סנדיקציה


שידור ישיר מסנדי

לפחות עשרה נהרגו בניו ג'רסי.
אתר הבנייה בגראונד זירו הוצף.
מגוון ציוצי טוויטר עם התגית סנדי.
שידור ישיר מערוץ מזג האוויר.

נראה לי שזה מה שצריך לעשות היום, ולא לעקוב אחר כל ההצהרות המתישות של מתהמללי הבחירות.
אפשר גם לדלג על קריאה החומרים בעיתונות היומית בנושא הסנדי.

יש עורכים בבית?

"לראשונה מזה 27 שנים תיסגר היום הבורסה…"
לא, רק קצת יותר מעשור (פורבס):

“The NYSE has not altered a day’s trading for weather in more than a decade…The longest period of no trading: the four days following 9/11”.
(תודה לעופר מאיר).

רקטות בדרום

בהארץ דיווח נרחב בע' 5.
ישר"ה, תחתית ע' 17.
מעריב, ע' 20.
בידיעות שכחו.

חשודים ברצח

שוטר מג"ב חשוד שירה למוות בגרושתו.
דני אדינו אבבה כותב קטע בלתי מתייפייף בידיעות:

…אי אפשר להימלט מהסטטיסטיקה: בעשור האחרון נרצחו כ-30 נשים יוצאות אתיופיה על ידי בני זוגן. בעוד ששיעור יוצאי אתיופיה בקרב תושבי ישראל הוא 1.7% בלבד, שיעור הנשים האתיופיות שנרצחו ע"י בני זוגן הוא 20%! אנחנו, בני העדה, יכולים לתרום תרומה נכבדה למיגור התופעה: עלינו לראות בגברים הרוצחים טרוריסטים לכל דבר, לא לבוא להלוויותיהם, לא לבקר אותם בבתי הכלא, ואולי בכך נסייע ליצור הרתעה ונמנע את הרצח הבא.

רופאה חשודה ברצח בנות הזוג של המאהב שלה.

ילד בן  10 מואשם ברצח אביו הגזען.
(בעיתון טעות בכות', לא בן 12 בעת הרצח, אלא היום).

נראה שהאב החשוד בטלטול תאומיו יואשם בהריגה.

פישר והמשכנתה

כבר במאי אמר סטנלי פישר שיגביל את הבנקים במתן משכנתה.
מעריב עסקים: הריבית ירדה ומגבלות הוטלו. אז למה מופתעים במעריב?
כות' שער כלכליסט: "על המוקד של פישר: רוכשי הדירות להשקעה".

כנס אילת לעיתונות  2012

בשבוע הבא ייערך כנס אילת לעיתונות. כשלעצמי איבדתי עניין בכנס כבר לפני כמה שנים.
מי שידברו בו הם מי שמדברים בכל שנה ושנה. אין שום הפתעות. נושאים מהפכניים? תחלמו. או לא מהפכניים, רעננים? לא ולא. לעוס, טחון, מוכר.
– מעניין מי יזכה בפרס למצוינות בעיתונות דיגיטלית. 15,000 ש' מטעם גוגל. ברוטו.
– התוכנייה מפודפת להנאתכם.
– והמחירים המטורפים של המלונות. ועוד לא דיברנו על הטיסה, שעולה בין 450 ל-750 ש' (הלוך ושוב).


ובקיצור, אשרי העיתונאים שיש להם כסף לטיול הזה.
חלק הארי של בלייני כנס אילת הם עיתונאי רשות השידור, שנופשון זה מסובסד עבורם.

משתכשכים בביצה

איתמר ב"ז ניסה לבדוק מי עומד מאחורי אתר ערוץ 7 ומאחורי החינמון בשבע. שורה תחתונה: הוא לא מצא.
חשוב ומעניין.
ועוד: אתמול כתבתי על אתר פרספקטיבה, ועל כך שהוא ממומן, כהצהרתו, על ידי ארגון CAMERA. לא מצאתי מי עומד מאחורי הארגון הזה (חיפשתי כמה דקות), אבל גם איש משלל הטוקבקיסטים המחפשים בכל מקום את עקבות הקרן החדשה ומתלוננים על כך שהעין השביעית נתמכת על ידי המכון לדמוקרטיה לא חשב שזה ראוי לבדיקה. כלום.

