לקונה חיסונית

yediot5.8.13maariv5.8.13

haaretz5.8.13isra5.8.13
Þmakor5.8.13

פסקול קריאה – Grieg: In the Hall of the Mountain King – piano solo – Paul Barton
(בחירתו של ע"א)

 הכותרות הראשיות

ארבעה הרוגים ו-30 פצועים בתאונה בכביש 6, או 39 פצועים, או ש-14 הגיעו לבתי החולים. או שהיו 20 פצועים. או 11. טוב נו, מה זה משנה באמת. העיקר שנהנה מהכותרת "אימה באוטובוס" או אוטובוס המוות.

הפוליו בכל זאת חולש על העמודים הראשונים. במעריב בע' 2-3 יש הסברים ותדרוכים. בידיעות, שכבר דחפו לנו את הפוליו ואת החיסון מכל זווית שהיא בחודשים האחרונים נסוגים היום עד לעמוד 8. היום בלי פאניקה: "החיסון יוצא לדרך".

רן רזניק מעלה בישר"ה את השאלה האולי יותר משמעותית בכל פרשת הפוליו. אאל"ט, ואשמח לתקן, הוא הראשון שמתייחס לכך בעיתונות המודפסת. וזה כנראה הסיפור. לא הקשקושים על שהרשות הפלסטינית או הפליטים/ מהגרים/ מסתננים/ רוצחים/ אנסים/ אזרחים/ נתינים זרים מאפריקה אשמה/ים בהתפרצות.

…אתמול גם הסביר מנכ"ל משרד הבריאות שתוספת החיסון של נגיף הפוליו המוחלש שניתנת מהיום לכל הילדים שנולדו החל מינואר 2004 בדרום הארץ, נועדה לפתור "לקונה חיסונית" שנוצרה בגלל שהחיסון עם הנגיף המוחלש לא ניתן כלל בישראל זה כעשור… במסיבת העיתונאים לא הצליחו ראשי משרד הבריאות ובכיריו להשיב… מדוע ביטל משרד הבריאות בעצמו את החיסון של הנגיף המוחלש לפני עשור, ואילו עכשיו הוא טוען כי רק מתן החיסון הזה יציל אותנו מההתפרצות המאיימת של המחלה? האם לא בגלל שלא ניתן החיסון הזה בישראל זה עשור התרחשה ההתפרצות הנוכחית? מדוע לא הוחלט כבר עתה לחסן את כל הילדים במדינה בגילים המתאימים? ומדוע לא התחיל החיסון בדרום עוד קודם לפני שהיו כבר יותר מ־1,000 מקרים של נשאות הנגיף?

גם שרית רוזנבלום מידיעות, נושאת הדגל של הבערת הפוליו בישראל לא התייחסה לכך, ככל שקראתי, ושוב, אשמח לתקן אם טעיתי. היא כותבת היום שהשימוש בתרכיב החי-מוחלש כרוך בסיכונים לא מעטים, שכן הנגיף המצוי בחיסון עלול בעצמו לגרום למחלה. התייחסות נרחבת לכך הייתה בהמוסף לשבת האחרון, שוב, לא כולל הלקונה. סנטימטר מדבריה מובא ציטוט של מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' רוני גמזו: "הסיכון הוא פשוט אפס" (במעריב מצוטטים דבריו בכותרת בע' 3).
הסיקור בידיעות לאורך התקופה מעניין במיוחד: מצד אחד זה היה העיתון שהתריע בצעקות רמות ובכותרות ראשיות שהפוליו עומד לכלותנו, מצד שני, לא קראתי כלום (ושוב, אם טעיתי אשמח לתקן) על מחדלי משרד הבריאות בעניין. רוצה לומר: המטרה של ידיעות, כך דומה, הייתה הפחדה נטו, מבלי לרדת לחקר העניין.

גם דן אבן בהארץ לא מזכיר את הלקונה. הוא נשען דרמטית על קבוצת פייסבוק היוצאת נגד החיסון, אבל עניין הפסקת החיסון מובא אצלו רק במובלע.

במעריב כותב פרופ' שלמה וינקר, יו"ר איגוד רופאי המשפחה: "בספרות המקצועית לא תואר ולו מקרה אחד של מחלה או סיבוך מהחיסון החי אם קיבלת לפני חיסון בזריקה".
גם הילה אלרואי אמרה זאת בערוץ 10.

