כותרות ראשיות
הכות' הראשית המעניינת ביותר הבוקר מופיעה בהמבשר: "סיירת מטכ"ל פועלת בעומק שטח סוריה".
רצ"ב פדף לקריאה. hamevaser251212. המקור: המגזין הגרמני פוקוס. אל תצפו להרחבה יתרה מעבר לרמת הכות'.
הדיווח הופיע אתמול במהלך היום באתרים השונים אך לא בעיתוני הבוקר.
טעיתי, 12:00: הידיעה התפרסמה אתמול בהרחבה בע' 6 בידיעות, עם כות' ענק, ולפני שבוע במעריב (מסאנדיי טיימס).
ידיעות מציב חידת היגיון הבוקר. הכות' הראשית, מפי "גורם מדיני רם דרג" אומרת "נתניהו מוביל לאסון" | "האישיות הבכירה מאשימה: 'רה"מ מצפצף על העולם, התנהלותו תגרום לישראל לאבד את ידידותיה" * על עמוד ענן: "המבצע הסתיים בכישלון מדיני מוחלט".
בע' 4 כותב איתמר אייכנר ("נתניהו מצפצף על כל העולם"): אם אחרי הבחירות ישראל לא תחזור לשולחן המו"מ "ישראל תאבד את העולם". אבל בתנאים שנתניהו מציב אין סיכוי להביא לחידוש המו"מ. וגם "אתה לא יכול להשתולל ולהכריז כל יומיים על בנייה במזרח ירושלים". וגם "נתניהו מתעלם מכך שאבו-מאזן פועל להרגעת השטח". עוד אומר הבכיר שאבו-מאזן הוא המנהיג הפלסטיני האחרון שאיתו אפשר יהיה "לחתום על סוף הסכסוך". וגם "הקמפיין של נתניהו עוסק בהישרדות".
ובכן ילדים, מיהו הגורם הבכיר רם הדרג?
הפותרים נכונה יקבלו דוקים.
האם הכותרת המוזרה בראשיותה בישר"ה, על "ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הרפז" אותה זומם יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ אורי אריאל, קשורה איכשהו לכות' הראשית של ידיעות? כמה חידות קשות ביום אחד. ראשי סחרחר.
אריאל הפכה לאוניברסיטה, וזו הכות' הראשית של מקור ראשון.
בידיעות, ע' 13, "ניצחון לאריאל: יש אוניברסיטה". בישר"ה: ע' 2 ובשער. בהארץ בע' 5, וכן בשער מתחת לקפל עם כות' גג אדומה. מעריב: ע' 14.
ידיעות ממשיך להלל בשער את גיבורות צבא הגנה לישראל. לוחמת הקרקל תקבל צל"ש מאלוף הפיקוד טל רוסו.
רבע שער וכפ' 2-3. לא פחות.
לשם השוואה: מעריב, ע' 24, הארץ, אף מילה, ישר"ה, הפניה ותמונה בשער וידיעה בע' 9.
ללוחמת רב"ט ש', אקדיש את גיבור צבא ההגנה של פוליאנה פרנק.
תהמולת בחירות
היי, גם ליאיר לפיד יש פצצה. כמה מקורי.
אנשי ארץ חדשה חדרו למשרדי ynet כדי לשאול את העורכים למה הם מצנזרים אותם באתר. נו, באמת למה.
זה סרטון הביקור, אלא שהוא צריך היה להתחיל במקום בו הוא נגמר. אז מה נאמר בשיחה שלא ראינו?
מליאת ועדת הבחירות החליטה לא לאשר את המילים "החזית להפלת שלטון ההון" משם המפלגה. אלדד יניב קורא לדיון חוזר.
שאריות ברשת מסכם את כל התנגשויות #ארץ חדשה.
תגידו לי שזאת בדיחה. לא, בבקשה, בראש עמוד הבית של הארץ מופיעה תפלצת הסקרים הזאת. אולי השאלה הבאה צריכה להיות עם מי הייתם רוצים לגמור את הערב? למה לא? אני רוצה לדעת עד כמה כל אחד מהחבורה הזו הוא סקסי בעיני עם ישראל.
למה יוסי ורטר ממשיך לקרוא לדברי נפתלי בנט "פליטת פה" אני לא יודעת. זה היה אונס ברוטלי של נסים משעל את בנט.
בעולם הסקרים של וואלה יש מהפכה שאף סקר לא צפה: במקום הראשון הבית היהודי. במקום השני ארץ חדשה. בחיי, נו.
הליכוד ביתנו במקום השלישי ועלה ירוק ברביעי. אין ספק שהמציאות האינטרנטית עולה על כל ארץ נהדרת.
העיוותים בעניין נפתלי בנט נמשכים. כותב דוד זונשיין:
מיד לאחר מכן הבין שאולי חשף עמדות שעשויות להפחית במקצת את מספר הקולות שעוברים ממש עכשיו מהמפלגה שלשמאלו לזו שלו, ומיהר לפרסם תיקון. 22 שנים הוא משרת בצה"ל ולא סירב פקודה, אמר, מדוע טופלים עליו את הדבר הזה?