איתמר ברתור על מותר הסנדי מהגראדים.

הסכם פשרה בין נתניהו לערוץ 10 בפרשת ביביטורס.

ראש עיריית לונדון: צריך להציל את הגרדיאן.

עיתונאי יווני נעצר אחרי שפרסם רשימה של 2,000 יוונים שיש להם חשבונות בנק בשוויץ.

פרופ' מיכל גל קוראת להסדיר את שוק העיתונים.

ייתכן שעלייה בתפוצת "ישראל היום" תהפוך אותו למונופול (המספק יותר מ-50% מהתצרוכת בשוק) ואז ייתכן שהממונה על ההגבלים העסקיים ימנע חלוקתו בחינם (בתלות בפרשנות החוק). זאת, מכיוון שהוראות החוק אוסרות על מונופול לגבות מחיר טורפני – הנמוך מעלויותיו – המונע תחרות הוגנת. ואולם בהחלט לא כדאי לחכות עד אז.

מי יורד בקרליבך?

איתן מרקוביץ', עורך עסקים והספורט, עוזב.
עפר שלח כבר הודיע על הצטרפותו ללפיד.
בן כספית מתנדנד כשן חלב. שמונים פאקינג אלף בחודש (עלות)? שאני אמות.

גדעון לוי

גדעון לוי מתקשה, וזו לא פעם ראשונה וגם לא השנייה, לדייק בעובדות.
הצעתי שהארץ יערוך בדק בית. אחת האפשרויות היא להצמיד ללוי תחקירן/ בודק עובדות, שיעשה את כל העבודה השחורה שלוי מתקשה בה, כמתברר, בהנחה שלוי הוא מותג ישראלי/עולמי שהארץ רוצה לשמר. אני מבינה שזו דרישה מופרכת בעיתון עתיר קיצוצים הנאבק על חייו, אבל אולי אפשר לעשות את זה כך: לעורכי הדסק תהיה משמרת גדעון לוי. בסבב יתעמק כל אחד מהם בטקסטים שלו טרום-פרסום, ואשכרה יעבור עליהם מילה מילה.
תגידו, למה רק אותו? לא מגיע לכל כתב בודק עובדות? מגיע, אלא שאין כסף, והנושאים בהם הוא עוסק רגישים במיוחד, ועומדים בלב ליבת השסע המדמם כאן, מכל כיוון.
בדיקת עובדות, כפי שכבר נכתב כאן, היא מקצוע לכל דבר בעיתוני העולם, רק לא בישראל.
(כן, כן, שמעתי שיש בישראל היום בודקי עובדות).
כל זה לא יפתור את בעיית הכותרות הראשיות, אבל זה סיפור אחר, כמו שכבר כתבתי אתמול. לא לוי הוא מכתיר הכותרות.

וצחוקים מפייסבוק (הרועי קהת):

השמאלנים ימ"ש

ביום חמישי 15/11/2012 אמור להיערך כנס בעניין מערכת המשפט הצבאי ביהודה ושומרון שמאורגן על ידי לשכת עורכי הדין. כל הדוברים בכנס שאינם מדברים בתוקף תפקידם, הינם פעילי שמאל קיצוני. במהלך הכנס אמור להיות מוקרן סרט, שמטרתו, על פי יוצריו, להביט בעין ביקורתית על ה"כיבוש" ועל מפעל ההתנחלויות שהוכשר על ידי מערכת המשפט הצבאי. אולם, אף אחד לא חשב שכדאי להביא, ולו כעלה תאנה, דובר משפטן או איש אקדמיה שהשקפותיו על הנוכחות הישראלית בשטחי יהודה ושומרון שונות במעט מהמקהלה האחידה שבכנס. לא ברור לי מדוע לשכת עורכי הדין, שהינה גוף א-פוליטי שאף נהנה ממונופול שלטוני, צריכה לתת חסות לכנס חד-צדדי ומוטה שכזה. לא חסרים משפטנים ואקדמאים בעלי שם וברמה מקצועית ואקדמית גבוהה, שיוכלו לסקור את הנושא מנקודת מבט מאוזנת יותר.
שמחה דן רוטמן, עו"ד (פייסבוק)

