מוחמד ונועה

haaretz19.11.13yediot19.11.13
isra19.11.13maariv19.11.13

18.11.13.indd

כותרות ספורות

הרב יונה מצגר נעצר בחשד לשוחד במיליונים לאורך כהונתו. בהארץ זו התמונה המרכזית בשער.
בידיעות זו הכותרת המרכזית והענקית בשער.
בישר"ה כותרת תחתונה (מעצרו הוארך בתשעה ימים).
במעריב, רק בע' 14.

חוסר הוודאות סביב מכירת מניותיו של רון לאודר (ערוץ 10) ליפית גרינברג, נמשך.

השאלה היא לא למה בקבוק קולה קטן ושקית במבה גדולה עולים 12 ש', אלא למה מישהו קונה את הרעל.

ובינתיים במעריב

מעריב הוציא אתמול לראשונה את מהדורת הערב. מאחר שלא הייתי בערב בצמתים חשובים או בקניונים בגוש דן , לא זכיתי. אבל קיבלתי הודעה לעיתונות בזמן אמת, והנה היא.

בלעדי במהדורת הערב של מעריב – בנו של הרב עובדיה מכנה את ראש הממשלה חצוף

עכשיו ברור למה צריך מהדורת ערב למעריב? הנה. הידיעה זוכה לאזכור בשער העיתון הבוקר ולאחר מכן בע' 15.
ú÷ùåøú
צילום: ראובן קסטרו
ועוד מאותה הודעה לעיתונות

כבר במהדורה הערב הראשונה ניכר שינוי תוכני אשר מציג את ההתפתחויות החדשות באקטואליה ומביא סיפורים חדשים לקוראי העיתון. כך במהדורה הראשונה שהופצה הערב, נחשף סיפורו הבלעדי של כתב "מעריב", זאב קם, בו הוא חושף התבטאות ראשונה של הרב הראשי הספרדי, הרב יצחק יוסף.

למי, בשם אלוהים, אכפת? מהו הערך המוסף שיש למוצר הזה? למה איש לא אמר מילה לשב"צ? למה אני צריכה להיות הרעה?

הזמר והקטינה

כמה מצחיק. הזמר המפורסם נסע לכותל להתפלל. לא מזיק, נו. אם אביגדור ליברמן היה שם מיד אחרי שזוכה, אז למה לא להקדים תרופה למכה.
איך יודעים ב-ynet על האירוע האינטימי בין אדם לבוראו? אה. כי הזמר המפורסם העלה את התמונה לאינסטגרמו. נו. מה אגיד לכם. הרבה שכל אין שם למעלה.

בידיעות האבא מדבר: "לא ניסיתי להשיג בחורות. אם המשטרה רוצה, שתזמן אותי כבר לחקירה… לא עשיתי שום דבר רע… קשה לי… אני יודע בדיוק מה קרה – כלום לא קרה".
בהמשך מצטט ידיעות מהכתבה בתוכנית של גיא פינס אתמול.
http://f.nanafiles.co.il/Common/Flash/Nana10Preloader.swf

עוד טור מוצלח של מיכל אהרוני. הכל אמת.
שני ליטמן במדריך חכם לגברים.
ענת שינקמן מאשימה בידיעות את ההורים:

אנחנו כל כך מפחדים מהילדים שלנו, שאנחנו שוכחים למלא את תפקידנו, זה שההורים שלנו עשו בלי שום נקיפות מצפון. אם אנחנו לא יודעים שבפייסבוק שלה יש תמונות מבילויים וחברים כאלה, אז אנחנו הורים לא טובים…  אולי כדאי שנחזור להיות הורים אמיתיים… הכל עדיף מלמצוא את תמונותיה חבוקה בידי הזאב הרע…

גם צפי סער על ההסכמה של בנות 15.
נילי לנדסמן: די לזעזוע.

גיא מרוז מתחכם, ולא בחוכמה יתרה. להבנתי, חצה את הקווים.
כך גם אלקנה שור, שעוד מערבב בקוקטייל הרעיל הזה את השד העדתי ימ"ש.

רון שחר עדיין לא הגיב על דברי שיר נוסצקי.

רני רהב מגיב בידיעות לסטטוס של השר אורי אורבך בפייסבוק, ואומר לו, תתבייש, כך חרצת דינו של אדם חף מפשע?
פרופ' עוז אלמוג על רהב.

