11 שעות לנשיקה

ידיעות31.12.12הארץ31.12.12

מעריב31.12.12ישרה31.12.12

מקור31.12.12hamvaser31.12.12
marker31.12.12כלכליסט31.12.12

מסכנים החבר'ה בישר"ה. כל יום יש להם מלחמה חדשה לנהל. לא יכולים לקדם את תהמולת הבחירות כמו שצריך.
"נשיא לא צריך להיכנס לעניינים פוליטיים" מכריזה הראשית של ישר"ה (וגם בכפ' 2-3, "הנשיא לקח צד").

גם כות' הארץ עוסקת בפרס: "פרס: צריך להגיע להסדר עם אבו-מאזן; בכירים בליכוד: הנשיא מתערב בבחירות"

במעריב העדיפו להדגיש את דברי פרס: "פרס: יש רוב ברור להסדר עם אבו-מאזן". אמנון לורד דווקא לא קרוע על פרס.
בחלקו השמאלי של השער עוסק מעריב בפרשת ההתאבדויות בצה"ל, שעורר הבלוגר אישתון. ליאת שלזינגר מביאה את הנתונים: התאבדויות הן הגורם מספר 1 למוות בצה"ל. הנתונים התקבלו בעקבות פניית התנועה לחופש המידע. עמיר רפפורט מזכיר את התחקיר שלו מ-2005 ומוסיף.

בידיעות דחקו את פרשת פרס לתחתית השער. יש להם שני סיפורי אנטי-ביבי טובים יותר: "אשדוד ואשקלון בחוץ | רוב ההתנחלויות בפנים"
כות המש': "ברשימה החדשה של יישובי פריפריה שתושביהם יקבלו הטבות מהמדינה כלולות 87 התנחלויות * אבל לא נמצא מקום לערים שנפגעו קשות מירי טילים" תוס': ניתוח הכות' ע"י לאטמה.
בתחתית העמוד עוד זובור קטן: "מבוכה לנתניהו בכנס בחירות בנצרת עילית" | האולם הגדול היה חצי ריק.
ע' 6 על פרשת פרס, ע' 9 על הכרעת היועמ"ש העתידית בעניין ביבי טורס.

אישה נאנסה בדרום ת"א

המדובר באישה בשנות השמונים. צו איסור פרסום אהוטל על החקירה, והיום פורסמו  הפרטים.
אתר הקול היהודי (חדשות ליהודים שמחים) טוען כי איסור הפרסום הוא כדי לא לעורר מהומות בשכונות. גם ב-ynet נכתב אתמול: "המשטרה הסתירה".
על פי טענת המשטרה, המובאת ב-nrg, איסור הפרסום היה כדי להמשיך ולחקור. הארץ: בעקבות הפרסום נערכים להפגנות.
תוס' ותזכורת:

חיוני להזכיר למנסחי הכותרות ולכתבי הפלילים כי סעיף 14 לתקנון האתיקה של מועצת העיתונות – שכותרתו “אפליה וגזענות” – אוסר לאזכר את שיוכו של עבריין או חשוד למגזר כלשהו, אלא אם יש לשיוך האמור קשר מובהק וברור לעבריינותו. כך למשל אם חרדי מגדף או יורק על נערה בגלל לבושה שנראה בלתי צנוע, אין מנוס מלציין בדיווח את “חרדיותו”, משום שיש לה קשר ענייני למעשהו. אך אם אותו הדיווח הוא על כך ש”חרדי גנב ממרכול”, אזכור כזה הוא עבירה אתית חמורה.

תהמולת בחירות

איש אחד, שלא רוצה להזדהות, הכין את הטבלה הזאת לקרוביו והעניק לכם אותה מתנה.
וזו ההקדמה שלו לטבלה:

הטבלה היא לא תוצאה של מחקר מעמיק שערך מומחה שגם התקשר למפלגות לקבל הבהרות. מחקר כזה הוא בדיוק מה שהייתי מצפה לראות מעיתונאים רגע לפני בחירות במקום כתבות צהובות או סקרים אינסופיים.

