חייל שחור מכה חייל לבן

haaretz23.12.13yediot23.12.13

maariverev23.12.13maariv23.12.13
22.12.13.inddisra23.12.13

פסקול קריאה: שחמט/ חנוך לוין, מתוך את, אני והמלחמה הבאה
יש המון ביצועים. זה של אבי טולדנו מהמחזה וזה של חוה אלברשטיין, ואחד חדש של יהודה פוליקר.
מוקדש למיכל זולר (ע"ע).

כותרות שונות

תודה רבה לגיבור היום, דוד פפו (כך בידיעות), על שזיהה את מטען הנפץ בקו 240 ופתח את התיק (ויש לו גם תמונה יפה בעיתון) אגב, הוראות הבטיחות אומרות לא לגעת ולא לפתוח חפץ חשוד. זכרו זאת, כולל כתבים ועורכים המדווחים על כך.
רגע, מי אמר דוד פפו? במעריב למשל אין לו זכר. פה כתוב "אחת הנוסעות הבחינה בתיק חשוד ודיווחה לנהג האוטובוס. נוסע ששמע את השיחה ניגש אל התיק הכבד, פתח אותו והבחין בחוטים" (עמיר רפפורט, באותו עמוד במעריב טוען שהחוטים בצבצו ושמדובר בחובבנות). על פי מעריב גיבור היום הוא דווקא נהג האוטובוס, מיכאל יוגר.
גם בישר"ה פפו מוזכר, כ"אחר מגיבורי היום" (הטעות במקור). פפו ויוגר זוכים לתמונות, גם בשער, גם בכפולת 2-3 ואפילו בהארץ. הגבורה, דורשים רבים לה.
כל הפרשנים מסכימים שמדובר בהסלמה.

ילדה בת 12 נאנסה, כך על פי החשד, תקופה ממושכת על ילדים בני גילה או מעט גדולים יותר, כולל אונס קבוצתי. אתמול התפרסמה הידיעה בשער ידיעות, עם טיפול נוקב, כרגיל, כפולת האמצע. היום נמשך הדיווח בשער ועל פני עמוד נוסף. אין שום חדש. אותם ציטוטים חוזרים מילה במילה. למשל "'הוגשה' הילדה כמתנת ים הולדת לאחד החשודים". אין עוד מידע, רק אולי עוד שתי הצהרות משני עורכי דין של החשודים שמשתמשים בטיעונים המוכרים: לא ידענו בת כמה היא, היא הסכימה. אה, יש תוספת: הילדים הם "בני טובים". את השטות הזו אמר אחד מעורכי הדין, והעיתון מפרסם אותה. יאק.
החלק התחתון של שער ידיעות מעורר עצב וייאוש רב: מימין הנערה שלא אוהבת את חפץ ואת אנטיגונה (מיד ההרחבה) ומצד שמאל, ילדה בת 12 שהפכה קורבן לחבורת בהמות. עזבו פלילי או לא פלילי. בהמות, נקודה.

שני עמודים נוספים מקדיש ידיעות לראיות על הריגול של ידידתנו האמריקאית. שוב, אין תוספות לכל שנכתב אתמול,  בדיווח הנרחב.
תמימות דעים בין פרשני העיתונים, שיש לשחרר את פולארד.

יובל גורן, מעריב: מבקשי מקלט יידרשו להתייצב במתקן חולות. אני חושבת שהניסוח "מבקשי מקלט" מצוין ופותר את כל הבעיות. הוא מגדיר אותם בעיני עצמם, ולא מייצר איזושהי שיפוטיות. ההגדרות מסתננים, פליטים, מהגרי עבודה יוצרות הכרעה מוחלטת.
אבל בשאר הכפולה (10-11) יש כבר הגדרות אחרות: "דרישה: להעמיד לדין ח"כים שסייעו לצעדת המסתננים"; "עדויות: כך עוקפת אריתריאה את החוק למניעת הסתננות".
הארץ: רשות האוכלוסין וההגירה "תתחיל לזמן" מהגרים אפריקאיים למתקן.

ידיעות לא מרפה ממוטי בן משה. בחדשות 2 פורסם אתמול שבן משה הוא הבעלים של חברה גרמנית בשם
MM International Advertising
החברה הפעילה, בין היתר, אתר בשם Logus Magic (לא מצאתי, אשמח לקשרר) שפרסם תכנים בעלי אופי מיני.
דוברו: "בשבועות האחרונים מתנהל מאבק ורצח אופי כלפי הלקוח שלי… האתר הינו פלטפורמה אינטרנטית לשיווק רינגטונים ולוגואים ולא יותר מכך".

