אצבעות שחורות 28.12.12

[poll id="66"]

מוספשבת/ מעריב

אם תחביבכם הוא למצוא מיהם החיילים המוסתרים מאחורי אותיות, הנה. סגן י' היא נווטת הקרב שסבא שלה היה טייס סקייהוק במח' יום הכיפורים שמסוקו נפגע והוא נאלץ לנטוש אותו. הוא מוגדר כחלל שמקום קבורתו לא נודע.
מהפרטים המופיעים בראיון של חן קוטס בר אפשר למצוא מיד מיהו הסב:
נולד בשנגהאי ב-1930, וכשנהרג היה בן 43. הנה הסב, שמעון אש. אביו של הטייס ג', דוד שלה. אביה של י', ר' אש אינו טייס אלא רס"ן (שפרש) בח"א. י' אש, 22, היא שחקנית כדורעף. האמת היא שהמשכתי בחפירה, אבל די, נשאיר משהו לאורחים. אז למה אני מדגישה את הפרטים? כדי לתאר את האבסורד. או שאתם חושפים את שמות הטייסות והטייסים, או שאתם מטשטשים את הפרטים. כפי שידוע, חצי הריון הוא מצב שאינו קיים בטבע.
אז מעריב קיבל את הנווטת י' בעלת אילן היוחסין, ואילו ידיעות את הנווטת הדתייה תמר, שמתברר כי עברה תאונה בטיסת הסולו שלה, ומשהחלימה והורשתה לחזור לקורס הועברה לניווט. עד מתי נוכל למכור את בנותינו שבשחקים למולך (דו"צ).

המוסף לשבת/ ידיעות

נחום ברנע לא כתב השבוע. כנראה נעלב מדברי אביגדור ליברמן, או שהוא מתכנן את תביעת הדיבה, או שהוא טס לסקי.

סימה קדמון, אהובתו הסודית של חייל זקן מספרת למה לא פורסמה המודעה הזו בידיעות:
benetmodaa

בהארץ, במעריב ובחינמון ישראל היום קיבלו את המודעה ופרסמו אותה כמו שהיא. בידיעות אחרונות חזרו למשרד הפרסום של גיל סמסונוב, מנהל הקמפיין של הליכוד ביתנו, ואמרו שיש בעיה לפרסם מודעה לא חתומה, ושהיא תתפרסם רק אם יצוין בה מי עומד מאחוריה. כל ההתדיינות הזאת התרחשה בלילה, סמוך מאוד לסגירת העיתונים. אנשי סמסונוב סירבו תחילה להיענות לדרישה. זמן קצר לאחר מכן, כשהעיתון כבר נסגר, הם התקשרו ומסרו שמי שיהיה חתום על המודעה הם מילואימניקים תומכי הליכוד ביתנו. וכך באמצע הלילה, תוך פחות מחצי שעה, נולד לו ארגון חדש: מילואימניקים תומכי ליכוד ביתנו.

ז'ורנל

המוסף שעדיין מפרפר פרפורי גסיסה לפני שהוא הופך מגולם לפרפר, כך מספרים לנו, מורכב משני חלקים. בשלוש הכפולות הראשונות כתבו אנשי מעריב על הדברים הטובים והרעים שאירעו בתרבות בישראלית בשנה החולפת. למשל? גנגנם סטייל וחטופים זה רע,  וודי אלן ולהקות בנים זה טוב. החצי השני של המוסף הוא כתבה אחת עם שחקנית, כנראה מוצלחת, בשם יערה פלציג.
למה זה רע? כי אין קשר בין שני החלקים. כי הראיון עם השחקנית תקוע כעצם בגרון. מוסף עם כתבה אחת מעיד שמשהו לא ברור לגמרי למי שעסק בעריכתו.
מה צריך היה לעשות? להקדיש את כל הגיליון לסיכומים, אם כבר. איך ממלאים את כל העמודים? מגדילים תמונות, מבקשים מאלו שכתבו 100 מילה על איקס לכתוב נניח 200 (תוך בחירת האלמנטים המרכזיים לטוב ולרע).
התוצאה, נכון לעכשיו, רעה. זה לא עיתון.

שישבת

כניגוד לכות' הראשית של מעריב שלשום, שעוררה עליה את זעם דוברת משרד הבריאות, בת-חן אפשטיין אליאס בכתבה אופטימית על מיגור הסרטן.
הצפי: תוך 30 שנים סרטן תהיה מחלה כרונית. רק תחזיקו מעמד עד אז.
לא קוראת בדר"כ, אבל ענייני שיניים תמיד מעסיקים אותי. טור נחמד של יאיר ניצני על הבגידה הגדולה.

