נושאי המגבעת

maariv25.7.13yediot25.7.13
isra25.7.13haaretz25.7.13
24.07.13 - .inddmakor25.7.13


הכותרות הראשיות

הבוקר: עשרות הרוגים בהתהפכות רכבת נוסעים בספרד.

ניצחון לחרדים על הציונות הדתית (הארץ). פרשנות.
"ניצחון הנסיכים", היא הכותרת של ידיעות, שהחליט לבלבל אותי השבוע עם חגיגות נסיכוּת לרוב.
"ש"ס הביסה את בנט: המועמדים החרדים ניצחו את מועמדי הבית היהודי בבחירות לרבנות | בנט: אל תשכחו שאני שר הדתות והכוח לשנות אצלי" (כותרת משנה).

האשכנזי: הרב דוד לאו, 47, רס"ן (מיל.) במודיעין, שחקן כדורסל לשעבר בבית"ר ת"א, הרב הראשי הצעיר ביותר, נשוי+7, היה רבה של מודיעין.
הספרדי: הרב יצחק יוסף, 61, כתב 40 ספרים, לא היה בצבא, הקים ישיבה (תוס': זהו עקיבא נוביק, ידיעות, לעומת אנשיל פפר בהארץ, שכותב עליהם דברים אחרים לגמרי).

בניגוד לאתמול, שאז התעלם המבשר מהרבנים הראשיים, היום בחירתם מצוינת בשער.
והבחירה מכונה אפילו "קרן אור".
hamvaserkerenor

מעניין אם גם בעולם נוטים פושעים מועדים (נאשמים, מורשעים) להיצמד לקרנות המזבח של הדת או של מצבם הנפשי בהגיעם לערכאות.
למשל במקרה של המאבטח טדאסה גטאהון, שאת מעשיו הגדירה המשטרה כ"הוצאה להורג", והתנגדה לבדיקה פסיכיאטרית, הורתה השופטת לשלוח לבדיקה פסיכיאטרית. עו"דו של האיש טען שבשנה האחרונה הוא טופל באמצעות כדורים פסיכיאטריים. so? כך במעריב.
בידיעות מדווח שהרוצח (אוקיי, החשוד ברצח) כבר איים בעבר על עו"ד ז'ורנו, שהזעיק משטרה, אך סירב להגיש תלונה, כי ריחם על גטאהון.

מאחר שאני לא פוקדת את חופי הרחצה כבר עשרות שנים, לא ידעתי כלל שבכולם (או ברובם?) גובים תשלום. כי פעם, לפני שנולדתם, הכל היה אחרת. אז הנה, מתברר שיוחזר המצב לקדמותו. יופי. תיהנו.

למה שר החינוך רוצה לבטל את הבגרות בספרות? כי גדל פה דור של אנשים צעירים מבריקים, יודעי קרוא וכתוב?

השופט שקבע, בין שלל נימוקיו, שלא ייתכן שרופא מכובד יסכן את מעמדו ופרנסתו וידחוף תידיים שלו לגופה של ילדה בת 13 בצהריי יום במרפאה הומה כשהדלת לא נעולה כתב כמובן הבלים. צריך להיום סתום ברמות וחסר הבנה לגמרי בהתנהלות המין האנושי (או פשוט לעשות את עצמך כמי שאינו מבין דבר וחצי דבר) כדי לכתוב משפט כזה. ראייה לכך מספק המקרה של אנתוני ווינר, המועמד המוביל לראשות עיריית ניו יורק, שלא הצליח להשאיר את התחתונים שלו על גופו, ואחרי שכבר נתפס במעשה העמנואל רוזני בעבר, הוא לא חדל. נו, מה יגיד על המועמד הזה שלא מסוגל לכבוש את ייצרו השופט ההוא שכתב מה שכתב על הרופא המכובד?
אוי, הנה התכתבות סוערת שלו.

