אחותו

isra19.7.13yediot19.7.13

maariv19.7.13haaretz19.7.13

makor19.7.13


עמנואל רוזן

נחקר אתמול באזהרה במשך תשע שעות. וזה, שלושה חודשים וחצי לאחר תחילת הפרשה. רוזן עומת עם עדויותיהן של נשים רבות. "עברתי חקירה עניינית והוגנת" מסר רוזן בצאתו מהחקירה.

הבושם: Cherchez la femme

בין שלל הכתבות והדיונים והאזכורים והרמזים והחיבות והשנאות, הסתתרו כמה פרטים על פרשת הבושם של יעקב פרנקל, אותם כתב אמיר אורן בהארץ שלשום, ואיש לא שם אליהם לב. אז הנה הם:

שני השיבושים העיקריים הצפויים בפעילות ועדת טירקל ובדיקת וינשטיין הם מגעי הקונסול הכללי בהונג קונג, עמיקם לוי, עם משרד המשפטים המקומי ותשאול מפורט של הקונסול בבנגקוק אלי גיל (גליקו). גיל, שהוזעק לנמל־התעופה כדי לחלץ את פרנקל מהסתבכותו, מסר לפני שבוע גירסה טלפונית ליועץ המישפטי של משרד החוץ, אהוד קינן, אך אפשר שיידרשו השלמה ואף עימות עם פרנקל, אם יימצאו סתירות בין גירסותיהם. גיל הוא שדיווח למטה המשרד על תקרית פרנקל, על האשה שנלוותה אליו למסעו ולחנות (ושגם עדותה יכולה להיות חיונית לחקר האמת) ועל קישורו של פרנקל לעורכת הדין שרון סר, שטיפלה בהשגת אישור יציאתו מהונג קונג לאחר 24 שעות עיכוב.

מיהי האישה שנלוותה לפרנקל לחנות? רעייתו דאז פרופ' ניצה פרנקל (הזוג התגרש ב-2010)? לאאאאא, אורן היה כותב זאת. למי נקנה/נלקח/נשאב בקבוק הבושם, עבורה? אולי היה זה אקט טיפשי להפגנת גבריות, שובבות נעורים, אקט טרזני, פילוח תרנגולות מהלול בעידן הפלמ"ח בגרסת שנות אלפיים?

היום ממשיך אורן להרחיב בפרשה, עם פלפולים והלצות לרוב. רק דמות אחת נותרת אניגמטית. האישה ההיא, מפרשת הבושם, שנעלמה לטיסת המשך ועקבותיה לא נודעו. רותי מהדיוטי, הוא מכנה אותה. השאלה היא למי עקבותיה לא נודעו. האם רק לאורן ולעיתונו, או שמא גם לוועדת טירקל שמירקל וכו'? איפה את, אישה, ולמה לא תספרי לעולם מה שם קרה, בחנות הדיוטי של הונג קונג?

…אי הבנה לא בינו לחנות והרשויות, אלא בינו לבת־לווייתו למסע. היא נחפזה לטיסת המשך, בעוד לו נותר פנאי; היא מסרה לו את הפריט – הוא מסרב לומר אם אכן היה זה בקבוקון בושם – וביקשה לקבל אותו מידיו מאוחר יותר; הוא הניח שהפריט כבר שולם (מדוע? כבר היה ארוז ומעוטר במדבקה?) ושם אותו בתיקו; יצא לתומו מהחנות, ולפתע – מהומה. הוא בכלל קורבן אותה אי־הבנה. שכר מצווה – עונש.
חפש את האשה, ובעצם שתיים: מי היא האלמונית, בת־דמותה האמיתית של רותי מהדיוטי, ומה תאמר כחלוף שבע שנים, טרם נודע, אבל היטב ידוע מי חילצה את פרנקל מסכנת לילה בתא המעצר שבנמל התעופה – עו"ד שרון סר…

סימה קדמון בהמוסף לשבת של ידיעות, המחליפה היום את נחום ברנע בכפולה הפותחת משתמשת במילים גנב לכאורה ופילח לכאורה. היא אומרת שאי אפשר להתייחס לכך בהיסח הדעת.

והדיווח בישר"ה הבוקר, מפי זאב קליין בעמודי הכלכלה מביא ציטוט מדברי השופט בדימוס יעקב טירקל לגל"צ, על שחלק מהדברים המתפרסמים בתקשורת אינם נכונים, שאוטוטו הפרשה מסתיימת, וש"כרגע מסתמן" שהמינוי יאושר.

7 ימים

במקרה, פתאום שמתי לב שקרן פלס מושכת לכיוון המדורים של דנה ספקטור, יענו דיונים על חברים מתבגרים, גברים, נשים. הלו הלו, חברה, יש גבול. אל תפלשי, לספקטור הפז"מ והיוקרה. היצמדי למחוזותייך!

