לבי עם עובדי מעריב

מעריב – ברק: ההכנות האמריקאיות לאתגר האיראני מרשימות"
הארץ – "בירושלים ובוושינגטון משוכנעים: ברק שינה את עמדתו בשאלת איראן".
באתר הכותרת פחות נחרצת: האם ברק חצה את הקווים והוא מתנגד לתקיפה באיראן?

למה פרשנויותיו של צחי הנגבי מעניינות, ואת מי? הבנאדם אומר: אני מפרשן על דעת עצמי, והנה שני עיתונים מביאים את הדבר הזה בכותרתם הראשית: "אלו 50 הימים הגורליים ביותר"

אדר כהן, המפקח על לימודי האזרחות יעזוב את משרד החינוך.

ועכשיו שווה לבדוק: מי בדיוק מממן את הקרקס הנודד בברים התל אביביים, ומה ייצא להם מזה. התזכורת של רוית הכט בידיעה היא שהקפאת ביציות, זו המומלצת בחום על יד הדואגים לרחמכן עולה "15,000 ש' למחזור טיפולים". אם תפסיקו לבזבז כסף על סלט ירוק יישאר לכן כסף להקפאות.

מיקי חיימוביץ בשער 7 ימים, מתכננת מהפכה ירוקה ומצטלמת עם מלפפונים ועגבניות. אבל גם מעריב חוצה נתח, ובשער העיתון יש הפניה לידיעה קצרה במעמקיו על כך שהיא תפרסם תשדיר נגד טלטול תינוקות.

מעריב שלום

אחרי הידיעה המטלטלת מאתמול בצהריים, שמעריב מתקשה לשלם את שכר אוגוסטהפרשנות), והידיעה שקדמה לה על מכירת בית הדפוס של העיתון, הגיעה המכה הגדולה: "דנקנר מוותר על מעריב" (רותם שטרקמן מפריך עשרה מיתוסים על דנקנר).
אין טעם לחזור ולחבוט ולנתח (עוד אדוש בכך, אין מה לדאוג): דנקנר התגלה כאיש עסקים גרוע במיוחד, כמישהו שאין לסמוך עליו, וכמי שביצע את העסקה ולאחר מכן את נטישת הספינה המפוארות ביותר בתולדות הכלכלה המקומית, אני חושבת, שלא לומר בתולדות התקשורת. הטעויות שלו בעניין מעריב, שאין לתאר אדם אחר במדינה שהיה עושה אותן, מעוררות מבוכה גדולה, ולרגע נימנע מהמילה בוז. אסתפק בחמלה. חבל מאוד על עובדי מעריב. המותג עצמו, אם להודות על האמת, כבר לא קיים. השם התפורר ונמס לחלוטין. הזמינו את האוטו הכחול.

צל"ש היום


אחד השערים המדהימים שראיתי במגזיני ישראל. צילום: קובי קלמנוביץ'
בגלל יופיה של יעל דיין, בגלל שפני אביה משתקפות בפניה אחד לאחד. בגלל ההבעה שלה. בגלל הצבעים, ובגלל שהפנים האלו מקפלות היסטוריה מוכרת ומשותפת.
והראיון של נרי ליבנה.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

סתיו מורן: גלגולה של הריש  המתגלגלת.

חדשות הירקון 70

http://blip.tv/play/hM1qg4L3AQI.html?p=1http://a.blip.tv/api.swf#hM1qg4L3AQI

בריחת מוחות של מקור ראשון.

הלך לעולמו

הודעה לעיתונות:
דן לחמן
, מאושיות הקהילה ההומו-לסבית וממייסדי אגודת הלהט"ב, הלך לעולמו בגיל 71 בתל-אביב. הוא היה ממייסדי האגודה לזכויות הפרט והיה שותף לעריכת המגזין ההומו-לסבי הראשון בעברית, "ריש גלי". לאחר מכן השתתף בהקמת המגזין ההומו-לסבי "נתיב נוסף". ייסד את "הקו לבן" להומואים, לסביות והוריהם בשנת 1977. בשנת 1975, יחד עם הבמאי עמוס גוטמן כתב את התסריטים לסרטים הקצרים "מקום בטוח", "נגוע" (הקצר) ו"צל אחר" עם רון אסולין. לחמן הופיע, בין השאר, בסרטים "נגוע" הקצר, "עמוס גוטמן – במאי קולנוע", "מקום בטוח" ו"ילדים טובים". כ"כ יזם את הקמת הוועד למלחמה באיידס ואת הקמת המרכז לסיוע לנפגעי תקיפה מינית. לחמן כתב בדבר, מגעים, הזמן הוורוד ופורטל GoGay. לחמן זכור בזכות הפולמוס שניהל בשנת 1993 נגד המשוררת דליה רביקוביץ במעריב, כאשר האחרונה הסתייגה מהמפגש הראשון שאורגן בכנסת בנושא הקהילה.
לבקשתו, לא תתקיים הלוויה.

מיילבק / יש עורכים בבית? שרגא עילם

(כלכליסט)

לפני פיזור

סורי על התקצור, חייבת לצאת ליום ארוך. אפצה באצבעות.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שישי קצר, שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

99 תגובות על לבי עם עובדי מעריב

  1. לורה הגיב:

    אני לא בטוחה שזה חשוב כאן למישהו/יא, אבל בדיוק בגלל סגנון התגובות ותוכנן שהגיב לי בשעתו כשכתבתי כאן שתיים-שלוש תגובות, חדלתי להגיב.
    אני יודעת לא רע להתמודד עם תגובות ענייניות, אני נגעלת כשמכוונים למיני ולא למילותיי.
    שתהיה שנה טובה

    אהבתי

  2. רון טובלר הגיב:

    לא הייתי אומר שפני אביה משתקפות בפניה אחד-לאחד. יותר כמו אחד-לשתיים.

    אהבתי

  3. ידען הגיב:

    צדק מי שאמר שניר חפץ יפוטר בספ׳ 2012
    שיחה דמיונית לפני שנתיים:
    נוחי: אומרים שכדאי לי לקנות את עיתון מעריב
    איפרגן (מהרהר לעצמו שעיתון לנוחי זה יופי): יופי מנחם תקנה, תקנה. רק ברכה תהיה בעסק.
    נוחי: אבל העיתון במצב כלכלי רע..
    איפרגן (וואו, אני לא מבין בכלכלה… בכל זאת לנוחי יש מלא כסף, ועיתון זה יופי של השפעה… מעריב, מעריב… נדמה לי שזה אחד מהעיתונים המובילים… שמעתי את השם אצל החילוניים, זה בטח חזק): מנחם, תקנה, תקנה, השם יהיה בעזרך.
    נוחי: (חושב לעצמו…יש לי מלא כסף מהפנסיות של הישראלים) כמה אני חייב לך כבוד הרב?

