רמטכ"ל מבולבל

isra30.10.13yediot30.10.13

haaretz30.10.13maariv30.10.13

29.10.13.indd


הכותרות הראשיות

מעריב וישר"ה מעדיפים להביא את דברי הרמטכ"ל, המתכוון להגן על אנשי הקבע.
ידיעות בוחר בנגד חסר ישע עם שאלת תם של ילד בן חמש: "זורקים אותנו, לאן נלך?"
אולי לחפש עבודה אחרת? הרי יש לך מקצוע, לא?
לא רק זה: בכפולת 2-3 מתעקש ידיעות פעם ועוד פעם שמדובר בחשיפה שלו על פיטורי 4,500 אנשי הקבע. למה לעוות את המציאות? מה לא הבנתם? הרי כבר הראיתי אתמול שמדברים על כך לפחות כמה חודשים:
אחיקם משה דוד, 10 ביולי, מעריב:

צה"ל בדרך לשינוי המשמעותי ביותר מזה שנים רבות: הצבא פרסם הערב (ד') את תכנית הקיצוצים החדשה במערכת הביטחון, והשינויים דרמטיים – יחידות בחיל השריון, האוויר והים ייסגרו ועד 5,000 אנשי קבע יפוטרו. מדובר במהפכה מקצועית ומבנית חסרת תקדים אותה מוביל הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ.

רון בן ישי, 11 ביולי, ynet:

kizuz

יוסי יהושוע בידיעות מביא בגדול את הצד של המפוטרים: הם מבינים שזמנם קצוב, הם מרגישים שנתנו לצה"ל את החיים, הם מרגישים שזורקים אותם לכלבים. דבריו של בני גנץ פה: "נעשה את זה לאט כל שניתן, ואנו עושים זאת בהגינות, בהוגנות ומתוך מחשבה עמוקה ואחראית על עתיד צה"ל".
צה"ל צריך להתייעל. ברור שיש בו כיסי שומן רבים, זה ברור לכל אזרח, נראה לי.
אבל, כותב יהושוע, צה"ל לא קיצץ במקומות הנכונים: למשל, נכי צה"ל ובני משפחותיהם (5 מיליארד ש' בשנה) ודרישת ועדת גורן להבחין בין פצועים בקרב לבין מרבית הפצועים (70%) שנפגעו בנסיבות לא צבאיות. בהמשך הוא כותב על משכורות הבכירים (אלופים, תא"לים, אל"מים ששכרם נע בין 30-60 א' ש'), ועל 11 כלי הרכב המשולמים עד מיליליטר הדלק האחרון, וגם משלחות הרכש בחו"ל.
בקיצור, אומרים בידיעות: קודם זה, אחר כך תיטפלו לאנשי הקבע המסכנים.

עמוס רגב מזדהה גם הוא עם אנשי הקבע בישר"ה: צה"ל זה כוחותינו. "הלוחמים הם הקו הדק המפריד בין תבוסה לניצחון". הרשו לי לנחש בפראות: אין אף לוחם בין 4,500 אנשי הקבע המועמדים לפיטורים.
גם יואב לימור קורא לאוצר להיכנס מתחת לאלונקה.
"לאנשי הקבע אין ועד עובדים", מצוטט הרמטכ"ל בכפולה הפותחת של ישר"ה.
לא כל כך מבינה מה קורה כאן. לא היו אלו הפרשנים הצבאיים שהתלוננו מרה על צה"ל המגושם והלא יעיל? מה הזעקה הזו לכם פתע?

במעריב סיפור הקיצוצים רק בע' 6. "גנץ: פגיעה במשרתי הקבע שקולה לפגיעה בביטחון ישראל".
ושוב אני לא מבינה: זה לא היה גנץ שביולי הציע את תוכנית הקיצוצים?

הארץ והמארקר לא מאוד המומים מהסיפור הצה"לי, הנדחק למעמקיהם.