שמישהו יסביר לי איך תוכנית הההבראה של הדואר, צמצום מספר הדוורים והתיבות, פיטורי 2,000 איש, יסייעו לאזרח, שבחלק מהסניפים, למשל, ממתין חצי שעה בתור בכל פעם, ולא משנה בשביל מה: חבילה, בול, תשלום.

השער האחורי של ידיעות מופקע לטובת תוכנית דוקו ריאליטי של "סוכנות הייצוג והתוכן ADD" הקשורה לידיעות בעבותות.

ב-24 שעות של ידיעות יש ראיון (גאיה קורן) עם דפני ליף.
הסיבה: קמפיין של עמותת אי"ל, אגודה ישראלית לאפילפסיה, שמטרתו להכניס לסל התרופות תרופה חדשה "שיכולה להיטיב מאוד עם החולים".
חוץ מזה היא עושה השלמת הכנסה יום אחד בשבוע כפקידה במכון יופי. בחיי. כך כתוב. למה בדיוק היא לא עורכת? הרי זה המקצוע שלה, ותאמינו לי שעורכים/ עוזרי עריכה עובדים מסביב לשעון בימים אלו.
כמו כן מצוין בכתבה שליף הולכת לעבודה מיפו להבימה ברגל. אני דווקא רואה אותה רכובה על אופנייה פעמים רבות.

 We don't need no education

את דעתי על ההבלים שכתבה אתמול הילדה המחוננת מיכל זולר שלא רצתה לעשות מבחן בספרות כבר כתבתי. אין טעם להמשיך ולנתח את הטקסט השטחי, הפופוליסטי, הקלישאתי והמופרך שלה. גם את דעתי על עורכי ynet כתבתי, אלא שהם פשוט יודעים נפש בהמתם. מה שלא צפיתי זה את ההתלהבות של הישראלים מהטיפשות. 13 אלף איש נתנו לייק לטקסט. הרב שי פירון, שר החינוך שעונה על מה שמתחשק לו ולמי שמתחשק לו זיהה את פוטנציאל הרייטינג ושיגר אליה דברי חיבובין. לבי לבי לילדים שזהו שר החינוך שלהם (ולהוריהם השבויים גם הם), אדם שבשבילו הרייטינג הוא מעל הכל. יאק.
אבל זה לא הכל. הטקסט האידיוטי, וסליחה שאני מתדרדרת בתיאורו, התגלגל לשער ידיעות עם הכותרת "מיכל נתנה שיעור למערכת החינוך", עם תמונה של הנערה המרדנית. שני שליש מכפולת 16-17 מוקדשת לדבר ההבל הזה, עם צילום ענק של כתב היד (מה עם ניתוח גרפולוגי? חסר לי בכל מחול השדים הזה).
אגב, בצמוד לטקסט על זולר מופיעה ידיעה של יוסי יהושוע תחת הכותרת "חייל בלי מזל" על חייל בחטיבה 7 שנפצע פעמיים תוך חודשיים. במקרה (או שלא) מתכתב זה הסיפור עם השיר של לוין אותו הבאתי בכותרת ובפסקול.

נחמה מסוימת יש בפרסום מכתבה של מורה לספרות, לתיאטרון ולשל"ח בעירוני ה' בחיפה.
היא כותבת בין היתר

…היה לי עצוב לקרוא שאת חושבת שחפץ, המחזה שכתב חנוך לוין (בקישור: המחזה, כדי שתבינו כמה מגוחכת טענת זולר, V) יועיל לך רק אם ישאלו אותך עליו באחד נגד מאה. במקרה גם אני לימדתי את המחזה הנפלא הזה, ותלמידי השכילו להוציא ממנו תובנות על החיים, על בני אדם ובעיקר על עצמם – כמו למשל מה גורם לשנאה, לקנאה, לניצול, לתחרות ולדורסנות… אם קוראים יצירה בכיתה ומנסים להבין מתוכה את הרעיונות, הדעות והמחשבות של היוצר, אפשר לחלוק תובנות ודעות… האם היית מעדיפה שנהיה חברה צרת אופקים, ושכל אחד ילמד רק את מה שמעניין אותו?… כדי שתדעי מה באמת מעניין אותך, חשוב שדווקא בתקופת בית הספר תיחשפי לכמה שיותר תחומים, שמהם תוכלי לבחור…

אמן. וזה המקום להזכיר שוב את האתר החדש של חנוך לוין. אולי זולר תואיל לשוטט בו ותודעתה המצומצמת להחריד תתרחב מעט.
המחזה השני שעצבן את מיז זולר הוא אנטיגונה של סופוקלס. נו, ישמור עליה אלוהים או נציגו עלי אדמות במערכת, פירון.

