פרעות

ידיעות2.1.13isra2.1.13

מעריב2.1.13הארץ2.1.13

hamvaser2.1.13מקור2.1.13

מקוראשון, מהדורה דיגיטלית.

marker2.1.13כלכליסט2.1.13

הראשיות

רק הארץ ומקור ראשון מדגישים את ההתפרעות בכפר טמון שליד ג'נין אליה נקלעו מסתערבים (בידיעות ע' 8, וחלק ב-ynet). בישראל היום הידיעה מופיעה בשער, אך בצד.
ידיעות בעוד כות' ראשית אנטי-ביבי. הפעם על פייגלין (שאינו ח"כ, עיינו ב"יש עורכים בבית?")
מעריב: 50 אלף ילדים לא לומדים אנגלית ומתמטיקה. נו, שלא ילמדו. מדינה חופשית, לא?
הארץ: דצמבר השחור של הליכוד ביתנו.

מאיר דגן מדבר

http://reshet.tv//PageHandlers/EmbedIframe.aspx?vmlId=215071

מטרת הראיון: עזרה בגיוס תרומות לרב פירר.

קפטן ג'ורג' מדבר

בדיוק לפני 11 חודשים התפרסמה בידיעות כתבת ענק: רונן ברגמן דובב את קפטן ג'ורג'. היום מביא יורם ירקוני (ידיעות, 10-11) דיווח חדש: שיטות האימים של קפטן ג'ורג'. גילויים חדשים מכתב ההגנה של משהב"ט בתביעה שהגיש חוקרו של מוסטפה דיראני.  תזכורת למה שכתבתי בשעתו על הכתבה.

משתכשכים בביצה

ytb
זה הציוץ של ירון טן-ברינק, שעזב אתמול את ידיעות, אחרי שפוטר.
על עזיבתו של יט"ב את ידיעות דיווחתי פה ב-9 בנובמבר, כהאי לישנא:
באופן מקרי לגמרי עזבו ויעזבו בסמיכות יחסית שלושה עיתונאים את ידיעות. שלושתם (במקרה, במקרה) היו מעורבים בניסיון להקמת ועד בידיעות: דפני ליסבונה ועינת פישביין שכבר עזבו, וירון טן-ברינק שפוטר ויעזוב בינואר 2013.
עם כל הכבוד ליט"ב, שהוא בנאדם ועיתונאי מצוין (וקולגה קרוב לשעבר): פוטרת לפני כמה חודשים, קיבלת כמה חודשים התראה מראש. אם לא היית מפוטר, היית נשאר ב"עיתון המחפיר". אז מה הרעיון? עד כה לא הפריע לך לעבוד בעיתון המחפיר?

בשער ישראל היום אפשר למצוא הפניה שמנמונת לטור של דרור אידר על נוני מוזס. זה כמובן בעייתי מאוד, כמו שכבר ציינתי רבות, מאלף סיבות. שני עיתונים נלחמים ביניהם על חשבון הקוראים שלא מעניין אותם הקרב הזה. זה לא שאידר כותב דברים שאינם נכונים. כן, יש היגיון בדבריו:

עד לפני זמן לא רב היתה האפשרות לצאת נגד נוני מוזס או נגד "ידיעות אחרונות" בגדר מדע בדיוני… האיש המושך בחוטים של כולנו… אינו מוכר. איננו יודעים מה דעתו בנושאים רבים, במה הוא מתעניין, מהי השקפת עולמו, אפילו לא כיצד הוא מדבר, מה רמת השפה שלו, כלום!… שימו לב כיצד מוזס מחזיק גם בגורמים בחברות החדשות של ערוץ 2 ו-10. הפרשן הבכיר של ערוץ 2, אמנון אברמוביץ', כותב אצלו דרך קבע; הפרשן הבכיר של ערוץ 10, עמנואל רוזן, כותב אצלו דרך קבע. סביר להניח שנוני משלם להם תמורת הכתיבה. זה משתלם לשניהם וכמובן משתלם לו… סיסמתו של "ידיעות" היתה "העיתון של המדינה", אבל כולנו יודעים שהמדינה היתה של העיתון. וגם המשטרה…