ישר"ה VS ידיעות

noni19.7.13

היי היי, בדיוק כמו שתכננתי וחשבתי והצעתי. המדור "אימפריית הרשע של נוני מוזס" חזר היום, וגונן גינת כותב על הספר של חגי בן-ארצי, אח של שרה נתניהו. כלומר לא על הספר אלא על הראיון ב-7 ימים. כלומר לא על הראיון אלא על משפט אחד מתוכו, זה שעשה אתמול כותרות, שהשרה ראוותנית ולא צנועה. אבל גינת לא לבד. מתברר שהמוני רופאים סיפרו לנצחיה יעקב כמה נתניהו מדהימה וכמה מסורה הייתה להוריה. ומי אמר שלא, אגב? אפילו ידיעות לא אמר שלא. להפך. במסגרת צהובה, בולטת במיוחד, בע' 39, מובאים דברי הרופאים המספרים בשבחי השרה, פלאס תגובה מעו"דה.

מתן חודורוב דיווח אתמול בחדשות 10 שרשת ב' צנזרה תשדיר שירות לכתבה.

http://f.nanafiles.co.il/Common/Flash/Nana10Preloader.swf

משתכשכים בביצה

טוען אביב הורביץ, כלומר הקונספירטור, במי נגד מי, שהטור המפואר, אימפריית הרשע של נוני מוזס, שכולנו אוהבים לקרוא, נולד לפני כמה שבועות ברגע שנודע להשרה נתניהו שאחיה חגי בן-ארצי מתראיין ומלכלך עליה קלות. עוד מפליא מי נגד מי בתיאור פרשיית יעקב פרנקל. מתברר שבידיעה על העיכוב בהונג קונג, לפני שבע שנים, בה מתגאה ידיעות עמוקות, כלל לא הוזכרה המילה בושם. כלומר, שלמרות גאוות היחידה סיפור הבושם פוספס שם בזמן אמת.

תרבותיV

בית הקלפים, סדרת הרשת, גרפה תשע מועמדויות לאמי. כבר אמרתי שאוהבת אני אותה מאוד? יופי.

הפרק הבא בקומדיאנטים במכוניות שותים קפה: סיינפלד, כריס רוק ולמבורגיני. באמת יפהפייה, הלמבורגיני הכתומה עם הריסים. היא גברית ונשית גם יחד, אומר סיינפלד.

לפני פיזור

תודה רבה לתומכי הבלוג היקרקרים!.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שישי קצר, שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

74 תגובות על אחותו

  1. עובר אורח הגיב:

    בענין סנודון והדלפות בכלל. אחרתי. אבל אז נסגרה הדלת לשכמוני.
    אז כך. את ארה"ב מנהל עובד צוציאלי מצ'יקאגו. את רוסיה אחד
    מהקג"ב. יושב פוטין במשרדו והנה דפיקות נוראות בדלת. נכנס
    ההוא משירותי הביטחון: "צ'מע בוס ירד כאן אחד מהצנטרום של
    הפוקוס של המרכז של הלב של המוקד של מערכת התשמוע של
    הכו..י". פ: "שוב גמרת בקבוק על הבוקר?" א:"הבקבוק אכן ריק
    אבל הנ"ל כאן". הפיצו שמועות חדשות עיתונאים רעש צילצולים,
    ספין-סחריר הולך ובא. יש כאן בבלוג מי שמאמין שרוסיה תתן
    אחד כזה לברזיל? לונצואלה?. גרוע מכך. ה"גארדיאן" עיתון
    אוהב ציון ידוע כתב (כשנרגעו הרוחות הגרעון של העיתון ידוע
    וצריך למכור עוד נייר וצבע דפוס) שלאומלל יש עוד ידע שיכול
    להפוך את ארה"ב. היה רוסי אחד כזה באנגליה אכל פולוניום-מת.
    חושבני שהסנודון היה מת להתחלף עם ואננו, אפילו עם ה X.
    תחשבו מה מוציאים ממנו עכשיו ואיך. יקח הרבה זמן עד שיראה
    את הגברת עם הלפיד.
    תודה על הדלת הפתוחה.

    אהבתי

  2. לוחמה אלקטרונית הגיב:

    אני מסתכל בבוקסת התגובות האחרונות מימין, ורואה שכל אחד מהמגיבים מספר על אחותו…

    אהבתי

  3. Mosh הגיב:

    אני יודע של-V לא יהיה זיקה במובן הספורטיבי, אבל הסיפור הקשה של מאמן ברצלונה פשוט שובר את הלב (בתור אוהד הקבוצה ואחד שאיבד קרוב למחלה הנוראה) – חודש לפני תחילת העונה, כשנראה היה שחזר כעוף החול ממדבר הכימוטרפיה – חזר הסרטן לגופו והוא פורש מתפקידו.

    יש ימים שאתה אומר כוסאומו !!

    אהבתי

  4. chavit הגיב:

    גם זו דרך לבזבז כספי זכיה.

    אהבתי

  5. Mosh הגיב:

    בYNET הועלתה כתבה על אחת ההחלטות הטיפשיות ביותר שממשלה בישראל הוציאה – איסור בניה במרכז
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4406800,00.html

    בכתבה מוזכרת השנה בה יצאה ההחלטה (2009) שנה שבה שתי ממשלות שונות כיהנו ולא מצויין איזו מבין השתיים יזמו את המהלך האידיוטי

    כמה פעמים מופיע השם אולמרט ? בדיוק כמו מספר הפעמים שמופיע שמו של אלוהים במגילת אסתר …

    0

    וקריאת התגובות – שמאשימות את ממשלת נתניהו – רק מוכיח כמה הכתבה הייתה מוצלחת !