ארגון אסל"י – סרט לבן ישראל, הוא חלק מארגון כלל עולמי של גברים המנסים למגר אלימות נגד נשים.
mizad

מדינת כל גזעניה

לרגל יום הילד הבינלאומי פרסם הלמ"ס, כרגיל, נתונים שונים על ילדי ישראל, וכן את השמות הפופולריים בישראל. הלמ"ס מפרסם את שמותיהם של ילדים יהודים ומוסלמים (תוס') ונוצרים, אבל בתקשורת הישראלית מתפעמים רק מאותה נועה שלא יורדת מצמרת המצעד ומפריצתו המשונה של השם הדי דוחה, אדל.
הנה הטבלה היפה.
דווקא ב-2011 פורסמו ב-ynet שמות הילדים משם ומשם, מה קרה השנה?
ב-mako קיבלו שמות הילדים המוסלמים פסקה בסוף הידיעה וכך גם בידיעות (שער אחורי). בפוסט אין להם אפילו את זה.

יש עורכים בבית?

הארץ עבר להתמקד באנשים חושבים באמת, שזה לא אני. אין לי מושג, שום מושג, מה רוצה נעמית מור חיים לומר במאמרה.
מבעד לערפילים הצלחתי להבחין בסקסיזם, אייג'יזם, מיזוגניה וגם תואר דוקטור לשם כבוד במדינת כל גזעניה.
מלצרית הייתי שנים רבות, וגם אני שטמתי לקוחות פה ושם. לא זכור לי שזה היה מעולם בגין מינם, יופיים, גילם או מוצאם. הסיבות היחידות של מלצרים לשנוא לקוחות זה רק כשמנג'סים להם לשווא ולא מתגמלים אותם. כל השאר בטל בשישים אגורות. אבל מה שעושה פה הכותבת דוחה בעליל, שלא לומר חסר היגיון:

יש אשה צעירה ויפה, שהיא מכשיר בידי שאר העולם. מתפתים ממנה, כועסים עליה, מתרככים בשלה, מתאהבים בה. יש אשה בוגרת, שפעם היתה היפה. תפקידה הוא לשטום את הצעירה ולמרר את חייה, סתם ככה כי ההיא מציבה מולה מראה של כל הדברים שהבוגרת עצמה גילמה בעברה הזהוב. וגם כי זה מסדר את העולם בעבור הגברים. יש שבעה גמדים, שכל אחת צריכה לעבור, שלא לומר לכבס בעבורם את התחתונים ולסבול את הלקויות הרגשיות שלהם, בטרם תזכה בנסיך, הלא הוא אוסף פריווילגיות אנמי וחסר פנים, רכוב על פאלוס לבן. הטובים בהירים, השחורים רעים או אקזוטיים, והכל מתוזמר בחן למבטו של המספר היודע כל, מאווייו וחשקיו. לעולם איננו רואים אותו, אבל קל לזהות שהוא אינו אשה, שחור או גמד. אולי רק גמד רוחני.
זה העולם שקיבלנו, ומכאן השאלה מה עושים אתו. אפשר, כנ', להיענות לחוקים, ומאחר שבגרה ועברה את שלבי האליסה והסינדרלה, לא נותר לה אלא להתנכל לצעירה, לנהוג בה כבעצם סחיר לשימוש, תמורת הטיפ המובטח, לשקף בדמותה הרעננה את נעוריה האבודים שלה, למצוא להשלכה הזאת בסיס עובדתי מוצק בחלוקת בני האנוש לפי גוונים ומוצא, ולפרסם את כל המבולקה הזאת בראש חוצות.

מיהי היפה? למה להגיד על אישה בוגרת שפעם הייתה יפה? ומה היא עכשיו? יש לכותבת מושג? ראתה בכלל את נ' מתישהו? ולמה שנ' תרצה למרר את חייה של מלצרית? ומה העניין של זכייה בנסיך? אולי לא כל אחת רוצה לזכות בנסיך? אולי יש לה כבר נסיך, אולי אפילו כמה? טוב, חבל לבזבז זמן נוסף.
האם עורך מדור הדעות, אלון עידן, לא התבלבל קצת בין חופש הביטוי המוחלט ופלורליזם לאין קץ, לבין אסופת מילים פוגענית שהכותרת שלה היא למעשה "ראיתם איך הכנסתי לה?" בציון השם המפורש של הנמענת?

