אצבעות שחורות 15.11.13

TV

אולפן שישי.
http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=f513498a3cd52410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=5f806603e7478110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=0a63498a3cd52410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0
בדקה 12:42 נתן אמנון אברמוביץ' איש החידות את התובנה שלו:

תראה, פרשות כאלו יש לא מעט. מה שמעורר כאן את העניין זה אותו זמר מפורסם. כאשר יהיו מעצרים  או אנשים ייקראו לחקירות תראה שברובם אנשים אנונימיים. אני לא יודע מתי ואם ייקרא הזמר עצמו לחקירה. מה שיש לנו כאן זאת התנהגות מבחילה של מבוגרים, והתנהגות מדאיגה של נערות צעירות בנות טובים בעיקר משתי ערים בשרון. אני לא יודע איך זה יסתיים, במוקד העניין קרוב משפחה של אותו זמר מפורסם, קרוב משפחה שמישהו השווה באוזניי את חלקו, לחלקו של חתם בהנפקה.


לא, אל תבקשו ממני הסבר. גם שאר הנוכחים באולפן הגברי לא הבינו למה התכוון.
בידיעות נכתב שהקרוב הוא אבא שלו, שבחלק מהמקרים הזמין את הנערות לבלות עם בנו.

לערוץ 10 יש ראיון עם ש' בת ה-17. הראיון מתחיל בדקה 11:30 (מיה איידן מראיינת):
בן כספית מספר שההופעה של הזמר שלשום, בה התייחס לפרשה, הייתה לאנשי שב"כ, ומשם דלף הווידיאו. אמממ.
http://f.nanafiles.co.il/Common/Flash/Nana10Preloader.swf

זה לקח הרבה זמן בהתחלה, זה הגיע למצב שאני רציתי את זה כבר ממנו… אני הכרתי אותו כבר לפני, אבל לא הכרתי אותו באופן אישי. הכרתי אותו בתור זמר מצליח וזה. אני לא מאשימה אותו בכלום. [הייתי רואה אותו] כל כמה ימים. או שהייתי הולכת אליו או שהוא היה בא לקחת אותי… ידעתי [רק על] עוד שתי בנות שהיו חברות שלי והכל הסתרבל, וכאילו זה הגיע למצבים לא נעימים איתן. […] זה היה מהרצון שלי… אני רציתי כל כך את הזמר הזה, שלא היה אכפת לי כבר מכלום. פיניתי בכל דרך את הדרך לזה. […] יש לי עדיין את המידע שאני יודעת על עצמי. איך אני עושה את זה ואיך אני יודעת מה לעשות (מה? V)… אצלי זה היה מהרצון האישי שלי. אני רציתי כל כך את הזמר הזה, שלא היה אכפת לי כבר מכלום.

זה המקום לכתבה מקיפה על קיצור תולדות הגרופית (יש גם גרופים?). נערה מעריצה מישהו. זמר (או ספורטאי) ברוב המקרים. כדי להגיע אליו, להתקרב אליו, יש לה נכס אחד בלבד להעניק לו: הגוף שלה. זה לא שהיא לא רוצה. זו לא הקרבת קורבן, אבל זה מה שיש לה לתת. רק כך היא תוכל להיות לידו. לגעת בזוהר, לדשדש על האולימפוס לכאורה, בכבוד, ביוקרה, בהערצה לה הוא זוכה. הוא מצדו לא צריך לתת דבר, הוא זה שרוצים אותו. לא אחת, לא שתיים. רבות. המטרה של ש' הייתה ברורה: היא אוהבת "לצאת עם מפורסמים" (אומרת את זה). והזמר הנ"ל היה כנראה מטרה קשה לפיצוח, פשוט כי הוא מוקף נון סטופ בשכפולים של אותה ש'. אבל ש' היא נערה נחושה, התעקשה לכבוש את ההר והצליחה. זו נערת הרוק. שום דבר לא חדש, כלום לא השתנה.