    אהבתי

    • ספרינג הגיב:

      אישית אני לא חושב שההחלטה אידיוטית כלל וכלל.
      זו היתה החלטה נכונה לטעמי.

      אבל אתה כמובן צודק שמי שקיבל אותה היא ממשלת אולמרט/לבני ובטמקא רכובים על "רוחות המחאה" יודעים את צאן מרעיתם ולכן אין להם בעיה לסלף עובדות.

      אהבתי

      • Mosh הגיב:

        הרעיון לעודד התיישבות בפריפריה היא נכונה , היישום שלה שגוי

        אי אפשר לאסור הגירה לת"א כשאין לך אלטרנטיבות להציע , כשהרכבת או הכבישים דואגים לקיצור הזמן בין הערים כפרים שסביבה.

        מה גם שאיסור בנייה הוא יותר מידי קיצוני, אני אדם שמעדיף תמריצים מאשר איסורים – כי אותם אפשר לתקן במהירות ובעוד שאת תוצאות איסור הבנייה ראו רק אחרי כמה שנים (בגלל שפרוייקטים המשיכו ורק עתידים בוטלו ).

        אהבתי

  6. chavit הגיב:

    טקס פתיחת המכביה ה 19 באצטדיון טדי בירושלים תשע"ג. הטקס המלא מאתמול.

    ארוך…

    אהבתי

  7. לוחמה אלקטרונית הגיב:

    המתנחלים עושים לשוברים שתיקה תרגיל ג'ודו, ומגישים נגדם תלונות למשטרה על בסיס העדויות שלהם עצמם. בהחלט לא איפון ואפילו לא וואזארי, אבל נראה לי שבהחלט קוקה, ואולי אפילו יוקו.

    אהבתי

    • Mosh הגיב:

      אחד המהלכים החכמים… אבל האם הארגונים הללו לא מבטיחים לעבריינים (והם עבריינים שהשתמשו בכוח שניתן להם מהמדינה כדי לפגוע) הגנה תמורת עדות?

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        זה יישמע לך לא אמין, אבל בניגוד לאנטרפרייז, לארגוני השמאל אין פורס שילד משפטי שהם יכולים להרים בשעת סכנה.

        אהבתי

        • לוחמה אלקטרונית הגיב:

          כפי ששועלן מציין, הגנה משפטית אינה חסינות. חוץ מזה לחיות תחת חקירה במשטרה והליכים משפטיים שסופם לא ידוע יכול להיות עונש לא קטן בפני עצמו. בידיעה מצויין שהתיק באחד המקרים כבר נסגר "מחוסר אשמה": מעניין אם זה מפני שלא היו דברים מעולם, או שהיו, אך אינם פליליים.

          אהבתי

        • עו"ד הגיב:

          בעוד שהטכנולוגיה מאחורי המגן של ה USS Enterprise נותרה למעשה עלומה לגמרי, הטכנולוגיה שלא תאפשר את ההטרדה הימנית המטומטמת שהוזכרה כאן היא יותר מוכרת, והיא גם נחקרת במרץ רב ומשנה לשנה מצטבר עוד ועוד מידע בקשר אליה. קוראים לטכנולוגיה הזו המוח האנושי.

          אהבתי

          • Mosh הגיב:

            למה הטרדה ? לא היית רוצה שיעשה צדק עם הפושעים האלו ?!

            או שלדעתך מי שמפרסם את מעשיו ברבים (בעיתון או יוטיוב) אמור להיות מזוכה אוטומטית ?

            אני מאמין שגם אתה ,בתור אחד שמתקרא עו"ד , חושב שכל אחד צריך לעמוד למשפט אם הוא עבר על החוק .

            אהבתי

          • חייל זקן הגיב:

            לתת לערבי בעיטה לפנים זו עבירה?

            אהבתי

            • שועלן הגיב:

              תלוי בסיטואציה.
              אם למשל אתה נמצא בקרב אגרוף תאילנדי כנגד מתאגרף ערבי, זה חוקי למהדרין.

              אהבתי

            • עו"ד הגיב:

              מספרים על אחד שהיו לו כמה גרושים בחייו שהתעתד לצאת לחו"ל לתקופה ארוכה, על כן מסר לשלושה שכנים – שני ימנים ושמאלני בקבוקי יין נדירים וביקש שיחזיקו בהם כפיקדון עד שיחזור. בסוף חזר. התברר ששכן אחד חגג על היין כולו. השכן השני פתח את הבקבוק שתה קצת, אבל מצפונו ייסר אותו והוא סגר את הבקבוק והשלישי בכלל לא נגע בבקבוק. זה שפתח ושתה קיבל נגחה איומה בפנים. זה שלא פתח קיבל דמי שמירה ראויים, וזה שפתח וסגר קיבל את הבקבוק (לא בגלל שיין שנפתח התקלקל אני מקדים את ההערה של השועלן). זה שלא פתח הרים גבה התמרמר ושאל למה זה שפתח וסגר קיבל את הבקבוק היקר והוא שעמד בפרץ קיבל משהו אבל לא דומה לזה שפתח? הביאו את השאלה לפני הרמב"ם וזה אמר: זה שלא פתח, השמאלני, הוא לא שתיין בכלל. לא היה קשה לו. זה שפתח ושתה הכל – היה ונשאר ימני, חבל על הזמן לדבר עליו שילך למנתח פלסטי. וזה שפתח, טעם וסגר נלחם בימניות שבו זכאי לעמוד במשבצת שאפילו השמאלני לא עומד, ועליו נאמר במקום שבעלי תשובה עומדים אפילו שמאלנים לא עומדים. בקיצור, מה אתה רוצה שאומר לך? התרגיל הזה לא יעבוד, לפחות כל עוד שהאנשים המופקדים על ההחלטה את מי להעמיד לדין ואת מי לא, יש להם משהו בקופסא שעל הכתפיים. גם עד מדינה, אגב, לא עומד לדין. תמסור בבקשה את התשובה הזו למושיקו.

