נתניהו בבגד ים שלם

 

maariv11.2.13isra2.11.13yed11.2.13haaretz11.2.13

makor11.2.13hamvaser11.2.13

הראשיות ופשרן

מעריב בעד חיזוק הברית לפיד-בנט. הוא מחזק את משתתפיה בכות' ראשית ומספר שהם מתנגדים למתווה יעלון המשודרג.

ידיעות הלוחם בדרכים מזכיר לנתניהו מה חושב אובמה, ומה הוא יאמר כשיגיע לישראל: "אל תתקוף באיראן". ע"פ ידיעות, זו הסיבה המרכזית לביקורו של אובמה פה. לי זה נשמע מוזר: הוא לא אמר זאת כבר אלף פעם? בפומבי ובדרכים אחרות?
אבל הכות' היא גם קריאה של ידיעות לרה"מ: "אל תתקוף באיראן".

בהארץ מדגישים דווקא את מתווה הגיוס החדש שמציע הליכוד ללפיד.

בישר"ה מכריזים בחגיגיות: "נתניהו ובנט: פגישה ראשונה".
מתי טוכפלד מבסוט מכך שנתניהו גרם לבנט להזיע. דן מרגלית: זוטי דברים עקכבו את הפגישה.
בידיעות פגישת בנטניהו הראשונה היא סטריפ תחתון בשער.

אם תסתכלו בשער המבשר תוכלו לראות שאחד המר"נים אמר שגזירת הגיוס כמוה כגזירת שמד, בדיוק כמו שאמרו היהודים במזרח אירופה במאות עברו, כשצריכים היו להתגייס לצבא הפולני או הרוסי.

יאיר לפיד והסמים

אחרי שטיפל בתארים האקדמיים של יאיר לפיד, עבר הארץ לענייני הסמים (כולל הפניה בשער). הבעיה: לפיד הצהיר שלא נגע, ואילו אורי משגב מצא עדי ראייה. ייאמר מיד שהעדויות הן מלפני 20 שנה, ובכ"ז, לפיד הכחיש. משגב מודה בעצמו בבלוג שלו שהוא עצמו מעשן מדי פעם, ושאין לו דבר נגד, למעט השקר. הוא גם העביר ללפיד שאלות בנושא, אך לפיד לא הגיב. כותב משגב על עצמו:

אבל לפני כן, הבהרה: הרגלי העישון הפרטיים של אדם אינם מעניינים אותי מבחינה עיתונאית. לטעמי אין ולא צריכה להיות שום בעיה עם אדם בוגר ואחראי למעשיו שמעשן ג'וינט מדי פעם. אני עושה את זה בעצמי פה ושם. להשקפתי, אין הבדל משמעותי בין שימוש בסמים קלים לצריכת אלכוהול, מלבד הסטטוס החוקי של הפעולה. באופן עקרוני אני נוטה לתמוך בליגאליזציה, אם כי אני מסוגל להבין את נימוקי המתנגדים, כולל בעיית "תיירות הסמים" שלפיד הרחיב עליה בראיון עם מגל. לכל הפחות אני סבור שיש להנהיג "ליגאליזציה אפורה", כלומר להוריד למינימום את רמת האכיפה של המשטרה ובתי המשפט ביחס למעשני קנאביס.

בגרסה המודפסת של הארץ (ע' 4) לא מובא הקטע הזה, וגם לא השאלות שהעביר משגב ללפיד, וגם לא תגובתו.
מה יקרה עכשיו? האם זה יפגע בדהירתו לראשות הממשלה? או להפוך לשר בכיר?
הטעות היחידה של לפיד היא שנכנס בכלל לפינה הזו, שענה על השאלות שנשאל בכזו נחרצות, ושהצהיר הצהרות גורפות. חראם, מה חשבת, שהחיים בשינקין היו בבועה? שהאנשים שגלגלת איתם בעבר לא יפתחו את הפה מתישהו? ואולי למעשה שכחת? כי אומרים הרי שהגראס פוגע בזיכרון.

נתן אשל

מתברר שהיו עוד תמונות בסלולרי שלו, של עוד נשים.

לחם עבודה

756,913 ש' קיבל חגי הדס על ייעוצו במו"מ להחזרת גלעד שליט.
באחרונה שב ללשכה כיועץ להשבת מסתננים לארצותיהם (ידיעות).

