אצבעות שחורות 14.9.12

וויי, האצבעות האחרונות לתשע"ב. הכי אני שונאת אצבעות שחורות שאחריהן מגיעים גליונות החג. אין לי דקה זמן לנקות את הראש, ושוב אני צריכה לצלול לעוד כמה קילוגרמים של ראיונות בלעדיים, חשיפות ראשוניות ופרויקטים מיוחדים. איך הגיעו החגים שוב? מי צריך אותם?
איפפפף.

מהנעשה בסו"ש

מפגינים פרצו לשגרירות גרמניה בסודן.
התפרעויות בירושלים.
חמושים תקפו בסיס של הכוח הרב לאומי בסיני.
שני אמריקאים נהרגו באפגניסטן.
בלגאן בכביש 22.
ספנסר טוניק חזר לים המלח.
נבחרה נציגות בעלי אג"ח למו"מ מול אי.די.בי.
חשד לרצח ולהתאבדות בצפון.
גז רעיל במי שתייה?
יואל שליט ויערה וינקלר נישאו.

בעוד כחודש תחגוג מדינת ישראל שנה לשחרורו של גלעד שליט. האם כבר נסגר למי יתראיין ואיך?
האם זה יהיה מועד השידור לסרט על אודותיו?
שאלות קשות המדירות שינה מעיני.

פרשת הרפז

עמוס הראל כותב שבניגוד למה שנכתב הבוקר (הכוונה לשישי), אשכנזי יצא חבול מהטיוטית.

משכורות מעריב

על פי עדויות עובדי מעריב, ובניגוד למכתב של טלרז מחמישי, לא נכנסה משכורת אוגוסט בשישי.
מה, הוא שיקר? לא יכולהיות.
העליתי את האופציה שבגלל ששישי ולא עובדים בבנקים, לא בוצעו כל רישומי תעבורת הכספים.

פוסטים אחרונים בעניין מעריב:
הביזיון של מעריב.
יו"ר הדירקטוריון כותב לעובדים
.
מתי שב"צ יקבל רגליים קרות?.
ובינתיים במעריב.
דנקנר וגולדן מתכתבים.

עדכון, הודעה לעיתונות, 13:20, החרפת הצעדים של עובדי מעריב:

1. הפגנת זעם בכניסה לשופרסל: ביום ראשון, 10:30, נתייצב בכניסה לסניף שופרסל במגדל המאה, אבן גבירול 124, נדרוש מנוחי דנקנר … שידאג לנו לאוכל לחג, ונזהיר את עובדי הרשת שהיום זה אנחנו – מחר זה אתם! הזמנה לאירוע ניתן למצוא בדף הפייסבוק הזה, וחשוב מאוד לעזור בהפצתו לחברים ולבני משפחה.

2. הרחבת השימוש בעיתון ובאתר: בימים הקרובים נרחיב משמעותית את הבולטות שלנו כעובדים ושל דרישותינו מעל דפי העיתון ובאתר nrg, בכוונה להעלות את המודעות למאבקנו ולגייס תמיכה מהקוראים הנאמנים של מעריב. עובדים המעוניינים לכתוב טורים הקשורים למאבק בעיתון או באתר מוזמנים ליצור עם חברי הוועד.

3. פנייה לראש הממשלה: הערב, במוצאי שבת, נשלח מכתב בהול לראש הממשלה, ונדרוש את התערבות הממשלה להצלת מקום עבודתם ומטה לחמם של אלפיים עובדים – אנחנו. אם המכתב לא יספיק, לא נהסס גם להגיע להפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים.

מוסף הארץ

אווה אילוז מסבירה למה ג'ודית באטלר צריכה לזכות בפרס בו זכתה.

גל אוחובסקי על החיים.
שימו לב לפסקה הזו:

רוב ההומואים הם אנשים מאוד לא מיוחדים שלא רוצים לסטות משום דגם. מרבית ההומואים הישראלים הם ימנים, בינוניים, רגילים, עובדים בעבודה משעממת, משעממים בעצמם, יש להם דעות משעממות על החיים והם רוצים בעל וילדים. זה הכל. אנחנו לא מחקים כלום, רק את הדחף האנושי הבסיסי לממש את עצמך על ידי הקמת משפחה וצאצאים. למה שיהיו לי ערכים אחרים? אני גדלתי במשפחה כזו.

(אולי עכשיו מגיבי הבלוג יחבבו אותו).

ועוד אחד. בניגוד לי, נערה הרואה רק את החצי המלא של הכוס, המודה לאמנון דנקנר על שבזכותו הגעתי בסופו של דבר עד הלום, אוחובסקי עדיין מלא זעם:

הייתי עוד תקופה ארוכה ומדהימה בעיתונות, אבל אז התחלתי לעשות סרטים עם איתן, והתחיל הסיפור של “כוכב נולד”. וגם, כמובן, כשאמנון דנקנר החריב את “מעריב”, הוא העיף את כל בני דורי מהעיתון. כי הוא רצה ילדים בני 26 שיכולים לשמוע בפעם האלף את המייסעס שלו ולהתעלף, וכי למו”ל היה אינטרס להיפטר מהאנשים האלה, ובעיקר משום שהוא דמות שייקספירית מחורבנת. הוא פשוט גירש אותי מ”מעריב”… ובגסות רוח. היינו כביכול חברים ומיודדים, ועזרתי לו הרבה בדרכו להגיע ולהפוך לעורך “מעריב”, ובתחילת דרכו שם. בכל זאת, הוא לא ניהל שום דבר מימיו.

ובעניין אחר לגמרי.
מיילבק מאחד שהיה שם:

שמת בוודאי לב לראיון המונומנטלי של גידי וייץ, לימה, פרו, עם דן כהן הנוכל.
האם גם בראשך חלפה השאלה מה הערך העיתונאי? האם שאלת אם האיש מעניין מישהו מקוראיי העיתון או בכלל? האם מצאת שאלה קשה או תשובה כנה כלשהי? האם יש צידוק להוציא אלפי דולרים מקופתו המדולדלת של העיתון בעת שלכתבים לא משלמים אפילו על נסיעות באוטובוס (לאלה שלא פוטרו)?. הרי בשיחת טלפון או וידאו היו מקבלים אותו מידע.
אני כבר לא שואל איזה תחקיר בעל ערך ניפק העיתון הזה מאז שמונה וייץ לעורך תחקירים ועבר לקבל קרדיט יחד עם שוקן ואבותיו. שהעיתונאים המוחים והבוכים יבואו בטענות כנגד עצמם שהם מאפשרים לכאלה דברים להימשך.

7 לילות

ידיעות מה-זה משקיע ביח"צ חמישים גוונים של אפור, הרב מכר בהוצאת ידיעות ספרים: בשבוע שעבר פורסם פרק מהספר+ חוו"ד של דנה ספקטור ורענן שקד ב-7 ימים. היום ב-7 לילות, ראיון עם הסופרת, אריקה ליאונרד.

מתברר שהספר הציל את חיי המין של מיליוני זוגות ברחבי העולם. עכשיו יהיה את מי להאשים בפיצוץ האוכלוסין הקרב.
בתשובה לשאלתו של יניב חלילי אם הספר עזר גם לחיי המין שלה ושל בעלה היא עונה:

מערכת היחסים של בעלי ושלי נותרה זהה לזו שהייתה לפני שפרסמתי את הספר, אם אתה מבין למה אני מתכוונת.
אז זה לא עזר?
אני לא נכנסת לפרטים האלה.

ועוד עובדה מרתקת: את סצינות הסקס היא כותבת לצלילי בלק אייד פיז. למשל סקסי. אוי, איזה טעם רע.

המוסף לשבת

נחמה דואק מראיינת את משה הלוי, הוא הלמו, "אחד המוחות היותר מבריקים בארץ בתחום האינטרנט".
מה אומר הלמו על עצמו?

אני אדם פשוט שאוהב לקרוא פסקי דין ואוהב מחשבים וגולש באתרי מידע באינטרנט. מאחר שבמדינה יש את חוק פומביות הדיון, הוא חל לדעתי גם על האינטרנט, אם המדינה מעלה את הדברים לאתר רשמי שפתוח לציבור… תאמיני לי שאם הייתי האקר הם לא היו תופסים אותי לעולם. עשיתי שימוש הוגן באתר בית המשפט, כולל כניסה עם תעודת זהות והשם שלי…
למה העברת את כתב האישום בפרשת האונס בגן העיר למרות שהמשטרה הטילה עליו איפול?
כי ניסו להסתיר אותו מקורבן העבירה. כנראה שלאנס יש חסינות מסוימת, שלא לגמרי ברורה. ראיתי את המסמך בנט המשפט, לא ידעתי שיש עליו צו איסור פרסום, ואחרי ששמעתי שעורכת הדין של קורבן העבירה מחפשת את כתב האישום נואשות והמשטרה מסרבת לתת לה אותו, מצאתי את כתובת המייל שלה באינטרנט, ושלחתי לה.

ביומיים שנחקר בת"א ישן על ספסל בכיכר רבין כדי לחסוך את דמי הנסיעה ברכבת.
אולי הוא לא רוצה לנסוע ברכבת כי הנסיעה האחרונה ביום שלישי הביאה למעצרו:

באותו בוקר התפרסמה בעיתון הידיעה על המעצר שלי כולל תמונה. לידי ישב בחור צעיר שקרא את הידיעה ואני הצבעתי על הצילום ואמרתי לו שזה אני. הוא נבהל והלך למאבטחי הרכבת, שבאו אלי ועיכבו אותי כי חשבו שאני עציר נמלט. לך תסביר להם ששוחררתי למעצר בית ושאני בדרך לחקירה. בתחנת הרכבת בתל אביב המתינה לי ניידת, אזקו אותי והעבירו אותי לחדר החקירות. טוב, לפחות חסכו לי מונית.

סמדר שיר ראיינה את טרייסי שלטון האוסטרלית, ש"ויתרה על חיים פסטורליים באוסטרליה והתמכרה לתיעוד נפילתם של דיקטטורים במדינות ערב"

כתבות כמו שתי אלו עדיפות בעיני עשרת מונים על עוד סימולציית איראן ועוד הדלפות קולקטיביות מחדרי החדרים המעופשים של הפוליטיקאים המקומיים הנובחים אחד על השני וממררים את חיינו כאן.