מצעים

התפתלויותיו של נפתלי בנט, שאומר עכשיו שלא היה צריך לומר מה שאמר מבאסות את הנשמה. שנאמר, כתבו עליו בעיתון, הוא לא ידע שהוא כזה, ופתאום הוא מאמין בכך. נו, שיהיה בריא. אפעל להדיחו במהירות מראש רשימת הסקסיים.

וחנין זועבי בדרך לכנסת.

רוב מצביעי הליכוד תומכים בהקמת מדינה פלסטינית ובחלוקת ירושלים, כך ברק רביד בהארץ.
לישראל היום יש סקר אחר בכלל: "83% מהציבור: נסיגה לקווי 67' לא תביא לסיום הסכסוך".

מייל מ-ד"א: בתוכנית של רזי ברקאי אתמול (דקה 01:18:38) אמרה מינה צמח שגם אם אתה לא מצביע קולך נספר.
לדעתי היא כתבה את חוק הבחירות מחדש.

לחם עבודה

אבי_יששכרוף
אבי יששכרוף
עוזב את הארץ אחרי שש שנים וחצי, ומפברואר יהיה כתב ופרשן  וואלה! חדשות לענייני ערבים. יששכרוף (39), הרצה באת"א על ההיסטוריה הפלסטינית המודרנית. בעברו היה כתב קול ישראל לענייני ערבים וביים וערך סרטים קצרים לתוכניות תעודה טלוויזיוניות שעסקו במזרח התיכון. ב-2002 זכה בפרס "הכתב הטוב ביותר" של קול ישראל לאחר שסיקר את האינתיפאדה השנייה. ב-2004 כתב יחד עם עמוס הראל את "המלחמה השביעית – איך ניצחנו ולמה הפסדנו במלחמה עם הפלסטינים" וב-2008 פרסמו השניים את "קורי העכביש – סיפורה של מלחמת לבנון השנייה". שני הספרים זכו בפרס מטעם המכון למחקרי ביטחון לאומי באת"א (וזו הייתה הודעה לעיתונות).

כרמית ספיר ויץ מלמדת את נאמני מעריב מילה חדשה בכל יום.
"חשש: כ-900 עובדי ההפצה של מעריב יפוטרו היום" (כות' במארקר, ע' 14). לבי לבי לנושי מעריב, לפרילנסרים שלו, ובכלל. לעניות דעתי הבלתי קובעת שב"צ עוד לא מבין את גודל הברוך ועומק הבור שלתוכו זינק בעיניים פקוחות.
עובדי ההפצה של מקור ראשון יוכלו לשבות.

בת האוליגרך, אירינה נבזלין, התראיינה לכלכליסט בפברואר 2011. מחר אפשר יהיה לקרוא ראיון נוסף איתה בליידי גלובס, ובו היא אומרת "אבא שלי הציל את עיתון הארץ".

משתכשכים בביצה

ביהמ"ש העליון קיצר את עונשה של ענת קם בשנה. היכונו לחגיגות השחרור בפברואר 2014.
ח"ח לתמונה המדהימה של אוליבייה פיטוסי.
kam31.12

אורית שפרן מעניקה מתנת יומולדת לבלוג ולקוראיו:
שני אתרי אינטרנט בהם ניתן למצוא קטעי עיתונות מוקלטים (עיתונים יומיים ועיתוני סופשבוע).
1. יש לבחור באפשרות אקטואליה מהתפריט שבצד ימין ואז לבחור את התאריך הרצוי
2. לבחור מתוך הרשימה את העיתון הרצוי

