תורת הסיכויים

yediot27.9.13isra27.9.13
maariv27.9.13haaretz27.9.13
makor29.9.13

בגלל שאתם ממילא לא כאן, צ'ופר למתמידים, בוקר של פיצוחים ותו לא. לא מספיק בריאותי? לא נורא.

הכותרות הראשיות

עיתוני ישראל ספקנים: ממממ, מה הרוחאני הזה רוצה? מה הוא מחייך? להאמין לו? הוא רציני? הוא מיתמם?
למקרה שדילגתם על הפוסטים בחג, אני מביאה שוב את פרשת תרגום הראיון שלו לכריסטיאן אמנפור ע"י CNN.
(תודה לבפ"ש).

האתר רוסיה היום המשויך לממשלה הרוסית (ומשמש מסלקה של פוטין לכל מה שירצה שתאמינו בו) העלה חומר מצולם מפוברק המתאר את המורדים בסוריה משתמשים בגז סרין.

11 אלף מתפקדים עזבו את העבודה תוך שנתיים, אבל במטה שלי יחימוביץ' אומרים שזה תהליך טבעי.

הרב עובדיה

חג קשה עבר עלי ללא דיווחים מבית החולים. כתבי הבריאות לא שעו לתחינותיי, גירשו אותי מסלולריהם ומקבוצות התמיכה שלהם בווטסאפ, ולא שיתפו אותי בידוע להם. תרגיעי, אמרו הם לי, מה לך ולמרן? פעם הסתופפת בצל קורתו? שתית בצמא את דבריו? למדת פסיקה אחת שלו? כלום שבכלום. פתאום מתעניינת את בפרוצדורות חודרניות ואינטימיות כאילו עצמך ובשרך הוא. הרי את כצלם בהיכל. לכי לך מפה. קישטא.

sikui

הארץ: "הסיכוי לשיפור גדול קלוש".
ynet: "הסיכוי להחלמתו קטן".
nrg: "הסיכוי לשיפור במצבו קטן".
ישר"ה: "מצפים לרחמי שמיים".
וגם: הרב עמאר נעזר ביחצ"ן.
וגם וגם: שברו את האייפון והצילו את המרן. ואת המשפחה שלכם. ואת העולם.

משתכשכים בביצה

לפני כמעט שבועיים יצא גדעון לוי, מחובר לשעבר, נגד המחובר של העכשיו, ליאור דיין, ולגלג (ס) על נסיעתו לרמאללה כפי שהופיעה בפרק במחוברים+. זה קשור, כנראה, לדיווח של אתרים פלסטיניים שונים על "הנכד של משה דיין ברמאללה". למה לא כתב/ו על כך אחרי שהתפרסמה הכתבה היפה בעיתון (מעניין, אגב, שגם בביקורת ה-TV ב-nrg לא קישרו לכתבה ההיא)? אני לא יודעת. אולי כי לוי לא קורא מעריב (עונש בגלל בן-דרור ימיני) אבל כן צופה בסדרה שהייתה ביתו והפכה אותו ליקיר העם למרות דעותיו ה-טפו, אתם יודעים איזה.
בכל מקרה, דיין משיב היום ללוי בטורו (הזוכה לכותרת הדחקאית "אזור הדמדומים" ע"ש מדורו המיתולוגי של הלוי), ותגובתו זוכה להדהוד מסיבי בשער העיתון.
דיין כותב למעשה שלוי

…קצת נעלב מזה שבעונה הקודמת של מחוברים… איש לא התרגש מכך שהוא עבר את הקו הירוק על ימין ועל שמאל, ואילו אני קיבלתי פרק שלם לכבוד מה שאצל לוי נתפס כמעשה הראוי להיקרא דרמה גרוטסקית, או לחילופין, פארסה. … כשגדעון לוי הולך לברר אילו פשעים נערכו בחסות צבא הכיבוש ולהלשין על כך בעיתון שלו (ליאורררררר! V) זה לא מעניין אף אחד, וזו לא חוכמה… ברור שלגדעון לוי, שהוא בעצם הפה של הרשות הפלסטינית בישראל וחיית המחמד החביבה על אל-ג'זירה, יהיה קל ולא מסובך בעליל להגיע לרמאללה. בדיוק כמו שעמירה הס יכולה לבלות וויקנד שליו רגל על רגל באחד מבתי המלון בעזה, כך גם גדעון לוי יכול להסתחבק עם סלאם פיאד ושאר בכירי הרשות הפלסטינית ולשתות קוקטיילים בבית המלון… ללא חשש…

ההמשך עוד יותר מעליב אפילו. בקרוב ב-nrg. באוויר.

