סיקור נפילת דנקנר
והבוקר, מה בעיתונים? במעריב, בשער, יש הפניה לעסקים "הפסד של 1.27 מיליארד שקל לאי.די.בי. דנקנר: נגן על כספי המשקיעים". בשער עסקים, כהפניה ראשונה, ידיעה זו, המופיעה בע' 12 של המוסף, היא גם הידיעה שפורסמה ב-nrg בשישי בערב. אף מילה על הדרמות המתחוללות במעריב. אף פרשנות. אף הרחבה. נו, ברור שאי אפשר. מה חשבתם.
גם בידיעות ההפניה למצב הדנקנר מופיעה בשער, וע"פ רוב שער ממון, עם תמונת ענק נאה. הכותרת אופטימית "אני ממשיך להיאבק". סבר פלוצקר, האיש שניתח כל כך יפה את מצב העיתונות ביום שישי, מסביר הבוקר מהן הטעויות של דנקנר. עמודים 2, 3, 4 של המוסף מוקדשים למשבר אי.די.בי. זהו, אי אפשר להתעלם יותר, ודומה שממון התנער משינה ארוכה בנושא זה.
בתחילת דבריו הופך פלוצקר למבקר אמנות (לא רע) ומנתח את חמש האבנים המסודרות אבן על אבן בשער חוברת הדוחות הכספיים של אי.די.בי אחזקות.
בהמשך הוא מפרט שעל פי הפרשנות המקובלת מקור קשיי אי.די.בי הוא בקלות שבה הנפיקה בעבר אגרות חוב תאגידיות ובמבנה האחזקות דמוי הפירמידה המתאפיין בחוסר יציבות. אבל, הוא ממשיך, ההתמקדות בסוגיות אלה מסיטה את תשומת הלב מהעיקר לתטפל, ואילו הסיבה שאי.די.בי הגיעה לאן שהגיעה היא שתי טעויות ניהוליות:
1. אי מכירת מניות הבנק השוויצרי קרדיט סוויס באפריל
2. קניית השליטה במעריב
להבדיל מיום שישי הארור של פלוצקר (לטעמי ולהבנתי), הבוקר הוא כותב משפטים שגם אני כתבתי מזמן, וחזרתי וכתבתי, והנה הוא אומר אותם בעצמו:
מצפוני מציק לי כשאני כותב על עיתון מתחרה שעובדים בו עיתונאים מוכשרים ויצירתיים רבים מאוד, אך הטעות לא קשורה בהם. היא תוצאה כמעט בלתי נמנעת מכניסת אי.די.בי לעסקי העיתונות כשלאף אחד בקונצרן, בכלל זה ליו"ר נוחי דנקנר, לא היה מושג ירוק איך לנהלם… בה בעת, סבל מעריב ממחנק פיננסי ונשם בזכות מחיקה ופריסה של חובות. לא יכול היה להינתן שום הסבר כלכלי מתקבל על הדעת לצעדו של דנקנר לעבר מעריב… מנקודת ראות עסקית… שגיאה אדירה. דנקנר בא להציל עיתון, ומוצא את עצמו קובר עיתון. זה כואב.
אמת ויציב. אני לא חושבת שמישהו יכול לחלוק על המשפטים האלו, ולא משנה איפה הוא יושב: בבית מעריב, בבית ידיעות, ברח' שוקן או ברחוב השלושה.
בישראל היום זו הכותרת הראשית "הצרות של דנקנר, המתח של המשק" (???)
בכפ' 2-3 הטקסט הפרשני של חזי שטרנליכט אוחז בכותרת "מה עם הפנסיות?". לאחר הקריאה, אין לי מושג מה עם הפנסיות. כנראה שלאיש אין מושג, אבל מתוך הכותרת אפשר היה לשער שנבין משהו. זהו שלא.
בטור הדעה של כותב שטרנליכט שדנקנר נפל בגלל חטא היוהרה. יכול להיות.
מי שחטא בחטא היוהרה הם לא רק מנהלי אי.די.בי ובעל השליטה בה נוחי דנקנר. זו גם התקשורת, במיוחד זו הכלכלית. גם הגופים המוסדיים, שלו היו מתנהגים בימים ההם כמו שהם מתנהגים היום – הכל היה נחסך. היום יש להם שיניים של פירניות ועמוד שידרה מפלטינה. אז היו להם שפתיים של אנג'לינה ג'ולי ומוסר של שחקנית פורנו. עכשיו, כשהשוקת נשברה, כשכל הכסף ירד לטמיון, הם מתעוררים. הם מכינים את מלחמת העולם השלישית על הכסף שכבר אין. עצוב מאוד. ככה מתעוררים מי שחטאו את חטא היוהרה.
מה הוביל את קבוצת אי.די.בי למקום שאליו הגיעה? אותו החטא. הרבה הרפתקות בעייתיות. ההשקעה המסבכת מכולן היא במניות הבנק השוויצרי קרדיט סוויס, אך יש גם הכסף שירד לטימיון בלאס וגאס, שלא לדבר על ההשקעה במעריב שלא היתה בדיוק סיפור הצלחה. אבל גודל הסיכון נתפס בדרך כלל בדיעבד. מה איפשר לאי.די.בי להגיע למקום שאליו הגיעה? משק ריכוזי שלא שוחרר לתחרות, שאיפשר לענף הסלולר לחלוב את הציבור ולבעלי הפירמידות לחשוב שזה יימשך כך לעולם, שיצר כלא מתוחכם לכספי הפנסיה של הציבור שהשאיר אותם רק בארץ. מה הוביל את התקשורת הכלכלית להאדיר ולשבח את כל הצדדים, שגם פירסמו אצלה מודעות רבות? ניחשתם נכון. אותו החטא.
השאלה היותר מעניינת אותי, מבחינה פסיכולוגית, היא איך מרגיש הבוקר (או בסו"ש) גיא רולניק. האם הוא מבסוט בנוסח הפולני של "אמרתי לכם", או שמא עצוב וחש טיפת אשמה על שחבט בדנקנר(יזם) עד זוב?
בשער הארץ יש הפניה למארקר על סיקורו הנרחב, ובע' 3 אמילי גרינצוויג (או גרינצווייג. תחליטו: י' אחת, שתיים? אני לא יכולה להתמודד עם הכפילות) על מה שאכנה "הלך הרוח במעריב". העמוד מלא בציטוטים אוויליים, לחלק יש בעלים, לחלק לא. חבל. עמוד מיותר לגמרי. לא כקונספט, אלא ברמת הביצוע.
שני משפטים לדוגמה:
אתרי אינטרנט לא יכולים להחליף עיתונות חופשית.
—
הטכנולוגיה שלנו גורמת לנו לשנות את הכלכלה וגם את העיתונות. והעיתונות תתאים את עצמה או שהיא תמות, והיא לא תמות, אז היא תתאים את עצמה (שי גולדן, סגן עורך מעריב).
