אצבעות שחורות 8.11.13

אביגדור ליברמן, בועז הרפז, עופר עיני

– מוספינו מלאים בפרשנויות מכל הסוגים על ליברמן ועל וינשטיין, ועל מה יהיה. על מנת להתחשב בכם, סליחה, בעצמי, אני מדלגת.
אמיר אורן על גרסת נתניהו לפרשת הרפז. לא הבנתי. מתברר שלא רק אני. בכל פעם שנדמה לי שהצלחתי לנקות את הזכוכית של תמונת הרפז הגדולה מגיעה איזו כתבה עם עוד מיליון סעיפי משנה של מי אמר מה ומתי, ואני חוזרת לעמעום הרגיל.
– הראיון המדובר של בכירי המארקר עם עופר עיני מלפני יומיים. עיני, כך הוא מספר, משלם משכנתה של 7,500-8,000 ש' בחודש. איי.
מי לא מוזכרת בראיון כלל? בת הזוג שלו, רוית דום, מנכ"לית רשת עמל, אותה מינה עיני. למה?
הנה הסוף שלו.

בוא ניגע קצת במידות אישיות.
“שעליתי במשקל?”
לא, דווקא רצינו לשאול לגבי הדירה שההסתדרות רכשה בעבורך בצפון תל אביב.
“הייתי יו”ר ההסתדרות ויו”ר האגף לאיגוד מקצועי וגרתי בבאר שבע. ההסתדרות שכרה לי בית שהייתי ישן בו יומיים־שלושה בשבוע, ואז אגף הכספים באו ואמרו שיותר כלכלי לרכוש דירה במקום לשכור. המחירים היו אז בקרשים, ורכשו דירה עם שני חדרים וסלון. זה לא פנטהאוז”.
בצפון תל אביב.
“כן, בכוכב הצפון. בדיעבד השיקול שלהם היה נכון, כי מחיר הדירה עלה מאז וזה כיסה את כל העלויות. כיו”ר ההסתדרות היתה אפשרות ללינה בתל אביב והיו שלוש אופציות – מלון, שכר דירה ודירה. אני בחרתי בהתחלה בשכר דירה. בחודשים האחרונים אני בכלל לא משתמש בדירה. יו”ר ההסתדרות הבא יצטרך להחליט מה עושים אתה”.

משבר הדיור

נדב איל במעריב מנסה להסביר ולהציע פתרונות, וגם מספר מי טועה.
ואילן ליאור בהארץ באותו עניין בדיוק, עם אותו אשם.
בשכונת התקווה אפשר לקנות דירה ב-607 א' ש'.
וראיון: שר האוצר (שיצירתיותו לא פסה) עם קירשנבאום ואור הלר. תיהנו. דקה 12:30

http://f.nanafiles.co.il/Common/Flash/Nana10Preloader.swf

אני מתאפקת לא לומר מילה. רק, בחייאת רבאק: הִפסיד. לא הֵפסיד. איכככ.
וזה הנאום שלו מכנס קיסריה. זה עתה עלה לרשת.

סופשבוע

כתבת יח"צ מפוארת על היחידה המשטרתית מג"ן (מודיעין גבולות נגב) שייבשה את המדינה מסמים, כך כותרת המשנה בשער. מה שובר אותם? הטוקבקיסטים שמוחים על היובש. דמגוגיה מקוממת כזו לא נראתה פה מזמן "אתה מסכן את החיים שלך, אתה לא רואה בית – ומקבל קללות בתמורה".
חביבי, זאת העבודה שלך. אתה לא בשירות חובה. אתה לא רוצה לסכן את החיים שלך ואתה רוצה לראות בית – תעזוב את היחידה.
כל זה כשבעולם מדברים על לגליזציה של סמים קלים (ויכוח ארוך התנהל פה שלשום).
מה יש בכתבה (חן קוטס-בר)? שיר הלל ליחידה, להקמתה ולהצלחותיה המפוארות.
כתבה קודמת: מרץ 2012.

מוסף הארץ

buz
ממש לא בטוח שאני מעוניינת לצפות בכתפיו החשופות והמנומשות של ח"כ בוז'י הרצוג. אני גם לא רואה את ההבדל בין התפשטותו זו לבין ההתפשטות של ח"כ בועז טופורובסקי במשכן הכנסת. יש בעלי תפקידים שראוי להם להישאר מעונבים. או לפחות לבושים בחולצה, מבחינתי.

