המבשר בפדף. בלי יום השואה, בלי אמנון דנקנר. כנ"ל יתד נאמן.
הכותרות הראשיות
בפרס הכותרת הגרועה ביותר זוכה ידיעות, הממשיך את הקו המערכתי הדוחה והמטופש שלו מהשבוע שעבר: "בכל חודש מתים 1,000 ניצולים". והשאלה המתבקשת היא: אז מה אנחנו יכולים לעשות בנושא? האם מותם הוא כי המדינה הפקירה אותם להתגולל ברחובות? או שהם מתים כי זו דרך העולם ואו ממחלות קשות? אני לא מצליחה להבין את האדם שנתן את הכותרת הזו ככותרת ראשית בידיעות. מה הוא רצה לומר ולמה. מה מניע אותו, ומה הוא חושב שיניע את קוראיו, ולאיזו מטרה. והאם ככה יוצרים עיתון.
עוד כותרות זוועה שואתיות:
"הסבא הציל יהודים, הנכדה לוחמת בצה"ל" (ידיעות, 5)
ועוד אחת, הראשית ב-ynet:
אמנון דנקנר הלך לעולמו
בזמן האחרון מתים כל מיני אנשים שהיה לי איזה מגע איתם, ולצד העובדה שהדבר גורם לי לגל של מחשבות עכורות שגם אני, ככה, די מתקדם לעבר הלא נודע הגדול, צצים כל מיני זיכרונות (אמנון דנקנר, 3 במרץ 2013).
יתרוני הגדול והיחיד הוא שאני מתעוררת לפני כל העיתונאים, כך שההספד שלי, אם אפשר לקרוא לו כך, היה ראשון, אבל מה, הלך הוא לאיבוד בין כל השאר, שהיו להם אשכרה יחסים אמיצים איתו, כולל אספרסו ותה.
הנה השלל שליקטתי ברשת.
העמוד של דנקנר.
בן כספית | שלי יחימוביץ | גדעון סאמט | עומרי מרכוס | יאיר לפיד | ליאת שלזינגר | קרן אוחיון | גל אוחובסקי | סילבי קשת | שי גולדן | ליאורה גולדנברג שטרן | רחל מלק בודה | טל אלון | עמליה ארגמן ברנע | ניר גונטז'
מה קלה היא עבודת העיתונאים כעת. מדלגים לפייסבוק, אוספים תגובות, לא צריכים יותר להתקשר לכתוב, לבקר תגובה. נפלא. דווקא שמעון שיפר ואיילה חסון התמרמרו על כך אתמול בפגוש את העיתונות.
ועוד משהו בעניין דנקנר: עיתונאי הלך לעולמו. אוקיי, עיתונאי חשוב. סופר גדול. יוצר ענק. פמפום התקשורת את הידיעה אתמול היה אינסופי. צלמים בילו כל היום ליד הכניסה לבית משפחת דנקנר כדי לתעד את כל הבאים וההולכים. גבירותיי, מדובר בעיתונאי (אוקיי, ובסופר), לא בראש ממשלה. לא בזוכה פרס נובל. לא במנהל מחלקה נוירוכירורגית שלבו פקע אחרי 40 שנות עבודה והצלת מאות בני אדם. לא קצת הגזמנו עם האובססיה? כן, הוא היה משלנו, כלומר משלכם, אבל בחייאת. העניין הוא שוב, השתכשכות בביצה. עד כמה העיתונות רואה מעבר לקצה אפה, ושומרת על פרופורציות?
ומה בעיתונים? בכולם יש אזורים בשער. מי יותר, מי פחות.
בידיעות זהו סטריפ תחתון, וכל ע' 10. יורם קניוק כותב את ההספד. שכחו לכתוב שהוא לקוח מתוך הבלוג שלו.
גם שער 24 שעות מוקדש לדנקנר עם כתבה של אריאלה רינגל הופמן שהיא סיכום של כל מה שקראתם אתמול: אין לי אחות, דן בן אמוץ, ודילוג קליל, כמעט בלי להזכיר את יחסיו עם אולמרט חברו הטוב (איפה יכתוב אולמרט את ההספד שלו, ומתי?). לפי הכתבה הזו משפחתו הייתה איתו ברגעי המוות. לפי ידיעות מאתמול, רעייתו חזרה הביתה ומצאה אותו ללא הכרה.
במעריב (הוא היה עורך העיתון) הפניות לקטעים על דנקנר מופיעות בטור השמאלי בשער. כפ' 12-13 מביאה את קורותיו. מרדכי חיימוביץ כותב טקסט מעריץ של מי שהיה מגיע לשיחות עמו בביתו ומקשיב לו רוב קשב. אריק בנדר מביא את כל מה שנכתב כבר אתמול, כולל ציטוטים מפייסבוק. במדור ביקורת הטלוויזיה אביעד פוהורוליס מספר בהנאה כמה אהב לראות אותו על המסך.
כפולת הדעות כולל שלושה טקסטים מעריצים עליו: נדב איל, שרי מקובר-בליקוב, בן-דרור ימיני.