7 ימים

נתמקד היום במדור המכתבים למערכת.
שני מכתבים הגיעו מקוראים שאהבו ובכו מתמונות הילדות המרגשות של הסלבז והעיתונאים בשבוע שעבר. הנה, העם ממש לא חושב כמוני.
מכתב נוסף מגיע מטל לוין, 18, תל אביב. כה כותבת הילדה:

לקריאת הפרקים שפרסמתם מתוך הספר חמישים גוונים של אפור ניסיתי לבוא בראש פתוח. באמת. אבל לדעתי, זה עצוב שככה מתוארת "הפנטזיה הנשית הואלטימטיבית", ויותר מזה, שכ-40 מיליון נשים תומכות בזה ונותנות לזה לגיטימציה. אני בת 18 בסך הכל, לפני צבא, ולא מחשיבה את עצמי פמיניסטית. אני רק מקווה שיש נשים מעט יותר מפותחות שכלית ורגשית מהרמה הזאת. מובן שאהבתי את ההתייחסות לפנטזיות הלעתים מעוותות של גברים, אבל זה כבר נושא אחר.

לא הבנתי מה היא כותבת, אבל ראש פתוח הוא לא אחת התכונות המאפיינות אותה, מה שמעורר תהיות לגבי התפתחותה השכלית והרגשית. אבל אולי כל אלו הם דברים שהזמן יתקן.

כמה דברים רעים אפשר לקרוא על גולדה מאיר? רונן ברגמן טוען שסאדאת הציע לה שלום לפני מלחמת יום הכיפורים אבל היא סירבה.

ותודה רבה למפקד 669. לרווחת הקוראים, דו"צ עבד קשה לקראת החג, והעיתונים מלאים בכתבות על יחידות מובחרות ועלומות ומפקדים סופר-הירואים.

כמה עצות חיוביות לשנה החדשה, שתורגמו מ(פ)סייכולוג'י טודיי.

רעיון מהפכני לידיעות: הקימו מעין בלוגייה לכותבים שלכם. לשם יוכלו להעלות כתבות שלהם אחרי הפרסום. או חלק מהן. אני לא חושבת שזה יפגע במכירות, ואני כן חושבת שזה יחזק את הקשר עם המותג ועם הכתבים עצמם. זה לא יקר וזה קל לביצוע.
חשבו על כך.

G/ גלובס

מה קרה לילדי המפתח של שנות השמונים? חן שליטא מספרת שהיום רבים לא מכירים כלל את המושג, ילדי מפתח.

ליאת רון עם א.ב יהושע.

מוספשבת/ מעריב

האם אני טועה? רק בילי מוסקונה לרמן כתבה בסו"ש על יאנה גורליק?

טרייסי מקוויי עם הבת של צ'ה גווארה.

ישראל השבוע

מרדכי גילת על התחקיר של רפי גינת על עד המדינה המפוקסל ש"ד.

…בשבוע שעבר טיפס העיתונאי רפי גינת מדרגה, נטש את תחקירי החומוס, הקומבינות והגנבים הקטנים ושידר פתאום כתבת תחקיר על אותו עד מדינה. הוא ירה לעברו בכל כלי אפשרי כאילו העד הזה עטה על פניו מסיכה של אחד מל"ו. כאילו היה צורך לקרוע אותה.
הוא הקדיש לו עשרות אם לא מאות פרומואים, יצר את הרושם שעומדת להתרחש רעידת אדמה, התנפל על העד בגסות שלא תיאמן. כאילו שעיתון הבית שלו, שבו שימש בעבר הלא רחוק עורך ראשי, לא עשה זאת שבועיים קודם לכן. כאילו שהוא מגלה את אמריקה.

שישבת

רועי כהן מפחיד: המחשב שלכם מה זה פרוץ.

סופשבוע

עובדי פניציה זכו לאכבר יח"צ בסו"ש: אתמול באולפן שישי ואף פה, כמה דיוקנאות של עובדים מיוסרים (ליאת שלזינגר ופה היא בראיון לעין השביעית, כמי שהמפעל שלה בסכנת סגירה. אמייזינג).

בתה היחידה והמאומצת של מרים בן פורת, רונית בן פורת, פותחת את תיבת הפנדורה המשפחתית. זה רק חלקיק מהראיון (תוס': הראיון בשלמותו) אבל מועקה כבדה מלווה את קריאתו בעיני: פחות מחודשיים אחרי מותה, בתה מזדרזת להוציא את השלדים. אם מחלת הנפש של אביה המאמץ הוסתרה מהציבור, מה כה דחוף לבת לדווח על כך?

לחם עבודה

עמית שהם הוא עורך הספרות של 7 לילות. שהם ערך את ז'ורנל של מעריב לשם הגיע ממוסף הארץ.
הוא מחליף את מאיה בקר הנמצאת בחופשה.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

בועז כהן בעשר הערות על קריסת העיתונת.

ועוד ב"כ אחד: במלאת 40 שנה לפירוק כיף התקווה הטובה.

ראיון רדיו עם ריצ'רד סילברסטיין. מ-8:00.

תחילת המאבק האידיוטי ביני לבין האזרח ק' היה כשהתקשר אלי (לפני שנתיים וחצי) ותבע שאמחק תגובות שמישהו כותב בשמו לכאורה. על אף שהסברתי לו יפה שאני לא בבית, שאני לא ליד מחשב ושאני שומרת על ילדה חולה זה לא הזיז לו. הוא טען שאני משקרת והמשיך להתאבסס עד שמחקתי את התגובות שנשאו את שמו לשווא.
אבל הנה, בבלוג שלו מופיעה תגובה של אחד ממעריציי הגדולים. ליתר דיוק, על פי הניסוח, זו אחת:

לידיעת הכותב/ת:
1. דנקנר מעולם לא פיטר אותי.
2. הקוראים שלי לא רוצה להיות עיתונאים. למה להם?
3. מאחלת לכותב/ת, שאינ/ה נכה חברתית, שוודאי מקבל/ת משכורת רעב איפשהו באחת המערכות, לפחות לעת עתה, שי/תזכה למספר קוראי הבלוג עוד לפני הפנסיה.

לפני פיזור

העיקר שלפט שופ בויז יש אלבום חדש.

איפה אורן?

מה עשיתם לו?
תחזירו אותו כדי שינזוף בי על הטעם הרע שלי (ולא של סופרת הסאדו מאזו).
אני מוכנה לתת 1,000 מסכלים ממוקדים תמורתו.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

147 תגובות על אצבעות שחורות 14.9.12

  1. שולמית הגיב:

    "אבל מועקה כבדה מלווה את קריאתו בעיני: פחות מחודשיים אחרי מותה, בתה מזדרזת להוציא את השלדים. אם מחלת הנפש של אביה המאמץ הוסתרה מהציבור, מה כה " מפני שהתאפקה עשרות שנים, מפני שנאלצה לחיות בשקר, להשכיח את אמה הביולוגית ולדחוק את אחיותיה. כעת ,היא כבר יכולה לדבר כי זה כבר לא יפגע באמה המאמצת.

    אהבתי

  2. שולמית הגיב:

    "לא הבנתי מה היא כותבת, אבל ראש פתוח הוא לא אחת התכונות המאפיינות אותה, מה שמעורר תהיות לגבי התפתחותה השכלית והרגשית. אבל אולי כל אלו הם דברים שהזמן יתקן." מה כל כך קשה להבנה ולשם מה הרשעות.

    אהבתי

  3. אמנון דנקנר הגיב:

    אינני הומופוב כלל . ( בכלל מי אמר ,חוץ מבעלי דעות קדומות כמותך , שבמידה שעיצוב שיער הערווה הגברי הוא נושא מעניין , ההתעניינות היא רק של הומואים . לסטרייטים אין שם שיער? נשים אינן עשויות לפתח עניין בשיער הערווה של בני זוגן או גברים בכלל ? את לא רואה מתי את מוגחכת ? ) ההתנגדות הנרעשת שלי לטור של אוחובסקי נבעה מכך שלהשקפתי אז ואף היום לא היה לו מקום במוסף יומי של עיתון נפוץ ( טוב, פחות או יותר) המיועד למה שמכונה "כל המשפחה" . העובדה שלא ראיתי מאז עיסוק בנושא באף אחד מהעיתונים היומיים מדברת בעד עצמה . ועכשיו וולווט יקרה , אני שם לב שאת נתקפת במצב רוח נורא כששמי עולה בפיהם של מגיבים אצלך בבלוג בהקשרים חיוביים ואני ממש נהנה לקרוא את התקפי החרון הקצרים האלה שלך . אני מאחל לך שתרבי לשעשע אותי גם בשנה הבאה עלינו לטובה ועוד דבר : אני האיש שהביא את- את- יודעת- מי מ"מקור ראשון" ל"מעריב" , גידל אותו וטיפח אותו וגאה בו ושומר איתו על קשר חם ,עם ליבסקינד עצמו , הבוגימן שלך . האובססיה האחרת והמחרחרת שלך . בווווו!!

    אהבתי

    • אנונימי הגיב:

      אמנון יקירי, אני לפחות אמרתי את זה באירוניה. את המילה הומופוביה צריך להוציא מהמחזור כמו את המילה אנטישמיות.

      אהבתי

    • עו"ד הגיב:

      במוסף "הארץ" מיום 30 אוגוסט ש"ז, מר דנקנר, אמרת שאתה אוהב ללמוד. אתה אוהב ואני אוהב, אז קדימה: לעולם אל תשמש "במידה" כאשר קיים תנאי, אלא אם מדובר בכמות. בחר במילה הקצרה והפשוטה "אם". אם תרצו – אין זו אגדה, ולא במידה שתרצו אין זה שיער ערווה. בשיעור הבא: מיקום סימני פיסוק במרחב הקיברנטי.

      אהבתי

    • תפוח בדבש הגיב:

      אשמח לקרוא שוב את מאמר התגובה שכתבת בזמנו לאוחובסקי על הטענות בגין פיטוריו.
      היתה שם שורה מצחיקה שהפילה אותי לרצפה. זה התפרסם במגזין התרבות. כבר לא זוכר מה היה שמו אז.