    אהבתי

  4. מסכל ממוקד הגיב:

    מי אמר שאין כרגע מנהיג אמריקאי מכהן רציונלי, טעה.

    ניתוק יחסים וגירוש כל הסגל הדיפלומטי.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      הנה סיפור שהעתקתי ממך:
      "קנדה עדכנה את רשימת אזהרות המסע והיא ממליצה לכל אזרחי קנדה שלא לבקר באיראן. קנדים שלהם אזרחות איראני מוזהרים במיוחד, שכן המשטר האיראני אינו מכיר בעיקרון של אזרחות כפולה. משום כך, איראן אינה מאפשרת למעשה לסגל הדיפלומטי הקנדי לספק סיוע קונסולרי לאיראנים – קנדי הנמצאים במצוקה".

      אני מניח שהממונה על מי שממונה על מי שממונה על מי שגרר את הגברת הקנדית, אכן המשתמטת ועברינית לפי חוקי ישראל, עם אזיקים וכ"ו לבית הדין הצבאי לא באמת רוצה שתהיה אפס קצה של זנב אפשרות שישראל תתקרב למצב האירני. אני מניח שהיא תשוחרר מהר + אולי, עם למישהו יש גרם שכל, התנצלות. אני יודע, זה לא דומה בכלל, אבל כמה שלא תסתובב הישבן שלך תמיד אבל תמיד מאחור ואתה אף פעם לא מכיר את כל מי שמחפשים אותך. בהמון ענינים ישראלים יש לאחרונה הרגשה שמשהו אף פעם לא שמע את הפתגם העתיק על ההוא שנכנס לכרם "באת לאכול ענבים או באת לריב עם השומר?". אתם רוצים גיוס מסודר והגון או
      רוצים להראות מי כאן ה"גבר" על ילדה לא חכמה מקנדה.

      אהבתי

      • שני הגיב:

        דבר ראשון, לפי חוקי מדינת ישראל אין דבר כזה "משתמטת". זה מונח פופוליסטי שנועד לשלהב את ההמונים ולעורר שנאה וזעם. הסעיף הרלוונטי בחוק הוא עריקוּת. פחות סקסי, יותר מציאותי.
        ודבר שני, מאיפה חילצת את המידע בדבר אי חוכמתה של ה"ילדה" (בת 30!) הקנדית?

        אהבתי

        • עובר אורח הגיב:

          1. אני מבין שמעכשיו כל פעם שישתמשו בשורש ט-פ-ש בבלוג זה
          יובא ויוצג מבחן IQ מושלם של נושא האמירה + חוות דעת של הוריו
          מוריו וסביבתו. – אכן הצנזורה מתקדמת.
          2. אלפי בני מהגרים באים לישראל בשנה (עכשיו תבקש סטיסטיקה של
          המשטרה ומשרד הפנים) מי שמצליח להסתבך כפי שהסתבכה הגברת
          עשה מעשה מטופש אחד או שנים. אבל על זה לא מענישים, עדיין לא.
          3. אם תקרא את שכתבתי כאן ולפני כן בבלוג זה בעניין זה תראה
          שהביקורת היא על המשטר המטופש (שוב מתנצל שאיני עומד בתקן
          שקבעת לתוק בקים כאן) שמפיל על בני אדם תיקים שעוסקים בחטאים
          מומצאים כולל עריקות, כולל השטמטות, כולל התיחסות לאדם והצגתו כילד
          עזוק ובסוף יחפש דרך לצאת מהתסבוכת המטופשת שיצר.

          אהבתי

          • שני הגיב:

            לא התכוונתי למשטר את חופש הביטוי שלך, זכותך להגיד מה שאתה רוצה על הטיפשות של מי שאתה רוצה, בסך הכל התעניינתי על מה אתה מבסס את זה.
            אם הטענה שלך היא שמכיוון שגורליק הסתבכה עם השלטונות כנראה שהיא לא חכמה במיוחד, הרי שזאת גם טענה ש – איך נגיד – לא מתנוסס מעליה דגל זוהר של בוחן מציאות תקין.

            אהבתי

          • שני הגיב:

            לא התכוונתי לפגוע בחופש הביטוי שלך, זכותך להביע דעה על האינטיליגנציה של מי שאתה רוצה, כמובן, רק שאלתי על סמך מה גיבשת את דעתך.
            אם התשובה היא שבגלל שגורליק הסתבכה עם השלטונות כנראה שהיא לא חכמה במיוחד, אז, איך להגיד, זאת לא בדיוק תשובה שמתנוסס מעליה דגל זוהר של בוחן מציאות תקין.

            אהבתי

  5. מסכל ממוקד הגיב:

    תיעוד רציחתה של גב' אסתר גלילי, בידי פולש.

    אהבתי

  6. אנונימי הגיב:

    הארץ גאה בניצחון החלקי שלו בעניין קבוצת המסתננים שנשארה מבוצרת יותר משבוע ליד הגדר. בשער תיאורי זוועה על החיים בארצרעאה. כך מיצרים שיח. אבל השאלה המדהימה היא מאין החוצפה והעוז של המסתננים לתבוע בעקשנות שמדינה מערבית (לא מצרים) תקבל אותם. מאין זה בא? שנים של תלות בארגוני סיוע בינלאומים יצרו אדם חדש פוסט קולינאליסטי. זוהי סימביוזה שאף אחד לא דן בה. הם לא פריירים. זכותם לחיות על קיצבת פליט במערב כמו שהשכן קיבל. בסרט החשוב של צבי יחזקאלי מספרת אישה עיראקית איך שיקרה לרשויות ההגירה בשוודיה וקיבלה מעמד פליט. אחר, אמר את האמת ונידחה. ״דבדיה מדינה מוזרה. כי היא מכבדת רק מי שמשקר״.
    אפשר לראות את זה גם בארץ איך אירגוני הסיוע מתדרכים את המסתננים מה לספר. ואיר כך יוצאים לקמפיין נגד המדינה ששולחת ילדות בחזרה למקום שבו ימולו אותן. עולם מוזר.

    תעודת קלון למאיה לקר במוסף שמפמפת את התעמולה הזאת עד זרא.