בהארץ יש בתחתית השער את תחילת הידיעה המפנה לע' 6. בתחתית העמוד קטעים מהמאמר שהתפרסם בהארץ, אין לי אחות.
ובגלריה: חברים מספרים על.
נו, ועכשיו לישר"ה. הפניה בשער, כל ע' 11. בקטע העליון דיווח על חייו ואירוע מותו, כפי שנכתב בכל מקום, ובתחתון, הקטע לו ייחלנו, דן מרגלית הצ'ילבה. מעניין אם יגיע לשבעה או להלוויה.
עכשיו הלך לעולמו, ואזכרו כישרוני ומרתק ונבון ואדיש כלפי שחיתות ובעל חוש הומור וגס רוח ומרושע במידת מה, ומי שעיוות מאמר של עיתונאית נגד אולמרט עד כדי הפיכתו על פניו, וכפי שייאמר היום על קברו גם אני פוטר אותו ממעשיו הרעים ואזכור את הטובים, ועוד – כלשונו של עמית נכבד – הוא לא חי בשלום, אז שינוח בשלום על משכבו.
ולסיום, משהו חשוב במיוחד, שרלוונטי לכל בן אנוש, שאיש לא הזכיר עד כה (ותקנו אותי אם כן).
י' הזכיר לי מייל שהעביר לי ביולי 2012:
דנקנר, שקרא ללדור להתאבד, הוא מתאבד בעצמו. ראי את התמונה שלו בעימות עם מרגלית. הוא שמן, ללא צוואר ובטן ענקית. בגילו משמעות הדברים כולסטרול גבוה וככל הנראה סוכרת (כעת או בדרך). במילים אחרות: הוא בתהליך של השמדה עצמית מדעת.
ההלוויה היום ב-12:00 בבית הקברות מורשה ברמת השרון.
תוס': ניר גונטז' מעלה תמונות מהלוויה. ודיווח מהלוויה.
תוס' ב' (13:48 | תודה לי'): לא, אדם ברוך לא ערך את מעריב, לידיעות עורכי מעריב (ע' 13).
נער בן 15 נפל מהגג
במהדורת שישי בטלוויזיה (נניח ערוץ 2, לא זוכרת) דווח על המקרה: גופת נער בן 15, וכאן הובא שמו המלא, נמצאה בבוקר שישי בחצר בית ספר יסודי באלפי מנשה. מי שמצאו את הגופה הם תלמידי בית הספר הקטנים. התברר, כך מאותה ידיעה, שהנער יצא מביתו בלילה שבין חמישי לשישי, שבשעה שלוש לפנות בוקר עלה על הגג, ובבוקר נמצאה גופתו. באותה ידיעה נאמר גם שאין חשד למעשה פלילי.
הבוקר בידיעות ידיעונת (26): נעלם שם הנער, וגם מעשהו, הברור למעשה, לא נכתב. צריך להגן על הילדים, ועל המשפחה, שלא ידעו מה קרה. אז לא אומרים את המילה המפורשת, למרות שהכל ברור.
בישר"ה (18-19) מובא כל הסיפור, כולל שם הנער, יוגב לוי, בלי לכתוב את המילה המפורשת. חוקרים, נו.
לחם עבודה ושר האוצר
הפגנה תוכננה אמש מול ביתו של לפיד. מה עלה בגורלה?
ע"פ מבזק ynet מאתיים איש הגיעו. דיווח פייסבוק. ועוד. nrg.
מזל טוב ליעל אנדורן, מנכ"ל משרד האוצר, מינוי של השר, והאישה הראשונה בתפקיד מאז קום המדינה. כלכליסט: "אדריכלית הקיצוצים בתקציב 2003". מוטי בסוק במארקר מרוצה.
סבר פלוצקר דורש נגידה לבנק ישראל.
כרמית ספיר-ויץ: למה אתם מתייחסים לחייה האישיים.
פרשת ריקי כהן לא נגמרת, ושר האוצר שוב מסתבך מול ידע הגולשים למול האי-ידע שלו.
יובל שטייניץ והראיון
"העמותה לדמוקרטיה מתקדמת" רוצה שהיועמ"ש יחקור את האמירה של יובל שטייניץ על איומי החיסול. בשביל מה? ממילא הוא יתנצל על כך בעוד יומיים.
עמירה הס
גדעון לוי מסביר שלא הבנו את עמירה הס. שברור שהיא מתנגדת לאלימות. שלא קראנו את המאמר עד הסוף.
בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק
היום ב-20:00 18:00 מתוכננת מתקפת האקרים. האקרים ישראלים השיבו מלחמה. היו קשובים. איך להתגונן?
1. השתמשו בסיסמה שונה בשירותים שונים.
2. בחרו סיסמאות קשות לפיצוח.
3. עדכנו דפדפנים – העדכונים כוללים שיפורי אבטחה.
4. הגדירו רמת אבטחה גבוהה בדפדפן.
5. השתמשו במצב "גלישה פרטית" (אנונימית) בגלישה לאתרים גדולים.
6. הימנעו מכניסה לאתרים כשמופיעה התרעת אזהרה בעת ניסיון כניסה.
