רשימות שחורות

לשכת רה"מ טרפדה מפגש של פרופ' רבקה פלדחי מאונ' ת"א עם הקנצלרית אנגלה מרקל בגלל דעותיה של הראשונה (ידיעה שנייה בשער הארץ). מה? גורם בפמליית רה"מ אישר את הדברים האלו:

"נספחת התרבות דיברה איתי בבוקר ואמרה לי שהשתתפותי מבוטלת", אמרה פרופ' פלדחי בשיחה עם "הארץ" מברלין. "כששאלתי למה, הסבירו לי בשגרירות גרמניה שהיועץ לביטחון לאומי, האלוף במילואים יעקב עמידרור, סירב לאשר את השתתפותי כי השמעתי דברי ביקורת נגד הממשלה". בשנים האחרונות השמיעה פלדחי ביקורת חריפה נגד מדיניות הממשלה בגדה המערבית, ובארבע השנים האחרונות מתחה ביקורת חריפה על הפגיעה בחופש האקדמי. פלדחי יצאה נגד הכוונה לסגור את המחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן-גוריון בנגב וכן תקפה את הכוונה להכיר במרכז האוניברסיטאי באריאל כאוניברסיטה.

ישראל בהחלט משתלבת במרחב.

האיחוד האירופי יאיץ את חקיקת סימון מוצרים מיו"ש (ראשית מעריב).

צילומים של רה"מ עם מרקל אפשר למצוא בכמה מקומות: למשל, בידיעות, בע' 12, תחת הכותרת "אזהרה מידידה" נראים השניים מתלטפים ומתחייכים. איתמר אייכנר כותב בידיעה ש"הפגישה צפויה להיות קשה ומתוחה" ואילו דובר הקנצלרית אמר, כך באותה ידיעה, שהפגישה תהיה "שיחה פתוחה בין חברים". ע"פ התיאור דומה שאייכנר לא טס לאירופה.
(דיווח מאחרי הפגישה: "טובה מאוד").
תמונה סחבקית אפשר למצוא גם בשער מעריב, כששם כתוב "נפגשו לארוחת ערב".
בהארץ תמונה של השניים בגרסת קלוז אפ מופיעה בע' 6. גם פה ככה"נ לא טס נציג העיתון לגרמניה.
בישר"ה יש הפניונת בראש השער, ציטוט של נתניהו: "אנחנו מאוכזבים מהצבעת גרמניה באו"ם, ובע' 9 דיווח של שלמה צזנה "עם פמליית רה"מ באירופה". שוב, הכותרת, הלקוחה מראיון של רה"מ לעיתון גרמני: "גרמניה, אכזבתם אותנו".

מה קורה במצרים ובסוריה?

העיתונים לא מאוד לחוצים. יש לנו עניינים אחרי: מרקל, האופנובנק 2, שממש אין לי חשק להתעמק בסיפורו, הרשימות שנסגרות הערב ושאר שטויות.
בידיעות אפשר למצוא דיווח על מצרים בעמוד חדשות החוץ מהסוכנויות (24). במצרים מנסים לשדר שהמשבר בדרך לפתרון.
בישר"ה ע' 13 מדווח על סוריה ומצרים. הילרי קלינטון אומרת שאסד הנואש עלול להשתמש בנשק כימי. ובמצרים: מפגין תומך מורסי נהרג במהומות.
בהארץ התמונה המרכזית בשער היא של עימותים אלימים בקהיר. ארבעה יועצים של מורסי התפטרו. ג'קי חורי (חמישה נהרגו בעימותים, 300 נפצעו במהומות) וצבי בראל (המלכוד של מורסי) ע' 7. באותו עמוד מפרט אנשיל פפר על הנעשה בסוריה (צבא סוריה חימש פצצות בגז עצבים).
במעריב ע' 10: אסף גבור על חזרת מורסי לארמונו, ודיווח מוושינגטון פוסט ובאתר מהסוכנויות על צבא סוריה המתבצר מפני המורדים.

עמוד ענן

לאן נעלמו העובדים הזרים שברחו בעת המבצע?

קצה האצבעות

גיא פניני מתראיין מחר להמוסף לשבת של ידיעות (רז שכניק). אחרי כל מה שעשו לו השבוע שם? פשש. הציטוט המובא בשער ידיעות: "שילמתי על כל מה שרע בספורט הישראלי". אה?
אלון עידן, אגב פניני, עושה לו ניתוח אישיות על הברזלים. לא מתלהבת.

אייל שני

והאיום במאסר אם לא יעמוד בתשלום לנושיו (200 א' ש' עד יום ראשון) זוכה לאזכורים בשלושה שערים, ידיעות וישר"ה וגם בגלובס. בידיעות עמוד וחצי בכפ' האמצע.

תהמולת בחירות

השיטה, פרק 9: הקונסיליירי. #ארץ חדשה.

לכל הפרקים הקודמים.
בפינתו בהארץ "אחוז החסימה" כותב הבוקר אילן ליאור על המפלגה. "יניב מבהיר כי למרות האיומים, איש לא הגיש תביעות דיבה".

ובינתיים במעריב

בשער האחורי, עם הפנייה בקדמי, שיפודיו של מאיר עוזיאל.

הכי קרעה אותי פינת השלולית. מתברר שמי שלא גויס בצו 8 אינו נסיך.

לא ממש מעריב, אבל בן כספית מתראיין לליידי גלובס (ורד רמון ריבלין). יש צילום מעולה שלו שצילם רמי זרנגר, שבו הוא עומד ומגהץ.
בין היתר היא כותבת ששכרו במעריב היה 90 אלף ש' בחודש. אין הכחשה מצדו ("תמיד השכר עלה כשרציתי לעזוב… יכול להיות שאני שווה את השכר שאני מקבל"). ובאותה אגביות מציינת ור"ר שיאיר לפיד הרוויח 150 א' ש' בחודש.

הנה מה שיש לו לומר על השרה.

שרה היא הבנאדם הכי חזק במדינה. אין אדם חזק ממנה, כולל ראש הממשלה עצמו. על פיה יישק דבר. בעלה לא יכול לפגוש אנשים שהיא לא רוצה שיפגוש. אחד מהם יושב מולך. אני פרופסור לענייני נתניהו. יש לה את תוכנת ההפעלה שלו. למה נפתלי בנט ואנשיו עזבו את לשכת נתניהו? בנט אמר לי: 'אנחנו יושבים חודשים ומתכננים מהלך עם ראש הממשלה, ואז הוא חוזר אחרי הוויקנד, ואומר: שרה לא רוצה, ומבטל הכול'. בסוף הוא עושה מה שהיא אומרת. היא חייבת מישהו שיסמס לה בכל רגע נתון מי נמצא אצל ביבי. אני צריך לרחם על דבר כזה? ביבי משוכנע שהוא אוהב את שרה. זה אמיתי לגמרי, שהוא מחזיק לה את היד. זה אותנטי. יש פה אישה שמנהלת את המדינה שלי. השרים מפחדים ממנה פחד מוות. ללימור לבנת קראו בלו"ז 'יהושע מצא' כל הקדנציה הראשונה.