המארקר – עד ע' 12 מטפל בדנקנר.
בכפ' 2-3 מיכאל רוכוורגר: רעידת אדמה.
4-5 איתן אבריאל: נוחי דנקנר לא יוכל להיות המפרק של אי.די.בי.
אם הוא לא יביא תוך זמן קצר מאות מיליונים נאלץ להמשיך בלעדיו.
אוי, רק לא אפקט הדומינו.
בכפ' 8-9 יש שאלות ותשובת של אבריאל. תשובות שידועות לרוב הקוראים המתמידים פה, אבל אחזור בקצרה (זה עוד לא מופיע באתר).
למה מעריב נקלע לסף סגירה?
אבריאל מסביר, כפי שכתבתי גם אני, שמצב מעריב כבר מסוף שנות התשעים של המאה העשרים לא מהמם. ההפסד הצבור במאזן שלו: מיליארד שקל.
בעשור האחרון עבר להפסדים כבדים כתוצאה מניהול כושל של עופר נמרודי ומחוסר בידול משמעותי משאר העיתונים.
גם אבריאל מזכיר, כמוני, שמעריב עבר להפסד תפעולי שנתי של 70-100 מ' ש' כבר לפני חמש שנים, עוד לפני שישר"ה הפך לשחקן מוביל.
למה דנקנר קנה? נו, כאמור, כדי לרכוש כוח והשפעה:
הוא רצה שכל המשק, ובעיקר הרגולטורים, השלטון והעיתונאים, יידעו שיש לו עיתון ולכן אפשרות להשפיע על גורלם. אולי הוא גם האמין לסיפור של עצמו, למה שקרא בתקשורת על יכולותיו הניהוליות, וחשב שיוכל לעשות עם מעריב את מה שנמרודי ואחרים לא הצליחו.
מקווה שהטור הזה יעלה לאתר (עלה), אחר שהוא ממש עונה על כל השאלות. אני פשוט לא יכולה להרחיב כרגע.
בתשובה לתהייתי, אין אף מילה של השושבין, רולניק, בעיתון היומי. מעניין מה הוא עושה הבוקר. אולי הוא בכלל מודד את השדרה החמישית.
גם בכלכליסט העמודים הראשונים מטפלים בטלטלה, עד ע' 6, כולל הכותרת "הראל, אקסלנסט ופסגות יכריעו" וגם נתנו בפופוליזם: מת לחיות – גרסת דנקנר.
למרות הצהרותיו האופטימיות של דנקנר, פה רואים שחורות.
מה קרה לדורון נשר
דורון נשר לקה באירוע מוחי, אך סירב להתפנות לביה"ח. מד"א לא יכול לפנות אדם בניגוד לרצונו.
מתוך כות' המש': "אשתו טענה כי בשל ויכוח עם מד"א, נאלצו לפנותו לביה"ח לבד באמצעות שטיח"
מה אומרת כות' המש'? שמישהו לא היה בסדר. מי? מד"א.
ועוד: מי מתפלל לשלומו? הרבנים? המשפחה שלו? קהילת הקולנוע? העורכים בדסק הלילה?
זו גם הכותרת בידיעה עצמה (כל ע' 10).
הידיעה על האירוע המוחי של נשר מופיעה גם כהפניה בשער מעריב, ובהרחבה בשער ידיעות. אותה כות' מש', כמו זו המתוארת במעריב, מופיעה גם בידיעות.
פה יש הסבר נוסף: רופאו של נשר, ד"ר שלמה שגב:
מד"א היו מוכנים לפנות אותו אם הייתי נותן את מספר הרישיון שלי, אבל במד"א בדקו והחליטו שמספר רישיון לא מספיק. הרופא צריך להיות נוכח במקום כדי שיוכל לאשר פינו לביה"ח. הייתי במרחק גדול מאוד מהבית שלהם, כך שלא יכולתי לעזור לצערי.
בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק
המתכון לבירה של אובמה. ובאתר הבית הלבן.
זהו היום האחרון של סינמסקופ באתר אורנג'. סופו של עידן הבלוגים בחברת הסלולר, עידן שהחל בסוף 2008. מיזם הסרטים אורנג' טיים נסגר בינואר השנה, אחרי שספג הפסדים כבדים, אחרי הרבה יותר מדי זמן שרבץ ברשת כאבן שאין לה הופכין, ואחרי שכל הבלוגים האחרים נטשו את המיזם. סינמסקופ נותר שם כמגדלור בודד שסביבו מים אפלים. היום יינעל השער. סינמסקופ עובר לפה.
זה המקום להזכיר שכשאני עזבתי (מיוזמתי, לדאבון המלעיזים), סירבו לאפשר לי באורנג' עוד יומיים באתר לסיום ההתארגנות, וסגרו לי תדלת בפרצוף, בלי אפשרות לענות לתגובות, כלום. כן כן.
politiwatch ידרג אמירות פוליטיות מרחבי הרשת ע"פ מידת אמינותן. ההשקה בעוד 39 יום.
לפני פיזור
פוסט שישי, עיתון וביטחון? אוקסימורון
פוסט סיכום אוגוסט (ובו קישורים לכל הדרמות המקומיות).
מעניין שאיש מקוראינו הנבונים לא מצא סקריר בטיחותי להמליץ לי עליו.
פוסט שבת, אצבעות שחורות.
פוסט נוסף צפוי בתשע בערב.
ותודה לתומכי הבלוג שבתחילת כל חודש גורמים לי לכתוב חשבוניות לרוב.
1. אחרי סיור בבלוגים ערביים, שאת תוכנם ודאי תשמעו
ברדיו ותראו ב TV , הבלגן בסוריה חודר למחנות הצבא.
בסיסי ח"א וכ"ו. אחרי ההצגות של ארה"ב בעניין ישראל
אירן, להבטחות ארה"ב בעניין הנשק הכימי הסורי יש אמינות
כמו לאג"חים של דנקנר, טוב הגזמתי כמו לאג"חים של
תשובה. יתכן שכשיגיע מועד הפירעון הבטחות
ארה"ב ייפרעו ולא נעים לחשוב על הייתכן השני.
2. מי שהיה בתורכיה, במזרח אנטליה, ליד הגבול הסורי
בימים הטובים ההם, ודאי זוכר שהרבה שם דברו ערבית.
מהם הרבה, אולי הרוב, הם עלווים. עכשיו יש שם הפגנות
בעד אסאד. הפגנות מארגנים, הן לא באות לבד.מישהו
(נחשו מי ) בוחש כתגובה (תגובה למה?) בדייסה
התורכית, כורדים עלווים וכ"ו. גם בלבנון כנ"ל. וכמו
שהוחדר חומר נפץ לישראל (ע"י עלווים ?) הוחדר באותו
זמן ללבנון והעקבות מוליכות (במקרה הלבנוני) לסוריה,
יש חשודים וכ"ו.
3. זה הולך להיות מאוד מאוד לא נחמד כאן בשכונה לפני
שיהיה סתם מגעיל.