כלכליסט זכה בערעור שהגיש לבית דין לאתיקה על תלונה של בנק ישראל נגדו בגין הפרת אמברגו. חברי ביה"ד הגיעו למסקנה כי ההסתמכות של כלכליסט על מכתבו של מזכ"ל מועצת העיתונות מוצדקת וכי עקב אי הבהירות המסוימת שיצר המכתב לא ניתן לשלול את טענת "כלכליסט" שהסיק מהמכתב שתקנון האתיקה אינו אוסר הפרת אמברגו: הרכב ביה"ד קבע בהחלטתו כי אמברגו יש לכבד וכי עיתון או עיתונאי שיעשה שימוש במידע שקיבל תחת אבמרגו בניגוד להוראות המפורטות ייראה מכאן ואילך כמפר את סעיף 22 לכללי האתיקה של מועצת העיתונות. "בוודאי שעיתון אינו מחויב לאמברגו כל עוד אינו עושה שימוש במידע שקיבל ממי שהתנה את פרסום המידע בכיבוד האמברגו" (הודעה לעיתונות, פדף).

עולם המבזק

מבזק הארץ

 

 

 

 

חמישה פילים נדרסו בהודו על ידי רכבת.

פינת הצרכנות

אחרי שרשות השידור גמרה עם הרפורמה שלה ופתרה את כל בעיותיה ובעיותינו, היא נטפלת לאזרחים תמימים.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

ישראל מסירה את המצור מעזה (עידן לנדו).

דו"ח הלמ"ס על מספר אזרחי ישראל.

היי, אתם יודעים כמה אנשים שוכחים את ססמאות הרישום שלהם לתגובות בבלוג? זה לא ייאמן. כל אדם שני שוכח. למה אתם לא שומרים? הרי זה מגיע אליכם למייל, לא? או שתשלחו לעצמכם את הססמה למייל.

אתמול, כשהייתי עסוקה במסיבות חשק התנהלו שני דיונים ארוכים בתגובות:
פרשת חנין זועבי.
פרשת פלאפון. ותחילת השרשור של אלעד:

מדובר ללא ספק בצעד חריג ומפתיע, שמזמן התפתחויות מעניינות: השביתה בפלאפון נמשכת כבר 18 ימים. בימים האחרונים היא סחפה איתה את עובדי בזק, שהחליטו לשבות שביתת סולידריות (המוגבלת בהיקפה בפסיקת בית הדין לעבודה, אך עדיין אפשרית). השביתה ודאי גרמה נזק לפלאפון כבר מיומה הראשון.ושוב נשאלות שתי שאלות: מצד אחד – אם ארגון עובדים זר שאינו ארגון יציג נוקט בהליכים בחצרך, מסב לך נזק, למה אתה ממתין 18 יום כדי לפנות לבית הדין? ומצד שני – מה נשתנה בעובדות שגרם לפלאפון לפנות לבית הדין דווקא היום ולא אתמול?
ספקולציות יש הרבה: ייתכן שהמצב גבולי מאד, ופלאפון רצתה להימנע מהכרעה שיפוטית בו, אבל לא נותרה לה ברירה לאור הרחבת הסכסוך לחצרי בזק, חברת האם; יכול להיות שפלאפון חיכתה שהשביתה תגווע מאליה, ותחסל את ההתאגדות סופית. דיונים משפטיים משלהבים דווקא את המאבק, מביאים קהל עובדים להפגנות מול בית הדין וכיו”ב, וזה לא רצוי להנהלה, ורק כשזה לא קרה, היא נוטלת סיכון; ויש גם אפשרויות נוספות.
גם ההתפתחות הזו מסוקרת במדורים הכלכליים בלבד ועל כך כבר כתבתי פה. אני חושב שמלחמת ההנהלה בעובדים היא עניין לעמודי החדשות שכולם קוראים, ולא רק לקהיליית המתעניינים בכלכלה. זו שאלה של להיכן הולך הכסף הרב שהחברה מרוויחה, ובאילו שיעורים. לעיתונים כנראה יש שיקולים משלהם.