ועל נוחי דנקנר:

אמרתי לו שעיתונות ומו"לות זה עסק הרבה יותר שביר מהעסקים שהוא מכיר. זה כמו פורצלן, כשהוא נשבר – אי אפשר להדביק. המודל של נוחי היה נוני, אך הוא לא יודע לעשות את זה. נוני הוא מו"ל לגיטימי, מו"ל חשוב. ידיעות היה עיתון מאוד חשוב והיום הוא עוד יותר חשוב, כי הוא אולי האחרון… כשגיא רולניק בדמארקר עשה עליו ג'יהאד, מעריב צריך להשמיע תשובה בלי לפגוע בחופש העיתונות… כל בוקר רולניק והחיילים שלו, 40 איש, מתנפלים עם קלשונים על אותה מטרה – נוחי… לא הייתי מנסה להתעלם ממהפכת הסלולר, זה המעשה הכי מטומטם שנתקלתי בו במעריב… היום, בסופה של מהפכת הסלולר, מתברר שהם צדקו… שהשחקנים החדשים הם לא מה שהובטח… כולנו שאלנו את עצמנו: יכולהיות שנוחי לא יודע על השטויות האלה? יכולהיות. עד רגע זה לא יודעים אם הייתה רוח המפקד או יוזמה אישית של מישהו שרצה למצוא חן… דוגמה שנייה הייתה הורדת הדירוג של אי.די.בי. ריבונו של עולם, איך אתה יכול להתעלם מדבר כזה?!… בתקופת נוחי התפטרתי פעמיים בכלל החוויות הלא פשוטות שהיו שם…
[…] שגיאה אחת הייתה הניסיון הפתטי לגנוב את הטאלנטים של הארץ… ההחלטה השנייה הייתה מוסף ז'ורנל המזעזע… זה כמעט סגר את העיתון. את יודעת מה הלך במרכזייה? היו הרבה ביטולי מינויים בגלל זה. 200 שיחות טלפון ביום…

והנה מה שכתב על מעריב בפייסבוק ("אני חווה את ההתגלות של הפייסבוק… זה עולם שפעם היה בשבילי מעבר להררי החושך, ועכשיו אני יכול לגעת בו. יחד עם כל הרוע שיש ברשת זה מנגיש אותך לעולם") שלשום.

…אם נדמה לכם שמאות המפוטרים של מעריב באמת מקבלים את הפיצויים שלהם, כמובטח, אז אתם טועים. אין עם מי לדבר, אגף השכר לא מחזיר טלפונים, כולם טוענים ש"יש לחץ", אנשים לא מקבלים אפילו מכתבי שחרור של הקופות שהופרשו עבורם במהלך השנים. אני, אחרי 27 שנה, עוד לא הצלחתי לקבל שיחת טלפון, שלא נדבר על פיצויים כלשהם או על פנסיה. ההצעה של הג'רוזלם פוסט, שנדחתה על ידי הגאונים הללו, כללה סכום של 30 מיליון שקל במזומן לטובת הפיצויים, בתוספת ה-60 שהבטיח דנקנר זה היה נותן מענה ראוי ומושלם לבעיה הכאובה הזו. במציאות, מה שקורה זה שאף אחד לא מקבל כלום… מה את אומרת להם, כבוד השופטת אלשייך? מה אתה אומר להם, אדוני "המפרק הלאומי", שלמה נס? אני מאמין שרעייתך, דר' לאה נס, תקבל את הפיצויים שלה מהכנסת, וגם את הפנסיה, למרות התרומה האפסית שלה. מה איתנו?

הכל נכון, אלא שהמצב הנוכחי והמחפיר הוא בשל מוד הקפאת ההליכים שמעריב נתון בו.

לחם עבודה

אמיר טייג ונתי טוקר מתארים את שוק הטלוויזיה המתדרדר. עכשיו ראו כתבה שלהם מינואר 2012 ומצאו את ההבדלים.

הלך לעולמו

חיים בן-עמי, "בטחוניסט רב פעלים". תנו לי לנחש. מישהו פה יישבע שהוא לא יודע לתקוע יתדות באוהל סיירים.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק/ תרבוTV

למרבה הבושה שכחתי לחגוג אתמול את זכייתה של סיינפלד בתואר הסדרה הקומית הטובה ביותר בהיסטוריה.
אין זה סוד שאני מבלה (חלק מ)לילותיי בצפייה בפרקים ישנים. אין זה סוד שאני לא יוצאת דופן ובטח יש מיליון כמוני. אז כן. לא נס ליחה. וזו לא קלישאה במקרה הזה.

דייב ברובק הלך לעולמו בגיל 91.

לא מבינה איך זה שבר רפאלי היא "האישה הפופולרית ביותר בחיפושים בגוגל" ולא אני. היא זוכה לאזכור בשער ישר"ה משומה. בשער הארץ, שגם בו מוזכרים החיפושים של הישראלים, כלל לא מוזכרת הדוגמנית ואו שארי בשרה הסלבאים.

לא צפיתי בכתבה על ירושת המיליונים של שושנה דמארי. אבל אולי זה יעניין אתכם.

http://f.nanafiles.co.il/Common/Flash/Nana10Preloader.swf

 לפני פיזור

הבוקר הגיעו עיתונינו רטובים מגשם. זהו מחזה קשה, שלא לומר עבודת פרך לאחוז בהם ולהבין מה הם רוצים, עוד יותר מאשר בימים רגילים.

ויכוח אידיוטי להלל התקיים שלשום ואתמול עם מגיב הטוען שאני לא צריכה לשלם מס הכנסה כי אני מקבלת "תרומות". המגיב כמובן לא יודע מהי משמעות המילה תרומה בפקודת מס הכנסה, מי זכאי לגבות תרומות (מוסד שהוכר ככזה לעניין תרומות), וכן הלאה, אבל זה לא מפריע לו לקבוע שאני לא רוצה שיעזרו לי, שלא בדקתי בקפידה את חוק, אלא שניגשתי לרו"ח (איתו אני עובדת מאז שהפכתי לעצמאית לפני חמש-שש שנים, שגם הוא מצדו בדק את כל הנתונים) ואמרתי לו, בבקשה, אני רוצה לשלם, ועוד שטויות לא ייאמנו שהדעת לא סובלת. למה אנשים כותבים על נושא שאינם מבינים בו? למה בנאדם שמעולם לא ביקר אצל רו"ח או פתח תיק במס הכנסה מעז לזיין לי את השכל בלי הכרה אחרי שאני את עבודתי בנושא עשיתי, והיטב? כי הוא יכול, מה אכפת לו? למה הוא לא מתאמץ להבין? אה, בשביל מה? למה לא לחרטט? זה עולה לו כסף?
אז מה את מתעצבנת, תשאלו אותי, יאללה שחררי, הלאה, מה אכפת לך, אין לך דברים חשובים יותר בחיים? לא יכולה. פשוט לא יכולה. דמי חומר. קשה לי להאמין שאלו המגיבים שלי. קשה לי להאמין שמישהו, בלי בושה, נהנה להפגין את הבורות העצומה שלו בפומבי. כן, אני יודעת, זה קצת מטורף, אבל אירועים כאלו באמת מרפים את ידיי ואני אומרת: בשביל מה לי כל זה.