לא הצלחתי להבין למה דווקא את הקטע המתחסד הזה, עם המשפט הממש מקומם בסופו, שהבאתי כבר אתמול, החליטו בידיעות להעלות לעמוד הפייסבוק של העיתון.
1394128_724298570931649_653762588_n

ראיון זוגי

נועה ירון, שחזרה בתשובה לפני 18 שנים, בגיל 23, כתבה ב-2007 רב מכר, מקימי. הספר הפך לסדרת טלוויזיה. ולכן תוכלו לשמוע אותה וגם את בחיר לבה. היא בידיעות, הוא בהארץ.
וגם מאחורי הקלעים.

שישבת/ ישר"ה

בתום הליך פונדקאות מפרך, רגשי וכלכלי, הפך אמיר פיי (פרישר) גוטמן לאב.
והנה, גם סיפור אנושי מרגש אפשר להפוך להפקת אופנה רבת סטייל תוך פונדקאות קרדיטים מקיפה וחשיפת התינוק המפונדק. לדעתי בייבי זארה יכולים להשתתף עם ההורים הבאים בהליך הפונדקאות, אם הילדים יהפכו לדוגמנים מיום הולדתם ועד גיל 18.
tinok

7 ימים

בניגוד למסר המתלהם של הסקר המטופש של ישר"ה, ממנו עולה לכאורה שהישראלים ששים אלי קרב,  ונגד ההסכם שמגבשת ארה"ב עם טהרן, מגיע הביקור המפויס של אלדד בק באיראן. איראן מתמערבת, סבבה שם, וגם:

לפני חמש שנים חשתי בחשש אמיתי מפני תקיפה צבאית ישראלית, למרות שחלק מהאנשים שדיברתי איתם הביעו תקווה שמהלך כזה יסייע בהחלשת משטרו הקיצוני של אחמדינג'אד, כעת נראה שהאיראנים כלל לא מוטרדים מאפשרות של התקפה ישראלית. הנושא לא עולה על הפרק בשיחות על המצב הפוליטי, כאילו איבד לחלוטין מהרלוונטיות שלו.

זה בגלל שהם לא קוראים ישר"ה.

לראשונה/ ראיון ראשון

השאיפה לראשוניות יוצרת מצבים מגוחכים. למשל: "לראשונה מאז עליית הנשיא חסן רוחאני לשלטון, הצליח עיתונאי ישראלי להיכנס לאיראן…"
מה הבעיה? הוא נבחר ב-15 ביוני. כלומר לפני חמישה חודשים וחצי. מלכתחילה היו לו הכרזות מפויסות, אז מה הפליאה הגדולה, או ההכרזה על הישג בנוסח "לראשונה מאז?"
או: בראיון ראשון לאחר האסון (שקרה באוגוסט 2013) מדברת אלמנתו של יגאל ברייטמן, רו"ח בכיר (שעבד גם עם ידיעות) שנהרג בהתרסקות מטוס, על חייה בלי הגבר שאהבה.

משתכשכים בביצה

ב-29 באוקטובר פיצח הקורא הנבון n את הצופן של מי נגד מי.

134 312: 521 226 160 485 330 296
עידן חדש: יהונתן [גפן, V] בדרך לעמודי הדעות של הארץ.

עוד לא קרה.
והנה הצופן החדש (שלווה ברמזים בטקסט: "פנאי", "יהודה" [לוי]), שגם אותו פענח n:

410 7 406? 439 141 176 283 486 36 314
שיק או שוק? השבועון פנאי פלוס ייסגר בעתיד הלא רחוק.

אם זה יתברר כנכון, יוכלו ב-mako לחגוג במסיבת חשק עם מיילי סיירוס. אם לא, לא אמרנו כלום.
נניח שזה נכון, סגירתו של פנאי פלוס (נולד ב-1989) שנתיים וחודש אחרי סגירתו של רייטינג היא הוכחה לזליגה העצומה, שהלכה וגברה בין תכני שבועוני הבידור לאלו שלו תקשורת המיינסטרים הכבודה עלק, עד כדי כך שאין שום צורך במגזין שיעסוק רק בבידורולוגיה ובלוחות שידורים שהתייתרו.
ואם להיות יותר ארצית: לא משתלם כלכלית (הכנסות מול הוצאות).