אהבתיאהבתי
הכל בגלל הכיבוש. הצרפתים והאנגלים לא יודעים לדבר מזרח תיכונית אז חתכו גבולות ישרים, ערבבו עמים השאירו מבטאים וילדים עם עיניים כחולות ועזבו. את הבלאגן שהשאירו גם אלוהים לא יכולה לסדר.
אהבתיאהבתי
אם אתה רציני. אז רוב הזמן, מהצלבנים והלאה האיזור היה
כבוש. עיניים כחולות השאירו גם הצלבנים. הכיבוש התורכי,
יותר מארבע מאות שנים היה הכי "כיבושי" והכי מושחת ואכזרי.
לא השאיר כלום מלבד כמה בנינים ומי כאן קורא, כותב, מדבר
תורכית ? הצרפתים החלו להשפיע נניח 1800 קודם הייתה להם
ולאיטלקים השפעה זעירה בלבנון. האנגלים באו בערך 50 שנה
אחריהם, תעלת סואץ ודרום עירק. ב1918 גורשו התורכים
נניח 1920וב 1950 בערך עזבו. כולו 30 שנה. מי לא מדבר
היום אנגלית וצרפתית? הזמנים הכי טובים מכל בחינה, כלכלה,
חופש אזרחי, ספרות, שירה, הגות פוליטית, יחס למיעוטים
ולנשים בעירק, סוריה, לבנון, פלשטין, מצרים היו
תחת האנגלים והצרפתים. מאז 1950 תחת העצמאות הערבים
הלכו והתבהמו והידרדרו. ראה תל-אביב, אנקרה, איסטנבול, אתונה, 1950 2000 וראה אלכסנדריה, קהיר, דמשק בגדד. רק היכן שיש
נפט בלי סוף הם מתקדמים, האם זה אמיתי? או הצגה משולמת בנפט
אין לדעת. בשנה האחרונה הקפיצה אחורה נוראה, הנה אשה עם
סמרטוט על הראש ב TV המצרי השבוע אחרי עשרות שנים של חוק
נגד. הם בעצמם יודעים שדבר מה דפוק בתרבותם. אז אחרי שניסו
להיות ערבים (זה כולל את הערבים היהודים בתל-אביב, חיפה, ברלין
לונדון, ניו-יורק וכ"ו) בשיטת נאצר או הבעאת הסורי והעירקי ניסו קצת
קומוניזם עכשיו הם חזרו אחורנית לשנת 700 ומנסים איסלם.
אימפריאליזם היה בסין, סינגפור, הונגקונג, הודו וגם אמריקה הלטינית.
היכן כל אלו והיכן הערבים. זה לא האימפריאליסטים זה הם הם יודעים
זאת וזה ידע קשה.
רדדרו
אהבתיאהבתי
הכיבוש הטורקי מצץ ולא בנה כלום. למיטב ידיעתי גם נמנע מלהכניס את הידיים לקלחת העדתית כל עוד המיסים זרמו.
ההגירה הערבית לפלסטינה, הסגר כלפי היהודים, ההתערבות בגבולות, בשלטון ובעדות בלבנון, סוריה, עיראק וירדן – כולם מעשי ידי הקולוניאליסטים האירופאים הנאורים.
התרומה והקידמה שהביאו לא מיישרים את העיוותים שנשארו מאחור. ירדן לא היתה אמורה להפוך "למדינה" וחלק מרמת הגולן היתה רכוש יהודי רשום בטאבו. הקידמה שלא מבינה מיעוטים, שפה ומשמעות מקומית הביאה בפועל ל 9.11, החרבת עירק ולאביב הערבי- היא זאת שדוחפת את ישראל "להחזיר" שטחים.
הקידמה הזאת- עניינה היה ונשאר ניחוח הנפט, מאבק על השפעה פוליטית בין המעצמות והיבט אנטישמי. בעיני אדומי החוטם אשמים ואחראים על חלק גדול ממה שקורה עכשיו מסביב.
אהבתיאהבתי
Homs, Hama and Aleppo cannot be said to be purely Arab
מתוך מכתבי חוסין מק'מהון. מומלץ.
אהבתיאהבתי
מי זה הזמר המפורסם? תנו רמז
אהבתיאהבתי
קובי פרץ
אהבתיאהבתי
אם זה נראה כמו סאטירה, מריח כמו הומורסקה ומצלצל כפלייטון – זה בטח טוב.
אז זהו, שלא
אהבתיאהבתי
תגידו מה שתגידו, אני תמיד שמח לגלות שגם פוליטיקאים מסוגלים לחבר פיליטונים עליזים, לזכרו של ניל ארמסטרונג. אבל במעבר קצר למציאות – לפני כמה אמשים כשאני ברכב, אני פותח רדיו על גלי צה"ל ומייד שומע שיחה מוקלטת. מצד אחד כתב גלי צה"ל ומהעבר השני גברת, מנהלת שיווק, של פרויקט מגורים בחריש. (אני כותב עכשיו מהזיכרון, אז ייתכן שאני משמיט משהו, אבל זו במפורש היתה רוח הדברים) אחרי השלום המסורתי, הכתב אומר לגברת שהוא מתעניין ברכישת דירה בחריש. הגברת נשמעה מרוצה מאוד נוכח ההתעניינות המופגנת ומסרה שתשמח לעזור. הכתב סיפר לה שלאור המחירים הזולים הוא מתעניין ברכישת דירה שם. הגברת אמרה לו שהמחירים עדיין לא נקבעו סופית אבל היא מעריכה שדירה ממוצעת תעלה בסביבות 500 או 600 אלף שקל. בשלב הזה הכתב הוסיף למשוואה נתון נוסף: שהוא חילוני מת"א והמחירים האטרקטיביים מתאימים לו, בצוק העיתים. אני מוכן להישבע שהגברת מהצד השני כמעט נחנקה. כשנשימתה שבה היא ניסתה בזהירות, יש לומר, להבין אם הקונה בעל הכיסים העמוקים מבין שמדובר בשכונה חרדית. הכתב ענה לה שזה עניינו אם הוא רוצה לגור בשכונה חרדית. הגברת לא הרפתה ושאלה אם הדירה עבורו (כלומר, אני מוסיף פרשנות, ייתכן שהוא רוכש אותה להשקעה, ומי יודע אולי ישכיר אותה למשפחה חרדית) והוא ענה שכן, עבורו. בנוסף לשבועה הקודמת אני מוכן להישבע שהיא נשמעה מאוכזבת מאוד. טוב, היא הודיעה לו, אני צריכה לברר…אני אחזור אליך…. והסתיימה ההקלטה. הכתב הוסיף מייד לאחר מכן שאיש לא חזר אליו עד אותו רגע. עברתי ל 99 FM.
אהבתיאהבתי
1- כיף לקרוא אותך.
2- לא מבין על מה הפליאה.