צרות בכותרות

רשת אופיס דיפו קורסת. אכן קשה לעובדים. אבל ראו את הכותרת המטופשת בישר"ה:

זה יום עצוב, ילדים נולדו לרשת הזו

לא הבנתי את הבדיחה של מעריב: Vive le Frans
vive
כך נכתב שמו בצרפתית:
François Hollande

תרבות

מפלה, האפל והמדכא בספריו של פיליפ רות.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

לאסף גלעד מכלכליסט היה סקופ גדול ביד, כל הגדולים עשו עליו פולו-אפ (כולל ליז גאנס וקארה סווישר מ-AllThingsD של WSJ), אבל אז הגיעה התרעומת הזו מ"בפנים". האם הסקופ ייחסל את הרכישה? (Apple קנאית מאוד, לחץ המשקיע כנראה נובע מהריקושט הזה).
יזהר שי מכנען פרטנרס מאיים על האדם שהדליף על רכישת PrimeSense

במסגרת הטרנד של צילומי האוכל הדוחים ביותר, מתברר שגם מרתה סטיוארט לא יודעת לצלם אוכל. הכי עדיף להתמקד (ולאכול) עגבניה, מלפפון ואשכולית. פחות בלגאן.

גוגל תחסום 100 אלף ביטויים הקשורים בפדופיליה. כנראה שהשפה שלי ממש דלה. מאה אלף ביטויים?

לפני פיזור

סקריר האדומים לא מעניין כנראה איש. במשך כמה ימים ענו עליו רק כ-100 קוראים. וגם שם, התוצאות נעות כל הזמן בין שוויון ל-51-49%. כשהרוב הלא מכריע רוצה לראות בשובם. על פניו יש תשובה. מצד שני, היא על חודו של קול.

תודה רבה לתומכי הבלוג, ביניהם ש'.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

59 תגובות על מוחמד ונועה

  1. ברטה הגיב:

    שוב צמחו כלניות בבלוג

    אהבתי

  2. ברטה הגיב:

    יש מעצרים בפרשת הקריוקי.

    אהבתי

  3. אורן הגיב:

    יש חדש גם מזמרים פחות מפורסמים.

    אהבתי

  4. A.z הגיב:

    הדיון על הזמר והקטינה השתנה מעט ולפחות כבר לא משווים אותה לילדה שעדיין צופה בדורה. אבל הזעזוע הגדול והמילים שבהן רבים משתמשים, הופכים את העניין לגדול הרבה יותר ממה שהוא. בקצה אחד דיונים כעוסים על מי האחריות – עליו, או על הוריה, או – מה זו האפליה הזו הם אומרים- אלו הוריו שאשמים שלא חינכו אותו היטב. בקצה שני אנשים כמו יעל קציר שהגדילה לעשות ומפנימה וממשיכה לקבע את שם הגנאי שרמוטה שהופנה אליה כשהיתה ביסודי:

    http://blogs.haaretz.co.il/yaelkatzeer/327
    (משום מה היפר קישור לא עבד)
    היא בהחלט הגדילה לעשות בהפנמה של הקלישאה השוביניסטית שהבנות הן שרמוטות והבנים הם רק חיות שזוממות על גזילת סקס.

    אני בטוח שאחת האפשרויות 'יום כיפור של יחסי המין/הורות/הזמר המזרחי' חלפה ככותרת במוחם של עורך או שנים.

    המשותף לכל אלה . להתייחסות לצעירה בת 15 כילדה בת חמש, להפנמה וקיבוע של קלישאת השרמוטות, לדיבורים על אחריות, ובעיקר לטון ההיסטרי, הכבד, היום כיפורי, הוא המשקל שהם מעניקים למאורע הנורא שקרה שם – סקס! אני לא אומר שאין לזה משקל, אני לא אומר שאין מקרים של ניצול, אבל נדמה שבכל המהומה, היחידה שהתייחסה לכל העניין בשיווי משקל מסוים היא הנערה שהתראיינה בערוץ 10. כל המבוגרים מסביבה נכנסים לטלטלה ומנסים לשכנע אותה אם בישירות ואם בעקיפין שהסקס שהיה לה, לא היה סקס, אפילו לא סקס מיותר או מוטעה (למי לא היה משהו כזה?) אלא מחדל, ניצול אכזרי, זנות, מכירת גופה הטהור תמורת שטויות (לפחות היה קונה לה תכשיטים יקרים), או יותר גרוע – נתינת גופה בחינם! (השרמוטה).
    הזמר מצוטט שהיה עוקר את דלת חדרה של בתו כדי שלא תהין לשכב עם מישהו בביתו. אבל כמה שונה הטון ההיסטרי שלו מהטון ההיסטרי ושוביניסטי של רוב המגיבים שהגיבו כהורים מודאגים ? אני מבין אותם, אבל אז מה? לרובנו היו דברים בצעירותנו שידענו שההורים לא צריכים לדעת. מעבר למקרים בהם החוק צריך להתערב, אם הנערה היתה חשה שהיא היתה קורבן לפשע, התעללות, התאכזרות, אני מקווה שקודם כל היתה יודעת לצאת מהסיטואציה בזמן, ואם לא, אז היתה יודעת להתלונן. זה החינוך של ההורים. אבל אם היא לא חשה דבר מכל אלה, אז יש דברים שההורים לא צריכים לדעת.
    ואני לא מדבר על עניין החוק ועל כך שהיתה בת פחות משש עשרה, כי אני חושב שרוב התגובות היו זהות אם היתה כמה חודשים מבוגרת יותר ובצד החוקי של הגיל. כך שלא עניין החוק הוא שעורר את הטון ההיסטרי.
    (גילוי נאות . אני חי במדינה שבה הגיל הגבולי הוא אכן 15 ולא 16 , אז אולי בגלל זה אני מגיב כך)