7. הימנעו מפתיחת מיילים והודעות ברשתות חברתיות מגורמים לא מוכרים, והתייחסו בזהירות לקישורים ולקבצים.
תצפית
הערב, 21:30, שתיקת הארכיון בערוץהראשון.
יעקב אילון מתחקה אחר תופעת האנטישמיות, 21:20, ערוץ 2.
אמש שודר ביס קומדי פרק 16 בעונה ה-21 של הסימפסונים, ובו המשפחה מגיעה לישראל עם סשה ברון כהן.
למקרה שהחמצתם בזמן אמת או בכלל, או שתרצו להתרענן במהות הישראליאנה.
לפני פיזור
אצבעות שחרחרות ושבוע טוב.
למה הטור של קלמן מהסופש על מוסקו והבדואים לא עלה?
אהבתיאהבתי
לאחר שנים רבות שבהן היו האדומים נותנים לנו בראש הגיע לרווחתנו חיים רמון ולימד אותם לפתוח רגליים. יחי המכביזם, שמעון מזרחי וחיים רמון לפרס ישראל.
אהבתיאהבתי
רק כשנימני עזב המכביסטים יכלו להפסיק ליילל כדרך חיים. המסורת שלוותה בתנועת יד מזלזלת לשופט, לקהל ולמאמן עברה להפועל. בחושך של הכדורגל הישראלי בולט אלברמן. מחזיק את הקבוצה בלי צלצולים ורעש. יכול להיות שצומח לנו מקאללה קטן.
אהבתיאהבתי
V, ברצוני לייצג הפעם את קוראך הנאמן "תותח רועם" ולהעלות את התמיהה הבאה: כיצד את מסבירה את העובדה שהפורעים האנטישמיים מאנונימוס פקדו את האתר הידוע צמות אתיופיות אבל בחרו לדלג על החלון הציוני לנכר "ולווט"? האם אין בכך כדי להעיד על הסכם נסתר ביחס לפוסטים עתידיים באתרך?
אהבתיאהבתי
הבלוג כבר נפרץ בעבר.
לאחר שהבינו למי פרצו, התנצלו ופיצו ב-Box Office.
אהבתיאהבתי
בקשר לאדם ברוך ז"ל, יש השגות. זכה לקרדיט עורך ביחד עם יודקובסקי.
אפשר להתיחס לזה כהעלאה בדרגה לאחר מותו.
על כן, בשם תינוקות הבלוג, מבטיח לדאוג לקרדיט "עורכת רייטינג" בבוא היום, דופק יער.
אהבתיאהבתי
נו באמת אורן. "ערך תחת דב יודקובסקי?" יש לזה שם.
נניח לשנייה שזה נכון, זה מה שיש לכתוב עליו? שהוא היה "עורך מעריב"?
אהבתיאהבתי
האמת מורכבת, תגגלי ותמצאי שהצרוף עורך מעריב צורף לשמו של אדם ברוך בכל האתרים הגדולים. לעומת זאת ברשימות עורכי מעריב לדורותיהם לא מופיע.
הנכון הוא לא להוסיף כלום.
אהבתיאהבתי
נו, אז מה נראה לך יותר הגיוני?
הקרדיט בטבלה הוא "עורך ראשי". מה לא ברור?
אהבתיאהבתי
לי לא משנה, אך לכבודך רק לכיף הכנותי את זה.
אהבתיאהבתי
הכנתי לך אחד יותר טוב.
אהבתיאהבתי
הרגע הניחו אותו, אתה כבר רוצה שיתהפך?
אהבתיאהבתי
LOL
אהבתיאהבתי
ההפך שועלן, יתהפך העולם והוא לא יזיז אצבע, הגירסה הסופית היא שלא היה עניינו. אל תתפלא אם תעוף עליך איזה נעל בשל הנחתך שמענינת את גופתו המתה.
אהבתיאהבתי
ההפגנה מול ביתו של שר האוצר לפיד.
אגב, הגיע הזמן שכך הוא יכונה בכלי התקשורת. כדאי להזכיר לעיתונאים שהוא כבר לא החבר שלהם יאיר (במלעיל).
מי שרוצה לראות דיווח מפורט, יש באתר של "חדר המצב" של המחאה החברתית, כולל וידאו: http://j14.org.il/articles/45638.
אגב, לפי חדר המצב היו 500 מפגינים. האמנם? תפשטו בעצמכם.
למה הדיווח בכלי התקשורת הממוסדים כל-כך עלוב? דבר ראשון, כי זה החבר שלהם, יאיר (במלעיל), ודבר שני בגלל שכל כלי התקשורת פה הם משרתים של הממשלה, כל ממשלה [יוצא דופן "הארץ", אבל דה-מארקר הוא עיתון החצר של משרד האוצר]. העיתונים יודעים לתקוף את שרי הממשלה ואת ראשה באופן אישי, אבל לעולם ינהלו דיון בגבולות הקונצנזוס המחשבתי שמכתיב השלטון. ההפגנה מול ביתו של שר האוצר לפיד חורגת מהדפוס הזה, ולכן הסיקור הדל.
אהבתיאהבתי
תשפטו, לא "תפשטו".
