֹקה כמובן, ולא עמוקא.

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s