כזכור, גם את היוזמה של יש עתיד לאפשר לזוגות חד מיניים להינשא בנישואים אזרחיים ניכס אתמול ידיעות לעצמו, והבוקר, ע' 10: "בעקבות פרסום ידיעות אחרונות… זעם בבית היהודי… מהפכות שלא יתואמו איתנו ייפלו אחרי שעתיים".
משפט די משעשע, יש לציין.
גם במעריב דיווח על הזעם, אך ללא ניכוס.

הארץ והמארקר באותה כותרת ראשית, שערורייה חדשה: הפנסיה התקציבית של בכירי מערכת המשפט.

חגיגת הפנסיה התקציבית נחשפת: מסמך שהגיע ל–TheMarker מלמד על היקף סכומי הפנסיה שהמדינה משלמת לגמלאיה הבכירים ‏(למעט מערכת הביטחון ובנק ישראל‏). שיאן הפנסיה התקציבית הוא אחד מהיועצים המשפטיים לממשלה לשעבר, המקבל מדי חודש 86,512 אלף שקל.
לשם השוואה, כדי להגיע לפנסיה של 86 אלף שקל בחודש בשיטת הפנסיה הצוברת, צריך להרוויח במשך 40 שנה כשני מיליון שקל בשנה. בסך הכל, מקבלים מאה השיאנים 68 מיליון שקל בשנה. העלות של 300 השיאנים היא 158 מיליון שקל בשנה.

ומה נהיה עם התלונה נגד הנגידה ד"ר קרנית פלוג? נו, ח"כים כבר דורשים לבדוק הטענות.
בן דרור ימיני יוצא נגד מנגנון המינויים. נמאס כבר לדוש בפרשת החליפונים ועוד, אבל ימיני לא ממש מתאר את המציאות בהתייחסו למועמדים הקודמים שנשרו.
עוד קודם לכן לא התלהב מהמינוי, כי פלוג ונתניהו לא מסכימים על הא ועל דא.

ראשי הערים הנאשמים

ראש עיריית רמת השרון, יצחק רוכברגר, ישעה עצמו מתפקידו עד תום משפטו. נו, במצב הדברים הנוכחי אין אלא להתפעל מכך ולהכריז עליו כצדיק הדור בינתיים.

נשים

רחל נאמן יוצאת נגד הכותרת סופיסטיכוסית, וגם נגד המילה עצמה.
ואני, כפי שאמרתי, חושבת בדיוק כך.

המרחק בין כוסית למזדיינת משתנה, פעם הוא היה קרוב, היום הוא רחוק. היום כוסית היא בעצם בֵּייבּ, אבל עדיין סינקדוכית – כוס כייצוג לאשה. התואר בייב אף הוא משפיל. בייב זאת אשה מוקטנת, וגם אם היא מגה־בייב היא עדיין מוקטנת. כל הביטויים האלה נועדו לשמור את האשה במקומה, ועל כן אין פלא שסוקלים את רפאלי בתקשורת. עם משקפיים, בלי משקפיים, עם בגדים, בלי בגדים, היא שולטת באחד הערוצים שבהם נשים יכולות לנצל את הפטישיזם הגברי לטובתן.

נמאסו עלי הירידות על בר רפאלי. אבהיר: הנפנוף שלה את הפמיניזם, והתשוקה להיות האישה הקטנה מבאסת אותי מאוד, אבל אני לחלוטין נגד העליהום.
בין אם יש מי שמכנים אותה בהתנשאות מותג נחות, ובין אם יש מי שמתלוננים על שהיא מופיעה יותר מדי על מרקעם. למשל, עינב שיף בביקורת הטלוויזיה בידיעות. שיף מסביר למה אנחנו רואים אותו כה הרבה בכל מקום היום ברשעות, מיזוגניות, אייג'יזם וסקסיזם צרופים. אין לי ספק ששיף רואה עצמו כפמיניסט נאור (בטוח יותר מרפאלי עצמה), ושהתוארים האלו נראים לו מופרכים עד מאוד, אבל אלו הסיבות שהוא כותב להתפשטות הבר:

רפאלי היא כבר לא הילדה הכי יפה בגן, אלא דוגמנית בת 28, הדקות האחרונות שלפני גיל הזהב במקצוע שלה. ככל שהשנים חולפות הנשיפות בעורף מתגברות, ההתנגדות מתרככת עוד יותר והופ – כולנו שוב טובעים בבלונד, מדמיינים מה היה קורה אילו רק ליאונרדו דיקפריו היה כורע ברך וחוסך לנו את כל זה.

לא את כל הפסקה הבנתי, בטח שלא מה המשמעות של "ההתנגדות מתרככת עוד יותר והופ – כולנו שוב טובעים בבלונד", אבל שיף, אולי בהתבססו על משאלות רפאלי, סבור שאם הייתה היום הגברת רפאלי די קפריו, לא הייתה מופיעה פה, שם ובכל מקום. ואני מקווה, ולו רק לטובתה, שהוא טועה בגדול.
והנה גם אני לוקה באייג'יזם: רק כשאתה בן 26 (גילו של שיף) אתה יכול לכתוב דברים כאלו על גיל הזהב ועל קרבתה של רפאלי בת ה-28 אליו.

אגב, סרט הקולנוע בו היא מככבת, כידון, "שלווה במסע שיווק אגרסיבי", כדברי שיף, שווק באגרסיביות גם בעיתון שבו הוא כותב. אז אולי יש לשבח אותו על כך, בעצם, בהנחה שלא שכח שגם הוא, בדרך מסוימת, שותף.

רפאלי, עד כמה שלא אתמרמר על עשרים הראיונות האישיים אחת לשעה איתה, היא מותג מוכר. עיתון שיפרסם משהו איתה, עליה, יעצים את הרייטינג שלו. תוכנית טלוויזיה שתארח אותה – כנ"ל. אפילו הארץ העלה את הקטע על הסופיסטיכוסית על ראש שמחתו, ליד הלוגו. נו, כי בר רפאלי מוכרת. לא משום סיבה אחת. לא בגלל גדולתו ההגותית של הכותב אלון עידן (עם כל הכבוד וגו').

יאיר לפיד

מזמן לא שמענו מכתם: יאיר לפיד מסביר למה אי אפשר להפריד דת ממדינה בישראל.

לו ריד, הסרט

נכון סיפרתי לכם כבר כמה פעמים על הסרט של לו ריד, שירלי האדומה?
הנה הוא ברשת.
http://embed.snagfilms.com/embed/player?filmId=0000013e-8f83-d284-a5ff-ffdff5010000&w=500

 בית המשפט

כתב תביעה הוגש נגד מעריב (בין היתר) בפרשת השופט והקטינה הנאנסת ע"י עו"ד רוני אלוני סדובניק.
[gview file="https://velvetunderground.co.il/wp-content/uploads/2013/10/mdedIA__11-פלונית-נגד-בלום-ואחרים-13-באוקטובר.pdf"%5D

פייסבוק/ בלוגלנד/ רשת

טרולים, הם בכל מקום. אתמול אחר הצהריים התברר לי שיש מישהו המכנה עצמו "Dorit Shargal", עיתונאית ברשת העיר של שוקן (הדף נפתח לפני שנה בערך, מתברר), שכותב באופן המעיד על ביצוע עבירות פליליות מצדי (מצדו). אין גבול לחוצפה ולרשע. דיווחתי מיד לפייסבוק, והתרשמתי מאוד:
הבוקר (מוקדם, מוקדם) העמוד כבר לא היה.
זה הסטטוס שכתבתי על כך. וזו תמונת הכרטיס, למאותגרי FB.
dorithaelah

איזה מוח יכול לחשוב על דברים כאלו, ומה האינטרס שלו?