אהבתיאהבתי
פספסת בכמה דקות או חודשים, תלוי איך מסתכלים על זה.
בהזדמנות תזכיר לחברים מי עומד מאחורי J14 כדי שנבין את התמונה.
אהבתיאהבתי
יון, אתה מזכיר לי את הערבים, שבכל דבר שקורה רואים "מואמרה" (=קונספירציה) של היהודים/האימפריאליזם/הציונות/הכסף הזר/מי לא.
אי-אפשר לשכנע פרנואיד שלא רודפים אחריו, אז אני לא אנסה.
אהבתיאהבתי
הצד שמעודד שקיפות משתמש בטיעון הקונספירציה, ממשיך למסך עניינים אחרים וחושב שהוא נתפס כנקי. תתחפש לשמאלני ותמצא לי קונספירציות "שמאלניות" שמקשרת כסף זר לאנשי תקשורת ושחקנים במפה הפוליטית.
תאמין לי שרואים את הקולות. מן זמאן, רואים אותם.
אהבתיאהבתי
אבי וייס התרעם נגד ההיסטריה הלא מוצדקת של התקשורת, עוד ב-28/3, כשרק החל הבאזז האינפנטילי בנושא
מבלבלים את המוח על מתקפת סייבר ענקית – http://bit.ly/Xi8G5K
והמשיך בקו הזה בעוד 2 פרסומים
מייצרים חדשות מכלום – http://bit.ly/10wltz0
מלבים היסטריה מיותרת – http://bit.ly/10z9zFC
שאר התקשורת מתעוררת מהבלוף הגדול – רק עכשיו…
אהבתיאהבתי
שלום ירושלמי כותב בצורה מאד אוהדת ללפיד על פשלת הפייסבוק, אבל לא נמנע להוסיף בסוף הערה:
אהבתיאהבתי
הפשלה הזו היא לא הראשונה, כמובן. אילן ליאור כבר דיווח לפני ארבעה חודשים:
אהבתיאהבתי
טוב, זה כבר מתחיל להעליב.
אהבתיאהבתי
מסיבות טכניות הוא לא יכול לראות אפור בהיר.
אהבתיאהבתי
טכניות או דלתוניות?
אהבתיאהבתי
טכניות. תאלץ להאמין.
אהבתיאהבתי
לא לקרוא את התגובות של שועלן, אפילו פתק מרופא לא יכפר, חרפה.
אהבתיאהבתי
לא מבין למה מעלים על נס את תגובתו של בורר.
1. מה זה משנה שהממוצע של גבר ואשה שונים? הממוצע הכללי כבר ממצע בין גבר לאשה, לכן כל אחד מבני הזוג כהן מרוויח שכר זה בממוצע (אף אחד לא אמר שהשכר שלהם שווה, אלא שזה ממוצע השכר שלהם).
2. אני לא יודע מה זה הנתון של השכר הממוצע לזוג שהוא מביא, אני הבאתי נתון אחר של הלמ"ס של 17,000 הכנסה למשק בית (בו לאו דווקא שני עובדים).
3. זה לא משנה כמה מרוויחים פחות מהממוצע. גם הממוצע עצמו הוא לא אינדיקציה. השאלה היא לאיזה קבוצה לפיד מתייחס כקבוצה שהקלה עליה תביא לשגשוג כלכלי לכולם.
אהבתיאהבתי
הוא מביא את הנטו הממוצע לכלל משקי הבית על פי סקר הלמ"ס ל-2011.
אהבתיאהבתי
נו, ומי אמר שזה נטו? זו פרשנות.
אהבתיאהבתי
סליחה, אני חוזר בי.
זו לא פרשנות, זו הטעייה מכוונת, כי הוא עונה ללפיד שדיבר במפורש על ברוטו.
אהבתיאהבתי
הערות.
ממש לא בטוח שלפיד בתחילה התכוון לברוטו.
להבנתי הוא כתב בכוונה מכוונת סכום ללא ציון נטו/ברוטו כדי שאחר כך יוכל לשחק כרצונו במגיבים ולהתאים עצמו למה שצריך. הוא בכלל כתב מעל 20K.
אין לי ספק שמה שהוא כותב זה מה שהוא רצה לכתוב ובמדוייק ולראייה הטעויות הקטנות שלו (סוסתו במקום סוסו והשם כמובן) שלדעתו מעמידות אותו בשורה אחת עם לפחות עוד 2 גדולים שהוא מעריץ אותם. ביבי וברנע. ללא בקרה שניהם שוגים בהסתמך רק על הזכרון (המתעתע) שלהם.
אהבתיאהבתי
הבלוגר אורי כץ, שבלוגו נקרא דעת מיעוט, מפרסם ניתוח סטטיסטי המשווה את ריקי כהן לקבוצות תואמות לפי גיל, מספר ילדים וכיוצא באלו. על פי ניתוחו, המגובה במספרים שהנפיק הלמ"ס, ריקי כהן היא מעמד ביניים מובהק. לפיד צדק והפרשנים הכלכליים מחרטטים.
אהבתיאהבתי
הפרשנים סימנו את הצד עם הריבה.