איזה חרטטן שכל. מה שיש לי לומר על רעייתו זה שהיא כנראה סובלת מפיגור קל. או מפיגור חברתי הנובע מ9*&^^. הלו, מה נראה לך? שבעוד חודש הוא לא יחזור לסורו? איזה behind ואיזה נעליים? שיואו. נשים. והוא עוד יהיה ראש העיר של ניו יורק.

קצה האצבעות

הכתבה שרבים לא יוכלו לוותר עליה. זאת אומרת אני לא יכולתי לוותר עליה. זאת אומרת, היא מעוררת מחשבות. ארי ליבסקר מכלכליסט יצא למסע של שנה, במלאת לו ארבעים, במערכת הרפואה הישראלית למצוא מאיזה מחלות או סובל או עלול לסבול. לחלק מהבדיקות התלוותה אליו אמא. שלו.
כתבת המוסף, כמו כל המוסף, עוד לא עלתה לאתר. צפצפו לי כשתעלה ומיד אביאה לידיעת הציבור הכמה.

משתכשכים בביצה

מכתב התגובה הזה נשלח למערכת הארץ אך לא התפרסם ולא זכה להתייחסות מהמערכת.

בביקורת הטלוויזיה שפרסם ב-16.7 מורן שריר תחת הכותרת: "שידורי דכאון שמחוללים שנאת חינם" הוא קבע ש: "אתמול היה עוד אחד מהימים הפרימיטיביים האלה במדינת ישראל שבהם הממשלה מכריחה אותנו להתאבל על חורבן בתי המקדש (מהשנים 586 לפנה"ס ו-70 לספירת הגויים ימ"ש)".

השימוש הגס והאלים במונח "פרימיטיבי" כדי לתאר תופעה תרבותית או קהילה היה נפוץ בקרב אנתרופולוגים, פולקלוריסטים ופסיכולוגים בסוף המאה התשע-עשרה וראשית המאה העשרים (פרויד למשל חיבב אותו) ותכליתו הייתה לייצר מבט מתנשא ויהיר של הלבן, בן התרבות המערבית על תרבויות אותן הוא חקר ולמד ושנתפסו בעיניו כלא מפותחות ונחותות, כתרבותיות "ילידיות" ונעדרות תחכום אל מול תרבות המערב הנאורה והמתקדמת.

ללא קשר לשאלה אם אדם צם או לא בתשעה באב, אם הוא אבל ביום זה או לא תשעה באב אינו יום "פרימיטיבי"! זהו יום שבמשך מאות שנות קיומו ניקז לתוכו תפיסות שונות ומגוונות של אבל המערבות את האישי עם הלאומי, את הצער הפרטי עם כאבה של הקהילה ודי להתבונן באגדות החורבן המופיעות בספרות חז"ל על מנת לעמוד על העדינות והמורכבות בה קהילה מתמודדת עם חוויה של חורבן, מוות, הרס ואובדן.

בחינת האופנים השונים בה מדינה נוהגת לציין ימי אבל דתיים ולאומיים היא שאלה חברתית, פוליטית ודתית חשובה וחיונית, כולל השאלה האם ראוי או לא להחשיך מסכים בימים אלו (ולחתומים מטה יש לא מעט ביקורת על טקסי האבל במדינת ישראל).

עם זאת, גם אם הממשלה מנעה ממבקר הטלוויזיה את החוויה המענגת של צפייה בסידקום החביב עליו בערב תשעה באב אין הדבר מעיד על ה"פרימיטיביות" של היום. אולי טוב יעשה המבקר הנאור אם יסיט, ולו ליום אחד את מבטו מהמרקע המרצד וישב עם עצמו לחשוב בשקט, שהרי גם לכך נועדו ימי אבל "פרימיטיביים" מעין אלה.
חיים באר וחיים וייס

המכתב הזה נגד ביקורת זו דווקא התפרסם. וגם פה התפרסמו מכתבים. אז למה דווקא מכתב זה של חיים את חיים קופח?

במה משקיעה רשות השידור את כספיה/ כספנו?