אבל לא אידר יכול לכתוב את הדברים. הוא יושב במקום ובפוזיציה שהמילים "בית זכוכית" קטנות עליו. אידר הוא זה שקיבל כסף על כתיבת נאומים מלשכת רה"מ, והוא זה שמנהל את מלחמות עורכו, עמוס רגב/מוזס. והוא זה שעובד בעיתון של רה"מ. אז יש פה קצת חוצפה, לא?
תזכורת לסיבוב הקודם.

"עיתונאים בפוליטיקה", ערב לזכרה של חנה זמר, העורכת המיתית של דבר, שנפטרה לפני כמעט עשור, ייערך מחר.

צלם פפראצי נהרג כשניסה לצלם את הפרארי של ג'סטין ביבר.

זאב שניידר, בנו של נחמיה שניידר, יועץ רה"מ, הצטרף לקול ישראל.

עוזי וייל, 17 אלף מנויים בפייסבוק, יכתוב טור בבלייזר. ליאור נעמן, עורך בלייזר, אומר שגדל על ברכי ההומור חסר המעצורים של השער האחורי. קצת מוגזם בהתחשב בעובדה שוייל מבוגר מנעמן בחמש שנים בלבד, והשער האחורי בקע ב-1990, כשנעמן היה בן 21.

בלגאן לעיתונאי מעריב ולסלולריהם אתמול. מפלאפון נמסר:
"הבוקר נותקו לאחר התראות, כ-40 קווים מתוך 220 מנויי מעריב, בגין חוב של עיתון מקור ראשון בסך כ-60 אלף ש', שנצבר בחודש וחצי האחרונים. חוב זה אינו קשור לחוב של מעל חצי מיליון ש' של מעריב לפלאפון שנמצא אצל הנאמן".
תקופת הקפאת ההליכים של מעריב הוארכה בשלושה שבועות.

יתד נאמן והמודיע: אותה ידיעה, קרדיטים שונים.

טרי מהבוקר: מה עשה דורון הרמן בסילבסטר?

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

הארץ מתכנן לגבות דמי מנוי על העיתון (בעברית) ברשת. זה יקרה בחודשים הקרובים.

נחשו מהי הכתבה הנקראת ביותר בקבוצת הארץ ב-2012?
לא תאמינו. אמרתי לכם שלא תאמינו.

רוצים להגיע ליומולדת של ויקיפדיה?

מחרתיים מארחת תופעת דופלר את אילן וירצברג.

הודעה לעיתונות: מועדון המבקרים היא תוכנית חדשה של רשת, בה יככבו ג'ודי ניר מוזס, לינוי בר גפן, רן שריג ולוסי אהריש. התוכנית תשודר בימי רביעי וחמישי החל מ-9 בינואר, בשעה 18:50. היא תדון ותדרג את כל מה שמרכיב את חיינו: אקטואליה, תרבות, חברה, פנאי ומה שביניהם. עורך ראשי: גיל ריבה.

