תקיפה בסוריה

yediot25.8.13maariv25.8.13

isra25.8.13haaretz25.8.13
marker25.8.13globes25.8.13
calcalist25.8mamon25.8

הכותרות הראשיות

העולם כולו והכותרות הראשיות נגד סוריה. השאלה המטרידה: האם המתקפה נגדה תבעיר את המזרח התיכון.
60% מהאמריקאים מתנגדים למעורבות ארה"ב בסוריה.
מעריב: שלל תרחישים להתערבות הצבאית בסוריה.

יום חג לעמוס רגב החולק הבוקר עם ציבור קוראיו את הידע שלו בתחום בו הוא בקיא במיוחד: לוחמה ימית, ומספר על האדמירל שעל שמו קרויה האונייה האמריקאית שסבה על עקביה כדי להתקרב לסוריה.

יום הדין של נוחי דנקנר: האם תישאר השליטה באי.די.בי בידיו?
בישר"ה זו כותרת בשער.
גם בידיעות יש הפניה קטנה בשער לשער ממון. הכותרת: "רגע האמת". הכתבה (רועי ברגמן וליטל דוברוביצקי) מציעה שני תרחישים: 1. החברה עוברת לידי הנושים 2. דנקנר מקבל דחייה נוספת.
כלכליסט, שער: יום הדין של אי.די.בי. עדכון מאתמול בלילה, שלא הספיק להיכנס לעיתון המודפס: דנקנר וגרנובסקי יפקידו 500 מ' ש'. או שרק 50 מ' ש'?
במארקר לא חוסכים בהצלפות: "קרקס אי.די.בי מגיע להכרעה"; "עוד שפן מהכובע".
איתן אבריאל: איך למנוע את נפילת אי.די.בי הבאה.

הכותרת הזו בשער הארץ (ירדן סקופ) "רוב בני הנוער בעד ביטול הבגרויות ההומניות; רוצים לעסוק בניהול", מעצבנת אותי במיוחד. למה? כי מה שואלים אותם בכלל, הם לא מבינים כלום. ההנחה ש"ניהול" אמור לעמוד על רגליים משלו, בלי שום תשתית תרבותית מוציאה מהדעת. ואם בני הנוער לא מבינים זאת, ולמה שיבינו, צריך לדחוף להם את הדברים בכוח.
noar2

noar25.8

אני מצטרפת לבקשה: אל תבטלו את בחינות הבגרות בספרות.

יש עורכים בבית?

שלוש פעמים קראתי את הפתיח לביקורת הטלוויזיה של רם גלבוע בידיעות על שישי החדש של ערוץ 10 (לא אוהב), ונכשלתי בהבנת הכתוב:

שלושה חודשים מאוחר יותר, ושמתי לב שעוד לא כתבתי על שישי של ערוץ 10. לאחר שצפיתי במהדורה האחרונה – ובכן ערוץ 10, כעת נותר לכם רק לברר מי היה השני – הרי המסקנות שלי: שישי החדש דומה מאוד לשישי האחר של ערוץ 2.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

שרשור המעיים שלח לי אימייל: הוא שוקל לגשת למשטרה ולהתלונן על שאני מאיימת עליו ברצח. צחקתם? יופי. אני מחכה לרגע הזה. החשד: איום ברצח על שרשור מעיים נטול שם, פנים, זהות או מיקום. נפלא.
זה יכול להועיל לי רבות: כך תיחשף זהותו מבלי שאצטרך להשקיע שקל בעורך דין ובהליך המשפטי הכרוך בחשיפה ואוכל לתבוע אותו על הטרדה, לשון הרע והוצאה דיבה במיידי. אני מחכה בקוצר רוח.

ואם כבר: אישה קנתה תולעת באינטרנט ובלעה אותה כדי לרדת במשקל. זה לא עבד.

TV

abc רכשה את הזכויות לבלתי הפיך.

בעניין השד העדתי מזכיר אביעד פוהורילס במעריב (פוהורילס? מאיפה זה בא? יוון? טוניס? שצ'צ'ין?) את המערכון של לול, עולים חדשים, שבו כל עליה מסרסת את זו שבאה אחריה.

השידור הציבורי בסלוניקי הפך לפיראטי.

ערוץ 1 בפרטים מביכים נוספים בפרשת אשכנזי ומסמך הרפז.

המנגנון המעוות של רשות השידור.

צהוV

לגלעד שליט יש חברה. עדי סיגלר מגבעתיים.

לפני פיזור

אה, חזרתי, לא ידעתם?
הנה שלושת הפוסטים מאז שובי:
ולווט-סאן חזרה מיפן.
על הצקצוק.
אצבעות שחורות.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

12 תגובות על תקיפה בסוריה

  1. captain beefheart הגיב:

    זה כבר כמה ימים שאתרו של מנחם לס, HOOPS, שבוק חיים ומוסר הודעת שגיאה. אם מישהו כאן במקרה יודע על כתובת חלופית – אני מבטיח לטעת עץ על שמו.