שאלות: האם כתבי הבריאות לא הבינו עד אתמול מה הסיפור עם הפוליו? האם רק רזניק הבין? האם רזניק לא הבין וטועה? האם משרד הבריאות מתעתע בתקשורת, וכך גם במדינה, וכעת דורש מהציבור לתקן את מה שעולל?

מי יגיד נגיד

אני ממש מעריצה את ד"ר קרנית פלוג שצריכה לגרור את תפקיד המשנה לנגיד בחריקת שיניים עד שמישהו יאייש אותו. הנה מה שהיא צריכה לקרוא הבוקר במעריב: "בסביבת נתניהו מדגישים… 'פלוג לא תהיה נגידת בנק ישראל הבאה… היא בינונית ולא מוערכת, לא רק על ידי ראש הממשלה', אמר אתמול גורם המקורב לנתניהו".
בידיעות עידנו את הדברים. למרות המלצת פוליטיקאים רבים (גד ליאור), לרה"מ למנות את פלוג, "בסביבת רה"מ שבו וציינו אתמול כי הדילוג על פלוג בשני הסבבים הקודמים לא היה מקרי, וכי רה"מ לא סבור שהיא מתאימה לתפקיד".
אני במקומה היית מעיפה הכל מהשולחן ויוצאת בטריקת דלת. אין גבול לחוצפה.
תזכורת לסבב הקודם.

מדינת כל גזעניה

מועמד לתעשייה האווירית נפסל בגלל שמו.

ובינתיים במעריב

כתב הפלילים של מעריב, אבי אשכנזי, עזב את העיתון ביום חמישי האחרון. אשכנזי הפך לדובר עיריית ראשון לציון.
את החפיפה החל טרם עזיבתו את העיתון.

וזה נאומו בפייסבוק

זה היה טקס קצר. ניסינו להעניק לו מעט הומור. מכשיר הביפר, שהיה מונח על החגורה שלי ב-22 השנים האחרונות, והפך בעצם חלק מגופי… הועבר אחר כבוד לידיו האמונות של ליאור (לנדנברג, V), רכז הכתבים… כך נפרדתי היום מעיתון מעריב. אחרי עשרים שנות פעילות… לא ברור לי אם אצליח להשתלב בתחום החדש או שהחיידק העיתונאי יוביל אותי בחזרה לעיתונות.

בחרתי לעזוב עכשיו את מעריב, משום שהגעתי לנקודה שבה אתה מתקשה להתמודד מדי יום עם מצב קשה, בלתי נסבל, שבו אתה לא יודע אם בסוף החודש תיכנס משכורת, האם יקצצו בשכר, או גרוע מכך, ייסגר השער ללא עבודה.
מעריב הוא סיירת מטכ"ל של התקשורת הישראלית… הרבה אהבה ורגעים יפים זכיתי למצוא במעריב אבל היו גם כישלונות, קשיים וצער. במהלך עבודתי נפל חברי הטוב, כתב קול ישראל אילן רועה ז"ל בעת שמילא משימה עיתונאית בדרום לבנון. אילן לימד אותי מה זו נחישות עיתונאית.

הבוקר קיבלתי שיחת טלפון מעורכת במעריב שסיפרה לי כי סרט הווידיאו שצילמתי את גילי ארגוב השבוע הגיע ללמעלה מ-92 אלף צפיות ביוטיוב. הכתבה על גילי היא האחרונה שאותה פרסמתי… נחישות רבה נדרשה ממני ומחבריי כדי להפיק את הכתבה.

כל לילה בשבוע שעבר הייתי יחד עם רובי קסטרו הצלם האגדי בשטח. ברחובות המוזנחים והמסוכנים של התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, בגן החשמל הסמוך וברחובות דרום העיר. המטרה: למצוא את גילי ארגוב. ידעתי שזו המשימה העיתונאית האחרונה שלי במעריב. היה חשוב לי להשלים אותה. לנסות ולהציל את חייו… סיפורו… הוא לא יחיד . יש עוד מאות אנשים שקופים במצבו. בזכות הכתבה… הוא נמצא בדרך למרכז גמילה ואולי שיקום…

את המשימה העיתונאית הבאה אעשה מחוץ לעיתון. המטרה, לשמור על מעריב… אני עוזב בראש מורם, וגאה שהייתי חלק ממשפחת מעריב.