תוסף: הסטטוס של עמיר שינקמן (טוב לדעת שיש מי שקורא את ועדת המדרוג):

מינוס

והנה שוביניזם במלוא כיעורו… ל"היא מפוסי ריוט" יש שם: נדז'דה טולוקוניקובה. הבחורה האומללה בת ה-22 נידונה עם חברותיה ללהקת הפאנק לשנתיים מאסר במושבת עונשין בגלל הופעת מחאה נגד פוטין שקיימו בכנסייה. אחרי שפתחה בשביתת רעב בגלל התנאים הקשים וההתעללות בה, היא הועלמה. אבל מה שמעניין את השוביניסט מהארץ, זה איך משפיע הקור על הפטמות שלה. להקיא!

מוסף כלכליסט

calcalist7.11

כתבת השער (דנה גילרמן) מספרת על האוסף של עו"ד ארני דרוק, שיועמד עכשיו למכירה פומבית שתיערך בירושלים ב-20 בנובמבר. דרוק עבר מירושלים ליפו לפני שנתיים, ופגשתי אותו לצורכי הסרט השלי. סיפור מצוין, אבל אולי זה בגלל שאני משוחדת, מתעניינת ומחבבת.
ניסיתי להראות את הקטלוג של האוסף דרך אתר קדם, ששם הוא מוצג, אך כשלתי. לא יודעת אם זה האתר או אני.

7 ימים

כבר התוודיתי שאני לא קוראת את שלמה ארצי ואת מדורו, וגם לא אוהבת את יצירתו באופן כללי. אבל הבוקר נתקעתי על העמוד שלו משומה.
הנה דגימות להמחשה.

– … וכשאני יורד במדרגות שלה הכפכפים שלי עושים רעש, ואני שואל את עצמי אם הייתי יכול להיות כפכף בגלגול אחר.

– … האם אתם מכירים את המשפט שנאמר על ידי גבר מאוהב לאישה יפה ועייפה במיטה בשוך סערת ההתעלסות, איזה מזל שאת את? ואם יש לו מזל, אז כששניהם מתלבשים בדרך הביתה היא לוחשת לו בחזרה, מזל שאתה מי שאתה…

מזתומרת? איפה הם היו אם הם צריכים להתלבש בדרך הביתה? לא הבנתי. זה קטע על רומן אסור?
אף מו"ל בעולם לא היה מפרסם את הטור הזה אלמלא היה כתוב בראשו שלמה ארצי. ולכן המסקנה שלו, "ברוך שעשני אני", לא יכולה להיות מדויקת יותר.

מאחר שתורגמה פה כתבת השער של רולינג סטון מאוקטובר, על קורט קוביין (דיוויד פריק, לו העניק קוביין את הראיון האחרון), הנה לכם המקור.

7 לילות

leilot8.11.13
למדונה יש אח הומלס. ההומלס המפורסם בתבל, כותבים עדי גולד וטל מילר שנסעו לחפש אותו במישיגן ומצאו. הוא אלכוהוליסט, ואביו מוכן לקבל אותו לחיק המשפחה רק אם יעבור גמילה. אבל אנתוני צ'יקונה לא רוצה לעבור גמילה. אחותו לא מתייחסת לסיפורו במפגשיה עם התקשורת.
בכתבה ממייל אונליין, מאפריל, אותה מזכירים הכותבים, מספרת שכנה שהאחות דווקא מימנה לאנתוני טיפולי גמילה, אך ללא הועיל.
ונמצא גם הקשר היהודי של מדונה: מתברר שכשאמם של הילדים הייתה בחיים, הם חגגו כל שנה ליל סדר, למרות שהיא לא הייתה יהודייה.
אנתוני דווקא רוצה להגיע לכאן מתישהו, לדגום את היקבים ואת הנשים.
ככה זה, אם אתה הומלס ואחותך היא מדונה, העולם יתייחס אליך. אם לא, אז לא.
ואם כבר מדונה: הצילומים של ריצ'רד קורמן מלפני שלושים שנה.

משתכשכים בביצה

…באותו יום, 31 באוקטובר, קצת לפני חצות, בישר בלוגר הרכילות עמרי חיון לקוראיו שיונית לוי ילדה. כמה שעות אחריו דיווחה ליאורה גולדנברג-שטרן על הלידה בפייסבוק. חיפוש בגוגל הצביע גם על אייטם לכאורה [תוסף] באתר mako, אבל גורמים יודעי דבר באתר אומרים שהידיעה מעולם לא עלתה לאוויר.
(אביב הורביץ, mako)

yonit
עשינותי פרינטסקרין זה ב-2 בנובמבר לאצבעות שחורות. תגבבתי אתמול מנומסות, כולל הקישור, אלא שב-mako בחרו לצנזר.