3- מה זה 99FM, הרי אי אפשר לתייג ככה אנשים. אתה שמאלני או ימני ?
אהבתיאהבתי
דו"ח הקרן לישראל החדשה שפורסם רק בימים אלה, סוף אגוסט, באיחור עצום לגבי 2011 חושף כמה דברים.
סיקור איכותני וכמותי.
למרות ההתחייבות הפורמלית של הקרן במסמכיה "הכתובים ששוללים מימון לארגונים המחפשים "לשלול את זכותו של העם היהודי להגדרה עצמית בתוך ישראל, הקרן ממנת ב 3.5 מיליון דולר שלושה מוסדות חדשים מהזן הפוליטי מעורר המחלוקת – אתר האינטרנט מגזין 972+, תנועת סולידריות שייח' ג'ראח (באמצעות הקרן להגנת הדמוקרטיה) ו.. מוסד שלישי שנקרא ליזי שגיא/ הקרן למגני זכויות אדם.
ליזי שגיא רכזת המידע של בצלם, מ"מדינת ישראל דבקה בערכי הנאציזם" שלכאורה פוטרה כולל התנצלות של הקרן-לישראל החדשה ב2010, מגיחה שוב בדו"חות 2011, הפעם כעובדת יחידה באירגון חדש הקרוי "הקרן למגני זכויות אדם" היא ארגון לא-ממשלתי חדש, "התומך בפעילים .. למען הדמוקרטיה, החירות והשוויון, בישראל ובשטחים אותם היא כובשת…"
אהבתיאהבתי
רחל ליאל מפייטת בכותרת נאורה:
"פלא שהטרוריסטים היהודים מאמינים כי המדינה לצדם?"
אהבתי את השימוש בהא הידיעה. הטרוריסטים היהודים. (!) ערסים שדפקו מכות לערבי ובקבוק תבערה שהושלך על רכב וכמובן גולדשטיין. הא הידיעה. ב זה בורג. רחל אימנו היתה זורקת עלייך כפכף בעוון צביעות.
אהבתיאהבתי
רק בישראל: במקום שעיתונאי יכתוב על פוליטיקאי, פוליטיקאי כותב על עיתונאי.
אהבתיאהבתי
עוד הישג של מחאת קיץ 2011. יופי של דור.
אהבתיאהבתי
הלינק שנשכח.
אהבתיאהבתי
יתכןשיגאל עמיר עשה מה שעשה כדי להתקבל למועדון.מעין מבחן כניסה.
אהבתיאהבתי
קראו כאן על עבודת מחקר שהגישה ד"ר יערית בוקק כהן, חוקרת צוררת מ"המרכז האוניברסיטאי באריאל" המשוקץ.
צחוק בצד. המחקר שלה חושף את מה שאנחנו יודעים כבר עשורים: יש מתאם גדול בין דרגת הדתיות לרמת הגזענות. החילונים הכי נורמלים, החרדים הכי גזענים. ומה שבאמצע (כיפות בגדלים וצבעים שונים על ראשי הזכרים) – גזעני במידות משתנות.
המחקר של כהן מגלה שהתימנים נמצאים בתחתית הסולם. אוי להם, לחרדים ולדתיים ה"מחוזקים", שלשפל כזה הגיעו.
כדי לחזק את הנפש ולהתרחק מהזוהמה הבאתי לכם מישהי מהרמות הגבוהות. ופה היא עם המלך בכבודו ובעצמו (עצה: אל תתבחבשו עם הנגינה והעיבודים. הכל נמצא בשירה ובמקצבים).
אהבתיאהבתי
והלינק כמובן
אהבתיאהבתי
הלינק לא מגבה את כל הטענה שלך.
אהבתיאהבתי
מטרת הלינק אינה לגבות כי אם "לחשוף את מה שאנחנו יודעים כבר עשורים"
אהבתיאהבתי
כתבה- מבקשים משדכניות הכל חוץ מתימנים-(כולל תימניות) בגלל דעה קדומה נגד תימנים (בעיקר בעל תימני) שמבוססים על סטאורטיפים שלהם. שדכנים קיימים בעיקר בעולם הדתי-חרדי-
מסקנה של סרן בשרלב- ככל שאתה דתי יותר אתה גזען יותר.
שאלה
ציפת שאף אחד לא יפתח את הלינק?
המון אנשים מחליטים בשיקולים גזעניים אם מי לצאת /להתארס/להתחתן גם בחברה החילונית- פשוט מכיוון שאין שם שדכן -אין לך דיווח על הגזענות שלהם.
לחברה החרדית יש הרבה בעיות של חברה שמרנית סגורה- אבל המאמר והתופעה שהוא מתאר הם לא עדות לגזענות (שאולי קיימת) במגזר החרדי- אלא עדות למוניטין שלילי שיש לתימנים (בעיקר בעלים תימנים) בחברה החרדית.
אהבתיאהבתי
ראיינה כמה שדכנים ובטמקא קוראים לזה "ממצאי מחקר".
העיקר לטגן חרדים. אם היינו מראיינים שדכנים חילוניים לגבי זיווג עם מועמדים דתיים היינו מקבלים מסקנות נאורות בהרבה, אני בטוח.
עמק הפרחים להעברת הטעם.
אהבתיאהבתי
שלום
הייתי אומר "הכי פחות גזעניים" בקשר לנורמליות
כאן בארץ ובסביבה אני כבר באמת לא יודע מה
היא הנורמה, אם יש בכלל דבר זה.
אחרי סיפור גור הכלב ים לעיל. אדם הולך ברחוב,
נניח אבן גבירול בת"א. פתע מזנק מולו יצור פרוע
תופס בדש חולצתו מקרב פניו לפרצופו ושואג:
"תגיד ! אתה נורמלי? האומלל רועד מפחד משיב
אנננני חוששששבבב שכן" שואג הייצור: אתה חושב !
לי יש תעודה ! והנה היא ! שולף ומראה. סוף.
המון אנשים עם תעודות כאלו מסתובבים כאן בסביבה.
אהבתיאהבתי
העיתונים בארץ מאכזבים. לגמרי.
הלכתי לגארדיאן וזכיתי למתנה בלתי צפוייה, אופרה חינם, הפקה חדשנית נפלאה של נישואי פיגרו. מחר הם מורידים את הסרטונים כי מה זה, יותר מדי שמחה זה מביא ללב. אז דבורית, הניחי למלכלכי הידיים לכמה שעות וקחי לך שעתיים של אינמלחמה.
לא ששם אין טוקבקטיסטים. רק זן אחר.
אהבתיאהבתי
הגארדאין מדי שנה משדר אופרות חיות מגלינדבורן. את יכולה לעבור לBBC3, שעכשיו בעונת הפרומס.
אהבתיאהבתי
אורן, אני בעוגות ואתה בפיתה: האופרה בסרטונים חיה, שידור מלא שרואים, ידידי, רואים – לא רק שומעים כמו ב-BBC3
אם לא מאוחר מדי, כי בגארדיאן היום זה היום האחרון לתענוגות נישואי פיגרו.