– ממלא המקום הזמני של כתב הפלילים הוא עמיחי אתאלי, כתב השטחים.
– הגופה במזוודה נפלה קורבן לחילופי הגברי ולכן לא הופיעה אף ידיעה עליה בדפוס או באתר.

יובל גורן, כתב מעריב, פרש אתמול מפעילותו בוועד העובדים.

הוועד וההנהלה ממשיכים לשגר הודעות לעיתונות כמה פעמים ביום. מדובר במלחמת התשה. אני המותשת, אם לא הבנתם.
הנה טיפה:
ועד:

…הפנסיות. תשלום אפריל יופקד השבוע לכל מי שלא הופקד לו קודם, אבל תשלומי מאי ויוני עדיין לא, לרבות חלקו של העובד. העובדים שהועברו ממקור ראשון לביזנס עוד צריכים לעבור תהליך של שחרור קופות והתחלת הפקדה מחודשת, ואנחנו מצפים מההנהלה לעשות זאת במהרה, להשיב לפניותינו ולפניות עורכי הדין של ההסתדרות, ולשלם לעובדים את המגיע להם בהקדם.

הנהלה:

…לצערנו, גם כעת, למרות ההגעה להסכם והרצון בפתיחת דף חדש ועבודה משותפת, ממשיכים הוועד וההסתדרות בהפצה שיטתית של הודעות שונות לעובדי מעריב ולכלי התקשורת, הודעות אלו נשלחות ללא עדכון וידיעת ההנהלה, ללא בקשת תגובה או ניסיון כנה לקבלת תשובות, מציגות הדברים בצורה מגמתית וחד צדדית, מערערות את יציבות החברה וזורעות חוסר שקט מיותר.

ובינתיים בידיעות

מלחמת הארגונים והוועדים השונים של העיתונאים לא ממש מועילה למאבק על המקצוע. זה המכתב שקיבלו עיתונאי ידיעות מאגודת העיתונאים בתל-אביב ב-1 באוגוסט:

[gview file="https://velvetunderground.co.il/wp-content/uploads/2013/08/מכתב-ידיעות-אחרונות-סופי.pdf"%5D

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

http://360gigapixels.com/tokyo-tower-panorama-photo/embed.html

מח' הגהה

הארץ, ע' 6 (תודה ליאיר)

rohshim

nrg4.8.13

מקבץ nrg מהימים האחרונים.

לפני פיזור

לקונה: בור, חור, חסר.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

50 תגובות על לקונה חיסונית

  1. באבא הגיב:

    בגלל נודניקים כמוך, V נאלצת להוסיף חובת רישום, ועל זה אין לך כפרה בזה ובבא.
    למה שלא תתפוגג, תגוז, תעלם, כחלום פורח וכאבק תעוף.

    אהבתי

  2. ש. ולמס הגיב:

    אתה נשמע כמו v שעושה פארודיה על ימני קיצוני כדי לארגן לעצמה תרומות לבלוג. איך לא תלית דגלון וירטואלי של בית״ר על המראה של הטוקבק שלך, קטונתי.
    אתה איש פצפון, חסר חוש איות וכפי הנראה גם לא ממש רהוט בקריאה. למגינת לבה של וי, גם ימנים לא מעטים כותבים כאן וגם אם אינם זוכים לקיתונות של אהבה משתפכת מבעלת הבית, זוכים על פי רוב ליחס קרוב להוגן.

    אהבתי

  3. האמיר הגיב:

    אני במקומה היית מעיפה הכל מהשולחן ויוצאת בטריקת דלת. אין גבול לחוצפה.

    ארבע אפשרויות:

    1. היא לא רוצה לשרוף גשרים. אם היא חושבת על המשרה הבאה, יחסים טובים עם בכירים בממשלה ובבנק ישראל אף פעם לא יכולים להזיק.

    2. אף מעסיק לא יתלהב ממי שנוטש מקום עבודה בלי התראה מוקדמת. אם היא עשתה את זה להם, אולי היא תעשה את זה גם לי.

    3. סבירות מאוד נמוכה, אבל יכול להיות שכבר סגרו איתה על תפקיד בכיר אחר בשירות הציבורי.