לחם עבודה

העתקתי: בלעדי ל AllJobs! סופר /ת צללים – לתעשיין בינלאומי עסוק

חברה בתחום ייצור ותעשייה
מקום העבודה : אירופה
משרה מלאה, כולל נסיעות לחו"ל, עבודה זמנית, מתאים גם לחיילים משוחררים, עבודה בלילה, ללא ניסיון
הפרוייקט יארך לפחות שנה, יכלול מגורים בספינה פרטית מפוארת, העוגנת 7 חודשים בישראל ו 5 חודשים ביוון,
הסופר /ת המבוקש /ת, אשר אפשרי כי לא יהיה /תהיה בעל /ת ניסיון מקצועי, יישלוט /תישלוט, ידע /תידע ויהיה /תהיה בקיא /ה, בשפה העברית על פתלתלות מלותיה, האישיות הכותבת, תנהג בפרקי בספר על כל רבדיהם, אשר יערכו על ידה /ו, באופן הרמוני, מושלם, סימביוטי וסוחט! הסופר /ת, יהיה /תהיה בעל /ת היתכנות להצליף בשפה ולזקק ממנה, פיסות וירטואוזיות של מסר הולם ומחשמל. בעיני הרוח, הסופר /ת יהיה בעל מטען נפשי כואב ומתייסר, תוהה בכל רגע: על החיים ומשמעותם. אדם, אשר במכחולי מילותיו, ישרטט תיפארת של יצירה… צועקת/שורטת/לא נותנת מנוח…
דרישות: המשרה הינה טוטלית ודורשת פרק מחייכם (מינימום שנה) – ללא פניות/ללא דרישות /ללא הנחות
הסופר/ת יהנה:
1. יחידת מגורים נפרדת בספינה
2. תזונה מלאה ושותפת, ממזווה הספינה העשיר
3. שכר חודשי
4. בונוס על עמידה בזמנים
5. שותפות חלקית בתגמולי המכירה של כל מהדורות הספר. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

תוס': וזו התגובה המתקבלת כששולחים מייל לשם

שלום רב
ותודות על הפנייה והרצון
שלב א': נא שלחי לי קטעי כתיבה שלך – נסי למצות לי קטע בן 500 מילים אותו את הכי אוהבת נא צרפי גם תמונות יומיומיות שלך – רגילות, ללא פוזות – אני רוצה לקשור דמות למילים
בהצלחה
אילן
המייל הגיע בשם זה FROM saraph ptaiym TO You
מ-work.with.us222@gmail.com

כידוע, שומר פתאים השם.

יש עורכים בבית?

שער ידיעות: לא, פייגלין הוא לא ח"כ עדיין.

hak

אוי ויי אז מיר. מה שקרה בהמבשר.

jeninhamvaser

– במבט בערוץ הראשון דווח אמש על אסון באבידג'אן שבניגריה. אבל אבידג'ן זה בחוף בשנהב.

– צפיתי בתשדירי "ארץ חדשה". אתמול עמדו בפתח ביתו של מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס, חמושים במצלמה. ביקשו לשאול אותו שאלות. הוא נמלט מהמקום, לא לפני שהזעיק את אוהביו ויועציו לטכס עימם עצה כיצד להימלט מהצרה שנחתה עליו.

(דרור אידר, ישר"ה). מי עמדו בפתח ביתו של מוזס?

לפני פיזור

תודה רבה לתומכי הבלוג ש, ד, פ, ר, י, מ, פ, ג, ו, א, ת, ג.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

42 תגובות על פרעות

  1. ז'ורז' סאנד הגיב:

    שלי הודיעה שלא.

    אהבתי

  2. velvet הגיב:

    מה קורה כששולחים מייל למודעת סופר הצללים?
    – תוס' בפוסט.

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      אה, הם רוצים תמונה.
      זה כדי לראות אם את בעלת היתכנות להצליף ואם את צועקת ושורטת.
      יאללה, לכי על זה.
      תוכלי לעשות מזה את הדוקו של 2013.

      אהבתי

  3. שועלן הגיב:

    הייתי מצפה ממך לאמבד קטע מהפרק הזה מיד לאחר המודעה.

    אהבתי

  4. אלעד הגיב:

    בית הדין הארצי לעבודה נתן פסק דין באחד מהערעורים על ההליכים הראשונים בפרשת פלאפון. פסק הדין מונה רשימת פעילויות שעד היום נחשבו לתחום האפור בהתנגדות מעסיק להתארגנות פורצת, ואוסר אותן מפורשות, תוך שהוא מפרט ברחל בתך הקטנה את כל מה שאסור למעסיק לעשות כנגד התאגדות פורצת של עובדיו.