זמן ירושלים

קראתי את הכותרת הזו של נפתלי בנט, "לא ידעתי איך אגמור את החודש" והסתקרנתי, אף שנדמה לי שאין פסיק בחייו של בנט שלא למדתי ע"פ בשבוע האחרון: מתי בדיוק הוא לא ידע איך יגמור את החודש? התברר שהיה זה בזמן שעבד על הסטארט אפ שלו. אז מצד אחד הכות' טובה, הנה, נכנסתי בעובי הקורה. מצד שני, כשהגעתי לקטע אמרתי "אה, נו", עם הרגשה שעבדו עלי.

סופשבוע

לסביות דתיות, דור ההמשך. פלורליזם מעורר הערכה במדור יהדות ובמוסף של מעריב.

וראיון מתורגם עם בט מידלר (מקור, לא תרגום). למי שבעניין.

מוסף כלכליסט

כלכליסט27.12מוסף

איך לגדל ילד גיק הפך לטרנד נחשק אחרי גידול ילד מחונן או ילד מאושר? נו טוב, אתם הורים, אתם בטוח יודעים.
אז כן, קחו עצה מסטן לי ועוד.
וכל הכתבות.

G של גלובס

מהצד השני, כתבת השער של המוסף הכלכלי השני של הסו"ש (חן שליטא) אומרת שיותר ויותר הורים קרייריסטים פוגשים את ילדיהם רק בסו"ש.
שני המרואיינים הראשונים הם יועצים אסטרטגיים, ליאור חורב וענת שינקמן. לא כדאי היה למצוא אנשים שלא מככבים כל יומיים בתקשורת בזכות לקוחותיהם הידועניים? שני המרואיינים הנוספים: רונן ירדן, מנהל יזמות והקמת פרויקטים נדל"ניים, וסא"ל כפיר כהן.
אה, ומה בעניין הילדים נעדרי ההורים? נו, אתם יודעים, ככה וככה. אני, כמיכל דליות הדור הבא, לא ממליצה לעשות את זה בבית.

מוסף הארץ

ופה זווית ילדים נוספת: משפחות חילוניות מרובות ילדים.
וגם סייד קשוע מתמרמר על ילדיו. ממנדולינה ועד פיקולו.
ושכחתי, להבדיל, להבדיל, את הבנדוד של סאשה ברון-כהן, הוא סיימון ברון-כהן, חוקר אוטיזם שבא לישראל לדבר על התפתחות הילד ושיקומו.

וכתבה מתורגמת – ראיון עם ג'וד לאו, המחליף את בט מידלר במעריב.

סופהשבוע

ע"פ "הערכות בשוק ההפצה" סופהשבוע גייס עד כה 3,500 מנויים.
הטור של בן כספית מופיע בפורבס.
לגרסתו האשם ברדיפת נפתלי בנט היא אשמה, בעצם: השרה.

ובכן, הוא נזרק כי הוא לא ספר את שרה נתניהו. כי הוא לא הסכים להתחשב בה ובגחמותיה. כי הוא לא הסכים לעכל את העובדה שאם רוצים לסגור משהו אופרטיבי אמיתי, צריך לסגור אותו קודם איתה. ואיילת שקד נזרקה כי התברר שנתניהו אמור להשלים את משכורתה הדלה מכיסו. גם זה מעשה שלא ייעשה. אז הם נזרקו. זה מילא. אבל המרדף המטורף נמשך עד עצם הרגע הזה. וככל שהוא נמשך, כך הם, בנט ושקד, מתעצמים. ככל שהיא תכה אותם, כך יעלו ויפרצו.
מישהו מוכן להסביר לה את זה? לא. אף אחד לא מוכן לשים נפשו בכפו. כי גופותיהם של אלה שניסו לא נפלטו עדיין אל החוף. יש רשימה שחורה, וזהו. מככבים בה בנט ושקד, ומככב בה יועז הנדל, שהעז להלשין על חביבה של הגברת, הלא הוא צלם החצאיות נתן אשל. נמצא בה גם מזכיר הממשלה צבי האוזר האומלל (במקרה שלו רדפו גם את בת זוגו), נמצאים שם עיתונאים נרדפים (כמוני, למשל), נמצאים שם פוליטיקאים. מהרשימה הזו, ישחרר רק המוות.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

מה לעשות עם סוריה: התחברות נגד התערבות. אחרי עשרת אלפים הרוגים, וגם אחרי 45 אלף, בשם הצדק האוניברסלי וההתנגדות לכוחות האימפריאליסטיים.

