מספרים על הקטינה

הארץ22.2.13 ידיעות22.2.13

מעריב22.2.13isra22.2.13

מקור22.2.13yated22.2.13

כותרות ראשיות

אוי לא, בבקשה לא עוד בחירות. איזה סיוט.

הסקר של מכון פאנלס עבור ערוץ הכנסת, לפיו אם היו עכשיו בחירות לפיד היה זוכה ל-30 מנדטים, הליכוד ביתנו ל-22 והבית היהודי ל-15 זוכה לתגובות שונות בעיתונים, עיתון עיתון לפי ייעודו.
למשל מתי טוכפלד בישר"ה מצא בכיר בליכוד שאמר לו שהסקר הוא "קשקוש שמצוץ מהאצבע".
ובינתיים בכותרת הראשית נפחיד אתכם עוד קצת: "איראן מתקרבת במהירות לקו האדום" (כמה פעמים כבר קראנו את הכותרת הזו?)

– גם למעריב יש סקר של מה היה אם, אבל של מאגר מוחות, ופה הליכוד ביתנו יקבל 28 מנדטים, יש עתיד 24 והבית היהודי 13.
– בידיעות מתרגשים מהסקר של ערוץ הכנסת: "לפיד מזנק, בנט מתחזק, הליכוש נחלש". אך בידיעה, ייאמר, מוזכר שנתניהו עדיין במקום ראשון בהתאמתו לראשות הממשלה לדעת המשיבים לסקר.
– דווקא בהארץ הסקר מופיע בידיעונת בע' 5 בלבד.

 גדעון סער

סערסימה

סימה קדמון כותבת את כל הפרטים המוכמנים. אני מניחה שתחת עיניו הבוחנות של היועמ"ש של ידיעות. אז אם לקדמון מותר אני לוקחת לעצמי את החירות (ניהול סיכונים, כמו שכתבתי בגנדרנות לפני מספר ימים בתגובות) לכתוב גם. בתקווה שההגנה על ידיעות תהיה גם ההגנה עלי, שהרי מאוד אוהבים אותי שם. בכל מקרה, דבריה של קדמון, בקטע החותם את מדורה, באים מתוך צידוד מוחלט בסער.
כה כותבת קדמון:

כבר שנתיים מסתובבות שמועות על התנהגות מינית לא ראויה של שר החינוך, כולל תיאורים על מגעים מיניים עם קטינה בשירותים של הגילדה, אותו פאב שכונתי סולידי בתל אביב, שמאכלס בעיקר עורכי דין ושצריך להיות וירטואוז גדול כדי להכניס לשירותים שלו בחורה תחת עיניהם הבוחנות של המאבטחים שמלווים את השר לכל מקום.

שערורייה. קדמון מפקפקת בווירטואוזיות של סער. רק על זה הייתי אני, לו הייתי גבר, תובעת דיבה.
טוב, לא נכון, גם אם מישהו היה מפקפק בווירטואוזיות שלי הייתי תובעת.
בסוף הקטע היא כותבת:

הוא יכול היה להתלונן במשטרה או להגיב בתקשורת על השמועות, אבל אפשר לנחש שהוא נמנע מזה כדי לא להציף את הדברים ולהעצים אותם. לך תגיד: זה לא נכון, לא הייתי עם קטינה בשירותים של פאב. סער סיפר השבוע לחבר טוב שלו (פחחח, גחחחח, פררר, צצצצ, V), שמי שהפיצו את השמועות כבר הצליחו לפגוע בו, בהוריו המבוגרים, בבנות שלו, בבת זוגו וגם בעובדת חרוצה ומסורה ובבני משפחתה. הוא גם אמר, שכרגע הפוליטיקה לא מעניינת אותו. הוא עסוק עכשיו בלשמור על האנשים היקרים לו ועל שפיותו בתוך הטירוף הזה שנכפה עליו…. (יש עוד, V)