    פלאפון לצד לשכת התיאום (ארגון המעסיקים הגדול במשק) באו לבית הארצי עם תיאוריה של "חופש הביטוי" למעסיק כנגד התארגנות עובדיו (לפיה מותר למעסיק לפרסם עלוני מידע על הנזק לביצועי החברה הצפוי מההתארגנות, על גובהם של דמי החבר שייגבו מהעובדים את עמדתו האישית כלפי ההתארגנות), והיא נדחתה על כל סעיפיה בבית הדין הארצי.

    נראה שנבואות הזעם של עמיתיו של מנכ"ל פלאפון במגזר העסקי התגשמו – הברוטאליות שבה הוא מנגח את התאגדות העובדים בחצריו הביאה לפסק דין חד ונחרץ שישפיע על כל המעסיקים במשק, ויכבול עוד (וטוב שכך, הערה אישית) את ידיהם בנסיונם להמנע מועד עובדים בחברה.

    פסק הדין ניתן בבית הדין הארצי כשבבית הדין האזורי תלוי ועומד הליך בין הצדדים לשאלת יציגות ההסתדרות בפלאפון. אני לא אוהב להתייחס למערכת המשפט במונחים קונספירטיביים, אבל אין ספק שיהיה עכשיו קשה יותר לבית הדין האזורי לקבוע שלא היתה התארגנות מעולם, כפי שטוענת הנהלת פלאפון.

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      איך שופטים קובעים כאלה דברים בצורה חד משמעית אם החוק לא מגדיר זאת?
      הרי זה תלוי כבר בדעתו האישית ותפיסת עולמו של השופט.
      נו, טוב, אבל כל מערכת המשפט בנויה ככה.

      אהבתי

      • אלעד הגיב:

        למה? הרי זה תפקידם. שיטת המשפט "המקובלת" גורסת חוקים רזים ופסיקה שמנה שתפרש אותם(בניגוד לשיטה הקונטיננטלית הוגרסת ההיפך, חוקים שמנים ופסיקה רזה). כולם ביחד יוצרים עננה שנקראת המצב המשפטי. זוהי, בגדול, שיטת המשפט החלה אצלנו.

        עכשיו נאמר לצורך ההסבר שבחוק כתוב "לא תתנכל להתארגנות", ולפני בית הדין מגיעה סיטואציה שבה מעסיק שלח מודעה שבה הוא מצולם מחייך ואומר ההסתדרות היא אסון מר, תחשבו פעמיים לפני שאתם מצטרפים אליה. התנכלות? לא התנכלות? בשביל סיווגים כאלה בדיוק מעסיקים בעלי משרות שיפוטיות. כל שלושת השופטים הסכימו פה אחד בחוות דעת מנומקות ושני נציגי הציבור הסכימו אף הם. נוצר פסק דין של איזה 100 עמודים שצריך לקרוא…

        אהבתי

        • שועלן הגיב:

          אני יודע שככה זה, זו היתה קינה רטורית.
          עכשיו "להתנכל" כולל כל פעולה שהיא מצד המעביד שמטרתה להניא עובדים מלהצטרף לוועד המתגבש?
          איך יידע בעתיד מעביד מה הוא יכול לעשות ומה הוא לא יכול לעשות?
          צריך לחכות שיהיו מספיק פסיקות בימ"ש שימפו את כל דרכי הפעולה האפשריות?

          אהבתי

          • אלעד הגיב:

            המסר למעסיק בעתיד מאד פשוט – אל תתערב. בכלל. בעניין הזה אין לך מה לחשוש לגורלו של אותו מעסיק תמים, כל עוד הוא פשוט לא ינקוט כל עמדה.

