הרצועה

אחרי שנרגעו מהבחירות בארה"ב, אחרי שהניחו לכמה דקות לאורי שגיא, מתפנים כל עיתוני ישראל הבוקר לעסוק בהסלמה בדרום, חגיגות הפרק השני מיליון. ארבעה חיילים נפצעו, עשרות רקטות שוגרו, ידיעות בכות' "מעגל האש", אלכס פישמן בראש השער מדבר על "המצב העלוב" אליו נקלעת ישראל מול עזה מדי שבועיים. "הנוסחה הזו של פיגוע-סיכול-תגובה-ירי היא בעצם הודאה של ממשלת ישראל בכישלון חרוץ של מדיניות הביטחון שלה מול הרצועה", הוא כותב.

בכתבה המרכזית בישר"ה אין כמובן שום ביקורת על הממשלה, אבל יש כותרת לוחמנית: "הגיע הזמן להכות".
מי אומר את הדברים? פחות או יותר, לא ציטוט מדויק, אלו דברי השר יולי אדלשטיין. אבל כדי לדעת זאת יש לקרוא את כל הידיעה. מהעובדה שזו הכות' הראשית, אפשר להבין שזו גם עמדת המערכת. אבל מה עד עכשיו, לא הוכו המשגרים?
תיאור המצב בידיעה:

"מבחינת תושבי עוטף עזה, אין שינוי במצב, שנמשך כבר 13 שנה", אמר אתמול ראש המועצה האזורית שער הנגב, אלון שוסטר. "הירי שבוצע אתמול, אין בו שום חידוש ולא הסלמה. זו המציאות פה באזור, וכל הפעולות שצה"ל עשה פה, ועושה ביום-יום, וכן הכניסה לרצועה, לא שינו במאומה את המציאות הכואבת הזאת, בעיקר לתושבי עוטף עזה וגם לתושבי הרצועה"

על פי הניתוח של יואב לימור, "הסיבות הן ברובן פנים פלשתיניות". שום דבר שקשור לצה"ל או לממשלה.

אבי יששכרוף בהארץ: רה"מ עלול להיגרר לעופרת יצוקה 2 כאולמרט ב-2008. חייל הבדיל נראה לי שם נאה.

הניתוח במעריב הוטל על אסף גבור, הכתב לענייני ערבים של מקור ראשון: "חמאס מנסה לנצל את הבחירות בישראל לבצע פיגועים" (ע' 3), "בחמאס משוכנעים שממשלת ישראל לא תגיב בחומרה על הפיגוע אתמול, אלא תמשיך לשמור על איפוק כדי לא להיחשד בנקיטת מדיניות מלחמתית שמטרתה להסיט את העניין הציבורי מהמצב הכלכלי-חברתי אל הביטחון".

שער מעריב: עוזי מחניימי מהסאנדיי טיימס מפרסם את דברי דן חלוץ שאמר ל"מקורביו": "רק תקיפה גרעינית תחסל את הגרעין האיראני | מקווה שביבי לא מטורף מספיק לחשוב על כך ברצינות" | על פי הפרסום בצה"ל הגיעו למסקנה שתקיפה קונבנציונלית עלולה להיכשל.

מדינת כל גזעניה

אוי ואבוי. ראו איזה סקר נורא מתפרסם בישר"ה. הסקר הוא של השלטון המקומי. לא של הקרן החדשה, לא של חד"ש, לא של גדעון לוי (שהתגלה כגזענצ'יק בפני עצמו).

רוב הישראלים, אינם רוצים שעובדים זרים וחרדים יגורו בשכנות להם, כך עולה מסקר שביצע (מרכז, V) השלטון המקומי. על פי הסקר, 54% מבעלי הדעה בעניין ענו שאינם מעוניינים בעובד זר כשכן, ו-28% מהם טענו שאינם רוצים שכנים חרדים.
הנתונים "המעודדים" הם שרק 2% טענו שהם אינם מעוניינים לגור ליד אתיופים, והחדשות הטובות יותר הן כי אף אחד מהנשאלים בסקר לא אמר שיש לו בעיה לגור ליד מזרחים, דתיים לאומיים, אשכנזים או הומוסקסואלים.

איזה מילה חסרה כאן? נכון. ערבים. איפה הם? לא קיימים.

אבל זה לא הכל: לוי כותב הבוקר בע' 2 מאמר דעה שכותרתו – תחזיקו חזק – אפרטהייד, אלא מה?
כחיזוק הוא מביא את דברי הכומר הדרום אפריקאי בריאן בראון, ומסביר:

לא, ישראל איננה מדינת אפרטהייד, אבל הכיבוש בשטחים הוא אפרטהייד. ההשוואה היא לגיטימית, טוב שהיא מכעיסה ישראלים רבים, אולי כעסם יביאם להתבונן סוף סוף בכיבוש, אבל היא אינה אומרת שאין שוני בין שני המשטרים, רודנות הכיבוש ומשטר ההפרדה. למרבה הצער, ההבדל הכי גדול ביניהם הוא שבדרום אפריקה עבר משטר הרשע מן העולם והכיבוש הישראלי רק הולך ומעמיק.

מסעדה בראשון לציון דחתה לקוחות ערבים שהזמינו מקום (גם בשער הארץ).
תגובת מסעדת סוהו:

אנו מבינים את תחושותיו של הלקוח וכואבים על כך. חשוב להבין כי מסעדת סוהו היא אחת המסעדות העסוקות בארץ, אם לא העסוקה ביותר. מאות לקוחות מתקשרים למסעדה מדי יום על מנת להזמין מקומות, והמסעדה מעסיקה שש טלפניות על מנת לענות על הביקוש הרב. לא אחת קורה שלקוח שהזמין מקום ייענה בשלילה עקב חוסר מקום, וכמה דקות לאחר מכן יבוטל שולחן שהוזמן ועל כן לקוח אחר ייענה בחיוב.
…לצערנו, לעתים קורסת תוכנת הזמנת המקומות בעומס, ולעתים הוא מועבר לעמדת המארחת העובדת על מערכת שונה. אף במקרה הנ"ל ההזמנה הועברה לבסוף לעמדת המארחת והמקום הוזמן. מר וגברת ספורי, כפי שהם מצהירים, הם לקוחות קבועים של המסעדה ולראייה מתועדות לפחות ארבע הזמנות בחודשים האחרונים על שם הגב' סמא ספורי, שהוזמנו בשמה, וכן הזמנות נוספות על שם חבריהם שבוצעו ללא כל בעיה. סוהו דוגלת בשוויון מלא ללא משוא פנים, ללא קשר לדת צבע ומין. מר וגברת ספורי מוזמנים בכל עת ליהנות ולבלות במסעדה.