      אהבתי

  4. מהצד הגיב:

    הראיון עם בתה של מרים בן פורת לא נראה לי כמו פתיחת תיבת פנדורה. דבריה מלאים אהבה והערכה. זה שהאם הסתירה מהציבור את דבר האימוץ ואת מחלת בעלה ראוי להישמר כסוד כל עוד חיה, כי לה זה היה חשוב, אבל אובייקטיבית אין כאן שום פשע או חוסר כבוד.
    מה שכן הפריע לי בכתבה זה שהיא לא נערכה.

    אהבתי

  5. מסכל ממוקד הגיב:

    בן כספית- זה נורמאלי

    אצלו זה נורמאלי בכל הקשור לנתניהו.

    זנב קטן לגבי אוחובוסקי, הוא כנראה התעצבן על כך שבתוכנית רדיו (רשת ב')דיברו על כך שיש לפחות 3 כותבים צעירים בעלי נטיה מינית דומה מוצהרת(שניגוד אליו לא הופכים אותה לאישיו), שנוטים בכתיבה שלהם למרכז-ימין.

    אהבתי

  6. קורינה הגיב:

    ארבעה פוסטים ביום אחד!
    אם אני קוראת שלוש כתבות בהארץ ובגארדיאן או ניו יורק טיימס גם יחד, זה לילה עמוס ויוצא מהכלל.
    שנה טובה ורחוצה לך האחת ולאלפי העיתונאים שכל מה שהם יודעים לעשות זה להפגין בסביון פעם בשישים וארבע שנים.
    הם לא הפגינו כששרת צילצל למערכת "דבר" – כמתועד ביומניו – והכתיב את המאמר ליום המחרת, או כשהיח"צן של ביבי או שרי אריסון עושים זאת מתחת להזמנה למסיבה.
    לא כולם נכון, יש עשרה ואפשר אפילו ל"ו. אבל כשקוראים מקסימום שלוש רשימות בלילה עמוס, קשה להספיק להכיר את כולם.
    הוי, מה עשיתי. הפרסומת הזאת של הבנק ההוא לא תכעס עליי?
    מאחלת שמחות.
    לכולם. נו, פעם בשנה.

    אהבתי

  7. אחד אחר הגיב:

    בן כספית- בערך טען שנתניהו תומך במיט רומני כדי שלשלדון אדלסון יהיה יותר כסף וזה יוציא יותר ישראל היום בתמורה. אני לא כל כך קורא אותו אבל- זה נורמאלי? או שזו הדרדרות ?

    אהבתי

    • האמיר הגיב:

      אם אתה רואה את ביבי עושה משהו במו-עיניך ולמחרת קורא תיאור מדוייק של מה שראית במאמר פרי עטו של בן כספית, דע שהגיע הזמן לבדוק את הראיה. כשזה נוגע לביבי (ובשנים האחרונות גם ברק), לכספית את מעצורים או גבולות.

      אהבתי

  8. מסכל ממוקד הגיב:

    לא יודע אם העלו את זה כאן, אבל המופע המלא של אוחובסקי כמארח- .
    התוכנית המלאה.

    קריקטורה.

    אהבתי

  9. מסכל ממוקד הגיב:

    אוחבוסקי הוא סוג מוצלח של קריקטורה על הדמות הסטריטופית של עצמו.

    רוב ההומואים הם אנשים מאוד לא מיוחדים שלא רוצים לסטות משום דגם. מרבית ההומואים הישראלים הם ימנים,

    כמובן שכיאה למומחה לתספורת שיער שדנקנר דיבר עליו הוא ניסה להציג מיצג הפוך
    אבל מה שכן אוחבסקי בתור מארח באולפן טלוויזיה הסביר מבחינתו מהו "ימני" ("אתה, מפלצת נאצית").

    אהבתי

  10. מרבית ההומואים הישראלים הם ימנים, בינוניים, רגילים, עובדים בעבודה משעממת, משעממים בעצמם, יש להם דעות משעממות על החיים והם רוצים בעל וילדים.

    הומואים עד גיל 40 רוצים ילדים?
    הקהילה מצביעה לליברמן וביבי?
    גל אוחובסקי מפזר עשן כדי למתן את תנועת המטוטלת בעקבות הקמפיין הממושך. בהמשך זה יהפוך להיסטרי, כרגיל.

    את סעיף ה- "10% מהאוכלוסיה" שמפמפמים לנו עוד מראשית האג'נדה כולם מכירים. אני לא מכיר איש או אישה אחת -כולל אנשים מהקהילה שיודעים לספור 5% הומואים מכלל האנשים שהם מכירים.

    אהבתי

    • ירון הגיב:

      נו בטח שאתה לא מכיר. רוב ההומואים בארון. מבין האנשים שאתה מכיר יש גם הומואים – אבל אתה לא יודע את זה.

      אהבתי

      • מישהי הגיב:

        המספרים כנראה הרבה יותר נמוכים. 2%-4%. הנה קישור לדוגמה, והנה עוד אחד.

        אהבתי

        • ירון הגיב:

          א. תודה על התגובה ועל הקישורים מאירי העיניים.
          ב. ואכן, בקישור הראשון כתוב בפירוש שהאחוזים הנמוכים הם של אנשים שמזדהים כהומואים או לסביות / בי / טרנס, ושהתשובה לשאלה כמה הומואים יש תלויה באופן שבו מגדירים מי הוא (או מה הוא) הומו. גברים רבים שנמשכים לגברים ו/או שוכבים עם גברים לא מגדירים את עצמם כהומואים. ואכן, בארה"ב התחילו להבין שהמונח "gays" אינו ממצה את התופעה, וטבעו את המונח MSM – "גברים ששוכבים עם גברים".
          ג. ונניח שבאמת האחוזים והמספרים של הומואים נמוכים (זה רחוק מלהיות כך, אבל נניח) – האם אז ההומואים המעטים לא זקוקים לזכויות ולהגנה מפני אפליה?

          אהבתי

          • מישהי הגיב:

            א. על לא דבר.
            ב. אני מניחה שרוב הגברים ששוכבים עם גברים יגדירו את עצמם לפחות כבי. דווקא אצל נשים ההתנסות יותר מקובלת חברתית וזה עשוי להיות שונה. קיימות הסתייגויות כמובן, אבל המספרים מגיעים לעשרה אחוזים ויותר רק במשאלים בהם אלו שמעוניינים להשתתף יוצרים קשר, מה שמבטיח הטייה לא סבירה של התוצאות.
            ג. אלא אם כן עשית מחקר מאוד קשה לי להאמין שיש לך את היכולת לדעת מהו אחוז הלהטבים האמיתי. אבל בכל מקרה, מה הקשר בין זכויות ואפליה למה שיון אמר? הוא רק טוען שתעמולת ה"10%" לא נראית לו מבוססת במציאות. קיימת תעמולה הומוסקסואלית שמתעקשת על דברים כמו "10%" ו"זה גנטי" בלי התמיכה המדעית המתאימה.

            אהבתי

            • ירון הגיב:

              ההנחה שלך לא נכונה: רוב הגברים ששוכבים עם גברים לא מגדירים את עצמם כ-"בי". בטח לא בסקרים ובמשאלים. נושא כמות ההומואים לא ניתן לבדיקה בסקרים, כי אצל רבים מדובר בסוד. היחידים שמכירים הומואים בארון הם הומואים מחוץ לארון, אם הם בקשר.
              אני גם חושב ש"10%" זו תעמולה. יש הרבה יותר.

              אהבתי

              • אנונימי הגיב:

                בישראל? האם יש הבדל בין מזרחים ואשכנזים בעניין הזה?

                אהבתי

              • מישהי הגיב:

                אתה טוען שהרוב מגדירים את עצמם הטרו? על סמך מה? תחפש את המספרים במחקר הזה למשל.

                הומואים בארון מגדירים את עצמם כהומואים (זה מובנה) אבל בדר"כ לא מספרים על ההגדרה הזאת לסביבתם. דווקא בסקרים ובטח במשאלים קיים סיכוי גדול הרבה יותר שיגדירו עצמם כהומואים. מה אחוז אלו שעדיין בוחרים להסתיר אני לא יכולה לדעת, וגם אתה לא, אבל אתה באמת מאמין שהיום כשבעים אחוזים מהאוכלוסיה הזו לא יהיו מוכנים לתת תשובות אמיתיות במחקרים אנונימיים?

                אהבתי

        • מישהי הגיב:

          שני הקישורים שלי מתייחסים לאותו מאמר. הם מדגישים מספרים שונים ולכן לא שמתי לב בהתחלה. הנה דוגמה אחרת.

          אהבתי

  11. קורא הגיב:

    1. עובדי שופרסל לא ימצאו עצמם במצב של עובדי מעריב כי שופרסל היא רשת רווחית, מקסימום היא תימכר, אז כדאי שעובדי מעריב ירדו מהעץ הזה.

    2. אמנון דנקנר כתב שאוחובסקי פוטר בגלל הטור על עיצוב שיער הערווה, בתור מישהו שזוכר את הטור המדובר, בהחלט מדובר בסיבה מוצדקת.

    3. אני מאוד נהניתי מהכתבה של גידי וייץ והיא הראשונה מזה חודשיים שאני קורא במוסף התדרדר הזה.

    3.