מדבריו עלול להשתמע שאת ה"22 שנה" הוא אמר כתיקון, ולא היא. הדברים הללו נאמרו במהלך הראיון הנוראי.
אביגדור ליברמן VS נחום ברנע
ליברמן הוא להיט פייסבוק. 129 אלף אוהדים, כל סטטוס שלו גורף אלפי לייקים. את מי מעניינת חקירה אינסופית שבה איש ממילא לא מבין כלום. ליברמן הוא מלך ישראל.
וכך היה גם אתמול. יותר מ-2,000 לייקים ו-185 שיתופים לסטטוס שכתב שר החוץ נגד עיתונאי ידיעות, ברנע. מעניין אם התלהבות המפייסבקים היא משנאת ברנע או מאהבת ליברמן, או גם וגם.
וכה נפתח הסטטוס:
שמחתי לראות ביום שישי האחרון שנחום ברנע הקדיש לי פעם נוספת חלק נכבד מטורו השבועי. קראתי את דבריו של ברנע, שלטורו אפשר לקרוא "מיומנו של שקרן בלתי נלאה", ולא ידעתי אם לצחוק או לבכות לאור המחשבה על עד כמה "חתן פרס ישראל לעיתונות" יכול להיות בדאי ובעל דעות קדומות, על "רוסים", "אתיופים" או "ירושלמים", כל מי שהוא לא המילייה של ברנע.
טיעוניו בקצרה:
1. למרות דברי ברנע, הוא לא היה בעיר המחוז בניה-לוקה, מאחר שהמסלול היה בעקבות הסופר איבו אנדריץ', שלא כתב עליה.
2. בקבוצת אנשי העסקים הירושלמים עליה כותב ברנע, שמנתה עשרה אנשים היו רק שניים מירושלים.
3. הוא לא ערך שום ביקור חשאי בבוסניה-הרצגובינה, כי זה בלתי אפשרי כשר חוץ.
4. בעניין סימו טובול שמונה לקונסול של כבוד, והטענה שאישר רק למדינה אחת להעניק תואר כזה טוען ליברמן שדווקא העניק 29 תארים כאלו, רובם לאנשי עסקים שלא נולדו במקום.
5. דני אילון לא הודח מתפקיד סגן שר החוץ, ולכן גם לא הוחזר: לאחר שהתברר כי לפי החוק, עם התפטרות שר מתפטר באופן אוטומטי גם סגנו, הביא רה"מ לכנסת הודעה על מינויו "מחדש" של אילון לתפקיד עד להרכבת הממשלה הבאה, כפי שהיה אמור להיות ממילא.
6. מכחיש אירוע שהיה לכאורה בינואר 2012, בו מאבטיו פגעו בשומר אתיופי.
בשער ידיעות הבוקר:
נקמת המודח? "דני אילון העיד נגד ליברמן". בע' 6 (שכולו מוקדש לליברמניה) הכות' היא "אילון מסבך את ליברמן". אבל בידיעה, מלשכת סגן שר החוץ נמסר כי אילון כלל לא נחקר במשטרה. "מנגד, גורמים ממערת האכיפה אישרו אמש כי אילון אכן מסר עדות".
ואלוף בן מסכם את פועלו.
בישר"ה יש אזכור לעדותו של אילון בשער, והרחבה בע' 7 על העדות שעוד לא הייתה, כמו גם דיווח על מפעלות ליברמן נגד ברנע (ר' דיווח למעלה).
במעריב, ליברמן הוא כות' מרכזית בשער "פרשת ליברמן והשגריר – התסבוכת". באתר בכות' הידיעה מאשים ליברמן את התקשורת.
אישתון VS צה"ל
אישתון מציע לצה"ל עסקה בעמוד הפייסבוק שלו ומציב לצבא אולטימטום. בתמורה הוא מבטיח שילך לכלא. אין לי ספק: צה"ל ישחרר לו את כל הרשימות עד הלילה.
היום יום שני, 24.12.2012, 21:30, שבעה חודשים אחרי יום הזיכרון, בו הכרזתם על 126 חללים. קחו לכם 24 שעות. אם תשחררו עד מחר בערב רשימה עם 126 שמות ורשימה מקבילה עם 126 סיבות מוות לצד התאריכים של הארוע, שהתוכן שלהן אמיתי, ותתחייבו לשחרר את הרשימות מאז קום המדינה תוך שבוע וכמו כן תוציאו הודעה רשמית של משרד הביטחון כי מעתה תשחררו את כל הרשימות העתידיות, אני אודה באשמה בסעיפים המיוחסים לי כרגע ואשב בכלא מבלי להגיש ערעור (למרות שאינני אשם). מילתי היא שבועתי. אני לכלא, המידע לחופש – זה נראה לי מחיר הוגן.
כתבו על הפרשה: (חוץ ממני בשוטף וברגיל) שרה ליבוביץ-דר, אלוף בן
ובינתיים במעריב
ההפגנה שצריכה הייתה להיערך אתמול מול ביתו של מפרק מעריב, שלמה נס, לא נערכה, כי נס הזדרז והגיע לבית מעריב. הנה שני תצלומים מהאירוע. הראשון יותר ממצוין, מאחר שהוא מביע את שאט הנפש של נס מהיבחושים שהוא צריך להתמודד איתם.