ואחרי כל זה, תודה רבה לתומכי הבלוג הנאמנים. תודה תודה.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

96 תגובות על רשימות שחורות

  1. velvet הגיב:

    אני לי מושג מה אתה רוצה ממני.
    הכותרת כלל לא התייחסה לעניין פלדחי, וההסבר שלך, שזה קורה כל יום, שטחי ומעגל פינות. אסור היה שזה יקרה.
    מי דיבר על אפרטהייד? איפה?
    השתלבות במרחב – גם לא הבנת אותי, ואני לא אסביר.
    אבל תתעצבן, אין לי מה לעשות נגד זה.
    לאור אירועי הימים האחרונים אני לא מתפלאת יותר על כלום.

    אהבתי

  2. בונד ג בונד הגיב:

    הארץ, שוב, מסיבותיו וכהרגלו, מסלף ומנפח משהו לא קיים.

    לקחו עניין שמתרחש מדי יום והפכו אותו לכותרת. בצרפת, למשל, נתקלים שוב ושוב בסירוב של משלחות מהאליזה לשבת באותו שולחן עם אנשי מקצוע מסויימים, אזרחי צרפת – לא בגלל שהם קוראים לסרבנות או חרם על צרפת אלא סתם מכיוון שהם פעילים נגד הנשיא המכהן… משלחת רשמית מארה"ב, בטח שבראשות הנשיא, לא תשב בשולחן עגול עם נעם חומסקי, גם אם הוא מגיע לדבר על בלשנות. זה בכלל לא משנה מי המזמין… זה משהו שרואים בעולם הדיפלומטי כל הזמן. ממש כל הזמן. זה אפילו לא סיפור.

    אבל להארץ יש אג'נדה ואת שוב נופלת בששון ובשמחה לא מוסתרת בפח הזה, כפי שהיה עם כותרת ה"אפרטהייד" השקרית.

    זאת ועוד, את חוזרת על קלישאות מופרכות. כן כן… "רשימות שחורות"… "השתלבות במרחב". כי פלדחי כבר אסורה (כמו כל אקדמאי או עיתונאי שדיבר נגד השלטון) ומשיתים עליה עינויי גוף קשים כגון עקירת ציפורניים והצלפות.

    השטחיות הזאת, כאילו שהכל אותו דבר, כאילו שאין מוסרי ולא מוסרי. אין פרופורציה, אין השוואה. למילים אין משמעות… מי שתתעקש שבוע על מרב ולא מירב, תכתוב "רצח" על משהו שאינו כזה לא מוסרית ולא משפטית. מילה שרק ארגונים כמו החמאס משתמשים בה בהקשר הזה. למה? ככה בא לה! דווקא מי שמתפרנסת שנים כה רבות ממילים, מתייחסת אליהן בזלזול משווע. למשמעותן. לכוחן.

    והנה המדרון החלקלק:
    אפרטהייד – כי ביפו אסור לערבים לרחוץ בחופים ולשבת על ספסלי היהודים.
    כל גזעניה – כי כל גזען מושתן מזכיר "תקופות אפלות"… כמובן שלא יכתב כך על מדינות בהן תופעת הגזענות חמורה עשרות מונים, גם אצל האספסוף ברחוב וגם בפרלמנט.
    רצח – כי מה חשוב המוסר? מה חשוב החוק והגדרתו? סתם מילה.
    השתלבות במרחב – שמענו…

    נו אל תהיה נודניק… זה דומה. ממש אותו דבר.
    סיסמאות רדודות וגוזמאות. שוב התבאסתי. יעבור לי.

    אהבתי

  3. ז'ורז' סאנד הגיב:

    בסיכום הביקור המוצלח בגרמניה עשה ביבי קופיפייסט לדברים שאמר בתום הביקור המוצלח בקנדה לפני חודשים אחדים. אתמול סטיבן הרפר נשמע נזפני, ואילו אנג'לה מרקל גייסה את שארית הסבלנות והנימוס ב2 ימי הביקור של רעיית הרה"מ ובעלה.

    אהבתי

  4. דעה בע"מ הגיב:

    משולחנו של הלל גרשוני, למרות שלפי עדותו זה לא שלו והיוצרים מעדיפים להישאר עלומים.

    אהבתי

  5. ועוד תופעות טבע: כוכבת החיפושים של גוגל מתאמנת במתקן סודי של ההתיישבות האובדת בדרום לקראת מופע הסופגניות. בעלת כנף מדווחת על עשרות אבות שמקדימים לאחרונה לשוב מהעבודה ליישוב הקטן ולפטרל סביב המתקן על טפיהם ועגלותיהם ולשוחח במשך שעות על הא ודא באייפוניהם תוך עצירות ממושכות ברחבת המתקן הסודי שלרוב נעדר מייצוג גברי. גם געיות הצחוק של העורבניות שמדחקות את התופעה מהמרפסות מסביב אינן מרפות את ידיהם.

    אהבתי

  6. שועלן הגיב:

    עוד הזדמנות לראות איך פועלת לשכת הגוגל של נתניהו.
    מגגלים רבקה פלדחי, ומקבלים בדף הראשון פוסט בפורום סטודנטים באוני' ב"ג.
    איך אני יודע שזה מה שעשו?
    הפוסט הנ"ל פורסם ב-2008. הלשכה טוענת שפלדחי חתמה על העצומה ב-2008. אממה – הפוסט הנ"ל הוא מחזור קופי-פייסט של הפוסט הזה מרוטר, המתאר בכלל עצומה מ-2003.
    אם כך, פלדחי צודקת כשהיא אומרת להארץ:

    כי אינה זוכרת שחתמה על העצומה המדוברת

    כי היא חתמה ב-2003 ולא ב-2008 (שזה אגב יותר גרוע, כי אלו היו ימים קשים יותר של טרור). אבל זוהי כמובן הכחשה מתוחכמת של עו"ד, ולא של מישהו שבא להגיד אמת.
    אם הארץ רואה לנכון לשאול אותה על החתימה (ובכך למעשה נותן לגיטימציה לעצם טענת הלשכה), למה הוא לא עושה את הצעד הנוסף, של לבדוק אם אכן חתמה על עצומה כלשהי, ומסתפק בהכחשה הרפה הנ"ל?

    אהבתי

  7. עיתונות נעדרת:

    שר החינוך גדעון סער נעתר לדרישת מנכ"ל הפורום המשפטי לעצור את פעילות עמותת "יוזמות קרן אברהם" במאות בתי ספרי יסודיים עד לבדיקת החומרים המועברים על ידם

    .

    מתןך הבלה בלה של קרן אברהם

    "להניע שינוי תודעתי חיובי כלפי החברה הערבית".
    יש אלוהים!

    אהבתי

  8. מלך מלכי הפלסטינים זז לקוביה המערבית של הממלכה. הכותרות מקשרות את המהלך לסטאטוס הפלסטיני המשודרג באו"ם. מצחיק, הרי אין אף מנהיג ערבי שהנושא הפלסטיני יגרום לו להגיע בעיצומו של האביב לביקור נימוסין אצל מכחיש השואה האימפוטנטי. המתח בירדן מציף את סימן השאלה והלגלוג בשיח הפנים ערבי- ממלכה של מי בדיוק יא עמי?!