שינה זוגית

כבר הזכרתי לפני שבוע את המחקר/ מאמר, על כך ששינה זוגית היא מיותרת.
שבוע לאחר מכן כתבה מרב מיכאלי טורון המרפרר לכך ששינה משותפת היא חלק ממנגנון השליטה הגברי על נשים.
אני לא יודעת איך הצליחה לכופף כך את העובדות לתועלתה, הרי מי שמבקשות מלכתחילה לעבור לגור ביחד הן נשים. מי שרוצות לישון ביחד הן נשים. כל זה, מטעמי ביטחון וחיזוק תחושת השייכות כנראה. וזה, למרות שרוב הגברים נוחרים, ולמרות ששינה ביחד (כן, מדובר בשינה, לא בשום דבר אחר) מטרידה ולא נוחה בהרבה מאוד מובנים (שמיכות, מזרונים, טמפרטורה, מרחב גלגול, זמני קריאה והדלקת מנורת הלילה, בעיטות מתוך שינה, חלומות ביעותים ומה לא). אחרי סבל של שנים הבנתי יום אחד שאין בכך שום צורך. כן, פה ושם לטובת הביחדנס, סבבה, אבל על בסיס קבוע? לא תודה. מעולם לא חשדתי בשום מנגנון שליטה גברי שקם לכלותני. הרי זה נושא כל כך אישי ופרטי, יעשה כל אחד כרצונו בביתו ובביתה.

מימד קומי לאפקט השינה ביחד אפשר למצוא בשני גברים וחצי. צ'רלי שין מנסה לעלות שלב עם החברה שלו, ולישון איתה. הקטסטרופות לא מאחרות לבוא, ובסופו של דבר היא מגרשת אותו לישון בביתו. אם מישהו מוצא את הסצינה המושלמת אשמח להטמיעה.

מה קורה לנשים? אתמול קראתי על מישהי שבלעה כמה מטבעות. הבוקר על אחת שבלעה עיפרון איפור (מעריב וידיעות).
הכל בגלל השינה המשותפת.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

לעיתונאי הארץ יש בלוג חדש: עיתונאי הארץ למען עיתון הארץ.

לטובת מי שהחמיצו את הפוסט הלילי: היד הקלה על הטוקבק.

לפני פיזור

ואם זה לא ברור: כן, ישראל היא מדינת כל גזעניה.
כן, גם צרפת (הקישור בחסות בגב. לכו לסרט החדש שלו). אז מה?

ולמרותקי הסופה:
The Ice Storm/ Ang Lee 1997

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

58 תגובות על סנדיקציה

  1. ז'ורז' סאנד הגיב:

    סימה קדמון ניבאה שעוד צפויות הפתעות עד הבחירות אבל המציאות עולה על כל דמיון.

    אהבתי

  2. avi הגיב:

    במאקו אגב כמעט צדקו לגבי סגירת הבורסה. המספר 27 אגב הוא נכון אבל גם לקרוא ולתרגם צריך לדעת. כל מה שהיו צריכים להוסיף הוא שסגירת הבורסה, בשל מזג האוויר, היא לראשונה מזה 27 שנים.

    אהבתי

  3. משה הגיב:

    לא יזיק לגזען (לכאורה) עם רשיון דני אדינו אבבה לבדוק קצת יותר לעומק את הנתונים.

    בבקשה ממנו שיבדוק את ההשתייכות הסוציו-אקונומית של עולי אתיופיה וישווה למול נתוני הרצח בתוך המשפחה של קבוצות אוכלוסיה אחרות.
    מה יגלה? עיוות סטטיסטי מבוטל. מה גם שכמות הרציחות (הנוראיות) זניחה ואינה ניתנת לניתוח בכלים מקצועיים.