במאמר מוסגר, אינטראקציות הבאבי למיניהן (ולא להיעלב, חמודים), גורמות לי להתחרט בקול על שכל חיי נמנעתי מחיים משותפים עמוסי התדיינויות שכאלו.

ביום שני, 30 בספטמבר, תענה ליסה פרץ, עורכת גלריה, על שאלותיכם. קדימה.

בגלל עיסוקיי בחודשי הקיץ פספסתי את העובדה המרגשת שפרץ נישאה לאמן (החביב עלי) יעקב מישורי. תהיתי איך זה שמדורי הרכילות והסלבז לא עטו על החגיגה, ורק אזכורים מועטים אפשר למצוא ברשת. יחד עם זאת כתבה דבי לוזיה בפהשם על מיני קישורים במוסף מאה המשפיעים של גלריה. וגם היחצ"נית יעל לוטן הביעה את מחאתה על המוסף.
מעניין: ביקורת קטלנית על תערוכה של מישורי (גליה יהב) לפני שנה ורבע בגלריה.
והנה מה שכתבה ליאורה על החתונה בסופהשבוע.

ליסה פרץ ויעקב מישורי הצליחו לקבץ לחופה בבריכת קיבוץ בית גוברין את דורון צברי, ליאור אשכנזי, עמוס שוקן, יאיר גרבוז וגם את גל אוחובסקי, שהיה אחראי על הטקס יחד עם גרבוז. פרץ, פאשניסטה ידועה, הפתיעה בטורקיז. איל שני גרם לכל האליטה לאכול בידיים, והזוג המאושר החליף נדרים. פחות מ-12 שעות אחרי החופה טסו הטריים לירח דבש בקאפרי, איטליה.

power couple או לא?
אה, ועוד פרט טריוויה קטנטן וצהבהב: פרץ ודיין, גיבורי מדורנו היום, היו פעם זוג. בחיי.

עלי וואקד, כתב השטחים של ynet, יפואי, שפרש מעבודתו ב-2011 הצטרף ליובל אדלר לכתיבת התסריט לבית לחם. ראיון איתו מופיע בסופשבוע. בית לחם זכה גם במקום הראשון בתחרות הסרטים העלילתיים של פסטיבל חיפה.

קצפת

ודאי תהיתם מה שלום דודי בלסר. הנה ראיון איתו מהשבוע שעבר בסגנון.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

סילבי קשת בתמונת פרופיל חדשה בפייסבוק. למה שרק אני אהנה.
sylvie

דיויד סטברו על החוק השבדי המהפכני המפליל את צרכני הזנות ולא את הזונות.

המוזיקאי רומאו רוז מחפש חברה. בבלוג שלו, Sleepless In Austin, הוא מפרט את רשימת דרישותיו הצנועה, וגם מציע 1,500 דולר למי שיביא למציאת האוצר. הבשורה פשתה ברחבי הרשת, ולעתים קצת קשה להיכנס לאתרו. כולם רותחים עליו. בעיקר רותחות. הנה אפשר ב-gawker ללמוד קצת על הדרישות. הוא גם גזען כמובן. בקלות היה משתלב בתת מדורנו. אבל מה, היו בטוחים חבריה, שתוך זמן קצר תימצא הפתיה המתאימה, לא לפני שיערוך ועדות קבלה לאלפים.
לא תאמינו. אני עוקבת אחר הפרשה כמעט מתחילתה. אתמול היו ברשת כ-8,000 אזכורים למיסטר רומאו. היום: 64 מיליון וחצי כמעט.
והנה ראיון עם רומאו. ומספר סלפון, אם אתן רוצות.
romeorose