צרות בכותרות

"אמריקה בהלם: ראש ה-CIA פרש כי ניהל רומן". זוהי ההפניה בשער ישר"ה.
מי שבהלם הם עורכי ישר"ה. המילה הלם לא מופיעה בידיעה. עכשיו, על מה ההלם, לדעת העורכים שהכניסו את כל אמריקה למצב צבירה מסוים: על הרומן או על הפרישה?
אמיר אורן מרחיב על המלודרמה האמריקאית.

משתכשכים בביצה

ג'ורג' אנטוויסל, העורך הראשי הטרי של BBC פרש אחרי שנייה בתפקיד לאחר פרשייה מסועפת על תחקיר שהתפרסם ושלא התפרסם. בלגאן ברשת.

איור: דניאל מורגנשטרן

גלית גוטמן תתיישב לצד יואב לימור בתוכנית הבוקר של קשת.

תוס', 13:24: שלדון אדלסון מפריך את טענות אולמרט.

ובינתיים במעריב

נכון לעכשיו, אין שינוי ניכר.
טבלת הקרדיטים עדיין ריקה לחלוטין ואין לדעת מי הבעלים ומי עושה את העיתון בימים אלו.
המגזין עדיין יוצא, ויש בשערו תצלום של בוגרת ריאליטי בשמלת מיני חושפת מותניים.

מוסף עסקים איננו, כידוע. האמת היא שהמוסף נעלם כבר ביום בו נוחי דנקנר רכש את העיתון. הוא הופיע, אך עם חורים שחורים.
אופס, סתם לא הגיע אלי. קיים (8 ע' ברוטו). עורך: ערן בר-טל ממקור. זה אומר ששב"צ מתכוון להשאיר את המוסף אחרי שפיטר את צוותו הקודם?.

רוביק רוזנטל בעמוד הדעות (אפשר להגדיל):

ראיון עם ליאורה בגל"צ (דקה 36:57).
גם יו"ר ועד העובדים, חגי מטר, פוטר.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

פיליפ רות יפסיק לכתוב (מופיע גם בשער הארץ).

דיון ארוך וממושך התנהל אתמול מהצהריים עד אמצע הלילה, בין המגיבים אבי, בונד, עו"ד ועוד בשאלה האם צריך לכתוב אבו ג'יהאד נרצח, חוסל, נהרג, הושמד, בוטל או התאבד (סתם, נו). אוקיי, לא מדויק: ננזפתי קשות על שכיניתי את מעשה הירי באבו ג'יהאד "רצח".

מהנעשה בפייסבוק שלי:
גיליתי מי המציא את פייסבוק: קוזמו קריימר, כשצילם את כל השכנים ותלה את תמונותיהם על ה-wall בחדר המדרגות.

הרי לכם תופעה משונה: הארץ מתלונן על ש"החבר מארק" רוצה לגבות מהם כסף. כאילו אין חומת תשלום בהארץ באנגלית, ובקרוב אולי בעברית. משומה, החבר מארק לא צריך לרצות להרוויח כסף ממעשה ידיו, כך סבורים החברים בהארץ.

עוד שני סרטוני גאנגנאם סטייל בבלוג החומוס של שוקיג. האחד, סרטון חומוס ישראלי ומעאפן, והשני סרטון לחובבי נשים (נערות) אסיאתיות, כמו למשל החברים לבית סיינפלד (ע"ע דונה צ'אנג).

עקבו אחר משאלון ההצבעות בטור הימני והצביעו. זה מעניין. שינוי מאתמול בצהריים:
העבודה 27%
מרצ 21%
הליכוד ביתנו 14%
הבית היהודי ואיחוד לאומי 12%
חד"ש 8%

לפני פיזור

פוסטי הסו"ש להמונים שהיו עסוקים בערבוב החמין ובעיכולו ביומיים האחרונים.
פוסט אורח: רצח עם בסוריה | מה עושות נשים בעיתונות |
ניצחנו (כלומר אובמה) | מעריב מתפרק | כלב עם שני ראשים | אצבעות שחורות

אין לתאר את המבול היפואי האופף אותנו מלפנות בוקר. איףףף.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

61 תגובות על הרצועה

  1. אדג הגיב:

    "יהי רצון מלפניך . . שתהא השנה הזו . . אם שחונה גשומה, ואל תכנס לפניך תפילת עוברי דרכים לענין הגשם בשעה שהעולם צריך לו, ואל יצטרכו עמך בית ישראל בפרנסה זה לזה ולא לעם אחר, שנה שלא תפיל אשה פרי בטנה ושיתנו עצי השדה את תנובתם".

    אהבתי

  2. achinach הגיב:

    יש לי תאוריה מסויימת. האם חולשת המשטרה שלנו היא אחד הגורמים ל-"גזענות" הזו?

    נניח שהיתה לנו משטרה שמטפלת מיידית בעבריינים, או בחרדים שמציקים לבחורות שהולכות ברחוב, שמשמיעים את הצפירה הארורה שלהם בשישי או סוגרים רחובות, האם אז התשובה של אנשים בסקרים היתה משתנה?

    האם הגזענות הזו היא פיקחות?

    אהבתי

  3. avi הגיב:

    ***גדעון לוי הוא כנראה האוהד הגדול ביותר של משטר האפרטהייד שהוא. מכונן מעל דפי ביטאון הארץ. למה לא? זה נותן לו פרנסה טובה ואפילו הצדקה לפרסם את אותו מאמר שוב ושוב ושוב ושוב. הנה כמה כותרות למאמרים הבאים: האפרטהייד שלי, אפרטהייד,לא מה שחשבתם, אפרטהייד טעם החיים, אפרטהייד שיש לו מדינה, האפרטהייד ואני ועוד ועוד ועוד. בקרוב כנראה הספר ואולי גם הסרט ואחריו גם המרצ'נדייזינג. גדעון לוי הוא הג'ורג' לוקאס של הפלשתינים – כמו לוקאס שעשה קריירה שלמה על גבו של סרט אחד שממוחזר שוב ושוב לוי יכתוב את מאמר האפרטהייד שלו לנצח נצחים. עוד כמה שנים של השקעה ופרס הנובל בדרך…

    אהבתי

    • ז'ורז' סאנד הגיב:

      גדעון אולץ לפרסם מאמר התנצלות בשיא הסערה, ועכשיו הוא חוזר למאמר האפרטהייד בלשון יותר מתונה תוך שמירה על הגבולות כדי לא לסבך את העיתון. לא מוצא חן בעיניך-אל תקרא.