האם הקרב האחרון עם שלי יחימוביץ' התיש את נחום ברנע, ואו גרם לו לקחת פסק זמן, ולכן לא כתב את מדורו בהמוסף לשבת השבוע? או שמא זו סתם חופשה מתוכננת היטב?
ייתכן שירד למחתרת כי ידע מה יכתוב עליו קלמן ליבסקינד השבוע. ובכן, גם ליבסקינד ליקט בשקדנות מעוררת השתאות (חלקכם יכול לכתוב גם "הערצה") אמירות שונות בהן מתייחס ברנע בטוריו לענייני סקס ואו לנשים.
אז יחד עם פליאתי באשר להתכתשויות המשונות של ברנע עם יחימוביץ', ועוד אמירות לא נאותות אלו ואחרות בקריירה של כמעט חמישים שנה, ברגע שליבסקינד הרחיק לכת עד שנת 1968, עת היה ברנע בן 24 והתפעם בכתובים ממראה של גלוריה סטיוארט כדי להוכיח את הקייס שלו, הבנתי שהגבול (של ליבסקינד, לא של ברנע) נחצה.

למי להאמין?

ביקורת על שעון גלקסי גיר ב-ynet, ועל אותו שעון בממון.
DSC_1148

בממון כתוב שהמצלמה מספקת תמונות של "2 ג'יגה", ושהיא מצלמת וידיאו באיכות 720k.
במקום 720p. ב-ynet מצוין שאסור בתכלית האיסור לחשוף את השעון למים ובממון כתוב "עמיד במים".
אז מה, שני הכתבים קיבלו שעונים שונים?
(מדווח: בזינגה).

ובינתיים במעריב

אם חלילה פספסתם את הידיעה הזו במהלך השבוע, על תוכניותיו של שב"צ באשר לבשורה החינמית של מעריב, הנה היא, בלוויית דיווח על מצב הפנסיות של העובדים.
nati

בלוגלנד/ פייסבוק/ רשת

ריצ'רד סילברסטיין ממשיך בפרשת ג'ון קרי ובן דרור ימיני:
Maariv’s Ben Dror Yemini: The Beat, and the Lies, Go On

מח' הגהה

תוקן בינתיים.
mohal

לפני פיזור

53% ממשיבי הסקריר רוצים אדומים, ו-47% לא רוצים. התוצאות הולכות ומתבהרות.
יש לכם עוד שלושה ימים להשיב, ואז אחשוב שוב. הסקריר בטור השמאלי.
תוס': ראיתם את התגובות החדשות של ynet?  פה יש קומבינה מתוחכמת: האדמתם, ירדה אצבע ירוקה. נסו ותיהנו.
ynetrg

תודה רבה לתומכי הבלוג, שלא נחים גם בשבת בבוקר (למשל א').

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

47 תגובות על אצבעות שחורות 15.11.13

  1. הזבל הגיב:

    כמה קשה לחיות בלי מוח.

    אהבתי

  2. הזבל הגיב:

    שמישהו כבר יחסל אותי.
    אולי אעבור ליפו.

    אהבתי

  3. הזבל הגיב:

    וגם לא ברוטר ממאקו.
    איזה באסה לי.
    אז באתי להתחמם פה.

    אהבתי

  4. הזבל הגיב:

    לא נותנים לי להביא קישורים מרוטר במאקו

    אהבתי

  5. לחם הגיב:

    ברנע הוא ראי של גברים בגילו, ככה חשבו אז, ככה דיברו אז. רשימת דוגמאות נוקדנית של כל התבטאות סקסיסטית היא מיותרת לגמרי, העניין לגמרי ברור מהיחימו-ביץ. הבעיה העיקרית, דרך אגב, היא החיים עצמם ולא ההתבטאויות. כשנשים מרוויחות שליש פחות מגברים בממוצע מה זה חשוב מה אומרים, חשוב שנשים בקושי חיות, וזה כולל נשים משכילות, חרוצות ומוכשרות. אז שליבסקינד ישתעשע עם רשימות כאלה, זה מצחיק, רק חבל שהבעיה היא במקום אחר לגמרי.