    אהבתי

    • עו"ד הגיב:

      אין אתר חלופי, וזה ההסבר מפי הגבורה כפי שנרשמה לפני 3 ימים:

      מנחם לס 22/08/2013 ב – 20:54
      האתר שלי סגור כי חברת האיכסון הישראלית סגרה לי אותו. טוענת שמשהו בוורדפרס שלי מטיל עומס בלתי רגיל על השרת. אז מה? התריעו אותי? הזהירו אותי?
      לא. פשוט סגרו לי את האתר. כשצילצלתי אליהם הם אמרו "איש המחשבים שלך צריך לסדר את הבעייה בוורדפרס ואז האתר יחזור". זה היה היום ב-4 אחה"צ זמן ישראל. איש התכנה שלי (וגם של דהבאזר) נמצא בחו"ל בחופשה. מצאתי פרי לאנצר שניסה לעזור.
      אבל "בעייה קטנה". אם הם סגרו את האתר, כיצד ניכנסים לתקן אותו.
      צלצלתי ב-5:30. הם סגורים עד יום ראשון.
      מי שמנסה להיכנס לאתר מקבל מין חלון המבקש שם וסיסמה. הם לא יודעים מה לעשות. החברה 'ליידנס' לא טרחה לשים איזו הודעה "בעייה טכנית". יש להם "עזרה טכנית" דרך אימייל עד יום ראשון.
      GOOD LUCK.
      זאת בעייה הרבה יותר גרועה מאי ידיעת השפה האנגלית.
      אני כבר משנת 2000 לא מגיע לאף מקום בעולם מלבד ישראל וארה"ב. ישראל בגלל שאני אוהב אותה, בגלל שבתי ונכדותי שם, ואני סובל את כל הדרק כמו היום עם חברת האיכסון כש-5,000 כניסות היום יחשבו שהאתר לא קיים יותר. ארה"ב? בגלל שכל תייר שמגיע לכל מקום אחר בעולם מלבד ארה"ב למנוחה וטיולים הוא טיפש(ויש היי פיי חופשי בכל מקדונלד!)

      http://debuzzer.sport5.co.il/greisas/archives/2699#comment-60310

      אהבתי

  2. האמיר הגיב:

    המנגנון המעוות של רשות השידור.

    זה רק מרמז על המנגנון המעוות. את הפירוט במלוא סיאובו אפשר למצוא כאן.

    שעות נוספות גלובאליות ללא קשר לנוכחות בפועל בעבודה, שעות כוננות גלובלאליות, גם לעובדים שבכלל לא יכולים (וקרוב לוודאי שלא צריכים) להיות בכוננות, תוספת שעות פיקטיבית לפי דרגת העובד ולפי צרכיו הסוציאליים – מסוג הדברים שאפשר למצוא אך ורק בגופים שנשלטים ע"י המדינה.

    אהבתי

  3. ניימן הגיב:

    התלמידים לא מבינים, שכדי להיות מנהל, צריך שיהיה את מי לנהל.

    בעיניים הפשטניות שלי, החלום להיות מנהל (זה חדש, לא?) הוא ביטוי לעצלנות (כי מנהל לא עושה, רק אומר מה לעשות) וכוחניות (רצון לשררה). מסכים איתך במאה אחוז.

    אהבתי

  4. אלקטרון חופשי הגיב:

    עמדה דומה למערכון העולים של לול אפשר למצוא אצל מאפיהו. עמדה מזווית אחרת מביא אורי הייטנר (1, 2), אשר מנסה להעמיד באור אחר את אתגר קליטת העליה של אותם שנים.

    אהבתי

  5. bazinga הגיב:

    הכותרת בטמקא:

    ארה"ב: בן 8 שיחק ב-GTA ורצח בת 90

    וכמובן בכתבה לא מוזכרת העובדה
    שדירוג הגיל של המשחק הוא מגיל 17 ומעלה.

    אהבתי

  6. שועלן הגיב:

    "רק" 8% רוצים להיות מורים ו-7% רוצים להיות כוכבי טלוויזיה.
    מצבנו טוב מששיערתי.

    אהבתי

  7. HaAton הגיב:

    שמתם לב כמה דומים בעיצובם העמודים הראשונים של מעריב והארץ? שניהם התקרבו, משני העברים, אל האידיאל האסתטי, המכבד והמושך כאחד. מעריב התעדן, הארץ התעדכן, ושניהם נפגשים במקום אחד, מקום טוב מאוד.

    אהבתי

  8. חם מהשוליים, גו'ליאן אסייג על גוגל, הממשל וה NSA. מחזק את הרושם שלמעלה הקצוות קשורים בצורה הדוקה. חומה סינית או גדר חיה?- פרטיות, צדק וסיקור עיתונאי אמיץ אפשר לחפש בסיפורי פוגי. הצידוק כפי שאובמה דיפלי קונסרנד יסביר הוא האיום מפני הטרור העולמי. אם יש דבר כזה, 'טרור עולמי'. מישהו מממן ציוד, מזרים ידע, מאמן אנשים. מאות לווינים מכסים הכל ולא רואים כלום, מוזר. לדת ההמונים דחפו נכנסו פרקטיקות אמונה והגשמה דרך הקזת דם. הקדושה בהתאם למידת נזק שגרמת, שנגרמה לך. קצת שונה מהחמלה והשפיות היהודית. שבוע טוב ואגירה מוצלחת.

    אהבתי

כתיבת תגובה