עורך מישוואר לא חושב שהוא צריך להתנצל על פרסום הקריקטורות נגד היהודים.

cartoon-2

סוהא ערפאת מודה שיאסר ערפאת תכנן את האינתיפאדה.


כתבי ערוץ 2 היקרים: אי אפשר לשלוח לכם אימייל על פי הכתובות המופיעות ברשת. אז אולי אתם באמת לא רוצים מכתבים ממני ומאף אדם אחר, אבל זה לא לעניין. אני מתכוונת לאימיילים האלו: aaa@news2.co.il

למעריב יש עמוד פייסבוק חדש ופעיל. הגיע הזמן.

לפני פיזור

שישי בבוקר: דני אילון מדבר
שבת בבוקר: שכר הטאלנטים בטלוויזיה

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

40 תגובות על אצבעות שחורות 28.12.12

  1. bazinga הגיב:

    אכן הגענו לימים טובים.
    קמיקון היא אימפריה, הסרט הכי מצליח מבחינה כלכלית השנה הוא סרט המבוססת על סדרת חוברות קומיקס שהוא הסרט הראשון שהצליח לממש את רעיון היקום המשותף של עולם הקומיקס,
    חברות מסחריות שופכות טונות של כסף על המגזר עם מותגים,סרטים, ועוד.

    לכל הרוחות אפילו נפתלי בנט משווק קצת כחלק ממגזר הגיקים עם כל האזכורים של האקזיט שלו.

    חלק מזה נובע כמובן מכך שגיקים הם אנשים בעלי השכלה טכנולוגית(לא בהכרח תואר ראשון במדעים מדוייקים אבל בעלי מיומנויות טנולוגיות), בעלי הכנסה גבוהה יחסית מהממוצע ולרוב בעלי הכנסה עודפת. וכשהעולם במיתון בנקודה כזאת או אחרת הכלכלה מנסה למכור למי שיש עדיין כסף לקנות.

    זה מזכיר לי את הסיקור על תופעת ה Yuppie.

    אבל כמו כל דבר – אם הוא הגיע לתקשורת הממסדית בישראל זה(ובכלל) זה אומר שהוא כבר הרבה אחרי השיא.

    קומיקון כבר אימפריה מזה לפחות 7 שנים ויש לה כבר איזה 3-4 מתחרים רק בארה"ב, המפץ הגדול נכנסת לעונתה השישית והאולפנים טלוויזיה והסרטים מחפשים בנרות
    את מותג המד"ב פנטזיה הארכיאולוגי הבאה שיהפוך למחלבת כסף(שירימו את היד מישהו שאי פעם שמע על ג'ון קרטר לפני שעשו את הסרט, או שהאמין שאי פעם יעשו המשכון לטרון בעלות 170 מיליון דולר כאשר הזרז העיקרי לאישור הפרוייקט יהיה התגובה של האינטרנט לסרטון בן 3 דקות).

    אפילו היה איזה משרד פרסום ישראלי שהעלה קמפיין לגיוס בDIABLO 3 ! שזה הפיל אותי מהכיסא מרוב צחוק(הם גייסו בסוף
    מישהו בכלל?)

    אנחנו חיים בשיא התופעה, אבל גם היא תדעך תוך שנתיים שלוש כאשר נורמות שהיו נחשבות "גיקיות" יהפכו לנחלת הכלל
    (כמו טלפונים חכמים, הורדות, תרבות הגיימינג). אומנם אנחנו צפויים להינות מעוד כמה שנים טובות של תוצר גיקיות אבל אז גיבוריי התרבות שלנו ישתנו.
    יכול להיות שעם השינויים הגיאו-פוליטיים באזורינו תהיה חזרה למודלי ההערצה של דמיות(אני חייב להדגיש – לא בהכרח גברים בלבלד) חזקות
    בעלות רקע ביטחוני כלשהו.
    קיצור – יעריצו את נפתלי בנט
    (הערה : השורה האחרונה נכתבה כבדיחה)
    נ.ב. : צפו בעוד 4 שנים לכתבת שער בעיתון על תרבות וכלכלת הגיימינג. ואני לא מתכוון לעוד כתבה על דרום קוריאה. זה ענף המגלגל מילארדים, בעלי מליוני מעריצים, אתרים, תחרויות בינלאומיות,פשע ועוד.