מדינת כל גזעניה

מסקר שערכה קשת לרגל העונה החדשה של עבודה ערבית עולה של-33% מהציבור מפריע לשמוע ערבית בטלוויזיה. מקרב בני 18-20, כ-58% אמרו שמפריע להם לשמוע ערבית. איכס, להקיא.

יש עורכים בבית

היי, נשות סלונה, מה קורה לכן? מי איבדה שליטה?
vagina

aravi

ערבים אמרת?

תוס' 12:14: מתח גבוה. תודה לעומר ולמיא.
metah

תוס' 16:58: מאיר בר מצא שבניגוד לאמרה הידועה שרק התאריך בעיתון נכון, במקור ראשון כשלו היום גם בזה:)

taarihmakor

מסביב לעולם

ג'ורג' אלכסנדר לואי? לא בעיה לזכור: ג'ורג' ע"ש ג'ורג' קוסטנזה, הוא ג'ייסון אלכסנדר, ולסיום לואי, הדור החדש של הקומדיאנטים.

ג'יי לנו מרגיש שמתייחסים אליו כמו האסיסטנטית ההיא של רופא השיניים שפוטרה כי היא יפה מדי.
(תודה לגל שור)

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

בעניין הרבנים, מסביר תומר פרסיקו מה העניין.

פרופ' אמיר חצרוני, שטען בסטטוס בפייסבוק שנשים בודות אונס, יועמד לדין משמעתי.

לוגוגל: יומולדת לרוזלינד פרנקלין.

rosalind_franklins_93rd_birthday-2002005-hp

העמוד אנשים עילאיים ומתנשאים בפייסבוק נולד לפני כשבועיים, וכבר יש לו כמעט 70,000 לייקים.

לחם עבודה

עובדי הוט רוצים להתארגן:
היום תתקיים אסיפת עובדים כללית של ועד עובדי הוט בשעה 19:00 באולם גורן גולדשטיין, רחוב עמיקם 7 בתל אביב
בכנס ינתנו סקירות מקצועיות משפטיות וארגוניות ע"י אנשי המקצוע המנוסים של "כוח לעובדים" שניהלו ומנהלים עשרות מאבקים והתארגנויות
הכנס פתוח גם לעובדי קבלן המספקים שירותים להוט.

בידיעות הוקם ועד עובדים. וזה, בנוסף לוועד שפועל דרך אגודת העיתונאים בתל אביב, בו חברים החתומים על הסכם קיבוצי.

כחמישים מעובדי בית הדפוס של מעריב, זה שנסגר, הפגינו שלשום מול בית מעריב במחאה על שהסכמי הפרישה שלהם טרם אושרו.

לפני פיזור

תודה רבה לתומכי הבלוג ע, נ, ר, י, ג, ע, א, ג, א.
מתנה: הפרק השלישי של עבודה ערבית.

מיכל קרייטלר צילמה בדיזנגוף סנטר.

lingoah

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

73 תגובות על נושאי המגבעת

  1. האמיר הגיב:

    מעניין אם גם בעולם נוטים פושעים מועדים (נאשמים, מורשעים) להיצמד לקרנות המזבח של הדת או של מצבם הנפשי בהגיעם לערכאות.

    כמובן. אם הסבירות להרשעה גבוהה והעונש הצפוי חמור, הנאשם יפנה לכל מפלט אפשרי בניסיון לצאת זכאי או לפחות לזכות להקלה בעונש.

    ולפעמים נאשמים באמת מתקרבים לדת במהלך משפטם או היו בלתי אחראים מבחינת החוק למעשיהם בזמן ביצוע הפשע.

    אהבתי

  2. האמיר הגיב:

    במה משקיעה רשות השידור את כספיה/ כספנו?