            אם נכמרו רחמיך דווקא על המעסיק הקונקרטי הזה, פלאפון, אז אני לפחות לא סבור שמישהו שם לרגע חשב שהוא פועל לפי העקרונות שהותוו בפסיקה הקיימת למעסיק העומד בפני התארגנות פורצת. הייעוץ המשפטי המצויין שהוא מקבל וודאי העמיד אותו על כך. הוא הלך על מגוון רחב של פעולות שבין האפור לשחור, כשככל שהוא התקרב יותר לשחור כך הוא התאמץ לטשטש את זהות החברה כעומדת מאחורי הצעד. כך המנכ"ל שלח לעובדים איגרת בשמו (לא נאסר בפסיקה), וניסח אותה מאד בזהירות, אבל ה"ועד הפנימי" שעודד עובדים להצטרף אליו במקום לועד של ההסתדרות (שזה כן נאסר בפסיקה) הוקם תוך טשטוש המנהלים שעמדו מאחוריו.

            בסופו של דבר מאבק כזה הוא מאבק על זמן ותדמית. פלאפון ניסו להנחיל תיאוריה משפטית חדשה בארץ של "חופש הביטוי" למעסיק בהתארגנות פורצת (המרכאות הן כדי להדגיש את הניוספיק: שהרי חופש הביטוי היא זכות פרט הניתנת לו נגד השלטונות; בחברה המעסיק הוא הריבון. לדבר על זכויותיו בשפה של זכויות פרט זו מניפולציה ברורה) כדי לייצר הלכה חדשה, סט חדש של נורמות שלפיו מה שהם עושים יותר קרוב לבסדר. בבית הדין האזורי זה הצליח חלקית. בארצי זה נכשל חרוצות.

            בסופו של דבר זה אמור היה להקנות לפלאפון זמן להתקשקשות משפטית כדי שבתווך היא תיאבק ותייאש את העובדים. פסק דין כזה הוא "תמונת ניצחון" להסתדרות, שעשויה להכריע את המאבק. המטרה היתה, אני מניח מנסיון בתיקים דומים אחרים, להרחיק אותה כמה שניתן.

            אהבתי

  5. שועלן הגיב:

    לגבי הכתבה הנקראת ביותר – צריך לפלח איך הגיעו לכתבה.
    אני לא אתפלא אם לא מעט הגיעו בגיגול של "לימודים בפרינסטון" (מקום 2 בגוגל) וכד'.
    מי שרוצה לזכות ב-2013, שיתחיל לכתוב כתבה בשם "פורנו חינם".

    אהבתי

  6. שועלן הגיב:

    כמה צריך לשלם בשביל לקבל אות בבולד?
    (ד')

    אהבתי

  7. אורן הגיב:

    אממ, טעות של טירונים. ידיעות נלחם בנתניהו, וכנהוג מתעלם מישראל היום.

    אהבתי

  8. Thomas הגיב:

    נראה לי שאגיש מועמדות לספינה ואז אשלח להם את התרגום של "משהו כיפי לכאורה שלא אחזור עליו לעולם" של וואלאס. אין סיבה להמציא את המשוט מחדש. אולי רק אקצר את השם ל"משהו ממש כיפי". ולא אתאבד.

    אהבתי

  9. alonalpp הגיב:

    לגבי עוזי וייל וליאור נעמן. למה דקדוקי העניות האלה? אפשר להגיד "גדלתי על" גם אם לא היית בן חמש באותו זמן. גם אני גדלתי על השער האחורי, וגם על החמישיה הקאמרית, למרות שהייתי צעיר למדי. מה גם שלא הבאת את הציטוט במלואו ("עוזי וייל הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך שנכנסתי לעיתונות. גדלתי על ברכי ההומור חסר המעצורים של 'השער האחורי' שהוא כתב, ושכדי להגיע אליו היה צריך לעבור דרך מפלצות מקלדת ועט כמו עלי מוהר ודודו גבע עליהם השלום, וארי פולמן שיזכה לחיים ארוכים"). ולגבי בלייזר, אולי יש שלא יסכימו, אבל בעיניי זהו מגזין משובח ביותר, ואשמח לקרוא אותו עוד יותר כשכותב בו אדם מוכשר ורב זכויות כמו וייל (שגדלתי עליו).