      אהבתי

      • avi הגיב:

        זה הכל? אל תקרא אם לא מוצא חן בעינך. בחיי שאני שאפילו אני יכול לחשוב על משהו קצת יותר מוצלח מזה, משהו בנוסח כל עוד משטר האפרטהייד ממשיך בשלו מידי יום. כל עוד הפשעים המוסריים חוזרים על עצמם אין ברירה אלא לחזור ולכתוב שוב ושוב ושוב עד שגם אחרון הגויים יראה את האור. כולנו ידענו שההבהרה ההיא לגבי הכותרת בהארץ מיותרת. מה שאני מעריך אצל לוי שהוא בניגוד לשוקן ושאר העורכים שם אפילו לא מעמיד פנים שהוא אי פעם היה צריך אותה.

        אהבתי

      • ז'ורז' סאנד הגיב:

        קרא את התגובות לגדעון ותווכח שלא כולם מסכימים איתך. תשלים עם העובדה הזאת.

        אהבתי

      • avi הגיב:

        אתה בטח צוחק. באמת שאני לא צריך לקרוא את התגובות אצל לוי בשביל לדעת שלא כולם מסכימים איתי. יש לי פה אותך בשביל להזכיר לי… אחרת היה מאוד משעמם.

        אהבתי

      • ראש המדור הגיב:

        גדעון לוי,ממשיך לשווק בדיוק את המאמר הקודם בגרדיאן ובעיתונים חו"ל אחרים גם בימים אלה.
        "הישראלים ממשיכים לחבק את המושג הנרדף לרוע"

        http://mg.co.za/article/2012-11-02-00-practising-apartheid-and-proud-of-it

        אהבתי

  4. חייל זקן הגיב:

    הנוסחה הזו של פיגוע-סיכול-תגובה-ירי

    כרגיל במקומותינו נרבה לשמוע בימים הקרובים מהמומחים הביטחוניים את הפתגמים השגורים "בנק המטרות", "סל התגובות" ו"עליית מדרגה". מהממשלה נשמע את "אנו פועלים בתקיפות, נגדע את יד המחבלים", "צה"ל ערוך לכל התרחישים" ו"בממשלה הקודמת היה יותר גרוע".
    לא נראה את הפתרון היחיד שעובד – השגת שליטה בשטח. נתניהו פוחד להוביל, ברק וגנץ אינם מסוגלים לספק את הסחורה.

    אהבתי

    • ראש המדור הגיב:

      עכשיו אנחנו(רובנו) מתחילים להבין באיחור רב את המשמעות של מסירת רצועת* פילדפלי כשטילים נגד טנקים , טילים נגד מטוסים. ואוטוסטרדת ענק של נשק שזורמת מסיני.
      חלק מתושבי המרכז כבר התרגלו. זה עניין של הרגל לשמוע את תושבי הדרום סופגים מדי טילים כשהחאמס בכובעים שונים יורה על יישובי הדרום, כולל מתוך בנייני מגורים.
      אבל תושבי הדרום משום מה פחות.
      זה נכון שנתניהו חושש אבל הוא יצטרך להתגבר על עצמו ולעשות חושבים לגבי הנץ וגנץ מהבטחון המסכל.

      * אני כותב רצועה, כי צריך שם נתח של כמה ק"מ למנוע את ההברחות.

      אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        זו שיטה שנוסתה בעבר וכשלה. אין פתרון מלבד שליטה צבאית בכל השטח כפי שנעשה ביהודה ושומרון. נתניהו יפעל רק אם יצליחו לגרום למספר גדול של הרוגים ישראלים. במקרה כזה אנו צפויים לעופרת יצוקה 2. עכשיו הוא יכול להצטער שלא התעקש למנות את גלנט.

        אהבתי

      • ראש המדור הגיב:

        יתכן שאין מנוס גם בכך, תלוי במספר גורמים.
        אני מניח שנכנס לשיקול עקיף גם זרועות וגרורות ההסתה נגד ישראל שיופעלו לא פחות כנגד הממשלה הנוכחית כפי שעשו לקודמת כשהשלוחות של מיכאל ספרד הוציאו לשרת החוץ ולאשכנזי צווי מעצר.

        שנינו מסכימים שעופרת יצוקה # בסגנון הנץ של הכה וברח, היא במקרה הכי טוב קניית שקט זמני, כשבין מכה למשנה הגידול הסרטני החסלני הולך ומתעצם .
        נתאר לעצמנו(למרות שהצורך האנושי להדחיק) מה היה קורה לתושבי גוש דן , אם נסיגה דומה חתומה או לא חתומה בנייר ניגוב היתה מתרחשת בגב ההר (רמז כדי לירות לתוך כפר סבא, לא צריך אפילו פצמר"ים).

        אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        נתון שהשתנה מאז גולדסטון הוא השינוי העצום שחל בפוליטיקה האירופית ביחס למוסלמים. תמונות של ערבים מתים, סליחה רצוחים, כבר אינן סחורה מבוקשת.

        אהבתי

      • ראש המדור הגיב:

        עמדתי היא כמובן שגם אם לא היתה לכאורה משתנה כפי שאתה מעיד באירופה, צריך לבצע ומי שצריך למצוא עצמו מאחורי סורג ובריח הוא דווקא מיכאל ספרד את ליזי שגיא ושאר חברי הכנופיה הממומנים היטב.
        צחוק צחוק, אבל דמוקרטיה צריכה ללמוד להגן על עצמה.

        השיקולים שנכנסים הם גם שלטון האחים המוסלמים במצריים שעלו הרבה בזכות מהלכי אובמה, שמאותתים כי יגבו בעתיד את יישות החיסול מעזה בברית הגנה נגד ישראל.
        אבל דווקא זה שיקול נוסף בעד מהלך משנה מציאות, וכדאי לפעול ולקבוע מציאות בשטח, כדי להקטין ולהרתיע מבעוד מועד את האיסלם המצרי.

        אהבתי

      • הומר J סימפסון הגיב:

        נו באמת. היחיד שיודע מה לעשות הוא מר "מכה קטנה בכנף" שללא בושה חושף את סודותיה הכמוסים של ישראל לחילופין מדבר שטויות.

        אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        אם אולמרט נחשב ראש ממשלה טוב אין סיבה שהלה לא יחשב למצביא גאוני.

        אהבתי

  5. לירון הגיב:

    לגביי כל גזעניה:

    ההסבר של המסעדה משכנע מבחינתי.