    אהבתי

    • מסכל ממוקד הגיב:

      אפשר לראות את זה גם בארץ איך אירגוני הסיוע מתדרכים את המסתננים מה לספר.

      מתברר שלא רק בארץ, עלפי עדויות של חלק מהמסתננים שליחי האירגונים הישראלים(זרועות של מדינות זרות) – סוכנים שלהם עושים זאת כבר בארצות המוצא ובסיני עצמה.

      אהבתי

      • אנונימי הגיב:

        היה כאן השבוע משתמש בשם ״קורא״ שהישווה את מצוקת המסתננים ליד הגדר לפליטים היהודים. הוא באמת מאמין בזה. עד כדי כך השיח הפוסט מודרניסטי הצליח. דניאל בויארין מראשי השיח הזה העלה השערה מעניינת שהרצל שנעלב שלא התקבל כגרמני בחר באופציה הקולניאליסטית ״להלבין את עצמו״. היהודים האשכנזים המתבוללים בחרו בציונות כי קולוניאליזם היה משהו שלבנים אמיצים עושים. יותר ממאה שנים מאוחר יותר, צאצאיהם של אותם אשכנזים בוחרים לאמץ את השיח הפוסט קולוניאליסטי שאין להם שום קשר אליו, גם כדי ״להלבין את עצמם״?

        מה יהיה עם השמאל האשכנזי? לכן חשוב לשמוע את צבי יחזקאלי איך הוא בא לערבים באירופה בלי אשליות. לו הם לא ישקרו.

        אהבתי

  7. מסכל ממוקד הגיב:

    * למה אף אחד לא בא לבקר.

    אהבתי

  8. מסכל ממוקד הגיב:

    עכשיו שווה לבדוק: מי בדיוק מממן את הקרקס הנודד בברים התל אביביים מי בדיוק מממן את הקרקס הנודד בברים התל אביביים, ומה ייצא להם מזה. ".

    והאם הקרקס הוא גם במה שנכתב בדרך אגב בכתבה על אורלי וילנאי ש נשמעת בכתבה ממש כקמפיינרית של האירגון המשוקץ, כשהיא אומרת – ורומזת על נשים אומללות שניסו בגיל מאוחר מדי שחלקם ניסו 40 פעם ללא הצלחה?

    אפרופו קירקס המפגינה שהפגינה כנגד בכתבה בוואלה , נראתה כלקוחה מפרודיה על השמאלנית מ"הכפר הפלסטיני"-שגם בגיל 90 בבית אבות תשאל למה אף אחד מהילדים שלה (כלומר מיצי ופיצי החתולים שמתו לפני 30 שנה).

    אם זה כל כך בוער בעצמות, מדוע לא לפנות ישירות לראש האירגון- פרופ' מרתה דירנפלד ?.

    למיטב ידיעתי אגב, למען משגים כפולים ומכופלים הינה די אתאיסטית…

    אהבתי

  9. עו"ד הגיב:

    הח"מ הוא בעל עקרונות מוצקים. למשל, כשמדובר בצילום ועיבוד תמונה בפוטושופ אני שותק, בכל הנוגע לתגובות אינטרנטיות. עיקרון. למה? כי זו נישה צרה, מקצועית, שמיועדת ליודעי ח"ן, שאינה מעניינת כמעט את הציבור הרחב. בנושאי משפט, למשל, אני יותר מלהג, במיוחד בעניינים שעולים לסדר היום הציבורי, וגם שם אני שם דגש על כתיבה פופולארית, כדי להסביר ולהרחיב, כי זה מעניין את הציבור הרבה יותר, וגם חשוב יותר מתעלולי התוכנה עם כל הכבוד לתוכנה, ויש הרבה מאוד.

    אבל, תמיד יש אבל, פרס כבר אמר שרק חמור לא משנה את דעתו, ואור לתגובות המשתפכות היום בנושא הפוטושופ שהצלם "לא השתמש" וגם בגלל השנה החדשה המתקרבת, החלטתי ללהג קצת בנושא הפוטושופ, באופן חד-פעמי. אז כך: אין צילום שלא עובר עיבוד. החל מזה שכל אחד שמשתמש במצלמה דיגיטלית, גם אם אינו יודע, המחשב במצלמה מבצע עיבוד, וכלה בכך שכל תמונה מקצועית שאתם רואים עברה עיבוד כזה או אחר. בעולם הצילום המקצועי, קיים ויכוח עתיק יומין – בעד ונגד עיבוד. גם המתנגדים החריפים ביותר לעיבוד תמונה מודים שהם מעבדים במשהו את הצילום – הם משנים את הבהירות, את הניגודיות, חותכים, משנים את הצבעים וכד'. הויכוח הוא לגבי עיבוד בכלים מתוחכמים יותר שהתוכנה מאפשרת מעבר לעיבוד הבסיסי שהוזכר לעיל. זה על קצה המזלג.

    עכשיו נעבור לצילום המדובר. אני מביט בצילום על שער מוסף הארץ שמונח מולי, ואין מצב שהצילום לא עבר עיבוד. למשל, בוודאות מוחלטת, המעבד חידד (מאוד) את התמונה. תמונות ממצלמה דיגיטלית יוצאות "רכות". תמיד. כל מעבד תמונה (לעיתים זה הצלם, ולעיתים זה מישהו אחר שמבין בעניין הזה) מחדד את התמונה. אם הייתי יכול להביט על הקובץ המקורי הייתי יכול לומר במידת וודאות גבוהה, מה בדיוק נעשה. זה שנעשה – אין שום ויכוח. עכשיו נהיה יותר ספציפיים: הצלם, אני מניח, רצה להדגיש את הקמטים בעור. עומדות בפניו כל מיני טכניקות של שימוש בפוטושופ: החל מחידוד פשוט, עבור לכלים כמו Dodge או Burn וכלה בשיטות עיבוד מתוחכמות כגון עיבוד בערוץ הכחול מתוך שלושה הערוצים RGB) ) שמהם מורכבת התמונה הדיגיטלית (רואים למה אני שותק, מי מהציבור מתעניין בעניינים הטכניים האלה?). כדי להדגים ולשעשע את הציבור, הקדשתי 8 דקות מזמני לצורך הדגמה. נניח שאני רוצה להבליט את הקמטים למשל. החלטתי להשתמש בטכניקה שהוזכרה – לעבד את אחד הערוצים. אבל לפני שתראו, כמה הערות:

    פוטושופ היא תוכנה גוזלת זמן מאין כמוה. עיבוד רציני יכול להמשך גם שעות רבות מאוד. תלוי במטרה. לי אין זמן לזה, לכן ביצעתי עיבוד פשוט – 8 דקות על השעון- רק כדי להבהיר את הנקודה, לא לצורך שימוש בשער של "לאישה".