    אהבתי

  12. מסכל ממוקד הגיב:

    *1936

    אהבתי

  13. חייל זקן הגיב:

    המזרחן, ד"ר מרדכי קידר, מצטט באתר מראה מכתב שכתבו מנהיגי העדה העלווית, בהם סבו של בשאר אסד, אל ממשלת צרפת לפני 86 שנים. למאותגרי לינקים קטע השיא:

    הנה אנו רואים היום איך תושבי דמשק המוסלמים מכריחים את היהודים הגרים בחסותם לחתום על מסמך שבו הם מתחייבים לא לשלוח מזון לאחיהם היהודים הסובלים מהאסון בפלסטין (הימים ימי המרד הערבי הגדול), ומצב היהודים בפלסטין הוא ההוכחה החזקה והמוחשית ביותר על חשיבות הבעיה הדתית אצל הערבים המוסלמים כלפי כל מי שאינו משתייך לאיסלאם. היהודים הטובים ההם, אשר הביאו אל הערבים המוסלמים את הציוויליזציה והשלום, והפיצו על אדמת פלסטין זהב ורווחה, לא הזיקו לאף אחד ולא לקחו שום דבר בכוח, ולמרות זאת, הכריזו נגדם המוסלמים מלחמת קודש ולא היססו לשחוט את ילדיהם ונשיהם, אף על פי שאנגליה נמצאת בפלסטין וצרפת – בסוריה. לכן, עתיד שחור מצפה ליהודים ולמיעוטים האחרים במקרה שיבוטל המנדט וסוריה המוסלמית תאוחד עם פלסטין המוסלמית. האיחוד הזה הוא המטרה העליונה של הערבי המוסלמי.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      כבר כתבתי אך אחזור. מי שטייל בפינה הצפון מזרחית
      של הים התיכון, בתורכיה, נתקל בהמון דוברי ערבית.
      רבים מהם עלווים. כמו הכורדים מספרם אינו ידוע.
      בעבר, אמר לי קצין תורכי באזרחי (כנגדם) שיש יותר
      עלווים בתורכיה מבסוריה, אולי, איני יודע. לאחרונה
      היו הפגנות שלהם בעד אסאד ומורדים סוריים הוסגרו
      על ידם לסוריה. אם תקום יישות עלווית בסוריה היא
      תדמה לאיזור הכורדי, בחסות תורכית, בעירק.
      מה שהצליח בצפון קפריסין ובתהליכים בעירק יכול, אולי,
      להצליח בסוריה.
      במידה מסוימת תורכיה מחזירה לערבים את מה שעשו
      לה (בעזרת האנגלים והצרפתים) בין 1916 ל1920
      זו דייסה מדממת מסוכנת ודברים מתהפכים במהירות.
      למשל, מייד כשאובמה אמר שמצריים אינה בת ברית
      (השווה לליקוקים קודמים) מורסי התחיל לדבר ולהתנהג
      אחרת. נקווה שלשולטים בנו יש את מה שצריך.

      אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        הטורקים לקו בשגעון גדלות. האזור הכורדי שעליו התיימרו ליטול חסות הפך למדגרת טרור (מבחינתם) שמכה בהם בתוך טורקיה. לזה יש להוסיף את האוטונומיה הכורדית המוקמת בתוך סוריה שגם היא מייצרת רוח גבית ללחימה הכורדית בתוך טורקיה. תוך כדי הניסיון ליצור ברית בין הסונים הטורקים לסונים הסורים שכח ארדואן את המיעוט העלווי הגדול שמרוכז בדרום טורקיה על הגבול הסורי ומהווה טריז שבולם את הניסיון הזה. גלי ההדף של המאבק בתוך סוריה, שארדואן ניסה לרכב עליהם, פוגעים בטורקיה אף יותר מאשר בלבנון. אם תוקם ישות עלווית היא תהווה איום נוסף על שלמותה של טורקיה עצמה.

        אהבתי

        • עובר אורח הגיב:

          נחייה ונראה. כללית אתה צודק אבל …
          עד כה השליטה בצפון קפריסין
          טובה. הנפט הכורדי עירקי זורם צפונה.
          כבר עכשיו הם מרוויחים מהמרד בסוריה,
          העיתונאים המבריחים, המתערבים,
          המורדים כולם משאירים שם כסף, ארה"ב
          מלקקת להם. אם וכאשר תשוקם סוריה הם
          יעשו את הכסף הגדול. עד שהערבים אוכלים
          אחד את שני הם גנבו את שאריות המים של
          עירק וסוריה. השליטה שלהם בכורדיסטאן
          העירקית טובה מבעבר. להרוג כורדים הם
          רגילים. אולי ישות עלווית תאיים על תורכיה
          אבל פחות מיון, קפריסין, סוריה וכ"ו. כאן
          גם הכלכלה מדברת ותורכיה במצב טוב.
          החיים במזה"ת זה מאבק. כרגע נותרו כאן
          תורכיה, ישראל ואירן. אם ישראל תסתבך
          עם אירן זה החלום התורכי ולא רק תורכי.
          יש פנים לכאן ולכאן גם בעיניני תורכיה.
          כאמור זה עולם מורכב ודינמי מאוד נקווה
          שהשולטים בנו… וכ"ו
          אם שכחתי, שנה טובה.

          אהבתי

    • מסכל ממוקד הגיב:

      זה אלמנטרי, חז"ן.
      אם אותם עלוואים ב1926 היו קוראים "הארץ", הם היו מבינים כאנשים חושבים, ששחיטת היהודים היא רק ריאקציה לכיבוש והנכב'ה של פושעי הציונות בנ"ג וחבריו ב48' ושל כיבוש עפרה היושבת על אדמת טרשים ב 67' והסרבנות של גולדה, שמיר ונתניהו בעשורים הבאים.

      אהבתי

    • הבאתי את זה בעבר וזכה להתעלמות. מסמך שצריך ללמד בבתי הספר בישראל, אם צריך על חשבון לימודי השואה.

      אהבתי

  14. נ הגיב:

    ֿ
    לא יודע אם כבר העלו,
    אבל דנקנר טיקבק בכתבה על אוחובסקי הבוקר ונכנס בו:


    15 הסיפור האמיתי אמנון דנקנר

    19:23
    14.09.12

    מכיוון שגל אוחובסקי מדבר על פיטוריו מ"מעריב" ואינו מגלה את הסיבה לכך , עלי לעשות זאת בעצמי : אוחובסקי סרב לעבוד בתפקידי עריכה שונים , בהם היה לו יתרון יחסי והתעקש לכתוב טור ב"סופשבוע" ונעתרתי לו , למרות שידעתי כי הוא לא כותב גדול. הטור שלו היה כשלון מביך אך זה הגיע לשפל כאשר חזרתי לעבודה אחרי יומיים של מחלה וגיליתי כי הקדיש את הטור כולו לעיסוק ב"מגמות חדשות בעיצוב שער הערווה הגברי" . האם פיטרתי אותו בנסיבות האלה בגסות רוח ? איני זוכר אבל אני בהחלט מקווה שכן. האם אוחובסקי הפיק לקח ? יש לי רושם כזה , כי הנה , עד כמה שהצלחתי לעקוב , בשלל המקומות בהם התבטא מאז הוא לא שב לדווח על עוד התפתחויות בתחום החשוב הזה של הפריזורה התחתונה .

    אהבתי

    • אנונימי הגיב:

      זה אומר שהוא הומופוב 😉

      אהבתי

    • ר.בקצה הגיב:

      אוחובסקי הגיע לשיאו בתוכנית ״המעגל הקטן״ ששודרה לפני כ-15 שנה.
      מאז הוא מתגלגל במדרון.

      בזמנו הוא פירסם טור על משכורתם העלובה של העיתונאים, אלא ש-90% מהטורים שלו עסקו בביקוריו בערי אירופה וארה״ב, וכל השאר עסקו בכל מיני קרמים לפנים שעולים הרבה כסף.

      אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      V, קול ההמון כקול שדי…
      האם לא ראוי שבמקום פוסטים של פריזורה תחתונה בסגנון מורדי אלון נזכה לספר צמרת בעל תער חד כמו דנקנר?

      אהבתי

      • velvet הגיב:

        אני מבינה שאתה חולה על התחת של דנקנר, מה שמעורר תהיות קשות, לאור העובדה שהוא התגלה היום, בנוסף לשלל מעלותיו, גם כהומופוב (מה רע במדור על עיצוב ערוות גבריות, ולמה זה פחות טוב מעשרות אלפי מדורים על סיליקון בחזה, כן או לא וכמה CC?).

        ובכן, דנקנר הוא לא העורך של הבלוג הזה. אתה מצד שני יכול לכתוב בעיתון שהוא עורך או בבלוג שהוא כותב. הוא ודאי ישמח למעריץ כמוך.

        ההחלטות המערכתיות הן שלי, למרות שהן לא נושאות חן בעיניך. תודה לאל, אין אף עורך מעלי כבר כמה שנים ואני לא מחפשת אחד כזה. גם לא אחד הבקיא בתורת הלחימה של פון קלאוזביץ.

        אהבתי

        • חייל זקן הגיב:

          אל נא באפך, גם מוריניו נאלץ לשמוע הצעות של אוהדים. דנקנר לא מהפלוגה שלי אבל הבן אדם יודע לחבר מילה למילה ובקרבות בוץ אין לו מתחרים. לא יזיק להוסיף קצת מרור לבלוג בין מפלי הדבש.

          אהבתי

  15. שועלן הגיב:

    אספרגוסים מדברים VS צמחים שרואים.
    נראה שבהארץ ממש מפחדים מזליגת קוראים לכלכליסט.

    אהבתי

  16. מסכל ממוקד הגיב:

    הארץ הוא הרעל שלי כבר שנים.

    חשוף אליו מגיל 8 (הורים שהיו מנויים), עם השנים מבינים שצריך להיגמל מסיגריות רעילות.
    זה לא רק האג'נדה זה האיכות החדשותית שאובייקטיבית אכן היא שנים ירודה ולא עומדת בסטנדרטים עיתונאים, בעטיפת צלופן אליטית.
    מצאתי לפני כמה שנים תחליף, עם איכות כתיבה טובה מאוד של רבים מהכותבים (גם על קולנוע ..וספרות) שמזכירה לי את הוול-סטריט ג'ורנל .

    אהבתי

    • ז'ורז' סאנד הגיב:

      לרן ארז יש סנטימנטים למעריב-

      השבוע יצא לי לשבת עם רן ארז, יו"ר ארגון המורים, בעניין מקצועי כלשהו. בתחילת השיחה, ביקש ארז להגיד משהו אישי. אני אוהב את "מעריב", הוא אמר, כשעליתי ארצה ב-62' למדתי עברית באמצעותו, אני עם העיתון הזה כבר 50 שנה, אני מחזיק לכם אצבעות, שלחתי מכתב ליו"ר הוועד שלכם והצעתי עזרה.

      (מתוך מאמר של בן כספית. ) אני למדתי לקרא בעזרת עתון הארץ בגיל4, כאשר הכרתי כבר את כל האותיות, ואבי נהג לשבת ליד שולחן האוכל כשהעתון תקוע מולו ואני מהעבר השני.אין זה מקרה שהעיתון גם תואם את דעותי.

      אהבתי

    • אנונימי הגיב:

      אתה צודק על עטיפת הצלופן. וזה עובד. איזו אליטה היא משרתת? מה היא אליטה בישראל? דרך שימור מבני זהויות קיימים הם מבטיחים לעצמם הזדמנויות בחברה הקיימת. גם באקדמיה. בישראל כדי להיחשב משכיל ונאור אתה מאמץ את מה שהארץ קובע מה נכון. בעניין המסתננים הם דוחפים את הנושא דרך זכרון השואה (טריק שנעשה גם באמריקה) ולא תאמין יש טוקבקיסטים שקונים את זה. הארץ אמר.