כתבתי בעבר שללפיד יקימו גרדום פוליטי בגלל גניבת המחאה מיקירי הקרן ממש בדקה ה-90. משרת שר האוצר מיצבה אותו בעמדה נוחה ללינץ' ציבורי.
ההפגנה בביתו של שר האוצר נראית טבעית כמו פמלה אנדרסון. בדיוק כמו פרוייקא "שכונות האוהלים" של המחאה שמומן והופק בלי שום אזכור תקשורתי מינימלי, למרות שהדברים היו ברורים. שטייניץ וביבי לא זכו למפגינים בעת המחאה עצמה. אולי פעם היה כאן טוב יותר.
אהבתיאהבתי
לדעתי זה ברור. המטרה היתה להפיל את ביבי והליכוד. הרי בכל הסקרים, "יש עתיד" תמיד היתה בגוש השמאל. וראו איזה פלא, לפיד הצטרף לכוחות השחור. התגובה התקשורתית היתה צפויה.
אהבתיאהבתי
מה שהלפידים עומדים לעבור, לא מקנא בהם. זאת רק ההתחלה. מצד שני אולי (מסוייג) אנחנו מקבלים את גרסת הגולם שיתפתח למנהיג גדול. גם לינקולן לא נולד לינקולן.
אהבתיאהבתי
מעולה.
חבל רק שהוא עשה ניתוח יתר שמזמין טענות כמו הנחת את המבוקש.
היה יכול לעצור כבר בניתוח הראשוני לפי מספר ילדים ששם אותה 13% מעל הממוצע, וזה לפי הגדרה מעמד ביניים.
אהבתיאהבתי
סופית וחגיגית. לפיד ניצח.
בלקסיקון שלי, מי שמכתיב לאחרים לעסוק שבוע בדמות פיקטיבית פרי דמיונו, הוא המלך. השאר הם הביץ' שלו.
הי הו יאיר, טקס דה ביץ'.
אהבתיאהבתי
חוק וישנה!
השאלה היא כמובן איפה הטעות בתיקונים שלך.
אהבתיאהבתי
שלפיד עצמו התייחס לשכר הממוצע?
אהבתיאהבתי
שהשכר הממוצע לא בדיוק ממצע גברים ונשים שווה בשווה כי מספרם בקרב העובדים לא שווה?
אהבתיאהבתי
לפי טיקר החדשות של העין השביעית, הם העלו את הידיעה הזאת 20 דקות אחריי.
מזל, יש להם מזל שאני לא כזה.
אהבתיאהבתי
אם הייתי צמחוני, הייתי מפיץ עכשיו את הסלוגן הבא לקראת יום העצמאות:
"בכל חודש ניצלים 1,000 מתים"
אהבתיאהבתי
את צודקת. הניסוח שלי לא מדויק. התכוונתי לומר שבהדגשת הניואנסים הוא מעביר בצורה יותר ברורה את הגיחוך שבסיטואציה.
אהבתיאהבתי
לטעמי יהונתן ליס מדווח בצורה יותר ברורה ומפורטת (מאשר זאב קם שכתבתו הובאה למעלה) על הטעויות של שר האוצר בעניני השכר והגולש (אוריאל בורר) שתיקן אותו.
אהבתיאהבתי
מתזומרת "מדווח בצורה יותר ברורה"?
הוא מעתיק את מה שכתב לפיד, ומעתיק את מה שכתבו הגולשים, זה הכל:) הוא לא מדווח על כלום.
אהבתיאהבתי
קראתי את אילון ב"ישראל היום", לא ראיתי כמובן את הסרט בערוץ 2, אבל כבר אני נעה במושבי באי-נוחות.
קיימים (הרבה) אנשים שהם גם אנטי-ציונים/ישראלים וגם אנטישמים.
קיימים (הרבה) אנשים שהם "סתם" אנטישמים מן הסוג הישן והרע.
אבל קיימים גם הרבה אנשים שהם אנטי-ישראלים ו/או אנטי-ציונים ו/או מניאקים סמולנים, וזה עדיין לא הופך אותם לאנטישמים. איילון נותן שם את הדוגמה של הבלוג של ריצ'רד מילט (Millett למגגלים). נכנסתי לבלוג של מילט וגיליתי את האנטישמי הידוע שלמה זנד, לצד כל מיני אחרים, שכנראה אומרים דברים די מגעילים על מדינת ישראל, ואולי אפילו שוללים את הציונות כביטוי לגיטימי של לאומיות, אבל לא אומרים שום דבר שלא אומרים אנשים מעצבנים מסוגם של גדעון לוי, אמירה הס או יהודים/ישראלים אחרים.
ולמה זה מטריד אותי? לא בגלל שאני עצמי סמולנית מניאקית. בגלל שאנטישמיות היא דבר מקומם ומחריד. ואם כל סרט/כתבה פסאודו רציניים על אנטישמיות יצביעו על דברים כאלה (כשיש למרבה הצער מספיק שנאה אמיתית), בסוף נשמע כמו ההיא מחדרה שבוכה שאין לה כסף לרכוש לילדים שלה דירות, ואולי גם זה סוג של אנטישמיות, או לפחות אנטיריקיות.