    בטכניקה הזו לא משתמשים בד"כ עם צילומי נשים. הטכניקה עובדת מצוין על גברים חרושי קמטים, כי הרעיון הוא להעצים את הקמטים, ונשים לא מתות על הרעיון הזה.

    באמת לא רציתי להתעלל בבחורה המסכנה הזו, היא לא אשמה שהחלטתי פתאום ללהג באינטרנט על חשבונה, לכן הייתי מאוד עדין איתה, אבל הייתי יכול להביא אותה לרמת יעל דיין, גם אם היא במציאות אינה כזו, תצטרכו לקבל את מילתי בעניין הזה. (נ"ב גם כך אני מאוד מקווה שהיא לא תראה את זה).

    אין כאן בעיה של זכויות יוצרים: התמונה צולמה על ידי, המצלמה היא מצלמת קנון פוקט פשוטה שלפני שנים השתמשתי בה (לא המצלמה הרגילה שלי…) הגרועה הרבה יותר מהמצלמה באייפון 4 שלכם, העיבוד נעשה על ידי, התוכנה היא שלי, בקיצור הכל שלי, למעט המצולמת שאפילו אין לי מושג מה שמה.

    מצד שמאל התמונה המקורית – לא נגעתי – כפי שיצאה מהמצלמה המעפנית שהשתמשתי בה. מצד ימין אותה תמונה בדיוק (קצת חתכתי אותה בצורה שונה כדי להגדיל את הפנים) לאחר העיבוד הנ"ל שמטרתו, נזכיר, להעצים את הקמטים ולהוסיף לה אי אלו שנים לגיל הביולוגי.

    ואחרון חביב, אין צורך בתגובות זה טוב יותר וזה טוב פחות. הצלם השתמש במצלמה הרבה יותר טובה, בעדשה טובה, ברפלקטור soft box וכד'. אני השתמשתי בבייסיק של הבייסיק. חוץ מזה המעבד שם לא השתמש בטכניקה שאני השתמשתי בה, הוא עשה דברים אחרים. אני רק רציתי להבהיר איך למשל אפשר לעשות את זה אם רוצים להעצים את הקמטים.

    וחוץ מזה, אתם לא ראיתים את הקובץ המקורי של הצלם. תנוח דעתכם – הוא שונה ממה שראיתם על שער המוסף.

    שבת שלום. לכו על זה. אני פורש.

    אהבתי

  10. עופר הגיב:

    ל-V: האוטו הכחול הוא אמבולנס להובלת גוויות? זו הכוונה? (לא ידעתי שכך הוא מכונה)

    אהבתי

  11. דן הגיב:

    למיקי חיימוביץ' הוסיפו את הכיתוב "100% טבעית" על החזה.

    אהבתי

  12. בני מוריס חותם את מפעל חייו באמירה שתקים עליו את עדר הנאורים שנהג לצטט מספריו:

    המטרה היא לחשוף את מטרות התנועה הלאומית הפלסטינית – להכחיד את המפעל הלאומי היהודי ולרשת את פלסטין כולה עבור הערבים והאיסלאם

    .

    והעדר ישעוט. עמוד נוח.

    אהבתי

  13. captain beefheart הגיב:

    בשורות נפלאות לפרינט!

    אחת לעשור אני נהנה לקרוא את שלושת הספרים המקוריים של סדרת "המוסד" של אסימוב. העלילה מתרחשת אלפי (!) שנים בעתיד והנה מן הספר הראשון:

    "השגריר לאנאקראון רכש את המהדורה האחרונה של עיתון העיר טרמינוס, הפסיע בעצלתיים לעבר גן בית העיריה, התיישב על הספסל הריק הראשון שנמצא לו, קרא את דבר המערכת, את מדור הספורט ואת דף הקומיקס והמתין. בתום מחצית השעה תקע את העיתון מתחת לזרועו, נכנס לבית העיריה והתיישב בחדר ההמתנה".

    סומך על אסימוב השועל שידע על מה הוא מדבר. הטאבלטים, האינטרנט, הפרוקסי והאינסטגלר – הכל אופנה חולפת!

    אהבתי

  14. אחד אחר הגיב:

    שאלה לחייל זקן (ולכל מישהו אחר שמבין)
    מה הסיפור עם יאנה גורליק (הקנדית שצה"ל רוצה להכניס לחמש חודשים בכלא) -למה לצבא כל כך חשוב לצור תקרית דיפלומטית -ולמה אפילו בעיסקת טיעון הוא לא מעוניין? הוא לא יודע שיש סיכוי שהוא חושף אותו או הקונסוליה שכביכול הטעתה אותה לתביעה?

    אהבתי

    • סתמאחת הגיב:

      ***היתה צריכה לאנוס מישהו לפני 13 שנים ואז היתה התיישנות. אבל במקום היא פשוט היגרה למקום אחרי ושכחה לגרוס את הדרכון הישראלי.

      אני לא יודעת אם כשעזבה עם משפחתה את ישראל כבר היה לה תאריך גיוס וכו', אני מניחה שאם היו מידעים אותה בכך שעל פי החוק היא מוגדרת משתמטת היא היתה מנצלת את השנים האלו כדי לפתור את הבעיה בדרך כזו או אחרת.

      אהבתי

      • מסכל ממוקד הגיב:

        אני מניחה שאם היו מידעים אותה בכך שעל פי החוק היא מוגדרת משתמטת היא היתה מנצלת

        זהו ש… דובר צה"ל מוסר: "גורליק לא הסדירה את הפטור משירות צבאי ב-2007 כפי שהתבקשה על ידי צה"ל. בפעמים הקודמות ניתן לה אישור חד-פעמי להיכנס לארץ בתנאי שהיא יוצאת בתוך 72 שעות."

        אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      אם מישהו רוצה לעשות רע לישראל ויש הרבה כאלו.
      הנה זה לפניו: תיאור קצר של נוהלי הגיוס, המוקפדים
      הברורים והשיוויוניים של צה"ל. גיוס ושחרור חרדים
      למיניהם (כולל פתקאות מפסיכולוגים וממנהל הישיבה)
      דחיית שרות לההוא ולזה, כל סוגי השירות למיניהם,
      מקוצר פה, בבית שם, שירות לאומי, שחרור בנות,
      ספורטאים, נגנים, זמרות, מלכות יופי, וכ"ו מול הסיפור
      של הבחורה שבמקרה הכי גרוע הזניחה טיפול מנהלי,
      זלזלה בנוהלי גיוס והתחצפה לדרישות צה"ל ומצאו את
      הסעיף המתאים בחוק. אם היא הייתה שחקן של איזה
      ספורט שנים שלושה טלפונים של "אישיות" גומרים את
      העסק. מי בכלל רואה את התמונה הגדולה מי רואה איך
      זה מתאים כמו ז… לק.. לסיפורי רחל קורי. אין לצה"ל
      מה לעשות? מי מרוויח ומי מפסיד מכל המשחק הזה.

      אהבתי

  15. יניב מתל אביב הגיב:

    גלגולה של הריש המתגלגלת – תענוג צרוף.
    תודה!

    אהבתי

  16. captain beefheart הגיב:

    ועוד בשבתי כטרחנום קור, שומר חומות השפה העברית. חוסך לכם את הלינק ומסתפק בפייסט:

    חשד: רצה להקיא מרכב נוסע, נפל ונפצע קשה
    בן 20 נמצא עם פגיעת ראש קשה על כביש סמוך לפתח תקווה. במשטרה חושדים כי הצעיר שנסע עם שתי צעירות נוספות והיה נתון בגילופין, פתח את דלת המכונית ואיבד את שיווי משקלו
    רענן בן צור
    פורסם: 07.09.12, 12:37

    צעיר בן 20 נמצא לפנות בוקר (יום ו') מוטל על הכביש מחוסר הכרה ועם פגיעת ראש קשה סמוך לפתח תקווה, בדרך 471 שמובילה לקריית אונו. צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעק למקום פינה את הצעיר לבית החולים בילינסון בעיר. במשטרה חושדים כי הוא נפל ממכונית נוסעת בעת שהיה נתון בגילופין.

    ולמדרש: כתבי ועורכי YNET, הפסיקו לרדד ולהשטיח את השפה. אין פה שום "חשד". יש "הערכה".

    אהבתי

  17. קורא הגיב:

    אני אציע לך תיאוריה אלטרנטיבית למסעו של דנקנר במעריב: הוא נכנס למעריב כדי לפרק את עיתון הארץ, כשבהתחלה הוא גם ניסה להיות דומה לו מבחינה צורנית (השקת ז'ורנל, שינוי השער). בהמשך הוא הבין שהוא נמצא במלחמת הישרדות כלכלית, ונגמר לו הכסף לזה, אז מה עשה דנקנר בשביל לשבור את הארץ גם כשנגמר לו הכסף? הציע למכור את בית הדפוס (ולהערכתי, הוא גם יעשה את זה במחיר זול במיוחד, כי לא ממש אכפת לו), ומי שיקנה זה ישראל היום, מה שבאמת ישבור את הארץ באופן סופי.

    למעשה, אדם ציני יותר היה אומר שכל המהלך הזה נועד כדי למכור את בית הדפוס בסופו של דבר לישראל היום.

    אהבתי

  18. captain beefheart הגיב:

    מכיוון שאני מחוץ לבית הסופ"ש לא ראיתי את העיתון המודפס, אבל לפחות ברשת המאמר של ורטר כולל סוכריה לחדי העין. אות אחת, נו"ן, שעושה את ההבדל 🙂

    אהבתי

  19. yigal heffets הגיב:

    שורו הביטו וראו, במה אתם מתעסקים בבלוג הנפלא של וולווט, ביעל דיין בגילה ,ובמעריב .מה אין לכם על מה לכתוב? או שסתם משעמם לכם??? לכו לים ותתפשו צבע… שלא לדבר על מעט פחחות.

    אהבתי

    • captain beefheart הגיב:

      כן, באמת, חבורה של שרוטים. הבלוג מיועד לעיסוק בתקשורת, בעיתונים ובתמונות שער. אבל ביום שישי בבוקר כולם עדיין הלומי שיכר ועוסקים בדברים שלא קשורים לזה בכלל.

      תודה יגאל!

      אהבתי

  20. יובל הגיב:

    יש עורך בבית? :
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4278297,00.html

    שתי הנשים שהורשו להיכנס ארצה הועברו לכלא סהרונים שבנגב. חבר הכנסת דב חנין (חד"ש) שהגיע מוקדם יותר לגבול בבקשה לפגוע באריתריאים וסורב על-ידי חיילי צה"ל, הודיע כי יגיע להיפגש עם השתיים בכלא, ופנה לשר לביטחון פנים כדי לבקש ממנו אישור לפגוש בהן בכלא כדי לעמוד על מצבן.

    ואני חשבתי שדב חנין הוא יונה…

    אהבתי

    • האמיר הגיב:

      אולי "לפגוע" במובך התנ"כי של המילה? 😆

      אהבתי

      • הדב חנינים וארגוני הסיוע מאוד הומאניים. כל שישי הם מגיעים עם סירים חמים לזקנות המרוקאיות בתקווה ועוזרים לזקנים העירקיים לחצות את הכביש כדי להגיע בזמן לתפילת הערבית. אחר כך הם יושבים עם הילדים לחזק אותם במתמתיקה. כמו טמבור, תראה מה שצבע יכול לעשות.

        אהבתי

    • זרזיף ימני הגיב:

      הוא אכן פוגע בהם כי הם מבינים שפה בארץ הם יקבלו מה שהם רוצים ופתאום מתסבר שיש גדר שעוצרת אותם ושהם מוכנסים למעצר.

      אהבתי

  21. Orit.Sha הגיב:

    התמונה של יעל מדהימה. עוד לפני בכלל שזאת יעל דיין, על כל המשתמע מכך.
    תודה.

    אהבתי

  22. שיפ הגיב:

    לא כותבים גיניקולוגים, למרות שבאנגלית זה מבוטא גייניקולוג'יסט. הגלגול העברי של המילה הלועזית הוא גניקולוגים.