    אהבתי

  5. ברטה הגיב:

    הארץ שנטען נגדו שמדור הדעות מקפח כותבות ניסה להרוג 2 צפרים במכה.מאחר והמאמר של נילי גרר תגובות רבות (גם ציפר "היקה" תרם את חלקו), הכניסו פרובוקטורית גילנית לזירה – פטנט רשום של ריאליטיס כמו האח הגדול והשרדות, אלא שהציבור הגיב בחוסר עניין.
    פשוט השתמשו בנעמיקית. יצאה מיקימאוס.

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      הארץ חוטף ילדות בדיסניוורלד, מעביר להן שטיפת מוח בתאוריה ביקורתית, ושולח אותן למסע רצח אייג'יסטי. שוקן משסה את ד"ר נו באמא של במבי.

      אהבתי

  6. ski הגיב:

    נילי, האם את מתביישת במוצא שלך? מה זה ״אשכנזיה עם אמא מרוקאית״? למה לא מרוקאית עם אבא אשכנזי? האם מוצא עובר דרך האבא? הטור המקורי היה אחד הדברים הסתומים ביותר שקראתי. תמיד אומרים שנישואי תערובת ירפאו את השד העדתי והנה את הוכחת שילדים לנישואי תערובת דווקא כן נושאים בתוכם רגש נחיתות כלפי אחד מהצדדים.

    אהבתי

    • נילי (ל) הגיב:

      יקירי/תי

      חלילה, אינני מתביישת במוצא שלי. את התואר "אשכנזיה עם אמא מרוקנית" הענקתי לעצמי בצחוק וגם כמחווה לאלה שמחלקים את העולם ואז בחצי חצי יש להם בעיה. הצחיקה אותי מאוד המחשבה שאולי המלצרית ההיא מתנהגת אלינו לא יפה בגלל מוצאנו העדתי המשוער. זה נראה לי, אז, כמשהו מבדר למדי, שבעיקר מקלקל לבית הקפה הזה, שביקרתי בו בעבר ודווקא זכיתי שם ליחס נהדר. אני אינני נושאת עימי שום רגש נחיתות עדתי עד כמה שידוע לי וזאת בדיוק בגלל שיש לי אמא מרוקאית מקסימה טילים. האם מובן עד כאן, רות עבור?

      אהבתי

    • חיליק הגיב:

      מוצא עובר דרך האב, אכן. ולכך בת לאב אשכנזי ואם מרוקאית תנהג כמנהגי האשכנזים. כך הוא דרך כלל.

      אהבתי

  7. שועלן הגיב:

    נילי, הטור הפעם חלבי מדי.
    את מסוגלת ליותר.

    אהבתי

  8. חיליק הגיב:

    הארץ עבר להתמקד באנשים חושבים באמת, שזה לא אני. אין לי מושג, שום מושג, מה רוצה נעמית מור חיים לומר במאמרה.

    כותרת המאמר "מצוות שהזמן גרמן".
    אולי כדאי לעדכן את הגברת מור-חיים, שנשים פטורות ממצות (עשה) שהזמן גרמן.

    אהבתי

  9. roni הגיב:

    דברים שאומר רב ראשי על ראש הממשלה הם בעלי עניין ציבורי. מעריב, שפרסם את הידיעה, מוכיח שהוא עדיין עתון.
    טעית, כשחשבת שהידיעה מיותרת/לא מעניינת.