אהבתיאהבתי
השימוש ב"קיימים הרבה" מסתיר את הדובים. שימי לב:
פעם היו אנטישמים שהרגו יהודים והעולם שתק. אחר כך היתה מלחמה ענקי ענקי והוקמה מדינת ישראל. האנטישמיות יצאה מהאופנה לחמישים שנה. התחלנו לפקפק ביום השואה ופרוייקט הזיכרון. אחר כך חלק קטן מהאנטישמים החל להתבטא נגד מדינת ישראל בהקשר הערבי (פלסטיני) ומיד אחר כך הפלסטינים במהלך מתבקש הדביקו לאנטישמיות את הציונות. מאז לאנטישמיות אין בושה, רק החליפו לה את השם. אפרטהייד, ציונות, ישראלים- יו ניים איט. אותה מחלה ואותם סימפטומים.
הקו הדמיוני שאנשים מותחים בין גדעון לוי לאנונימוס, לפעילים "פרו-פלסטינאים" וארגוני טרור לא קיים במציאות, מצטער. זה לא מקרה של "קיימים הרבה"- רוב מי שבעד "הפלסטינים" שונא יהודים. תראי את ההפגנות באוניברסיטאות וההצבעות באו"ם, והטוקבקים ביוטיוב – כולם נגועים באותו וירוס מנטלי עתיק.
למרבה הצער, היהודים לא בורכו בחיסון טבעי או מנגנון הגנה ייחודי ועדיין לא יודעים לזהות אותו. השינוי קוסמטי. במאה הזאת, מי ששונא יהודים לא חושב שהוא אנטישמי וטוען שהוא בעד פתרון לפליטים האומללים –אלא שפליטים פלסטינים אומללים יש בעיקר במדינות ערב ונגדם הוא לא פוצה מילה. לכן, מדובר באנטישמיות ובהחלט, "קיימים הרבה".
אהבתיאהבתי
The notion that the hackers attack will start in the evening is an Israel Hayom invention, Matzutz MeHaEtzba.
Here's the original message from the Hackers. 7 April starts at 1 second past midnight and not at 18.00 hours.
So it seems as if they failed already with more than half the day gone.
אהבתיאהבתי
2013 וכל הפורטלים שלנו לא מסוגלים לספק לגולש חווית צפיה נורמלית בוידיאו. רצף פרסומות חסר התחשבות, רמת ווליום חריגה, שידור תקוע, בקרי שליטה איומים. אין אף מומחה שיסביר להם שאפשר להעתיק את הלוגיקה והיבטים בממשק היוטיובי ולא להבריח את הגולשים?
אהבתיאהבתי
ניסיתי לראות לפני כמה שבועות ארץ נהדרת ב"מאקו". הם פשוט דוחפים לך פתאום פרסומת באמצע – מחוץ לכחול. לא רואה שם יותר כלום…
אהבתיאהבתי
נשבע לך שאתה לא לבד (למרות מה שאורן ואתה חושבים).
אהבתיאהבתי
מצטער להיות נודניק, אבל "מחוץ לכחול"?!?! לקח לי כמה שניות לתרגם חזרה לאנגלית ולהבין מה רצית. נראה לי ש"כרעם ביום בהיר" מובן והולם יותר, וגם תואם את רוח הביטוי האנגלי שכוונתו למשהו שנוחת עליך משמים תכולים ובהירים, ולא מחוץ לאיזה שטח כחול בלתי מוגדר.
אהבתיאהבתי
נכון שאתה מהאנאלים שמטקבקים גם אצל איילת שני?
אהבתיאהבתי
התרגום של מחוץ לכחול לגיטימי כמו בכל משמעות שהיא.
אהבתיאהבתי
by all means
אהבתיאהבתי
"בכל ההתכוונויות"
אהבתיאהבתי
תפסיק להשתטות כמו ימני. בסוף ינדו אותך.
אהבתיאהבתי
ל.א., השימוש של מיקי בתרגום מילולי מכוון. סגנון היפסטרי ידוע. מאפשר לטיפוסים אנאלים לקפווץ עם ההתעקשות הלשונית. בכך הוא גורם להם עונג באזורים חבויים המתקשים להתענג בדרכים מקובלות.
על מה דיסקסנו, הא – פרסומות מקפצות באתר מאקו הפח, וחותכות את ליהיא חסרת המחיר, וטפ.
אהבתיאהבתי
אוקיי, הבנתי, בוא נראה אם אני מעמיק את הבור שכבר חפרתי לעצמי: נניח שבטוקבקים זה עוד בסדר. בכל זאת צרם לי לשמוע את דב גילהר בערוץ 10 אומר שטיפוס במדרגות זה "פיסת עוגה" לכל אחד מאתנו, או לקרוא פעם במעריב את בן כספית כותב ששר כלשהו יצטרך "לשחק אותה על פי האוזן".
בכל מקרה, פעם שהסברתם, העניין עושה שכל, ממש טיול בפארק. מקווה שלא יישאר דם רע, ונתראה בשמחות.
אהבתיאהבתי
המבחן הוא היסוד הנפשי.
האם האדם עושה זאת בכוונה או לא.