מה קורה במוח כשאנחנו מתבוננים בפרצופים של אנשים זרים? האם אפשר לנבא, על סמך רושם ראשוני, במי ניתן לתת אמון ומי יהיה מנכ"לֹ מוצלח? הבלוג של פרופ' אלומית ישי בהארץ.

לפני פיזור

אל תחקרו במופלא מכם.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

34 תגובות על רמטכ"ל מבולבל

  1. שועלן הגיב:

    איזה מוח יכול לחשוב על דברים כאלו?

    ובכן, היה כבר את פייקשיגולדן, וגם את מי שדיווח עליו.

    אהבתי

  2. וואלה ספורט בכתבה מושקעת על אנדי איירונס. שאפו.

    אהבתי

  3. hartabuna הגיב:

    במעריב סיפור הקיצוצים רק בע’ 6. “גנץ: פגיעה במשרתי הקבע שקולה לפגיעה בביטחון ישראל”.
    ושוב אני לא מבינה: זה לא היה גנץ שביולי הציע את תוכנית הקיצוצים?

    לא יכול להיות שאת כזאת נאיבית, נכון?
    מה שיש כאן זה פשוט הגרסה הצה"לית ל "תעשו לי ככה? תחזיקו אותי שלא אקפוץ".

    עד היום הרמטכ"ל היה רגיל שמישהו באמת ינסה להחזיק אותו ולדבר על ליבו שלא יסגור יחידות ולא יפטר אנשי קבע.

    מה רבה היתה תדהמתו של הרמטכ"ל הנכחי שהפעם לא רק שאין מי שיחזיק אותו, אלא עשרות אנשים עומדים למטה וצועקים לו "נו יאללה, כמה אתה טוחן? שיגעת אותנו! קפוץ כבר!"

    מה נשאר לרמטכ"לנו האמיץ אלא להעלות באוב את שמשון ולצעוק להם מהגג "בסדר, אני קופץ, הפעם באמ'שלי על באמת, אבל שתדעו שאני לא אחראי אם אני נופל על מישהו! אתם עוד תצטערו על זה".

    אהבתי

  4. הקמפיין הבשיל למשעה, נציגת השבט מפגינה טיעוני מופת:

    האמת יוצאת לאור, והיא (1) קנאביס אינו מזיק או ממכר, (2)לפחות לא יותר מחומרים חוקיים אחרים, וכי השימוש בו הוא (3) חלק מאורח חיים נורמטיבי

    1- שימוש בקנאביס כמו כל תרופה או סם מזיק ועוד איך.
    2- אפשר לחלק נשק כי מתים גם מתאונות.
    3- אורח חיים נורמטיבי..במיוחד עבר הנערים שקונים וודקה וחגיגת בפיצוציות.

    שוב ערימת שטויות שהעורכים נמנעים מלתקן בשם הפוליטקלי קורקט. שאלת האכיפה לא קשורה בהכרח לחוק אלא לתעדוף פופליסטי של קציני משטרע שמחפשים כותרות. כמו פוליטיקאים מסויימים שמוכנים לעשות הכל כדי לזכות בכותרת בעיתון.

    אהבתי

  5. אורן הגיב:

    ההסבר של לפיד והלפני פיזור שלך הם בני דודים דרגה שניה.

    אהבתי

  6. ברטה הגיב:

    לא אופתע אם יתברר שיולי אדלשטיין מגיב בבלוג בתחפושת . הוא קולע לדעת רבים (בלי סקריר).
    לצערי זה הצביון המסתמן ולא נראה שקיים סיכוי לשנות. תתבשלו.

    אהבתי

  7. yehosef הגיב:

    כמה הערות לסדר:
    ההגדרה לוחמים אולי קצת מרחיבה, אבל שלא יהיו ספקות: אם סוגרים יחידות ארטילריה, שריון וטייסות, גם לוחמים יפוטרו.