    המלך זז על הלוח רק כדי לקבל תשומת לב. מה שמעניין אותו כרגע זה שמישהו יתפור לו מצנח זהב ומהר. האיראנים הציעו דלק חינם, והקטארי והסעודי מבטיחים סיוע כספי ומצחקקים מתחת לשפם.

    אהבתי

  9. omer mahn הגיב:

    בקול ישראל מדווחים (ברדיו ובאתר):

    בבחירות המסורתיות המתקיימות בקרב התלמידים בבית הספר בליך ברמת-גן קיבלה מפלגת "יש עתיד" את רוב קולות הבוחרים. היא זכתה ב 27 אחוזים.

    27 אחוז זה קצת יותר מרבע מקולות הבוחרים, לא רוב. 2 אחוז יותר ממה שקיבל הליכוד.

    לכאורה ההפתעה היא ש"הבית היהודי" קיבל 11 אחוז, יותר מ"התנועה" ומרצ ביחד (8), וקרוב לחצי מהקולות שניתנו ל"העבודה".

    אהבתי

  10. פילו הגיב:

    כנערת שנות נ-80 נהגתי לקרוא מעריב, זה העיתון שהיה בביתנו.
    הטור של מאיר עויאל עורר נוסטלגיה. זה הדבר היחיד הטוב בו.
    גם אז כהיום, לא מתחברת להומור ולא מבינה מדוע הוא פופלרי.

    אהבתי

  11. איתן הגיב:

    חבל לי על רני בלייר. איש מוכשר. באמת. את כל הסדרות שהוא עשה לטלויזיה מאז שנות ה-90 ("שבתות וחגים" המצוינת) ועד עכשיו ראיתי ואהבתי. והוא גם איש נחמד למדי (יצא לי להחליף איתו מספר מילים). ואפילו הסרטונים האלו מצולמים נהדר לטעמי, במיטב המסורת הבליירית (עם מצלמת כתף)

    אבל הוא חייב להבין שכל הסדרה הזו מציגה אותו ואת שותפו לדרך כשני ילדים פוחזים ולא רציניים. כליצנים הזועקים "המלך עירום", ואף אחד לא לוקח אותם ברצינות. וכל כך בשביל מה? בשביל להיכנס לכנסת ולשבור את השיטה? האם חייבים להיות חלק מהשיטה בשביל לשבור את השיטה?

    הרי דרש כבר הרב הגדול דורון צברי במשנתו "המדריך למהפכה" – השכירו נא עורך דין אכפתי (אצלו זה היה מיכאל ספרד) ונועו במסלול המשפטי. מדוע להציג עצמכם כשוטי הכפר (והעיר. והארץ), ובכך להחליש את טיעוניכם?

    אהבתי

    • ראש המדור הגיב:

      אני יכול להרגיע אותך. אפרופו עוד" "אכפתי".
      יניב אלדד כבר שכר בקיץ בזמן החצוצרה הקודמת שלו נגד הממשלה את "האכפתי" מיכאל ספרד בתצהיר לביה"מ (מאוד אכפתי כפרקליט המקבל משכורתו מהקרן חדשה, למשל בעניני גולדסטון) בעניין אירן.

      לתזכורת- זה אותו אלדד שיצא כזכור בזמנו בגרפומניה הקודמת של "השמאל הלאומי" רק לפני 4 שנים, לא רק נגד הימין אלא בזמנו נגד אנשים כמו ספרד.

      אהבתי

      • אורן הגיב:

        אתה לא יודע מה זה עו"ד, איך משלמים את שכרו, מה היה טיב השרות שלו בקיץ ליניב. ולשעשוע אתה לא יודע את ר"ת של בית המשפט.
        מתאים לך להיות מושתל מטעם ארגון שמאלי כל שהוא. אך כאמור אתה קשור לאגודה לזכות הציבור להחליף את העובדות בבורות המתאימה לדעה הפוליטית.

        אהבתי

  12. ronental הגיב:

    נראה שכך תקבל מרקל את פניו של נתניהו

    file:///D:/Users/ronen/Pictures/photo.htm

    אהבתי

  13. לירון הגיב:

    הייתי בטוח שבפוסט אל תעשו תנועה טיפשית, סגרנו כבר את נושא ארץ חדשה (צריך ללחוץ סולמית בשביל להמשיך).

    ההפרכות לאוויר, או ליתר דיוק שהרמיזות שאנשים עלו השמיימה ולליברמן ושלאף יש יד בדבר שערורייתית,במיוחד מאלה שמתיימרים לייצג צדק וחוק, אבל ככה מתנהגים במילייה שלכם.

    יחד עם זאת, אני בהחלט חושב שראוי לפתוח בוועדת חקירה על כל הנושא של מינוי ויינשטיין ונאמן, בטח לאור הקשר לליברמן.

    לביבי אגב יש תקדים בנושא, פרשת בר און – חברון, מאז אגב רוני בר און שהיה מינוי של דרעי דאז, רוחץ בנקיון כפיו ומתיימר להיות נציג שלטון החוק עלי אדמות.

    אהבתי

    • ז'ורז' סאנד הגיב:

      עד כה איש לא הגיש תביעת דיבה או הביא טיעונים סותרים.
      האם אנונימי מעסיק את הסבתא התימניה בלחיצה על אדומים.

      אהבתי

    • davidf הגיב:

      ההפרכות לאוויר

      ראה בעניין זה כאן.

      אהבתי

    • האמיר הגיב:

      מה תקדים? בא עו"ד אבי יצחק, שבגלל דרעי ביבי לא מינה אותו ליועה"מ, וטוען שדרעי, ביבי ומי שמונה במקומו לתפקיד היועעץ עשו קנוניה אפלה כדי לארגן עסקת טיעון לדרעי, מה שהיועה"מ בכלל לא יכול לעשות. המשטרה חוקרת, לא מוצאת אף ראיה פרט לעדותו של אותו בעל עניין (שגם הוא מסייג אותה כעדות שמיעה), לא ממליצה להעמיד לדין (ההמלצות שהיו לא היו על מינויו של בראון אלא על אי מינויו של אבי יצחק) שהרי אין ראיות בכלל, הפרקליטות מחליטה לא להעמיד לדין אף אחד אפילו על אי מינויו של אבי יצחק (קרוב לוודאי בגלל חוו"ד של פרקליטת המדינה שנמסרה לשר המשפטים לפיה לא מומלץ למנות את אבי יצחק, שהרי איך אפשר לתבוע מישהו על שפעל לפי המלצה של פרקליטת המדינה?) – אבל כולם יודעים שביבי, דרעי ובראון זממו להשתלט על שלטון החוק.

      על סמך מה? האם "עו"ד דן אבי יצחק אמר" הוא נימוק חזק כ"כ? אם כן, אולי כדי שעו"ד יניב ישאיר את עבודת הקריינות לאבי יצחק.

      אהבתי

      • לירון הגיב:

        תגיד, אתה רציני?

        http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%A9%D7%AA_%D7%91%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%9F_%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9F

        לעצלנים, היועץ רובינשטיין ופרקליטת המדינה ארבל קבעו שהיה קשר פלילי במינוי היועץ.