      אהבתי

  17. אנונימי הגיב:

    הארץ הוא הרעל שלי כבר שנים. מודה שאם יסגרו אותו משהו בסיסי יחסר לי ביום שישי. אבל למען החברה והתרבות בישראל טוב שיהיה שידוד מערכות כללי. שיסגרו את כל העיתונים. משהו חדש יצמח פה. דורות שיש לנו אותם אליטות. אותם מלחמות וגבולות חברתיים. מי צריך אותם? עיתונות שמאל או עיתונות ימין אף פעם לא עשתה את עבודתה באמת. תמיד תיפללו מבני זהויות קיימים ונטפלו לחשודים העיקרים. אמש מגיב כתב בהערצה שהארץ צדק בעניין ״המלחמה הארורה בלבנון״. זה מספיק לו. שאלתי האם היה יוצא נגד המלחמה אם פרס היה מוביל אותה? או איפה היה הארץ בזמן סחרחורת הדמים של אוסלו שגבתה גם ראש ממשלה אחד. הואשמתי בדמגוגיה. זה מה שעתה לנו העיתונות הישראלית שבו מופיעים קלסתריהם של החשודים העיקריים, ומתוך כך גוזר את סדר היום שלו: אילו שאלות מוחזקות כרלוונטיות, על מה יש לשאול וחובה לשאול, ומן הצד השני, מה שאינו רלוונטי, אינו בחזקת שאלה כלל, ומוחזק כמובן מאליו. 

    נב. קודם שיחקרו מי קרא סרק סרק באותו ליל הרצח.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      יש לי דעה דומה על הארץ. אבל עם קצת
      או קצת + דמגוגיה שלי והאמירה שלך
      "שיסגרו את כל העיתונים. משהו חדש יצמח
      פה". איני יודע מי הם הסוגרים והמשהו החדש
      יכול להיות גם עצי תליה. וכבר היו דברים
      מעולם.

      אהבתי

      • אנונימי הגיב:

        הפרינט נגמר המשהו החדש זה האינטרנט. זה הכל. לא עצי תליה ולא נעליים.

        אגב הבעיה היא לא רק בעיתונות. העיתונות היא חלק ממבני זהות קיימים לצבירת כח. האם באקדמיה הישראלית אפשר לשאול שאלות? האם איש שמאל באקדמיה יכול להתעקש לשאול מי קרא סרק סרק בליל הרצח? הרי כל הצדקנות של המחנה האחד בנויה על הכחשה עצמית.

        אהבתי

        • עובר אורח הגיב:

          תודה על התגובה
          1. יכול להתעקש ומה יצא? ברי חמיש עזב, עובדות חדשות
          אין. לבחוש בסיפורים הישנים? למי ולמה זה מועיל. יהיו עובדות?
          חדשות? נראה.
          2. חבל להכליל, באקדמיה יש כל מיני ביניהם, למשל, גם שואלים
          וגם בועלים, נציג הסוג השני כנראה מככב ב"הארץ". הנה בני
          מוריס שואל שאלות חדשות ונותן תשובות ישנות עבור חלק מהמתענינים
          וחדשות לאחרים. הנה, שאלה: שמועה, באוניב' חיפה שמשפחת פפה
          חזרה בחלקה והוא עדיין שם? ואני שאלה, זה נכון?

          אהבתי

          • אנונימי הגיב:

            עזוב. השאלה מהותית. אם היו דנים בה בכובד ראש (לא ברי חמיש) האם היו עורכים פסטיבל שנתי בכיכר?

            כן, גם אני מצאתי באינטרנט שמשפחת פפר חזרה. יכול להיות שאשתו נפרדה ממנו. הוא מוזמן להישאר שם. ב״דעות״ בהארץ אחד מבכה על הצעירים שעוזבים את ישראל בגללנו. הוא נתלה באחת נועה מימן (הבת של) שמאסה בביביזם. זאת אותה נועה מימן שמהכסף של אבא שלה אירגנה לנו לפני כמה שנים את קמפיין ילדי הזרים. למה אנחנו צריכים לתלוש את שיערות ראשנו על עזיבתה? בגלל שהיא – סליחה על המילה – נו, אשכנזיה?

            אהבתי

            • עובר אורח הגיב:

              קבלתי הערותיך.ייתכן שאתה צודק.
              באשר לאילן פפה, באחד מחיבוריו
              הוא ! העלה את שמחתו שבנו לא
              ישרת בצבא הרצחני הזה וכ"ו. האם
              חזר הבן? זה לא המקרה הפרטי.
              זה מעניין גם כמודל לגורל יהודי.

              אהבתי

  18. בזינגה הגיב:

    אני לא קהל היעד של "50 גווניפ" אבל אני חייב
    להודות שהפסטיבל סביב הספר הסיטרי ומצחיק
    לגמרי. מתי נראה ב"את" ודומיו כתבה על האביזרים
    המוזכרים בספר ? אני מצפה שעוד שבועיים הרשת
    תוצף בפוסטים על נשים שניסו לממש את המתואר בספר
    והזעזוע מזה.
    חפשו באינטרנט את הקטע "גילברט גודפריד מקריא 50 גוונים".

    אהבתי

  19. מסכל ממוקד הגיב:

    אנשים טובים טרחו לשלוח לי. מפתיע, נכון?

    השכל הישר מבהיר שמי שכתב את התגובה (ואולי גם שלח לך אותה ), לא ממש חובב של ליבסקינד אלא ביצע פרובוקציה מובהקת, עם הטריק הידוע "שרוף את המועדון", ואז אולי תקבל שקט תעשייתי.

    אגב אני קצת מבולבל, הסברת מספר פעמים ש"אני לא מוכנה לקרוא את ליבסקינד" זאת על שנתנו לך קישורים רלוונטים לנושא ענייני שנותן תשובות לשאלות שהעלת בבלוג. רק כדי לגלות שדווקא משום מה הכלל הזה נעלם כלא היה, אחרי יומיים .
    שימח את כולנו אתמול לגלות שנראה שהחלטת להתגבר על האיבה האישית העמוקה שלך, ולהתייחס מקצועית לקולגה שכמוך זכה בפרס ביקורת התקשורת, במילים הענייניות הבאות: בקיצור, מדובר באדם צבוע ומושחת לא פחות ממי שהוא מבקר.

    שאפו.

    אהבתי

  20. מסכל ממוקד הגיב:

    אבל הנה, בבלוג שלו מופיעה תגובה

    התגובה באמת נראית הזויה כסוג של גול עצמי.
    התגובה חסר היגיון פנימי, במיוחד כשמשום מה היא שמה תוקפת את כלל הקהילה הפלורליסטית של הנכנסים לבלוג.

    אבל רגע… לא נשבעת 3 פעמים, של משהו כמו "אני לא קוראת ולא אקרא את הבלוג של ליבסקינד"?
    שזה קצת מוזר.

    אנשים לא מנומסים יגידו שבלוגרית מסוימת שמספרת "כן, יש לי ונדטה אישית נגד ליבקסינד" ומאוד אמוציונלית בנושא, דווקא היתה מסוגלת לשתול תגובה הזויה כל כך, כדי להשתיק את המבקרים כשהיא מספרת להם, זה לא אני זה "שתוקפים אתכם"…

    טוב. זה כי הם לא מנומסים..

    אהבתי

  21. שועלן הגיב:

    לקרוא חזרה למגיב כדי שינזוף בך על טעם רע – את דוגמא חיה לסיבה ש-50 גוונים הצליח כ"כ.

    אהבתי

  22. עובר אורח הגיב:

    כמה מילים על כהן הגולה בפרו. המסקנות בהתחלה.
    יש לפרקליטות לבתי המשפט ולמשטרה כאן מספיק
    עבודה שישאר שם. ירצה לבוא יקנה כרטיס טיסה
    ויחזור. עצם העיסוק בו הוא שחיתות מרקיעת שחקים.
    שקודם יגמרו עם ליברמן וראשי העיריות ופקידי העיריות
    מקבלי השוחד. יש להם מאות תיקים של עשרות שנים
    מה להם ולזה?

    משפט המפתח במאמר זה: "הצליח לקשור
    קשרי זהב עם המקורבים לראשי השלטון". זהב,
    שלטון, שחיתות זה הסיפור של פרו מאז ימי פרציסקוס
    פיזרו, ויהודים? גם בלימה שרפו אותם, מזמן.
    במקרה זה אני יודע על מה אני מדבר. אז תיאור הארוחה
    עם העיתונאי: עמ' 39 שולחן קבוע, מדריך גו-מיו, מכיר
    מנות נבחרות, כהן, ממש המומחה למזון בלימה וכל הש..ט
    הזה. הזמין קרפציו סלמון "מהדג הטרי בעולם". דג טרי
    בלימה, או קיאו (קלאו) בכלל בחוף, זה דג ים ויש בלי סוף.
    כשהגרינגו הזה מזמין סלמון הוא מאותת את זרותו. החברה
    במטבח, קורצים ומחייכים. אין בלימה או בפרו סלמון טרי.
    את זה מטיסים מגידול בכלוב בצילי. לא יותר טרי מבישראל.
    הזמין סביצ'ה, זה מאכל לאומי של פרו. זה כמו לאכול פלאפל
    בהילטון. הזמין נתחי "קובה בייף", שמקורם "בפרות יפניות
    היקרות ביותר בגלובוס". אני לא מאמין שהטיסו בשר מיפן
    ללימה. קיבל נתח עגל מעולה מגידול מקומי. בלוף, הצגה,
    התחזות. כמו כל חיי האיש הנכלולי הזה, כל אחד יבחר קטע.