והנה תיאור האירוע מתוך ההודעה לעיתונות של ארגון העיתונאים:
נס מצידו ניסה להסביר כי כבר שילם להם המשכורת על חשבון חודש אוגוסט ומיני הסברים שונים שלא הניחו את דעתם של העובדים. "אם אנחנו עובדים, צריך לשלם לנו כסף", אמרו , "לא ייתכן שיעלימו מאיתנו כסף בלי לומר לנו זאת מראש. הסדר על תשלום צריך להיעשות מולנו ולא על דעת עצמך". בשלב מסוים נכנס נס לבניין וליוו אותו מספר עובדים שהמשיכו לדרוש ממנו תשובות ואת כספם.
בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק
ארץ נהדרת? מה תגידו? (רייטינג: 36.7%) בהארץ לא אומרים כלום. מדוע? מסתפקים בזיו יצחקי בעכבר. אלקנה שור במעריב די מרוצה, אבל חושב שהמציאות עולה על המוצג. מאידך הוא מרוצה מהגאדג'ט Ibennett. אני הרבה פחות. גם אריאנה מלמד חושבת שהחדשות יותר מצחיקות. ואיתי סגל: איחור לא אופנתי, והמקור, מה לעשות, עולה על החיקוי (למשל מירי רגב). שיר זיו אומרת שמאכילים אתכם בכפית. לילך וולך בוואלה מרוצה.
ביקשתי מ-mako להסיר את התגובה הזו מהטור מי נגד מי, אבל הם התעלמו. אולי מכתב מעורך דין יועיל.
עדכון, 11:53: תודה רבה, התגובה הוסרה.
עודד אברהם עשה, לבקשתי, חיפוש גוגל לצירוף "ימיו של אסד ספורים". ראו כמה זמן כבר אומרים לנו זאת.
מח' הגהה
אלא אם לא הבנתי את המשפט: הייתכן שאריאנה מלמד טועה בזכר/נקבה? וגם: "אלו סוג הבדיחות"?
זה יותר חמור מסוף העולם.
לפני פיזור
אוי, כן, לא דיווחתי על הרומן של המורה להתעמלות בן ה-45 והתלמידה היפה מאוד בת ה-15 בתיכון היוקרתי במרכז הארץ (בשפלה). הרחבה בידיעות, כפ' אמצע.
ואחרי סגירת הגיליון: אף אחד מהאישומים נגד גלנט אינו נכון? מה? גלנט, סליחה?
הפרעוש בשיאו.
למרות שחלק מהשערים הובקע בפנדלים ודחיקות סמוך לשער האוסף מדהים בכמות ובאיכות. כמו ג'ורדן בשעתו, תופעה. אחוז ההבקעות ממצבים נייחים, הבעיטה בעוצמה המתאימה, הדיוק ושינויי הכיוון והמהירות. וכל זה לפני הבישולים והתרומה האדירה שלו להתקפה. בספק אם נראה מישהו כמוהו.
אהבתיאהבתי
טעות, אין להשתמש בחוק של "העלבת עובד ציבור", לפגוע בחופש הדיבור.
אהבתיאהבתי
הערת אגב: משומה בימים האחרונים לא הבאת את תמונת השער של עיתון הארץ ראשון/שני.
אהבתיאהבתי
תסתכל שוב
אהבתיאהבתי
ולווט, מה עם איזה פוסטורח מהמדסלייק הסדרתי?
יש אדם שבא לפה כל יום רק כדי להעביר דיסלייק על כל התגובות.
כאילו, רבאק. לפחות תבחר צד.
אהבתיאהבתי
תואו"ת צדקה בשגגה (שוב). מדובר בנסיון להטות תוצאות לצרכי הימורים לא חוקיים.
רעיון מצוין לתת לדוסטוייבסקי פוסטוריח.
אהבתיאהבתי
בנוסף לא מובנת הדרישה שלך לבחירת צד. מדובר באדם אנין, שמאוכזב מהמגיבים ללא קשר למוצאם העדתי.
הוא רואה בנו אנשים מחורבנים בעלי דעות פוליטיות מגוונות.
אהבתיאהבתי
אין ספק שאתה היית מדסלייק לעצמך לו רק היה ניתן טכנית.
אהבתיאהבתי
ואתה היית מלייקק לעצמך, לו היית מתרגל יוגה.
אהבתיאהבתי
דווקא המתרגלת שלנו ביטלה לחלוטין את האפשרות אצלה.
כנראה מתסכול מאי הגעה ליכולת עצמונית לאחר שנים של תרגול.
אהבתיאהבתי
אם יש דבר בולט המאפיין את השמאל, הוא חוסר היכולת לספור:
אהבתיאהבתי
אני חייב הסבר לוגי לפסקה הבאה:
אהבתיאהבתי
לא מסביר רק מעיר: לא נוספה הצמדה למדד.