    אהבתי

  10. סקס הכולל בנות 15 וגברים בשנות הארבעים שלהם כמו הזמר המפורסם

    לא מובנת האמירה מסרב להתרגש. אתה תומך בסקס עם בת 15
    כי במדינות אחרות בחרו בגיל הסכמה נמוך יותר?
    בגלל שהתופעה שולית?
    חושב שמסיבות סקס הם עניין לגיטימי?

    אהבתי

  11. עו"ד הגיב:

    אני מסכים עם החברה לנדסמן. גם אני לא יודע היכן האנשים כאן חיים. כלומר אני כן יודע, הם חיים בארה"ב בחיקוי מתוך התבוללות את המוסרנות האמריקאית המגוחכת שיצאה כבר מכל החורים. הצרה עם ההסכמה שלי שאני הרבה יותר קיצוני מהחברה ל'. אני מסרב להתרגש מענייני סקס בכלל, כולל סקס הכולל בנות 15 וגברים בשנות הארבעים שלהם כמו הזמר המפורסם. יש כאן עבירה פלילית בישראל? אז שייענש. עבירה חמורה? תלוי ברמת הצביעות שלכם. בעיני קלה. ואם מסיבות החשק היו מתרחשות במקום אחר? מעניין אתכם לדעת מה גיל ההסכמה באוסטריה? נא להחזיק חזק את שקית ההקאה – 14. בסדר, בולגריה? – 14. אסטוניה – 14. הונגריה – 14. קרואטיה – 15. צ'כיה – 15. דנמרק – 15. צרפת – 15. יון – 15. בקיצור, עשו לי טובה כן? שחררו אותי מהיללות. העניין בעיני פשוט הרבה יותר: בחורות בנות 15 בדרך כלל לא מתעניינות בכלל בגברים בני 40 כך שהתופעה מאוד מוגבלת. והנזק? על כל אחת שסבלה נזק כלשהו מהיחסים האלה יש עשר שלא מבינות ולא יבינו לעולם על איזה נזק מדובר. מילים אחרות נא להירגע. לישראל יש בעיות הרבה יותר חמורות ממסיבות סקס עם בנות 15.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      גם עו"דינים צודקים מדי פעם

      אהבתי

    • velvet הגיב:

      יש לך כמה בעיות עם הקביעה הנחרצת על מהות הנזק, הגיל וכו':
      1. אתה לא אישה
      2. אין לך ילדים (זו השערה פרועה שלי, ייתכן שהיא לא מעוגנת במציאות)
      3. כתוצאה מסעיף 1 לא היית אף פעם בת 15
      4. אתה לא ממש יודע/ מבין בעולמן של בנות 15 בכפוף לסעיף 2
      5. זה בדיוק העניין, "בנות 15 לא מתעניינות לרוב". ומה עם הנניח 10% שמתעניינות לכאורה, או לא ממש מבינות מה הן עושות, או מנוצלות, שלא לומר חמור מכך? מי יגן עליהן? החוק מטפל רק ברוב?

      אהבתי

  12. אורן הגיב:

    המשפט הראשון בטור של לנדסמן נכון. שאט נפש ויש להוסיף שנגדשה סאת ההתנשאות.
    אהרוני דורסת את הקורבן, וחוזרת ברברס. בנאליות פסיכולוגיסטית שטחית של "השרמוטה עם הדימוי העצמי הנמוך".
    מור חיים דווקא צודקת, זו לנדסמן שהציבה את עצמה בתפקיד המכשפה בקריקטורה שכתבה.
    שוב מאה אחוזים של הסכמה עם הפוסט של ולווט.

    אהבתי

  13. חייל זקן הגיב:

    V, ההתעמרות באדומים העלתה את חמתם עד כדי כך שהם הפליאו בנו את מכותיהם. אנה נוליך את החרפה?

    אהבתי

  14. שירת העדרים:
    הם גם מוסרים לך
    שבקרוב העגל
    -העגל יהיה בתוך הכלוב ונחגוג,
    ונחגוג.

    אהבתי

  15. nirit הגיב:

    סיפור הדלפת עסקת פריימסנס (והכעס על המדליף), יש המשך דיון בביצה:
    Roi Carthy (לשעבר בטקראנץ'):
    http://roicarthy.com/post/67447064750/leaks
    ותגובת Robin Wauters:

    On leaks and family matters

    אהבתי

  16. captain beefheart הגיב:

    "לא מעניין אותי מה העם רוצה אלא מה העם צריך" אמר דב"ג. נכון גם ליחסים שבין בלוגים לבעליהם.