    4. ואולי היא פשוט יותר אחראית ממך.

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      היא לא הודיעה על פרישה?

      אהבתי

      • Toferet Ani Vetoferet הגיב:

        היא אכן הודיעה על פרישה אבל היה מדובר שליידי יכנס והיא אפילו הבטיחה להעביר חפיפה מסודרת ככל הנדרש.
        עכשיו התמונה שונה.
        גם אם היא לא תבחר הרי שהיא עדיין נמצאת בנאמנות לבנק ולכן תשאר כממלאת מקום (במלוא הסמכויות) ככל הנדרש פלוס חפיפה ככל שתדרש.

        אהבתי

  4. עובר אורח הגיב:

    לפני יום שאלתי מדוע אוהדי העניין הפלשטיני והעם
    הפלשתיני, כאן בישראל לא מוחים על כך שנצראללה
    ניכס לעצמו את העניין הפלשתיני. אם אמר מישהו כאן
    בישראל משהו על כך יהיה מעניין לדעת, מי? מה? מתי?
    מקום? ולאיזה קהל. אבל הנה ג'ומבלט הזעיים-מנהיג
    של סיעת הדרוזים הגדולה בלבנון. אמר שזה עסק
    פלשתיני והם יקבעו גורלם. והוא יודע במה הוא מסתכן
    ראה גורל אחרים שדברו נגד נצראללה בלבנון
    http://www.naharnet.com/stories/en/93210-jumblat-to-nasrallah-palestinians-should-be-allowed-to-decide-their-fate-themselves

    אהבתי

    • אם היהודי לא היה חוזר למולדתו ובמקום ביבי מלך ישראל היה כאן מלך רחום מ"העם הסורי" או "העם הירדני" או "העם הלבנוני" שהיה שולט על תושבי יפו חיפה ורמלה, אף אחד לא היה שומע על העם הפלסטיני. הוא קיים בגלל התנגדות העולם הערבי לקאמבק היהודי. הדברים של נסראללה מכוונים לעולם הערבי "ששילם בדם"- ואם מוסיפים את סוגיית אדמת הוואקף מבינים עד כמה המו"מ מצחיק את השדים.

      אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        אבל חזרנו ובעצם חזרתנו,
        אירוניה היסטורית, עודדנו את
        קום העם הפלשטיני. האופי
        של הקיבוץ הלאומי היהודי
        ומסורת חברתית התנהגותית
        בת אלפי שנים מנעו מאיתנו
        יצירת פתרונות לכך. ראה
        השיטה התורכית, העירקית
        וגם כשצריך היום הברזילאית
        והסינית ורק בשבוע שעבר
        השיטה של כל העמים דוברי
        האנגלית מחוץ לארצם וגם שם
        ראה צועני אנגליה.
        גדולתם של מנהיגי ישראל עד
        בגין ושרון שהשכילו לבנות עם
        וארץ במסגרת המגבלות המובנות
        של העם שאותו הנהיגו. מגבלות
        קשות ביותר, קרא אצל בני פלד
        וכמותו. יש לי ספקות בקשר לעתיד
        לדוגמה: לדעתי שחרור אסירים
        פלשתינים אזרחי ישראל וכמין תחליף
        הקמת עוד התנחלויות, שאינן חניתה
        ובנט אינו יודע מה הוא שח. לא
        היה מתחולל אצל רבין ושרון. אין לי
        הוכחה לדעה זו. זו אמונה נטו.

        אהבתי

    • שועלן הגיב:

      מאז ומתמיד "שחרור ירושלים" מהווה אחת ממטרות היסוד של חזבאללה.
      האם ג'ונבלאט גילה זאת רק עכשיו?
      איפה הוא היה בכל "ימי קודס" הקודמים?
      ולמה הוא תומך ב"התנגדות" על חוות שבעא (שטח סורי), כאשר ברור שזהו תירוץ למען לגיטימיות המשך קיום ה"התנגדות" בלבנון לאחר הנסיגה.

      אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        אומר בעדינות המתבקשת.
        כוונתי בציטטה שהבאתי
        לא הייתה לבקר או לשבח
        את ג'ונבלאט. כוונתי הייתה
        למשוך תשומת לב לדעה
        (לא ידיעה) שמי שדואג
        (גם בעברית) לזכויות של
        העם הפלשטיני והיחיד
        הפלשטיני צריך לזכור ולהזכיר
        שעדיין יותר "טוב", או פחות
        נורא, להיות פלשטיני כיחיד
        או קבוצה, בירושלים
        מאשר ברוב ערי הבירה
        במזה"ת וצפון אפריקה. יש
        כמובן יוצאים מהכלל, עמאן
        למשל.

        אהבתי

    • בזינגה הגיב:

      ממעקב בן כמה שנים אחרי הפרסומים והנאומים של האדון
      (בעיקר ממה שתורגם מערבית) עולה הרושם שהוא מודע לכך ושהוא כל הקריירה הציבורית שלו מנסה ללכת בין הטיפות על מנת לשמור על הקהילה שלו. יצא כבר להיות בן ברית של חיזבאללה ושות' כשזה התאים אז יכול להיות שההצהרה מראה עוד יותר על היחלשות נסראללה.

      אהבתי

  5. עובר אורח הגיב:

    הרבה יותר חשוב. אם יש גיהינום מישהו ילך לשם.
    היום אני רואה גברת צעירה נחמדה הולכת עם כלב
    מעורב שחור. אחוות המעורבים, אני מביט בכלב
    ונחרדתי. מישהו המציא מחסום . מין שרוול גומי,
    צמיג חתוך? את הדבר הזה, אמנם פתוח מקדימה,
    מלבישים-מהדקים על חרטום הכלב שאינו יכול
    לפצות את פיו בכלל. לוויסות טמפרטורת הגוף כלבים
    מלחיתים, בלוטות הזעה בגוף מעטות וחלשות. דרך
    אגב גם אצל בני אדם אידוי מים בנשימה עוזר לקירור
    הריאות ופנים החזה. הוא לא יכול בכלל להוציא לשון
    ולהלחית. הוא גם לא יכול לשתות. זה עינוי מתמשך.
    אולי הגברת לא יודעת, ייתכן, אבל מישהו המציא את
    זה ומישהו מוכר. איך ייתכן? כל בעל כלב מתיצב
    אצל הוטרינר מדי פעם. ושומע על חשיבות השתייה
    לכלב. חנויות לחיות מחמד (גוואנטנמו אם לא….
    לחיות) יש בכל מרכז קניות, האם מוכרים שם זוועה
    זו?. איך ייתכן שהוטרינרים עירוניים ואחרים לא אומרים
    מילה. כן, ואוהבי החיות למיניהם, מגיני הפרות
    והתרנגולות וחתולי העיר גם הם עיוורים לעוול זה.
    אני יודע, אלו רק כלבים ובטעות חברו לאדם לפני יותר
    מעשרים אלף שנים. אבל שרוול הגומי הזה זה באמת
    עונש חמור מדי לטעות זו. אני אטלפן לוטרינר העירוני
    אם מישהו מכיר וטרינר שיחליף עמו מילה. האם יש
    להם ביטאון מקצועי?

    אהבתי

    • עו"ד הגיב:

      צודק לגמרי. יש כמה מחסומי פה לכלבים. המחסום שאתה מתכוון אליו (כנראה) הוא נקרא מחסום בד (עשוי מבד שחור ולא מגומי) והוא סוגר את פיו של הכלב לחלוטין. כל בעל כלב יודע או צריך לדעת שזה מחסום שנועד לשימוש למשך זמן קצר בלבד, בדרך כלל לצורך בדיקה וטרינרית, כדי שהוט. לא ימצא את ידו או ראשו נגוסים. המחסום הזה אסור בתכלית האיסור לשימוש רגיל, ולבטח לא בזמן טיול ובוודאי שלא בטמפרטורות בקיץ. אני רק מתפלא שראית את מחסום כזה על כלב ברחוב. זו רשלנות פושעת. אני מניח שאם לא תספק לווטרינר העירוני פרטים מעשיים, מי בעל הכלב וכד' הוא לא יעשה עם זה דבר חוץ מלהסכים איתך.

      אהבתי

  6. captain beefheart הגיב:

    מקורותי בבנק ישראל (באופן בלתי צפוי, יש לי אחד כזה בצמרת ממש) מוסרים שקרנית פלוג ראויה גם ראויה. אני סומך על המקור בעיניים עצומות.