בן דרור ימיני ממשיך במסע נגד עיתון הארץ ("העיתון שיצא מדעתו"), והפעם יוצא נגד קמפיין הנגד ללימודי שואה בכיתה א'. מה שמצחיק זה שהוא נעזר במכתב למערכת הארץ כדי לתמך את דבריו על הקמפיין, ומסביר שהקמפיין לא מחנך לשנאה. אין צורך, תודה, הדור הצעיר מחונך לשנאה היטב, גזען ברמות שלא היו פה, שונא ערבים (וכל מה שאינו הוא, למעשה), ובקיצור, דור חדש של ננסי רוח מקורקשי גולגולת.
מה שתמיד מדהים מבחינת הכתיבה של ימיני זה השכנוע העמוק שלו שיש רק אמת אחת בחלד כולו, והיא האמת שלו.

טור של בני ציפר, היוצא לכאורה נגד הטור של נילי לנדסמן, על טרחנות בתי הקפה, על פולניות החשותצמן יקיות, ועל כאלו שהן בכלל ממרוקו. בקיצור: מה רוצה ציפר? שבתי הקפה ייכחדו? שכל בני האדם ילכו ברחובות תל אביב עם תרמוס ושתי כוסות כהוריו? אלליי, הושיעוני. נטרפה דעת הכותבים לחלוטין.
ואפרופו: טלי חרותי-סובר על בתי הקפה הבלתי מחוברים ל-WiFi כעיקרון.
ואפרופו ציפר ואשכנזיות ורועי חסן (הנה חלקיק), תגובות אשכנזים לשירו.

בִּמְדִינַת אַשְׁכְּנַז הַשָּׁקֵד פּוֹרֵחַ
בִּמְדִינַת אַשְׁכְּנַז מְצַפִּים לְאוֹרֵחַ
לֹא לְשֻׁתָּף
רוֹחֲצִים יָדַיִם בַּסַּבּוֹן וְגַם אָז
נוֹגְעִים מֵרָחוֹק
לֹא תּוֹקְעִים כַּף
בִּמְדִינַת אַשְׁכְּנַז אֲנִי אֹכֶל
חָרִיף וּבַיִת חָם
בִּמְדִינַת אַשְׁכְּנַז אֲנִי מוּפְלֶטָה
אֲנִי חַפְלָה
אֲנִי כָּבוֹד
אֲנִי עַצְלָן […]

צרות בכתוביות

catava10
(תודה לעופר) – "שם כתבה יושלם מחר" (ערוץ 10)
alma1
(תודה לשועלן) – "ח"כ עלמה יקרה" (ערוץ 1).

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

ריצ'רד סילברסטיין: נעצר עיתונאי פלסטיני.

קטע משונה במיוחד על דפני ליף (מושתלת של הקרן החדשה ומקורבת לממסד), מאת קיבוצניק שהפך לנוצרי ולנרדף בארצו, רועי טוב. לא, אני לא מבינה כלום.
(נורית מצאה).

מתברר שיש חומוס בפתח תקווה. בהדונס.
אני רוצה לחזור על הצהרתי השבועית: אין כביש מדכא יותר בישראל (אולי בעולם כולו) מז'בוטינסקי, זה המחבר בין ת"א לפ"ת, ועובר בדרכו שתי ערים וחצי: רמת גן, בני ברק ופרדס כץ. אין אין אין דברים כאלו. הדיכאון חמור במיוחד כשנוסעים עליו בחסות החשיכה המוקדמת בשישי.

תקלות בפייסבוק אתמול.

לפני פיזור

1. תודה רבה לתומכי הבלוג מאלף ועד תו.
2. אתמול התלונן פה אחד המגיבים, הטוען שאני "מקללת אותו", שהוא רוצה את הכסף שלו בחזרה, אבל משוכנע שלא יראה אותו.
מצהירה: כל מי ששילם אי פעם עבור הקריאה בבלוג, אני חוזרת, אי פעם, ורוצה את כספו בחזרה, שיפנה אלי.
יש לי אחריות לכל החיים, ואני לא רוצה ששום לקוח בלתי מרוצה ישהה פה וייחשב את הכסף שבזבז עלי.
3. מאחר שכמה אנשים שאלו אותי ברצינות למה עשיתי אאוטינג לחייל זקן, אני מרימה ידיים. כלומר אמשיך להתבדח עם עצמי, אבל אין לי יותר ציפיות. אז לא תבינו. מה לעשות.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

83 תגובות על אצבעות שחורות 8.11.13

  1. captain beefheart הגיב:

    never, ever
    וגם לא ירוק

    כעת אני חוזה בפליאה במהפיכה (?) ואם זה נכון – תשואות לדבורית. כמובן שבנסיבות החדשות אשמח לתת את קולי לתגובות שונות (וכבר התנסיתי על שלך. מרגיש מוזר 🙂 )

    אהבתי

  2. ברטה הגיב:

    נעלמו האדומים עכשיו יש שקלולים.