              אהבתי

              • Mosh הגיב:

                אז לעשות עבירה זה מעשה ימני … כלומר אם איש שמאל רוצח מישהו אז אפשר להגיד ש"עלתה לו הימניות לראש" ?
                ואם יש בראש המערכת אנשים שמתעלמים מעברות חמורות אז הם בעלי קופסא תקינה ?!

                יותר … מידיי … מטופש … מכדי … להגיב

                אבל…
                השנאה הזאת , המחשבה שלמישהו יש לו שריטה בראש בגלל שהוא חושב שונה ממך היא לא בריאה, חיה ותן לחיות .
                אני,בתור ימני, לא חושב שאלו מהשמאל בעלי פגם כלשהו – אלא שהם רואים את החיים מכיוון אחר (דבר שחשוב בחברה תקינה – לאיזון שלנו ) הם גורמים לי לשאול שאלות על עצמי ועל המדינה , הם דורשים תיקון ומאירים את המקומות החשוכים שיש בכל חברה.

                מה שמרגיז , שיש כאלו שמתעלמים מפשעים בגלל שהם הגיעו מאלו שבמחנה שלהם …אם חייל פוגע באדם חף מפשע (פלסטינאי/ערבי/דרוזי/יהודי) הוא צריך להחקר ואפילו להשפט – לא משנה לאיזו מפלגה הוא מצביע או האם הוא התוודה על חטאיו .

                אף אחד לא צריך להיות מוגן מפני החוק גם אם הוא ימני/שמאלני/מרכזניק

                אהבתי

              • Mosh הגיב:

                ועד מדינה הוא אדם שתלוי נגדו תיק שנגנז או מומעט עונשו בתמורה לעזרה בתיק גדול ומורכב יותר …

                זה שהוא לא עומד לדין בסופו של דבר לא אומר שאם לא היה עושה את העיסקה עם הפרקליטות הוא היה נקי מתביעה כלשהי

                אהבתי

                • זה לא טיפות גשם, יכול להיות שהתבלבלת.
                  פגשת במבט גזעני ויהיר שתופס את המחנה שלך כאספסוף מתלהם וחסר דעת. תמונת מראה לסטיגמה שמתארת כיצד ימנים רואים ערבים.

                  ואיך הנאורים שמזיינים את השכל על שלטון החוק, פלורליזם ושיוויון חיים עם הגזענות בשלום? בקלות.
                  האסטרטגיה הקומוניסטית ששוללת חופש בשם החופש הצליחה במשך דורות לגרום לאדיוטים שימושים להאמין שהם בני תרבות נעלים. חמושים בברכת הגורו התורן, ויתרו על השכל הישר והוכיחו שאסטרטגיה שנראית במבט ראשון הזויה יכולה במספרים גדולים, ליצור אפקט מדהים. כל הנאורות למרות הססמאות היפות, מבוססת על חוכמה אחת- שלילת האחר.

                  עברו 50 שנה מפרסום הזוועות של סטלין והנאורים היהודים לוקים בגזענות כלפי ימנים, דתיים וכמובן- ערבים. האסטרטגיה הצליחה, הם עדיין בטוחים שהם הטובים בסרט הזה.

                  אהבתי

        • Mosh הגיב:

          עולמי מתנפץ עם כל תגובה שלך 😉

          חשבתי שלארגונים אלו יש סוללת עורכי דין דווקא למקרים כאלו וה"חוזרים בתשובה" יזכו לתביעה על מעשיהם.

          אהבתי

        • ספרינג הגיב:

          יתכן ששועלן לא שמע על מנגנון הרבה יותר יעיל מ"פורס שילדס"
          המוכר גם בשם הלא רשמי "לה פמילייה משפטית או "משפחת הקרן"".
          מה שמתקשר גם לסימביוזה הטבעית המוכרת בין המוטיבציה של גורמי האכיפה למגמת הפרקליטות באופן כללי.

          אהבתי

          • אתה רומז ששופטים ושוטרים בישראל מושפעים מהקרן ולא מביא את מסמך ההמלצות להקמת ממשלת צללים.

            אהבתי

            • ספרינג הגיב:

              או כמו שאמר השופט דב פולוק : על שי ניצן בהתבטאותיו אלה יש משום הבעת דעה מוקדמת ומוטה ביחס לתיק המונח לפניו ובהנחיה את גורמי האכיפה המנהלים אותו"…

              "או שאין לשי ניצן שיקול דעת או שהוא מונע ממניעים פוליטיים..כמו טליה ששון שתמיד טענה שהיא נקיה משיקולים פוליטיים רגע לפני שרצה לרשימת מפלגה מסוימת"..