        אהבתי

        • האמיר הגיב:

          עשית עבודה כ"כ טובה בהוכחת הטענה שלי, שאנשים עוד יחשדו שאתה האלטר-אגו שלי…

          (אגב, ויקיפדיה? זה מקור המידע שלך? נו, שויין.)

          אז אחרי שקראת בויקי, מהן הראיות לקיומה של אותה קנוניה פלילית? נו? הרי לא יתכן שארבל ורובינשטיין יטענו שהיתה קנוניה כזו ללא ראיות. אז מהן?

          אני יכול לחסוך לך את החיפוש – לא היו להם ראיות. הדבר הקרוב ביותר שנמצא היה המקור של איילה חסון, עו"ד אבי יצחק (שהפר את חיסיון עו"ד-לקוח פעמיים בפרשה הזו ויצא נקי מרבב. הכי קל כשהחברה שופטים אותך)שגם הוא הציג בחקירה את העניין כסיפור ששמע מדרכי ולא משהו שהוא היה עד לו במו עיניו. ולאבי יצחק יש אינטרס ברור לפגוע בדרעי, בביבי ובבר און, שלושת האנשים שבגללם הוא לא זכה לכהן כיועץ המשפטי לממשלה. כמובן שהיועה"מ לממשלה לא יכול לארגן עסקאות טיעון, אבל מי אנחנו שניתן לזוטות מעין אלו להפריע לסיפור טוב.

          מתברר שבשיטה המשפטית בארץ, עם הפרקליטות סוברת שנעברה עבירה על החוק ושיש בידה די ראיות כדי להוכיח זאת, לחשוד יש הזדמנות להוכיח בבית המשפט שהפרקליטות טועה, אבל אם הפרקליטות סוברת שלא נעברה עבירה על החוק או שאין מספיק ראיות להרשעה, הרי שהחשוד אשם, ללא יכולת להציג הגנה וללא ערכאת ערעור. כלומר עדיף מבחינת החשודים לספק ראיות לתביעה כדי שיהיה להם סיכוי בבית המשפט…

          אבל המשטרה המליצה להעמיד לדין! נכון, אבל לא בפרשת חברון – בר-און. תחשוב על זה – לו הסיפור כפי שהוצג ע"י איילה חסון הוא האמת, כל האמת ושום דבר פרט לאמת so help me God, הרי שיש שלושה אנשים רעים בסיפור: הנבל הגדול הוא דרעי, רק קצת מתחתיו בסולם הנבלות נמצא בר-אין והרבה מתחת תמצא את ביבי. המשטרה המליצה להעמיד לדין את דרעי ואת ביבי, אבל בר-און? הוא לא, ולא מפני שהפך לעד מדינה. למעשה, הוא לא היה חשוד בשום שלב ואפילו לא נחקר באזהרה. איך זה יתכן?

          התשובה פשוטה: לא מצאו ראיות לפרשת חברון – בר-און. ההמלצה להעמדה לדי היתה על ספיח של הפרשה, אי מינויו של אבי יצחק. דרעי, שאבי יצחק היה פרקליטו הראשי במשפט באותו זמן, התנגד בתוקף למינוי ואמר שאם ימנו את אבי יצחק ליועה"מ, "יהיה להם עסק איתי". במשטרה חשבו שהאמירה הזו מהווה סחיטה באיומים והעובדה שאבי יצחק לא מונה, מעידה שביבי נכנע לאותו איום ובכך הפר אמונים. הפרקליטות קבעה שיתכן שיש סוחט בלי שיהיה נסחט ולכן לא העמידו את ביבי לדין. מאחורי הקלעים, סביר שהסיבה שלא העמידו אותו לדין היא חוות דעת שהגישה ארבל לפי בקשת שר המשפטים דאג, הנגבי, בנוגע לאפשרות מינויו של אבי יצחק. היא קבעה שהמינוי בעייתי כיוון שיש סיכוי שאבי יצחק ייחקר באזהרה בפרשת "הקבוצה הפולנית" (הוא לא נחקר בסופו של דבר). איך אפשר להעמיד לדין את האש הממשלה על כך שלא מינה אדם אחרי שפרקליטת המדינה המליצה בכתב שלא למנות את אותו אדם? ובסופו של דבר אפילו את דרעי לא העמידו לדין.

          כלומר אין כלום בסיפור הזה, רק ניסיון (מוצלח) לנקמה מצידו של אדם שנפגע ושהתקשורת והמערכת המשפטית מיהרה לקבל כיוון שפגע בשניים מהאנשים השנואים עליהן. רק שלהמציא ראיות היכן שאינן לא יכלו ולכן העסק הסתיים כפי שהסתיים, כשאף אחד לא עומד לדין. והיום כולם יודעים שהכל אמת, למרות שלא היתה הרשעה, לא התנהל משפט בכלל ולא נמצאו ראיות לכלום.

          אהבתי

  14. ז'ורז' סאנד הגיב:

    נעלמו העדים. ככה פופפפ.

    אני מקווה שאלדד יניב הכין צוואה עם כל הפרקים הבאים.

    אהבתי

  15. אנונימי הגיב:

    תיק שושנה דמארי. בשוק הדייטים הרבה נשים פוסלות תימני כבן זוג בגלל הסטיגמה של הקמצנות.

    מישהו (בעיקר נשים) מכיר את התופעה?

    אהבתי

  16. mickey הגיב:

    ביג מפץ. חבורה של כלומניקים רודפי שררה, מביש

    אהבתי

  17. מיצבשת הגיב:

    פוסט מצויין גם השיטה + דויד ברובק כיף ותודה לקרוא

    אהבתי

  18. Toferet Ani Vetoferet הגיב:

    ואף מילה על פרץ שעושה (כמו? כמעט?) כלנתריזם?
    חבל רק שהוא לא לוקח עימו ללבני עוד כמה שהוא נלחם קשות למענם בפריימריז בעבודה ועכשיו הם נשארים תקועים כגיס חמישי אצל שלי.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      כן, אף מילה. הפוסט עלה כשעה לפני המפץ.

      אהבתי

    • ראש המדור הגיב:

      לפי פורומים פנימיים ברשת, הוא השאיר "פצצות מתקתקות" – אם העבודה מגיעה ל 20 מנדטים יש לו שביעיה(לפחות) שתנדוד לכוון הציפור מיד אחרי הבחירות. למה 7? שביעיה כזכור יכולה להתפלג ממפלגה.

      אפשר להעלות בדעתנו די בקלות במי מדובר.

      אהבתי

      • Toferet Ani Vetoferet הגיב:

        שלי הולכת לשלם המון המון רבה גלט עבור הדמוקרטיה המופרזת שנקטה בה בפריימריז. היא עשוייה להיכוות קשות. כמובן שהדברים בעלי דינמיקה משלהם וכל אחד מאותם אנשי גיס חמישי יעשה טוב טוב טוב את החשבון האישי אינטרסטי שלו לאחר הבחירות.
        מה לעשות ששלי היא עדיין 'שועלת קרבות' די טריה.