ועוד על יחסים: קווין וודוורד פה, 26, סופרת שכתבה 2 ספרים ואוחזת בקונדו משלה, בקיצור, מאוד מבסוטה מעצמה, קיבלה הודעת פיטורין מבחור בסמס אחרי שני דייטים, התחרפנה ודיווחה על כך למעסיקיו. נו, מעשה מפגר במקצת, והבחורה לגמרי איבדה פרופורציות. וזה הבלוג שלה, little black blog (על משקל שמלה שחורה קטנה) בו תוכלו להתענג על הכל וגם להשתתף בדיון.

פול מסון השיל 300 ק"ג ממשקלו ומצא אהבה.

מרט פרחומובסקי מבקש יפה שתעזרו לו להעלות את ההצגה שלו, "אפשר לעשות עם זה משהו".

גוגל חוגגת 15 בלוגוגל מעצבן במיוחד.
logoogle27.9.13

ספריית האודיו החדשה של הטיובית.

הבבון המטרידן.

לפני פיזור

ארוחת בריאות – מחר.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שישי קצר, שערים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

33 תגובות על תורת הסיכויים

  1. shttutit הגיב:

    זהו נשארנו לבד, רק רציתי שתדעו. הכדורים הוורודים במגירה העליונה
    בארון המטבח, מיועדים לסובלים מחרדת-נטישה.
    אם אתם לא מצליחים להגיע למגירה העליונה יש שרפרף ליד כורסת המחשב. רק אחרי שאתם עולים קחו מטלית-לחה יש על השיש ותנגבו את השרפרף. לא, לא מסכימה יש מספיק אשפה בעולם. תורידו נעליים.
    תשכחו ממקלטים, תשכחו מהכל תחשבו איראניוּם כי עת הזמיר הגיע.
    איראניוּם זה הבאזז העולמי ושוב לא מומלץ לסובלים מחרדות
    אז תתעלמו תחשבו על ים כחול, ים עמוק. סנפירים כבר יש לכם?
    יש מבצע בסופר זיל הזול.
    איראניוּם הטרנד החדש הפרידה קשה רוחאני נסע
    https://twitter.com/HassanRouhani/status/383658446358183936
    דמעות, געגוע.
    אגב יש לכם ביטוח למקרה של רעידות-אדמה?
    https://twitter.com/dickc/status/383394336290779137

    https://www.youtube.com/watch?v=wR4tc1C-NrE
    ~~~~~~~~~
    (אגב הצייצן הטקטוני דיק קוסטלו הוא מנכ"ל טוויטר)
    איצ'יקדנה לילה טופ

    אהבתי

  2. shttutit הגיב:

    הערב בשעה 21.30 משדרים בערוץ ה-1 את הסרט
    השוטר אזולאי– קלאסיקה של הקולנוע הישראלי
    לא להפסיד.

    http://www.youtube.com/watch?v=E8Q1TE_kT20

    אהבתי

  3. ברטה הגיב:

    בקטנה רייטינג היה בית יוצר לעיתונאים כמו העולם הזה וחדשות. הארץ אסף אליו את מורן שריר ואיילת שני המבריקים וכמובן את ליסה פרץ ויצא נשכר מאד. גם אביעד קיסוס היה בעל טור אישי והשתלב פחות. ברדיו הוא עובר טוב יותר.
    ל.דיין עומד סוף סוף על רגליו עם כל הביוגרפיה הבעייתית אבל אישיותו הדיינית מבצבצת מתוך הפרסונה שאימץ לעצמו בכתיבתו וגם הניגוח של גדעון לוי מלא ביהירות ילדותית.

    אהבתי

  4. reader הגיב:

    ליאור דיין מביך, הוא חוזר על אותם טיעונים מפגרים ורגילים על אל ג'זירה והארץ. גם אם לוי כותב דברים לא נכונים, הבינוניות שלו היא לא מענה טוב מספיק.