              כמובן שרגע שפורסמו דבריו של פולוק הפמלייה דאגה לפסול אותו מלדון בתיקים אלה, לאחר שכמובן הזרוע הנחתה כלומר נציגי המשטרה דרשו לפסול אותו..

              תקלה של אמירת אמת מיד תוקנה..

              אהבתי

          • שועלן הגיב:

            ל"א הבין אותי.

            אהבתי

            • Mosh הגיב:

              השאלה המרכזית שלי הייתה האם ברגע שאתה פונה לארגונים אלו ומתוודה על פשעיך , האם כחלק מהעסקה הם דואגים לך להגנה משפטית במקרה וזה יגיע לבית משפט ?

              אהבתי

              • שועלן הגיב:

                האם זה היה משפיע על החלטתך להעיד?

                אהבתי

                • Mosh הגיב:

                  הפגיעה הכי גדולה בשירותי הצבאי הוא בחייל השק"ם כששילמתי לו בשטר של 200 על בורקס תפו"א .

                  אבל ברצינות
                  אני מניח שאנשים שעוברים עבירה ברובם דואגים לעצמם (אם זה בהעלמת ראיות או התוודות מתוך מחשבה שזה יקל על העונש) .

                  אם הם באמת כ"כ מרגישים רע על מה שעשו , אז שיקבלו את מלוא חומרת הדין , לא ?

                  אני חושב שישנה אפשרות שפנו אליהם אנשי הארגון והציעו להם הגנה משפטית בתמורה לוידוי , או שאלו שפשעו פנו לארגון כי שמעו שהארגון דואג לאלו שמתוודים (אז מה אם הם משתמשים בוידוי שלהם כדי לנגח את הצבא , הרי הבנו כבר שהנורמות של העבריינים הן לא גבוהות) .

                  אהבתי

  8. ניר הגיב:

    אז בישר"ה החליטו לקרוא ליצחק הרצוג, חיים הרצוג. אופס.

    (עמוד 15 במוסף "ישראל השבוע")

    אהבתי

  9. סתמאחד הגיב:

    דן מרגלית כותב היום : ״מלחמת ששת הימים נפתחה במתקפה מצרית, סורית וירדנית.״
    ואני תמיד חשבתי שמלחמת ששת הימים החלה במבצע מוקד.
    דן מרגלית כותב היום : ״היהודים פנו ליישב את הארץ והבטיחו כי החזקת השטחים היא פיקדון מדיני בלבד עד שהערבים יתרצו ויכריזו כי רצונם בשלום.״
    ואני תמיד חשבתי שגוש אמונים בסיוע פוליטיקאים פעלו על מנת שההתנחלויות שהקימו ימנעו את אפשרות חלוקת הארץ.
    דן מרגלית כותב היום : ״הצדעה לאהוד אולמרט, האיש עם המצח הנחושה ומעטפת האטימות, שמתגאה בתוצאות מלחמת לבנון השנייה. במהלכה לא ידע מימינו ומשמאלו. 155 ישראלים חפים מפשע שילמו בחייהם את מחיר החובבנות שלו.״
    זה מה שמרגלית כתב בזמן אמת לאחר 21 ימי לחימה ב -5/8/2006 : ״לבד מהחלטתו השגויה להפסיק את הלחימה האווירית בדרום לבנון ל‭48-‬ שעות, שאפשרה לחיזבאללה לשאוף אוויר ולהתחמש באופן חלקי מחדש, ניהל אהוד אולמרט את המערכה בשיקול דעת (כניסה הדרגתית מותנית לפעילות יבשתית) ובאומץ לב (ההיתר לפעול בבעל-בק‭.(‬ נכון שיש גם מחלוקת אם קיבל על עצמו תנאי פתיחה מגבילים שהשהו את סממני ההצלחה, אבל זה עניין להיסטוריונים. איש אינו יודע מה יילד יום. אבל עד היום נולדה התנהלות ראויה.״

    אהבתי

  10. Mosh הגיב:

    זוכרים שעפו על היורש שלמד באוניברסיטה מערבית ? שהדיקטטורה הגיעה לסופה וזהו שחר של רפורמות באחת ממעצמות הגרעין ?

    אז…
    http://rotter.net/forum/scoops1/36990.shtml

    אהבתי

    • נראה כמיצג הרתעה וחושך ממחלקה לאמנויות המסך בבצלאל. לא אתפלא אם יתברר שמאחורי המשטרים המבחילים בעולם עומדת ידידתנו, הדמוקרטיה החיננית שהארץ נוהג לשבח ולהלל כדי להשוות לפשעי הקיבוש הציוני. נראה לי שמדובר בספין כי מעבר לתפקידה כשטן הגרעיני ממזרח אסיה, קוריאה הצפונית אינה מעורבת בלחימה וטרור .גם הגבלות על התיירות הנכנסת משונות.

      אהבתי

    • לוחמה אלקטרונית הגיב:

      נשמע לי כמו ברווז בנוסח פקין. יש לך אימות לטענות האלה? בכתבה ברוטר יש קישור לכתבה ברוסית שרק מספרת כיצד המנהיג הדגול הנחה בעצמו את תרגיל הארטילריה. שוב דבר על השמדה עצמית של יחידות.