הסערה הסורית

רונן ברגמן מדווח בידיעות היום, שהראיון שפרסם בסו"ש ב-7 ימים עם מועז אל-חטיב, ראש המחתרת הסורית הנלחמת במשטר אסד סולף קשות בתקשורת הערבית ואל-חטיב מוצג כסוכן ציוני. דיווח ב-NYT.

ובינתיים במעריב

חברות וחברים יקרים,
כפי שוודאי כבר נוכחתם לדעת, משכורות ינואר, שהיו אמורה להיכנס לכל המאוחר היום, לא הועברו לחשבונות הבנק של העובדים.
משיחה עם נציג ההנהלה הובהר לנו כי הן יועברו בימים הקרובים בהדרגתיות.
אנו רואים בעיכוב הזה הלנת שכר, ובעיה חמורה שלא ניתן להתעלם ממנה. לצד העיכוב הנמשך בהעברת ההפרשות לקופות הפנסיה, מדובר בפגיעה חמורה ומהותית בזכויותינו הבסיסיות ביותר.
אנו קוראים להנהלה לשלם את כל המשכורות במלואן במהרה, ולפעול לכך שתקלות מסוג זה לא ישובו על עצמן.
בסולידריות,
ועד הפעולה של עיתונאי מעריב

לצערי הרב זה קורה יותר מהר מהצפוי. כמה חודשים אחרי שרכש את מעריב לשב"צ אין כסף למשכורות, שזו ההוצאה השוטפת הבסיסית ביותר. החוצפה לא תשוער ולא תתואר. זו התוצאה של אדם (נוסף) שלא עשה שום חישוב כלכלי בדרכו לרכישה שעיוורה את עיניו כניירות זהב מרשרשים את העורב.
שב"צ בטח לא מבין מה זה אומר שצ'ק שנתת מראש לבעל הבית חוזר כי המשכורת לא נכנסה, או שמשיכת היתר שלך נגמרה. וגם אם לא, כמובן, ובלי שום קשר, מאיפה העוז והרהב לא להכניס את משכורות העובדים לחשבון בזמן? עבדות, ניצול ועושק, זה העניין.
היום צריכה הייתה להיערך אסיפת עובדי מעריב. ב-7 בפברואר (עדיין בקישור זה) הודיע המנכ"ל ישראל גולדשטיין לעובדים שמסיבות אישיות לא יוכל להשתתף באירוע ולכן הוא נדחה. כדרכה של בת (שלא באשמתה) לעדה מסוימת, חששתי מיד לבריאותו של האיש, ואיחלתי לו בלבי החלמה מהירה, אך כעת אני מבינה את הדברים לגמרי אחרת: קברניטי מעריב ידעו כמובן שאין להם משכורות לשלם, ושבתחילת השבוע לא ייכנס שקל לכיסי העובדים ולחשבונותיהם, הם ידעו שאם יערכו את האירוע היום הוא יהפוך להפגנת המוני עובדים זועמת, כשבפיהם רק שתי מילים: "איפה הכסף?"
אז במקום לערוך אירוע ראווה כמו שעשית באילת, ולשאת נאום פומפוזי עם קשקושים מנותקים, ולטנף על הבעלים הקודמים כשאתה לא טוב בשיט מהם, כדאי היה לך לחשוב מה יאכלו העיתונאים האהובים שלך בחודש הבא. זה נקרא מעשים טובים ומעורבות חברתית. מה שהוכחת עד עכשיו שאתה יודע זה לג'ברש על במה במלון באילת.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

לאור פינת האופנה שפתחתי פה, תוך שבעליבותי הפשיוניסטית אני חשה עצמי אוטוריטה משומה, הריני בעד חת"חותים לאנשים. והנה, השרה נתניהו בחולצת חצי תחרה כלשהי, שלגמרי מתאימה לה.
sara11.2