    אהבתי

  10. זיק הגיב:

    איך אומרים בטוויטר: מה שחסר לי בטלוויזיה זו עוד תוכנית אולפן זולה אשר בה ידונו קשקשנים מקצועיים באופן שטחי על מה שהם קראו הבוקר בעיתון. ("מועדון המבקרים").

    אהבתי

  11. נתן א. הגיב:

    הארץ (דצמבר השחור של הליכוד ביתנו) נופל יחד עם נתניהו בעקבות הסקרים המנבאים ירידה במספר המנדטים שמפלגתו עשויה לקבל. האם הדרמה הגדולה היא במנדט, שניים או ארבעה שיעברו מהליכוד ביתנו לבנט? האם זה יערער במיליגרם את יציבות בממשלה הבאה?
    הממשלה הבאה, כולם מודים, תורכב על ידי נתניהו והדתיים/חרדים שבאופן עקבי הסקרים צופים להם 64-66 מנדטים.
    הדרמה הגדולה נמצאת חצי מטר ליד. ארבע מפלגות מגדירות עצמן כמפלגות מרכז ומחלקות בינהן כארבעים מנדטים. ארבע מפלגות אלו מכריזות שיתכן ויצטרפו לממשלת נתניהו ביום שאחרי והתנאים שהן מציבות לא מהווים מכשול גדול מדי. המסקנה שלי היא שיום לאחר הבחירות מפלגות אלו תאבקנה להשיג מקום טוב בשולחן הממשלה כאשר כל הקודם זוכה.
    ניהול סביר של המשא ומתן יאפשר לנתניהו להשיג ממשלת ענק של 80-90 חברי כנסת ולמעשה לבטל את באופוזיציה.
    מות האופוזיציה היא הדרמה האמיתית שניבטת מהסקרים ולא דצמבר שחור לליכוד ביתנו.
    מהארץ הייתי מצפה לדאוג מכך הרבה יותר מאשר לשמוח לאיד פינקלשטיין ועצתו.

    אהבתי

    • JewBoy הגיב:

      אתה מחפש הסבר במקום הלא נכון.
      זה לא שמחה לאיד.
      זה יותר זה.
      תופס כנראה גם לגבי ירון טן ב.

      אהבתי

    • roni הגיב:

      אל תהיו בטוחים שביבי יהיה ראש הממשלה.
      הרבה הפתעות היו במערכת הפוליטית מאז התרגש עלינו מטר של תלונות "למה צריך בחירות, הרי הכל יישאר אותו דבר". בקלפי עשויות להיות עוד הפתעות וגם במו"מ הקואליציוני שאחרי הקלפי.

      אהבתי

      • לא אתפלא אם פרס ישתכנע שלגוש שיוביל את החזון שלו יש סיכוי גדול יותר להרכיב קואליציה. בית המשפט התנתק מהעם, הממשלה- מזמן, הכנסת היא תחליף למינגלינג. גם לנשיאות מותר להתנתק.

        אהבתי

        • לירון הגיב:

          אני לא מבין את הטענה שבית המשפט התנתק מהעם. מה קשור ביהמ"ש לעם? אם הייתה חוקה לא היה בכלל דיון במה מותר לבית המשפט להתערב ובמה לא. באופן אבסורדי מי שמתנגד לחוקה הוא גם זה שמתנגד למדיניות הכל שפיט של ברק.

          אהבתי

          • מי מתנגד לחוקה? הביאוהו לכאן ונדעהו.