    ולעניין עצמו מישהו מחבריו, ולפי המאמר יש לו חברים יותר
    מאשר לאולמרט, ממש רשימת כל שופטי העליון,
    ראה מה הולך כאן בבתי משפט – זכאי על מעטפות וכ"ו
    ואמר מדוע לא? השאלה היכן ישאיר את הכסף שאסף, אצל
    עורכי דין ופוליטיקאים ושופטים בפרו? או בישראל?
    יבין הקורא, בפרו הוא נחלב כל הזמן בכל מקום, "קשרי
    זהב", אמרנו? כלא פרואני בכלל לא נראה כמו הכלא שהיה
    בו, ממש לא. קיראו את יוסה ורגס ודברו עם ישראלים משם.
    זה עולה אלפי דולרים, כך השוער, כך העו"ד, כך השופטים,
    כך השוטרים, כל מי שיכול חולב אותו. הוא סיפר על דמום
    בטקסי? כך גם הולך כספו. אני בכלל לא בטוח שיוכל לצאת
    כך סתם לישראל לפני שיפילו עליו תיק או שנים.
    כמו שכתבתי לעיל, המאמר הנו פתיחת מסע להבאת המסכן
    הגוסס האומל שבעצם חף מפשע לישראל. עכשיו נמתין להמשך

    אהבתי

    • עו"ד הגיב:

      שמע, לא הבנתי הרבה ממה שכתבת כי אוכל אינו אחד התחביבים שלי. לא מבין בזה פשוט כלום. אני אוכל כדי לחיות לא כדי ליהנות. אבל, במקרה, "מסיבות טכניות (נניח) מסתוריות", על קובה ביף (ולא בייף כמו שכתבת) שמעתי ואני כן מבין, אז אני רק הערה קולינרית: ראשית, אני שם סכום רציני בהתערבות שהדון לקח את וייץ ל – Matsuei שהיא המסעדה היפנית הטובה ביותר בלימה שממוקמת בסאן איסידרו כמו שנכתב, שנוסדה ע"י יפני אחד שאח"כ התפשט בעזרתם הכספית של רוברט דה נירו וגורג'יו ארמני גם למקומות אחרים כולל המסעדה הניו יורקית Nobu, אם אתה מכיר. הבשר הזה שמקורו אך ורק בבקר שמכונה ביפן טאג'ימה, וגדל עפ"י ספר הוראות מפורט שמזכיר ספר חוקים, אכן לא יוצא בדרך מסחרית חוקית את יפן למעט הונג קונג כמדומני (וכל מה שמכונה בארה"ב קובה ביף זה באמת חיקוי) אבל לא הייתי פוסל בצורה נחרצת את האפשרות שבשר המקורי הוכנס לפרו בדרכים שונות ומשונות עקב הקשרים היפנים שיש בסיפור הזה. חוץ מזה אני לא מבין מה התעסקת עם העניין הזניח הזה של האוכל במסעדה שבאמת לא מעיד שום דבר על דמותו המרתקת של כהן. ולגבי ההערה שלך שיש לפרקליטות מספיק עבודה ולכן שיישאר שם, אתה פשוט לא מבין מה המשקל של העניין שלו עם הפרקליטות. הפרקליטות היתה מוותרת על 700 סוחרי סמים מחר בבוקר תמורת כהן אחד. כהן האכיל מרורים את הפרקליטות ברמות שליברמן רק היה יכול לחלום עליהן, שלא להזכיר שכהן היה חלק מהאליטה, שלא להזכיר את סכומי העתק, שלא להזכיר את התעלולים שהצליח לבצע שבהחלט היו יכולים ליצור סרט מרתק. לא סתם נרשם שהוא המבוקש מס' 1. פה זה לא רק העניין המשפטי, פה עניין הכבוד משחק תפקיד מרכזי.

      (אה, ואני רואה שהלמו בעצם אישר בלשון רפה את האפשרות שהיה לו מניע קצת פחות אלטרואיסטי מדאגה לעורכת הדין. זה היה לאורן).

      אהבתי

      • …פה עניין הכבוד משחק תפקיד מרכזי.

        אנחנו משלמים מיסים גם עבור כבוד הפרקליטות ואין לי בעיה עם זה, יש לי בעיה עם הקדימויות ורמת השירות של המערכת. האזרח הישראלי לא מושפע מאותו כהן. בפועל הפרקליטות מוותרת לסוחרי הסמים ולפורצי הרכבים וגם משאירה את הכבוד שלה (ושלנו) על המדרכה.

        אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        תודה עבור תגובתך ושנה טובה.
        ראה ע-א וח-ז לעיל. אני לא יודע לאן
        לקחו את העיתונאי. על הבשר הזה ראה
        אינטנרט גוגל וכ"ו. לפי הסלמון והסויצה
        נראה שזה בשר כמו יפני בסגנון האמריקאי,
        רק השם אותו דבר. לא מתערב. בכל
        מקרה לא הייתי ואני לא יודע. הייתי
        בעסקי ים ודגים אבל למסעדות מסוג זה לא
        נכנסתי בחיים. דגים טריים אכלתי על רציף
        או על סיפון. את דעתי על מה שיצא מהעסק
        ביטא היטב ח-ז לעיל. אולמרט היה חשוב
        יותר מכהן ואם יספרו בפרו את סיפור אולמרט
        כל אחד יגיד מה שלא נעים לי להגיד. ראה
        עניין הזהב. בכדי להיות מובן – שוחד לכל
        הכיוונים והרבה. אבל זה פרו, כאן אין דברים
        כאלו. כאשר נראה את הצלחת הפרקליטות
        בנושא ליברמן ואולמרט אז נדון בכדאיות
        העיסוק בנוכל הזה. שרק יקפידו שהתיק
        יהיה פעיל ולא יעבור זמנו.
        שוב, תודה וכ"ו.

        אהבתי

  23. חנוך הגיב:

    "כמה דברים רעים אפשר לקרוא על גולדה מאיר?"

    עדיין לא סופר כל הרוע שגרמה רוה"מ גולדה מאיר.

    אהבתי

  24. יואב הגיב:

    האינטרנט לא הולך להיעלם, כך שהעיתונות הממוסדת תמשיך להיחלש, ותצטרך להתאים את עצמה לתקופה. זה הזמן להסתכל על החלופות המהוות את העיתונות האזרחית ולהגן עליהן, לחזק אותן וכך לחזק את הדמוקרטיה. אנו חיים בעידן בו כל אדם יכול לשמש כעיתונאי, והגיע הזמן להכיר בכך שיש להגן על המעשה העיתונאי עצמו, ללא תלות בשאלה אם אדם כלשהו הוא "עיתונאי" או לא. זהו קול קורא להצטרף אלינו במטרה לנסח את חוק הגנת הגנת העיתונות האזרחית. pirates[at]israelipirates.org.il

    אהבתי

  25. שועלן הגיב:

    אם המכתב לא יספיק, לא נהסס גם להגיע להפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים

    ביבי עושה במכנסיים, ושרה כבר הכניסה את הפיצות לתנור.

    אהבתי

    • דן הגיב:

      שרה מזמינה פיצות. בפלאפון. עם כרטיס אשראי. לאפות פיצות בתנור זה כ"כ פרובנציאלי

      אהבתי

      • בפרובינציה יש הגיון. לאפות פיצה בבית, כולל רוטב וההתפחה זה עניין של שעה גג ושלושים ש"ח לשני מגשים. כאב ראש זה לחשוב מה בן הטיפשעשרה שמרוויח 22 לשעה הוסיף לרוטב כדי לצאת גבר מול מנהל המשמרת ומתי הוא שטף ידיים בפעם האחרונה.

        אהבתי

  26. שועלן הגיב:

    לא צריך פרשנות של עמוס הראל כדי להבין שאשכנזי יוצא חבול מהדו"ח.
    ברגע שרואים כותרות ראשיות מטעם בסגנון "לא היה פוטש", זה ברור שזה ספין שנועד להסית ממה שכן היה. רק לאחרונה – מוטי מלכה חוגג שהוא לא מואשם באונס (אבל כן יואשם במעשים מגונים וקבלת שוחד!) ואולמרט חוגג שלא היו מעטפות כסף (כשבית המשפט קובע שכן היו).

    אהבתי

  27. רני הגיב:

    דבורית, שיחקת אותה עם הקישור ל"פט שופ בוייז" החדש (מה שזרק אותי לשעה וחצי של צפייה בקליפים הישנים והנהדרים שלהם במרחבי הרשת). תודה רבה ושנה טובה!

    אהבתי

  28. נגסתה בגמבה הגיב:

    משהו רע מאוד עובר על 7 לילות, ממוסף מיינסטרים טוב (אמרתי מיינסטרים!) גם הוא נהיה מכבסה יחצנית של מוזס ורון ירון. בוחרים את הישרדות לתוכנית מצטינת בטלויזיה (לא, באמת?), ועוד שער לספר המביך כדי לקדם את המו"ל…. אח,כ ישאלו למה גם אותם מפסיקים לקרוא…

    אהבתי

  29. שיפ הגיב:

    אולי מה שהתכוונה מחברת 50 גבינות היה שחיי המין שלהם לא השתנו כי היו בדיוק כמו בספר כבר קודם לכן.

    V: אולי

    אהבתי

  30. זרזיף ימני הגיב:

    אני מודה שבתור איש ימין וציוני הסיפור של יאנה גורליק הוא טיפשות אחת גדולה.
    צריך לשחרר אותה מיד.

    אהבתי

  31. אבו סוף הסאמר הגיב:

    שנה אחרי, גלעד שליט כותב טור בידיעות. וזהו. בחיאת אלוהים, ולא בשביל משהו אבל פראייר מהגדולים שקמו למדינה. זה הכי טוב שיכולת להוציא? בשביל זה שכבת בבור חשוך יותר מחמש שנים?
    בארה"ב כבר היית מיליונר כבד. עם תכנית אירוח משלך וספר וסרט ופרסומות ובחורות שרוצות לעשות לך ילד גם אם בסוף לא יצא מזה ילד.
    בוא נגיד שאם אני הייתי אבא שלך, אולי לא היית משתחרר כל כך מהר, אבל תאמין לי שהיום כבר היית מסודר בחיים.

    אהבתי

  32. עידן הגיב:

    אני מבין את הטענות נגד הכתבה של וייץ, אבל בסופו של דבר זה לא משנה את זה שמדובר בטקסט מרתק למדי.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      לא מרתק בכלל, זו הכנה לחזרתו ארצה של
      הנוכל. כבר ישבו וחלקו תפקידים, בנו לוח
      ביצועים ותאריכים משוערים והקצו תפקידים.
      אם אתה מאמין בספונטניות של סיפורי אולמרט
      כולל הדלפת הכור הסורי, תאמין שגם כאן אין
      מושכי חוטים ותאמין גם בלידת הבתולין של ישו,
      סנתה קלאוס, וחסידת התינוקות.

      אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        הנוכל יהיה עד מדינה אבל בתנאי שלא ידבר על 3 נושאים:
        1. כיצד אורגנה בריחתו מהארץ כאשר היה כבר חשוד.
        2. כיצד נקברה החקירה עד שחלה התיישנות על כל העבריינים האחרים.
        3. כיצד לא נתבעה חברת סימנס בניגוד לכל מדינות אירופה ואף המשיכה לזכות במכרזים נוספים.

        אהבתי

        • עובר אורח הגיב:

          תודה על תגובתך. קלעת לדעתי. ראה
          תגובתי בהמשך. עוד נושא שלא ידובר
          איך זה שהוא הסתובב בכל דרום אמריקה
          ככשמו כבר היה כמבוקש. או בעברית
          מי בדיוק שם את התיק שלו על הכסא
          עליו את הכרית ועליה את עצמו כל השנים
          הללו. יש לי סיפור ישן על הגמד מזרחי
          שעבד בטאבו האנגלי ובשביל להגיע לשולחן
          היה שם ספר טאבו על הכסא ומזה יצא
          המשפט בן האלמות על התיקים האבודים
          " בתחת של מזרחי". אמרו זאת גם
          באנגלית וערבית.

          אהבתי

    • שולית הקוסם הגיב:

      מרתק מרתק – אבל 18 עמודים??? (ספרתי)
      התחלקו שם על השכל, ממש חזק

      אהבתי

  33. שרוט הגיב:

    15 פוסטים ביום ועוד פוסטורח, אנא האמיני לי שאין לי זמן וכוח לעקוב. לדעתי זה חבל, כפי שאמרו לך גם בעבר. הרבה יותר מדי חומר, מיותר להפליא

    אהבתי

  34. ריצ'מן הגיב:

    חמש שאלות לתקשורת הלא-עויינת:

    1. אם תתקבל הצעת החוק למתן סיוע ממשלתי לעיתונות, אפשר יהיה למנוע אותה מ"ישראל היום"?

    2. הבעיה הבסיסית של מעריב היא שאין לו מספיק קוראים ולכן אין לו גם מספיק פירסום. אם כן, הפתרון האמיתי היחיד לבעיה של מעריב הוא לחייב בחוק את האזרחים לקרוא מעריב?

    3. האם בין כל ההפגנות עצרו פעם עיתונאי מעריב לרגע ושאלו את עצמם למה הציבור לא רוצה לקרוא אותנו?

    4. והעובדה שהציבור לא רוצה לקרוא את מעריב שיש בו כותבי-ימין יותר אפילו מאשר בישראל היום (וזו עובדה) – לא אמורה ללמד אותנו משהו על "התקשורת העויינת"?

    5. איך קרה שעובדי ערוץ-10 לא הבינו את מה שהבינו עובדי מעריב, שהכתובת להפגנות הם הטייקונים ולא הממשלה?<

    אהבתי

    • האמיר הגיב:

      1. למה? אם תומכים בעיתונות אז תומכים בעיתונות.

      2. כל סיוע ממשלתי לעיתון יוצא מהכיס של האזרחים, אז שלפחות יקבלו משהו.

      3. כי הישראלי הממוצע הוא עבד להרגלים שלו ולא ישתמש ביתרונות של תחרות חופשית גם אם יתקעו לו אותה מול הפרצוף. לכן אנשים מקטרים על עמלות הבנקים אבל לא חולמים אפילו להחליף בנק. אנשים שרגילים לקרוא "ידיעות אחרונות" לא יקנו "מעריב" ולא משנה מה היתרונות שיהיו לשני על ראשון. למה? כי הם רגילים.

      4. ראה 3. אבל בכל מקרה זו אשליה אופטית שנובעת מכך שלשניים מהכותבים הימניים של העיתון יש טורי דעה קבועים בעמודי החדשות. טוב, אולי גם בגלל שעורך עמוד הדעות מאוזן למדי. אבל כתבים? מה פתאום. דוגמה טובה יותר תהיה "מקור ראשון".

      5. מי אמר שלא הבינו? אלא מה, לטייקונים היום יש הרבה פחות כסף פנוי, אז במקום לחפש את הארנק במקום בו הוא אבד, מחפשים אותו מתחת לפנס. הרי גם ועד עובדי מעריב כבר כתב

      פנייה לראש הממשלה: הערב, במוצאי שבת, נשלח מכתב בהול לראש הממשלה, ונדרוש את התערבות הממשלה להצלת מקום עבודתם ומטה לחמם של אלפיים עובדים – אנחנו. אם המכתב לא יספיק, לא נהסס גם להגיע להפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים.

      תן לי לנחש: ביבי רוצה להעיף את בן כספית ולכן הוא דאג שיסגרו את "מעריב"… אני בכלל לא מבין מה הם רוצים. מה, שיתנו ל"מעריב" רישיון? שיוותרו לו על חובות?

      אהבתי

      • ריצ'מן הגיב:

        "דוגמה טובה יותר תהיה מקור ראשון".
        נו, באמת.

        פעמיים ניסיתי לקרוא לתקופה מסויימת את השיעמומון הטרחני והמחשיב-עצמו-בלי-גבול והתייאשתי. הרי הביטאון הימני הזה הוא ההוכחה הטובה ביותר לקיפוח של הימין בתקשורת.
        אגב, בגל פעם ניסו שוב ושוב להתקשר אלי כדי שאחדש את המנוי. בכל פעם הסברתי להם שאני לא זקוק לאמצעים חיצוניים כדי להירדם, ובכל פעם חזר הנימוק הבא:
        "אבל אתה יודע שהמנוי שלך עוזר לימין"!

        החסרים מחרטטים אנו?

        אהבתי

        • באבא הגיב:

          מקורישון עיתון משובח למדי, למרות הטלטלות שהוא עובר, וההגהה התת-אופטימלית. מהרבה בחינות הוא שני רק להארץ, ובמה תחומים עוקף אותו.

          אהבתי

        • האמיר הגיב:

          המשורר התכוון לכך שהתפוצה הנמוכה של "מקור ראשון" מאוששת את הטענה שלך טוב בהרבה מאשר התפוצה הנמוכה של "מעריב". "מקור ראשון" בבירור ימני יותר אבל התפוצה שלו נמוכה יותר.

          מעניין או משעמם, זה לא רלוונטי. הנתון שאתה רוצה לבדוק הוא הנטיה ימינה לעומת התפוצה, לא? מהצד השני, אפשר להשתמש ב"הארץ" כדוגמה נגדית: העיתון נוטה חזק שמאלה ותפוצתו נמוכה. האם זה בגלל הנטיה הפוליטית או בגלל המיצוב שלו כעיתון אינטליגנטי לעומת עיתונים עממיים יותר? (שלא לדבר על הפורמט בהלתי אפשרי שלו – רוצה לקרוא? תתאמץ, b1tch!)

          אהבתי

  35. לחם הגיב:

    בתוך כל סערת מעריב אף אחד לא מעלה את תופעת הלילך סיגן. "עיתונאית" מביכה שכותבת טור בסופשבוע, מוסף מביך מאוד כשלעצמו בעריכת נטע ליבנה (מי זה? מי זו? שאלה שתצטרך להישאל אחרי הסגירה, איך נתנו לו/לה לערוך את מוסף הדגל של העיתון). בתקופה שבה כל עמוד חשוב, כל מילה חשובה, מקבלת סיגן כזאת עמוד שלם בסופשבוע ועוד חרטוט יומי במדור דעות ומרוויחה לא רע על חשבון עיתונאים אחרים. אשם מי שמעסיק אותה (ליבנה? גולדן? ניר חפץ? נוחי דנקנר?) ובכל זאת כדאי לזכור את השם, לילך סיגן, מיליונרית מהבית, ובכל זאת לא התביישה למשוך שכר נאה מקופה מדלדלת של עיתון קורס בזמן שעיתונאים וצלמים בקושי שורדים.

    אהבתי

    • רכלן הגיב:

      לחם אתה גאון, כל תגובה שלך זהב. באמת.
      נמאס נמאס מהפונקציונרים בגרוש במעריב, הגולדנים עם המכוניות פאר וה7 ספרות עלות שנתית. ולמה צריך באמת פתאום 4 סמנכ"לים חדשים, שכל אחד מהם מביא עימו 8 לקקני תחת בדמוי עוזרים, גם בשכר שלא יבייש 4 עיתונאים יחד..
      בושה !!!
      והכי מטריף זה שהכל חצי גלוי, כולם אומרים את מה שכולם חושבים. כולםם!!! ולא תהיה בדיקה מעמיקה, לא יהיו סנקציות, לא היו ולא יהיו לקחים.

      אהבתי

      • לחם הגיב:

        תודה. אני באמת חושב שהאחראים העיקריים לקריסה הצליחו איכשהו לחמוק מהראדאר. הכתבה בדה מרקר כיסתה את הצד הכלכלי אבל התעלמה מהתוכן שהלך והתדרדר בעיתון החבול. האחראים: נטע ליבנה עורך/עורכת המוסף שמפרסם/מפרסמת את הטור המופרך של סיגן בלי להניד עפעף (ומפרסם/מפרסמת עוד אינספור שטויות כל שבוע), ניר חפץ, העורך הראשי, שבעזרת ראיון חנפני בגלובס מנסה לטהר את שמו, ושי גולדן שאחראי על חלק נרחב מהתוכן ההזוי של מעריב. אלה השמות שחיבלו בתוכן של מעריב, דרדרו את העיתון לתהומות אפלים, הרחיקו קוראים (העליה ברבעון האחרון באה אחרי ירידה מבהילה כך שבחשבון כולל זאת לא עליה) וכאות הוקרה קיבלו משכורות עתק ואני מניח שהסבירו לעיתונאים הנאנקים שאין כסף והם חייבים להסתפק במועט, העיתון במצב קשה, אין מה לעשות.

        אהבתי

        • אריאלה הגיב:

          זה ממש לא נכון, מעריב גוסס הרבה הרבה לפני שהאנשים האלה הגיעו אליו.
          וכשלעורך אין כסף לשכור עיתונאים טובים, הוא ממלא עיתון במה שיש.