    אהבתי

  5. אלקטרון חופשי הגיב:

    פולמוס התרגומים החדש מסקרן ביותר, לנוכח העובדה שאמנפור שולטת בפרסית, וש-CNN טוענים . שהמתורגמן נשכר בכלל ע"י האיראנים. להלן הקישור שהביא בפ"ש לדיווח של סוכנות פארס על התרגום הקלוקל של . CNN. התמליל המלא של הראיון בפרסית נמצא באתר הנשיאות האיראנית. הטענות העיקריות של פארס לעיוותים בתרגום נוגעות לשימוש במונח "שואה", ובדיית טענה שהשואה לא מצדיקה כיבוש או נישול. להלן התעתיק של השאלה הרלוונטית בפרסית, המילה "שואה" מודגשת.

    مجري: يكي از مسائلي كه، فرد قبل از شما، در همين مكان مي نشست و مطرح مي كرد، اين بود كه هولوكاست را رد مي كرد و طوري رفتار مي كرد كه گويا يك اسطوره بود، مي خواهم بدانم موضع شما درباره هولوكاست چيست؟ و آيا قبول داريد كه اين هولوكاست وجود داشته و ابعادش چه بوده ؟

    חיפוש המונח הפרסי לשואה, هولوكاست , בתשובתו של רוחאני מראה שהוא אכן לא השתמש במונח. מה לגבי השאר? בצר לי פניתי למנועי התרגום של גוגל ושל בינג, אשר בנוסף לערך הקומי, מספקים גם מידע חשוב.

    אהבתי

    • אלקטרון חופשי הגיב:

      Google Translate:

      Executive: One of the issues the person before you, in this place of meeting, he was denied the Holocaust, he behaved as if he was a myth, I want to know you position on the Holocaust, there is no reason And if you accept that the Holocaust existed and what are its dimensions?

      Dr. Rohani: I 've already said I 'm not a historian , and historians of historical events to explain and explain and explain , but in general any crime against humanity occurred in history , the crime of which the Nazis found did the ratio the Jew and the Gentile , from our point of view is totally condemned . As if that 's a crime against any nation , religion , or ethnic and religious should be done , we condemn the crime of genocide , it is condemned by the Nazis , those aspects you say, it is the responsibility of historians and researchers have shed light on the dimensions , I am not a scholar of history , but the point should be clear that if a crime has occurred , is not a cover , for the murder of a nation or group against others or try to justify their oppression . So did the Nazi crimes , a lot of us who condemn it , because they are guilty of genocide and murder .

      In our view , does not matter , someone is killed , Jewish , Christian or Muslim , we believe there is no difference, because they rejected and condemned the killing of innocent people , but this is no reason for people 60 years of displaced country, let us say that the Nazis did murder Jnaytshan has condemned the occupation of our land is condemned others .

      אהבתי

  6. bazinga הגיב:

    וואו. ובאנגלית
    Priceless
    אלה המילים המתארות את תחושתיי אחרי קריאת הטקסט של ליאור דיין,
    ואני אישית לא סובל אותו ואת יצירותיו.
    בול פגיעה, לא ארוך מדי ועל המקום, שווה קריאה לכל המתקשה
    להבין את סלידת רוב אזרחי ישראל מ"הארץ" ומ"כוהני השלום".

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      לא סובל, סולד. בסך הכל לימין אין דעה אלא אוסף של סלידות ושנאה לשונה ממנו.
      הרי הקרוי ג'אפן, לא ויתר והצליח למצוא דרך להתחבר לשנאה אנטישמית. כמו שהוא היה מתמוגג משנאה בטוקבקים, אתה מתענג מדיין. יון שונא הומואים, חז"ן מיזוגן, התופר שונא זרים, וכולם שונאים ערבים ואת גדעון לוי. אנשים מורכבים.

      אהבתי

    • עו"ד הגיב:

      משווה, מוסיף, מחסיר, מחלק, מכפיל ובכל חישוב יוצא לי:

      (לא קראתי את לוי. קראתי את ל. דיין).