    האמנם אהובה אלפרון ד"ר לפילוסופיה?ואני לתומי חשבתי שהיא הפסיכולוגית בעלת העקבים הגבוהים.

    שאלה לקפטן- האם בהן צדק מעולם לא סימנת אדום למישהו?

    אהבתי

  3. velvet הגיב:

    מהפך.

    אהבתי

  4. האמיר הגיב:

    בן דרור ימיני ממשיך במסע נגד עיתון הארץ (“העיתון שיצא מדעתו”), והפעם יוצא נגד קמפיין הנגד ללימודי שואה בכיתה א’. מה שמצחיק זה שהוא נעזר במכתב למערכת הארץ כדי לתמך את דבריו על הקמפיין, ומסביר שהקמפיין לא מחנך לשנאה. אין צורך, תודה, הדור הצעיר מחונך לשנאה היטב, גזען ברמות שלא היו פה, שונא ערבים (וכל מה שאינו הוא, למעשה), ובקיצור, דור חדש של ננסי רוח מקורקשי גולגולת.

    איזה מכתב למערכת "הארץ"? לא ראיתי שימיני הזכיר מכתב שכזה וגם לא ראיתי קישור אליו במאמר שלו. אפשר פרטים?

    בכל מקרה, ימיני לוקח צעד מעבר ל"לא מחנך לשנאה": הוא כותב ש"בכיתות הנמוכות אמורים לחנך נגד סטריאוטיפים ובזכות יחס הוגן לאחר ולזר", כלומר אם הדור הצעיר הוא גזען, כפי שאת טוענת, הרי שהתוכנית המוצעת ללימודי שואה בכיתות הנמוכות היא בדיוק מה שנחוץ לאותו דור חדש.

    הכתבה שהבאת בכלל לא מציגה את הנוער כ"מחונך לשנאה היטב, גזען ברמות שלא היו פה, שונא ערבים (וכל מה שאינו הוא, למעשה)". באותה כתבה מוצגת דוגמה אחת של גזענות "חיצונית" ("לדלל ערבים") ועוד אחת של גזענות "פנימית" (שנאת "דוסים"). אולי כולם גזענים, אבל אי אפשר להגיע למסקנה הזו מאותה כתבה. כמון יתכן שהגעת למסקנה הזו עוד קודם ואת רק משליכה אותה על אותה כתבה (אני לא פסיכולוגי סקסית, אבל גם לא גובה 350 ש"ח לפגישה – זה כדאי!). ובוודאי שלא תמצאי בה תימוכין לטענה שהדור ההוא "גזען ברמות שלא היו פה".

    מה שתמיד מדהים מבחינת הכתיבה של ימיני זה השכנוע העמוק שלו שיש רק אמת אחת בחלד כולו, והיא האמת שלו.

    טוב, אף אחד כמעט לא כותב את דעתו ומסייג שהיא בטח שגויה (וברוב המקרים הנדירים שבהם זה כן קורה, מיד אח"כ מגיע "אבל"). אנשים תמיד חושבים שהדעה שלהם היא האמת היחידה ואין בלתה. גם אני כזה ותתפלאי לשמוע, גם את. למעשה, זה בדיוק מה שעשית בפסקה שקודמת לזו שבה נדהמת מימיני, כך שזה מקרה מובהק של גמל ודבשת.

    אהבתי

  5. ziki הגיב:

    1. גם אני לפעמים קורא עמיר אורן אבל אני אף פעם לא מבין כלום
    2. אני אף פעם לא קראתי את שלמה ארצי ולעומת זאת גם אף פעם לא קראתי את יוסי לפיד.
    3. בכוכב הצפון אין דירות של שלשה חדרים אלא אם הן היו פעם ארבעה ונפלו לידי ארכיטקט.