    אהבתי

  4. עו"ד הגיב:

    זו פשרה שכל צד יכול לראות בה מה שירצה. ערוץ 10 נפטר מהתביעה, מתשלומים נוספים לעורכי הדין ואינו עומד בחשש שהתביעה תתקבל. אם הידיעה מדויקת באשר לתוכן הפשרה הרי כל מה שהערוץ הסכים לו זה לנהוג "באופן הוגן וענייני כלפי הזוג נתניהו, בהתאם למדיניותם כלפי יתר האישים והגורמים אותם הם מסקרים" לשון אחר: הצהרה שהערוץ מוכן לחתום עליה בשתי ידיים, הרי הערוץ לא טען לרגע שסיקור נתניהו היה חריג. נתניהו מצידו יכול לחוש שהוריד את הערוץ על הברכיים, שהרי הערוץ פנה אליו וביקש כי יסיר את התביעה ומעבר לכך הוא מחזיק בקלף של הגשת התביעה מחדש בעתיד, ובנוסף גם הוא אינו עומד בחשש שהתביעה תכשל.

    ואיך אני יכול לדעת שכל המשחק הזה היה משחק של יחסי ציבור בלבד? מהאמור בכתבה: "יחד עם זאת, נכתב בהסכם כי לבני הזוג שמורה הזכות לחדש את ההליכים המשפטיים על פי שיקול דעת". משפטן יודע שאם תביעה נמחקת, ניתן להגישה מחדש כי אינה מקימה מה שנקרא "מעשה בית דין". כלומר: אין שום צורך לרשום זאת בפשרה, זה ברור לחלוטין ועל כן התוספת הזו מיותרת. מתי מוסיפים דברים מיותרים? כשתוכן הפשרה אינו מיועד למשפטנים, אלא לציבור. לטעמי זו פשרה קלאסית שכל צד יכול לטעון כי ניצח. סיכום: תביעה ופשרה של יחסי ציבור.

    אהבתי

  5. האמיר הגיב:

    משהו לא ברור לי בפשרה בין ביבי לערוץ 10. מה האינטרס של ביבי להגיע לפשרה שקטה אני יכול להבין – הרי המשפט לא יגמר עד לבחירות ובינתיים יעשה כותרות בכלל לא מחמיאות לו, עדיף לסגור עניינים בשקט. זה גם מסביר מדוע הניסיון הראשון להגיע לפשרה לא נענה ע"י ביבי, אז הבחירות נראו רחוקות.

    אבל מה האינטרס של ערוץ 10? אני לא מאמין שמצבם נואש כ"כ שהם לא יכולים לעמוד בשכר הטרחה של עורכי הדין (שבוודאי יוחזר להם אם יזכו במשפט). אם הם מעריכים שהסיכוי שיפסידו גבוה מידי בכדי לקחת את הסיכון (ובמצבו הכלכלי של הערוץ, הסיכוי הזה לא צריך להיות 95%, גם 50% עשוי להיות יותר מידי. אולי אפילו 30% שיפסידו יכול לגרום להם לנדודי שינה), יכול להיות שהם רוצים לנצל את שעת הכושר ולהיפטר מהתביעה – גם בשקט. או שיש הסבר אחר?

    בעצם יש עוד משהו שלא ברור לי. בדיווח הראשון על הפשרה המתרקמת, נכתב שהוויכוח כרגע הוא על הניסוח המדוייק של ההתחייבות של ערוץ 10 לסקר בהגינות את הנתניהו-ים. מה נסגר עם זה? הסעיף הזה בכלל לא מוזכר בדיווח על הפשרה. האם הערוץ מודה בכך שעד היום הסיקור לא היה הוגן או שהם בסה"כ מתחייבים להמשיך לנהוג בהגינות כפי שנהגו עד היום?

    אוף. כל הפשרות הסודיות האלו מוציאות את כל הכיף מתביעות דיבה. רוצים לראות דם! השמצות הדדיות! "טחינה" של שני הצדדים ע"י עורכי הדין של הצד השני! גילויים מסעירים של הרגע האחרון! עדים שנשברים על הדוכן! מה פתאום גישור?

    אהבתי

  6. שועלן הגיב:

    בשם איגוד הנברנים:
    כשפרספקטיבה יהיה בעל השפעה והד תקשורתי כמו הקרן ושלוחותיה, נטפל בו.
    (אגב, האתר של camera.org לא מתפקד כל היום).

    אהבתי

  7. אדג הגיב:

    כמה בדיחות מהמגזר:
    1. למה לסופה יש שם נשי? כי רק אשה עושה כל כך הרבה רוח…
    2. ב'המודיע' היום היה כתוב "הסופה ס. מכה בניו-יורק'.

