אנטי חליפון

isra30.7.13haaretz30.7.13

yediot30.7.13maariv30.7.13

makor30.7.1329.07.13 - .indd

פרנקל פרש

http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=c45e8bf266b20410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=e9dcb2eb226bb110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=095e8bf266b20410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

גם היום, אחרי שטען יעקב פרנקל מה שטען שלמעשה זה בדיוק מה שאמר לפני כן, אי אפשר להבין את הסיפור. אם הוא סיפק את כל המסמכים ואת גרסתו, כמו שטען באולפן, למה כל הסיפור עוד לא נגמר? חוץ מזה הראיון היה בלתי נסבל כי המראיינים השתלטו על דבריו, וכל השלושה דיברו ביחד. דומה גם שהמראיינים לא היו בקיאים בכל הפרטים, ובכל מה שנכתב, ולכן לא ממש יכלו לשאול שאלות לגופו של עניין, ורק תקפו את פרנקל ודחקו בו לדבר כבר. תגובתו של פרנקל מעלה סומק.

בבוא היום תקבלו את הגרסא שלי. כשהייתי בהונג קונג עצרתי בדיוטי פרי, הייתה שם אי הבנה עם תוצאה מביכה כשחשבו שאני יוצא משם עם חליפון גדול. זו היתה תקרית מביכה. לקחתי תיק נסיעה ועמיתה שלי הייתה צריכה לשלם עליו. הדבר הסופי הוא שכשהיא באה וסיפרה מה קרה ובמבוכה עצומה הייתי צריך לנחם אותה. הרשויות קיבלו את הגרסא – הדבר סודר כלא היה.

מה זה בבוא היום? זו הגרסה? היום הגיע? אני חוזרת על דבריי המחכימים. אי אפשר לשלם בקופה אם לא מעבירים את החפץ. קל וחומר חתיכת חליפון.
האם הגיעו ניירות מהונג קונג? מישהו ראה אותם?
מיהי הקולגה הכלכלנית? למה היא לא מביאה את גרסתה?
לפי ידיעות, אתמול נודע כי לא הייתה שום התנצלות מסין בעניין התקרית ואי ההבנה.
היה איזה עו"ד שהתראיין איפשהו (נו, זה משפט אידיוטי) שאמר בפומבי שהוא יודע דברים שאינו יכול לומר בינתיים (בענין חפותו של פרנקל). איפה הוא?
באחרונה השתררה שתיקה תקשורתית בעניינו. כולם חיכו לתוצאות. אז למה נשבר פרנקל?

מה בעיתונים? זו הכותרת הראשית.
במעריב בכפולת 2-3 כותבים על כך אמנון לורד, על המסע הטוטאליטרי המכפיש של ועדת מיקי מאוס, אדריאן פילוט מגלובס (מופיע במעריב) מזכיר שזה לא רק החליפון, שיש גם את הרבע מיליון ש' שנלקחו שלא כדין, ושבשבועות האחרונים הגיעו לעיתונאים המון סיפורים שלא פורסמו כי חיכו לאשרור, לתגובה, למסמך. ועוד כותב פילוט שלא ייתכן שבישראל 2013 אין הליך מסודר לבחירת נגיד, ושרה"מ יקום בוקר אחד ויבחר במי שחפץ לבו "ללא תנאים ברורים, בתהליך שאינו שקוף ונעשה בחופזה". ברוך קרא אומר: הסיבה לפרישה, כך אומרים המקורבים, היא החלטת היועמ"ש יהודה וינשטיין לחפור ולהעמיק בנסיבות האירוע המביך שהתרחש בהונג קונג ב-2006.
ערן בר-טל, רק ב-nrg: פיגוע בכלכלת ישראל.

סימה קדמון בידיעות מתפרעת:

הבעיה היא קודם כל של ראש הממשלה. שיבדוק את עצמו מדוע ניסה למכור לנו נגיד יד שנייה עם דפיקה בשאסי.

בשאר דבריה היא חוזרת על הנימוק המצוין שלי עם הברקוד וזה (ע"ע). נו בסדר, זו לא ממש המצאת הגלגל, אותה אני יכולה לנכס לעצמי.
היא נוזפת גם ברה"מ ובשר האוצר. יותר ברה"מ.