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        מצחיק.
        אנשים פה מפקפקים בדיווחים מהעיתונות אבל בולעים בלי בעייה צפרדעים מטוגנות של רוטר.
        המקור בדיווח טלוויזיוני של התעמולה הצפ"קית. חפש ביוטיוב צפון קוריאה ו851 באנגלית ותגיע.
        אין לי מושג מה נאמר שם, אבל לא משנה אם השקר במקור או ברוסית או ברוטר, עדיין מדובר בשקר.

        אהבתי

        • לוחמה אלקטרונית הגיב:

          תודה, לחפש ביוטיוב ובגוגל אני יודע. לא נראה לי שתעמולת צפ' קוריאה תתפאר בכך שיחידה הושמדה באופן עצמי במהלך תרגיל, כך שהתוספת הזו היא של רוטר או של מישהו בדרך לשם.

          אהבתי

        • Mosh הגיב:

          זה היה נשמע כ"כ מופרך והזוי שזה חייב להיות אמיתי

          אם זו המצאה … אני אתחיל לפקפק גם באנשים שם ברוטר (למרות שהבחור שפירסם זאת בעל רקורד )

          ולגבי העיתונות בארץ ? מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין

          אהבתי

          • velvet הגיב:

            אני אתחיל לפקפק גם באנשים שם ברוטר

            😀 😀 😀 😀 😀

            אהבתי

            • Mosh הגיב:

              צודקת… הייתי צריך להוסיף שיש הרבה ברוטר שכותבים שטויות, אבל חלקם מאוד אמינים וזה שפירסם את הידיעה הוא אחד מהאמינים

              אם זוהי הנפצה, מה נשאר?!?! 😉

              אהבתי

              • שועלן הגיב:

                כן, אם אי אפשר להאמין שמנהיג מדינה הורה לצבא להפציץ את כוחותיו בכוונה, במה כבר נותר להיאחז בעולם המשוגע הזה?

                אהבתי

                • Mosh הגיב:

                  😆 😆 😆

                  לא נאמר שבכוונה , נאמר שהוא הורה על ירי אל עבר נקודה במפה וביטל את התנגדויות של שריו בטוענה של "אי בקיאות"

                  היה סיפור שכן הגיע לעיתונות "הרגילה" – על שר שהתנהג לא כיאות והעונש היה הוצאה להורג במרגמות – בהוראת הילד המערבי והרפורמטור!!

                  http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4296701,00.html

                  אכן עולם משוגע…

                  אהבתי

                  • שועלן הגיב:

                    מדובר בטיהורים פולייטיים סטנדרטים כמנהגם בשעת חילופי הנהגה.
                    לא צריך לצבוע את זה בצבעים יותר צבעוניים ממה שזה.
                    אני גם לא יודע למי אתה מייחס את התקווה המערבית כלפי הבן.

                    אהבתי

                    • Mosh הגיב:

                      לא חושב שירי מרגמות נזקף כמשהו "סטנדרטי" – זה אולי יכול להראות מה עובר בראשו של הדיקטטור הצעיר .

                      לגבי האופטימיות , אני לא מוצא משהו כרגע – אבל זכורות לי הכתבות על "הפתיחות של צ' קוריאה תחת שלטונו של הילד "

                      אהבתי

                    • שועלן הגיב:

                      אתה שוב מייחס אמינות יתרה מדי למקורות מפוקפקים.
                      דיווחים מדרום קוריאה על הנעשה בצפון קוריאה זה כמו דיווחים מהארץ על הנעשה בארץ.

                      אהבתי

                    • Mosh הגיב:

                      עד כדי כך לא אמין ?!

                      אני אשתמש בהשוואה שלך מעתה והלאה , כמובן בתנאי שהיא לא מוגנת בזכויות יוצרים …

                      אהבתי

              • ספרינג הגיב:

                א. נתחיל בשיר: הורה המרגמות.
                לאור מה שהוא פקד לעשות לפני פחות משנה לשר האוצר שלו:..
                http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4296701,00.html
                ב.

                אל תצחק שם מתחת לשפם ! 😡

                לנו להבדיל יש אושיות עיתונאות שאנו מאמינים בהם כמו בליגה אחרת כמו:.. סילברסטין המטריף. שמילה שלו כך נקבע בדף הזה היא אייזן-ברזל והוא לא פחות מראוי ל 3 פוליצרים והרביעי בדרך.
                שיש להעריך אותו לפחות היומון הכתוב בשפה העברית היחידי שאנו נותנים לוח קרדיט זה שעורכו האלוף מעריץ את הגיבור והקוד המעונה וענונו וכורע ברך בפני הפרגמטיסט נסראללה .

                אהבתי

                • לוחמה אלקטרונית הגיב:

                  הידיעה על השר הקוריאני וסופו המצער היתה זכורה לי, ולכן לא שללתי במקום את הדיווח ברוטר, למרות שזה נראה מופרז אף יותר. במקרים כאלה מומלץ לגגל כדי למצוא סימוכין. במקרה הזה נראה שמדובר בשקר.

                  אהבתי

            • שועלן הגיב:

              הוא קרא לי דרור?