    אהבתי

  6. קורא הגיב:

    הבעיה היא לא עם נערת הרוק כקונספט אלא עם הגיל הפציפי שלה. עם כל הכבוד, אם הזמר חובב קטינות, שיחכה שנתיים לבעילה, ממרומי גיל 36 אני לא מוצא פער גדול בבגרות של בת 15 או בת 18, לטוב ולרע. מי ששוכב בגיל 43 עם מישהי שציירה ממנו ב25 שמה גרוע בעיניי כמו מישהו ששוכב עם מישהי בפער של 27 שנה, אבל אם וא בוחר לעשות את זה, לפחות שיהיה חכם ויחכה לגיל החוקי.

    אהבתי

    • anima הגיב:

      אבל אם הוא בוחר לעשות את זה, לפחות שיהיה חכם ויחכה לגיל החוקי.

      ממרומי גילך (36) אתה כבר אמור לדעת שכשהעניינים מתחממים אין זמן "לחכות לגיל החוקי".

      אם הסיפורים אכן נכונים, הזמר אמור היה מלכתחילה לבדוק את גילן של "בנות הטובים" ולהימנע ממפגש אינטימי איתן שעלול להוביל למגע מיני אסור. מצד שני, גרופיות נוטות לשקר ולעגל כלפי מעלה.

      אהבתי

      • למה לבדוק? גבר מוסרי לא מגיע למצב שהוא מאבד ראש עם ילדה – בלי קשר להגדרת החוק. -מה זה "גרופית"? ילדה נאיבית ותלושה עם חולשה לאליל. שפוטה חסרת מודעות וערך עצמי.

        אהבתי

        • anima הגיב:

          גם הגבר הכי מוסרי לא אמור לדעת שהיא בת 15 אם היא נראית ומתנהגת כבת 20, ובנוסף גם משקרת באשר לגילה. הפרחות הקטנות האלה יעשו הכל כדי לזכות בכמה דקות עם האליל שלהן, בדיוק כפי שאמרה בת ה-17 בראיון איתה. האחריות, בכל מקרה, עליו.

          אהבתי

          • פרחות בנות 15, גם כאלה עם ציצי ענק נראות (בעיני) כמו ילדות שסוחבות שק בעיות ולא נשים שאפשר להזדמם איתן מבלי שידלקו לי אלפי נורות אזהרה. וכשמדובר על אחד שמבין בגרופיזם יותר מכולנו על אחת כמה וכמה.

            אהבתי

            • ברטה הגיב:

              מאיפה צצו הציצים האלה. לי זכור שבכיתה ט' היינו ילדות בערך. מן הסתם החלו לבלוע גלולות מגיל 6.
              בעניין פער הגילים- האם זמר בן 78 וגרופית בת 53 מקבלים אישור?

              אהבתי

            • velvet הגיב:

              יש לך חתיכת אישו בנושא.
              כמה פעמים כבר סיפרת שבנות משפחתך, כולל האישה הנצחית, בורכו, תודה לאל. חלקן יצא שמען ברחבי הצפון עד כדי עלייה לרגל לחזות בפלא.
              בהזדמנות אחרת ביכית את מר גורלן של נערות שטוחות לא עלינו, כמה סובלות הן בחברה המרושעת.
              WTF? ספר לנו, אולי נוכל לעזור.

              אהבתי

              • ברטה הגיב:

                אני שואלת איפה האבות. ידוע שאבות לבנות רגישים יותר לתומת בנותיהן כי הם רואים את מבטי הזימה של בני מינם ויודעים מה עובר להם בראש למראה פרגית עם נשיות מוחצנת. מעניין אם הילדות הטפשות באות מבתים שבהם האב אינו נוכח.