    לגביי גדעון לוי, גם פה התיוג לדעתי לא במקום. הוא רואה שתי בחורות שיכורות הולכות בים, אשר בנוסף הן אתיופיות ששם שיעור החשיפה של הארץ נמוך בצורה קיצונית, והוא ציין שהן אתיופיות לתאר את הפלא. הפליאה שלו הייתה במקום אם לא היה שוכח שבתאוותו הבלתי נשלטת לפרסום ותשומת לב השתתף במחוברים.

    אני מחכה כעת למאמר התנצלות של אווה אילוז, שתספר בו על טוקבקיסט ישראלי אנטי-"הארץ" שבחירוף נפש וירטואלי יצא להגן על לוי מתוך תחושת ההוגנות והאמונה בערכי הרפובליקה.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      …אשר בנוסף הן אתיופיות ששם שיעור החשיפה של הארץ נמוך בצורה קיצונית…

      מנין לך מה שיעור החשיפה להארץ בקרב יוצאי אתיופיה? מה גם שהן צעירות>>> נולדו בישראל.
      באשר לעובדה שהשתתף ב"מחוברים" – הצדק איתך כמובן.

      אהבתי

      • לירון הגיב:

        את צודקת, זאת הנחה מובלעת מכך שהמגזר האתיופי נמצא בתחתית הסולם הסוציו-אקונומי והקשר בין הרייטינג של הארץ לבין מצב סוציואקונומי.

        אני מניח שהוא עשה הנחה דומה.

        אהבתי

  6. בונד ג בונד הגיב:

    דיון ארוך וממושך התנהל אתמול מהצהריים עד אמצע הלילה

    ההודעה האחרונה, ככל שראיתי (שלי, שנותרה ללא מענה), היתה ב-20:51.

    מתי את הולכת לישון שזה אמצע הלילה שלך? 😉

    אהבתי

  7. bazinga הגיב:

    פיספסת את מאמר האוי תרגיע של שלדון אדלסון כלפי אהוד אולמרט בתגובה לטענותיו של אולמרט ששלדון אדלסון מנחה את ראש הממשלה נתניהו מה לעשות ושזה סוג של קו אדום התערבות בבחירות בארה"ב. על זה אני שואל:
    איפה בכלל היה פירסומים והצהרות של ביבי שהוא תומך ברומני?
    אני לרוב צופה באופן שוטף בדיילי שואו ובקולברט ריפורט והם היו עושים מטעמים מדברים כאלה אבל לא זכור לי מערכון בנושא. הדבר הכי קרוב שזכור לי בנושא היה מערכון בו אחד מהמנחים הזכיר ששלדון אדלסון לא תמך ברומני בהתחלה, הוציא מיליונים של דולרים על קמפיין שמטרתו הכפשת רומני כדי שהוא לא ייבחר כמועמד הרפובליקני, ורק בסוף כשהוא נבחר כמועמד הוא התחיל לתמוך בו מחוסר ברירה.
    עוד היה קליפ שהסתובב שבו ראיינו את נתניהו ושאלו אותו לדעתו על הבחירות בארה"ב והוא סירב בתוקף להתייחס לנושא.
    והתערבות בבחירות בארה"ב זה לא משהו חסר תקדים בניגוע למה שאומרים.

    ולעניינים אחרים
    * לא רק הארץ מוחה על השינוי במדיניות פייסבוק – לא מעט אנשי יח"צ פרסום זועמים על השינוי במדיניות פרסום העדכונים של עמודים מסחריים בפייסבוק. הטענה הכללית היא שהם עשו תרגיל סוחרי סמים – בהתחלה בחינם ובכיף ואז מתחילים לבוא בתשלום. מי יודע כמה סיפורי הצלחה קטנים של עצמאים שהצליחו להריץ את עצמם בפייסבוק לא היו בכלל מתקרבים לרעיון עם המדיניות הנוכחית? ומי שיש לו הכי הרבה כסף יוכל להיות הכי רועש…

    *מצד אחד מר רוזנטל צודק בכך שהחוסר מקצועיות היא הסכנה למקצוע העיתונאות, אבל אז – איך נוכל לעזור ל V להתקיים באמצעות הבלוג המופלא הזה?

    אהבתי

    • האחרים חוזרים.
      תרגיל סוחרי הסמים נצפה באופק עוד מיום היווסדה של פייסבוק. כמעט כל שירות חינמי באינטרנט בנוי על אותו עיקרון. ההפתעה מעידה על המומחים שמסקרים את התחום.

      הגברת שמפחידה אותנו במטאטא גדלה על המיתוס שחתולים מעדיפים חלב. עכשיו היא מנסה להבריח אותם בנתחי בשר ומתפלאת על הנהירה. יש גרועים ממנה.
      ר.ל.י -הבלוג והמגיבים הם גן עדן לעומת מה שהולך שם בחוץ.

      אהבתי

  8. עו"ד הגיב:

    בתגובת מסעדת "סוהו", ניתנה, מבלי דעת כנראה, עצה טובה ללקוחות המאוכזבים שמבקשים לחשוף את האפליה האסורה על פי חוק.

    כך טען הלקוח: "מחמוד ספורי, ערבי-ישראלי תושב יפו שבסך הכל ביקש לאכול במסעדת ה-"סוהו" שבראשון לציון, טוען כי נדחה בגלל מוצאו. לדבריו, בכל הפעמים שבהן התקשר וביקש להזמין מקום בשמו האמיתי – נדחה בטענה כי "תוכנת ההזמנות תקועה". מאידך, הוא טען שכשהזדהה בשם יהודי בפער של מספר דקות משיחת הטלפון הראשונה – הזמנתו התקבלה, כך לדבריו. בהקלטה שהעביר ניתן לשמוע את השיחות".

    כך מגיבה המסעדה "לא אחת קורה שלקוח שהזמין מקום ייענה בשלילה עקב חוסר מקום, וכמה דקות לאחר מכן יבוטל שולחן שהוזמן ועל כן לקוח אחר ייענה בחיוב".

    העצה הטובה שמעניקה המסעדה – אל תמתין מספר דקות בין שיחה לשיחה. נתק את השיחה ומייד תתקשר שוב (וכמובן הקלט את השיחה). אל תמתין אפילו מספר דקות. כמובן, בהנחה שענו לך מייד. אם לא ענו לך מייד – התחל את התהליך שוב מהתחלה.

    אפשרות נוספת: המסעדה טוענת כי היא " מעסיקה שש טלפניות כדי לענות על הביקוש".

    העצה: התקשר במקביל משני קווים נפרדים, הזדהה בשם "יהודי" בקו אחד ושם "ערבי" בקו השני.