    אהבתי

  6. עו"ד הגיב:

    פעם אחת שמישהו ייתן לי תשובה אינטליגנטית – למה הקפטן, ברטה וV, מצליחים להתרגש מאנשים שהם לא מכירים, שיושבים ביציע, כמו זקני החבובות, ולוחצים על אדום וירוק באופן לגמרי אקראי (כי הרי אין קשר לתוכן) מה הרבותא כאן? למה הם צריכים את האהבה של אנשים שאולי בכלל הם בוטים אוטומטיים? מה אכפת לאחותם מה מספרי IP חושבים עליהם? הנה שלושה ימנים סימנו לי אדום על הקטע המופלא שממנו התברר ששלמה ארצי למד את הדימוי מאביתר בנאי. מישהו ידע את זה חוץ ממני, מבנאי ומארצי? לא. העשרתי את עולמם הפנימי של הקוראים? בוודאי. אז נתנו לי אדומים, כאילו, מה העניין? מה לא בסדר איתי שהצבעים האלה לא מעניינים לי את קצה העכוZ? ברצינות, אתם חושבים שאני צריך לדפוק 350 שקלים לשעה אצל פסיכולוגית סקסית שתסביר לי שכולנו אוהבים שאוהבים אותנו ושאני אמור להתרגש מאנשים שאני לא יודע אם הם נושמים בכלל?

    אהבתי

    • ברטה הגיב:

      וואללה אתה צודק. לי יש 5 קבועים(אני יודעת איפה הם גרים) והשאר מזדמנים.

      אהבתי

      • עו"ד הגיב:

        את יודעת איפה גרים והם נותנים לך אדומים וזה מפריע לך? טוב, אני לא יודע מה לומר לך. אוטו יש להם?
        (את חושבת שאני צריך לדפוק 350 אצל פסיכולוגית סקסית עם חצאית הדוקה ונעלי עקב שמגביהים אותה בעשרים מעלות צ. לפחות, כדי שתאמר לי שאלימות זה לא פתרון?).

        אהבתי

        • anima הגיב:

          באיזו סדרת עו"דים אתה צופה עכשיו, שהפסיכולוגית הסקסית בתפקיד אורח קבוע, שעושה עיניים לדיסטריקט אטורני (ההוא עם החליפה המדוגמתׂ, ביטצ'), לא יוצאת לך מהראש?

          אהבתי

          • עו"ד הגיב:

            Grimm. אין שם פסיכולוגיות ואין שם סוכני מוסד. רק מפלצות, כמו במציאות.

            אהבתי

            • anima הגיב:

              אתה מר כלענה היום. זה רק היום או שזה טבוע ב-DNA שלך?
              אולי כדאי לשקול להשאיר את הסקסית בפנטזיות ולעבור לפסיכולוגית פחות אטרקטיבית אך יעילה, שתסייע לך לפתור את ה'אישיוז' שצצו היום (כלומר, אתמול, שבת) למכביר בין שורותיך 😕

              אהבתי

    • אורן הגיב:

      נו, והצטרפת אליהם. אתה גם מתעלף על עצמך שלא מזיז לך, ובכל זאת מתלונן בקטנה.
      א. אנשים הרודפים אחרי ולווט או אחרים עם כפתורי הבהונות, הם אנשים בעלי הערכה עצמית כה נמוכה, ולכן הישג ביחס אדומים ירוקים הוא ניצחון משמעותי ביותר בשבילם.
      ב.ברטה, הקפטן וולווט בעלי הערכה עצמית גבוהה ליכולתם להביע את עצמם בכתב, ואין לי בעיה עם זה. אך אנשים מסוימים (אחרים כמובן) מסווים חוסר בטחון בחלוקת העולם לתחומים חשובים וגבוהים למול שטחי ונמוך.
      לכן נפגעים יותר מפריצת השטחי לתחומם ע"י מאדימים אנונימים.
      ג. חתיכים, אנשים המתגאים ביכולתם לצלם טלוויזיה, לחגוג עם מיילי ולהתעמק בבריטני, או בעלי חוזה מליונים ארוך טווח בריאל מדריד, הם בני האלים הפטורים מדאגות כאלה.

      אהבתי

      • עו"ד הגיב:

        שמע, יש לי הרגשה שבא לך לתקוע את השועלן. אין בעיה, זה לגמרי בסדר, כולנו ליברלים כאן, תרגיש נוח להציע זאת בחופשיות. אבל למה לקבוע שאני מתלונן ולהמעיט באישיותי המגובשת, הקשיחה, המוצלחת, הנאה, הנימוחה, המרתקת, המשעשעת שאין לה מתחרים?

        אהבתי

        • אורן הגיב:

          כי אתה חסר ביטחון ומקנא באטרקטיביות של שועלן.

          אהבתי

          • עו"ד הגיב:

            בטח. אז מה אתה רוצה שאעשה עם התשובה חסרת החינניות שלך? לומר לך משהו מעליב על עצמך? לקלל את אחותך? לא יודע, פעם אחר פעם אני מגלה שאני לא מצליח ליצור איתך שום דיאלוג שמשעשע אותי. אין לי מושג למה אתה כל כך פגיע כשמדובר בי, אבל אני אברר את זה עם הסקסית בסשן הבא.