                אהבתי

                • anima הגיב:

                  ברטה, האחריות מוטלת על המבוגר האחראי להן – אבא, אמא, או כל קרוב/ת משפחה בכל הרכב שהוא. אם ניקח את "קיצור תולדות הגרופית" המצוין של ולווט ונרחיב אותו לכיוון שאת לקחת אליו (גם אני חשבתי על זה אתמול), יכול מאד להיות שיש, במקרים מסוימים, בעיית אב. נפקד, לא מתפקד, אלים וכד'.

                  בקצרה, יכול להיות שנערות מסוימות בסיפור הזה סובלות מחסך רציני בדמות אב והן מוצאות אותה ביחסים עם אביו של הזמר ועם הזמר עצמו. תשומת הלב, המתנות, הכספים, וכן גם הסקס מהווים תחליף לדמות אב גברית דומיננטית, מדריכה ומגוננת. במושגים המעוותים שלהן, כמובן.

                  אהבתי

                  • ברטה הגיב:

                    אביו של הזמר (לא זה, אחר) חלאה.זנח את בנו התינוק, הגיע ללקט שיירים כאשר הבן התמליין
                    וניצל את טובות ההנאה הנלוות לעיסוקי בנו לשימושו ולטובת הכלל.

                    אהבתי

          • אורן הגיב:

            חבל שאנימה וולווט חוצות את הגבול ועוברות ל Slut-shaming. מאכזב (להבדיל ממגיבים אחרים, שאין לי ציפיות מהם) שחושבות שאפשר לסכם אדם אחר עפ"י תבניות שטחיות, שאיני בטוח שהיו מקבלות על עצמן.

            אהבתי

    • בגיל 36 שוכחים את ההבדל בין נערה בכיתה י' לנערה בי"ב ועדיין אין את הניסיון בגידול נוער מוצף הורמונים. הבדל של שנה בגיל המתקתק שווה ערך לעשור בעולם המבוגרים. אז התמקדתי בקשישות שסיימו צבא או לפחות בגרות. חש סלידה עמוקה מגברים מעמדות כוח שמחרטטים ילדות גם אם בנות עשרים וחמש.

      אהבתי

  7. ski הגיב:

    בזמנו נתיבה בן יהודה כתבה במילון לעברית מדוברת (יחד עם דב״א) ש״בני טובים״, זה אשכנזים. כנראה לזה התכוון אמנון אברומוביץ׳.

    אהבתי

  8. Toferet Ani Vetoferet הגיב:

    אין ספק שליבסקינד צודק בעניין ברנע ודווקא הדוגמה מ-1968 מעידה על כך יותר מכל.
    בשנת 1968 ברנע היה בן 24 (לפי ולווט) וגלוריה סטיוארט היתה בת 58 כשהיא כבר לא משחקת בסרטים למעלה מ-20 שנים, חזרה לשחק בשנת 1975.
    נשאלת השאלה – הגבול של מי נחצה?

    אהבתי

  9. Mickey הגיב:

    אה שכחתי – הומואים שהפכו להורים מתחרים היטב במתחרדים במידת השיעמום המושרה על הקורא. הצעה מעשית – ראיון עם הומו שחוזר בתשובה ומאמץ שבעה ילדים, כדי שלא יחשבו שהוא יוצא דופן 😆

    אהבתי

  10. Mickey הגיב:

    סיפורי הדוסים כבר יוצאים מכל החורים. ההתחרדות היא הדבר המשעמם עלי אדמות – מעניין עד מתי ימשיכו להאכיל אותנו בקש וגבבה של חוזרים בתשובה. דווקא קראתי קצת – אותו ג'אנק רוחני וחסר משמעות כמו תמיד. פסקה או שתיים מספיקות להבין את דרכם של המטורללים

    אהבתי

  11. Mickey הגיב:

    הישראלים לא ממש מכירים את מושג הגרופיות ולכן ההתחסדות. הכרתי ילדה בת 13 (נראתה כבת 20) שיצאה עם הזמר של להקת רוק אירית כסחנית שביקרה פה – ולא ניכנס לפרטים

    אהבתי

כתיבת תגובה