    והניסיון הנואש לבלום את הברירה הטבעית אבולוציונית אבוד מראש. בחורות שהולכות לבארים ומתנהלות בחופש מיני אינן 'דארווין מטיריאל' – אם היו עתיד העולם אולי היינו כבר מזמן מפרידים דת ומדינה, מפסיקים להיות כל כך חשוכים, חלקים מעמנו לא היו מתעללים בפליטים, חלקים מעמנו לא היו פורעים במקומות קדושים כמו המנזר בלטרון, או מתעללים בבעלי חיים. לא. אם העולם היה מוכן להכיל את הנשים החופשיות ולאפשר להן לקדם את האבולוציה זה היה חוזר כמו בומרנג לחברות התרופות המממנות את הקרקס. הייתי אומרת תזהרו במה שאתם מאחלים לנו אבל הרי זה לא יעזור. הייתי אומרת לנשים הללו בואו כן נעשה מלא ילדים כדי שהעתיד יהיה מלא בילדים שלנו, חריפי שכל ומשוחררים מכבלי הדת, אבל אני אחת מאלה שוויתרו על ילדים, והעתיד ירוצף גנטית באנשים אחרים, נשים אחרות, רובן לא יזדקקו לתזכורת לגבי הקפאת בייציות.

    מה שכן ואם כן, אולי הקפאתי בייצית או שתיים ואולי לא. לא תדעו. רק כשהמצב ייראה חסר תקווה, אולי אשלוף את הבייצית שלי ואייצר במחיר חודשיים שכר דירה ילדה שתציל את העם ותוביל את המדינה לתקופה מוארת יותר. אין לדעת.

    אהבתי

  23. תרצה הגיב:

    ידיעות כראה עדיין מבינים באנשים, דבר שדנקנר והרנטגן לא התחילו ללמוד.
    ניר חפץ שאין שום קשר בינו ובין עיתונות, שהביא חורבן על 7 ימים, נפלט ונעשה עורך מעריב. שי גולדן שאפילו לא הצליח לקבל משרת כתב של ידיעות, והם יודעים למה, סגן עורך במעריב. שני אנשים כושלים והעיתון בהתאם. ואת אבי משולם, שעשה מוואלה הצלחה ענקית, ידעו לזרוק מהמדרגות.
    ואיזה מסכנים העובדים.

    אהבתי

  24. אגב, שישה סנטימטר ברוחב זה הרבה הבדל במכוניות. 56 מ"מ אורך זה באמת זניח.

    אהבתי

  25. לחם הגיב:

    מסכים איתך לגבי דנקנר. מה שהוא עשה במעריב זה אחד הבזיונות הכי גדולים שקרו פה בתחום העיתונות. בתוך שנה הבן אדם הביא לקריסה מוחלטת של עיתון שהוקם ב-48'. עורכים גרועים, מנהלים יקרים, קשה להאמין שאיש עסקים מתנהל בצורה כזאת, אבל למי אכפת, כרגיל העובדים הקטנים משלמים את המחיר. אכן ראוי לכל בוז

    אהבתי

    • אני אהיה פאבלובי ואגן כהרגלי ומתוך משוא פנים מוצהר על הגיוס של שי גולדן. לא שזה משנה לתמונה הגדולה.

      אהבתי

    • אלי הגיב:

      דנקנר קיבל עתון הרוס שכל משקיע ברח ממנו.
      הוא לא הוציא את מעריב מהבוץ אבל גם אי אפשר להאשים אותו בהתדרדרות מעריב.

      מעריב היה סוס צולע כבר כשדנקנר קנה אותו.

      אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        מהיכן המילה "קבל" הוא "לקח". דנקנר לקח
        לא קבל. זו טענה עקרונית לא סמנטית. מנהל
        לוקח תפקיד, ל-ו-ק-ח. אם נחשוב לרגע נראה
        שזה שורש הבעייה בהמון מקומות בישראל.
        רמטכ"ל לוקח צבא. נהג לוקח מכונית. מנכ"ל
        לוקח חברה. רה"מ לוקח ממשלה. אולמרט
        לקח !! לא קבל.

        אהבתי

    • ועוד דבר: עם כל כמה שלא מפריע לי לראות בנפילתו של הסוגד לרנטגן, זה לא שכשהוא לקח את מעציב העיתון לא עמד בפני קריסה. גם זאת יש לזכור.

      אהבתי

    • הלוחם בדרכים הגיב:

      מילים כדורבנות. כל מה שכתבת אמת

      אהבתי

  26. זרזיף ימני הגיב:

    קראתי איפשהוא אתמול שמו"ל מקור ראשון רוצה לקנות את מעריב-אשמח לעוד מידע ואשמח מאוד אם זה יקרה כי אז יהיה סוף סוף עיתון ציוני גדול.
    השער על יעל דיין באמת מדהים.

    אהבתי

    • ולמה שאת ה"עיתון ציוני גדול" הזה יקראו יותר אנשים (בתשלום על כל פנים) מאשר קוראים את מקור ראשון?

      אהבתי

      • אלי הגיב:

        כמה סיבות.
        הראשונה שבהן היא הנאמנות למותג.

        אנשים רבים קונים עתון מתוך הרגל. כל יום שישי הם הולכים לחנות וקונים מעריב בלי קשר למי המו"ל או הכותבים. חלקם מתעצבנים מהכתבות אבל ימשיכו לקנות את העתון "שלהם". שם המותג והעיצוב חשוב.

        השניה היא זיהוי חברתי.
        מקור ראשון שהוא עתון מצויין מזוהה לצערו עם הימין הדתי לאומי המתון.
        מצד אחד דתיים לא מעונינים בעתון מגזרי, מצד שני מי שאינו במגזר בודאי שלא יקנה עתון של המגזר.

        אילו היית לוקח את התכנים של מקור ראשון ועוטף אותם בכותרת ובעיצוב של מעריב, אני מנחש שהתפוצה שלו היתה עולה משמעותית גם אחרי שהקוראים הקבועים היו מפנימים את שינוי התוכן.

        אהבתי

    • velvet הגיב:

      1. אם תיכנס לקישורים הרלוונטיים בפוסט זה יכול לעזור לך למצוא את הפרטים החסרים לך.

      2. מעריב הוא לא עיתון ציוני?
      מה זה עיתון ציוני?

      אהבתי

      • yigal heffets הגיב:

        הוא כנראה התכוון לעיתון המהל ומשבח מתנחלים כאלו ואחרים ודוגל פר-אקסלנס בהתנחלויות כאלו שפונו וכאלו שעוד לא???!!! תקן אותי אם אני טועה ומטעה???!!!

        אהבתי

      • האמיר הגיב:

        ציונות: השקפה שגורסת שהעם היהודי זכאי למדינה עצמאית משלו בארץ ישראל.