אהבתיאהבתי
ראיתיו בשידור החי, כולל הפיקניק בהפסקות, תסמני לך לשנה הבאה. לא יפה לזלזל באודיו.
אהבתיאהבתי
בשנה הבאה – אם רק תדאג שמזג האוויר יהיה לטובתנו – ניסע לשם – בלי נוחי ועם דבורית. עד אז, כל פעם שאמנון רובינשטיין יצעק, "ביום רביעי, אני, אמנון רובינשטיין וגו'" אדלג לבי בי סי 3.
מלה שלי היא מלה.
אהבתיאהבתי
מעניין לעשות פעם מדרג של כוחות הפוליטיקלי קורקט.
אנחנו כבר יודעים למשל שפרו-פלסטין זה יותר חזק מהטרדה מינית של נשים.
עכשיו מתברר שפרו-גיי יותר חזק מכושי-עיוור.
ביום שבו תיוולד פלסטינית-שחורה-לסבית-נכה אפשר יהיה סופית לסגור פה את הבסטה. היכונו לביאת המשיחה.
אהבתיאהבתי
רק לי נראה מוזר שהבית הלבן מחזיק מבשלת בירה, ולא זו בלבד, אלא שהיא מבשלת בירת דבש ממכוורות (!) הבית הלבן ?! למה זה נחוץ, והאם לא כדאי לאמץ את המודל לישראל (למשל, שמעון רוה"מ יחזיק שדות טבק לגלגול סיגרים מייצור מקומי).
אהבתיאהבתי
בועז וכטל לראשות הממשלה!
אהבתיאהבתי
בקשר לשדה הטבק של שימון. יהיה צורך בגדר טובה מאוד
מסביב כי אנשים יעמדו בתור בשביל להטיל מים על העלים.
פרפרזה על אמירה מיובאת מחו"ל.
אהבתיאהבתי
לא שמעון, "מעון רוה"מ"…
אהבתיאהבתי
אלף סליחות , מהתגובות שלך (עצים, עלים) עולה שיש לך בעיה אורולוגית כלשהיא.
אהבתיאהבתי
לא אסלח, אגחך. אחרי הדיבורים הרמים נימוס וכ"ו והתנהגות נאותה
ואיך מתווכחים ואיך מדברים וכותבים התחלת לשחק תפקיד של מישהו אחר, מעניין איך מי שמכנים עצמם "שמאל" ( בטעות לדעתי )מגיעים לאותה שיטת ויכוח או דיון, דיבורים לגופו של הדובר ולא לדעותיו. הנה במקום לדון בדעותי נכנסת לי לפרוסטטה מרצונך החפשי. אני לעגתי לדמות פוליטית ואת נטפלת לגופי, תחשבי על זה לרגע. ולא, אין לי בעיות בשטח הזה, אם כבר הגעת לשם את מוזמנת לבדוק.
באשר לטבק. כתבתי שהבדיחה היא עיבוד של מוטיב מחו"ל. טבק נצרך ללא שינוי מהותי ודאי שלא רחיצה, בודאי בסיגר. סיגר הנו סמל פאלי ותיק ומכאן באיזורים מגדלי טבק המשלים הפאלים, את המשל שהבאתי שמעתי בחוף המזרחי של הצ'ספיק ליד חוות ואיי היכן שלבנים( ושחורים) מגדלים טבק מאז גילוי צפון אמריקה. פוליטיקאי נאם וסיגר דשן בידו ואדם לידי
העיר, בעגה דרומית, על מה שהוא, המעיר, עשה לסיגר. בכלל התקיימתי זמן מה באיזורים חקלאיים וימיים מובהקים בכמה מקומות בעולם. הבדיחות שם, מטבען, גופניות מאוד. זה ההבדל בין השמאל הישראלי הכאילו אנין, כאילו מתוחכם, כאילו חברתי, לבין החיים עצמם ואת זה רואים
בקלפי וגם בבלוג הזה.
אהבתיאהבתי
קצת הומור על הבוקר, מה קרה? ועוד נזהרתי והקדמתי ב1000 סליחות.
אהבתיאהבתי
תמיד נחשבת לקלאסית של הבלוג. אז חשבו.
אהבתיאהבתי
אני מתעוררת כל בוקר במצברוח טוב. מה שאי אפשר להגיד עליך.
אהבתיאהבתי
השאלה היא איך מתעורר זה שלצדך (אם).
אהבתיאהבתי
ואיזה הומור!
מעודן, מתוחכם, דק מן הדק איך אפשר שלא ללכת שבי אחרי דקות כה מלוטשת
אהבתיאהבתי
אז עוד נשארו פה כמה טרולים , תומר.
אהבתיאהבתי
אתייחס לזה כעוד אחד מגילויי ההומור המשובח שלך (אם כי לדאבון הלב התעצלת הפעם להקדים לו אלף סליחות. קורה.)
אהבתיאהבתי
עלוקה.
אהבתיאהבתי
זה כבר מעודן וענוג מדי, לבטח בשבילי
אהבתיאהבתי
חטא היוהרה הכלכלי, זה נחמד. אבל דנקנר לא היחיד – החלק השבע של העולם ממשיך בחגיגת צריכה בלתי פוסקת, משבר כלכלי או לא משבר כלכלי. אנשים ממשיכים לעשות ילדים כאילו אין מחר. יש התפוצצות אוכלוסין, בדיוק כפי שחזו המומחים בשנות ה-70 וה-80.
הבעיה היא שכך זה לא יוכל להימשך עוד הרבה זמן
אהבתיאהבתי
כן ולווט היקרה, קהילת הקולנוע מתפללת לשלומו של אחד הבמאים המוכשרים בישראל שהחזיר את הכבוד לקולנוע הישראלי והפיח בו תקווה. מי יודע, אולי עורך הלילה יש לב.
אהבתיאהבתי
הידיעה gל דורון נשר, בכל כלי התקשורת מפגינה בורות מביכה ועצלנות של הכתבים והעורכים. שיחה קצרה עם כל מתנדב נוער במד"א, היתה מגלה שלמד"א אסור על פי חוק להעניק לאדם טיפול רפואי או להעבירו לטיפול רפואי בבית חולים, אo החולה מתנגד לכך. מצד שני, טלפון אחד לפסיכיאטר המחוזי היה מבהיר לכתבים שבדיוק במקרים כאלו מד"א יכולים לפנות לפסיכיאטר המחוזי כדי לקבל צו המתיר לפנות אדם בכוח, במידה והוא מהווה סכנה לסביבה או לעצמו, כאשר את השימוש בכוח מבצעת המשטרה. מצד שלישי, אם העיתונאים לוקים בתסמונת הראש הקטן, קצת קשה להתריס את הטענות הלאו כלפי מד"א…
אהבתיאהבתי
יום חג! בטמקא בחרו לשם שינוי לציין בשורה שלמה בדף הבית אירוע בודד מהמחדל המתמשך בדרום. כמובן שיש קאץ'- הרי לעורכים הנאורים יש דרך לצייר מציאות. בכל פעם שרוצים להמעיט מחומרת האלימות נגד המיעוט היהודי במרחב משתמשים בניסוח שמתמקד בהיבטי התוצאה ומעלים את הכוונה, המשילות, והאכזריות.