        אהבתי

        • אורן הגיב:

          כמובן שהדברים בעלי דינמיקה משלהם

          כן, זה משפט של פרשנים, מאחר והעתיד מטבעו נתון לשינוים. אל תמחזרי קלישאות רדיו. בבלוג הזה מדברים על העתיד רק בבטחון ולא בזיגזוג.
          אם המפץ הבא יהיה מיזוג של שועלן וחז"ן נקבל "שועלת קרבות" די טריה.
          לעומת זאת אם נמזג את תואו"ת וז'וס אני מניח שלדברים תהיה דינמיקה משלהם.

          אהבתי

  19. אורן הגיב:

    פלדחי יודעת שהעולם הוא עגול ומקיף את השמש, היא יודעת שבעבר נענשו אנשים על הבעת דעה כזאת, זה תחום עיסוקה האקדמי. אתה חי בעולמו השטוח של נתניהו, עובדה.

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      זה תגובה לרמ"ד, נבעטה מהשרשור (גול עצמי, מודה).

      אהבתי

    • ראש המדור הגיב:

      פלדחי את המינרוות וצמחים ירוקים אחרים, כשטוענים שמשתלבים במרחב שבו גוררים את היריבים הפוליטיים בחוצות העיר ומכינים להם מנות חרדל, מוכיחים בהכרח שהפדיחות והפלדחים אכן תקועים בכנסיית הפוסט מודרנים עמוק בימי הביניים.
      ואכן מוטב שאנשים כאלה יקבעו פגישה מסודרת על חשבונם הפרטי (כלומר) דרך הקרן החדשה הממנת אותם, יחד לצד חברי כנסיית הסיינטולוגיה וחובבי עב"מים.

      אהבתי

      • אורן הגיב:

        אה, אתה גם לא יודע מה זה מינרווה. לכן טבעי שעיוות שמות משפחה לצורך לעג הוא פסגת יכולתך.

        אהבתי

        • ראש המדור הגיב:

          אכן, אתה ממשיך להוות מודל הדגמה של מ"אל-סם" כמוצג חי/צומח של השפעות חומרים קשים על המח(ולא מדובר במריחואנה).
          מינרווה המיתולוגית היתה אלת חוכמה, אבל המינרווה בחוגי הפלדחיות קשור יותר לתחום הצומח במימון הקרן החדשה.

          אהבתי

  20. davidf הגיב:

    בעניין אותו טוקבקיסט:

    1. אותו טוקבקיסט מעולם לא קבע עובדות אלא שאל שאלות. העובדה היא שלא ענית לו תשובה עניינית. אם אכן עשית עבודה יסודית בעניין, כפי שאת טוענת היום, מה הבעיה לענות? לא הפנית אותו לסעיף חוק, תקנה או פסיקה הקובעת כי הכנסה מהסוג הזה של בלוגר (או כנר העומד בפינת הרחוב, כאותה דוגמא) חייבת במס.

    2. כבר הסביר לך אותו טוקבקיסט שמעניין אותו העניין העקרוני, לא השאלה האם גברת שרגל חיה על תרומות או מתפרנסת בכבוד. אז צאי מזה. לא מעניין אותך ההיבט העקרוני – את לא חייבת להשתתף בדיון ואף לא לקרוא אותו.

    3. אתמול חקרתי קצת בעניין, כי כאמור ההיבט העקרוני-משפטי מעניין אותי, ומצאתי כי (ואת לא חייבת להמשיך לקרוא, זה רק לשוחרי הדעת שבינינו) כדי לקבוע אם זו תרומה או הכנסה החייבת במס, יש שלושה מבחנים: מבחן התמורה (ציפיה לתמורה מצד נותן הכסף), מבחן המחזוריות (האם העשיה בגינה ניתן הכסף חוזרת על עצמה) ומבחן ההשתלבות (האם זה משולב בעסק – ניכוי הוצאות וכיו"ב). לפי זה דין קבלת כספים על כתיבת בלוג עונה על כל המבחנים, למעט אולי האחרון, כי די ברור שאם הבלוגר לא ישלם מס ואין לו עסק מרכזי נוסף, הוא גם לא ינכה הוצאות.

    4. לטעמי זה לא מעשה נאות להשתלח בטוקבקיסט מעל בימת הפוסט היומי. זה אפילו לא מנומס. את מנהלת דיון עם טוקבקיסט ואח"כ מדברת מלמעלה על הדיון ה"נחות" שהיה לך עם אותו טוקבקיסט "אדיוט", תוך שאת מתעלמת ממנו, מיישותו, כאילו לא מדובר בבן אדם. אבל אני לא נעלב. להיפך, אני כן נעלב.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      כתבתי לך את העובדות אלף פעם באלף תגובות שונות. עוד שלושה אנשים, למעשה ארבעה, ענו לך אותו דבר חוץ ממני. התעלמת מהכל עם השטויות שלך על הכנר ברחוב. את העובדות שכתבתי אני ואחרים כל אדם יודע. כל אדם חוץ ממך. אני לא חייבת לעבוד בשבילך ולהביא לך סעיפים בחוק. הסברתי לך שכבר בדקתי. טוב מאוד שנעלבת. אני מקווה שתימנע מכתיבת תגובות דומות. זו המטרה.

      אהבתי

      • davidf הגיב:

        מה זאת אומרת כתבת לי את העובדות אלף פעמים? על העובדות לא היתה שום מחלוקת! שאלתי שאלה פשוטה מהו המקור הנורמטיבי עליו מתבססת ההנחה שבלוגר חייב לשלם מס על הכנסותיו מכספים המועברים אליו אגב כך. על זה לא את ולא אף אחד מהמגיבים ענה. כי כנראה התעצלתם לעשות תחקיר בעניין, וזה בסדר. אני לא מצפה שמישהו יעשה בשבילי את העבודה רק כדי לספק את יצר הסקרנות שלי. אם כי לפי דברריך עשית כבר תחקיר בעניין, אז מה פשר היצר האנאלי לשמור את המידע קרוב לחזה ולא לשתף אותי ואת יתר הקוראים?
        מכל מקום עניין הכנר אינו שטות, כפי שאת רואה זאת, כי מבחינת הפסיקה דין הבלוגר כדין הכנר בפינת הרחוב. שניהם חייבים במס מאותם שיקולים (כאן עוה"ד צדק).
        אז למה את רואה בהשוואה הזו שטות?
        אגב, הניתוח שלך לסוגיה היא בעייתית כיוון שאת התייחסת רק לשאלה האם כספים אלו נחשבים תרומה. אך ישנה אפשרות שכספים מועברים אגב שירות, מבלי שהם ייחשבו תרומה, ואף על פי כן הם יהיו פטורים במס. כך למשל מצאתי כי (שוב, זה להרחבת הדעת, לא מומלץ שתמשיכי לקרוא) רופא שקיבל כספים ומתנות אגב עבודתולא היה חייב במס כי אלו ניתנו לו עבור תכונות שמעבר לעבודה שסיפק, כגון מסירותו וייחסו החם.
        האם תוכלי לטעון בפני פקיד שומה כי כספים אלו פטורים ממס כי הם ניתנים לך בשל יחסך החם לקוראייך? מסופקני.