התמונה המתגלגלת בפייסבוק (פה למטה) של השרה נתניהו חמודה ביותר, תמימה להלל. היא צולמה, כך הטענה, ב-1985 (אם היו שואלים אותי הייתי מהמרת על 1975 דווקא), כשהיא בת 27 (שוב, יותר הגיוני בעיני 17), עדיין בן ארצי. לא שזה בסדר להעלות תמונה של אדם נגד רצונו. בטח שלא מאלבומו הפרטי, אבל חשבו, אם למישהו יש תמונה שלך מלפני כ-27 שנה, רוב הסיכויים שאת/ה הוא זה שנתן/ה לו/ה אותה, נכון, בהחלט לא למטרות פייסבוק. מצד שני, אני ממש לא חושבת שזה יכול להזיק לנתניהו, ולא מרגישה שהמטרה היא ללגלג עליה. להפך. צילומה בבגד ים שלם וצנוע על רקע הווילאות הכה מאופיינים האלו, שנולדו כנראה בתחילת שנות השבעים ולא הוחלפו מאז, בסלון משפחתי (של הוריה?) ששימש כסטודיו לעת מצוא, רק יכולה להעלות את קרנה. מעניין לדעת מי הצלם המוכשר, האם התמונה יועדה לבוק ביתי שיועבר לסוכנות דוגמנות, אולי כתמונה לבקשת העבודה כדיילת באל על? מצד שני, אלו השנים בהן עבדה כבר כמאבחנת, אם כי לו"ז שנות השמונים כתוב בעמימות מה בויקיפדיה:

בשנות ה-80 של המאה ה-20 הייתה נשואה לדורון נויבורגר. היא עבדה כמאבחנת פסיכוטכנית לילדים מחוננים ב"מכון לקידום נוער ליצירתיות ולמצוינות" בראשות ד"ר אריקה לנדאו, כמאבחנת במרכז שיקום מקצועי של משרד העבודה, וכדיילת אוויר באל על.

ואולי, ואולי הכל בכוונה תחילה (ולא שיש בכך משהו רע).

sarabegedyam

כמה מילים כבר נכתבו על הקמפיין נגד הטרדות מיניות של צה"ל? אין אתר שפסח.
הטענה המרכזית: פרובוקטיבי מדי, עלול להכניס לחיילים לרעיונות לראש ורפרטואר שלא היכרנו.
ואני אומרת: לא נורא. הכוונה טובה, אולי זה יועיל במשהו.

פר-סו-מות

הטענה של עמותת ידיד וח"כ נחמן שי נגד הפרסומת של יס עם ג'וליה לואי דרייפוס מטופשת באופן גורף. הרי ברור שמדובר בבדיחה, ודווקא על חשבון איליין, ולא ע"ח נשים מלאות. אוף, חושומור!

מח' הגהה

תופעת המרכאות, כפי שחזרתי לא פעם, מגונה היא עד מאוד. מדי פעם אביא תזכורת בקטנטנה למרכוא מיותר.
(גלובס)
koveshet

בידיעה על דחיית בקשת החנינה של משה קצב בידיעות קיבלה בטעות אורלי אזולאי קרדיט (בשער הקרדיט הנכון לטובה צימוקי). מה לה ולקצב?
orli11.2

ותוס' אאוצ':
orli2

לא "מדליקים" מכשיר סלולרי. מפעילים אותו. כך גם לגבי טלוויזיה ושות' (ידיעות, 5)

צרות בכותרות

ככה זה עם התחכמות יתר. מה בין סקס לעקרות? לא ברור.
(תודה לאמיר)

akarim

לפני פיזור

על אף, ואולי בגלל שזה מהבקרים הדחוסים בהם אני צריכה לנטוש אתכם מוקדם, היה זה בוקר עמוס צרות טכניות שונות ומשונות. מהפיירפוקס שהושבת על ידי שומר הסף של הבלוג שסירב להפשירו, דרך ססמה שנעלמה ולא הסכימה להתעדכן, עבור בעבודה מבאסת ובלתי נסבלת עם האקספלורר (וגם עם הכרום, מיינד יו), שמתעקש על בלגאן נוראי בתמונות, ואפילו הניוזלטר של ישראל היום לא הגיע השכם כדרכו.
אז הגעתי לפה קצרת נשימה, עם התיק מתנפנף ביד.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

49 תגובות על נתניהו בבגד ים שלם

  1. מעל הכותל הגיב:

    שמעון צעיר , רענן וצלול כפי שהיה בשנות ה-90'.

    בעצם זו הבעיה..

    אהבתי

  2. פטיש רועם הגיב:

    ואני הקטן שואל הערב כמו כל ישראלי ממוצע בעיקבות פרישת האפיפיור
    שמעון מתי תבין את הרמז?

    אהבתי

  3. captain beefheart הגיב:

    גם אני לא רוצה לקרוא לילדה בשמה אך אכן אאוץ' חמור ביותר. מנסתם נדווח כאן ראשו של מי נערף.

    אהבתי

  4. אדג הגיב:

    שוב פעם 'מרן' בראשי-תיבות, מה יהיה?