    אהבתי

    • לירון הגיב:

      כן, אבל הוא לקוח קבוע שאכל במסעדה לפחות 4 פעמים עם הזמנה.

      קצת מוזר.

      אהבתי

      • ראש המדור הגיב:

        אז מה אם הוא לקוח קבוע במסעדה ואכל 4 פעמים אחרי הזמנה.
        זכור, הכל זה "נרטיבים".
        אל לנו לבלבל עצמנו עם ה עובדות, אנחנו כאן פרקליטים לשם השנור וכדי להפוך את החוק החשוב נגד אפליה למתקן סחיטת כסף.

        אהבתי

      • ז'ורז' סאנד הגיב:

        סייד קשוע חווה סיפור דומה וכתב על כך. כבר העליתי את הלינק הזה בהקשר אחר לפני חודשים אחדים.

        אהבתי

      • לירון הגיב:

        טוב, בחדשות ערוץ 10 יש ראיון עם מארחת לשעבר שמאשרת שיש הנחייה לסנן ערבים.

        אהבתי

  9. חייל זקן הגיב:

    אם שם ספרה של פולה ברודוול, ALL IN, נבחר בעקבות פעילותה התת שולחנית ניתן להגיד שהגנרל השובב הוא בר מזל שראוי לקנאה. נראה שלהכשרה בווסט פוינט יש בכל זאת ערך כלשהו.

    אהבתי

  10. במקרה הכינותי מראש: פתרון לירי מהדרום. הוא קצת מחוץ לקופסא נכון,אבל נותן מענה מוסרי ונראה לי שגם משפטי. הרתעה ושקט תוך שבוע בלי להכנסת קרקעית.

    אהבתי

  11. ראש המדור הגיב:

    בכל מקרה.
    חגיגות "כיפת ברזל" כמכשיר אסטרטגי הולכות להסתיים.
    עם פלסתר ותחבושות לא מייצרים בטחון.

    הנה מאמר שנכתב בלב החגיגות כבר אז.

    אהבתי

  12. tc הגיב:

    כל הכבוד למודל העיסקי של הארץ המבוסס על ארוח בחינם באתר פייסבוק ועל זה שזה ישאר בחינם לעולמי עד.
    זה עוד יכנס לספרי הכלכלה, מדובר בגאונות שהעולם עוד לא הכיר בה.

    דה מרקר צריך לבשר את המודל הכלכלי הזה לכולם, למה שישמרו את זה רק לעצמם?

    מזכיר את הסצינה הבלתי נשכחת מהסרט מציצים בה אריק איינשטין מציע לבעל בית הקפה להשקיע בשיפוץ, להפוך את בית הקפה למועדון ולהשמיע לנון. בעל בית הקפה שואל בתגובה: " ומי ישלם? בנון ישלם?"
    לשיטת הארץ, "צוקרברג ישלם" והם די המומים כשאיש עסקים ממולח ומפולפל מבקש, שומו שמיים, כסף בתמורה להפצה לתשעים אלף אנשים.

    מה שעצוב בכל העסק זה שהעיתונים והעיתונאים נדפקים עוד פעם עד העצם. העיתונים המתקדמים הכירו שהאנטרנט הוא הדבר הבא ועברו אליו תוך השקעה כפולה גם בפרינט וגם בדפוס. כרגע הם גאים שהם באנטרנט אבל בעצם הם כבר בפאזה אחת אחורה ואתר כשלעצמו מביא תעבורה קטנה כשלכל העולם נקע באצבע מגלישה בפייסבוק. האמת הפשוטה היא שבניגוד למה שהארץ חושב, הרבה יותר מעניין עם מי יצא האקס בסופ השבוע האחרון מהרפתקאות מבקר המסעדות הנודע שביבי ונתניהו עקצו אותו בקוראסון וקפה.

    בהתאם לזאת,אפליקציות פייסבוק לאייפד מאפשרת הקשה על כתבת הארץ וקריאה בו כהסתעפות שולית של הדבר העיקרי (מה עושה האקס עכשיו) תוך אפשרות מוגבלת ביותר להכנס לאתר הארץ ולפירסומותיו. בנוסף, האיפד מאפשר לקרא את כתבת הארץ נטו בלי פרסומות באמצעות כפתור קטן וורוד.

    הארץ גם כותבים את הכתבה, גם משלמים לצוקרברג, והקורא מגיע לפירסומות של צוקרברג במקום לפרסומות של הארץ.

    עיתון הארץ לפיסבוק הוא ככלב לקרציה, פייסבוק ימצוץ את דמם אבל לא יהרגם כי אי אפשר למצוץ הרבה דם מפגר. נו, לפחות שירגישו פעם אחת מה מרגיש מעמד הביניים בישראל….

    אהבתי

  13. בן כספית בכותרת מצהיבה:

    אנשים מבטלים את המנוי בגללי.

    בפנוכו מסתבר שלא אמר. -משתמע.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אמר וחצי. כדאי לקרוא את המקור:

      …הם גם מספרים שכששואלים אותם ב"שימור לקוחות" למה הם מבטלים, והם אומרים שבגלל שבן כספית פוטר, אז עונים להם שזה לא נכון. הוא עזב מרצונו. רציתי שתדעו שהם משקרים שם, במעריב. במצח נחושה. מכיוון שאני לא מצליח להגיע אליהם ולהגיד להם את זה, אני מעלה את הסטטוס הזה בפייסבוק ובמקביל אני בודק אפשרות לתבוע את מנהל "שימור לקוחות" על הטעיה ומרמה. הדבר האלמנטרי שניתן לצפות מעיתון בישראל, זו האמת. והאמת היא ששלמה בן צבי לא רצה אותי במעריב ולכן פיטר אותי…

      אהבתי

    • אנונימי הגיב:

      לא שופטים אדם בשעת צערו וכו׳ . מפוטר מעריב יעקב זיו (דסק ספורט) בסטטוס קשה בדף מאבק עובדי מעריב בפייסבוק

      Jacob Ziv
      להנהלת מעריב החדשה שלום. בעקבות הפיטורים שלי הפסדתם לפחות 10 מנויים. כן יירבו. המטרה שלי להשיג כמה שיותר ביטולים, כי גדעתם את הקריירה של למעלה ממאה עיתונאים. מאחל לכם להיכשל מכל הלב ובטוח שתיכשלו. אני חושב שבזאת אסיים את פרק השינאה. לא רוצה להיות מריר כל חיי. היו לי שנים יפות מאוד במעריב, אבל המעריב של היום הוא מקום שונה, קר ואחר. זה לא מעריב אליו הגעתי ב-1993.

