דו"ח חודשי יוני

והנה גם יוני עבר, וחיינו התקצרו בעוד חודש. היום הארוך בשנה כבר מאחורינו, והימים הולכים ומתכווצים.
הרי לכם פתיח אופטימי.

הפוסט הנקרא ביותר ביוני הוא עוזי וייל במנהרת הזמן. זה היה פוסט מבאס במיוחד מבחינתי, מאחר שוייל הוא באמת אחד האנשים היותר מקוריים ויותר מוכשרים בסביבה, וחבל לי שמעד. לא, הוא לא שיקר, לא, הוא לא אמר מילה שאינה נכונה. הוא פשוט לא מסר בכל מקום בבהירות את כל העובדות ובאופן ברור. וייל הוא בנאדם אהוב. אהוב מאוד. בנאדם שגרם אושר להרבה אנשים, והם סולחים לו. רוב האנשים המקיפים אותו, ומדובר באלפים, לא חשים שמשהו לא בסדר. ככה זה באהבה.

67% סבורים שוייל פישל, אלו תוצאות הסקריר שמוצג פה, המעידות על קוראי הבלוג, שהם נישה בתוך נישה בתוך נישה, ולא על הלך הרוח הכללי לגבי וייל. מה שכן, מספר המשיבים עליו דומה למספר המשתתפים בסקרים בקנה מידה לאומי (כמובן, הוא חסר מתודולוגיה ולי יש אפס ידע בעריכת סקרים, ולכן הוא נקרא כזכור סקריר).
[poll id="92"]

האירוע התקשורתי השני הדרמטי החודש הוא פיצוח הרצח בבר נוער, ושלל הפרשיות התקשורתיות שאירעו מסביב. אני לא רוצה להזכיר הכל שוב, נו, כי גמרנו עם זה השבוע, לפחות זמנית, אבל שוב, חבל מאוד שמתן חצרוני, הכתב הצעיר והנמרץ נכנס, יחד עם חדשות 2, לפינה מוזרה עם מושא הראיון שלו, ולא ארחיב עוד. אלליי, טחנתי די.

חודש יוני הוא החודש בו אני עושה את הדו"ח השנתי אצל רו"ח. בסיום הפגישה, ומשנפרדתי מעוד סכום עתק לטובת הדו"ח הבנתי שאני חייבת לקצץ את הוצאות חיי המקוצצות ממילא, דרמטית. וכך עשיתי. אבל אני לא מתלוננת.

אגב קיצוצים, אם יש רו"ח שמוכן לגאול אותי מהדו"ח הדו חודשי תמורת סכום סמלי אודה לו.
ועוד: אני משלמת עכשיו על אחסון משותף של הבלוג בחברה ישראלית 59 ש' החודש. איני יכולה לעמוד בנטל. אם יש למישהו רעיון (לא גו-דדי, לא מידפייז) סביר ויציב בפחות כסף, עם תמיכה גורפת, אודה לו (את התקלה של שישי למשל, נפילת הבלוג, לקח שעתיים לתקן, וזו הייתה התקלה השנייה השבוע).

יולי הבעלל"ט, וגם זה הבא אחריו, אוגוסט, צריכים להיות חודשים סוערים מאוד ומרתקים מבחינת עיסוקיי האחרים, שאינם הבלוג ועליהם אתם יודעים (עיסוקים שבין היתר הביאוני, נכון לעכשיו, לפשיטת עור, יש לקוות ולהתפלל שזמנית). אני מקווה שבימים הקרובים, הממש קרובים, אכתוב ואפרט יותר וכך יתפוגג ערפל מסוים שיסיר את החשד שאני סוכנת מוסד.

ותודה לתומכי הבלוג!

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה דו"ח מיוחד, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

14 תגובות על דו"ח חודשי יוני

  1. shttutit הגיב:

    סופסוף הצלחתי להתאפס=לאפס סיסמא.
    לדו"ח דו-חודשי האם כוונתך V לדו"ח מע"מ?
    הדרכה קצרה ואת יכולה לעשות זאת לבד
    כן זה ניג'וּז אבל זה אפשרי.
    ובאשר לדו"ח השנתי גם את יכולה למלא
    ולהגיש לבד. למס-הכנסה מרכזי הדרכה
    שפועלים בערך חודשיים בזמני הגשת הדוחות.
    שוב זה ניג'וּז אבל זה אפשרי.
    אגב אם היית סוכנת-מוסד זה היה יותר מרגיע
    לפחות היינו יודעים שעתידך הכלכלי מובטח.

    אהבתי

  2. ronen הגיב:

    Google blogger הוא חינם. אני שם 3.5 שנים, 2500 פוסטים וללא צורך בתמיכה.

    אהבתי

כתיבת תגובה