    אהבתי

    • אתון הגיב:

      אכן תופעה שיש לבער לפחות כמו מרכוא-היתר. מרן היא מילה בארמית שפירושה אדוננו (מר+סיומת הקניין ן). שום ראשי תיבות. ולווט מוזמנת להיות הלוחמת בדרכים לבירוא הבורות המעצבנת הזו.

      אהבתי

  5. מעל הכותל הגיב:

    קישור תיקן, לתסרוקת המשגעת של הקיסרית המכהנת.

    אהבתי

  6. מעל הכותל הגיב:

    אגב אם כבר נפתח מדור אופנה.
    מעניין מה עמדת המערכת על הופעות פומביות של 4 קילוגרם כלי כסף על צוואר השעון על כתפיים גבריות או על התסרוקת המשובחת של הקיסרית המכהנת.

    אהבתי

  7. מעל הכותל הגיב:

    מאחר שהמראה החיצוני של אשת רה"מ הישראלי הפך נשמות טובות לעסקנים אובססיבים במראה החיצוני, כולל אמירות של כתבנים אותה לבעלת מראה של חזיר (אין ספק שחלק מהפמניסטיות האדוקות היו מיד צועקות גוועלד)- אני תמה אם מישהו היה מעז לומר את האמת על למשל תמונות מסוימות של מישל אובמה?

    בוא נראה אם הכלל עובד.
    חברתי הקודמת היתה כהה וממוצא אתיופי, היא זו שהפנתה לתשומת ליבי לכך שהקיסרית מזכירה לא פעם אורנג אוטנג.

    אהבתי

    • מיקי הגיב:

      הקיסרית, כלומר מישל אובמה, מזכירה את נשות הקלינגונים מ"מסע בין כוכבים". עם זאת יש גם בה משהו סקסי… שיט, חשפתי את המשיכה שלי לקלינגוניות. שרה אכן דומה למיס פיגי… הסתבכתי 😆

      אהבתי

      • מעל הכותל הגיב:

        היה ברור לי שאסחוט שאיפה לאין-סוף מינוסים, זו הדגמה להתניה המוחלטת אצלנו לתרבות הליברל'ס האמריקאית(בעיקר דרך סרטים וסדרות) שיש בה הלקאה מובנית של רגשות אשמה לשחורים- ולכן אצלנו לא היו מעזים להגיד לשרה מילה על המראה החיצוני שלה לו היתה שחורה.
        זה מעין אפוד מגן.
        למרות שלנו היהודים (אין קשר למיקי) לא צריכים להיות רגשות אשם כלשהם בהקשר.

        אם כבר יצא לי לגחך על כך יחד עם חברתי הקודמת, כאמור ממוצא אתיופי – שאגב למי שפחות מכירים היסטוריה של עבדות של שחורים בין עצמם.

        מסקנה: מה שהרפובליקנים כבר מתחילים להפנים לקראת הבחירות הבאות- צריך מועמד היספני/ שחור, אז לפחות דאג שבת זוגך בזמן כהונתך תהיה שחורה.

        בקשר לשרה, מאחר שהיא לא שחורה, אבל מהצד הלא נכון (הקודמות התערבו קרדינלית יותר) היא תמשיך לספוג מהאספסוף.

        אהבתי

  8. Shuckle הגיב:

    (לרגל פתיחת פינת האופנה).
    בלי פוטושופ וברגליים 'נורמליות'.
    יפייפיה.

    אהבתי

  9. אבי הגיב:

    לרגל פתיחת פינת אופנה, רציתי לדעת מה עמדת המערכת בעניין ריאנה המהממת והופעתה בגראמי אתמול.
    מסתבר שהזמרת המחוננת בחרה להופיע למרות בקשות ממפיקי הארוע להקפיד על קוד לבוש מחמיר וצנוע יחסית מהמשתתפים ובמיוחד מהמשתתפות, בחרה הדיווה האלוהית לשכוח את חזייתה דווקא בערב חשוב זה.
    האם מכובד הוא הדבר, או שמא הופעתה המחוצפת והשובבה הינה קריאת תיגר מלאת חן ושובבות על רקע בקשת האקדמיה קפוצת הישבן?