    איזה סאבטקסט נחמד יש לכתבה הזו. כותרת המשנה: "בארגוני היוצרים טוענים כי הצעות של מפיקים מוערכים לא זוכות לתגובה – ואילו הפקות הקשורות למקורבים לליכוד ולבכירים ברשות זוכות לקידום מהיר"

    באמת? ישנן שלל דוגמאות באותה כתבה. אני הפסקתי לספור כשהגעתי לשבע חברות הפקה (חלקן הפיקו יותר מתוכנית אחת עבור רשות השידור) מאחר שנמאס לי לחזור אחורה כל הזמן כדי לוודא שלא מזכירים פעם שניה את אותה חברה בהקשר אחר. אז יש לפחות שבע חברות כאלו שמוזכרות שם. מתוכן, רק עבור חברה אחת מוזכר קשר לליכוד.

    מסקנות:

    א. אסור למי שקשור למפלגה פוליטית להפיק תוכנית בערוץ ממשלתי, אם המפלגה נמצאת באותו זמן בקואליציה, או, למצער, אדם מטעמה ממונה על ראשות השידור.

    ב. במערכת "הארץ" אוהבים דובדבנים.

    אהבתי

  3. האמיר הגיב:

    השופט שקבע, בין שלל נימוקיו, שלא ייתכן שרופא מכובד יסכן את מעמדו ופרנסתו וידחוף תידיים שלו לגופה של ילדה בת 13 בצהריי יום במרפאה הומה כשהדלת לא נעולה כתב כמובן הבלים.

    רק שהשופט לא קבע שזה לא ייתכן, הוא קבע שזה לא סביר. ההידרשות לטענה שאמנם נשמעת דומה לזו של השופט אבל למעשה שונה ממנה מעלה את החשד שמדובר בהתקפה על איש קש. הכאורן היית?

    דוגמה: פדופילים תוקפים לפעמים ילדים בגני משחקים. מה סביר יותר, שהפדופיל הממוצע יתקוף ילד באמצע הגן או שימצא ילד ליד פינה אפלה של הגן (מקלט, חדר שירותים, סככת גינון) או יפתה ילד להגיע לפינה אפלה ושם יבצע בו את זממו?

    למי שהתשובה לא ברורה לו, מוזמן לקפוץ לרגע לגוגל ולחפש תאורי מקרים שהיו. למי שמתעצל, האפשרות השניה הרבה יותר נפוצה. כי גם הפדופיל שלנו, שלא שולט ביצריו, מעדיף להגיע לפורקן מיני בלי לחטוף מכות מהורים זועמים ובלי להעצר ע"י המשטרה ולכן מעדיף לבצע את מעשיו במקום מוצנע.

    באותה מידה, סביר יותר שרופא פדופיל יעדיף לתקוף ילדה בחדר עם דלת נעולה מאשר בחדר עם דלת פתוחה. זה לא אומר שבלתי אפשרי שרופא יתקוף מינית ילדה בחדר שדלתו אינה נעולה כשהוא יודע שבכל רגע המזכירה עלולה להיכנס לחדר ולתפוס אותו מבצע עבירה פלילית חמורה, בדיוק כפי שאפשרי למצוא פדופיל שתוקף מינית ילד על הנדנדה בגן משחקים הומה, אבל שני המקרים סבירים פחות מהאפשרות השניה.

    אהבתי

  4. אורן הגיב:

    מלבד הטרוליות חצרוני חוזר על הטענות השובניסטיות של האמיר על זכויות יתר של מתלוננות על פגיעה מינית. אבל בסדר זכותם של אנשים להיות חסרי הגיון.
    אם אריאל אינה בשטח כבוש, אז גם אונס הוא רק נראטיב.

    אהבתי

    • האמיר הגיב:

      זה בסדר, אני כבר רגיל לכך שאתה לא קורא את מה שאני כותב. מתברר שגם את חצרוני אתה לא קורא.

      אגב, מעניין לראות את ההבדל בין התגובה להתבטאות שוביניסטית גברית של מרצה לבין התגובה לקריאה של מרצה להחרים את האוניברסיטה בה הוא מלמד או את כלל המדינה בה הוא חי. במקרה הראשון המרצה יזומן לדיון משמעתי, במקרה השני? טוב, אם זה היה במסגרת תפקידו כמרצה, הרי שההתבטאות חוסה תחת כנפי החופש האקדמי; אם שלא במסגרת תפקידו, הרי שאין זה עניינה של האוניברסיטה… תמיד נחמד שיש סטנדרטים אחידים ללא הטיה מגדרית, נכון?