    2. הורים קרייריסטים שפוגשים את ילדיהם רק בסופ"ש? באמת? ב G לא שמעו אי פעם על אנשים קבע?

    אהבתי

  2. גם זאתי שסובלת אותי מהטור של סייד קשוע השבוע. קראתי אותו בעבר ועכשיו פחות. קשה לי להשתחרר מהתחושה שלולא היה ערבי לא היה מצליח לכתוב בעיתון. הטור שלו די בינוני. עבודה ערבית מצויינת.

    אחר כך נפגשנו עם זוגות הורים וילדים. היו שם זוג, היא אשת חינוך מדופלמת ומוערכת בנישה מסויימת. משעה 16:00 איפשרה לזאטוט הצרחן שלה להשתמש בטרור ווקאלי על שישה מבוגרים. למה?- כי הוא רוצה עכשיו משהו (ברמה של קרמבו). לחשתי לסובלת על הדמיון העגום לשכנינו היקרים, גם להם יש קטנים. היא פסיכולוגית ילדים, הוא מנהל בתחום החינוך, המקצוע הרשמי- תשושים. כמו קישוע, רוב ההורים סביבנו מכילים ומכילים ונשבר הלב מהטמטום. אם דבר בסיסי כמו להציב לילד קו אדום: לא צורחים כדי להשיג משהו, כל כך גדול עליכם- מה זה אומר על הדיפלומות, על הלקוחות שלכם, עליכם כהורים. מדהים איך מקשיחות אטומה עברנו תוך דור אחד לרכרוכיות סמרטוטית. כנראה שלמעלה כתוב שעל רוב ההורים לדפוק לילדים שלהם את הצורה. המצב באמת קשה.

    אהבתי

    • avi הגיב:

      כמה שאתה צודק… אחרי זה מתפלאים שישראלים מבוגרים מתנהגים כמו שמתהגים: בכביש, בתור לאוטובוס/בסופר/קופת חולים, בקולנוע.
      עדר של בהמות ללא רועה וזה רק נהיה יותר ויותר גרוע. אכן, מקשיחות אטומה לרכרוכיות סמרטוטית תוך 20 30 שנה. לא יאומן.

      אהבתי

  3. mickey הגיב:

    מירי רגב שווה ברמות. חבל שהאישיות שלה מבטלת את היתרונות האחרים.
    סתיו שפיר תהיה האישה הסקסית בכנסת

    אהבתי

  4. JB הגיב:

    מה פירוש: "סימה קדמון, אהובתו הסודית של חייל זקן" ?

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      לשון סגי נהור, מוכר?

      אהבתי

    • האמיר הגיב:

      אפשר להחליף את הקרדיטים של קדמין ושל כספית ואף אחד לא ירגיש.

      אז מה אומרת קדמון? כולם, כל העיתונים בארץ, חושבים רק על הכסף ומוכנים לפרסם את המודעה גם ללא חתימה. רק אנחנו בידיעות אחרונות, שומרים על סטנדרטים עיתונאיים ודורשים שהמפרסם יזוהה. כיפאק לנו!

      נו, באמת. ידיעות וסטנדרטים באותו משפט? אני מוכן להתערב על לא מעת ג'ובות שלא תהיה שום בעיה למצוא מודעות בחירות שפורסמו בידיעות, ואם לא בבחירות האלו אז בקודמות, שהתפרסמו ללא חתימה או בחתימת "אזרחים מימין ומשמאל שמתנגדים ל- X ותומכים ב- Y ובכלל אין להם קשר לשום מפלגה, בחיינו".

      ממי שנכשל במבחן החיילים הבריטיים כמו קדמון וכספית אני מצפה לראיות חותכות לפני שאסכים לקנות מהם מכונית משומשת שלטענתם קנו מביבי. Fool me once וגו'.

      אהבתי

      • ז'ורז' סאנד הגיב:

        הנסיונות הנואשים שלך להוכיח שכל מי שדעותיו שונות משלך הם שקר מכמירי לב במקרה הטוב. לפחות רד כבר מהבריטים ראבאק.

        אהבתי

        • האמיר הגיב:

          נו, ני לפחות מנסה להוכיח, את פשוט קובעת שזה כך וזהו :mrgreen: .