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      המערכת לא צפתה באירוע המרגש ואין לה שום יחסים שהם עם ואל ריאנה.
      ובכ"ז הייתה אומרת שיש הבדל בין אשת הרה"מ בפתיחת מושב הכנסת ה-19 לבין זמרת בטקס הגראמי

      אהבתי

  10. roni הגיב:

    הפרסומת של יס עם ג’וליה לואי דרייפוס – דוחה.
    אם זה הומור, אז ההומור הזה מכוער.
    👿

    אהבתי

  11. שועלן הגיב:

    אז מה אנחנו יודעים על אשל?
    1) הוא צילם עובדות בצורה "לא מקובלת" ושמר את התמונות הרגישות באייפון.
    2) הוא מסר את האייפון לתיקון עם התמונות.
    3) האייפון שלו לא היה מוגן, או שהוא מסר את הסיסמא (תחשבו איזה עוד חומר רגיש יש לו באייפון).
    4) הוא שלח מייל חשאי ורגיש (מבחינתו) לאויבתו הגדולה ביותר.
    בקיצור, האיש הוא סכנה בטחונית מהלכת. מזל שהוא מטרידן סדרתי, אחרת הוא עוד היה דופק את כולנו.

    אהבתי

  12. green thumb הגיב:

    ואם היה אומר לכם שמעולם לא כתב דבר חכם או מקורי, הייתם מאמינים ליאיר לפיד?

    אהבתי

  13. שועלן הגיב:

    בהתחלה חשבתי שהכותרת מדברת על ביבי ונחרדתי.
    אח"כ כשהבנתי שלא מדובר על ביבי, עוד יותר.

    אהבתי

  14. maarivon הגיב:

    עקבו את הפגישה? (יש עורכים בבית?)

    לעקוב
    לעכב

    יחי ההבדל הקטן

    אהבתי

  15. JewBoy הגיב:

    אהבתי אש את הציטוט של אורי משגב.
    ובשינוי קל..
    "לטעמי אין ולא צריכה להיות שום בעיה עם אדם בוגר ואחראי למעשיו שמעשן ג’וינט מדי פעם. אני עושה את זה בעצמי פה ושם. להשקפתי, אין הבדל משמעותי בין" עבירה על החוק לעשייה מותרת על פי החוק

    מתחילים מזה, עוברים לאתרוגים למיניהם, ממשיכים עם קביעת השופטים במשפט הדיבה של אילנה דיין על תיאום עדויות בין עדים מומחים ומשם – השמיים הם הגבול

    אהבתי

    • תומר הגיב:

      מתחילים מעישון סיגריות וגומרים בהירואין (או בגירסה הביתשמשית: מתחילות בגילוי פנים עוברות לאי-שמירת נגיעה ומשם שמי פריצות המידות הם הגבול)

      אהבתי

  16. אלון הגיב:

    בהקשר לחגי הדס, אני רואה לנכון לציין שעופר דקל, לשעבר סגן ראש השב"כ, שמונה ע"י אולמרט לטיפול בסוגיית הנעדרים (כולל שליט) ואף החזיר את גופות גולדווסר ורגב, התעקש לעשות את התפקיד בהתנדבות.

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      יופי, עכשיו תעשה יחס עלות/תועלת ותראה מי מביניהם עדיף (מקווה שאתה מכיר את כלל לופיטל, כי זה לא יהיה טריוויאלי).

      אם חגי הדס הוא כעת יועץ להשבת מסתננים לארצותיהם, האם זה אומר שגלעד שליט הסתנן לעזה? או שבגלל שלא אז הוא לא הצליח להשיבו?

      אהבתי

    • הומר סימפסון הגיב:

      תראה את ההבדל בתוצאות.

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        חגי הדס לא החזיר את שליט.
        זה היה ההישג הגדול שלו באותה תקופה.

        אהבתי

      • אלון הגיב:

        מידיעה אישית, עופר דקל השקיע למעלה משנתיים של עבודה מאומצת על "חשבונו" (כולל טיסות, בין השאר) בהחזרת הנעדרים לביתם, ואף החזיר את גופותיהם (לצער כולנו) של גולדווסר ורגב – מה שהדס לא עשה – ואף לא החזיר את שליט. אם תקרא את ספרה של קרנית גולדווסר גם תבין טוב יותר באיזה סוג של הקרבה מדובר. אגב, המתווה שדקל הציג יחד עם ראש השב"כ דיסקין ושלא אושר בממשלה היה עדיף על זה שהתקבל לבסוף ע"י בנימין נתניהו ובעקבותיו גלעד שליט חזר הביתה.