        פוסט ציונות: השקפה שגורסת שתפקידה של הציונות תם ואין הצדקה להמשך קיומה של מדינה שהגדרתה יהודית.

        אנטי ציונות: השקפה שגורסת שלעם היהודי אין זכות למדינה עצמאית בארץ ישראל (כי השטח שייך למישהו אחר או כי אין בכלל עם יהודי).

        לפי הקו המערכתי, "הארץ" הוא עיתון פוסט-ציוני עם חריגות פה ושם לכיוון הציוני או האנטי-ציוני, מאחר שהוא תומך בעמדה שהגדרת ישראל כמדינה יהודית היא מפלה וגזענית ויש לבטלה. "ידיעות אחרונות", "מעריב" ו"ישראל היום" בהחלט ציוניים.

        כמובן שכל שלושת עמדות (וגם א-ציונות) לגיטימיות לחלוטין ומותר למערכת כל עיתון לבחור בקו שנראה לה. הקוראים יכולים לבחור.

        הבעיה של מי שטוען שעיתון זה או אחר (למעט "הארץ" כמובן) אינו ציוני היא עם החלק של "בארץ ישראל" בהגדרה – הם בד"כ מפרשים אותו כ"בכל ארץ ישראל".

        אהבתי

        • עברי הגיב:

          תודה לך האמיר
          מכיוון שאני תמיד, כשקורא תגובות כאן, נע חליפות בין הצורך להגיב על כל דבר לבין ההכרה שמה הטעם (קצת לא יציב, אין מה לעשות)
          שמח שמלאכתי נעשתה בידי אחרים.
          (אישית הייתי מרחיב את ההגדרה של "ציונות" כי השארת אותה מעט תמימה 🙂 אבל ניחא)
          הרשה לי להדגיש אגב

          כמובן שכל שלושת עמדות (וגם א-ציונות) לגיטימיות לחלוטין

          ומי ייתן שכמה ממגיבי הבלוג יפנימו. שבת שלום.

          אהבתי

        • להפתעתי, צץ לו גיליון של הארץ על שולחן האוכל בביתי לאחר העדרות ממושכת. מנהלת אגף החינוך והתרבות תקרא לבירור נוקב בשובה מאורגיית הקניות. יש זמן.

          פוסט ציונות לתפיסתי אינה עמדה השוללת את מטרות המפעל הציוני אלא לא רואה טעם או משמעות לקיומו של המונח. המטרה הושלמה-בדיוק כמו החלוציות והמפעל הקיבוצי. אנחנו לא בשלב האבטיפוס או בדיקת התכנות. הקימו כאן מדינה ליהודים ומדובר בסיפור הצלחה.

          הארץ הוא עיתון אנטי-ציוני והדבר מתבטא בבכל רמ"ח מאמריו בצורה מובהקת, פאתטית שלעיתים משעשעת אותי. (גדעון לוי מהיום בראיון עם המתנחל ששומע ברי סחרוב). אפשר למצוא בו גם גילויים אנטישמיים ברמות שונות של שנאת יהודים. אני משער שמינון הארס תלוי בנואשות שמשדרת מחלקת המכירות למנהל הכספים והעורכים.

          אהבתי

          • עברי הגיב:

            לא, מינון הארס תלוי באותה תחושה שלעיל, התנועה האינסופית בין קבס לאי אכפתיות.

            אין זוהי שנאת יהודים באשר-הם. זוהי מין שנאה (אכן כן, וייסלח לי – זה זמן מתאים) למי שאנו (חלקנו מתי מעט מאיתנו עשבים שוטים וכו') חשים במעמקי יישותנו שסופם שישימדו את מדינת ישראל. ולא, אלה לא חבריך מלמטה שם, מפי בני מוריס

            אהבתי

          • עובר אורח הגיב:

            יש מקום לטענה שמי שאומר שמטרת הציונות
            נגמרה והושלמה אינו פוסט, הוא אנטי ציוני.
            פטריוט אמיתי של ארה"ב יאמר (הקשב לנאומים
            השבוע) שהקמת ארה"ב לא הסתיימה היא בדרך
            להיות יותר מושלמת. יותר טובה יותר "בסדר",
            המאבק הוא על הדרך. כך גם פטריוט צרפתי או
            נורווגי או הודי או סורי. כך בודאי ציוני וראה חזון
            ישעיהו על אחרית הימים.
            הגדרה של "האמיר" מצוינת ואני מקנא
            בכותב על שלמותה. אבל יש חולקים על הזכות
            ויש חולקים על העצמאות. מטרת הציונות הייתה
            ונשארה שהזכות תתקבל יותר ויותר ושישראל
            הציונית תהיה עצמאית יותר ויותר. המאבק לכך
            לא הסתיים ולא נראה סיום באופק.

            אהבתי

      • זרזיף ימני הגיב:

        קודם כל זה קרה ואני שמח.
        עיתון ציוני לא חייב דוקא לשבח מתנחלים אלא זה עיתון שלא יתן פתחון פה רק לאנשים מצד שמאל,לא יספר שקרים או יסתיר דברים מסוימים,ואפילו יתן ביקורת על מעשיהם על ערבים ומסתננים.
        כמובן שמי שזה לא מוצא חן בעיניו לא מחויב לקרוא אותו והוא מוזמן גם כן להקים לעצמו עיתון.

        אהבתי

      • רון טובלר הגיב:

        עד שאתם מתווכחים אם מעריב ציוני או לא, אני שואל אם הוא בכלל עיתון.

        אהבתי

  27. ז'ורז' סאנד הגיב:

    האם נתנה יעל דיין את הסכמתה שתמונתה נטולת הפוטושופ תעטר את שער המוסף? זה לא ש"לא הרויחה כל קמט ביושר" אבל מיותר.

    אהבתי

    • מה מיותר? להראות אישה מבוגרת כמו שהיא? למה זה מיותר?

      אגב, פוליטית יש לי הרבה בעיות עם יעל דיין וכמובן שדעתי לא זהה לשלה בנוגע לאבא שלה. עם זאת, היא אדם מאד מעניין ושנון שכיף להתמנגל איתו באירועים וכנסים… 🙂

      אהבתי

      • ז'ורז' סאנד הגיב:

        מאחר והיא מאופרת יש להניח שצורתה החיצונית חשובה לה עדיין. אם אישרה את התצלום -יהיה זה ביטוי לנון- קונפורמיסטיות בסגנון בריז'יט ברדו.