אהבתיאהבתי
התוספת של 300 מיליון היא לסל קיים של 7 מיליארד.
זו תוספת של 4.2%, שזה הרבה מעל למדד (~1.5%) ומעל ל"טייס האוטומטי" של התקציב (1.7%).
ואם התוספת היתה כוללת הצמדת מדד, וסכומה היה מעודכן לסכום האסטרונומי של 304.5 מיליון ש"ח, האם אז היו נחסכים מאיתנו ה"סופרלטיבים" ומשפטים כמו "התוצאה היא ששוב אלפי חולים נותרו ללא מענה טיפולי"?
אהבתיאהבתי
תלוי…
תלוי באיזה צד של התוספת אתה נמצא.
בצד שאישרו לו או בצד שהחליטו שיתפגר.
אהבתיאהבתי
יש המון פאקים בסל התרופות. אין טעם להיכנס לכולם.
המדד לבדו היה אמור להוסיף לתקציב (אם הוא אכן 7 מיליארד – ברדיו נקבו בסכום אחר) מעל 100 מיליון ש' כלומר התוספת האמיתית היא רק 200 מיליון. 100 מיליון יכול להיות גם אלפי חולים.
להבנתי בעייה הרבה יותר גדולה היא אי השקיפות במחירי התרופות. דוגמה. בכמה באמת הקופות קונות לעומת כמה המדינה מחזירה להן עבור הקנייה. מההפרשים פה אפשר, כנראה, לתת טיפול תרופתי לעוד אלפי חולים.
אסור לשכוח גם שספקי חו"ל מעדכנים מחירים בהמון מקרים (לפחות) פעם בשנה לפי העלויות שלהם.
אהבתיאהבתי
חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם נכנס לרשימת החיסונים הניתנים במסגרת בתי הספר.
לחסן או לא לחסן?!
אהבתיאהבתי
אני ממש לא מתיימרת להבין בחיסונים וסכנתם אבל יש (גם) ברפואה דבר שנקרא סטטיסטיקה וכמו בכל טיפול רפואי יש סכנה גם בחיסונים.
אם מחסנים (או כל הליך רפואי אחר לצורך העניין) נניח 100,000 בנות ומתוכן ניצלו מהמחלה נניח 1,014 בנות אבל היו גם כמה מקרים בודדים של הסתבכויות (ולא כל סיבוך הוא מוות או נוראי כמו הדוגמה שהבאת) אז השאלה של כדאיות עומדת על המדף להחלטה.
אם יש יותר מדי (וזה מונח נזיל ומשתנה לפי יותר מדי אינטרסים) הסתבכויות אז בד"כ מפסיקים עם ההליך הרפואי.
כמובן שאם אתה הוא זה שנפגע אז כל התמונה נראית אחרת. החיים נמשכים.
אהבתיאהבתי
תודה
אהבתיאהבתי
השתמשת היום ב: אונס ברוטאלי, גרוע מסוף העולם, ותגידו לי שזו בדיחה. סליחה?
אהבתיאהבתי
סרטון חדש עורך השוואה בין היחס של נסים משעל ליאיר לפיד וליחסו לנפתלי בנט:
http://www.shareyot.co.il/?p=5432
אהבתיאהבתי
רק על האומץ להיכנס לעמוד הפייסבוק של אביגדור ליברמן מגיע לך פרס. את באמת חושבת שמישהו מחבריו (גם כן חברים) יודע בכלל מי זה נחום ברנע? לא שזה כזה חור שחור בהשכלה לא לדעת מיהו, אבל האספסוף שמציף בהמוניו את דף הפייסבוק של הדיקטטור הדמגוג, זה אותו אספסוף נבער, המוני, ימין-קיצוני מכיכר ציון שמבין רק (דיבורים על) כוח. אותו אספסוף שביום הבחירות הקרוב יירה את יריית הפתיחה למלחמה הבאה.
ארץ מדורדרת.
אהבתיאהבתי
איזה אספסוף ירה את יריות הפתיחה במלחמות הקודמות?
אהבתיאהבתי
היבוסיים?
אהבתיאהבתי
חז"ן, לאיזה מלחמות קודמות אתה מתכוון?
אל תיתן לדמנציה לבלבל אותך. מלחמות ישראל מתחלקות לשניים: לפני ואחרי מלחמת לבנון ה-1.
אהבתיאהבתי
לפני מלחמת לבנון ה1 = עצמאות, ששת הימים, התשה, יום כיפור.
אחרי מלחמת לבנון ה1 = אוסלו, לבנון 2, עופרת יצוקה.
סליחה על הדמנציה, אבל האם אין אלו מלחמות שבהן נורתה יריית הפתיחה על ידי האספסוף שמציף את דפי הפייסבוק של הוויבערס?
אהבתיאהבתי
האספסוף שציין לליברמן בפייסבוק יושב במולדבה, לא בכיכר ציון. אלה מכיכר ציון – לא בטוח שהם פותחים פייסבוק.
אהבתיאהבתי
אם בארזים נפלה צנזרת.
דון חואן בגירסה המקומית. קישוט, קישוט.
אהבתיאהבתי
זה מעניין.