        אהבתי

        • שועלן הגיב:

          איך הדס אמור היה להחזיר את גופותיהם של גולדווסר ורגב אם דקל כבר עשה זאת לפניו?

          אהבתי

        • מעל הכותל הגיב:

          רק נזכיר את הריטואל.
          החיזבאללה רוצח מספר חיילים כבר ביום החדירה, על שניים מבין הנרצחים הוא מכריז כ"חיים" בדיוק כפי שעשה מספר שנים קודם לכן לגבי 3 חיילים אחרים אותם הוא רצח.

          אצלנו קונים את הסיפור, וקבוצות הלחץ הלחץ בישראל(הרבה מעבר לחוגי המשפחות הפרטיות) הופכות את עצמן מרצון (ולא בהכרה ) לסוכני חיזבאללה בפירור יכולת העמידה של ישראל והקווים האדומים שלה שלא להכנע לטירור שוב נפרמים – אפילו עבור גופות.

          לא פרס, לא נעליים. משל לבילבול ואובדן מדרג ערכים אנושי.

          אהבתי

          • אלון הגיב:

            הריטואל לא רלוונטי בנקודה הזאת.

            אהבתי

            • מעל הכותל הגיב:

              המתווה של גופות תמורת גופות עובד תשאל את המומחה לגופות- סמיר קונטאר.

              זה שמר כפפות המשי דיסקין את גולדווסר הציעו מתווה כניעה לסחיטה התורנית תמורת גופות, במחיר זול יותר בשנים קודמות (שאליו אגב החיזבאללה היה מסכים או יותר נכון שלא מסכים) לא מראה שבהכרח המחיר הכללי היה זול יותר. יתכן שכניעה מוקדמת לפרוקסי של חיזבאללה בקרבנו היתה מביאה לנזק חמור יותר.

              אהבתי

              • ר.בקצה הגיב:

                לדעתי נחבאים בסיפור הזה פרטים שהציבור הישראלי לא מודע להם.
                מה הסיכוי שזרועות המודיעין השונות לא ידעו שגולדווסר ורגב כבר לא בין החיים?
                הרי בשלב מסויים "איימו" על החיזבאללה שאם לא יסכים לעסקה, יכריזו על השניים כחללים.
                מי יודע, אולי השתילו בחזירון הזה קונטאר איזשהו שבב מתוחכם שמאפשר ריגול מתוך לבנון?

                אהבתי

                • מעל הכותל הגיב:

                  אם היו עושים כן, סביר תביעת המיליונים היתה בדרך והפאקצות הפרוקצ'יות והג'ובארנים היו ממהרים לאשר אותה כולל העמדה לדין על החוצפה בפגיעה בצניעת הפרט של רוצח ופעיל טירור חביב.

                  מעבר לכך, שווה שוב להתעכב לגבי ידיעה מהימים האחרונים.
                  יש משל ונמשל גדול הרבה יותר
                  .
                  החיזבאללה למד והפנים מדו"ח גודלסטון וקודמיו, אפשר להשתין מהמקפצה וזה יחשב לנקטר מלכים בעיני פרוקסים אחרים בעולם ובקרב הישראלים.

                  כבר לא צריך "שמורות טבע" לחומה מול צה"ל- מתקינים עשרות אלפי טילים עם מנגון שיגור אוטומטי בתוך בתי האזרחים- וכשצה"ל שלא רוצה להרוג אזרחים יצטרך לחסל את מקור הירי על הבתים- קואלציית הבכי והנהי בתוך ישראל עצמה ידח עם שאר העולם, תקרא לסנקציות חמורות על הרוצח ישראלי האכזר.

                  אהבתי

          • שועלן הגיב:

            הוא מעולם לא הכריז עליהם (או על ה-3 הראשונים) כחיים.
            חוץ מזה, אתה צודק.

            אהבתי

        • מיקי הגיב:

          למה לעבוד בחינם זה טוב יותר מלעבוד בשכר מופרז?

          אהבתי

  17. רן הגיב:

    מעריב פרסמו את אותה קריקטורה יומיים רצוף. זה גם חלק מהקיצוצים?

    אהבתי

  18. מיקי הגיב:

    שרה נראתה נחמד גם בצעירותה. חוצמזה, באמת שיעמום המחץ לאחרונה.
    הבוקר שוב עצרו את נשות הכותל

    אהבתי

  19. משה הגיב:

    עכבו*

    אהבתי

כתיבת תגובה