      אהבתי

      • avi הגיב:

        הוא באמת היה מהכתבים הוותיקים והבולטים במדור הספורט של מעריב. לא ברור למה דווקא אותו פיטרו ואחרים במדור השאירו. קצת מרגיש כאילו מישהו חיסל איתו חשבון.
        אולי אפשר קצת להבין את המרירות שלו . חבל שהסתיים ככה. זה באמת מצער.

        אהבתי

  14. אנונימי הגיב:

    חגי מטר פוטר. האם זה אומר שהאחיזה ההגמונית של ״השמאל״ בעיתונות הישראלית נחלשת? קרליבך רווה נחת.

    אהבתי

    • avi הגיב:

      זה אומר כנראה שהניתוח הצליח אבל החולה מת.

      אהבתי

      • אנונימי הגיב:

        ממש לא. שנים אנחנו נתונים ללפיתה של מחנה אחד. אין שום רע בלהחשף יותר לתכנים של מקור ראשון. ההידרדרות לעיתונאות מנוכרת ולעיתונאים רדיקלים ואגו מניאקים היא תופעה דורית מאוחרת. כוחות השוק יוצרים תיקון למצב לא טבעי שהתקיים פה שנים.

        אהבתי

      • ראש המדור הגיב:

        אנונימי, הסיפור הוא לא מטר דווקא אלא מי שקיבל אותו ושכמותו לעבודה.
        עורך החדשות המפוטר , פעיל שתיל בעבר המאוד קרוב יואב ריבק.

        למען ההגינות אני בספק רב מאוד, אם אפילו בידיעות היו מעסיקים אותו למרות ההתקרבות של האחרון בעשור וחצי האחרון לשוקן.
        עצם העסקה כל כך מופרכת של פעיל שהינו במדים נייטרלים קיצוני מברוך מרזל (בערך מוחלט) יכולה היתה להתאפשר רק כשהיה ברדק כזה.

        ולגבי "החולה מת".
        עוד יחיה ויראה.
        אם רק ידעו לשנע את הפוטנציאל העצום של כותבים ועורכים שלא מהזן המוכר, תהיה לנו סוף סוף מערכת של מדיה אלטרנטיבית אחת.
        ולא גם בישר"ה, עם הכל כבוד לאידר, מקבלים בעצם את אותו דבר מלבד ניואנסים.

        אהבתי

  15. avi הגיב:

    הכוונה שלי הייתה שהניתוח הצליח ברמת הכלל ונכשל ברמת הפרט של (מטר). אולי אפילו מטר עצמו היה מסכים שזה מה שחשוב.
    אין שום רע בלהיחשף לתכנים של מקור ראשון אבל בשביל זה יש לנו כבר את מקור ראשון אגב, לא ממש מבין מה התועלת בכך אבל זה נהיה כבר דיון נדוש . לגבי כוחות השוק, איך להגיד לך בעדינות אתה פשוט טועה. אפילו אנשי עסקים כמו רכיב דנקנר ובן צבי עשו ועושים טעויות דווקא בגלל שהם מתעלמים מהדבר היחיד שהם לכאורה אמורים להבין בו וזה כוחות השוק.
    כוחות השוק כבר 7/8 שנים פחות או יותר אומרים שמקומו של העיתון כגוף עיסקי הוא בבית הקברות. הצרה היא שמשום מה רוכש אחרי רוכש אחרי רוכש פשוט מסרבים להכיר בכך והם מקבלים את הסטירה ישר לפנים. לא מדובר כבר ממזמן בעסק טוב עם יסודות טובים שפשוט מנוהל רע. מדובר פשוט במיזם עיסקי ללא היתכנות עסקית. מי שלא מבין את זה, בעיה שלו . לכן הכישלון העסקי היה וממשיך להיות ידוע מראש והמצב ממשיך להיות לא טבעי.
    מעבר לכך שמה שמנסה לעשות בן צבי פשוט מצחיק אותי. מכיוון שמעריב כעסק משמעותי כבר ממזמן חסר חשיבות, הקנייה של בן צבי את העיתון מסוקרת יותר במימד של העובדים ,העיתונות והדמוקרטיה וכמעט לא בניתוח של המימד העסקי הטהור כמו שנוהג לעשות גלובס בד"כ ומתחריו, ובכן תרשה לי לספר לך מדובר בבדיחה. ניסיון פתטי להחזיק שתי מותגים ושתי פלטפורמות שהם אחד. זה רק מייקר לך את ההפעלה, מבלבל את הלקוח , גורם לך לאבד מיקוד ועוד נדמה לך שאתה חוסך משהו בגלל הסינרגיה. בן צבי לא פוסח על אף טעות אפשרית. כמעט תמיד זה מסתיים בכישלון ובמחיקת אחד המותגים. חברות סלולריות ניסו לעשות את זה פעם וגם כיום. אסקייפ ופלאפון, עד שאסקייפ נזנח זוכר? פרטנר מנסה לשווק סלולר באמצעות 012 אבל מציעה כמעט אותם מחירים בעצמה בסופו של דבר וגם את האפיק של 012 סלולר היא תקפל לחברה האם בסופו של דבר. מדובר בפתרונות מדבקה קצרי טווח. מה שמשנה זה המהות ובן צבי לא מבין מה המהות שלו. נוח לו לשחק בנדמה לי. להיות גם וגם לכל אחד . בסוף הוא יסיים בתור שום דבר לאף אחד. סמוך על כוחות השוק שזה לא יימשך עוד הרבה זמן. הזמן שבו הוא יצטרך להחליט מה הוא רוצה להיות כשהוא יהיה גדול הרבה יותר קרוב ממה שנדמה לו.

    אהבתי

    • ראש המדור הגיב:

      אני מעריך את הניתוח שלך אבי.
      אבל אותה טענה שאתה מפנה אל בן צבי בקלות אפשר להפנות לשוקן.
      אם למעריב ציוני לקהל הכללי אין זכות קיום,על אחת כמה וכמה מדוע להארץ יש?
      ההבדל בין דנקנר ורכיב לבין שוקן לבן צבי, הוא שמבחינת 2 האחרונים העיתון הוא קודם כל לא ניסיון למנף יכולת כלכלית אלא ניסיון לתת פלטפורמה רעיונית לאג'נדה אידיאולוגית.