סבר פלוצקר כתב שפרנקל פרש לא מהסיבות הנכונות, ושמי שהיה נגיד עד 2000 לא מתאים להנגיד ב-2013. למה? על כך אין תשובה בטור שלו בע' 2.
בעניין החליפון הוא טוען שסתם ירדו עליו, ושתשובותיו מספקות שהרי האירוע נגמר בלא כלום. הצל הכבד, אומר פלוצקר, הוא קבלת כספי פרישה חריגים במאות אלפי שקלים. כספים שהחזיר מיוזמתו, אך דו"ח מבקר המדינה והערות היועמ"ש דאז לא ליטפו אותו.
פלוצקר סוגר עניין מיד: מנו את ד"ר קרנית פלוג, כמו שכתבתי כבר לפני כמה חודשים, הוא חוזר ואומר.

ומה בישר"ה? פה אין חוקרים במופלא. מספרים שפרנקל הרים ידיים, ושאתמול מסר לראשונה את גרסתו לערוץ 2. כאמור, לא מסר ולא כלום.
שימו לב: טקסט נוקב של מרדכי גילת נגד פרנקל והופעתו אתמול מופיע בע' 3 של העיתון. בע' 2 הטקסט הנגדי של ד"ר חיים שיין, האומר שהוא לא ממש יודע מה הטענות נגד פרנקל, ושייתכן שכל המהלך הוא נגד רה"מ בכלל. בין היתר מאשים שיין את התקשורת.

במארקר: מפת הקשרים של פרנקל.
מירב ארלוזורוב מצטרפת לקריאתו של פלוצקר, למנות את פלוג לנגידה.
הידיעה הראשונה, מאתמול בערב.
השורה התחתונה של נחמיה שטרסלר: חבל שהוא לא הנגיד הבא.
בפרשנותו, אמיר אורן נוזף ברה"מ ובלפיד, מאשים את פרנקל בניהול גרוע של המשבר, וגם

הבוקר עדיין לא ידע טירקל כיצד יפעיל את קולו הכפול, בהצבעה על פרנקל. הוא המתין למסמכים שלא יגיעו. פרנקל הרי היה נאלץ לחשוף אותם לעין כל בדיון בבג״ץ. טירקל, בסופו של דבר, הוא שופט המתבל את הנסיון והידע באותה סגולה חמקמקה, אינטואיציה. לסמוך על כך שהאינטואיציה של טירקל תפעל לטובת פרנקל – זה היה הרפתקני מדי, ופרנקל הבין סוף־סוף שהוא צריך לקצץ בהפסדיו ולצאת מהשוק המתמוטט. אם יש בפרשה האומללה של מדינת ישראל המבקשת לעצמה נגיד שהצטלם בפוטו־רצח של אותה חנות בהונג קונג, מישהו שמתקרב לדרגת גיבור, זהו יהודה וינשטיין… ימים מעטים לאחר תחילת הבדיקה, פיקפק וינשטיין בסיכויי פרנקל לעבור בשלום את כל המשבצות ולהגיע לבנק… ספקנותו השרתה על התהליך אווירה מקצועית… ולאחר שלוש שנים וחצי בתפקיד, כמו מפעמת בו רוח חדשה, נמרצת.
פרשת פרנקל צריכה להילמד בהשתלמויות לפוליטיקאים, למנכ״לים ולדוברים: איך לא לנהל משבר. פרנקל חטא בכל שגיאה אפשרית בספר… ושני הפוליטיקאים היומרניים שגרמו לו להתפתות להיכנס לעניין אבוד לא ידעו לחלץ אותו בזמן, במראית-עין של הדרת כבוד.