אהבתיאהבתי
צריך להיות אגוז בכדי ליחס למיקי יסוד נפשי.
אהבתיאהבתי
בקליפת אגוז?
אהבתיאהבתי
זה לא מחזיק מים
אהבתיאהבתי
אבל מתרגמים את כל היתר… "כוס התה שלי", "בקליפת אגוז", "לדחוף את המעטפת"… "מחוץ לקופסה"… "אבל היי", "עושה שכל", "שם בחוץ", "יש לי אחת" – אז גם אני רוצה, גאד דמט…
אהבתיאהבתי
אז גם אני רוצה. תגיד לי אתה ילד?
-אלגנטי כמו אורן בקניית אנטי חומר.
אהבתיאהבתי
עוד תמורה לאגרה:
כתבה גלאונית צדקנית וצהובה. זה לא משנה מה נסטלבאום אמר אלא מה קוד ההתנהגות המקובל. אני נוטה לחשוב שדווקא קוד ההתנהגות ברשות המכופתרת מעניין יותר. תמיד דופקים את האמת.
אהבתיאהבתי
לא משנה מה נסטלבאום אמר?
מה כן משנה? הוגשה תובענה, מה לא בסדר בזה? למה מישהו חייב להקשיב לזבל שיוצא לו מהפה?
אהבתיאהבתי
יש מקומות עבודה שבהם גברים נוהגים לטפוח על ישבני קולגות. מחר באתונות אחרונות, וידוי מפיו של כדורסלן בכיר: מאות פעמים חבטו לי בישבן ואני בכלל סטרייט.
—
יכול להיות שמדובר בבוס שמוק אבל הכתבה ותובענה והכתבה גלאוניים כי ההעלבות על רקע ההומוסקסואלי הם שהופכות את העניין לנפיץ. אני בספק אם היינו שומעים על העניין אם היה פונה לזכרים סטרייטים בכינויים פוגעניים.
אהבתיאהבתי
נו באמת, הידיעה היתה בפוסט ביום שישי. קריאת הפוסט היא הדרך הישירה להביע את הערכתך לוולווט, אחר כך תאוורר את דעותיך.
אהבתיאהבתי
יש לי אישור מרופא שיניים. תאכל ת'לב.
אהבתיאהבתי
הם ניסו למחוק אותנו מהאינטרנט.
הם נכשלו.
בואו נאכל!
אהבתיאהבתי
באמת התפלאתי איך יצא לך כזה מוצלח.
העיקר שאתה
אהבתיאהבתי
הוא הוסיף סימן קריאה. מה שהופך את זה לקאבר או פוסט מודרניזם. שיטה חז"נית ידועה.
אהבתיאהבתי
כאילו שאתה לא הבאת את סול בלו מפה (אח, איזו אמא).
אהבתיאהבתי
לא, אתה טועה. זה לא זה. הקטע מ"דצמבר של הדיקן" המתיחס ליומני קפקא. הסיפור של צ'יקי הוא בעל זקן ולא אופיני לחתיך.
אהבתיאהבתי
התכוונתי שנזכרת בו, לא הסיפור הספציפי.
אני ארשום לחובתך 1 צירוף מקרים.
הערכתי את האמא יותר בהתחלה כשחשבתי שהיא מטרילה אותו בכוונה אחרי שעלתה על טעותו, אבל גם בהתעקשותה לאחמ"כ על תיקון הפוסט יש הרבה חן.
אהבתיאהבתי
אני בהתחלה הבתי שמדובר בהבעת אי אמון במעשיה. חבל היה מתאים, זו הטקטיקה המקובלת על אמא שלי, בגיל ארבע זה היה די מתיש.
אהבתיאהבתי
ומאז למדת לכלול הרבה פרטים קטנים בשביל לשוות אמינות לכזבים שלך.
אהבתיאהבתי
לא קשור, אך דרך צ'יקי הגעתי לסיפור הזה, געגועים לעובר אורח.
אהבתיאהבתי
כמו שכתב אחד המגיבים אצל צ'יקי, כלב נופח לא נושך.
אל תדאג, עובר אורח יחזור מייד כשולווט תנפץ (שוב) את החומה.
אהבתיאהבתי
אה, עכשיו קראתי את התגובות, והבנתי את הקשר האמא.
מכריז ילקוט כזבים, אלא אם יאושר ע"י גיאגיא, אהל או השלישית ששמה פרח מזכרוני.
אהבתיאהבתי
נו, דנקנר, דן בן אמוץ, ילקוט כזבים.
אני קורא אותך כמו ספר פתוח.
אתה סובל מהטיית זמינות חמורה.
אהבתיאהבתי
כן נו, דנקנר, ציקי ואמא שלו, זה אכן היה שקוף.
אהבתיאהבתי
מה, אשכרה פיספסת את המעידה של לפיד עם הסוס?
אהבתיאהבתי
הוא לא מסוגל להוציא ממקלדתו דבר אחד ללא טעות עובדתית? לדעתי, ישר לספר השיאים של מרפי'ס… אה, של, אמ, בימיש… מממ… של קילקני… נמנמנמ – של גינס!