לפני פיזור

אם במקרה לא הייתם פה אמש ב-00:36 החמצתם את המסיבה הגדולה של השנה, חגיגות 7 לבלוג. אל תשאלו מה שפה היה.
הלילה שוב ניפגש, לסיכום דצמבר. כמה מסיבות תוך זמן כה קצר. הנג אובר תמידי.
באשר לנשיקת חצות, נפתח מכרז בנפת יפו, בו יכולים לקחת חלק גם סרבני שירות בשטחים הכבושים.
ותודה רבה לתומכי הבלוג החסודים והנאמנים, בעלי שלל האותיות הנפלאות.
ולכל המברכים גם!@#

ברוכה הבאה 2013, עם לוגוגל ייחודי.
logoogle2013

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

46 תגובות על 11 שעות לנשיקה

  1. חייל זקן הגיב:

    אחרי הרצח בבית הספר בקונטיקט יצאו מספר כוכבי קולנוע בקמפיין נגד החזקת נשק בידי אזרחים. הנה התשובה הניצחת

    אהבתי

    • מישהי הגיב:

      הקטע של הציד ממחלקת גנים ונוף הוא לא חלק מאותה הוליווד שמעודדת תרבות אלימה ומתייחסת בחיבה לנשק חם. זה כמו לקחת את התוכנית שבה לואי ת'ורו מבקר בגני חיות מאולתרים ולהגיד שהוא מעודד אנשים לגדל לעצמם אריות. אני לא מכירה את רוב הקטעים מהסרטון. הרוב הם בהחלט חלק מאותה תשובה ניצחת, אבל יש שם עוד כמה שעושים רושם שנעשו ברוח דומה לקטע הציד. שרה סילברמן למשל.

      אהבתי

  2. לגבי התיאור אישה נאנסה בדרום. רבאק, היא בת 80. נפלאות וגבורות. ישישה או קשישה מדוייק יותר. ישישה בת 80 עשויה להיות סקסית בעיני קשישים. צעיר נורמלי יעדיף אישה צעירה יותר. זה רלוונטי כי זה משנה את הסיפור ומדגיש את הבהמיות. אם מדובר באונס קבוצתי מוזמן – ראש מחוז תל-אביב צריך להתפטר וללכת הביתה.

    איך אף עיתונאי לא משתומם כיצד הגיעו מאות אלפי אנשים ממדינות אפריקאיות רחוקות, במסע מסוכן, שעלה לכל אחד עשרות אלפי$ לשכונות בדרום תל אביב -אם באותו סכום וללא התעללות הבדואים וסכנת החיים אפשר היה להגיע לכל אחת ממדינות אירופה?

    מעניין איך בסודן ואריתריאה בכלל שמעו על קיומה של ישראל. הישישה אסירת תודה על שיעורי המורשת שהועברו בעזרת ארגוני הסיוע. עסוקים בטוב, ברוך השם.

    אהבתי

  3. יובל הגיב:

    מזל של הפילים שנדרסו בהודו שהם לא היו פילות, אחרת כנראה שגם היו אונסים אותם לפני זה.

    (בטח לא הבדיחה הכי מוצלחת שהיתה לי בחיים, אבל בכל זאת…)

    אהבתי

  4. captain beefheart הגיב:

    אריאנה מלמד מדגימה כיצד אתה יכול להיות 100 אחוז צודק וטועה בעת ובעונה אחת.

    זה שכוהני הדת בישראל שקועים עד צוואר ב"פרקטיקה" של להיות יהודי (ובכך מעוררים גיחוך על שפתי הקב"ה) – על כך אין חולק. העיסוק האובססיבי של אבינר ב"צניעות" אכן נמצא במשבצת הזו, אבל המסקנה שהעלתה מלמד מיישום ה"צניעות" מגיל שלוש שגויה לגמרי.

    הקומון סנס שלי אינו מצביע על סכנה לכאורה של פיתוי מצד ילדה בגיל שלוש. בשביל זה צריך להיות פדופיל ושיעור אלה בקרב הדתיים אינו עולה על זה שבקרב החילונים. אבינר – לעניות דעתי – קורא להחיל את מדיניות העיוואים שלו מגיל זה כמו כל אקט חינוכי, שכדאי להתחילו בגיל צעיר.