          אהבתי

          • לחם הגיב:

            כנראה שאת לא ממש יודעת איך עיתון עובד. עורך הוא הכל, הוא הלב, הוא הרעיונות, הוא הקובע. כשעורך ממציא אייטמים הזויים העיתון נראה הזוי. הוא לא ממלא עיתון במה שיש, הוא הוא היש והאין ובמקרה של שלושת ה"עורכים" המופרכים האלה האין כנראה עולה פי מיליונים על היש. מעריב נפל בגלל נהול פיננסי כושל ובגלל ניהול תכני עלוב. אי אפשר להפריד בעיתון את התוכן מהפיננסים. אני חורג ממנהגי של טוקבק אחד ליום רק מפני שאני לא יכול לשאת שטויות, בוודאי לא כשנראה שהן מגיעות מטעמם של האחראים

            אהבתי

          • אלי הגיב:

            אולי לא הבנת את הטענות:
            1. לקחו עיתונאים גרועים, בשכר גבוה מאוד, לתפקידים הבכירים בעיתון (עייני ערך חפץ וגולדן)
            2. ובהמשך הפירמידה העסיקו יותר מדי עיתונאים גרועים (הדוגמא שהביאו היא ליבנה וסיגן) למרות שבימינו קל להעסיק גם עיתונאים טובים בזול.

            אהבתי

          • yigal heffets הגיב:

            לטעמי זוהי קונספירציה, של העורך ,-ניר חפץ-הוא הובאל לעיתון על מנת להרוג ,ואו לסגור אותו תרתי-משמע .ראיתם את החיוך המחוצף שלו, כאשא התראיין בטלויזיה ,הכמדומני בערוץ הראשון ,בערב ב"פריים-טיים"!? אז כמו שאמר מישהו ,שהפך להיות חשוב מאוד ,דהיום ו"תחשבו על זה"?! שנה טובה לדבורית לוולווט ולכל כותבי בלוגריסטים ולאנשים ללא שם הכותבים בוולווט ממני יגאל חפץ… 😆 😆 😆 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉

            אהבתי

    • Tc הגיב:

      הנה, מצאנו את האשם בקריסת מעריב. הכל בגלל לילך.
      לא יפה לילך.

      אהבתי

    • אריאלה הגיב:

      סליחה, וזה שהיא מיליונרית מהבית אומר שהיא לא אמורה לקבל שכר על עבודתה, בלי קשר לדעתך על עבודה?

      קשה לי לחשוב על הערה שוביניסטית יותר – את מיליונרית, לכן לא מגיע לך שכר. פליק פלאק תודעתי מרשים.

      אהבתי

      • איש עסקים הגיב:

        אף אחד לא צריך לקבל 40-200 אלף שקלים בחודש, בלי קשר למה שיש לו מהבית, או למינו. בייחוד לא במצב של קריסה כזאת.
        את בעצמך אמרת שמסתדרים עם מה שיש. וזאת ממה לא הדרך.
        את חושב שאתה טלנט-על ורוצה לפרסם בעיתון השלישי הגדול במדינה? תסתפק במועט, בייחוד כי היוקרה שווה לך יותר.
        אתה לא מוכן להתפשר, תזוז הלאה, נמצא את הטלנט הבא בלעדיך.

        ההתנהגות הפושעת הזאת היא כמובן גם מצד ההנהלה והדריקטוריון שמראש לא שים תקרה על הסכומים שאנשים שם מקבלים.

        פשוט מגוחך. ואז פתאום מתפלאים. וכשיש בעיות מורידים לעובדים הזוטרים והבכירים ביותר לא מוכן להורדת שכר רוחבית למען העיתון שנתן להם את הוילה בסביון.

        אהבתי

        • אריאלה הגיב:

          אני בטוחה שכשיציעו לך שכר כזה אתה תגיד באצילות, "הו, איני ראוי לו." ותרוץ לחפש משרה מקבילה בפחות כסף.

          אהבתי

          • איש עסקים הגיב:

            ברור שלא. אמרתי, הבעיה היא במנהלים שבכלל מציעים סכומים כאלה, בעוד שרוב הפועלים שלהם מרוויחים 5-8.
            לכן זה כל כך מגוחך שמצד אחד יש חגיגות שכר, ואז יש פליאה עצומה של "איך נגמר הכסף… ???"

            מצד שני, כן. אני בתור טלרז הייתי בהחלט מבין את המצב והייתי הראשון שמודיע שבתור הקפטן של הספינה הטובעת הייתי מקצץ 20-50% משכרי. בהחלט.
            לפחות עד רגיעה כלשהי.
            ולא דבר ראשון מלין שכר לעובדים מסכנים שקורעים את התחת!!!!
            בושה וחרפה!

            אהבתי

        • רוני הגיב:

          העיתון לא נתן להם וילה בסביון. עסקאות נשק עם איראן נתנו להן וילה בסביון והן גם איפשרו להם להחזיק בעיתון הכושל.

          אהבתי

    • yigal heffets הגיב:

      תחשבו קונספירציה!!! ניר חפץ העורך ירום הודו הובאל לעיתון על מנת שיהיה עורכו לזמן מה ולאחר מכן יהרוג אותו ויחסלו סופית כי זה לא מתאים כל כך לביבי-ברק צמד החמד שלא מתאים להם כל כך שיכתבו על מעלליהם הנלוזים לדעתי ביבי השתיל את ניר חפץ עושה דברו והפודל שלו על מנת לחסל את העיתון סופית הברנז'ה הזו לא מתאימה לביבי השקעותנסיעות וכיוצ"ב מרעים בישים . נ.ב. מישהו שמע על השר החדש להגנת העורף-מר אברהם דיכטר שמאז שמונה אינו מתראיין לאף כלי תקשורת ומחמיץ כל הזדמנות להשמיע דברו ברבים לא כפי שעשה כאשר היה בקדימה אחורה לג'ורה חבר כנסת מן המניין??? אם תשמעו עליו אנא מכם תאמרו לי היכן ניתן למצוא אותו היכן נעלא והיכן נאלם????

      אהבתי

  36. חייל זקן הגיב:

    אווה אילוז מסבירה למה ג'ודית באטלר צריכה לזכות בפרס בו זכתה.

    אמהות של שופטי כדורגל מפרכסות זו את זו.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      מתברר שהספר הציל את חיי המין של מיליוני זוגות ברחבי העולם

      הספר יהווה מתנת חג נפלאה לאווה אילוז וג'ודית באטלר. רצוי להעביר אותו על ידי שליחים מהשמאל הגלובלי, חמאסניק וחיזבאלון.

      אהבתי

    • אורן הגיב:

      חז"ן לא נכנס לקישור, אז חזר על הלא חוכמה הטפשית, ושוב הכשיל את עובר אורח.
      אין בעיה בפטס, אך אכן טעמך המוזיקלי נופל לפעמים ברמתו מטעמך במגיבים. מתנצל על העדרות מסיבות טכניות (נניח) מסתוריות.

      אהבתי

      • velvet הגיב:

        1. אוטומטי להמונים.

        2. המסכל, הטוקבקיסט בתשלום שאני עוד לא יודעת מי משלם לו, לא קורא את הפוסטים. רק את התגובות.
        אני יכולה לבחון כך את כל החשודים המיידיים.

        אהבתי

  37. ז'ורז' סאנד הגיב:

    אני מוכנה לתת 1,000 מסכלים ממוקדים תמורתו.

    נסי להציע 500 חיילים זקנים ויונים פורחות.הצעה שקשה לסרב לה.

    אהבתי

  38. בועז הגיב:

    אם צריך להמחיש את האטימות והטימטום, אז הסיפור של יאנה גורליק הוא ה-דוגמא.

    גורמים צבאיים שהתבקשו להגיב, אמרו שהם מתנהגים כך כדי להעביר דרך גורליק מסר למשתמטים. העובדה שמדובר באישה בוגרת בת 30, שחייה רחוקים מהמדינה הזאת מרחק שנות אור, לא שורטים אפילו את השריון האטום של ההיגיון הצבאי הישראלי.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      המשך לזה שמעלי:
      נכתב בבלוג זה על מאמרים על יחידות המיוחדות ועל הקצינים
      האמיצים, הנועזים, הרגישים, ההומניים. אבל יש אחד מעל כולם !!!
      מפקד הכלא שלמרות המלצת בית הדין הצבאי סרב לשחרר
      לחג את גבררת גורליק. הנה הקלימרו, המ"צ האולטימטיבי דוגמה
      לכל קציני צה"ל גבור ישראל האמיתי מקריב את חייו למען
      מולדת הכסת"ח. היכן כל מצולמי החג? אין מי שייתן לו הוראה
      או פקודה? נגמרו כל הצמידים האלקטרונים? אין חיילת שתוכל
      ללוות אותה עד יום רביעי? השתגעו כולם מבנימין הראשון לברק
      לבנימין השני, זה עם הברזלים על הכתף. שיקול דעתכם
      זה מה שעומד לדיון.

      אהבתי

    • yigal heffets הגיב:

      זוהי אחת מני רבות מהסיבות שישנה ירידה מהארץ וששונאים אותנו הן בארצות הברית והן בקנדה. הבחורה הזו תסע אחר כבוד למדינתה קנדה ותספר את מעלליה בישראל ואז נראה כמה יבואו לבקרנו הן בחגים והן בכלל נניח נעל"ה או כל דבר אחר שאנו נהנים כל כך להתגאות בו כאן זה חלם!!!

      אהבתי

      • אנונימי הגיב:

        שונאים אותנו בוהוהו. די עם הגלותיות. שונאים אותנו כי התיירים הישראלים חיות. הבחורה הבטיחה פעמיים לסדר את העניין. האם זה יותר מדי לבקש מיהודי לשמור על החוק.

        אהבתי

        • yigal heffets הגיב:

          תגיד מתחסדצבוע וכדומה(מחק את המיותר-אם יש) אילו זה היה קורה נניח לך? לא שזה היה קורה רק נניח גם היית מתבטא כך???? 😀 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 ❓ ❓ ❓ ❓ ❓

          אהבתי

  39. עובר אורח הגיב:

    בעקרון לא הולך להפגנות פוליטיות. לא
    מאמין בהמון. לא ברטשילד, לא ליד הקריה
    לא בשום מקום.

    אם במוצאי שבת יש הפגנת אהדה
    לארה"ב ליד השגרירות בת"א אני
    שם

    אהבתי

כתיבת תגובה