              אהבתי

              • לוחמה אלקטרונית הגיב:

                מצחיק שאורי משגב חוזר על המנטרה של אי-גבורתו של בר-כוכבא בשבוע שבו אלוף בן מכתיר את ואנונו כגיבור. משגב אף מרחיק לכת ומשבץ שמו של רוצח מסוים במקום שמו של בר-כוכבא בשיר כדי להביע את שאט נפשו. אולי באמת הגיע הזמן לעדכן את שירו של לוין קיפניס למשהו כזה:

                איש היה בדימונה, ואנונו שמו.
                הוא פיקח על קרינה, עד שפיטרו אותו.
                הוא היה גיבור, הוא קרא לדרור,
                הממסד שנא אותו, הוא היה גיבור!

                יום אחד קרה מקרה – אך זה לא פסול!
                מרדכי חשף סודות, לעיתון בחו"ל.
                זו היתה גבורה! מעשה נפלא!
                אך המוסד שלח צוותים, וחירותו ניטלה.

                אך ואנונו, זאת תדעו, הוא גיבור לעד
                את עונשו עד תום ריצה, והתנצר מייד.
                אז מה אם קצת בגד, בכל זאת הוא נחמד,
                ב"הארץ" מחאו כף: מרדכי, הידד!

                אהבתי

                • אמרו את קודם, לפניך
                  לא משנה:

                  יַלְדָה / נָאזִים הִיכמת

                  אֲנִי הִיא הַמִּתְדַפֶּקֶת עֲל הַשְּׁעָרִים
                  שַׁעַר אֲחַרֵי שַׁעַר.
                  בְּעֵינְיכֶם לֹא תִּרְאוּנִי,
                  הַמֵּתִים אֵינָם נִרְאִים.
                  מַתִּי בְּהִירוֹשִׁימָה
                  לִפְנֵי עֶשֶׂר שָׁנִים.
                  אֲנִי יַלְדָה בַּת שְׁבָע,
                  יְלָדִים מֵתִים אֵינָם גְדֵלִים.
                  עֵינַי הִתְלַהַטוּ וְנִשְׂרְפוּ
                  שֵׁעָר-רֹאשִׁי בָּעַר.
                  הָיִיתִי לְחוֹפֶן אֶפֶר,
                  אֲפָרִי בָּרוּח נְפָזֵר.
                  לְמַעְנִי לֹא אֲבָקֵש דָּבָר
                  רַק לְמָעַן הַיְלָדִים.
                  לְמָעַן יֶלֶד שֶׁהִתְלַקָח כַּנְיָר,
                  בְּטֶרֶם הִסְפִּיק לִטְעוֹם מַמְתָקִים.
                  אֲנִי דּוֹפֶקֶת עֲל דַּלְתְכֶם
                  דוֹד, דוֹדָה, הַבוּ חֲתִימַתְכֶם:
                  שֶׁלֹא יָמוּתוּ עוֹד יֱלָדִים,
                  שֶׁיִזְכּוּ לֶאֶכוֹל מַמְתָקִים.

                  1956, תירגמה מטורקית עפרה בנג'ו.
                  מקור מהר מגידו

                  אהבתי

  11. חייל זקן הגיב:

    צ'יקו תמיר מבקר את תוכנית גנץ אבל כמו כל קצין בכיר בדימוס לא מצליח לראות מה שרואה כל מילואימניק. למעשה, כל הגנרלים, גנץ, תמיר ויעלון אומרים לנו שהצבא הישן הוא פארש ואם ניתן להם מספיק כסף יסגרו את הצבא הישן ויבנו לנו צבא חדש ואלגנטי' הורג ולא נהרג. הצבא החדש והנוצץ יתבסס על מספר יחידות מובחרות שעליהן יפקדו אלפי הקולונלים והגנרלים של הצבא הישן. צור ישראל וגואלו…

    אהבתי

  12. לוחמה אלקטרונית הגיב:

    רשף לוי יצא חומוס. היה ממתין יום יומים, ואלוף בן היה מספק לו תירוץ מצויין להפסקת המנוי: זוז הצידה טרומפלדור, וענונו מאחוריך.

    אהבתי

  13. לוחמה אלקטרונית הגיב:

    ההתעסקות בפרשת הבושם של פרנקל רכילותית למדי, אולם מה זה לעומת 238 אלף שקל שקיבל שלא כדין מבנק ישראל, ונאלץ להחזיר לקופת המדינה? כותב על כך אורי הייטנר:

    פרשת הפיצויים המוגדלים של פרנקל ופרשת תקרית אי התשלום בחנות בהונג קונג, מצביעים על אדם שלא כל כך שש לשלם על מה שצרך, אך מצד שני שש גם שש לקבל מה שלא מגיע לו. באופן אישי, לא הייתי רוצה שאדם כזה יהיה אחראי על כספיי. קל וחומר, על כספי המדינה… פרנקל כיהן בתפקידו בתקופה שבה הפערים החברתיים גדלו באופן משמעותי… הפער בין המחיר שאזרחי ישראל משלמים על מדיניות זו, לבין חמדנותם של מחולליה, הוא בלתי נסבל. פסילתו של פרנקל מכהונה כנגיד בנק ישראל, עשויה להיות מסר מטלטל, שתרומתו לחברה הישראלית ולכלכלת ישראל עשויה גדולה יותר מיכולותיו של מועמד זה או אחר לתפקיד.