            אהבתי

          • שועלן הגיב:

            מדיניות הכל שפיט של ברק ניצלה את חוקי היסוד כדי להשתלט על כל מה שניתן.
            זו הסיבה שלא מחוקקים יותר חוקי יסוד / חוקה.
            כדי להמשיך בפרוייקט צריך קודם כל לתקן חוק יסוד שיסדיר את יחסי הכוחות בין הרשות המחוקקת לרשות השופטת, כי כרגע הרשות השופטת עושה מה שהיא רוצה, כשהגושפנקא לכך נובעת מפרשנות שלה שלא ממש מעוגנת בחוק.
            תיקון כזה לחוק מנסים להעביר כמה כמה שנים גורמים מהצד הימני של המפה הפוליטית. למשל.

            אהבתי

            • ככתוב, לפני קישור למסמך נהוג להזהיר.
              RTF בפעם הבאה לפני שאשסע בך את גרטרוד. חבל. גידלת זנב יפה מהפעם שעברה.

              אהבתי

            • לירון הגיב:

              אני מסכים, אני גם נגד המדיניות, ואני גם נגד חוק בודד.

              צריך חוקה שבה יוגדר בדיוק אילו חוקים מותר ואילו אסור, ורק על בסיסה ניתן יהיה לפסול חוקים, במסגרתה ניתן להכניס גם חוק כגון זה.

              מבחינתי היא צריכה להיות ברורה דיה ומקיפה כדי שגם כמעט תמיד יהיה ברור איזה החלטות ממשלה/כנסת עומדות בה.

              אני מבין מעט מאוד בתחום, אבל בסה"כ יחסית יש לי תחושה שלאחר שנים של חיכוכים בלתי פוסקים בין הרשויות, יחסית עכשיו יש רגיעה, כי האיזונים הם טובים, וברגע שנחשפו שניים מצד הכנסת והממשלה, נוצרה רגיעה. אבל, כפי שציינתי צריך חוקה.

              אהבתי

    • לירון הגיב:

      לאור נסיון העבר עם נתניהו, הסבירות הגבוהה שימשיך עם שותפותיו ההיסטוריות, אני לא בטוח שזה אפשרי. אני חושב שיש הסתברות לא מבוטלת של בחירות חוזרות בטווח קצר.

      אהבתי

  12. אריאל הגיב:

    ירון טן-ברינק פשוט ילד קטן.

    אהבתי

  13. ז'ורז' סאנד הגיב:

    מודעת האולג'ובס היא מסוג המודעות המפתות שעשויה להית התחלה של סיפור אימים /נוכלות. או שלא.

    אהבתי

    • מסוג מודעות הדרושים שחברות הייטק נהגו לפרסם כדי לייצר באזז. מהיכרות אישית עם הגישה השיווקית בענף הדרושים נראה לי די ברור מי המרוויח מהמודעה. הסירי חשש ותביאי עוד מוחיטו לסיפון.

      אהבתי

  14. מרב@ הגיב:

    ההצעה הזו אמיתית? כי לי היא נשמעת כמו התחלה של סיפור (-:

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      גם אני לא הבנתי למה הם מחפשים סופר כשיש להם את מי שכתב את המודעה.

      אהבתי

    • שואב המים הגיב:

      ״מיליונר עשיר, שרמנטי בעל נפש פיוטית מחפש אותך, האחת.
      אנא שלחי תמונה ובואי לחיות איתי שנה בלתי נשכחת, שתוביל, בשאיפה לחיים משותפים.
      נ.ב. כדי לראות שאת הרבה יותר מסתם אחת, חשפי את העולם הפנימי שלך בחמש מאות מילה – והכל שריר ובריר וקיים. ״

      אהבתי

  15. mehatsad הגיב:

    ממממ סופר/ת הצללים. על ספינת תענוגות! להשתכשך בכיס של מיליונר!
    רק בעיה אחת, "הסופר /ת יהיה בעל מטען נפשי כואב ומתייסר".

    אהבתי

  16. ז'ורז' סאנד הגיב:

    אילן וירצברג (אח שלה)- יופי.

    אהבתי

כתיבת תגובה