        אהבתי

        • הומר J סימפסון הגיב:

          המחשבה שכותב המבקש להתפרנס מעמלו יכול לקרוא לתמורה שהוא מקבל כתרומה היא מעוותת וראויה לתגובה של V.
          מבחינה משפטית ראוי היה לפטור את המגיב העקשן בהוראת העל של דיני המיסים substance over form.
          כלומר מהות העסקה קובעת ולא התרגילים המשפטיים והפילוסופים שמנסה לעשות מי שמבקש שלא לשלם מיסים.
          כל עיתונאי המספק מידע לקוראיו מבצע עבודה.

          האמירה הזאת כמובן מכריחה אותי פעם אחת ולתמיד לאתר את חשבון הפייפל הנעלם שלי ולשלם את התמורה הראויה להפסקת הצהריים שלי.

          אהבתי

          • velvet הגיב:

            אף לא מילה נוספת. אפילו הקירות הבינו.

            אהבתי

            • davidf הגיב:

              את רואה, את צריכה להגיד לי ולשכמותי תודה. עוד מישהו שלף את הפייפל. אבל כל עוד שועלן לא דורש אחוזים, אז גם אני אשתוק.
              וברצינות, בהתייחס לדברי מר סימפסון – בהשוואה העקרונית שעשיתי לכנר בפינת רחוב, לא היתה לי שום כוונה להפחית מחשיבות ומקצועיות עבודתה של V. לכן גם לא היה צורך לצאת במתקפת-נגד עלי.
              אני מודה שנכנסתי לדיון תוך שאני מודע לרגישותה של V בנושא, אבל לאור ההסתייגויות וההבהרות שכתבתי, קיוויתי שאצליח לנהל דיון ענייני עמה ואולי אשכיל קצת. התבדיתי. נאלצתי להשכיל לבד.

              אהבתי

  21. avi הגיב:

    הערה אחת קטנה, את זו שבוחרת למי להגיב ומתי להגיב וכמה להגיב. ישנם שאלות שיכולות להישאר באוויר ללא מענה. עוד אף אחד לא העניש בלוגר על זה שבחר בזכות השתיקה.

    אהבתי

  22. חייל זקן הגיב:

    מה בנאדם שמעולם לא ביקר אצל רו"ח או פתח תיק במס הכנסה מעז לזיין לי את השכל בלי הכרה אחרי שאני את עבודתי בנושא עשיתי,

    משתתף בצערך אבל אלו האנשים שמתכנים חברתיים ורוצים לנהל את המדינה.

    אהבתי

  23. ראש המדור הגיב:

    צ.ל: עם-> אם

    אהבתי

  24. ראש המדור הגיב:

    הבהרה- אפרופו "משתלבת במרחב" ואין פה ביקורת פרסונלית כי זה כידוע ריטואל קבוצתי), הפלדחי בדיוק כמו ניב גורדון ורקדני ומגעגעי הנכב'ה יכולים להפגש מתי שהם רוצים על חשבונם הפרטי והקרן החדשה עם ראשי הגרמנים, רק שבדומה לחוק הפרווה למדי (למען האמת) "אי-מימון ממלכתי של הנכב'ה" אין סיבה בתחום השכל הישר שמדינת ישראל תממן את מי שפועל כנגדה על חשבונה.
    אם באמת היינו ולו לשבוע אחד באמת היו לוקחים פרומיל 1 מתמונות הפלסתר , שמנסים אלה להדביק לנו בארץ ובעיקר בעולם על משתלב במרחב/פשיסטים ברצינות ואומרים "רציתם/קיבלתם", היריבים הפוליטיים בתור התחלה היו נזרקים מהקומה ה-12,עתונאים ובלוגיסטים היו זוכים להמתת (חסד) בסגנון אירני, גופתיהם של אחרים היתה נגררת ברחובות או פשוט מתכוננים להאכיל אותם בחרדל.
    זה כאמור עם פעם אחת באמת נאמין לאלה שמדביקים לנו קרניים ואומרים שהעולם הוא שטוח ומתקשים קצת לראות את ההבדלים.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      עוד פעם אתה ממציא הבלים ודברים שלא קשורים למציאות?

      יכולים להפגש מתי שהם רוצים על חשבונם הפרטי והקרן החדשה עם ראשי הגרמנים… אין סיבה בתחום השכל הישר שמדינת ישראל תממן

      מדינת ישראל לא מימנה!

      פרופ' רבקה פלדחי, ראש מרכז מינרווה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב, הוזמנה כבר לפני כמה שבועות על ידי שגרירות גרמניה בישראל לאירוע

      אהבתי

      • mickey הגיב:

        אין לי מושג מי זו פלדחי אבל נתניהו שוב יוצא קטן כמו מסמר בארון של "רים". ליצן כבר אמרנו?

        אהבתי

        • ראש המדור הגיב:

          אמנם לנתניהו יש תכונות שליליות אבל כנראה שהוא עדיין לא הגיע לרמת הליצנות שבה לשכתו במודע תזמין למפגש ממלכתי, ניב גורדונית פוסט מודרנית/ציונית .

          כסתיו שפיר (אם) תהיה רה"מ , תזמין את ד"ר מיכאל בן ארי (הוא אגב לא פוסט) להיות חלק ממשלחת רשמית שלה למפגש עם ראשי מדינות אחרות, דבר איתי.

          אהבתי

          • אורן הגיב:

            מה יהיה, אתה לא סופר את ולווט. הוזמנה ע"י שגרירות גרמניה, לא לשכת רוה"מ.

            אהבתי

            • mickey הגיב:

              חוששני שאורן צודק… אז כשתשתפר בהבנת הנקרא, דבר איתי… 😆

              אהבתי

              • ראש המדור הגיב:

                כעת ראיתי, בהקשר עליו מדובר זוהי סמנטיקה. בכל מקרה ומצב, זכותה של של ממשלה נבחרת X להודיע שהיא לא מעוניינת שבמפגש רשמי בין נציגי ממשלות נבחרות אחרת Y המייצגות את המדיניות של עמם, יופיעו גורמים החותרים נגד המדינה , למרות ש הם מקבלים את משכורתם גם מקרנות שמוצאן מאותה ….ממשלה Y.

                זכותה של ממשלת גרמניה לדרוש שבמפגש רשמי עם ממשלת צרפת לא תופיע נציגת עמותה הקוראת לאילסמזיציה של גרמניה, על אף שהיא מקבלת מימון ממשלת צרפת למען עידוד איסלמיזציה של גרמניה.

                אהבתי

                • אורן הגיב:

                  יה, תמיד בא ה"טעיתי אבל אני צודק". אתה ממשיך להפיץ עובדות לא נכונות. מרצה באונברסיטה שהוזמנה בזכות עבודה האקדמית ולא קישקוש הארגונים (שלולית בוץ שאתה משתכשך בה).
                  אתה מסיים בהוכחה ע"י היפותטיות, שזה חזק מעובדות, ומשכנע יותר משימוש בשכל.
                  המילה הבאה שראוי שתבדוק את משמעותה היא סמנטיקה.