    אהבתי

  14. נורית הגיב:

    הצרפתים כבר מזמן אמרו "שרשה לה פאם" חפש את האשה.
    הנה היו לנו פרשיות ברק, וינשטיין ואחרות מול העסקת עובדת לא חוקית. האשה תמיד אשמה. "היא" העסיקה את העובדת, "היא" לקחה את הבושם ולא שילמה או "היא" החדרנית שפתתה והפילה את אחד האנשים החזקים בארופה דומיניק שטראוס-כאהן. אין חדש תחת השמש מאז חווה אמנו, אנחנו המפתות הנצחיות והאשמות בגירוש מגן העדן.

    מה יהיה? כל אותם גברים מוצלחים מסתבר שהם לא כל כך מוצלחים וחזקים אלא מתחבאים מאחורי הסינר של האשה הקטנה. שוין אני הולכת
    לשבת בפינה יחד עם הפמיניסטיות הלוחמניות האלו שתמיד מקלקלות את השמחה. גברים תתבגרו, קחו אחריות.

    אהבתי

    • כשיותר נשים יאיישו תפקידים בכירים אני בטוח שנשמע על הבעל ששכח לאשר, להסדיר או לשלם. אני לא טוען שהגברים לוקחים אחריות (הם לא) אלא שגם לנשים נוח להסתתר כשאפשר. גם התדהמה מהגליצ'ים מיותרת. צדיקות וצדיקים לא מגיעים למשרות בכירות בארגונים, בדרך כלל.

      אהבתי

    • שועלן הגיב:

      את מערבבת שני עניינים שונים.
      אחד זה התחבאות מאחורי האשה כמעסיקה של העוזרת שזה אכן תת רמה.
      השני זה נשים ממש לא פמיניסטיות שמנצלות גברים עשירים בעסקת סקס תמורת כסף. אמנם במקרה זה הגבר הוא החזק יותר מבחינה מעמדית, אך האישה חזקה יותר מבחינה ביולוגית והיא מנצלת את זה עד הסוף. היא ראויה לביקורת פמיניסטית לא פחות מהגבר.

      אהבתי

      • נורית הגיב:

        שועלן, תראה מה אתה כותב. אתה הרי בדיוק שוב נכנס לאותה
        פינה שמאשימה נשים. נשים ש"מנצלות" גברים עשירים. תגיד לי אותם עשירים הם חסרי בינה? חסרי שכל? רפי שכל? או כשהקטן עומד השכל בזין כמו שנאמר וסליחה על ההתבטאות הגסה. הגברים לפי דבריך אותם העשירים שניצלו כל מי שאפשר כדי להתעשר פתאום חסרי אונים מול נשים שתמורת סקס דורשות תמורה וזה ניצול? שיגיד לא!

        השוביניזם מנצח כנראה תמיד את השכל הישר. חבל.

        אהבתי

        • שועלן הגיב:

          אני ושאר השובינסטים מהמעמד העליון לא מתלוננים על קיומן של נשים כאלה.
          אתן אלה שאמורות.

          אהבתי

        • שועלן הגיב:

          וכן, הרבה מהדם שאמור להגיע למח עובר אליו. אין מה לעשות.

          אהבתי

        • הינשוף של מינרווה הגיב:

          1. אלו נשים שמחפצנות את עצמן. כמו גברים שמחפצנים נשים. אם את פוסלת את האחד, אז גם את האחרת.

          2. במקרה של וינשטיין, ייתכן ששני בני הזוג ידעו על העברה. מדוע לקחה רק האישה את האחריות (אם זה אכן המקרה, כמובן), אני יכול רק לשער. מה באמת אמרה האישה בחקירתה? האם טענה שגם בעלה ידע? ואם לא טענה זאת, האם זה משום שהכה אותה, חלילה והיפותטית כמובן?

          3. גם אם "מוצאים את האישה", אין זה פותר את הגבר מהאחריות; אלא רק מסביר את השתלשלות המאורעות (מדוע, לטענתו, יצא מבלי לשלם על הבושם). למה את ישר טוענת, בתגובה המקורית שלך, שמישהו מבקש להסיר אחריות מפרנקל ולהטיל אותה על כתפי האישה? האם את באמת סבורה שהכתבה המקורית שאליה מפנה ולווט באה להאשים את האישה? כך הבנת את דבריו של אמיר אורן?

          אהבתי

  15. לחם הגיב:

    יכול להיות שלא הייתה שום אישה מסתורית לצדו של פרנקל וזה סתם אליבי?

    אהבתי

  16. רני הגיב:

    כמה זמן עוד נצטרך לסבול את המפגע המוסיקלי והטקסטואלי הקרוי קרן פלס??? חם, ביוב, יתושים, קרן פלס…כמה אפשר?

    אהבתי

  17. אחד שיודע הגיב:

    זוכרים את הכתבה של אמיר אורן מלפני שבוע על עציר איקס משנות ה-70 (כאן)? אורן יצר את הרושם כאילו מדובר בשושו מוחלט שלא פורסם מעולם. ובכן, רונן ברגמן (המוסף לשבת) מפזר הבוקר את הערפל: מדובר בסיפור שכבר נחשף מזמן, כולל שמות שני העצירים האירופיים.

    אהבתי

כתיבת תגובה