      אהבתי

  5. אנשים נוטים לקשר בין יכולת ניסוח לחוכמה. כאילו אין מלהטטי מילים שהם טמבלים גמורים. מדברי השריד על בית המשפט:

    לו יהודי ולא ערבי מכר כעכים בלי היתר, לא היו לשים את חייו כעיסה בלי נחתום.

    הרי בכל המקרים שבהם יהודים התעלמו מהחוק ולא שילמו קנסות בית המשפט העדיף למחול. השופטים משלחים יהודים לחופש בטפיחה סחבקית וקריצת שיישאר בינינו. כל הזמן.

    אהבתי

  6. מיכאל הגיב:

    בניגוד לדבריך אנשיל פפר בהארץ כותב שהרב לאו לא שירת בצהל והרב יוסף לא כתב חיבור מקורי משלו מימיו.

    אהבתי

  7. גוגל משיקה את כרומקאסט.
    לאחר שאספו מידע מהמחשב והטלפון הגיע הזמן שיתאימו פרסומות בטלוויזיה בהתאם לתכניות האהובות עלינו.
    נרדמים מול סיינפילד? עכשיו תתעוררו מפרסומות למרק נאצי -במבצע. חייגו עכשיו וקבלו דאחקה של ג'ורג' בשמונה תשעים לדקה. בכפוף לתקנון .

    אהבתי

  8. Toferet Ani Vetoferet הגיב:

    מדינות כל גזעניהן.
    מעניין מה תהיינה התשובות לסקר דומה שיערך בארצות הערביות לגבי שמיעת עברית בטלויזיה.

    אהבתי

  9. שועלן הגיב:

    אנשים עילאיים ומתנשאים הוא בכלל תגובה לאנשים בינוניים וסבירים (ועבר אותו).

    אהבתי

  10. שועלן הגיב:

    אז למה דווקא מכתב זה של חיים את חיים קופח?

    בגלל הסידקום. גם אני לא הייתי מפרסם פדיחה כזאת.

    אהבתי

  11. שועלן הגיב:

    ואם בין ווינר לבת זוגתו יש מערכת יחסים פתוחה?
    מה הבעייה עם זה?
    למה את נופלת למשחק השמרנות האמריקאי?
    (בהחלט סביר שכל ה"היא סלחה לי" זה חלק מהמשחק התדמיתי, כי בארה"ב השמרנית מועמד שיצהיר שיש לו מערכת יחסים פתוחה לא ייבחר, בדיוק כפי שמועמד שיצהיר שהוא אתאיסט לא ייבחר).

    אהבתי

  12. שועלן הגיב:

    לא לשלם כניסה לחופי הרחצה = הלא מתרחצים יממנו את המתרחצים. לזה קוראים צדק חברתי.

    אהבתי

    • לוחמה אלקטרונית הגיב:

      בדיוק. כשם שהפציפיסטים מממנים את צה"ל, שלולי הרישיון את סלילת הכבישים, הבריאים את הטיפול בחולים, הבלתי-מחונכים את מערכת החינוך, והחפים מפשע את כלכלת האסירים. מילא אם החוף היה מופעל ע"י מלכ"ר, אבל המצב היום הוא של הפקעת מחירים, וחיוב תשלום עבור שירותים לא נחוצים.

      אהבתי

  13. שועלן הגיב:

    ג’ורג’ אלכסנדר לואי? לא בעיה לזכור: ג’ורג’ ע”ש ג’ורג’ קוסטנזה, הוא ג’ייסון אלכסנדר, ולסיום לואי, הדור החדש של הקומדיאנטים.

    my thoughts exactly

    אהבתי

  14. nurit הגיב:

    מאחר והפוסט שלך היום נוגע או נגוע במיניות, חשבתי להתרחק מהחדשות
    המסעירות על הרבנים החדשים, או על ג'ורג' ה-7 הקטן שיגדל למצוות ומעשים טובים ולהתענג על משפטיו הסוערים של וינר – יסלחו לי כל אלו שחושבים אחרת אבל אני הייתי מתה משעמום אם גבר היה כותב לי שעומד לו כי הוא עושה לי דברים וירטואליים. כמה אפשר לחדש תגידו לי, לא, אני אגיד לכם, אין מה לחדש בזירה מילולית זו, וזה נראה פאתט לחלוטין, רחמנות על זוגתו.