אהבתיאהבתי
אל תצחקו מהטעויות של יאיר לפיד. אנחנו נשלם על הטעויות שלו. הוא שר האוצר. 😡
אהבתיאהבתי
אויה. אבל מה נותר לנו מלבד הצחוק? בחירות חדשות?
אהבתיאהבתי
מה כל כך מפתיע בזה?
1. כשקראתי, זה היה מתוקן.
2. אתה באמת חושב שאני עוקבת אחר כל טעות של כל אחד 24/7?
הרי הטעויות שאני כותבת/מוצאת הן 0.001 ממה שיש.
אהבתיאהבתי
כן ולווט, אנו הקוראים מייחסים לך לעתים כוחות על!
אהבתיאהבתי
שוב ההתקפה האוטמטית על לפיד. אין קשר לבורות. פסיכולוגית, הבלבול בין כלי רכב למשאת לב רומנטית, היא תופעה נפוצה.
אהבתיאהבתי
עזוב, זו סתם הפרעת קשב… הוא לא הקשיב כשקראו לו ת'סיפור לפני השינה
אהבתיאהבתי
הפרעת קשב נרקיסיסטית. ללפיד חשוב יותר הבחירה שלו בדימוי, מאשר הפרטים הקטנים ביצירה המקורית.
בקרוב קוית תמדוד את מספר התגובות שלך.
אהבתיאהבתי
נעלבת, אה? 😆
תנוח, גם היום הזה יעבור…
אהבתיאהבתי
לא יעזור, בלתי עליב. הדיאולוג שלך עם מישהי בעל פוטנציל לפיתוח. שמשון ויובב החדשים?
אהבתיאהבתי
לא, אתה אשכרה פספסת.
אהבתיאהבתי
מעניין מתי יצא אוסף בדיחות לפיד.
אהבתיאהבתי
הודעה נתקעה
אהבתיאהבתי
וכך היא תישאר. לך תכתוב אותה ב-ynet
אהבתיאהבתי
ניצחת. לא לעולם חוסן.
אהבתיאהבתי
אני מת על ז'אנר ה"אני מתבייש", "אנחנו מבקשים סליחה" ודומיהם. ההנחה המובלעת היא שכולנו עם אחד – כך שאם איזה ערס מרביץ לניצול שואה, או איזה דוס רוצח ראש ממשלה, אני צריך להתבייש ולבקש סליחה. האמת היא שאני לא מתבייש ולא מבקש סליחה כי אני לא עשיתי את העוולות האלה ופלא פלאים – אני גם לא אחראי להן באופן עקיף. אז שיתביישו הערס והדוס. לקראת יום העצמאות הבעל"ר חובה לומר – אנחנו לא עם אחד
אהבתיאהבתי
מצטרף. אני גם לא צריך להתבייש בשימוש של מיקי בערס ודוס. אני ומיקי לא מאותו עם.
אהבתיאהבתי
נכון. ה"כולם אשים" מונע טיפול בבעיה.התקינות הפוליטית היא עונש קבוצתי.
אהבתיאהבתי
אוי ידיעות.
למישהו יש מושג איך אני גורמת להורים שלי להפסיק לקנות אותו?
אהבתיאהבתי
קשה לי להאמין שהם ישנו הרגלים אחרי 20-30-40 שנה.
אהבתיאהבתי
שום הרגלים, לאמא שלי יש קראש על דנה ספקטור. אין מקומות שמטפלים בסטיות כאלו?
אהבתיאהבתי
יש לי המלצה בשבילך, הקרדיט לסול בלו. את הרי מכירה את אמא שלך, ועל ספקטור לא חסרים פרטים. השיטה היא למצוא פרט בנוהגיה של ספקטור הנתפס כדוחה בעיני אמך. עישון, מאפרות גדושות או כיבוי סיגריות בכוס, וכו'.
אולי יעזור, אני בספק, דנה מושלמת.
אהבתיאהבתי
הלב נשבר בכל שישי בצהריים, כשאני נכנסת לחדר השינה ומוספים ומדורים למיניהם פזורים על הרצפה, ורק על המיטה מונחת לה האישה האחרת. לא חושבת שפרט דוחה אחד יעזור.
אהבתיאהבתי
לנוחיותך הנה הקטע מיומני קפקא, שסול בלו משתמש בו. העיקרון הוא לא לנסות לשכנע בהגיון אלא להתקיף את מרכיב ההזדהות על ידי יצירת דחיה.
אהבתיאהבתי
הדסה. חבל לי עליך.
ככה את מנהלת את אמך? היא בוודאי כבר לא בת עשרים…
אהבתיאהבתי
מדוע את רוצה למנוע מאך משהו שהיא אוהבת? איזו התנשאות שלא לומר רוע לב. האם את רוצה לחנך את אמך? שתהיה מתוחכמת כמוך?
אהבתיאהבתי
גם לך יש קראש על דנה ספקטור. את לא מזהה את הפגיעה.
אהבתיאהבתי
אני לא קוראת עיתונים ולא אוהדת את דנה ספקטור וכלל לא מתעניינת בדבריה.
אהבתיאהבתי
חבל, כי כאמור, דנה מושלמת.
אהבתיאהבתי