שבוע הספר בכנסת

מה קראו אמש, בעת ההצבעה המרתונית על התקציב מנהיגינו ירום הודם?
בנימין נתניהו הצטייד בספר על וינסטון צ'רצ'יל, אותו הוא קורא מאז הנסיעה לפולין לפחות (כך בידיעות, שם מצולמים השרים והספרים והסלולריים). מדובר בחלק השלישי, כנראה. את החלק או החלקים הקודמים קרא נתניהו ב-2010 בעת חופשונת בצפון (24.8.10):
"שרה הצטיידה בספרי פסיכולוגיה, וראש הממשלה בביוגרפיות, בהן ביוגרפיה של צ'רצ'יל".
netanyahucherchil
הנה התיאור בנענע10, ממנו עולה ש"רעיון הקריאה" הוא של השרים ושל יועצי התקשורת שלהם. אין שום דבר ספונטני במדינה הזאת. הם לא באמת קוראים, הם "קוראים".

שר האוצר לפיד נראה כאילו הוא קורא את ספרו של ח"כ נחמן שי "מילחמדיה". השר יובל שטייניץ קרא בספרו של פרופ' דניאל פרידמן "הארנק והחרב" על אהרון ברק וגם שר הכלכלה נפתלי בנט קרא בביוגרפיה באנגלית על נשיא ארצות הברית אברהם לינקולן.

בקיצור, יועצי התקשורת של נתניהו מוזמנים לרענן את ערכת הקריאה של רה"מ, או לומר לנו ישירות שהוא קורא את כל הביוגרפיות של צ'רצ'יל, על כל חלקיהן, כחומר קריאה עיקרי כבר כמה שנים.

תינוקת במכונית

כמעט והייתה לנו כותרת ראשית נוספת הבוקר: אדוה כהן מדווחת בידיעות (תחתית ע' 24) וגם ב-ynet ובנענע10 על תינוקת שהושארה במכונית אתמול בחמש אחר הצהריים. עוברת אורח הבחינה בתינוקת לבדה במכונית בראש העין ודיווחה למשטרה. השוטרים ביקשו ממנה לנפץ את השמשה עד שיגיעו, אך היא סירבה. השוטרים הגיעו ועשו זאת לבדם. התינוקת – מעריכים שהייתה ברכב הלוהט רק 20 דקות – הייתה אדומה ומעולפת. היא טופלה במקום ע"י מד"א ולא נזקקה לטיפול נוסף. במהלך הטיפול הגיעה האם למקום, נסערת. לטענתה הלכה להביא דבר מה מתוך מחשבה שזה ייקח רק כמה דקות, אך התעכבה. היא זומנה לחקירה במשטרה.
לשיפוטכם.
לשיפוטי? האם אשמה וצריכה להיענש. לא משאירים תינוקת ברכב ולו לדקה. מה אם מכונית תפגע בה בדרך (באם)? מה אם תתמוטט משומה? מי יזכור שיש תינוקת במכונית? בקיצור, שערורייה. הנה, לא קשור לשכחה בכלל אלא לפיגור או רשלנות פושעת. ונראה מי שיצדיק פה את התנהגותה.

צהוV

אוי, מה יהיה עם בר רפאלי, ואו, מה קרה שידיעות שש לחבוט בה קצת? האם זה מאחר ששוב התראיינה לחבר בישר"ה? בקרוב נדע. בינתיים בשער האחורי יש תמונה מתוך מייל אונליין בה היא לא נראית במיטבה לכאורה. על פי הכיתמונה מסוכנויות הידיעות, זה בגלל כשלון מיזם ההלבשה התחתונה שלה, under.me שרוב עובדיו פוטרו.
הנה בר במייל לפני שנה בחופשה ביוון, שאז הייתה אהובה במיוחד על אנשי האתר.
אף שאני נוטה לעקם פרצופי פה ושם נוכח הנכס, אני לא מבינה מה פסול מצאו העורכים ברפאלי דהיום. בלי איפור. אז מה?

לפני פיזור

בקרוב, חידונים נושאי פרסים (אממ, נו, לא ממש פרסים): זהו את המטקבק.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

59 תגובות על אנטי חליפון

  1. שמעון פרץ הגיב:

    ישראל היום ממשיך עם ידיעות הזויות בעמוד הראשון על רופא כלשהו שהגיע ארצה

    אהבתי

  2. אני מוצא קווי דימיון עבים בין הרפיסות שמפגינות קבוצות הכדורגל הישראליות להנהגה הציונית. אחסוך ממכם את הרשימה, כזה עצוב.