    ובהפוך על הפוך: אם החברות טבע או בנק פועלים היו מודעים על פיטורים של 4500 עובדים, לא כל שכן ממשים אותם, סביר להניח שהתגובה הייתה קצת אחרת: פגישות של שר האוצר עם הבעלים כדי שזה לא יקרה, איומים בהשבתת המשק על ידי ההסתדרות, תקשורת שתציין את גובה השכר והבונוסים של ההנהלה, ועוד.

    אממה, כאן "הבעלים" וההנהלה אפעס לא ממש מתאימים למשבצת הקלאסית של הון-שלטון, אז את מי זה מעניין אם נגד במצפה רמון סיים את עבודתו כמחמש פצצות מטוסים כי סגרו את הטייסת. הרי יש לו מקצוע שעבד בו 15 שנה, ויש לו מקצוע ביד, לא ?

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      היחידות שייסגרו הן יחידות מילואים. לוחמים בקבע הם מיעוט זעיר בקרב משרתי הקבע. הקיצוצים בצה"ל הם תמיד בקרב מקבלי השכר הנמוך. מספר הקצינים הבכירים, מדרגת סא"ל ומעלה, לעולם הולך וגדל ללא קשר לגודלו של תקציב הביטחון.

      אהבתי

  8. נראה כמו ניסיון לייחס ללפיד אמירות כאחרון הימניים ההזויים. מהכתבה עולה שבסה"כ הסביר את הבעייתיות בנוסח שבמגילת העצמאות מול התפיסה החילונית הנפוצה. הרבנות הדתית צריכה להוות אופציה אבל הסממנים היהודים לא מסתכמים בטקסי חתונה או כשרות ולכן נשמע צודק.

    מתוך 300 המקומות הראשונים בפנסיה יש רוב מוחלט ‏(83%‏) לשופטים ומוקבליהם. משנים ליועץ המשפטי לממשלה, פרקליטי מחוז ‏(פלילי ואזרחי‏) ומנהלי מחלקות במשרד המשפטים מוקבלים לשופטי מחוזי.

    למה לחתום קבע בצבא הציוני כשאפשר לזכות בלוטו ממערכת המשפט.
    הבועה תתנפץ. במיוחד לאור לאור ביצועי מערכת המשפט הישראלית.
    שאפו להארץ.

    אהבתי

    • captain beefheart הגיב:

      מה בדיוק נראה כ"נסיון לייחס"? דבריו של לפיד לחלוטין לא הוצאו מהקשרם וזה בדיוק מה שאמר. הדברים קשים מאוד. כעת מתברר שהוא מעולם לא הבין את משמעות הביטוי "הפרדת הדת מהמדינה". בעניין זה, יש לשער, אביו היה מאדים מבושה.

      לפיד הילד חולה אנושות בהיבריס קטלני. הוא עף על עצמו במהירויות של ברט רטנר. דבריו הם חרפה לשכל הישר ושיר הלל לשופוני.

      אהבתי

      • אורן הגיב:

        אתה צודק מלבד החלק על אביו. גם טומי על אף הרטוריקה החריפה התנגד להפרדה המקובלת בדמוקרטיה.

        אהבתי

        • captain beefheart הגיב:

          סבורני שגם טומי לפיד הבין היטב את המשמעות העמוקה שבמונח "הפרדת הדת מהמדינה".

          ברור שבכל מדינה ואצל כל עם יש דקויות, ובכל מקום היישום שונה. וברור שישראל היא "המדינה ליהודים" ולצד חוק השבות יהיו גם אלמנטים סמליים. ובכל זאת – על דגלו של ליברל אמיתי חרותה הכתובת "הפרדת הדת מהמדינה" ועל מהותה אין מתפשרים.