    בסלונה אני חושבת שפשוט שכחו לשים כמה מילים לפני הואגינה המשומנת נאמר שם שתרגילי הטנטרה יועילו לגמישות וכל השאר, זה מיד מקבל תפנית חדה לדעתי.

    אחרי פוסט כל כך חרמני אני חייבת לשבת לבד בחושך. 😉

    אהבתי

  15. חיליק הגיב:

    בנפול רשעים רינה.

    אהבתי

  16. אמיר חצרוני יוטבל בזפת ונוצות בעוון קשקוש על קיר הטאבו המקודש. הפמניסטיות יפצחו בהורה נגד כיוון השעון והאנסים מהשמאל יצטרפו בדבקה שתקנית לכיוון הנגדי. מצאו בובה לל"ג בעומר.
    חלק מהדברים שכתב בעייתי וחלק לגיטימי לחלוטין. עוד מקרה שמדגים כיצד חופש הביטוי חשוב לנאורים רק כשאפשר להפיק תועלת פוליטית. כל ביקורת לגיטימית מושחרת ומושתקת כשהיד שלהם על השאלטר. אורתודוקסיה קלאסית. העיקר שמלמד באריאל, נו.

    אהבתי

  17. לוחמה אלקטרונית הגיב:

    הקדמת אותי. בעידן הרב-ערוצי איפה באמת אפשר לשמוע ערבית? בד"כ בחדשות, כאשר מנהיג אזורי כזה או אחר מתלהם בצעקות. בעבר, בעידן החד-ערוצי כולם ראו את הסרט הערבי ביום שישי אחרי הצהריים, "המסעדה הגדולה", "חידושים והמצאות" ועוד, ולאוזן היתה הזדמנות להתרגל לשפה. ניכור וניתוק מעודדים גזענות.
    (אני משער שבמגזר הערבי יש תופעה הפוכה – צלחות לוויין שמכוונות תמידית לאל-ג'זירה, ומנתקות את הצופים מהישראליות).

    עבודה ערבית סדרה מעולה, שמצליחה לדקור בסיכה בעיות של מתח ערבי-יהודי, שבד"כ מטופל בזירה הציבורית בפטיש 5 קילו. לא פלא שהטיפול של עבודה ערבית הרבה יותר אפקטיבי.

    אהבתי

  18. לא הייתי מאשים או מתפלא על הסלידה מצד הצעירים. שפה סמיכה וגרונית שהם פוגשים לרוב בסיטואציות קולניות. יש סלידה שמקורה בגזענות, לא בטוח שמדובר בגורם העיקרי. יודע קצת ערבית ולפעמים נהנה לשמוע.

    מעניין אם היוצרים של עבודה ערבית יקבלו העונה אומץ להכנס בבעיית מעמד הנשים במגזר. נושא טעון. היצירה הטלווינזיונית היחידה שמכנסת אותנו לצפיה קבועה. מעניין כמה מהערבים הישראלים צופים בה ועוד יותר כיצד תתקבל בעיני הערבים בארצות החום- אם חשבו על זה, בספק.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      שפה סמיכה וגרונית שהם פוגשים לרוב בסיטואציות קולניות.

      = עברית. טול קורה.

      אהבתי

      • את מקור הביטוי עם סגולה ניתן לקשור בטעות לגוון שעולה על פנינו בעת ויכוח רומנטי או החלפת ביקורות בונות לדפוק בנתיב השמאלי. גם מצביעי מרצ שנשבעים בחומוס של עלי קראוון או חליל שוכחים את עוצמת הדציבלים הגרוניים שרעבונם יצר ולא מבינים שההשפעה הגרונית והקולנית הגיעה מהכיוון השני. אנחנו בכלל עילאיים.