כלומר הוא טוען שאין מה להסתיר, וNGO מוניטור סתם מדמיינים.
אבל מצד שני הרי כותרת הידיעה ב"הארץ" ועיקר תוכנה הם:
כלומר – יש בהחלט מה להסתיר. כנראה שלא הכל "מפורסם באתרי אינטרנט".
אהבתיאהבתי
בכל מקרה הטענה של ספרד לא רלוונטית.
זה החומר שביקש שטיינברג מהאיחוד:
לא מעניין אותו רק המספרים הכלליים (שחלקם אם לא רובם אכן מפורסמים באינטרנט), אלא כל הפרטים והתהליך. בקיצור, שקיפות. כמו שאישתון ותומכיו רוצים.
אהבתיאהבתי
כן, הגיוני לתת לפוגעים בזכויות אדם כלים לפגוע גם בארגונים. אם יש דבר בולט המאפיין את הימין, הוא חוסר היכולת להבדיל בין זכויות אדם לתעמולה.
אהבתיאהבתי
מי פוגע בזכויות אדם? שטיינברג?
אז אתה מצדיק אי-שקיפות מסיבות בטחוניות?
חוסר היכולת להבדיל בין זכויות אדם לתעמולה זה דווקא מאפיין של השמאל הקיצוני.
אהבתיאהבתי
בעדינות. מוסדות וגופים שלטוניים פוגעים בזכיות אדם. הארגונים מגנים עליהם. בימין רגילים לתפוס את נושא זכויות הדם, כסוג של פינג פונג תעמולתי. 'אתה אמרת פלסטינים, אני אומר כורדים'.
שטיינברג רשאי לבדוק אי דיוקים, לחשוף אויב הפועל במסווה של ארגון פיקטיבי, או שישמו אסור עפ"י חוקי הבחירות.
אין לתת עידוד לכשל התפיסתי שלו, שמונע ממנו להבין את קיומם של ארגונים
העוקבים באופן ביקורתי על חריגות של מדינתן. הוא למעשה מבקר את הרעיון של זכויות אדם אוניברסליות.
אהבתיאהבתי
אז אם לא שטיינברג היה מבקש את זה, אלא עיתונאי פרו-שקיפות כדוגמת דרוקר (אפילו אירופאי לצרכי פנים), אז כן היית/היו משחרר/ים את החומר?
הוא מבקר את הרעיון של שימוש בזכויות אדם כאצטלה לפעילות מדינית חתרנית. כל מי שבעד זכויות אדם צריך להיות שותף לזה.
אהבתיאהבתי
כן, פוטין לדוגמא שותף לרעיון הפעילות המדינית החתרנית. ניתן לדרוש שקיפות ניהולית, אך לא לערב בויכוח התכני הפנים ישראלי. על שטיינברג להוכיח שארגון זכויות הוא ארגון קש, ובשפה של זכויות אדם אוניברסליות, ולא בפרמטרים של "אם תרצו".
העובדה שהתרומה ניתנת לגופים הנמצאים במחלוקות פנימית בישראל, ידועה לתורמים.
בקשר לאם שלך, גם שטיינברג הסורי יבקש שקיפות.
אהבתיאהבתי
מה הקשר לארגוני קש והוכחות?
שטיינברג מבקש לקבל חומר של האיחוד האירופי על בסיס חוק חופש המידע שם. אין קשר בין הבקשה למה עושים הארגונים הללו עם הכסף.
זו בקרה אזרחית על הוצאת כספי ציבור אירופיים, לפי חוק.
עובדה שבקשתו נדחתה לא בגלל "חוסר בהוכחות" (שאינן רלוונטיות לבקשה), אלא מסיבות "בטחוניות" – חשש שהפראים במזה"ת יתנכלו לפעילות הארגונים (מסתבר שיש פה באזור גורמים יותר אנטי-זכויות-אדם משטיינברג!).
אהבתיאהבתי
שועלן, רמת הציות עולה במצבי עמימות.
זאת התורה על רגל אחת. ארגוני הסיוע מאירופה לא יהיו שקופים לעולם- אבאאדן!
אהבתיאהבתי
ההגיון של היונה, שוב בעמידת פיסוק על שני קיאקים. שלא יתלונן אחר כך על הכאב.
כנראה שיש קשר פרוזודי, המובן ליונה, בין הלינק לנושא.
אהבתיאהבתי
כרגיל, הויכוח מתנהל בסיסמאות בלי שאף אחד בכלל יטרח לקרוא את פסק הדין ולהבין במה מדובר. למה לתת לעובדות לבלבל אותנו?
במסמכים שנמסרו לשטיינברג מחקו מידע לגבי אנשים מסיבות של הגנה על הפרטיות והביטחון של האנשים האלה, אבל לימין מספיק שלא נענו לבקשתם והופ יש פה קונספירציה. וכמובן שהעובדה שכל יום בארץ ישראל אלפי פלסטינים ממשיכים להינמק במעצר מינהלי על סמך מידע ״חסוי״ לא תפריע להם לצעוק שצריך שקיפות, כי כמו תמיד, ימנים יגנו על זכויות אדם רק שכשמדובר בשלהם.