    ולסיום, סמס שרץ בין החבר'ה: "There is a flood coming. Its a warning from god for you have sinned. Do tshuvah before its to late.
    .I am noach and i approve this message".

    אהבתי

  8. שועלן הגיב:

    פרופ' מיכל גל יכולה להיות רגועה.
    לשלדון יש שליטה מוחלטת על נתח השוק של ישר"ה, והוא מספיק חכם בשביל לא לעשות את הטעות הפטאלית ולעבור את ה-50%.
    מה שמוביל אותי לרעיון בשביל נוני: אם הוא יעשה תרגיל מכוון ויצמצם זמנית את כמות ההדפסות של ידיעות, ישר"ה יעבור את ה-50% מבלי שהוא ישים לב, ואז יהיה אפשר להחיל עליו הגבלות של מונופול שימנעו את חלוקתו בחינם.
    אני חושב שהמצאתי עכשיו תרגיל כלכלי חדש: אנטי-דאמפינג.

    אהבתי

  9. daniel הגיב:

    ההתעקשות על מדינת כל גזעניה (וגם צרפת) מזכירה את התייחסותו של יוסי גורביץ לחיילי צה"ל בכינוי "חמושים". ההבדל היחיד הוא שגורביץ' הינו פרובוקטור במודע בעוד שכאן עדיין מתווכחים על "עובדות".

    אהבתי

  10. שועלן הגיב:

    אנקדוטה: בן דרור ימיני מדבר על הטור איתנצלות של גדעון לוי, אבל מתייחס לכותרת שהוא קיבל באתר (לפני שגם זו שונתה קצת) ולא בעיתון.

    אהבתי

  11. חייל זקן הגיב:

    עוד תרגיל מלוכלך של ביבי:
    עוד עיתונאית בעבודה: מרב מיכאלי מצטרפת
    העימות הפוליטי הבא: מי שולט במיטה הזוגית

    אהבתי

  12. avi הגיב:

    לגבי גדעון לוי הפיתרון הוא דיי קל. הארץ לא יתחיל להעסיק בודקי עובדות מן הסתם. מה הם יעשו יתחילו לשכתב עמודים שלמים בעיתון?
    יחליפו את העורכים עצמם? ישנו את זהות המו"ל?
    מי שמנסה לטעון כאילו הבעיה בהארץ הינה טכנית ועניין לבודקי עובדות מחמיץ את העיקר. אם נדמה לך שאתה מזהה אפליה וקורא לזה אפרטהייד, אם אתה שומע כל מיני סיפורים על שרים וחדרי שירותים ואף נוקב בשם השר, אם אתה מדמיין, סתם בשביל הכיף שמועמד פוטנציאלי לשר ביטחון הינו מרגל רוסי ואם את חושבת שגברים יושנים עם נשים על מנת לשלוט בהן (מחקר מדעי או סתם דמיון פורה מצא כנראה עוד מנגנון שליטה פטריארכלי שהגיע הזמן לחשוף אותו)
    ועוד ועוד (אני כנראה אצטרך לפתוח בלוג נפרד רק כדי למנות את הכל יש עוד עשרות דוגמאות כאלו)
    מה אמור לעשות עם הדברים האלו בודק העובדות?
    לבדוק שגדעון לוי יודע את ההבדל ביו אפלייה לאפרטהייד?
    לבדוק אם גדעון סער באמת מסתובב בתאי שירותין במועדונים תל-אביביים?
    לשאול את ליברמן אם הוא מרגל רוסי רדום ?
    לישון בביתה של מיכאלי על מנת לבדוק מי זה זן הגברים האלו שכל הזמן
    מנסה לשלוט בה בעורמה ובמניפוליטיביות?

    אם במקרה/ בטעות היה מגיע להארץ עורך ראשי שהתחנך בוול סטריט ג'ורנל או מהניו יורק טיימס למשל חלק גדול מהבעיה היה נפתר למפרע.
    עמודי החדשות היו נחסמים בפני מר לוי. עמודי החדשות נועדו לחדשות
    והם המגרש של הריפורטרים , כמה שיותר עובדות וציטוטים וללא דעות בטח לא בכסות של "פרשנות".