        אהבתי

        • ברור שהיא מאופרת. לא רק בגלל שיקולי הגרפיקה של העיתון – אני לא מכיר אישה מהדור שלה וגם מדור אחד צעיר יותר לפחות שהיתה מסכימה להצטלם לעיתון, אפילו לא לשער, סתם לתמונה בגוף הטקסט, בלי לשים לפחות קצת איפור. להיפך, אם היא היתה מצטלמת לגמרי בלי איפור אז היתה לנו כאן אמירה מאד חזקה מהבחינה הזו. ככה? אישה בגיל מסוים, כמו שאומרים, במקרה יפה, בקלוז-אפ. זה הכל. כמו להסתכל על סבתא שלך אחרי שחיבקת אותה בארוחה משפחתית. הדבר היחיד שגורם לזה להרגיש מוזר או יוצא דופן הוא שרוב האנשים עושים מאמץ, לא מודע אפילו, לא להתמקד בפניהם של קשישים.

          אהבתי

          • ז'ורז' סאנד הגיב:

            יעל דיין בס"כ בת 73. אתה בן 13?

            אהבתי

            • אני בן 42 בחנוכה. מה אתה מנסה להגיד, שהיא *לא* מבוגרת? או שסבתא שלי אמורה להיות מבוגרת עוד יותר (לו היתה אחת מהן חיה עדיין)? השני נכון. סבתא של זוגתי בת 86 ככה עכשיו, עד כמה שיבוא לה טפו טפו טפו, נראית סבבה אבל פחות מיעל דיין כמובן… 🙂

              אהבתי

              • ז'ורז' סאנד הגיב:

                אותות המחלה ניכרים בפניה והצילום חשוף ואכזרי.

                אהבתי

                • נכון, אבל הכתבה הרי עוסקת ישירות בזה שהיא חולה.

                  אהבתי

                • שני הגיב:

                  הצילום הוא לא אכזרי, הוא בסה"כ קלוז-אפ, אבל העין שלנו כל כך לא מורגלת לראות נשים יפות מעל גיל 40 בלי פוטושופ, שזה נראה אכזרי. אבל ככה נשים נראות, והלוואי שיותר ויותר נשים ישימו זין על האייג'יזם ושלטון הנעורים, וייחשפו כמו שהן, עם הקמטים, וסימני הגיל, והעיניים העייפות. ככה אנחנו נראות בגילאים האלה, למה לרטש לנו את הפנים למוות?

                  אהבתי

                  • ז'ורז' סאנד הגיב:

                    העניין הוא שכולכם מתייחסים ליעל דיין כאל אשה זקנה, והיא לא. אני בטוחה שהצילום חושף את הקמטים והחריצים שבפניה ברזולוציה גבוהה מדי,ובמציאות הם מרוככים יותר ופחות בולטים, וכאן נעשה עוול.אם הכל בסדר מבחינתכם, אאחל לכם שבגילה -כך תראו.

                    אהבתי

                    • שני הגיב:

                      זה עוול רק אם יוצאים מנק' הנחה שקמטים וחריצים זה רע ומכוער, ועור חלק ומתוח זה טוב ויפה.
                      זאת התנייה תרבותית שאפשר כבר להיפרד ממנה. התקמטות העור היא חלק מתהליך החיים, ורצוי שגם קוראי העיתונים ייחשפו לייצוגים קצת יותר ריאליים של נשים מבוגרות.

                      אהבתי

                    • ז'ורז' סאנד הגיב:

                      בין "קמטים וחריצים" ו"עור חלק ומתוח" יש זוויות צילום וטכניקות שנותנות כבוד למצולמים/ות. לחלי גולדברג (שצילמה את סילבי קשת לפוסט) זה לא היה קורה.

                      אהבתי

                    • דן הגיב:

                      יעל דיין בת 73. היא אישה זקנה. הצילום מצוין מפני שהוא מציג אותה בדיוק כמו שהיא: דעתנית, חכמה, יפה, מכובדת וכן, גם זקנה.
                      שאלת את עצמך האם הבעיה שלך עם התצלום נובעת מהפחד שלך מהזדקנות?

                      אהבתי

                  • שדה חובה הגיב:

                    קחי בחשבון שמי שלא נותן כבוד זו דווקא את ולא קלמנוביץ.
                    הצילום של קשת הוא בדיוק ההבדל בין סתם עוד צילום שיגרתי וצפוי, מרוטש, מרוכך, זוויתי וטכני, כלומר בלוף אחד גדול – ובין צילום מרגש, אמיתי ומעורר התלהבות כפי שמעידות פה יתר התגובות.

                    אהבתי

                • רוני הגיב:

                  מה שניכר בפניה הן בעיקר חמישים שנות עישון. אי אפשר להימלט מזה.

                  אהבתי

              • שרוט הגיב:

                היא לא מבוגרת, היא זקנה. מילה מפחידה, אה?

                אהבתי

      • yigal heffets הגיב:

        מילא, להתעסק עם אנשים חיים, שיש לך בעיות פוליטיות עימם ,זה ניחא! אבל להתעסק עם אנשים מתים ,מזה עשרות שנים ולהעלות נושאים מהאוב ,נו באמת….???? הלוואי עלינו הבעיות הפוליטיות שאתה כל כך מייצר עליהין???!!!

        אהבתי

    • גלי הגיב:

      כי? להופיע במלוא קמטוטייך על שער המוסף זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לאישה, גם אם את אישה רבת פעלים שהרוויחה את המוניטין שלה בזכות מעשיה ולא בזכות יופיה?
      בעיני, זוהי תמונה מעוררת השראה ומרגשת.

      אהבתי

    • למה מה הגיב:

      דווקא נראה לי שהתמונה כלל אינה נטולת פוטושופ.
      יש לי הרגשה שהפעם עבודת הפוטושופ הדגישה את מה שבדרך כלל מנסים להסתיר. אם כבר אז כבר.
      ועדיין – תמונה מרשימה מאוד וח"ח להארץ

      אהבתי

    • שיפ הגיב:

      פוטושופ? התמונה הזו הופכת את המושג פוטושופ לנלעג.
      איך זה היה נראה עם פוטושופ זו מחשבה מחלחלת. כמו סרט מצוייר? חלק? קמט אחד או שניים חינני במרכאות מושאר כדי לסמן שהיא 'לא בת עשרים', שזה הגיל היחיד המותר לכאורה בפוטושופ?

      מסכימה עם ולווט: התמונה נהדרת. יפהפיה, והיסטורית. כל הכבוד ל"הארץ".

      אהבתי

כתיבת תגובה