הערת אגב: שועלן, צא לחופש. בשבועות האחרונים ניכרת ירידה ניכרת ביכולות הקוגניטיביות שלך, הקונצנזוס הימני בתגובות פוגם באינטיליגנציה שלך.
אהבתיאהבתי
אני מניח שאם תתבקש למסור שמות תטען כי מחקו מידע לגבי אנשים מסיבות של הגנה על הפרטיות והביטחון של האנשים האלה.
למה לתת לעובדות לבלבל אותנו?
אהבתיאהבתי
אתה צודק, זו טעות להסתמך על דיווח של הארץ בנושא.
אן שתממן לי חופש או שתעזור לאורן, מיקי וז'וס להשאיר אותי בכושר.
אהבתיאהבתי
תשמע, אני מודה שלא קראתי הכל, אבל מסעיף 26 אני מבין שמה שצונזר זה:
א. שמות אנשי האיחוד האירופי שעסקו בהערכות ובטיפול בפרוייקטים, ולא שמות אנשי ארגונים שיש חשש לבטחונם.
ב. פירוט חלוקת הציונים שניתנו לפרויקטים המוצעים.
ג. כל מסקנות מסמכי המעקב והביקורת על בפרוייקטים.
בקיצור, כל מה שצונזר נובע מאינטרסים של האיחוד בלבד ואי רצון לחשוף איך מתנהל העסק.
אהבתיאהבתי
תמשיך לסעיפים הבאים 28, 29:
the NGOs carry out their activities in an unstable environment and under constant threat of armed conflicts and that there is a high risk of those activities attracting hostile attention which can range from the publication of newspaper or internet articles to hate-mail campaigns and even threats to moral and/or physical integrity, which may have implications for public security. The disclosure of the blanked out parts of the requested documents would put in the public domain detailed information on the projects concerned which could be used to exert pressure on the persons concerned, including threats of harm. The Commission states that those persons are not only the persons working for the NGOs at issue and the other recipients of grants, but also the persons involved in the selection and evaluation process of the various projects concerned.
It takes the view that disclosing their identities could expose them to the risk of harassment from persons or organisations that disagree with the conclusions of those committees
לי זה נראה מאוד סביר שאם פקיד כזה או אחר באיחוד האירופאי החליט לאשר פרוייקט מחשבים בבית ספר ברמאללה או תוכנית למפגשי נוער ישראלי וערבי או וואטאוור, הוא לא רוצה להיות מתויג כ״אוהב ערבים אנטישמי״, או לחילופין כסוכן של השטן הגדול. ואם נדמה לך שועלן שזה מוגזם לחשוב ככה אז אולי לרגע התבלבלת לחשוב שאנחנו חיים בפינלנד.
אהבתיאהבתי
אין ספק שהסיכון הגדול לעובדי האיחוד האירופי מגיע משטיינברג ושות'.
אהבתי את האיזון בדבריך.
תכל'ס לא מעניין אותי בכלל שמות הפקידים שלהם.
למה אבל הם לא מפרטים את הציונים ואת המסקנות?
אהבתיאהבתי
ראה עד היכן מגעת חוצפתך –
ארגוני הסוכנים הזרים פועלים להצפת ישראל בערבים ובמסתננים באמצעות עתירות שונות ומשונות ("איחוד משפחות", "מניעת החזרה חמה" וכו'), קוראים לחרמות על ישראל ולרדיפת חיילי צה"ל, ואתה עוד מעז להלין על מי שמנסה לברר מדוע מדינות זרות(!) בכלל מממנות את כל הפעילויות הנ"ל.
אהבתיאהבתי
טעימה.
אהבתיאהבתי
אז ככה:
"גורם מדיני רם דרג" הוא שם הקוד המפורסם לראש הממשלה וסביבתו המיידית.
מכיוון שאין שום סיכוי שביבי ילכלך על עצמו, גם לא בהפוך על הפוך, וכך גם לא ראש לשכתו – אפשר להתקדם לשר החוץ ושר הביטחון.
"ראש הממשלה מצפצף על העולם" הוא לא משפט שייצא מפיו של אביגדור ליברמן. נקסט.
"מבצע עמוד ענן הסתיים בכשלון מדיני מוחלט" הוא לא פסוק שיאמר אהוד ברק, לסיום כהונתו / חייו הפוליטיים לעת עתה. הלאה.
גורם מדיני רם דרג…. זה תמיד שם קוד לראש הממשלה. אבל לא יכול להיות שזה ביבי. אז…. מי?
אה, כמובן. מישהו שהיה ראש ממשלה, ושעכשיו מתנהל נגדו משפט, ושחושב שהוא בלע את כל החוכמה בעולם. ברור. זה האיש שמתאים לו לומר שעמוד ענן הסתיים בכשלון מדיני (כי מלחמת לבנון השנייה פשוט הייתה מדהימה) ושביבי מצפצף על העולם. בעצם: הוא גם אומר את זה און רקורד כל הזמן וללא הרף. והוא גם די מקושר ואהוד בידיעות, אם לנקוט לשון המעטה.