– יואב יצחק: כלי התקשורת ממזערים ומטשטשים את הפרשה.
עוזי בנזימן הזכיר את הקטינה לפני כמה ימים.
– הטלוויזיה החברתית הסירה סרטון של ריצ'רד סילברסטיין בנימוק שהיא חשופה לתביעת דיבה.
דן מרגלית על הפרשה ועל הטענות נגד התקשורת, כולל סיפור אישי:

…בהקשר זה נקלעה העיתונות לתזזית. מאז נחשפו מעשי האונס של משה קצב, נוטה התקשורת להלקות את עצמה מדוע לא הקדימה לחשוף את הפרשה. מצטער, לא משתתף. לפני כשלוש שנים חדל שחר אלתרמן לערוך את כתב היד של ספרי "התפכחות" בטענה כי איני מבין שהעיתונות ידעה על מעשי הנשיא ושמרה על קשר שתיקה. הוא שיגר אותי לשני עיתונאים – העורכת רותי יובל והכתב שלום ירושלמי. מהבירור עם השניים עלה כי המידע שהיה בידם בזמן אמת לא הצדיק את הפרסום. אילו פירסמוהו – היו טוענים כלפיהם כי הרסו משפחה נורמטיבית בהסתמך על רכילות בלבד…. לא נכון שבמקרה של סער התקיים קשר שתיקה. עמית סגל וגיא פלג העידו בערוץ 2 כי העיתונאים ניסו להשיג מידע, אבל התוכן היה פריך. אם הנשים המעורבות לכאורה בטיעונים מכחישות או מסרבות להתלונן, שום עיתונאי הגון אינו יכול להביא את תחקירו לפרסום. כך ראוי. מפרסמת או גונזת – העיתונות תמיד אשמה.

במדורו במוספשבת במעריב מרחיב שלום ירושלמי על פני כמעט עמוד בפרשת סער. הוא חוזר על רוב הפרטים שכבר אמר וכתב: סער מאוד מקושר לתקשורת, כמעט כולם חברים שלו. סחבק ברמות. בחודשים האחרונים הצטננו יחסיו עם הנתניהוז. רה"מ לא אומר מילה בעניינו בפרשת המכתב (המזויף כנראה), וגם לא אם המכתב הגיע ללשכתו. לדברי ירושלמי, לא בטוח שסער יוכל לשמש שר החינוך בקדנציה הבאה. באשר לחקירת המשטרה המתמקדת לכאורה בשאלת זיוף המכתב, שהתפרסמה אתמול, שאל ירושלמי את דוברת אגף חקירות ומודיעין מה נהיה, וזו תשובתה.

מתנהלת בדיקה, ומי שפרסם דברים מתוכה עושה זאת על אחריותו. אנחנו לא אומרים מי מבצע את הבדיקה, מי מוזמן להיבדק וכמה זמן היא תימשך.

משתכשכים בביצה

מי נגד מי: מגדעון סער ליואב יצחק ובחזרה.

הארץ לא ייענש על הפרת צא"פ.

זוכרים את מרדכי גילת VS רביב דרוקר בשישי שעבר בישר"ה? זו התשובה של דרוקר.
יפה, רק על דבר אחד אתקומם. דרוקר יוצא נגד הפשרה של גילת:

הייתה לך הזדמנות חד פעמית להפוך את משפטך למשפט העשור נגד "ידיעות אחרונות". להעלות את עורכיו הבכירים והמו"ל על דוכן העדים, לחקור אותם, להרים פעם אחת ולתמיד את המכסה מעל הדרך בו מתנהלת האימפריה. אני לתומי הייתי בטוח שזה מה שאתה הולך לעשות. שהכתב החוקר העשוי ללא חת ילך עד הסוף, יבין שזו תהיה תרומתו האדירה לדמוקרטיה הישראלית, אבל אתה מר גילת, העדפת לסגור פשרה ללא משפט. העדפת את הכסף על האמת? למה?