    אהבתי

  3. עובר אורח הגיב:

    אני קורא את שטסלר היום ב"הארץ", עמ' 4. המלצה על פרנקל.
    " אין לנו מישהו שיכול לדבר עם חברות דרוג האשראי, להבטיח
    להן שנעמוד בכל מגבלות התקציב והחוב, והם יאמינו לו".
    זה אמין זה? אידי אמין, אולי.

    אהבתי

  4. לוחמה אלקטרונית הגיב:

    נראה שקנת' רות' (Kenneth Roth), יו"ר היומן רייטס ווטש (HRW), מאד מוטרד מכך שארה"ב לא מקצצת את הסיוע הבטחוני האמריקאי למצריים מתוך דאגה לאינטרסים ישראליים, ובכלל נוהג לשרבב את ישראל כבדרך אגב לדיונים שעוסקים ביחס ארה"ב למחאה במצריים. דרך UNWatch.

    אהבתי

  5. תמר הגיב:

    בעניין פרנקל (ודבריך המחכימים) – הוא גרס כי תלש את התג עם קוד המחיר מהחליפון (גם זו דרך להשמיש חידושי מילים), נתן אותה בידי עמיתתו, וחש אל הטיסה שלו.

    אהבתי

  6. עובר אורח הגיב:

    אם נפתחה הדלת אני חייב ליונה משהו על וילקובסקי.
    ללא ספק רוב התיאוריות שלו לא נתקבלו. אבל זה רגיל.
    הנה במילה "קלוריה" מסתתרת תיאוריה טרמודינמית
    דפוקה לחלוטין. אבל תרמה את המושג וחישובו בתיאוריות
    מקובלות יותר שגם הן שופצו.
    ויליקובסקי תרם משמעותית בהכניסו תיאוריות קטסטרופליות
    לשיח המדעי שדחה אותן בזמנו. התאוריה הקטסטרופית
    של האלברזים על השביט והדינוזאורים נתקבלה גם בגלל
    שכבר נהייה הגיוני וסביר לדון בתיאוריות קטסטרופליות
    בגיאולוגיה ואבולוציה. לבוז למדעענים שמעיזים לדבר שטויות
    זה קל אבל צריך גם לראות את תרומתם ולו המצומצמת.
    אז שילמתי.

    אהבתי

    • לוחמה אלקטרונית הגיב:

      אם קראת את ביקורתו של סאגאן (שקושרה כבר כאן בעבר), תראה שהוא אינו פוטר את טענותיו כלאחר יד, אלא מתייחס ברצינות ומפריך אותן מדעית. הוא מסכם את ביקורתו כך:

      …יש רק היבט אחד שהינו גרוע עוד יותר מגישתם היומרנית, הגסה, והנבערת של ווליקובסקי ותומכיו, והוא – הנסיון המחפיר של אי-אלו אנשים שכינו עצמם מדענים, לאסור את פרסום כתבי ווליקובסקי. בשל נסיון זה סבל כל המפעל המדעי… מהמדענים אפשר היה לצפות שיידעו, שיבינו שאנו חייבים להתיר חופש דיבור וויכוח חופשי סוער ככל שיהיה כדי שאפשר יהיה לשפוט כל רעיון לגופו של עניין. בגלל שהמדענים לא נתנו תגובה שקולה ועניינית לעבודותיו של ווליקובסקי, הם עצמם אחראים להפצת דעותיו המבולבלות.

      אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        קראתי גם קראתי. ויש עוד הרבה מה לספר. לויליקובסקי
        תרומה משמעותית למדע הארץ ישראלי. הוא תמך בהוצאת
        ספר מאמרים מדעיים בעת הקמת האוניברסיטה העברית.
        בין אלו מאמרים באירונאוטיקה של טובי החוקרים בעולם אז.
        בין היתר וון קראמן ממיסדי העוצמה האווירית של ארה"ב.
        גם פופר לינקאוס מופיע שם (זה מנוצות של באר). למרות
        שכאמור רוב התיאוריות שלו נדחו ונפסלו יש לו קהל מעריצים.
        בארץ שימרה את זכרו בתו שולמית קוגן שהייתה אשתו
        של אברהם קוגן ז"ל. ממקימי הפקולטה לאירונאוטיקה בטכניון
        שהיה מדען-מהנדס שימושי ברמה של מנס פרת. הכל
        ברשת ושווה עיון.