מתי האיש הזה כבר ייצא מחיינו, לעזאזל? אם הוא לא מתראיין ואומר את השטויות שלו אז הוא נואם ואומר אותן ואם לא אז הוא מופיע עם מסכה כגורם מדיני רם דרג? אוווף.
אהבתיאהבתי
הדוקים בדרך.
אהבתיאהבתי
אם אתה צודק (ואכן יש מצב), זה לא מסיכת אנונימיות, זה יותר גרוע.
זו הטעייה מכוונת מצד נוני-אולמרט בשביל ליצור מצג שווא של ביקורת מבפנים.
אהבתיאהבתי
יותר סביר שמדובר בהוגה המזרח התיכון החדש
אהבתיאהבתי
גם כאן. האישיות האחרונה לפני המדבר.
אהבתיאהבתי
ואללה.
איך שכחנו את שימון.
אהבתיאהבתי
שימון הוא לא גורם מדיני בהגדרת תפקידו.
אהבתיאהבתי
תפקידי בני האנוש קטנים עליו. כנראה שמדובר בחוזה תנכ"י שהתגלגל שוב והופיע בתקופתנו. זה לא עמוס, בטוח.
וַיַּעַן עָמוֹס וַיֹּאמֶר אֶל אֲמַצְיָה לֹא נָבִיא אָנֹכִי וְלֹא בֶן נָבִיא אָנֹכִי כִּי בוֹקֵר אָנֹכִי וּבוֹלֵס שִׁקְמִים.
אהבתיאהבתי
היית צריך לכתוב :שמש בגבעון דום וירח בעמק איילון.
לא סביר שברק משתף פעולה עם ידיעות שמשתף פעולה עם אשכנזי ולכן נותר סגן שר הביטחון או סגן שר החוץ.
אהבתיאהבתי
זכית בניחוש, שהוא בעצם ניתוח מצויין של האפשרויות. לקחת בחשבון את עמדותיו של הפוליטיקאי הוותיק ביותר בארץ.
מגיע לך יותר מדוקים.
❗
אהבתיאהבתי
זאת היתה תגובה לחייל זקן על הניחוש: שימון.
אהבתיאהבתי
קישקוש, גורם מדיני חייב להיות בעל תפקיד עכשיו. ברק, מספיקה רבע אונה.
(כשלון מדיני, להבדיל מצבאי).
אהבתיאהבתי
בעמוד ענן ברק התנגד למהלכים המדיניים?
הוא רצה להיכנס קרקעית?
אהבתיאהבתי
הוא לא ניהל את המגעים המדיניים, קרי ניסוח ההסכם. כמקובל בפוליטיקה, הוא הביא את הגנים המוצלחים, הפגמים באחריות משפחת בת הזוג.
אהבתיאהבתי
תשמע, יכול להיות שזה הוא, אני צריך לראות את כל הידיעה כדי להחליט.
אתה שולל לחלוטין אפשרות של פרס?
אהבתיאהבתי
תואו"ת צודקת בשגגה, נשיא הוא אישיות בכירה ולא גורם מדיני.
אהבתיאהבתי
אתה סומך עד כדי כך על כותרות בידיעות?
אהבתיאהבתי
אני מתייחס למושג כ"לא לייחוס פורמלי", כלומר ללא מטרת טשטוש זהות.
אהבתיאהבתי
טוב, אז כנראה שהם עשו עבודת ריטוש יותר מדי טובה, כי אנשים פה כבר הגיעו לאולמרט ופרס.
אהבתיאהבתי
צ'מע, לעתים גם אנשים פה טועים, אפילו אני (היפותטית), אי אפשר להאשים תמיד את התקשורת הלא מנוקדת.
אהבתיאהבתי
עופר, ראש הממשלה לא צריך את ליברמן כדי שנדע שהוא מצפצף על העולם. נתניהו בכבודו ובעצמו אמר בראיון לפני מספר ימים שלא מעניין אותו מה האו"ם אומר. והוא גם מתנהג וימשיך להתנהג כך, עד הסוף המר.
אהבתיאהבתי
כתבת ספורט צבע כאילו רגילה אבל עם נושא שהיה טעון לפני כשנתיים.
צריך לקרוא גם בין השורות.
ראשית, תמיר לא משחק כבר המון זמן, עוד לפני פציעתו היה כשלון מקצועי לא קטן. כנראה יש פה נסיון להחזירו לתודעה לקראת החלמתו.
מכבי חיפה ניסו לעשות מעשה חסד והחזירו אותו ארצה בעלויות מטורפות, עוד שטות מבית היוצר של הדון הירוק שבכוח מנסה להיות הגורם היחיד שמשפיע וקובע גורלות בכדורגל הישראלי.
סיפורי המייסס של תמיר על רצון המשפחה לתרום את איברי אביו הם לא אמת (במילים עדינות) אלא נסיון להיראות כאילו בסדר.
כולם יודעים שעיקר ההשפעה שלא לתרום באה מהצד הדתי בעניין, של רבנים ובאבות שהמשפחה כל כך רצתה להאמין בהם. אחד המשפיעים ביותר היה, כדורגלן העבר, שחזר בתשובה, אלון קפלן.