הסיבה היא שכל עו"ד ממליץ ללקוח שלו להגיע לפשרה כדי לחסוך כסף וזמן, וגם כי אתה אף פעם לא יודע איך המשפט ייגמר, וכנהלאה.
אותה שאלה אפשר לשאול את דרוקר עצמו: מדוע משך את תביעת הענק שלו נגד ידיעות?
באוגוסט 2008 פרסם ידיעות כתבה תחת הכותרת "חפיף דרוקר". בכתבה פורסמו טענות כנגד דרוקר, שבתגובה תבע את עיתון בסך של מיליון ש'. בסופו של הליך גישור הוסכם כי העיתון יפרסם בכפולה הפותחת של 7 לילות את ההודעה הבאה:

במוסף '7 לילות' פורסמה ביום 7.8.2008 כתבה על פעילותו של העיתונאי מר רביב דרוקר. ככל שניתן היה להבין מהכתבה כי הוטל דופי ביושרה האישית והמקצועית של מר דרוקר, לא לכך היתה הכוונה.

בשביל שתי השורות האלו ויתרת על מיליון ש'? אחרי כל מה שנכתב עליך זה סיפק אותך? כן, הגעת לפשרה (כתבת בעצמך), כי זה מה שיעצו לך עורכי הדין שלך. מן הסתם, וממש ממש בלי להיכנס לעובי הקורה, זה בדיוק מה שקרה עם גילת/ידיעות.

ועוד משהו: דרוקר מתלונן על שגילת סירב להתראיין אחרי שפרש מידיעות. אני יכולה לשער שהסיבה לכך היא שגילת ידע שיפנה להליך משפטי, ולכן מנוע היה. אבל דרוקר יודע את שני הדברים שאליהם הפניתי תשומת לב עכשיו, אני ודאי לא מגלה לו דבר.

ובינתיים במעריב

לאור השלמת עסקת מעריב סיימו את תפקידם כדירקטורים כל האנשים האלו: עומר דנקנר, נוחי דנקנר, עמי אראל, חיים גבריאלי, דניאל יעקובי, ארי ברונשטיין.

זוכרים את מפגש עובדי מעריב מקור ראשון שצריך היה להיערך ב-11 בפברואר, אותו דחה ישראל גולדשטיין מאחר שלא יכול היה להשתתף בו "מסיבות אישיות", שהיו, על פי הערכתי הצנועה, לא ניתוח להסרת ציפורן חודרנית, אלא בשל עיכוב קל, "טעות טכנית", בתשלום משכורות העובדים?
אני עדיין מחכה לאירוע זה.

יש עורכים בבית?

לפני שלושה ימים התפרסמה ב-nrg הידיעה הזו, על שיחה של אהרון פרנקו עם "סמלת השב"ס". מיהי סמלת זו?
דווקא באחת משמונה התגובות לידיעה יש תשובה, אבל באתר לא ממש קשובים לדברי הטוקבקיסטים.
צ"ל: צמרת השב"ס (תודה לאזרח י.כ. לא קשור למ.כ).

samelet

————-
ב-7 בפברואר כיכבה בראשית של גלובס הידיעה הזאת:

 הלחץ עובד: רשות השידור תפסיק לעבוד עם עוה"ד הגובים את האגרה

בידיעה נטען שהעבודה עם משרדי עורכי הדין האלה כבר הופסקה:

גילת החליט לקחת את הנושא תחת אחריותו האישית, לאור הביקורת הציבורית הקשה והפגיעה התדמיתית ברשות בעקבות גבייה אגרת השידור. בין היתר כבר הופסקה העבודה עם שורה של משרדים שהתנהלו בדרך שנראה להנהלת הרשות לא מוסרית.