          אהבתי

      • גם אתה כנראה פספסת את הפרדוקס שבביטוי “הפרדת הדת מהמדינה”. סמל המדינה, הדגל, ההמנון, חוקי שבתון חג מועד ונופל. היהדות היא דת והיהודים מוגדרים ע"י אומות העולם כעם -ומכאן נובע הקושי, זה הכל.

        אהבתי

        • captain beefheart הגיב:

          אין שום פרדוקס. כל הסמלים יכולים להתקיים בשלווה גם במדינה שהדת הופרדה ממנה וחזרה להיות מה שהיא צריכה להיות – דת בלבד. ויש עוד דתות במדינה, וכל אחד יקבל מה שמגיע לו במסגרת חופש הפולחן. מעל לכל אלה מתקיימת ישראל (גם במובן ההצהרתי וגם במישורים חוקתיים) כמדינת הלאום היהודי. ושוב – אין זה קשור לדת (כפי שאפשר להיווכח מהניסוח בתעודת הזהות).

          אהבתי

          • אתה לא צריך לשכנע אותי לוותר של שירותי הרבנות הדתית רק תסביר לי כיצד המדינה אמורה לשבות בשבתות בימי כיפור ופסח מבלי לכפות את הדת היהודית.

            אהבתי

            • captain beefheart הגיב:

              אתה לא רציני, נכון?

              המדינה אינה שובתת בשבתות, בכיפור ובפסח. זה המצב כיום והוא מעוגן היטב בחקיקה. שווה לך לאוורר קצת את ידיעותיך בנושא, אולי זה ישפיע גם על המסקנות.

              אהבתי

              • נראה שאולי פסחת על מספר עובדות כי ביום כיפור אין שידורי רדיו וטלוויזיה, סגירת פעילויות עסקיות, כולל בורסה.
                שמגר על השבת:

                ראשית, מטרה חברתית, לפיה ראוי לייחד יום מנוחה שבועי לכל אדם כדי שיוכל לנוח בו ממלאכתו, לשהות עם משפחתו או בחברת ידידים ולהתפנות לנופש ולבידור לפי בחירתו והעדפותיו. כן נועד יום המנוחה להגן על בריאותו של העובד ולהבטיח תנאי עבודה הוגנים. שנית, הוועדת המנוחה בשבת נעשתה על רקע ציווי ההלכה ומסורת ישראל.

                שכחת שמישהו יצטרך להחליף את הסמל והדגל שמקורם בדת היהודית.
                הדת היהודית היא השורש שבזכותו התכנסנו וזה לא משנה אם אוהבים את דיני הגירושין ואיסור גידול החזיר השמנמוך בארץ הקודש. בעיני האמירה של לפיד מציאותית.

                אהבתי

      • JewBoy הגיב:

        לפיד באמת צריך להזהר, שלא לעוף תרתי משמע

        אהבתי

  9. ברטה הגיב:

    תחשבי חיובי. את מותג מוכר
    ןלכן מזייפים את המותג. לא כל אחד(ת) זוכה לכבוד הזה. מי ינסה לזייף בלוג של יונים, למשל.

    אהבתי

  10. עו"ד הגיב:

    יש פעמים שלא כדאי לעצור את הנשימה עד להתגשמותם; שלג בתל אביב למשל או פיטורי חמשת אלפים אנשי קבע בתוך תקופה קצרה. סתם עצה מחזאי. הערה לשונית מעו"ד: אנשי קבע אינם מפוטרים כי הם אינם עובדים כלל. אין יחסי עובד מעביד בינם לבין הצבא ולכן דיני העבודה השונים כלל אינם חלים עליהם. יש להם הסכם חתום עם הצבא ולכן הצבא יכול להתיר את ההתחייבות ההסכמית איתם. בניגוד לעובדים רגילים שהיכולת שלהם לתקוף את הפיטורים היא מוגבלת למדי, לאנשי הקבע יש מגוון שלם של הליכים שהם יכולים לנקוט: שימוע בפני המפקד, השגה לפני מפקד החיל, השגה לפני ראש אכ"א, פניה לרמטכ"ל ולאחריה ערר לפני וועדת ערר. כמו שאומר החזאי: צונאמי יש ביפן לא כאן או כמו שאומר הימני – בישראל לא תהיה הפרדת דת מהמדינה, והחזאי מוסיף: מעיון במפה הסינופטית אני נוטה להאמין לו למרבה הצער.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      שיאן הפנסיה התקציבית הוא אחד מהיועצים המשפטיים לממשלה לשעבר, המקבל מדי חודש 86,512 אלף שקל.