    אהבתי

  7. אורלי הגיב:

    לגבי הטעות לכאורה בnrg:

    אפשר לכתוב גם תפל וגם טפל.
    עורכת לשונית

    אהבתי

  8. הסדק החברתי מככב בטורקיה. פיגועים לזריעת פאניקה, ממשלת צללים, ניסיון להפיכה צבאית.
    הקרן לישראל חדשה לא יכולה לחדש קצת?

    אהבתי

    • האמיר הגיב:

      מהמעט שיצא לי לקרוא בנדון, ההאשמות האלו נשמעות כתפירת תיק חובבנית במיוחד. העובדה שהמשפט נגמר בהרשאות יכולה להביא לשתי מסקנות מנוגדות: או שבניגוד לרושם שנוצר אצלי, ההאשמות היו נכונות, או שארדואן וה- AKP משתלטים גם על מערכת המשפט בטורקיה, בנוסף על הצבא.

      אהבתי

      • ראה מה שכתב עובר אורח.
        אופציה א'- האשמות נכונות, סופם של הקונספירטורים בכלא.
        אופציה ב' – מדובר בהאשמות שווא, סופם של הקונספירטורים בכלא.
        מובארק, מורסי, ויהיו עוד שיגיעו דרך מערכת הצדק לכלא.
        מסתתר כאן שיעור חשוב לכל מי שמתכנן הסכמים ארוכי טווח עם "שליטים יציבים" כשדעת הקהל מצביעה לכיוון אחר.

        אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      זו התרעה זועקת לצבא מצרים וגם לאסאד ואחרים.
      כמו שאומרים בעברית: דיר באלקום יא שבאב. זו
      הדמוקרטיה המקומית. הצדק המוחלט :המנצחים
      בבחירות שופטים את המפסידים. קול אחד, קלפי אחד,
      הצבעה אחת, פעם אחת. לא מצאתי אימות למקור
      המשפט: דימוקראטיה זה כמו רכבת, עולים וכשמגיעים
      ליעד יורדים. אבל זה ממש שקורה סביבנו. וקצת, לא
      נעים, בתוכנו.

      אהבתי

  9. Toferet Ani Vetoferet הגיב:

    בקרוב מהגרות עבודה תדרושנה טיפולי הפרייה עד ההצלחה על חשבון המדינה.
    הרי כשיש ילד 'ישראלי' קשה יותר לגרש אותן.

    אהבתי

  10. צודק. מחריד בהרבה משיווק אירוע הפורמולה 1 של ישראל היום. אם מוסיפים את סגירת החוף ומינוני הווליום הטמטמת הפרחית מקבלים עיסה זוועתית במיוחד.

    אהבתי

  11. נירית הגיב:

    יובל דרור בטקסט מושחז על מוסף Coca-Cola Summer Love של ידיעות אחרונות:
    http://www.the7eye.org.il/73946

    אהבתי

  12. עובד מצטיין הגיב:

    הפתעות, הפתעות כל הזמן… מוטו שוב פשטו הרגל. לטיפולכם אודה

    אהבתי

  13. זה לא חיסון זה לוחמה ביולוגית הגיב:

    אני מופתע שאף אחד לא אמר שהשימוש במילה חיסון הוא שגוי ומטעה. למעשה משתמשים בילדים מחוסנים כגוף מארח לנגיף המוחלש, במטרה להפיץ אותו בציבור.

    אין מדובר בחיסון, הרי הילדים כבר מחוסנים.

    המדובר הוא בהדבקתם בנגיף מוחלש על מנת שישמשו גוף מארח שידביק אחרים בנגיף המוחלש ועל ידי כך יחסן אחרים.

    מדוע משתמשים במילה חיסון? כדי שמי שלא מבין יחשוב בטעות שיש בכך משום תועלת לילדים.

    משתמשים בילדים ולא במבוגרים היות והסיכוי לציתנות הוא גבוה יותר.

    לפי דברי מנכל משרד הבריאות במשדר הבוקר זו הפעם הראשונה בעולם שעושים זאת.