אבל מה, בהנהלת רשות השידור טוענים ששום עבודה לא הופסקה עם עורכי דין, ולגילת אין בכלל סמכות לקבל החלטות בעניין.
אתמול הוציאה הרשות הודעה לעיתונות שבה נכתב במפורש:

כיום מופעלים על ידי הרשות חמישה משרדים שהצליחו לאתר סרבני תשלום. בדיון סוכם שהרשות תקפיד על רענון ההנחיות למשרדי עורכי הדין ועל בקרה של פעילותם.

כלומר, אין הפסקת עבודה עם משרדי עורכי דין. בגלובס לא התבלבלו:

כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", גילת מוביל מהלך של שינוי אופן הגבייה ובוחן הפסקת עבודה עם משרדי עורכי דין גובים. כיום מופעלים על ידי הרשות חמישה משרדים שהצליחו לאתר סרבני תשלום. בינתיים סוכם שהרשות תקפיד על ריענון ההנחיות למשרדי עורכי הדין ועל בקרה של פעילותם.
————

עטרה אופק מסבירה למה צריך לשנות את לימודי הלשון. ועם זה הכל התחיל.

אנטי אייג'ינג

עד מתי עיתונאים בני 27 יתפעלו מאנשים בני 67 הלובשים בגדי ים?
67

כותבת סימה קדמון בהמוסף לשבת:

מי שהסתובב במזנון הכנסת ביום שני בשעה שמונה בערב, יכול היה לראות שני אנשים צעירים יושבים ביחד, רואים חדשות בטלוויזיה וצוחקים. אלה היו לפיד ובנט.

לפיד נולד ב-1963.
בנט ב-1972.
האמת? סבבה. ממש אין לי בעיה עם זה ששני גברים, האחד בן דקה ל-50 והשני יהיה בן 41 בעוד חודש, נחשבים צעירים.

המהפך. מימין: מתי טוכפלד מישר"ה, ינואר 2013. משמאל, טוכפלד, פברואר 2013.

mati
גילה עירנות: אביב הורביץ.

הירוקים

אביב לביא עשה ניסוי: שנה בלי רכב פרטי לו ולמשפחתו: השורה התחתונה, ובעיקר מאחר שבסופו של צריך היה הוא להשמיש שוב את הטויוטה הישנה: בלתי כלכלי בעליל, גם אם הוא מתפתל לא מעט ולא מודה בכך בפה מלא. גם ירקרקותו של הפרויקט מוטלת בספק רב מאוד.

אותו דבר קרה לי, להבדיל, כשניסיתי להשתמש במכלי דיו ממוחזרים למדפסת החורקת שלי, המדפיסה בקצב של ארבעה עמודים בשעה. יש כמה חנויות כאלו שממלאות את מכלי הדיו היקרים רצח בדיו, בעלות של בערך בין חצי לשליש ממחיר קוביית דיו חדשה. אלא מה, המכלים הממולאים האלו מחזיקים מעמד שבוע בערך. או: כעשרה עמודים מודפסים. לאחר מכן הדיו מתייבש, או אוזל, או נמוג, או מה. בקיצור, אל תתפתו להוריק את דיו המדפסות.

סיפור מוזר על דרור, מתאמן במכון כושר הטוען שסולק מהמכון בטענה שהוא מסריח.
אם יורשה לי, אני חוששת שהבעיה של המתלונן נעוצה במשפט הבא:

לפני שבועיים למרות שהתרחצתי לפני השיעור וכנראה בגלל ששמתי הרבה דאודורנט על החולצה והמזגן במקום לא פעל המדריך הוציא אותי החוצה וטען שמתאמנים סימנו לו שיש לי ריח רע.

הדיאודורנט, דרור, לא נועד לחולצה המסכנה, וכדאי אולי לדעת זאת. או להתייעץ עם מומחים בתחום.

לפני פיזור

פוסט מבזקון לילי.