      אהבתי

      • avi הגיב:

        לא דיברנו כאן על שוקן, אבל אם כבר אתה מעלה את זה אותה טענה תקפה עקרונית גם לשוקן . שוקן בעצמו הודה בחצי פה בראיון שעשה לפני כמה ימים בראיון לחגי סגל בערוץ הכנסת לגבי הספקות שלו בקשר לעתיד העיתון כשדיבר על האי בהירות בקשר למודל העיסקי הקיים בעיתונות היום ובמשתמע מזה גם הארץ.
        לדעתי האישית גם הניסיון להפעיל את דה מרקר והארץ כמותגים נפרדים לא צלח בסופו של דבר. הוא עלה במשאבים רבים לעיתון בזמן קריטי, יצר סכסוך עם עורך העיתון דאז חנוך מרמרי וגרם לעזיבתו, לא שיחסיו כיום עם רולניק משופרים במיוחד כמו שאני מבין . התוכניות שהיו בזמנו להפיץ את המרקר עצמאית בנוסף להארץ ובכך להגדיל את תפוצתו אופסנו במגירה ולא צלחו.
        בסופו של דבר גם תפוצת הארץ לא גדלה גם אלא קטנה, בזמן שאת המשאבים שהוקדשו למרקר יכלו להפנות להארץ עצמו ולביסוסו בקרב הציבור הרחב ולהגדלה משמעותית בתפוצה כשעוד המשאבים היו קיימים, כיום כבר מאוחר . אין משאבים ועל מה שיש כבר קשה לשמור.
        לגבי מעריב העניין הוא לא שלמעריב אין זכות קיום כעיתון ציוני. ודאי שיש לו . אבל אם זו הסיבה העיקרית שאתה קונה עיתון קרוב לוודאי שאתה מנוי כבר את מקור ראשון.
        למעריב אין זכות קיום כי כבר קרוב ל20 שנה הוא החליט להיות תואם ידיעות ובכך חיסל לאט לאט את הקהל שלו עצמו( קהל שכבר לא יחזור לא משנה מה תהיה הפלטפורמה הרעינית שלו). אדם ברוך אמר את זה בזמנו כשעוד היה במעריב עם יודקובסקי אבל לנימרודי היו את ההעדפות שלו והוא החליט לעשות תואם ידיעות ולא להקשיב לו ובכך חרץ למעשה את עתיד העיתון. היום זה כבר באמת מאוחר והכל השתנה מאז.
        אישית אני חושב שמו"ל צריך לקחת את העורכים המוכשרים ביותר ולהקשיב להם. באמת להקשיב להם. את האינסטינקטים העיתונאיים החייתיים שיש למרמרי, אדם ברוך ויודקובסקי בזמנו ואחרים פשוט אי אפשר ללמד וגם לא ללמוד. הם נולדו עם זה. את הטעויות שעשו מי שעשו מבלי להבין על מנת להשיג הישגים קצרי טווח משלמים הארץ ומעריב במזומן היום, כל יום. אין שום אג'נדה אידאולוגית בעולם, לא שמאל ולא ימין שהצילה לאורך זמן את מי שעושה טעויות מקצועיות קריטיות תהיה האג'נדה שלך צודקת ככל שתהיה.

        אהבתי

      • reader הגיב:

        הטעות שלך היא שכל המשאבים שהופנו לדה מרקר הובאו מתוך המודעות שפורסמו בדה מרקר ולא מתוך הארץ, ולכן היה בזה צדק. עכשיו, ירדו המודעות בדה מרקר גם, והגיוני שגם בדה מרקר ישלמו את המחיר.

        זה לא שהארץ הפנה משאבים חיצוניים לתוך דה מרקר. הבעיה היא שבניגוד למה שנוני מוזס עושה בכלכליסט ובידיעות, וההצלחה בהפרדת הרשויות, בהארץ לא ידעו לעשות את זה.

        אהבתי

      • avi הגיב:

        המרקר לדעתי הוא טעות שאינה מוכרת כמעט באף עיתון בעולם. מי מוציא לאור עיתון אחד שהוא שני מותגים וכמעט שתי מערכות נפרדות,
        בזבוז משאבים משווע מתוך איזה שהיא הנחה כוזבת שהשלם החדש יהיה גדול מסכום חלקיו.
        אני לא בטוח שאתה צודק, בשביל זה נצטרך ששוקן יפתח את הספרים אבל אני חושב שיש לי מושג דיי טוב בלשון המעטה. תקציב הפעלה של עיתון, כידוע או לא, לא מתחלק שווה בהתאם להכנסות המוספים שלו. מוסף 7 ימים של ידיעות מסורתית מרוויח הרבה יותר ממה שהוא מוציא וזה בסדר גמור. לעומת זה מדור הספורט לא מכניס כמעט כלום ( באופן ישיר) ביחס לעלותו. לכאורה אנומליה, אבל מו"ל מקצועי יודע להפנות משאבים בתוך העיתון מתוך ראיה כוללת של העיתון. הוא אמור להבין בניהול תקציב העיתון הרבה יותר מאלו המצויים רק בחלק מסויים של העיתון. זה תפקידו. זה כלל אינו רלוונטי שהמרקר נניח הוציא את מה שהכניס. מקור הרווח של הארץ היה תמיד מדור הכלכלה שלו. זה אחד ה"סודות" ששוקן הבין תמיד. המדור תמיד פרנס את שאר חלקי העיתון מימים ימימה בזכות הפנייה שלו לקהל אליטיסטי מובחן וצר, הן מהצד של המפרסמים שמחפשים קהל כזה והן מהצד של אנשי עסקים שהיו מנויים על העיתון בזכות מדור שוק ההון המצויין שהיה לו. פתיחתו של המרקר הייתה צריכה להגדיל את הכנסות העיתון הרבה מעבר לכיסוי ההוצאות של המרקר עצמו וזה מעולם לא קרה. שלא לדבר על כך שהארץ התמקד שנים רבות ניהולית בפיתוח הצד הכלכלי בעיתון ונתן את המפתחות לרולניק תוך הזנחת הצדדים האחרים בעיתון שהיתנוונו. אפילו קוראים נוספים המיזם לא הביא בסופו של דבר. הצלחה גדולה זה בטוח שלא. אני חושב שהרבה יותר גרוע מזה , אבל זה רק אני. רולניק בטח מספר לשוקן דברים אחרים.

        אהבתי

      • אנונימי הגיב:

        יש דבר אחרון שעוד לא ניסו. עיתון שיוצא רק בסופשבוע כמו הסנדיי טיימס והאובזרבר הבריטיים. מי קונה עיתון יומי?