                  אהבתי

      • ראש המדור הגיב:

        זו היתה אלגוריה למקרה שזה לא מובן. מדינת ישראל על שגרירותיה יכולות להחליט גם לחכוך בדעתן , על אותו משקל לבטל מימון של מי שלמשל קורא להחרים אותה ולבטל את ההזמנה שהזמין פקיד שמונה בזמן ממשלות עברו. למי ששכח, שגרירות ישראל כפופה למדינת ישראל ולא להיפך.

        מה שטוב שאנו שומרים על חוש מידה וביטול הזמנה, משווה ל"משתלב במרחב" שבו מתנגדים פוליטיים נזרקים מהקומה ה-12.

        ******
        ובשוליים מאמר מוסגר, על כך שבניגוד מוחלט לארה"ב הפקידים לא מתחלפים עם חילופי ההממשלה, בישראל פקיד שמונה למשל בימי המנגנון של אברום בורג לא יוחלף כי זה "מינוי פוליטי".

        אהבתי

        • אורן הגיב:

          בשוליים, יש שיטות משטר שונות, ישראל הושפעה מהבריטית. חומר בסיסי באזרחות. זה לא נכבה, מותר לדעת את זה.

          אהבתי

          • ראש המדור הגיב:

            אחת ההשפעות היא מהבריטים ויש בתחום השפיטה גם מהגרמנים.
            יש תכנים שצריך ומזמן לתקן.

            אהבתי

            • אורן הגיב:

              חוקי יסוד לא תכנים. תכנים שאפשר לקבל מארה"ב זה למשל מדינת כל אזרחיה.

              אהבתי

              • צביעות אופיינית. הכי נוח לאמץ את החלק שמתאים בהתאם לסיטואציה האבסורדית. אם כבר מצביעים לאמריקה, צריך ללמוד מהדמוקרטיה המהוללה את יישום האחידות והמשילות. כשנשיא נבחר פוסק בעניין מסויים לא תמצא בממשל כולו בעל תפקיד שייעז להתבטא אחרת באופן פומבי. משרד החוץ האמריקאי לעולם לא יגיש כמתאבן לאירוע או פגישה נציגי ארגונים קיקיוניים (ביחס לתמיכה הציבורית) שחושבים אחרת מהוד רוממותו.

                את הנפשות המעודנות שמייצגות אותנו במשרד החוץ הישראלי זה לא מעניין. כמחוסני פיטורים הם לעולם לא יוותרו על הקוקטיילים והאירועים של הנאורים בניו יורק וואשינגטון. עבורם הפאן נמצא בקייטנת המינגלינג ולעזאזל המדינה. במישור הדיפלומטי הנאציפיקציה מתגמלת בגדול.

                אהבתי

                • אורן הגיב:

                  אתה מצטרף לרמ"ד באי הבנת הפרטים. הוזמנה כמרצה, ולא כנציגת שום ארגון קיקיוני. וכאמור ע"י משרד החוץ הגרמני, שגם בשיטה האמריקאית שייך למדינה אחרת.
                  כאמור רמ"ד ואתה הם אלו שרוצים לאמץ חלק שמתאים ללא הקשר. ארה"ב היא רפובליקה נשיאותית. האשמה בצביעות היא מה לעשות האשמה עצמית מצידך.
                  החזרה שלך כתוכי על נאציפקציה כל הזמן, דוהה ומשעממת. וכבר מזמן לא ברור למה אתה מתכוון. נותרת המנצפקץ היחידי בבלוג. שמעתי על כדורסלן, שזה משחק ההגנה שלו.

                  אהבתי

                  • את הנאציפיקציה כבר לא צריך להוכיח, אבל חובה להצביע בשל הערפל.
                    מי שמתקשה להבין את הדיפלומטיה זה הצד הנאור. אם משרד ממשלתי ישראלי היה מזמין את נציג המחתרת הכורדית בטורקיה- משרד החוץ הטורקי היה שותק?
                    אין ספק, אתה מבין גדול בדיפלומטיה – ובהבנת הנקרא.

                    אהבתי

                    • אורן הגיב:

                      גם אתה "חזק" בהיפותטיות. אוניברסיטת תל אביב היא לא ארגון טרור. ולא הוכחת לי נאציפקציה, נתת קישור לארגון שדעתו שונה משלך.

                      אהבתי

                    • צריך כפית?

                      הציונות היא פשע ועדויות הפלמ"חניקים הן חלק מהטיהור של הפשע

                      דיעות שונות וחופש הביטוי, שמענו עליכם -הפלורליסטים הדגולים. יש הרבה דיעות מגוונות בהארץ, בהמון נושאים. הומואים, ערבים, שטחים, אומנות. גיוון מסמא עיניים.

                      אהבתי

                    • אורן הגיב:

                      ואיפה מצאת פה ענייני נאצים, כנראה מסר סודי בדילוג אותית. לטעמך רחבעם זאבי היה עושה נאציפקציה של מדינת ישראל כל מערכת בחירות.

                      אהבתי

        • thedude הגיב:

          שגרירות *גרמניה* בישראל – מצטער על הניטפוק, אבל מאחר ואתה ממשיך להגיב כאן אולי תטריח את עצמך ותבין לרגע על מה אתה מגיב – או שאולי העובדות לא ממש מעניינות אותך?

          אהבתי

      • האמיר הגיב:

        לפי AP, היא הוזמנה ע"י שגרירות ישראל בגרמניה ולא ע"י שגרירות גרמניה בישראל:

        Feldhay said in an email that she had travelled to Berlin at the invitation of the Israeli embassy in Germany.

        After her arrival, the embassy notified Feldhay that the head of the National Security Council, Yaakov Amidror, "refused to confirm my participation since I am a critical of the government of Israel".

        אי שטעו ב"הארץ" או שטעו ב- AP. מעניין מי פישל. בהתחשב בכך שהחצי השני של הידיעה של AP היא חצי שקרית, נראה לי סביר יותר ש"הארץ" צודקים כאן.

        במסגרת פסגת הממשלות יתקיים אירוע שולחן עגול בו ישתתפו הקנצלרית מרקל וראש הממשלה נתניהו יחד עם כעשרה אנשי אקדמיה ומדענים מגרמניה וישראל. אחרי הצהרות קצרות של שני המנהיגים, היה אמור כל איש אקדמיה לשאת דברים קצרים בתחום המחקר שלו.

        נראה לי שניסו למנוע את המבוכה שהיתה משתררת לו הפרופ' היתה מעדיפה לבקר את מדיניות הממשלה במקום לדבר על תחום המחקר שלה. בכל מקרה ישראל לא יוצאת טוב מהסיפור הזה: לא היה עדיף לברר מראש, לפני שהזמינו את פלדחי?

        אהבתי

  25. אורן הגיב:

    איזה רשימות שחורות. בר רפאל בצמרת החיפושים, Psy, שהשתמט משרות בצבא הקוראני מוליך את הטיובית. טוב שיש את עוזיאל הערכי. נסיכה, שבהתאם לנוהג המקובל, תמסור מנוזליה האינטימים לצפרדע הקרבית שלה, תוכל לדעם אם היא בהריון (מצפרדע משתמט אך הולל).

    אהבתי

  26. משה הגיב:

    מונחי החיפוש שפורסמו אמש מתייחסים למונחים צומחים. הפורנו ראשון מאז ומעולם.

    אהבתי

כתיבת תגובה