    בעמודי הפובליציסטיקה גדעון לוי יוכל לטעון מה שהוא רוצה. שאנחנו מדינת אפרטהייד, שכל אפלייה היא אפרטהייד וגם אם אין באמת כזו אם רק נאמין בכך מספיק חזק ונשכנע את כל העולם אז היא בוא תבוא. לפחות במקרה שכזה אף אחד לא יחשוב שזו פרשנות. לכל אחד מותר שיהיה לו חזון.

    אהבתי

  13. יוס הגיב:

    התחקיר (המצוין) של איתמר ב"ז דרמטי מדי לטעמי.
    כמעט כל הציבור הדתי/חרדל"י יודע שישיבת בית אל,
    ערוץ שבע, בשבע וכו' מנוהלים ע"י אותם אנשים,
    וכמו שאומר העיתונאי שם בסוף, ברור מי מנהל את העסק.
    כנראה יש תורם שמממן אותם, והתחקיר היה צריך להתמקד בזה;
    לגבי אותם האנשים שמנהלים כמה דברים,
    אפשר היה פשוט לשאול את הבנאדם הראשון שפוגשים
    בכל התנחלות ממוצעת.

    אהבתי

  14. mickey הגיב:

    אדינו צריך להודות באמת המרירה – צריך להפסיק את העלייה מאתיופיה

    אהבתי

  15. מיא עשת הגיב:

    אפרופו המחירים המופרכים של בתי המלון באילת – במקרה ראיתי אתמול שיש טיסה זולה לפרוג'ה שבאיטליה, עירם של פרוג'ינו, פינטוריקיו ופרה אנג'ליקו, מלאה שכיות חמדה ובה אחת האוניברסיטאות העתיקות בעולם, שעוד פועלת, והתעניינתי במחירי המלונות בה.
    ובכן, 200 ש"ח לחדר זוגי ללילה במלון 3 כוכבים במרכז העתיק ו-700 ש"ח כנ"ל במלון הפאר של העיר, שיש בו מרחצאות בתוך מרתף של עתיקות אטרוסקיות. אבל כמובן שאילת יש רק אחת בעולם, עם שכיות החמדה הנדירות של ערסים שנופלים על הקרח.

    אהבתי

    • tc הגיב:

      כנס בואשינגטון שני לילות ושלושה ימים
      כולל
      1) הרשמה לכנס
      2) שלוש ארוחות ביום
      3) חדר גדול במלון במרכז העיר עם שתי מיטות זוגיות גדולות ואף אחד לא שואל אם אני מביא את אשתי והילדים או לא, ואם שואלים אז זה בסגנון "האם תרצה שנביא לך לול מתקפל לתינוק?"
      4) מוזאונים נהדרים בחינם

      $884
      שזה 3360 שח

      אהבתי

  16. שועלן הגיב:

    התחקיר של איתמר ב"ז מעולה, ואני חושב שזה עוול לסכם אותו ב"הוא לא מצא".
    האנשים שמכרו את אחזקותיהם בגופי התקשורת לתאגיד עלום שנמצא במקלט מס בתמורה לאגורה אחת – זה אומר הכל.

    אהבתי

  17. שועלן הגיב:

    להצמיד לגדעון לוי בודק עובדות זה כמו להצמיד ללאנס ארמסטרונג בודק סמים. זה יעשה את העבודה, אבל לא יישאר כלום.

    אהבתי

  18. בונד ג בונד הגיב:

    עם כל פרשת גדעון לוי אתמול (רשימה חלקית ביותר של סילופים שלו, לאורך השנים), לא עלה כאן מאמרה הנורא של קרני אלדד, שמהווה דוגמה נוספת לצלילה שעובר הארץ:

    איש כבן 50 מגיע לספסל בגן הציבורי שלכם. הוא לבוש מוזר. זיפים מעטרים את פניו, נראה שלא הסתפר כבר חודשיים. הוא יושב ליד המתקנים ומביט בילדים. פתאום הוא קם ומתקרב אליהם. מהכיס הוא מוציא סוכריה. אתם מתקשרים למשטרה.