    אהבתי

  5. Toferet Ani Vetoferet הגיב:

    מקרה שבו התברר שהאלוהים שלו לא היה האלוהים שאיתו.

    אהבתי

  6. Toferet Ani Vetoferet הגיב:

    תהרגו אותי ואיני מבינה מדוע הורידו לענת קם חלק מהעונש.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      היא זכאית להגנה מן הצדק. בפרשה חמורה בהרבה, זו של תת אלוף יצחק יעקב, שהוציא ללא רשות חומר מסווג וגם העבירו לגורמים בחו"ל במטרה לפרסמו ניתן עונש קל בהרבה. על המשפט הוטל צו איסור פרסום.
      פרשה נוספת של גילוי סודות על ידי בכיר היא חשיפת המרגל אשראף מרואן על ידי זעירא, פרשה שאפילו לא נחקרה. מבחן בוזגלו לא קיים בנושאים בטחוניים, אילו היה קיים היו מסתפקים במעצר הבית שלה ומשחררים אותה לאלתר.

      אהבתי

    • אורן הגיב:

      תואו"ת, אני בספק אם הגשמת משאלתך תועיל לרמת ההבנה. בכל מקרה, אם היאוש מתגבר, עשה זאת בעצמך.

      אהבתי

  7. omer mahn הגיב:

    לא רק באתר "הקול היהודי" טוענים שהמשטרה אסרה את הפרסום מחשש למהומות.

    בYNET מצוטט קצין במשטרה:

    למרות זאת, בניגוד להרגלה, המשטרה לא דיווחה על כך לתקשורת. "הם לא רצו שהסיפור הזה יבעיר שוב את השטח", אמר קצין במחוז תל-אביב, "זאת הסיבה שהם העדיפו לחקור בשקט".

    אהבתי

  8. שועלן הגיב:

    אחרי פרסום שורה של סקרים שמציגים את הציבור הישראלי כסרבן שלום פתאום הארץ מפרסם סקר הפוך?
    מה מטרת הספין?
    שמצביעי הימין יגידו: "אה, נכון, בעצם אני צריך להצביע לציפי"?

    אהבתי

  9. לירון הגיב:

    הטבלה מוזרה, סוציאליזם מול ניאו-ליברליזם (מילת הגנאי החדשה של סוציאליסטים בלי שכל, להגיד קפיטליזם חזירי בלי לקלל). יש עתיד בעד בנייה בהתנחלויות.
    וכמובן לכל המפלגות שהרכיבו את הממשלה האחרונה אין מדיניות לגביי ערביי ישראל, בניגוד לאופוזיציה הנאורה. אני בטוח שאילו היה בודק היה מגלה שהושקעו ומושקעים מאמצים רבים בשילובם בחברה, וכאן אני מהמר יותר מאשר ממשלות קודמות.

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      אפילו ציפי לבני לא ידעה שהיא סוציאליסטית.

      אהבתי

    • דעה בע"מ הגיב:

      הטבלה מוזרה, ומעידה בעיקר על הצד (השמאלי) ממנו יצא העורך שלה.
      כפי שציינת, ניאו-ליברליזם זה המינוח העדין לקפיטליזם חזירי, אבל מעבר לכך:
      1. ספק אם התנועה מודעת לכך שהיא סוציאליסטית.
      2. ספק אם יהדות התורה מודעת לכך שהיא ניאו ליברליסטית.
      3. לגבי ערביי ישראל – האם לא כל המפלגות בטבלה בעד מדיניות תומכת ומשווה?
      4. רע"ם-תע"ל בעד דת ומדינה. הממ. איזו דת בדיוק ולאיזו מדינה?
      5. יש עתיד בעד סטטוס-קוו???
      6. הבית היהודי בעד העמקת יחסי דת ומדינה? מסופקני. לדעתי גם הוא בסטטוס קוו.
      7. התנועה נגד בניה בהתנחלויות? (התנחלות זה הרי גם אריאל, גוש עציון, גילה וכד').
      8. מרצ בעד החזרת הגולן? למי בדיוק?
      9. המפלגות הערביות בעד שתי מדינות? זה לא אומר כלום. האם הן בעד שתי מדינות לשני עמים?