נוסח הכותרת הפעם: רקטה שהתפוצצה בשדות נגב גרמה נזק לחממה
רקטה ששוגרה אמורה להתפוצץ-תגלית מדהימה.
שדות נגב – הווה אומר: לא מדובר במדינת ישראל. זה שם בדרום…בנגב.
נזק לחממה- לא חדשות. אם היה מדובר בקריסת חממה בגלל בורג חלוד אף אחד לא היה מתייחס לעניין.
שלא כמנהג הנאור משוכל האותיות אציע אלטרנטיבה מאוזנת:
פלסטינים שיגרו טיל נוסף לשטחי ישראל, חקלאי ניצל מפגיעה.
אהבתיאהבתי
א….מממממ: מעלים=מעלימים.
ב. מממממ, גוטי: מעלים=מעלימים.
אהבתיאהבתי
היו ימים ש"נאור" התכוון להיפוך של פרימיטיב. היום השתנתה המגמה בהפוך על הפוך מסיבה פוליטית מובנת.
אהבתיאהבתי
פעם נאורים היו יוצאים כנגד רשעות תאגידית.
היום הם כותבים טוקבקים נגד ביבי.
אהבתיאהבתי
לא הבנתי.
איזה נאורים?
הטוקבקיסטים או העיתון?
אהבתיאהבתי
לא הבנתי מה היונה טרחן פה, מתאר לעצמי שזו מהין פרודיה על טוקבקיסט ימני, שבא להתבכיין בבלוג על משהו שכתבו בטמקא.
העיקר שזכר להזביר אותי, כבוד.
אהבתיאהבתי
כשמבקרים את השמאל מדובר תמיד מדובר בהתבכיינות, כשמבקרים את הימין מדובר בנאורות. כשמציעים אלטרנטיבה – נו קומפיוט. ברבאו על הלאנצ'יה.
אהבתיאהבתי
בנוגע ל"תמונה המזעזעת" עם הילדה הבלונדינית:
הילדה היתה מוכרת לי מאיפשהו, וכשקראתי את חגי סגל
נזכרתי: הוא כתב בדיוק על הילדה הזאת לפני כחודשיים,
במסגרת כתבה על בילעין. בדיוק כשהוא היה שם
היא רצה ונופפה בדגל פלסטין הישר בפרצופו של חגי מרדכי
(מאו"ג יו"ש- ששמר על איפוק ולא הגיב לפרובוקציה).
לא מדובר פה על ילדה שנקלעה לאזור בטעות,
אלא על בתו של תמימי, מפיק ארועי בילעין.
מסתבר שנשלחה שוב ושוב ע"מ ליצור תמונה מסוימת,
והשבוע סוף סוף (מי יודע לאחר כמה זמן ומאמץ) המשימה הצליחה.
תמונה מזעזעת? יתור נכון הפקה מתוסרטת היטב.
אהבתיאהבתי
כל הסיפור מופיע בטור השבועי של סגל במוסף "דיוקן".
אם אני לא טועה, בכתבה המקורית סגל טוען שהילדה וחברותיה לא רק נופפו בדגלו של האויב אלא שיחררו כמה קללות לכיוונו של חגי מרדכי כדי שאם קצת מזל תתפלק לו איזושהי סטירה (למדו מהגבעוליים או להיפך?).
אהבתיאהבתי
גדעון לוי לא יכול להיות אמיתי -הוא חייב להיות פרודיה .
יום אחד הוא יקום ובראיון חגיגי יגלה את שמו האמיתי ויגיד שכל השנים הוא גילם דמות של שמאלני חולמני בשם 'גידעון לוי' ושהוא עבד כך על כולם. חייב להיות לא יכול להיות שהוא אמיתי.
ציטוט:
אהבתיאהבתי
ואני לא היחידי שחושב כך
אהבתיאהבתי
במקום פרודיה – תכיר: פחחחודיה.
אהבתיאהבתי
אתה ולאטמה זה היינו הך. תביא מישהו באמת אחר.
אהבתיאהבתי
למה את מתכוונת?
אהבתיאהבתי
כאשר אתה אומר
אל תביא את המובן מאליו. האשה שאיתו, נשותיו בעבר, ילדיו, מערכת הארץ. כולם יכולים להעיד שגדעון לוי חי, קיים ואמיתי. האם קלמן אמיתי?
אהבתיאהבתי
אז יש כמה אפשרויות:
א)איך שלא באמת קוראים לו חי בפארודיה אדירה ומוליך שולל את כולם.
ב)חלק מהאנשים יודעים את האמת ומשתפים פעולה.
ג)הוא אמיתי והוא גם מתכוון למה שהוא אומר.
זה נכון לכל פרשן פוליטי ואישייות ציבורית.
אבל בדרך כלל אפשרות ג היא הרבה יותר סבירה אבל אחרי שקראתי את מה שכתב אני מתחיל לתהות…-לא יכול להיות שקיים בן אדם שבאמת מאמין בדברים האלו ועוד מקבל כסף לכתוב את זה.
יש גבול! על בטוח הכל בדיחה!
אהבתיאהבתי
אם כך מי שלא חושב כמוך לא קיים. 2% מהבלוג הזה לא קיימים. לא שאני מסכימה עם כל מה שגדעון כותב,אבל אם לא היו קונים לא היו משלמים לו עבור דיעותיו. למד לכבד דעות מנוגדות לשלך כדי שיהיה מי שיכבד אותך.
אהבתיאהבתי
את טועה ומטעה.
כשגדעון יתחיל למכור מאמרים שלו בתשלום אפשר יהיה להגיד שהוא מוכר. כרגע הוא מקבל שכר עבור היותו אייקון פוליטי סמולני שמשרת את מיצובו של הארץ.
כדי להפוך לאייקון שכזה צריך להגיד דברים הזויים בפורומים הנכונים, לגדל לשון חומה ולהיות משוכנע שהשמש זורחת לך מהמקום שקלינט איסטווד לא התייחס אליו בנאום האחרון.
נ.ב
להבדיל, קלינט איסטווד הוא אייקון תרבותי שיצר אומנות ניהל עיר והנהיג קהילה-ועדיין מוכר. לכן כשהוא מדבר פוליטיקה מקשיבים לו ברצינות.
אהבתיאהבתי
קלינט איסטווד. ח'רר… גיב מי א ברייק.
אהבתיאהבתי
הנה התשובה של אובמה לנאום הכסא של קלינט. THIS SEAT'S TAKEN
אהבתיאהבתי
אני מכבד דעות שונות משלי -עד לגבול מסויים.