          אבל אני לא חושב שכל מי שדעותיו שונות משלי הוא שקרן. אני גם לא חושב שהם טיפשים או רשעים, בניגוד אליך. טוב, חלקם טיפשים, חלקם רשעים, חלקם שקרנים אבל רק מיעוטם כל השלושה ביחד ורובם אף לא אחד מהנ"ל. הם פשוט טועים. חבל שאת לא מתייחסת ליריבים שלך כך.

          אבל בכל זאת ישנם כמה שקרנים ביניהם. מאחר שקדמון וכספית נפלו במבחן החיילים הבריטיים (הבריטיים! הבריטיים! הבריטיים!!! :twisted:), מה שמוכיח בצורה משכנעת שאין להם מושג במה שאמור להיות תחום ההתמחות שלהם (ובמקרה של קדמון גם שהיא לא קוראת את העיתון שבו היא כותבת!) או שהם משקרים מתוך הטיה פוליטית כשזה נוגע לביבי, אני מצפה ליותר מהמילה שלהם כדי להשתכנע שהפעם הם אומרים אמת. הנכווה בבריטיים, נזהר בפושרין. ממילא כבר למדתי לא להאמין למילה שנאמרת בתקשורת אם אי אפשר לאושש אותה, אז שאאמין למי שכבר נתפס בשקר בוטה?

          למה לרדת מהבריטיים (הבריטיים! הבריטיים!!)? הרי זה מבחן נהדר להטיה פוליטית. יש עוד, כמובן (אפילו לצד השני, למרות שמעטים נופלים בהם – לא כי הימניים פחות מוטים אלא כי יש הרבה פחות מהם בתקשורת), אבל המבחן הזה כ"כ מוחלט ונופלים בו כ"כ הרבה שלרוב אין טעם להשתמש באחרים. ואם זה מפריע לך, נו, זה רק הדובדבן שבקצפת.

          תנסי לרגע לחשוב על זה מהכיוון ההפוך. תחשבי על המנהיג הפוליטי המועדף עלייך (אלדד יניב, באמת?). תארי לעצמך שבן קדמון או סימה כספית יכתבו שאשתו (בהנחה שהוא נשוי, אין לי מושג) שולטת בו ללא מיצרים ושהיא מפלצת סאדיסטית שנוטה להתקפי זעם וקנאה. היית מאמינה לזה ללא אסמכתה כלשהי, רק כי הם כתבו את זה? או שאת מוכנה להאמין לסיפורים שכאלו רק על אנשים מכוערים?

          אהבתי

  5. nurit הגיב:

    אף אחד מהרשימה שלך לא סקסי והסיבה? טיפשות, יהירות, דעות קיצוניות ימין או שמאל לא משנה, תככנות, חמדנות, בוגדנות אצטרא ממש לא תורמות לסקסיות. בקיצור לא מספיק להיות גבר נאה חיצונית על מנת להחשב כסקסי אלא צריך להיות בן אדם נעים. חיובי בעל ערכים. הרשימה שלך ממש לא עונה על דרישות אלו לכן אני נמנעת מהצבעה.

    אהבתי

  6. אנונימי הגיב:

    זוכרים את הצעירים שהצביעו לגימלאים מתוך הזדהות או דחקה? נקווה שאותם מאגנבים ועוד הרבה ישראלים חילונים ואשכנזיח יצביעו הפעם לרב אמסלם, מודח ש"ס, כי בנפשינו הדבר. הראיון איתו בישראל היום חשוב לכל אזרח ישראלי שרואה מעבר לאף שלו.

    אהבתי

    • דעה בע"מ הגיב:

      אני מוצא שההתלבטות שלי היא ברמה המוסרית: אני חושב שעד שיש מישהו מתוך הציבור החרדי שאומר את הדברים הנכונים, אני חייב להצביע לו.
      ועוד – כל הזמן אנו שואלים למה מגיעים לפוליטיקה כל הבררה. ועד שיש אנשים שהעזו להניח את עולם התקשורת שהוא בעיקרו ביקורת מבחוץ כדי להיכנס לתוך העניינים ולעשות את מה שהם מאמינים בו – גם להם יש לי חובה מוסרית לגמול להם בהצבעה. אני מדבר יותר על יאיר לפיד ופחות על שלי יחימוביץ כי אני סבור שדעותיה הרבה יותר שמאליות משלי גם בכלכלי וגם בפוליטי.
      אז בין שני אלה (אמסלם ולפיד) למי אצביע – לאמסלם. כי מה שהוא עשה דורש הקרבה הרבה יותר גדולה. בעיקר ברמה האישית והמשפחתית בתוך העולם החרדי.