            אהבתי

            • אורן הגיב:

              בנימוס אופייני ובמתינות אענה לך.
              אני מודע שקימים כאן לא מעט מגיבים הנחותים ממך בהומור ובחינניות. אך יתרון יחסי הוא מעלה מפוקפקת.
              עם כל הערכה הרבה למומחיות המקצועית של הפסיכלוגית שלך, זה עדיין לא מספיק.
              גם אם לוויתנים יסחפו אל גן צ'רלס קלור, ג'ירפות יקפצו מעל חומת הסאפרי, והגיהנום יקפא לגבישי קראק, לא אתפשר.
              בקיצור, רק שועלן (וגם זה לפרקים).

              אהבתי

              • עו"ד הגיב:

                קח תשובה רצינית נטולת הומור: בנאדם, אני לא רואה גברים. הם שקופים בעיני. מעולם לא פגשתי גבר שבא לי להתקשקש איתו יותר משתי דקות (חוץ מהחברים הקרובים, שזה סיפור אחר). רק נשים מעניינות אותי. אז אל תרגיש מאוים, אל תתפשר, כן תתפשר, אולי תתפשר, הכל בסדר מבחינתי, באמת. תחשוב עלי כך, תחשוב אחרת, תצביע אדום תנופף בירוק, אין גאלה. כמובן שאני לא מת על הרעיון שמישהו שלא מכיר אותי קובע בנחרצות שאני חסר בטחון, כי במציאות לא היית אומר את זה, אבל במקרה שלך, לא יודע למה באמת, עושה רושם שיש לך איזה חשבון וירטואלי איתי, שמזמן אני תמה על פשרו אז תזכיר לי לקראת יום כיפור הבא, אני אתנצל ונסגור חשבון.

                אהבתי

                • אורן הגיב:

                  את הרתיעה שלך מגברים לא אנתח במרחב הציבורי. אתה פגיע מדי (אך בהחלט אמליץ לך להתאמן בצילום מרקע הטלוויזיה).
                  באשר למחשבות הרדיפה על ונדטות וירטואליות, מיותר, זו רק החינניות הטבעית שלי.
                  התנצלות תמיד משמחת את ולווט, וכשוולווט שמחה אני מאושר עד הגג.
                  למה לדחות את התשלום לכיפור, קמצן.

                  אהבתי

          • ברטה הגיב:

            שועלן מסכן לא מורגל לקבל אדומים. צריך – בהדרגה ובעדינות כמובן -לחלק לו אדומים כדי שלא יחטוף הלם אם יגיע ביום מן הימים לבלוג עם הרכב מגיבים פחות מתחשב מההרכב ההומוגני והחביב בולווט.

            אהבתי

        • זלזלת בפסיכולוגית אבל אחרי פגישה אחת אתה מפגין לראשונה הומור עצמי. ימשיך כבודו.

          אהבתי

      • anima הגיב:

        נו, ואתה על תקן הפסיכולוגית הסקסית שעפה על הפרנץ' הפוך ורוד לבן יותר טוב?

        מבוא לתורת המשפט, שנה א': לעולם אל תשאל שאלה שאתה לא יודע עליה את התשובה:

        אתם חושבים שאני צריך לדפוק 350 שקלים לשעה אצל פסיכולוגית סקסית שתסביר לי שכולנו אוהבים שאוהבים אותנו ושאני אמור להתרגש מאנשים שאני לא יודע אם הם נושמים בכלל?

        אהבתי

        • עו"ד הגיב:

          נכון, יש תיאוריה כזו אבל היא חלה על חקירה נגדית – אל תשאל שאלה שאינך יודע את התשובה עליה. ובמעבר חד מהספרות של דייל קרנגי למציאות – ייתכנו מקרים רבים שאת תשאלי שאלות שאת לא יודעת את התשובה עליהן, העניין הוא לא להסגיר לצד השני את לא יודעת את התשובה בעצמך. הנה, קיבלת הדרכה תמורת 350 ביטקויין שתשלחי אלי למייל.

          אהבתי

    • נחום שחף הגיב:

      הנה שלושה ימנים סימנו לי אדום

      אפילו בטענה הנראית על פניה צודקת תופעת הבוטים האוטומאטיים, הצלחת להכניס לימין.
      כל הכבוד לצה"ל.

      אהבתי

    • captain beefheart הגיב:

      שלילי מתרגש. זה משהו אחר לגמרי.