אני לא מכבד אנשים שרוצים לחסל אותי ואני לא מכבד אנשים שאומרים שאלו שרוצים לחסל אותי- צודקים.
וכמו שכבר אמרתי- במקרה של "גדעון לוי" אנשים מביני עניין קוראים אותו בשביל ההומור שהוא מסתיר בעורמה בדבריו.
אהבתיאהבתי
תרגע, זה לא אישי. שטפו לך את המוח.חוש ההומור מוזר אבל אין זה מענייני.
אהבתיאהבתי
נכון ששטפו לי את המוח- בתעמולת שמאל- אבל מה לעשות- לא הצליח – את המציאות הבנתי בעצמי למרות השטיפה.
כי אני? לא מתנחל,לא לוחם בדימוס,לא כיפה סרוגה,לא מזרחי,לא רוסי שום "דמוגרפיה" עם העדפה לימין.
אני מה שנקרה בעגה של שונאים אחוס"ל (רק שאני לא סוציאליסט אלא ליברל אז זה כנראה אחול"ל?) אז אף אחד לא שטף לי את המוח בימניות- אני הגעתי לזה לבד תודה רבה על ידי צפיה בחדשות עם הטייה שמאלית עדיין הגעתי למסקנה שהימין צודק.
איך את מסבירה את זה? תני לי את הקרדיט שאל הדעות שלי אני אגעתי לבד- אני לא אמרתי שאת קורבן לשטיפת מוח. אז למה את קוראת לי כך?
אהבתיאהבתי
את באמת באמת אבל באמת
מכבדת את כל הדעות המנוגדות
לדעתך? את כולן? אני למשל
לא מכבד חלק מהדעות
המנוגדות לשלי. בחברה מסורתית
הומוגנית זו קלישה שרבים חיים
לפיה. ואז קורה דבר מה ומתעוררים.
לפעמים זה מאוחר. כמו שאמר לי
מישהו בקנדה: "פלוני הוא כמו גור
כלב ים שמאמין ש CLUB זה
מקום שג'נטמלמנים אנגליים שותים
שם בירה".
אהבתיאהבתי
אני מכבדת כל אחד ויהיו דעותיו אשר יהיו כל עוד דבריו אינם מכוונים להשפיל, להקטין, להעליב ולקלל.לא חייבים להסכים, אבל חייבים לשמור על תרבות דיבור ונימוס אלמנטרי. כשצריך אני יודעת להשיב מידה כנגד מידה,ברוב המקרים מעדיפה שלא.
אהבתיאהבתי
אז עם דעותיו של אחד הם -נגיד- בעד חיסול כל היהודים- כל עוד הוא מנומס בקשר לזה ולא מקניט אף אחד-זה בסדר?
אהבתיאהבתי
אתה בוחן את גבולות סבלנותי?
אהבתיאהבתי
????
מה הבעיה?
אהבתיאהבתי
אם מדברים כבר על רעיונות לאתר ועל פורמטים שונים של הבלוג:
האם ישנה אפשרות לאפשר (ע"י רישום מראש וכו' וכו') עריכת תגובות לאחר פירסומם?
אני בטוח שהרבה (ואני בתוכם) יודו לך מאוד על שיפור כזה.
(תודה!)
אהבתיאהבתי
בנוגע לידיעה על דורון נשר. הידיעה מעט תמוהה, ונראה כי חסרים בה פרטים. במיוחד לא ברור מדוע סרב להעברה לבית החולים, ואם בכלל סרב. בכל אופן, אם באמת סרב, אז הצדק עם מד"א. מהבחינה המשפטית לחולה קיימת הזכות להתנגד לטיפול רפואי (אלא אם החוק קובע במפורש אחרת – למשל בטיפול פסיכיאטרי כפוי, או קיימת הוראה משפטית מבית המשפט). מכאן שאם הפרמדיקים היו מעבירים אותו לביה"ח בניגוד לרצונו, היתה מתבצעת עבירת תקיפה פלילית וגם עוולה אזרחית. אלה הן הלכות משפטיות ישנות וידועות, ולא ברור בדיוק מדוע התלונה. אגב, לא ברור לי מה עניין מס' הרישיון או הסכמת הרופא. עם כל הכבוד, אין בהסכמת הרופא כדי לשנות את המצב המשפטי שתואר לעיל. מן הסתם, הסיפור קצת שונה מהמתואר בפרסומים.
אהבתיאהבתי
פרופ' רכס הסביר זאת יפה היום.
לאחר הארוע, עם הפגיעה המוחית ואיבוד כושר הדיבור, הוא איבד גם את יכולת ההבנה.
עצוב, אבל אתה מאד צודק.
אהבתיאהבתי
אני חושב שנשר התחרפן בגלל האירוע המוחי. לאדם קשה לקבל את העובדה שגופו בוגד בו. בסוף הם עטפו אותו בשטיח כדי שלא יוכל לזוז ולפגוע בעצמו. אני חושב שמד"א היו בסדר – יותר מכך, איזו סיבה יש להם לא לפנות אדם במצוקה לבית החולים?
נקווה שיחלים
אהבתיאהבתי
ברור כשמש בצהריים. בנאדם שעובר ארוע מוחי פשוט יוצא מכלל שליטה. אני מכירה מישהו שאחותו קראה לו בבהלה כי בעלה – גיסו – התחיל פתאום לדבר בגרמנית שוטפת – שפה שלא דיבר מאז היה ילד, והיא ישר הבינה שמשהו לא בסדר איתו. אגב, אם התנהגות משונה כזאת קורית למישהו בסביבתכם בפתאומיות – זה סימן לארוע מוחי. הבנאדם היה תוקפני וסירב לא רק להתפנות לבי"ח אלא גם לרדת מהמיטה ולהתלבש בכלל. בדרכי עורמה שיכנעו אותו להתלבש ולהיכנס לאוטו, כביכול לנסוע למסעדה, וטסו איתו לבית חולים והצילו את חייו – הרופאים אמרו להם שאילו היו מגיעים שעה מאוחר יותר כבר כל ההארד דיסק היה נמחק.
בקיצור, ייתכן שבנתונים מסוימים הפרמדיקים היו צריכים לקחת את דורון נשר בכוח ולהטיס אותו לבי"ח.
אהבתיאהבתי
הגיס שהחל לדבר גרמנית– סימפטום ידוע שמעוגן במחקר של חולי דמנציה שגילו יכולות לא מוסברות.