        אהבתי

    • חן חן.
      יש עוד תיאוריות שנדחו על הסף ברוב לעג ולאחר מכן התברר שאולי בכל זאת. מספר הכוכבים בקבוצת הפליאדות או מוצא הירח. כשהבנתי שהמדע הוא דת אורתודוכסית על כל המשתמע החיפוש קיבל כיוון אחר. שהכוהנים ישמרו על הג'וב והמאמינים ישלמו. פערי התיארוך מהמפץ הגדול לא מפריעים לי להרדם.

      אהבתי

      • לוחמה אלקטרונית הגיב:

        יון, אתה טועה. המדע אינו "דת אורתודוכסית על כל המשתמע". דת אורתודוכסית מתחילה בהנחת המבוקש, ולאחר מכן מחפשת צידוקים. אין תצפית חיצונית שתשכנע מאמינים בדת לשנות את השקפתם. במדע, יש כמובן פרדיגמה או אורתודוכסיה, אבל היא: א) מבוססת על תצפיות עבר, כלומר לא נוצרה יש מאין ; ב) מעומתת תדיר ע"י פרדיגמות מתחרות.
        אם פרדיגמה מתחרה מצליחה להסביר יותר תצפיות אובייקטיביות מאשר הפרדיגמה האורתודוכסית, היא תחליף, או תעדכן אותה – זה חלומו הרטוב של כל מדען. נכון שכיום, עם כל גוף הידע שצבר המדע, קשה לאדם יחיד לערער על הפרדיגמה, אבל זה אפשרי, ובקבוצות מחקר ההסתברות לכך עולה.
        ווליקובסקי, על אף שנשמע שהיה אדם מעניין, ניסה את כוחו בהפרחת תיאוריות בתחומים שבהם לא היה לו מושג. לו היה נשאר בתחום התמחותו המקורי – פסיכיאטריה, ייתכן שהיה תורם תרומה משמעותית יותר למדע, מאשר לדגדג בהונות של כמה מדענים בהפרכת רעיונותיו.
        לגבי הקישור שהבאת – חז"ל, בדומה לפילוסופים היוונים, היגגו והתפלספו במגוון נושאים. זהו חומר קריאה מרתק, אבל לא דרך לחקור את העולם. כך למשל, אחדים מחז"ל האמינו בבריאה ספונטנית – שכינים נוצרות מזיעה, ועוד כהנה רעיונות שגויים. לעיתים עלה גם רעיון שהסתבר שיש דמיון בינו למציאות, אבל זה לא מעיד על כך שהוגה הרעיון ידע משהו. למשל דמוקריטוס, ביוון העתיקה, הגה את הרעיון שהחומר מורכב מאטומים. זה לא אומר שהיה לו מושג מה זה אטום, או דרך להוכיח את רעיונו.
        לגבי הפליאדות, לבעל הקישור אין מושג מה ההבדל בין גלקסיה לצביר פתוח. הטענה כאילו בעת העתיקה חשבו שמדובר בכוכבים בודדים אינה מדוייקת. האסטרונומים הבבלים כבר הכירו מתצפיותיהם את הפליאדות כצביר. אין לי ספק שחז"ל הכירו את הידע האסטרונומי הבבלי, ולראיה לוח השנה העברי שהינו מדוייק ביותר למרות שנקבע כבר בעת העתיקה (הלוח היוליאני-גרגוריאני נזקק כבר לשני תיקונים). עם זאת, לראות אותם כסמכות מדעית תהיה טעות קרדינלית…

        אהבתי

        • עובר אורח הגיב:

          אם עוד פתוח כאן. ככלל אין "מדע" יש "מדענים" שעוסקים
          במדע.נסה להגדיר בקיצור מדע. זו תמיד תהיה הגדרה
          רופפת עתירה ביוצאים מהכלל, לא מדעית; הנה עשינו
          סבוב. לוח.אלק. מציג את התיאוריה. באשר לתצפית חיצונית
          ושינוי דת. חנה ושבעת בניה הנו מעשיה דידקתית העוסקת
          בעניין זה. לפי הידוע מההיסטוריה זה מקרה
          קיצוני. תליה, שריפה ועוד הצגות חיצוניות כן ! גרמו לשינוי
          דת,לפעמים זמני (אנוסים וכ"ו) לפעמים לדורות כמו שאמרו
          הסמולנים הפושעים בן גוריון ובן צבי. דת ומדע אלו בני
          אדם חיה מורכבת להפליא. נחזור לעניין הראשי.
          יש הקרויים מדענים או מתחזים או חובבים שוטים שעבורם
          "מדע" היא באמת דת כולל רבנים נוכלים, עיבוד נתונים,
          החלקת קורולציות, מינוי קרובים, רדיפת האחר עד לחיסולו
          פיזי או רוחני, עבודת אלילים ותיאום עובדות לתיאוריה
          חולפת. סור עמי לבנין גילמן באוניב. ת"א ונתחיל לאסוף
          בדרך "מדעית" נתונים לחיזוק טענתי. לא תזה גם לא
          פרדיגמה סתם טענת טוק בק. אם עשיית "מדע" זה גם
          פרסום עובדות + תיאוריות בדפוס, לאחר ביקורת של מי
          שהוסמכו כבר כמדענים, וזו הגדרה מצוינת לדעתי. אז
          עברתי זאת, בקושי. איני טכנופוב או שונא מדע אבל
          סקפטיות ביקורתית + חמלה + הכרת בני האדם
          למה שהם עוזרת לעשות מדע טוב יותר. בעצם כל דבר
          טוב יותר.

          אהבתי

        • לא טועה, תוהה על טיב האמונה של אלה שבזים למאמינים.

          אהבתי

  7. שועלן הגיב:

    רבות נאמר כבר על איכות התרגום של הכתבות הקנויות בהארץ, אבל "מסיקים מסכנות"???

    אהבתי

  8. התחלנו בעיתונאים עברנו לפרזטורים ועכשיו כדורגלנים.
    אם המגמה תמשיך בניון יתמנה לנשיא וחיימוביץ' תיבחר לראשת ממשלה.
    -לא, לא יכול להיות. אצלנו?

    אהבתי

  9. שועלן הגיב:

    נמרודי יודע לאכול נייר ולא יודע להתחבא מאחורי שמלה?

    אהבתי

    • עו"ד הגיב:

      משחק חדש הגיע לעיר. כולם יודעים שמדובר במשחק, כולם יודעים שמדובר בפארסה רבתי, וכל אחד ממלא את תפקידו במשחק, והצדק כאילו מתקיים. אני מחכה לאישה הראשונה שתעמוד בפני בעלה בשמלה אדומה ובבלונד צבוע, ותשאל למה? "בעצם למה אני צריכה לקחת על עצמי את כתב האישום, הרי ברור לך שזו עם החזות הזרה והמבטא, זו שמקרצפת פאנלים, שוטפת כלים ומגהצת צווארונים, לא נחתה פתאום מהתקרה, כן?" ברור שהשאלה נשאלה כבר, וברור מה היתה התשובה:"מותק", הוא אומר לה, "לי יש יותר מה להפסיד, מה ייצא לך ששנינו נהפוך לעבריינים? את עבריינית ניחא, אבל אני? ברור לך מי מביא את הלחם הביתה, כן?" אני מחכה לאישה הראשונה שתעז לומר לו "לחם שמחם, חלפו הימים שאני האישה הקטנה המחכה לאלוף נעוריי שיביא ממותה מדממת למערה. יודע מה? למה שלא תיקח את זה על עצמך באופן בלעדי, גם לי יש מה להפסיד אתה יודע?"

      אהבתי

    • עו"ד הגיב:

      וכמובן כשהיא תגיע, התגובה, יאמרו הנה שניהם עומדים לדין. נכון, אבל אני שואל למה פעם אחת שזה לא יהיה הפוך? ומעבר לכך ברור מה יטענו עורכי דינו. הם בעצם כבר טענו.
      (יהיה יותר ברור כשהפילטר ישחרר).