      אם אני מביע דעה ומישהו מגיב באדום, לאמור: אני לגמרי לא מסכים עם דעתך, חושב שהיא מוגשת באופן גרוע וגם סבור שמה שכתבת הוא שקרים ושטויות, סבבה.

      אבל המחווה מועתקת למחוזות אחרים לגמרי, שהם הכל חוץ מתגובה אלא רק אינפנטיליות, סגירת חשבונות, אד-הומינם, וחוסר התייחסות מוחלט לטקסט שאליו היא – לכאורה – מגיבה.

      למשל:

      כתבתי משהו על דיוויד פריק, הוספתי שאלה ודבורית השיבה: "ממש לא מי שהיה. כותב בר”ס באופן קבוע וחצי. וגם senior editor".

      ארבעה אנשים הגיבו על תגובתה זו באצבע אדומה למטה.

      מה זה אם לא פיגור פסגות?

      אני מבקש לבטל את זה כי מדובר בגימיק זול שהופך מה שיכול להיות בימת דיונים איכותית לגן ילדים.

      אהבתי

      • עו"ד הגיב:

        בוודאי שאין שום קשר לתוכן. הנה שוב מה שכתבתי " למה הקפטן, ברטה וV, מצליחים להתרגש מאנשים שהם לא מכירים, שיושבים ביציע, כמו זקני החבובות, ולוחצים על אדום וירוק באופן לגמרי אקראי (כי הרי אין קשר לתוכן)." השאלה שלי למה אכפת לך? למה זה מעניין אותך אם הוסיפו אדום או ירוק? מי האנשים האלה בכלל, אתה יודע? אם תשאל אז למה התייחסתי לאורן כי החבר שלו חשף אותו בעבר ואני יודע מיהו, כלומר: הוא כבר הפך מדמות וירטואלית לדמות מוחשית, אז אני מתייחס אליו, אלמלא ידעתי מיהו לא הייתי משתין לכיוון שלו בכלל. בנאדם, מדובר באנשים שלך תדע מי הם, מה מניע אותם, עזוב, שישימו אדום ירוק או צהוב, אני באמת לא מבין למה זה אכפת לך.

        אהבתי

  7. velvet הגיב:

    למה כל הלקוחות הלא מרוצים, הטרולים ופגועי האישיות והאונות לא מבלים בשבת, אלא רק יושבים פה ומחכים שאגיב כדי שיוכלו לתת לי אצבע אדומה? לא חבל? כזה יום יפה, לבזבז אותו עלי?

    אהבתי

    • nurit הגיב:

      לרוב האנשים כנראה אין חיים או אין מה לעשות בשבת ובחגים
      אז כן, הם מחכים לצבוע את הבלוג שלך באדום. כולנו סופגים
      את האדמת הזו אם מגיע וגם אם לא מגיע. היו פעמים שניסיתי
      להבין מדוע תגובה מסויימת קיבלה ציון אדום ולא הצלחתי. לכן
      אני לא מתרגשת יותר ויוצאת מהנחה שזה גורם להם סיפוק
      יעני אורגזמה וירטואלית וכך השבת שלהם עברה לה בנעימים.

      אגב, לענין הפיסקה האחרונה בפוסט שלך דהיום,
      יש כאלו מאותגרי הומוריזם והם זקוקים להסבר האם זו
      בדיחה או לא. בדרך כלל טענו שרק היקים סובלים מהליקוי הזה.
      לדעתי יש גם מאותגרי הומוריזם מעדות אחרות. תנסי להיות קצת יותר סובלנית, לא כולנו קורצנו מאותו חומר גנטי.

      אהבתי

  8. שועלן הגיב:

    לכל המעוניין, אני פותח קורס צילום טלוויזיות, בדגש על שמירה על הפרספקטיבה המלבנית.

    אהבתי

  9. עו"ד הגיב:

    "הייתי יכול להיות כפכף" שואל עצמו שלמה ארצי ב 2013. איזו שאלה, בוודאי, עונה לו אביתר בנאי ב 2005 , "אם הייתי נעל הייתי מגף או כפכף" ("בשבילך" מילים ולחן אביתר בנאי). ככה זה שאתה כוכב רוק, אתה בא לבחורות עם כפכפים, אתה הופך לכפכף מתי שמתחשק לך, או למגף אם זה בחורף. מה כפכף, הם מתלבשים בדרך הביתה! כוכבי רוק לא מתלבשים לפני שהם חוזרים הביתה, הם רק טורחים להתלבש בדרך, אחרי שיצאו הביתה, אין על כוכבי רוק.