תודה רבה לתומכי הבלוג.
היכונו לחגיגות השנתיים למודל הקוראים התומכים.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

29 תגובות על מספרים על הקטינה

  1. אנונימי הגיב:

    נרי ליבנה מודה בפייסבוק לכל תומכיה ולאלה שביטלו את המינוי לחדש אותו. קשה לי להבין איך אפשר להישאר במקום עבודה שלא רוצה אותך רק מתוך סחיטה ריגשית? איך היא חולפת במסדרון מול שוקן? לא מובן לי הפסיכולוגיה של המהלך. איפה הבושה? הרי זה עסק פרטי שלו. מה הוא חייב לה?

    אהבתי

  2. מיקי הגיב:

    לאברי גלעד אין שום בעיית קשב וריכוז – הוא פשוט גס רוח, מסתכל במסך שמולו בזמן הראיונות. שיעשה את זה בבית עם ילדיו, אתה בטלוויזיה אם טרם הפנמת. ריטלין לא יעזור, מעט נימוס בסיסי בהחלט כן

    אהבתי

  3. מיקי הגיב:

    טוכפלד הפך בתוך חודש לדוס מזוקן – ספר השיאים של גינס ישמח לשמוע על צימוח הזקן המהיר בהיסטוריה. ככה זה כשיהוה לצידך, כנראה 😆

    אהבתי

  4. מיקי הגיב:

    מעניין שקשה לחיות במרכז ללא רכב פרטי. אני מניח שלביא חי במרכז. כאשר אני חייתי שם, במשך 10 שנים לא היה לי כל צורך ברכב פרטי (ומאליו מובן שההוצאות היו זעירות יחסית). אין זאת כי אם מצב התח"צ בגוש הורע מאז עברתי לפריפריה

    אהבתי

  5. פטיש רועם הגיב:

    יהודים רחמים
    סטלה קורין ליבר עורכת טבח בציפי לבני
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000824365#fromelement=hp_deot

    אהבתי

    • מיקי הגיב:

      לבני היא תחתית החבית של הפוליטיקאים, אבל אין זה מן הנמנע שהיא תגיע אפילו נמוך יותר. שקרנית, מניפולטיבית, אופורטוניסטית וכו'

      אהבתי

  6. פטיש רועם הגיב:

    אחרי שקוראים את העיתונים הפלורוליסטים עם דעות מימין ושמאל כמו מעריב וישראל היום קשה להאמין שעד היום בשנת 2013 עדין יש עיתונים יתד נאמן והארץ
    עיתונים שכל העובדים שם חושבים אותו דבר ואסור לחשוב או לכתוב אחרת
    עיתונים שהם בושה לאינטליגנציה של האדם הממוצע
    הגיע הזמן שהם יעברו מהעלום
    "תנו לקוראים הזדמנו לחשוב"

    אהבתי

  7. שולמית הגיב:

    "כשניסיתי להשתמש במכלי דיו ממוחזרים למדפסת החורקת שלי" אצלי היה אחרת. הדיו האורינלי של מדפסת ברוגר נגמר גם כשלא הדפסתי ובזבזתי עליו הון כסף למרות שיעטתי להדפיס ואילו הדיו הלא מקורי מחזיק מעמד המון זמן. ממש בלי פרורפציה.

    אהבתי

  8. אותי פחות מעניין מה סער עשה או לא עשה.
    מעניין למה אותרג על ידי כל כך הרבה אנשים בתקשורת ואיך עצם האתרוג עובר ככה, חלק כאילו כלום. מי צריך לשבור מצלמות כשיש עלטה תקשורתית מרצון?

    אהבתי

  9. אורן הגיב:

    הקישור ל"קשקוש שמצוץ מהאצבע", מפנה מעשה כשפים לפייס של אופק. אכן טוכפלד עובר שינויים מפליגים.