אהבתיאהבתי
נו, בנט אמר שהדיבורים על הסירוב רק יעלו לו את המנדטים.
אמר וצדק.
אהבתיאהבתי
ליברמן התפטר והרס לאלדד יניב את הקמפיין.
ישב הגאון וחשב איך בכל זאת מביאים 2-3 מנדטים.
את מי העם שונא יותר מאת ליברמן? את מי? את מי?…
אה, יש לי! את YNET!
חבל שהוא לקח כבר את האות ז'. היה עדיף לו Y.
לפחות ועדת הבחירות מנעה ממנו לכתוב מה שרצה, אם יכתוב במקום "החזית להפלת YNET" הוא בטוח יעבור את אחוז החסימה. עוד לא מאוחר.
אהבתיאהבתי
נו אמא, הבטחת שלא נאכל יותר תהמולה בחירות.
אישתון, והבחירה שלו להפוך דווקא את סיבת המוות לעניין עקרוני מוזרים בעיני. כתב בעבר פוסטים שסיקרו נושאים יותר מהותיים בדרך מעוררת הערכה. מקווה שלא מדובר בשידור חוזר של מקרה הבל החן. השיר של פוליאנה עלול להרוס את הקרעיסטמיעס. הלחן, הביצוע והמילים. שלט אזהרה קטן מתבקש.הקוצב התחרפן לי.
אהבתיאהבתי
הייתי בטוחה שכל באי הבלוג מורידים שוטים עם פוליאנה מאז 1986.
אהבתיאהבתי
יש מיעוט נחוש מדי, שהעדיף לפתח שפשפות בצבא ההגנה. סוג של גירוי אינטלקטואלי.
אהבתיאהבתי
למיטב זכרוני הקודח ב-86 לא היו שוטים או צ'ייסרים רק דרינקים. בקארדי קולה או גין & טוניק. המבינים שיחקו אותה ב- J&b למליינים היה קוק והחנונים הסניפו מדלל טיפקס. הכל היה מסודר והגיוני חוץ מפורטיס. מלך.
אהבתיאהבתי
היה גם חשיש, בשפע.
אהבתיאהבתי
הדברים של ליברמן:
כשאני קורא את הטקסט הזה של ליברמן, אני שומע בראש את אסי כהן מחקה את ליברמן. זו גדולתו של קומיקאי. לא יאומן אסי כהן הזה. רק המבע בעיניים של הדמויות שהוא עושה יכול להצחיק.
אהבתיאהבתי
אם האישיות הבכירה היא ברק, והידיעה בכותרת ישר"ה היא של מרגלית, אין כאן הפעם התנגשות צהובונים. לראש סחרחר מומלץ ג'וינט ולא דוקים.
אהבתיאהבתי
אהבתי את הניסוח. זה לא אומר דבר לגבי סוף הסכסוך והמלחמה בישראל בפועל.
מישהו בynet פשוט חומד לצון או מנסה להטריף את דעתו של קלמן ליבסקינד.
אהבתיאהבתי
מכאן:
אהבתיאהבתי
המורה, הגורם הבכיר הוא כמובן המקור של סילברסטיין.
אהבתיאהבתי
מעניין מה, מבין הסקרים, בחר הארץ להציג בדף הראשון.
אהבתיאהבתי
לפי חיפוש הגוגל, הפעם הראשונה שהופיע המשפט "ימיו של אסד ספורים" היתה ב- 7 בדצמבר 2011, לפני שנה ושבועיים. האחראי למשפט היה לא אחר מאשר שר הביטחון אהוד ברק.
ברק הודיע על פרישתו מהפוליטיקה ב- 26 בנובמבר 2012, קצת פחות משנה לאחר האמירה.
אהבתיאהבתי
שאלה למוזס: כמה פעמים ניתן לאבד את העולם?
אהבתיאהבתי
למה אתה שואל אותנו, שאל את נוני מוזס, הוא תמיד שמח לענות על שאלות.
אהבתיאהבתי
תודה נוני
אהבתיאהבתי
אני רואה שלא התייחסת ל"שאילה" של ארץ נהדרת ("בקיצור") מתוכנית צרפתית, עליה התרעתי בתגבובי הפוסט הקודם. אולי כדאי להוסיף?
אהבתיאהבתי
אתה יכול להוסיף כאן, או לחזור על עצמך. אני תש כוחי להיום.
אהבתיאהבתי
אתה חושב שזה "סקופ"?
זה נאמר בגלוי מראש, כולל בראיון שלונקק בשבוע שעבר.
אהבתיאהבתי
מה פתאום סקופ?
אהבתיאהבתי
בוקר טוב.
ועכשיו לקרוא.
אהבתיאהבתי
הו, התחילו לעשות בדיקת אשכים בכניסה לבלוג. אני מהמר שתואו"ת אחראי לתגובה במאקו.
אהבתיאהבתי
התגובה של תואו"ת לא נמצאת במאקו, כנראה הזיית טרוף שלך.
אהבתיאהבתי