      אהבתי

  10. velvet הגיב:

    לחם עבודה מעודכן | אם מישהו רעב

    אהבתי

  11. שועלן הגיב:

    בתחילת החודש הורביץ תהה למה גילת לא כותב על פרנקל.
    היה עדיף לו היה שומר על שתיקתו הרועמת מאשר פרסום טור שבועט בגופה קרה.

    אהבתי

  12. בת הטוחן (לשעבר) הגיב:

    יש לי הרגשה שילדים נשכחים במכוניות במשך כל השנה.
    הסיבה ששומעים על כך יותר דווקא בקיץ… היא שאז הילדים מתים.

    אהבתי

  13. roni הגיב:

    פרנקל פרש ומיד פרצה מקהלה של עתונאים במאמרי קינה על פרישתו של האיש המוצלח ו"אחרים לא יבואו לשירות המדינה".
    בתחילה, חשבתי שהמינוי טוב וראש הממשלה ראוי לשבח על בחירתו. אז צץ הסיפור של החזרת מאות אלפי שקלים שפרנקל לקח לא כדין. החזרת הכסף – אחרי דו"ח מבקר המדינה ודו"ח היועץ המשפטי דאז.
    אחר כך הופיעה פרשת הבושם המסריח, סליחה הכיסוי לחליפה ללא כיסוי בקופה. ההסברים של פרנקל שכנעו אותי שהוא לא אומר אמת. תירוצים והתפלפלות כזאת מראים שיש לו מה להסתיר.
    אני מעריך, שאם היה מתמנה לנגיד, היו העתונאים הרשעים מעלים עוד פרשיות מעברו. טוב עשה לעצמו ולנו שברח כל עוד נפשו בו.

    אהבתי

  14. לא מפליא. זו אותה האם ששגתה בתשובה לשאלה השמינית בסעיף בטיחות ובכל זאת העבירו אותה. אספמיה שלי. כמה כיף אם היה לנו רישיון הורות שאפשר לצבור בו נקודות ולחטוף על תנאי-שאפשר לשלול, לצמיתות! עם קשה עורף- הרישיון לא נתפס כצורך. יותר הגיוני שאזרחים יסתובבו עם לומים ברחובות על כל שרה שלא תבוא.

    אהבתי

  15. שועלן הגיב:

    בטמקא טענו אתמול לפרסום ראשון בסביבות רבע לשמונה. חפשי.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      פחחח, חפשי? בחלום. בכ"מ התכוונתי לידיעה הראשונה של המארקר בנושא. זה לא איזה סקופ של מי העלה ראשון. ממילא הוא התראיין ל-2.

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        אוקיי.
        אבל זה לא מחטף סקופ כשטמקא מפרסמים רבע שעה לפני הראיון בערוץ 2?

        אהבתי

        • שועלן הגיב:

          כמובן גם שהידיעה עודכנה לאחר מכן בנסתר.

          אהבתי

          • velvet הגיב:

            לא הבנתי: כתוב שאמר לערוץ 10 ולערוץ 2. אני לא יודעת איפה זה שודר קודם, אבל לא מן הנמנע שנניח בשבע וחצי הודיע בערוץ 2 שהוא פורש ושיתראיין, ואז עלתה הידיעה. לא יודעת, לא עקבתי. סתם השערה.

            אהבתי

            • שועלן הגיב:

              בזמנו היה כתוב בדף הראשי של טמקא "פרסום ראשון".
              אמנם אנחנו יודעים מה זה שווה במחוזותינו, אבל לא מאמין שהיו כותבים את זה אחרי שדווח במפורש בטלוויזיה.
              לא ראיתי ערוץ 2 לפני 8 או ערוץ 10 בכלל.

              אהבתי

  16. הינשוף של מינרווה הגיב:

    אם פרנקל בכל זאת רוצה לעשות מילואים, הוא יכול לבוא לסדר לנו את מחסן המפות.

    אהבתי

כתיבת תגובה