אהבתיאהבתי
ראשית, הייתי כבר במקומות שאין בנמצא שמש בצהריים בעונות מסוימות, אבל בסדר, ברצינות: אי אפשר לדרוש מפרמדיק שמגיע לבית של חולה שמסרב בכל תוקף לקבל טיפול, לאבחן בשנייה את מצבו הרפואי האמיתי*, להסתער עליו מכל העברים לאזוק אותו בכוח לאלונקה, ולהובילו לאמבולנס כשהוא צורח, שלא להזכיר מקרה שהחולה שוקל הרבה יותר מאחד הפרמדיקים – בלונדינית צנומה ומתנדבת. זה במישור המעשי. אבל אני לא התייחסתי כלל למישור המעשי, אלא רק המשפטי: מהבחינה המשפטית, אם כך היה קורה, דורון שיזכה לחיים ארוכים, לאחר שהיה משתחרר מבית החולים, היה יכול להגיש תלונה במשטרה ולקינוח גם תביעה אזרחית. את מצפה שהפרמדיקים ייקחו על עצמם אחריות שכזו?
*ידוע שאירוע מוחי יכול להתבטא בכל מיני אופנים כגון דיבור לא מובן או נימול בחלק מהגוף או חוסר יציבות או הפרעות בראיה וכד' או שילוב של אלה. מנין לפרמדיק שהאבחנה שלו היא הנכונה, שהשפה הגרמנית בה מלהג החולה הקשיש, נניח, מולם, היא תוצאת אירוע מוחי ולא משהו אחר? ובמיוחד אם אין בנמצא קרובי משפחה שיכולים לעזור באבחנה הרפואית?
אהבתיאהבתי
במקרה של דורון נשר היו לו עוויתות קשות שפורשו ע"י הפאראמדיקים כ"התנגדות". כך לדברי אשתו או אשה אחרת שהית נוכחת בזמן האירוע והתראיינה. לא מובנת לי עמידתך העיקשת לצד החוק היבש. השורה התחתונה היא שגם אם ישאר בחיים יוכל לכל היותר לשחק קלפים עם אריק שרון.
אהבתיאהבתי
נו, אני מייחס את האבחנה לפיה אני מתעקש על החוק היבש (שמת לב לחרוז?) לעובדה שאנו לא מכירים. לא זה העניין. כאשר בונים פרוטוקול התנהגות למקרים מסוימים, מנסים לכלול בתוכו את מירב המקרים האפשריים, לאו דווקא עבור מקרים מובהקים. אני לא יודע, אבל סביר להניח, שבהדרכות נמסר לפרמדיק לא לפנות אדם בכוח, נגד רצונו, אם הוא בהכרה ומסרב, כי זה בניגוד לחוק ולעיתים גם לא מעשי, ואפילו עלול לגרום נזק גדול יותר לחולה. כל מה שאמרתי שזה המצב החוקי, זה הכל.
אגב, גם מד"א הודיעה שתשקול שינוי חקיקה בעניין, מכאן שגם הם מודעים למצב המשפטי הידוע הזה (אני לא בעד שינוי חקיקתי כזה, אבל זה כבר סיפור אחר).
אהבתיאהבתי
נו, אז לפי ההתנהגות גם לביבי היה אירוע כלשהו. לא בטוח שמוחי… צריך לעטוף אותו בשטיח פרסי
אהבתיאהבתי
בדקת את זה?
את מצפה למצוא סקר שמאפשר להצביע מאותו IP אבל מונע זיופים?
קשה לי להאמין שיש חיה כזו.
אהבתיאהבתי
אני משער שיש חיה כזאת שמבוססת על חשבון משתמש בבלוג. (משתמש ברמת מגיב) ואז זהות המצביע מבוססת עוגיית משתמש + IP.
השאלה: אם הגברת עם החתולים מעוניינת בניהול משתמשים וביצוע סקרים שרק גולשים שמחוברים לחשבון בבלוג יכולים להשתתף.
אהבתיאהבתי
זה מסוגל גם התוסף דהיום.
היא לא רוצה.
אהבתיאהבתי
החיפוש והבדיקה לפעמים עולים יותר מהפיתוח, אבל היא כן רוצה עזרה בחיפוש לפי הנימה הפולנית.
הצעה לקעקוע: לכל פתרון יש בעיה.
אהבתיאהבתי
טפל ולא תפל
אהבתיאהבתי
קול ישראל: "היום תותר לפרסום פרשה פלילית-ביטחונית חמורה".
כנראה שהכוונה לזה:
http://www.hakafe.com/thread15594.html
אהבתיאהבתי
מה שהיה הוא שיהיה
כל הנחלים מובילים אל הים והערבים ממשיכים לטבוע בגלל העדפתם במציל אנטישמי.
אהבתיאהבתי
קיים איסור להזיז חפצים בזירת פשע. (טוב היה צמא)
אסור לפנות חולה לבית החולים נגד רצונו ( אורדנונג מוס זיין)
אהבתיאהבתי
חפצים זזים "בזירת פשע"?
כדאי שתירגעי ותשתי מים מטוהרים.
השוטר הוזעק לבית בעיקבות פריצה וגנבה, שלא יציעו לו שתיה?
הרי ההרעלה אצל כולם הורגשה רק לאחר מכן.
אהבתיאהבתי
זה באמת נחשב לפרשה פלילית בטחונית חמורה? חשבתי שיפרסמו שאיזה שר קשוח בממשלה לובש בגדי נשים
אהבתיאהבתי
איפה יגאל סרנה שעשרות עיתונאים יצאו להגנתו? איפה קרן נויבך שעולם התקשורת כולה נחלץ להגנתה? אף אחד מהם לא יילחם למען עובדי מעריב. עצוב.
אהבתיאהבתי
עצוב ולא דומה.
אהבתיאהבתי
ומה יעזור אם מישהו יילחם? מי אמור להסכים להמשיך לשפוך כסף לבור שלא מתמלא לעולם? שכבר שרף מיליארד(!) שקל וממשיך רק לשרוף ולשרוף?
אהבתיאהבתי
צודק, למרבה הצער. זו חבית בלי תחתית
אהבתיאהבתי
וקרן נוביך היא לא חבית בלי תחתית ? וערוץ 10 הוא לא בור ?
רק השמאל הקיצוני יודע לנפנף בדגל שחור על עתיד חופש הביטוי והדמוקרטיה , והכי הוא אוהב לצטט את החמשיר של הכומר שאמר בשואה שייקחו גם אותי בסוף…אם לא הרים קול ואצעק .
בקיצור, מה שהולך להיות זה אפקט דומינו על כל התקשורת בישראל.
אהבתיאהבתי
והנה אפקט הדומינו
היו"ר המצטיין של ערוץ 10 מרעיף מחוכמתו הניהולית והציבורית. עכשיו, כשמסתמן כצפוי פיתרון (זמני כמובן) לחובותיו של הערוץ, ע"י דחיית חוב שהיא בעצם הקצאת מקורות ציבוריים לטובת הצלת עסק פרטי, כמובן שה"ממשלה" צריכה להזרים כסף גם למעריב. אין גבול לחוצפה.
אהבתיאהבתי
הסמול אשם בכל
אהבתיאהבתי
ברוב
אהבתיאהבתי
לא נלחם יען כי זה על חשבון הפנסיה שלנו. ובוז לחרא שהכניס אותנו למער(י)ב הפרוע הזה.
אהבתיאהבתי