    אהבתי

  10. אבי הגיב:

    נקודה אחת מטרידה אותי לגבי כל הסיפור עם גדעון סער מאחר שכבר הכל כתוב כאן ובמקומות אחרים שחור על גבי לבן. האם לא הגיוני מצידו של סער או כל אחד אחר שהולך לפאב כל שהוא או מועדון לילה להניח שהוא לא הלך לגן ילדים או מועדון נוער אלא במקום שבו המבקרים הם בגירים/ בגירות והכל כולל הכל (גם זיונים בחדרי שירותים צפופים או שמא בגרסאות רכות יותר של הדבר האמיתי) מותר כל עוד ישנה הסכמה?
    כי אם זו ההאשמה כלפי סער אני מניח למשל שאפשר להאשים את הגילדה באותה מידה שהיא מגיש אלכוהול לקטינים ולסגור את המקום.
    אני מניח הנחה סבירה ויכול להיות שאני מיושן שאם הלכת לפאב, לא סביר שתבקש תעודת זהות לפני שאתה נכנס לשירותים עם בחירת ליבך… עוד אני מניח שגם הברמן לא מבקש תעודות זהות מהמבקרות והמבקרים.
    אלא אם, אלא אם וכאן אני מסייג את עצמי יתברר שסער גרר קטינה חסרת ישע שלתומה טיילה לה להנאתה ברחוב אחד העם ובעודה מזמזמת להנאתה את התקווה התנפל עליה סער, הערים על אבטחת המקום הכניס אותה כנגד רצונה לגילדה ושם אנס אותה שהקהל מסביב משים עצמו כלא רואה… אם זו הסיטואציה שקרתה סער הוא אדם רע ,רע מאוד וזכות הציבור לדעת כולל את המידות המדויקות של תאי השירותים בגילדה (יוגדלו תאי השירותים בגילדה לאלתר! )גוברת על זכותו לפרטיות, כולל גם הזכות לפרטיות של כל אחת שבחרה לעבור במיטתו או על ידה וצפויה שלא באשמתה להיות חלק מסערגייט ולאו דווקא באותו חלק שהייתה מעדיפה.
    סער וסביבתו הקרובה וגם זו שפעם הייתה קרובה הולכת לשלם בקרוב את מחיר המצפון המתייסר של לא מעט עיתונאים על כל פרשה מינית בעבר שזו לא חקרה שהייתה צריכה לחקור. הדרך לשם עוברת דרך חדר המיטות ( או השירותים) של סער ועל חיבתו לעוזרות פרלמנטריות ואחרות מסוג מסוים מאוד סער צריך לשלם. כולם היו בוגרות ואף אחת לא התלוננה אומנם (כולל אותה קטינה שנכנסה או שלא, לשירותים עם סער) אבל כולנו יודעים הרי את האמת על הנשים החלשות וחסרות הדעת האלו. תעמיד אותם במצב של יחסי מרות וכולם מיד פותחות את הרגליים. על שיקול דעתה החופשי של אישה אי אפשר לסמוך במיוחד כשיש כאן עניין של יחסי מרות. יש כאלו שבאמת יודעים יותר טוב מה באמת היה שם.
    סער עבר על איזה שהוא חוק וסער צריך לשלם. עברו הימים שבגידות היו עניינים של המשפחה המצומצמת בלבד כמו גם המחיר האישי המשולם בגינה. את סער יכניסו לבוץ ויגררו אותו חבול ומלוכלך יהיה מה שיהיה. גם הוא הגיע למעמד הזה נקי, צח כשלג הוא לא יצא. הבוץ ידבק והעיקר, העיקר המצפון המיוסר של כמה אנשים יהיה קצת יותר ממורק. מה לא עושים היום למען מצפון נקי ומה שיפה זה שהכל נעשה כאן בשם המוסר. פשוט גאוני.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      אתרע מזלי ונאלצתי מספר פעמים לצאת ולשלוף קטינה ממועדוני בגירים. המאבטחים, למרבה הפלא, חסמו את הדרך של הקטינה החוצה. אותה הקטינה, וחברותיה, פותו להגיע למועדון בהבטחה של משקאות ללא תשלום. בעלי מועדונים מעסיקים, לצורך זה, מגייסים/מגייסות בשכר בכל תיכון ברחבי גוש דן. אם הייתי זוכה לפגוש את סר החינוך בארוע כזה הייתי שש לשבור על פדחתו בקבוק בירה.