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          אתה צודק, כולם צורחים וכו'. מה הקשר למצביעי מרצ או לאוכלי חומוס? האם מתגובתי עלה גוון פוליטי? לא מבינה אותך.
          בני נוער הם צרחנים, ועברית היא שפה גרונית. זה מה שרציתי לומר.
          כל שאר הגרירות הצדה מיותרות.

          אהבתי

          • עלה גוון פוליטי אבל את צודקת.
            מה קשור חומוס ומזרח תיכון לדציבלים?

            אהבתי

            • velvet הגיב:

              איפה עלה גוון פוליטי?
              אני אמרתי שמצביעי מרצ לא צורחים? מה אתה ממציא?
              אני אמרתי שערבים לא גזענים?
              התייחסתי למשאל נקודתי של דוברי עברית על ערבית.

              אהבתי

              • -במשאל עצמו.
                -לא אמרת. גם אני לא.
                -לא, זוכר שהודית שגזענות מופיעה גם אצל ערבים ובכלל אצל כולם, אבל בדר"כ את מצביעה על גזענות יהודית.
                -המשאל עצמו פוליטי.

                בשבוע הבא את ביפו?

                אהבתי

                • velvet הגיב:

                  בשבוע הבא את ביפו?

                  מי שרוצה לקבוע איתי פגישה מתקשר אלי או שולח לי מייל עם שמו המלא ומס' הטלפון שלו. לא שולח שאלה ערטילאית בניק אנונימי בטוקבק ואז גם נעלב על שלא קיבל תשובה.
                  מן הסתם יהיו ימים שאהיה ביפו ויהיו ימים שלא. יהיו שעות שכן ויהיו שעות שלא. וגם כשאהיה, זה תלוי אם אהיה עסוקה או לא. איזו מין שאלה זו?
                  יש גבול לעולם הביזארי שאני מוכנה לחיות בו.

                  אהבתי

  19. Tzvika הגיב:

    אחלה כותרת!
    חיים באר וחיים וייס צודקים לגמרי.
    אמיר חצרוני הוא יצור שמסמל יותר מכל את ההזיה של הימין שנקראת "אוניברסיטת אריאל".

    אהבתי

    • ברכות, קיבלת מימני קוצוני לייק.
      מקווה שתצליח לאכול צהריים.

      אהבתי

    • שועלן הגיב:

      מכיוון שאוניברסיטת אריאל היא מציאות קיימת, מי כאן ההוזה?

      אהבתי

    • user הגיב:

      בתגובה של אוניברסיטת אריאל (בחלק התחתון) כתוב שהוגשה נגדו תלונה, לא שהוחלט להעמיד אותו לדין משמעתי. בין תלונה לבין החלטה להעמיד לדין יש מרחק גדול. הפוסטים של חצרוני מגעילים בצורה יוצאת דופן אבל הוא צודק בכך שהוא אומר שזה חלק מחופש הביטוי.

      אהבתי

    • אורן הגיב:

      וויס ובאר טועים. בפרימטיביות שריר התייחס לפעולת הכפיה של הממשלה ולא לט' באב.
      הוא אף הדגים את זה באמצעות המופרכות של התכנית "המיוחדת" של הכט.

      אהבתי

  20. דליה וירצברג-רופא הגיב:

    היצמדות הפושעים לקרנות המזבח של המצב הנפשי נעשית בעיקר בעצתם של עורכי דין פליליים ציניים שלא אכפת להם להשחיר את דמותה של קבוצה שלמה באוכלוסייה הנתפסת כמסוכנת בגלל דעות קדומות. אם היה עורך דין כזה בתקופת ספר בראשית הוא ודאי היה מייעץ כך גם לקין שרצח את הבל. כאן אפשר לקרוא על מיתוס המסוכנות של נפגעי הנפש.

    אהבתי

כתיבת תגובה