      אהבתי

      • תומר הגיב:

        במלים אחרות – ההצבעה שלך עבור מישהו היא יותר כגמול על הקרבתו ופחות ביטוי לרצונך לראות אותו בבית הנבחרים ולאמונתך שהוא מתאים לכהן שם.

        אהבתי

  7. Toferet Ani Vetoferet הגיב:

    אפרופו בנט.
    איילת שקד פשוט יפיפייה.
    לפי מה שקראתי עליה יש לה גם הרבה שכל.
    שילוב נהדר.
    האם גם זו סיבה?

    אהבתי

  8. חנוך הגיב:

    יותר מדי אנשים יודעים בדיוק מיהי אשתו של *** רוה"מ, מה מעשיה, מהם שיגיונותיה*** – אחד לאחד – רשימה שלמה.
    יותר מדי אנשים כאלה פוחדים מהצל שלה והצל של עצמם:
    לא פותחים את הפה, לא מוכנים לפוצץ את הבלון, לא מוכנים להתארגן כדי לעשות מעשה ולהפיל את שלטונה של ה"גברת".
    נכון – צפויות תביעות דיבה, אבל מה אלה לעומת מהות החיים (והמוות) במקום ההזוי הזה?
    כל עמותה נידחת מצליחה לגייס כספים מהציבור בכמויות אגדיות ורק למטרה נעלה זו של הפלת השלטון הבלתי לגיטימי (של השרה) אין?

    אהבתי

    • yigal1957 הגיב:

      הכי סקסי? כן|? יש תחרות קשה בין סער לבין לפיד לא רק בפוליטיקה ההזויה שלנו-הישראלים-שכאששר יורקים עליהם וזה האנשים ה"אהובים"לכאורה בפוליטיקה אזי הם אומרים אין דבר זה גשם. אנו נשלם על מבצע עמוד ענן ונממנו אנו נממן גם את מערכת הבחירות ההזויות שכבר כולם יודעים או חוזים או הוזים שזה יהיה שוב שלטונוה של ביבי ושרה שרבים וטובים "מפחדים" מהםן ואף מודים בכך כמעט בפה מלא חוץ מאלדד יניב כיון שעל מנת להביא לקדמת הבמה הפוליטית את מפלגתו "ארץ-חדשה" הוא יעשה כמעט הכל כמו כל פוליטיקאי קטן. היכן הוא היה לפני הרבה הרבה זמן, כאשר מנעמי-השלטון ניו נר לרגליו? אז אם לומר בכל הצניעות אני אינני מפחד לא מאלדד יניב ובטל לא משרה המפחידה רבים וטובים בקרב עם-ישראל המזוכיסט.

      אהבתי

    • האמיר הגיב:

      אולי, רק אולי, אף אחד לא מתארגן למטרה הנעלה הזו כי כל מי שכביכול יודע על מעללי השרה יודע שזה במקרה הטוב גוזמא ובמקרה הרע שקר (ראה שתי תביעות דיבה ותלונה אחת למועצת העיתונות שהסתיימו לטובת ה"גברת", לעומת אפס לכיוון ההפוך), הכל במטרה הקדושה של הפלת האיש שלו היא נשואה?

      נשאר רק לספר על המניות שיש לה בתדיראן ועל האמא הערביה שלה. איך יתכן שאף פעם אין מצלמה באזור, אף פעם אין מכשיר הקלטה, אף פעם אין עד מהימן שמוכן להזדהות? אפילו לא כשהיא רק אישתו של אזרח לא היו כאלו. אתה לא שם לב שאתה מוכן להאמין לכל הסיפורים האלו ללא כל שמץ של ראיה רק כי אתה שונא כ"כ את בעלה?

      אהבתי

  9. dassaf הגיב:

    אני מוכן לענות למשאל על 'מי הכי סקסי' (אגב, למה עומר בר-לב, יעקב ליצמן ואיתמר בן גביר לא מופיעים?) בתנאי שמחר יהיה משאל על 'מי הכי סקסית' (יש המון מועמדות: שלי יחימוביץ, זהבה גלאון, חנין זועבי, ציפי לבני-חוטבלי, אורית סטרוק, אורלי לוי).

    אהבתי

  10. שועלן הגיב:

    דרעי

    אהבתי

כתיבת תגובה