      המחלוקות:

      דיין על לוי – רמאללה מקום בטוח לכל ישראלי.
      דיין – בטוח רק ללוי והס וליבק.
      דיין על לוי – דיין ואשתו הם תוצר של שטיפת מוח.
      דיין – תקרא טוקבקיסטים. בסדר, הם לא מייצגים אבל גם החברים השמאלנים שלי והחברים הערביים שלי אמרו לי להיזהר שם.
      דיין על לוי – לוי אומר שמהאינתיפדה נשארו רק זיכרונות.
      דיין – רמאללה על סף פיצוץ.

      הסכמות בן האישים:

      חשיבות עליונה להגיע להסכם שתי מדינות.
      ישראל חייה על זמן שאול.
      הפלסטינים מיואשים וזועמים.
      לייאוש ולזעם יש סיבות טובות, והסיבות האלה מקורן בכיבוש.
      הישראלים בונים עוד ועוד בחסות מפעל ההתנחלות הישראלי.
      המצב במחנות הפליטים אינו מתקבל על הדעת.

      כשאני מציב את הנתונים אלה מול אלה, אלה ביחס לאלה, אני רואה שעומק המחלוקת דומה לעומק של בריכת הילדים של ביישוב של מיקי, אבל איך החטיף הימני לשמאלני, ללקק את האצבעות.

      מילים אחרות: פריילס מיי אס. תביא מחלוקת בין שונאים ממש, אז נדבר.

      אהבתי

  7. אלקטרון חופשי הגיב:

    לאור כל פרשיות התרגומים השגויים, נשאלת השאלה: אם פרסית זו שפה שבן אנוש שלא נולד לתוכה יכול ללמוד אותה?

    אהבתי

  8. חייל זקן הגיב:

    העלה חומר מצולם מפוברק

    לא מאמינה לערבים? מה יאמרו בממלכת דנמרק?

    אהבתי

  9. שועלן הגיב:

    העבודה ומרצ תומכים בברקת.
    חבל. דווקא רציתי שייבחר שוב.

    אהבתי

  10. עו"ד הגיב:

    באמת דוגמה טובה לצביעות, מוסר כפול וחוסר עקביות מזעזע בלשון המעטה. אם הייתי אוחז בדדה של הרפורטרית מפוקס באמצע שידור, מה אומרת תורת הסיכויים על הסיכוי שלי שלא להיות מסובך עד מעל הראש בחקירות, כתב אישום ותביעה אזרחית? אבל בבון בוגר עם בעיית שיניים (דגש על בוגר כי מוסכם שתינוק אנושי או בבוני היה יוצא פטור, וזה בסדר) עושה זאת, מאותם טעמים בדיוק, פתאום זה מעלה חיוך. אחד משניים: או שזה מצחיק לתפוס דד, או שזה פשע, תהיו עקביות, ואל תדברו איתי על העדפה מתקנת כהסבר להתנהגות שלכן, לבבונים יש מספיק דדים לאחוז בתוך הקהילה שלהם, מי שבאמת זקוק להעדפה מתקנת זה אנחנו.

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      לא הבנת.
      זו היתה הדרך של הבבון להוכיח לצופי פוקס את מוצא האדם.

      אהבתי

      • אנשים קונים את קיצור תולדות האנושות ומעדיפים להתעלם מאמיתות נצחיות כמו קוף אחרי בן אדם. אפשר לערער על 'האמת המדעית' בקלות, משחק ילדים. אלף תרשימי זרימה פוטנציאלים אבל המדענים הצביעו על קוף כאבינו מלכנו אז דג מלוח. מי שממצמץ יוצא מהמשחק.

        אהבתי

  11. velvet הגיב:

    מה הבעיה שלך?
    זה קשיש, ההוא עולל, החתן הומו? מה זה עניינך?
    יש לך טבלאות לגילים המתאימים ליחסים בין X ל-Y ולהעדפות המיניות של אנשים?

    אהבתי

  12. japan הגיב:

    גל אוחבסקי ערך את החתונה של ליסה פרץ עם הקשיש יעקב מישורי? למה החתן הומו? בפעם הקודמת היא חטפה את העולל ליאור דיין מעריסתו עד שהוא חטף רגליים קרות ברח. פיצפוצי רכילות על הבוקר.

    אהבתי

כתיבת תגובה