    אהבתי

  17. ziki הגיב:

    ועברית?
    הרי גם עברית הם כבר לא יודעים שם ברוב העתונים, אז למה שידעו צרפתית?
    בעניין נעמית מור, לדעתי זה חלק מהמאמצים של הארץ למצוא כותבים חדשים. היה אחד שכתב כמה הגיגים משונים ונעלם, אולי גם זו תיעלם.
    מבחינתי אבירמה יכולה להשאר לנצח, או לפחות כל עוד היא רוצה לכתוב.

    אהבתי

  18. MajorTom2oo1 הגיב:

    למי שפיספס ומנסה עדיין לפצח את תעלומת הזמר המפורסם

    אהבתי

  19. HaAton הגיב:

    אולי לא ענו על סקריר האדומים כי לא הבינו על מה הוא?
    אני למשל העזתי וביקשתי הסבר, וקיבלתי רק עוד שקים של קש. "ראי פה", "עייני שם". אפילו לא חציר.
    רק הרגע היכתה בי התובנה שהכוונה לאפשרות להגיב 'דיסלייק'.
    אני בעד.

    אהבתי

    • ברטה הגיב:

      אתון יקרה.
      תסבירי לי את הצורך שלך להאדים תגובות. אם זה קריטי, הקדישי עוד 60 שנ' לנמק את אי הסכמתך או סלידתך ממגיבים מסוימים ואולי תגלי על עצמך דברים שלא ידעת.

      אהבתי

      • HaAton הגיב:

        זה דומה לצורך שלי להוריק תגובות. מניסיוני, הורקתי הרבה יותר משהאדמתי. נכון שטוב יותר לנמק – ועדיין, אפשר לומר את זה גם כטיעון נגד קיומם של לייקים (ירוקים). אם צריך לתת אפשרות לביטוי ספונטני של הסכמה, צריך לתת אפשרות גם לביטוי ספונטני של התנגדות.
        ועוד: טוב שתהיה אינדיקציה להתנגדות של הגולשים לתגובה מסוימת. היעדר-ירוקים אינו אינדיקציה להתנגדות, אלא לחוסר התלהבות.

        אהבתי

  20. ski הגיב:

    התגובות אצל צפי סער מעניינות. אחד, רהוט במיוחד, מבטיח שהזמר גמור

    אהבתי

  21. ברטה הגיב:

    צריך להתפלל שנועה שירה ויעל,רימאס חלא ונורביסאן,מאיה תמר ואדל,ומרים לין ורהף, וכל הילדות בנות השנה שברשימה לא תפולנה לצפרניהם של זמרים ואבותיהם שטופי הזימה והג'ת.

    אהבתי

  22. ברטה הגיב:

    ברטה לא ברשימה?

    אהבתי

  23. Sol Salbe הגיב:

    משהו הצליח לפתוח את קובץ השמות המלא בהודעה של הלמ"ס?

    אהבתי

  24. מישהי הגיב:

    את גם נמצאת במדינת כל גזעניה, הלמ"ס מפרסם גם את השמות הפופולריים בקרב נוצרים.

    אהבתי

  25. קרן שלום הגיב:

    מורן שריר בביקורת רוויית שנאת נשים: http://www.haaretz.co.il/gallery/television/tv-review/.premium-1.2169063
    לא זכורה לי ביקורת עם התבטאות כמו: "אשה צעירה עומדת באולפן ולא סותמת את הפה", " …והיא עדיין לא סותמת.", "…הבחורה דיי מטרטרת", "…פתאום הטרטרת שיוצאת לבחורה מהפה".

    שריר הופך להיות מבקר אופנה וכותב: "…חולצת פלאנל משובצת (סיאטל של שנות ה-90)…נעלי עקב הן פרחיות,"
    לידיעת מבקר האופנה, מסתבר שזו אופנת הסתיו ה'עדכנית': http://fashion.walla.co.il/?w=//2686080

    אני קוראת עיתון כל יום. יש המון תכניות לא טובות. לא זכורה לי פעם אחת שבה שריר התבטא בצורה כלכך בוטה ומגעילה.

    אהבתי

  26. אחד שיודע הגיב:

    זוכרים את האסיר איקס2 ?
    עכשיו מתברר שזהו סוכן מוסד שהורשע בבגידה.

    אהבתי

כתיבת תגובה