      אהבתי

      • עו"ד הגיב:

        הופ, אז מסתבר שאתה אנושי, בכל זאת. בכל אופן, קח בחשבון שאחרי התגובה האחרונה שלך, הוא יתלונן בתגובות אצל ולווט, פעם אחר פעם, שאיימת להפגיש בין ראשו לבין בקבוק, בדומה למישהו שאתה מכיר.

        אהבתי

    • בוקובסקי הגיב:

      קיום יחסי מין עם מישהי תוך ניצול יחסי מרות הינו עבירה פלילית.
      אם סער קיים יחסים עם מישהי העובדת תחתיו (תרתי משמע), ו/או כפופה לו (תרתי משמע) בדרך אחרת, ו/או הבטיח קידום למישהי העובדת במסדרונות הכנסת, ו/או גרם למישהי לחשוש שמא תפוטר אם לא תיענה לו – אין הוא שונה בכך מהאנס משה קצב, או מכל אדם הגורר קטינה חסרת ישע ההולכת ברחוב אחד העם ומזמזמת את התקווה.
      בכל המקרים הנ"ל מדובר בעבירה פלילית, על כל המשתמע מכך – כולל הצער על הפגיעה בפרטיותו של מר סער.

      אהבתי

      • אבי הגיב:

        מה שאתה אומר וחז"ן הוא טוב ויפה אבל לא כל כך קשור . העיתונות מעבר להצפה של שמועות ורמזים בלתי מבוססים לא הביאה שום חומר מוצק. בסך הכל מחזור של רכילות.
        "קיום יחסי מין תוך ניצול יחסי מרות הינה עברה פלילית", הנה גם אני יכול לדקלם את זה, אבל האם נמצאה אישה בשר ודם שטענה שנוצלה? בגירה או קטינה? גם אני הייתי *&^%^&*אם YZX היה מנצל קטינות אבל האם מישהו התלונן בשם אותה קטינה לכאורה או היא עצמה? איך בכלל מישהו יכול להתגונן מפני שמועות? ואם משהו מכל זה קרה האם הוא בכלל היה מודע שהיא הייתה קטינה?
        "כך וכך נראה בתא שירותים עם XYZ שיש האומרים שאפילו לא הייתה בגירה"
        כולנו נצקצק בלשון בפולניות ונגיד רע, רע, רע אבל האם לא היה כדאי שבידי התקשורת בשונה מרכילויות של חדרי הלבשה, יהיו משהו מוצק יותר מאשר לחשדות אבסטרקטיים בטרם מקריבים את הסער לעולה?

        בכל מקרה אגב החל מהיום אני חושב שכללי המשחק בסיפור הזה השתנו : גדעון סער הוא גוויה פוליטית מהלכת אם הוא לא טורח לערוך מסיבת עיתונאים, או להשיב על שאלות בראיון טלוויזיוני באחד הערוצים ועדיף עוד היום. בכללי המשחק התקשורתיים של היום השתיקה שלו כמוה כהודאה באשמה, עבור רבים בין אם ירצה בכך או לא. לטובת כולם וגם טובתו שלו, כדאי שיסיק את המסקנות הנכונות בזריזות.

        אהבתי

  11. Zmira הגיב:

    בכותרת, זה מְסַפְּרִים או מִסְפָּרִים?

    אהבתי

  12. אחד אחר הגיב:

    אני אחזור על השאלה שלי מהפוסט הקודם.
    האם אני היחידי שחושב שnrg הופכים לאט לאט לבנטטון?

    אהבתי

כתיבת תגובה