        אהבתי

      • avi הגיב:

        היה כזה דבר בזמנו וקראו לו "שישי". רינו צרור ערך אותו וזה היה בכלל לא רע למרות שעסקית זה לא צלח בסופו של דבר. אני דווקא חושב שיש לזה מקום ומעריב המחודש היה צריך להתכנס לתוך מודל כזה וליצור עיתון עצמאי ומובחן באמת עם עורך בעל זהות מקצועית ולא בן צבי עצמו. זה מודל שבאמת עובד ואולי אפשר ללמוד ממנו אבל באמת אפשר לסמוך על בן צבי שיעשה את כל הטעויות האפשריות עד שיגיע למסקנה הזו וגם אז מאוד אפשרי שזה יהיה כבר מאוחר מידי בשבילו ובשביל מעריב.

        אהבתי

      • אנונימי הגיב:

        עזוב אותך מרינו צרור הוא משתכנז מהמאפיה התלביבית של העולם הזה. העורך העתידי צריך לפנות ישירות לציבור עצום – מזרחים מסורתיים ואשכנזים חילונים שאחרי טראומת אוסלו לא קונה יותר את המשחיות האקסטטית של השמאל. גם ידיעות עקף את מעריב בראשית שנות השישים כאשר הוא פנה לאוכלוסיות החדשות בעיקר בקרב המזרחים.

        אתה טוען שהקהל הישן של מעריב לא יחזור בעד שום הון. הקהל הישן שוכן בבתי אבות. יש קהל חדש שכן נכון לקבל תכנים חדשים. קרא את 2 הדפים העלובים שידיעות נותן בסופשבוע לתרבות וספרות ותשווה את זה למוסף התרבות המשובח של מקור ראשון. יש קהל רק לא פנו אליו. הכל עניין של שיווק.

        אהבתי

    • אנונימי הגיב:

      ל״מקור ראשון״ נחשפים כמעט אך ורק קוראים מהציונות הדתית. לא הרבה יודעים שמעריב לפני כל התהפוכות (מקסוול, יודקובסקי וכו׳) היה עיתון ציוני דומה מאוד למקור ראשון שפנה לכלל האוכלוסיה. למען עיצוב התרבות הישראלית חשוב שהאוכלוסיה האבודה הזאת תשוב לתכנים המקוריים של מעריב.

      נ.ב. עזריאל קרליבך היה העיתונאי הטוב ביותר שקם לעיתונות הישראלית. מומלץ ביותר לקרא את שני ספרי קבציו חורבן ותקומה. אפשר לקנות בכל חנות לספרים משומשים.

      אהבתי

      • ראש המדור הגיב:

        ויש להוסיף על דבריו של אנונימי.
        אכן כייף לעבור על גיליונות ישנים של מעריב מהתקופה ההיא, איכות עיתונאית לצד יושר אינטלקטואלי וציונות אימננטית.

        אהבתי

  16. Toferet Ani Vetoferet הגיב:

    אח, איזה תענוג זה לתפוס את השניה היחידה שבה חד"ש נמצאת במקום החמישי ולתת לה איזכור לדורות בפוסט בעוד במציאות האכזרית של האמת יש מפלגה אחרת שבקביעות תופסת את המקום החמישי. תגיד לי מי שכר אותך ואגיד לך מהן התוצאות.

    אהבתי

    • מישהי הגיב:

      ש"ס דואגים לכך שלחרדים יהיה נוח יחסית להתבטל. הרבה כספים זורמים לחרדים מתוך המיסים שמשלמים כל השאר. הקומוניסטים רוצים להרחיב את התנאים האלו לכלל האוכלוסיה. אם זה יקרה מי ישלם מיסים?

      אני מעדיפה 15 מנדטים של האג'נדה האגואיסטית והמקוממת של ש"ס על 8 מנדטים של האג'נדה ההרסנית של חד"ש. וזה עוד לפני שבכלל הזכרתי את המצע המדיני שלהם, התמים בטירוף במקרה הטוב, והאובדני במודע במקרה הרע.

      אהבתי

    • velvet הגיב:

      הרמיזות המכוערות ומשוללות היסוד שלך דוחות אותי.
      איש לא שכר ולא ישכור אותי.
      עניין שאני לא בטוחה בו באשר אליך.

      אהבתי

      • Toferet Ani Vetoferet הגיב:

        אני הרי בטוחה שאף אחד לא שכר אותך ולכן התמיהה הגדולה שלי לגבי צורת הצגת הדברים.

        הכתיבה היא מטאפורית. אמנם לא שכרו אותך אבל היטב נתת דרור לעצמך ולדעותייך להשתמש ב'שניה מתוך ההיסטוריה' להנצחת ההיסטוריה הלא נכונה/אמיתית.

        אולי היה לך פה ווישפול סינקינג שאיכזב. כנראה שהיית בטוחה איך יראה הסקריר בהמשך – וטעית.

        אהבתי

      • velvet הגיב:

        את מקשקשת ברמות. אין לי שום קשר לחד"ש. אין לי ווישפול סינקינג. כלום! סתם את עומדת עם הקלשון ביד מחכה לתפוס אותי על/ם משהו. תשכחי מזה, זה לא יקרה, כי אין על מה.

        אהבתי

      • Toferet Ani Vetoferet הגיב:

        זכותך לחשוב שאני מקשקשת ברמות. אני איני חושבת דברים 'טובים' כאלה עלייך.
        איני חושבת שצריך לעמוד עם קלשון ולחכות לתפוס אותך בדבר כזה או אחר, ממש לא. מעולם לא טענתי שאת קשורה לחד"ש אבל את מגלה עקביות רבה בהתייחסות מאוד מאוד אוהדת לצד השמאלי הרחוק של המפה הפוליטית – עובדה שגם לך יהיה קשה להכחיש.

        אהבתי

  17. ShulamiD הגיב:

    http://likudnik.co.il/component/k2/item/8971-מדוע-לא-אצביע-לקרן-ברק?catid=69%3A%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%96-2012

    יוני גולדבלט נגד קרן ברק. זו הפעם הראשונה שאני מודעת לקיומם של אנשים אלה כך שאין לי עניין אישי

    אהבתי

    • ראש המדור הגיב:

      יוני גולדבלט היה באמצע העשור שעבר ראש תא הסטודנטים של הליכוד בטכניון.

      מידע נוסף מטריד אם כי לא באמת חדש, ניתן למצוא גם על מיקי איתן וקשריו בתגובות באמצע העמוד.

      אהבתי

  18. ShulamiD הגיב:

    ראיתי את המידע ובשני המקרים איני אוהבת את מה שגולדבלט עושה. דווקא מעשיו חמורים בעיני.

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s