    במשטרה אומרים לכם שהם לא באים, ש"זה תקין". הדם, שקודם התפרע בעורקיכם, עולה לראש ויוצא משליטה. אתם ועוד שני הורים הולכים לאיש ומכים אותו.

    הבנתם את זה? אחר כך היא מצדיקה מכות לערבים ש"שמשוטטים באפס מעשה סביב היישוב".

    הכל ראוי לפרסום בהארץ? העורכים עזבו ולא סיפרו לנו?

    אהבתי

  19. בונד ג בונד הגיב:

    ואם זה לא ברור: כן, ישראל היא מדינת כל גזעניה.
    כן, גם צרפת … אז מה?

    נו בחייך.

    בהשוואה לסקרים במדינות אירופה ובארה"ב (על מדינות העולם השלישי, במיוחד ערביות ומוסלמיות אין צורך להרחיב את הדיבור. שם זה גם ממוסד בחוקה) ישראל פחות גזענית כלפי זרים ומיעוטים. אז כיצד תכני מדינה מאלה? "מדינת כל גזעניה ++"?

    האם יש בישראל גזענות? ועוד איך. הרבה יותר ממה שצריכה להיות. זה לא העניין.

    אז לשיטתך כל המדינות הינן "מדינות כל גזעניהן". יופי… שווה כותרת? הרי זה כמו לכתוב כותרת בסגנון "צרפת היא מדינה", "יחימוביץ היא אדם". אבל התאהבת בכותרת, בלי כל קשר לעובדות ולמציאות. התרגלתי.

    אהבתי

  20. חייל זקן הגיב:

    המינויים במטכ"ל: הצבא עובר רענון
    גנץ דואג לשימור המורשת הצה"לית ומוודא שבכל תפקיד פיקודי בכיר יימצא קצין לא כשיר. הכיצד? קצין בצה"ל מכוון תמיד לתפקיד הבא ולכן אם הצליח (במקרה) ללמוד לבצע את תפקידו הנוכחי כהלכה מזיזים אותו לתפקיד אחר שאותו אינו מכיר. התמקצעות? זה עניין לגויים הטיפשים ולא לפלמ"חניקים מדופלמים.

    אהבתי

    • מדובר במחלה ארגונית מוכרת וידועה. כדי שצה"ל יוכל להבריא הוא צריך לעבור למערכת תגמול חדשה. אממה- תמיד יהיה חוסר בפאדיחת ברזל נוספת ובגלל שתקציב הביטחון מוגבל ינסו להפיל עלינו את המימון במיסוי. אין על מיקור חוץ.

      אהבתי

  21. אנונימי הגיב:

    בודק עובדות צמוד לגדעון לוי? עכשיו? הכיבוש מכוער וכל זה, אבל מי השוטה שהאמין למדור שלו אזור דמדומים? הרי הוא לא דובר ערבית ואל הסיפורים הוא מגיע דרך פעילים מיומנים של פליווד. מתי מישהו ניסה להוכיח את הסיפורים שם?

    שנים האמנתי שכולם מבחינים בזה אבל מאמינים שיש מקום לסקר את זה, ברבות השנים עם התחזקות מעמדו המכרעת בעיתון התחוור לי שיש במערכת אנשים שכן לוקחים את עבודתו ברצינות! אף אחד לא חשד איך עובדת שיטת העבודה שלו? בלי להצדיק את הכיבוש וכל זה, איפה הראש שלהם?

    אהבתי

  22. rni22 הגיב:

    אז בן כספית מרוויח 80000 שקלים בחודש? אפילו בניו יורק טיימס אף אחד לא מרוויח 20 אלף דולר לחודש. בפעם הבאה שאני אקרא שהוא נגד הטייקונים ובעד המחאה החברתית אני אקיא.

    אהבתי

  23. שועלן הגיב:

    בד"כ כשמישהו מציג נתונים קשים על קבוצה מסויימת מהאוכלוסיה הוא נכלל ב"מדינת כל גזעניה".
    אבל לאבבה יש חסינות כפולה: הוא גם מהגזע, וגם מגן על גזע אחר, גזע הנשים.

    אתמול שמעתי ברדיו מישהי שמדברת בשם הקהילה האתיופית שטענה שכל הנושא הזה של רצח נשים לא היה קיים באתיופיה והתחיל רק כאן, מכאן שהמדינה אשמה וכו' וכו' וכו'.
    ובכן, זהו מחקרון קטן שעשיתי לפני כמה חודשים.