      לא עדיף פקיד ממשלתי על טוקבקיבט בוולווט?

      אהבתי

      • עו"ד הגיב:

        טוקבקיבט עדיף. פקיד ממשלתי כבודו במקומו מונח, אין חולק, אבל טוקבקיבט הוא ישות נעלמה שאין לה פירוש בעברית או בשום שפה מוכרת ע"י האו"ם, אין לה גבולות, אין לה חובות, היא אינה קיימת, ומכאן שייתכן שהישות הזו משתכרת הרבה יותר, מי יודע.

        אהבתי

        • חייל זקן הגיב:

          אצלנו, נוער הגבעות בעל התודעה הלא מפותחת, תפעול מקלדת הוא משימה מועדת לתקלות. מסיבה זו אנחנו לא יכולים להתקדם הרבה מעבר לכתיבת טוקבקים וכיסוח ערבים. מה לנו לינגוויסטיקה עו"דינית של בעלי פנסיה של 86000.

          אהבתי

          • עו"ד הגיב:

            אני מניח שאתה מניח שהיוהמ"ש הגיע למשרדו בוקר ראשון, ודבר ראשון שעשה לקבוע מה תהיה משכורתו או פנסייתו. כך זה אולי בנפאל או יפן. אצלנו, האנשים שאתה בחרת ברוב אווילות השמורה לאנשי נוער הגבעות או זקני הגבעות אם תרצה, הם אלה שהחליטו מה שהחליטו. פנה אליהם בתלונות. אצלי הוא היה מקבל 30000 ברוטו משכורת, פיג'ו 107, ופנסייה בהתאם.

            אהבתי

            • לא מדובר רק ביועץ, קרא ותבין.

              אהבתי

              • עו"ד הגיב:

                גם אחרי ולפני הקריאה לא ברור לי מדוע אני אמור להגן/ להסביר/ לתרץ את הפנסייה של "בכירי מערכת המשפט" (שכולם שכירים והמדינה קובעת ומשלמת את שכרם ואת כל מה שהם מקבלים בזמן עבודתם ולאחריה). המדינה המופלאה שלך היא הכתובת. לי המדינה לא נותנת שום פנסייה. סגור נושא, כי זה באמת משעמם.

                אהבתי

            • חייל זקן הגיב:

              אצלנו השכר לפי התפוקה, סופרים גזעי זיתים ויש בונוס על אוזני ערבים. עו"דינים אנחנו עושים פרו בונו כי יש עודף מתנדבים. אצלך? לא הבנת את השיטה, הם קובעים לעצמם את השכר.

              אהבתי

  11. bazinga הגיב:

    אולי שווה שרון בן-ישי יבדוק את הגרפיקה לפני הפרסום
    וכך יחסוך לYNET מבוכת חוסר מקצועיות קלה בכך שהם הביאו תמונה של מטוס קרב שרק
    עכשיו גירד את סף אמצע החיים שלו.

    אהבתי

  12. black הגיב:

    לכל הנשים שמקנאות בברפאלי. הנה ככה היא תיראה בעוד 15 שנה

    אהבתי

  13. ATGardner הגיב:

    תודה רבה על הלינק לשירלי האדומה. אני אצפה בזה בסוף השבוע.

    אהבתי

כתיבת תגובה