      אהבתי

      • anony הגיב:

        אם אתה חושב שניאו-ליברליזם הוא מונח גנאי זה בעיקר מעיד עליך. באותה מידה יש לא מעט אנשים (במיוחד שמרנים בארה"ב) שחושבים שסוציאליזם הוא מונח גנאי.

        אני בספק אם קראת אפילו שורה אחת ממצע אחד של אחת המפלגות שציינת.

        אהבתי

        • מישהי הגיב:

          אתה צודק. אין משהו מגונה במונחים ניאו-ליברליזם או קפיטליזם עבור מי שלא חושב שהתוכן שלהם הוא רע. בדיוק כמו עם סוציאליזם. עבורי, לומר על אדם או מפלגה שהם סוציאליסטים (מונח קיצוני) זה ללכלך עליהם.

          לעומת זאת ל"במיוחד שמרנים בארה"ב" קשה לייחס אובייקטיביות כזאת. ההתייחסות שלך מנסה ליצור רושם של תופעה שקשורה למיקום ונסיבות ספציפיים, ופחות סבירה באוכלוסיה הכללית. ומלכתחילה השימוש ב"שמרנים" מייצר רושם שדעות מסוימות מקורן בהכרח בחוסר פתיחות ובהתעקשות מיותרת לחיות בעבר. סלידה מסוציאליזם יכולה לנבוע מבריחה מהעבר (במקרה של יוצאי ברית המועצות למשל) או מתוך ידע והבנה ברמה גבוהה (במקרה של הזוכה שלנו בנובל לכלכלה למשל) ולאו דווקא משמרנות.

          אהבתי

          • anony הגיב:

            המונח "שמרנים" הוא תיאורי ולא שיפוטי, לפחות בהקשר של התגובה שלי. כנ"ל לגבי המונחים המתארים אידיאולוגיות כלכליות.

            יש לך הצעה למונחים תיאוריים ניטרליים יותר?

            אהבתי

            • מישהי הגיב:

              אני לא מאשימה אותך ב"שמרנים". המושג קיים, וקשה לי להאמין שיוחלף, ואין לי כל כוונה לנסות לעשות זאת, אבל הוא עדיין בעייתי. זאת מילה שיש לה משמעות מנותקת מדעות כלכליות ופוליטיות וקונוטציה די שלילית בהקשר הזה. דבר זה משליך על איך שהדעות המשויכות למילה הזאת נתפסות.

              אהבתי

        • לירון הגיב:

          אתה כנראה לא מבין ניואנסים. אני עצמי הופתעתי לאחרונה משימוש מוגבר בביטוי, הוא מבית היוצר של יחימוביץ.

          על הסקאלה יש קפיטליזם טהור – כלומר מינימום התערבות ממשלתית, רוצה לומר התערבות ממשלתית זה ההיפך משוק חופשי. שזה בהגדרה אומר גם מינימום מיסים, כי אתה רוצה ממשלה כמה שיותר קטנה.

          בצד השני יש קומוניזם, כולם עובדים (באוטופיה, מעניין למה זה לא עובד), נותנים את מה שייצרו לממשלה שמחלקת שווה בשווה (נניח).

          כאשר אומרים סוציאליזם בד"כ מתכוונים לקומוניזם.
          רב המפלגות השמאל הן סוציאל-דמוקרטיות, שם קצת מוזר לטעמי, בכל אופן רוצות מיסוי גבוה ואחריות ממשלתית על המון שירותים לאזרח.