    אהבתי

    • anima הגיב:

      עו"דים עם פרטנזיות בחליפות מדוגמות ונעלי D&G יותר שווים.

      אהבתי

      • עו"ד הגיב:

        מה??? תגיד/י אתה ימני או מה? עו"ד עם נעלי דולצין וגבינת פאלטרו (עם כל הכבוד ויש, לנעליים האלה) שווה יותר מכוכב רוק? שאני אמות כאן ועכשיו מהשטויות שאני קורא ברשת.

        אהבתי

        • anima הגיב:

          חס וחלילה טפו טפו טפו חמסה חמסה השתגעת?! מה פתאום ימין?!
          כוכבי רוק זה הכי שנות התשעים בשירותים של הפינגווין. גדלנו מאז. התפכחנו.

          עו"ד מסדרה מלוקקת בנויורק כמובן. לא אלה המזיעים עם הקרחת והכרס בוייצמן פינת שאול המלך. טוב, אולי רק ציון אמיר 😛

          אהבתי

  10. הינשוף של מינרווה הגיב:

    אליפות העולם בשח, אנאנד נגד קרלסן.

    אהבתי

  11. שועלן הגיב:

    בגלל זה לא קישרת למנ"מ?

    אהבתי

  12. חייל זקן הגיב:

    הדור הצעיר מחונך לשנאה היטב, גזען ברמות שלא היו פה, שונא ערבים

    אג'יזם ביפו? מה? הדור הזקן אוהב ערבים?

    אהבתי

  13. nyerushalmi הגיב:

    לעניות דעתי לא זכור לי אאוטינג קודם של שורשיה היהודיים של מדונה. הסיפור מרמז על היותה של האם צאצאית למשפחת אנוסים ("מרנוס" בספרדית או crypto-jews באמריקאית). מישהו מכיר ויכול להביא מראה מקום קודם?

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      שום שורשים יהודיים.

      … אמא שלי התעקשה על זה, היא הרגישה קרבה רבה ליהדות אז למדנו על עשרת הדיברות ועל כל המנהגים היהודים ועל פסח ויציאת מצרים. ליל הסדר שלנו אולי לא היה כשר, אבל אותי, כילד, זה מאוד הרשים… אין לי ספק שמדונה מאוד הושפעה…

      אהבתי

  14. anima הגיב:

    שלמה ארצי ויאיר לפיד יכולים לשלב כוחות. הם ממש משלימים אחד את השני עם הפיוטיות ההזויה שלהם. אולי שלמה יכול להלחין ליאיר את הלהיט האחרון שלו "ירושלים אינה מקום, היא רעיון"

    וכן, התמונה של בוז'י חשוף הכתפיים בכניסה לאתר הארץ מעוררת בחילה.
    מה הוא חשב לעצמו?! נראה מי שחולם (באספמיה) על הנהגת המדינה?! 🙄

    אהבתי

  15. roni הגיב:

    בני ציפר באמת יצא מדעתו (ולא חזר אליה). הוא מקדיש טור שלם לבתי קפה ומגלה שבעצם איננו מבין מה זה בית קפה.
    בני, בית קפה זה לא מקום לפולניות שמתחזות ליקיות (איפה אפשר היום למצוא יצור כזה?). בית קפה הוא מקום לאנשים להיפגש, לשבת, לפטפט, להסתכל וגם לשתות קפה או שוקו. מי שיושב בבית קפה לא עושה זאת בטעות ולא מתבלבל בין קפה בבית ובין קפה בחוץ. להקדיש לזה טור שלם – רק עתון הארץ (שגם הוא יצא מדעתו וטרם חזר) יכול.
    😆

    אהבתי

  16. captain beefheart הגיב:

    אני מחבב את דיוויד פריק. האיש שמעולם לא עזב את הסבנטיז והם לא נטשו אותו. הוא המסבירן הלאומי בסדרה (המומלצת מאוד) 'קלאסיק אלבומס' ותמיד התובנות שלו רדודות באופן חינני. נראה שהוא יותר חותמת גומי על היצירה שבה דנים ולא ממש יורד לפרטים, אבל בשנים שבהן הייתי קורא אותו ברולינג סטון הוא התחבב עלי. כמדומני היום הוא שם על תקן 'מי שהיה'. מישהו כאן בבלוג עוקב ויודע להשכילני?

    אהבתי

  17. אחד שיודע הגיב:

    …ואם תהיתם מיהו אותו ר' מהשב"כ, המוזכר בכתבה של אמיר אורן על פרשת הרפז – הרי הוא "השועל" התימני.

    אהבתי

כתיבת תגובה