    ונסיים בקטע אירוני – אתמול לצד הדיווחים על עוד רצח של אשה אתיופית, הראו את העולים החדשים (האחרונים עד האחרונים הבאים) מאתיופיה מנשקים את אדמת א"י (או יותר נכון את אספלט נתב"ג).

    אהבתי

  24. אולי הארץ יוכל לממן לגדעון לוי עורך צמוד בעזרת המענק החדש של הקרן לישראל חדשה כנגד הפצת שנאה מקוונת.

    NIF is proud to announce the launch of a unique competition for projects that will work to address online hate speech.

    איוש פספסתי. הכוונה לשנאה מקוונת ולא לשנאה מכוונת.

    אהבתי

  25. ז'ורז' סאנד הגיב:

    על מיקי איתן לפרוש מהליכוד. כל מפלגה שתקלוט אותו תזכה באדם חרוץ , מסור ונאמן לדרכו.

    אהבתי

  26. mickey הגיב:

    דני אדינו אבבה צריך להודות באמת העוד יותר בלתי מתייפייפת (אם ככה כותבים את המילה הזו):
    העלייה מאתיופיה פשטה את הרגל. היא לא חיונית, לא מוצדקת ולא נחוצה. מבחינת הממשלה שלנו, המדינה תמשיך להעביר לכאן, מסיבות רבות ומגוונות, עשרות אלפי אפריקאים עניים מתרבות שונה לגמרי ולשים להם כיפה על הראש. בידיעות תצוץ פעם בירח כחול הכותרת "הקצין האתיופי הראשון", "העיתונאי האתיופי הראשון", "הסנדלר האתיופי הראשון", "חברת הכנסת האתיופית הראשונה". אדרבה, תביאו לכאן את כל תושבי אתיופיה ואריתריאה, יש עוד המון מקום, המון עבודה, המון כסף לבזבז. כולנו יהודים, בסופו של דבר

    אהבתי

  27. אחד שיודע הגיב:

    הרופאה המרדימה החשודה ברצח – מדובר ב"תעלומת האלמן הכפול" (שמעון קופר):
    http://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2010-e9bed3fede497210/Article-f38d8e706c49721006.htm

    אהבתי

  28. ז'ורז' סאנד הגיב:

    אתמול שידר מגיב ותיק בשם אדג מצוקה הישר מהשטח. חובבי האדומים והירוקים עברו מעליו כעל עץ שנפל על המדרכה. ראשית לא ברור אם הוא "משלנו", ושנית מגיע לו אם הוא באמריקע.אולי היום כשהנושא נמצא בקדמת הפוסט נבקש ממנו לכתוב רשמים ובכלל, מה קורה.

    אהבתי

    • ז'ורז' סאנד הגיב:

      זה יותר מדויק.

      אהבתי

      • חיליק הגיב:

        גם אני שוהה כעת בנ.י. (כן, השעה 3:56 אצלי, למה אני ער? שאלה טובה). ולפחות מנקודת המבט הברוקלינאית שלי הסופה אכזבה עד מאוד.
        הבנקים, בתי הספר, הסאבווי וכו' היו סגורים כך גם חלק מהחנויות, דבר שהקשה במידת מה את החיים.
        הבוקר התחיל כבוקר סגרירי רגיל, קור ממוצע, טפטופים, מעט רוחות, לקראת הצהריים הרוחות התחזקו מעט וענפים נפלו פה ושם. אך החיים התנהלו כסדרם, פחות או יותר.
        בסביבות השעה שמונה-תשע בערב הסופה הגיעה לשיאה, הרוחות היו די עזות, הרחובות ריקים מאדם וממכוניות, אך לא מעבר לכך. לא ממטרים מטורפים, לא הצפות ולא אנשים מעופפים. כבר חוויתי כאן סופות קשות הרבה יותר. אומרים שבמנהטן היה יותר גרוע. לא הייתי, לא יודע.

        אהבתי

  29. הלל הגיב:

    שכחת את ההיא בהריון שבלעה מברשת שיניים

    אהבתי

כתיבת תגובה