          אני מוכן לקבל שנאו-ליברליזם, זה בסקאלה בצד הקפיטליזם, אבל כל מי שתומך בשוק חופשי בישראל הוא ניאו-ליברל?

          וגם מהצד השמאלי הטבלה מגוחכת, חד"ש שרוצה קומוניזם, נמצאת בכפיפה אחת עם שאר מפלגות השמאל, ומצחיק במיוחד לגביי התנועה, שלמיטב ידיעתי, אם לא הפכה חברבורותיה ציפי לבני בעד שוק חופשי.

          אהבתי

          • לירון הגיב:

            פתחתי ויקיפדיה, והנה בפיסקה הראשונה:
            המונח נפוץ במיוחד בחוגי השמאל הכלכלי ומשמש על פי רוב כמילת גנאי בהקשר פוליטי ולעתים רחוקות אם בכלל משמש לתיאור עצמי של תומך במדיניות שוק חופשי.

            אהבתי

  10. Toferet Ani Vetoferet הגיב:

    האונס.
    אני חושבת שהפעם את מצליחה, דבורית, ליצור מציאות חדשה.
    בשום מקום בתיאור שלך את לא מציינת את העובדה שהאנס (OK, החשוד) הוא מקהילת האפריקאים בדרום ת"א. כאילו שאצלך זה לא קיים. יופי טופי כרמלה.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      את ממש צודקת. חמישה קישורים לתיאורים שונים ומגוונים לא מספיקים.

      אהבתי

      • Toferet Ani Vetoferet הגיב:

        אכן.

        5 קישורים, 52 מילים, ועוד 4 בכותרת (שגיאה אחת בעברית 'אוטל'), ועדיין אין את המילה האמיתית הרלוונטית היחידה.

        על מה נתערב שאם האנס (OK, החשוד) היה מכוחותינו זה היה כן כתוב למרות הקישורים.

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          רלוונטית בעיניך. כמו שלא הייתי כותבת ערבי אנס, יהודי אנס, ישראלי אנס, חרדי אנס, צפונבוני אנס.
          לי אין מ"כוחותינו", לך יש.

          אהבתי

        • שואב המים הגיב:

          אשה נאנסה בדרום תל אביב

          המילים דרום תל אביב אומרות הכל. אונס בצפון תל אביב היה מוזכר כאונס בתל אביב. הדגשת דרום תל אביב אינה במקרה. זוהי אקס-טריטוריה ועלול להיות מסוכן שם. מסוכן ממה? דבורית לא מרשה לומר, כי זה לא רלוונטי.

          אגב, לדעתי האונס בהחלט נובע ממצבו של מבצע האונס. הוא נמצא בחברה גברית רחוק ממגע אשה. אין לו אינטרנט בצנעה… ואם מישהו הגיע למצב שהוא אונס קשישה בת 82, זה לא בגלל שהיא גירתה אותו באיזו דרך, אלא בגלל סיר הלחץ שבו הוא נמצא.

          סיר הלחץ הזה הוא בהחלט רלוונטי (בודאי כמו הדוגמא של החרדי שיורק) וההפגנות שיבואו כעת – לא יבואו על רקע גזעני (= שיוך התנהגות לגזע, לדי אן איי). הם יבואו על רקע שבקרבנו (דרום קרבנו, ליתר דיוק, למזלנו) יושבת קבוצה שנמצאת בסיטואציה קשה עד בלתי אפשרית שחייבת להפתר לפני שתצא משליטה.

          אונס מזעזע וחסר הקשר מיני נורמטיבי זה, יוכל להיות מוסבר רק על רקע המידע החסר. הנסיון לדבר יפה ומחונך, מלבד ההתממות שבו, לא מאפשר דיון – גם לא ענייני – בנושא, ובקטן: מזמין את הארוע הבא. בגדול: מטיל צל מפחיד ומאיים על אוכלוסיה ענקית וחסרת אונים.

          אהבתי

כתיבת תגובה