    אהבתי

  14. דוד הגיב:

    NRG אתר דפוק מלא ימנים קיצונים ובעלים שלא ישאיר לעובדיו שקל אחד. לא מאמין שמעריב יגיע ל-2014

    אהבתי

  15. מסי התמסר עם ילד נכה, ניימאר קיבל צ'אפחות מפלסטינים כי מקופחים ופרס מדגים שליטה בכדור. מי הרוויח מהאירוע, מדוע במרכז פרס לשלום סירבו לנגן את ההימנון- ולמי למי יש יותר כבוד?

    אהבתי

  16. עופר הגיב:

    מקבץ נרג' מהימים האחרונים – כמה מביך, כמה חבל… דווקא בתקופה כל כך חלשה, שהיה צריך להקפיד על כל תג ותו, ולשמור על סטנדרט עריכתי ראוי, גם עורכי נרג' תורמים את תרומתם לגסיסתו וגוויעתו של העיתון….

    אהבתי

  17. ברטה הגיב:

    דווקא הייתה לו חברה בת גילו שנפטרה לפני כשנה. קשר אפלטוני עז .

    אהבתי

  18. אורן הגיב:

    בזהירות של חובבן מהאינטרנט נראה לי שהמדיניות של ארגון הבריאות העולמי החל מתחילת המילניום היא להפסיק את מתן החיסונים המוחלשים בהתאם לתנאים. לישראל זה הגיע באמצע העשור. יש פדפ.
    ההדגש לך והכותרת כרגע לא משכנעים אותי. למי יגיד נגיד יש בעיה אחרת, רק מתנשאים עילאים נהנים ממשחק המילים (ויתכן שגם צאצאים לדורות של נישואי קרובים).

    אהבתי

  19. חייל זקן הגיב:

    הלכו לעולמם:
    יצחק ברמן, מראשוני הוולווטיזם הדמוגרפי

    אהבתי

  20. מיקי הגיב:

    כתבה חשובה מאוד על גילי ארגוב, באמת נורא מעניין מה הוא עושה בחייו. התמכר? נגמל? הידרדר שוב? חזר לתלם? און דה וואגון? אוף דה וואגון? תמשיכו לדווח. ואם אתם כבר בעניין, אני רוצה גם לדעת מה אכל גלעד שליט לארוחת הבוקר (הניחוש שלי: בננה'לה), מי פוצץ את אלטלנה ומה קורה עם הילדים של ברונה, הילדה הברזילאית. אה כן, ולמה לא קרבו את הכלים?

    אהבתי

  21. אחד שיודע הגיב:

    אני (אחד ש)יודע שיש שועלים שהבחירות בזימבאבווה וחברת "ניקוב" מעניינת להם את הת**, אבל עכשיו גם המגזין היהודי "Forward" מדווח על כך.

    אהבתי

    • הדיווח לא מעיד כלום. אנשים מתייחסים לערימות שהליצן האנטישמי משאיר באינטרנט בזכות חשיפת שמות בכירים. ז' הוא Zorg -וואלה. הישג עיתונאי מדהים. על סיכון בני המשפחה אני באופן אישי ישמח אם יחטוף וחזק.
      בתגובות שהוא לא צינזר כמנהג הנאורים אפשר ללמוד על הפער שבין אופן הצגת הדברים בפוסטים לעובדות – למי שטורח. גם אם המניע במקרה הזה נכון ההגיון לא ברור. כדי לזייף תוצאות בחירות במדינה אפריקאית או לזכות במכרז או לקבל רישיון עסקי (כריה) או להסתיר עבירה לא משתמשים בתוכנת הצבעה ובסיס נתונים שעלולים לשמש כראיה משפטית. בדיחה של זקנות הזויות.

      אהבתי

      • אחד שיודע הגיב:

        יש גם דיווח ב"בלומברג", על פרשה הקשורה באותה חברה עצמה, במדינה נוספת בדרום היבשת האפריקאית.

        אהבתי

        • באותה חברה עצמה,-חברה של ישראלים? וואו מזעזע. הרי לא ייתכן שכל המכרזים באפריקה קנויים ומשומנים בשלוש צירים-לפחות. הישראלים האלה, מגעילים! -וזה כל מה שסיבלרסטיין טען טוען וישאף לטעון בכל פוסט עתידי.
          אם אתה כל כך מזדהה עם המטרה שלו ואין ביניכם קשר עיסקי, מדוע שלא תעתיק את הדברים בבלוג בגירסה עברית.

          אהבתי

כתיבת תגובה