ועוד משפט משעשע: "זולר מבקשת לא לפרסם את שם בית הספר בו היא לומדת כדי לא לפגוע במורה לספרות". אבל אם אתם ממש רוצים לדעת, פשוט חפשו אותה בפייסבוק. שם בית הספר, אגב, יכול להסביר מעט את רתיעתה של הנערה מספרות ומתיאטרון. זוכרים את הדיון על בתי ספר מקצועיים ועיוניים? אז זה.

[poll id="115"]

אם אין אני לי

ואם כבר חינוך: נחנך בי"ס ליזמות ע"ש שלדון אדלסון במרכז הבינתחומי בהרצליה. זה הדיווח השני, אם לא השלישי, בעיתון האב על האירוע המונומנטלי.
על כך תוכלו לקרוא בקישור, ואו בע' 15 של הממלכתון של הרה"מון ושל בעל ההון.
אבל מה, גם לי יש עיתון משלי בו אני כותבת כל מה שמתחשק לי ומפארת את מעלליי. כך שמה לי כי אלין ואלגלג על נעלים ממני.

sheldonim
השלדונים המאושרים

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

אורן ממליץ

א. על הרואין ואמנות, פריז וברלין (כולל ד"ש מכריסטיאנה פ.: "הרואין עשה אותי עשירה ומפורסמת, בשבוע שעבר טסתי עם דיוויד בואי במטוס פרטי, הכל בזכות ההרואין").
ב. לידיה לאנץ זורקת את הדברים השליליים למדורה.
ג. וקתלין האנה בסרט דוקומנטרי, מביקיני קיל ועד מחלת הליים. טריילר. וראיון.

הלך לעולמו

אדגר ברונפמן, איש העסקים והפילנתרופ היהודי.

yediot2.8.13
קרב ירושה מתנהל בין בניו של הרו"ח שנהרג בהתרסקות מטוס וזכה לשער בידיעות בשעתו (2 באוגוסט 2013), יגאל ברייטמן, לבין בניו ובת הזוג שלו, קלודין גרודנמן, שלא קיבלה דבר (ידיעות, ע' 20. אגב, מצחיק לקרוא את המשפט הבא: "נוסף לכך השאיר ברייטמן הון הנאמד בעשרות מיליוני ש' – שאותו צבר בעבודה הקשה וארוכת השנים כאחד מבכירי הרו"ח במדינה", שלא תחשדו חלילה שעשה את הונו בפוילע שטיקס)

משתכשכים בביצה

הודעות לעיתונות

ארגון העיתונאים הכריז על סכסוך עבודה ב-ONE
ועד העובדים: "החל משבועיים מרגע הכרזת הסכסוך נהיה רשאים לנקוט בפעולות ארגוניות, החל מעיצומים לפרקי זמן קצובים, דרך סנקציות שונות ועד השבתה כללית של העבודה"

עשרות עובדי החדשות המקומיות מכל הארץ הפגינו מול משרד התקשורת בתל אביב. עובדי החדשות המקומיות: "לא ניתן להון להשתיק את הקולות של הפריפריה".
ביום חמישי התכנסו בחשאי חמישה מתוך עשרה חברי הוועדה וב"רוב" של שלושה חברים מול שניים הוציאו את ההחלטה ההזויה הזאת. ככל הנראה הופעלו לחצים כבדים מצד חברות הלוויין והכבלים לקראת הדיון בוועדת הכלכלה ובה יאושר התיקון לחוק לפיו החברות הן שיממנו את החדשות המקומיות", הסביר ועד עובדי החדשות.

התיקונים

סבר פלוצקר בממון מודה ששגה בעניין דני דנקנר. גם זה לטובה. הנימוק שלו, שהוא תמים מדי (במובלע), מעצבן: אם אתה יודע שאתה כזה, אז סתום, כלומר אל תכתוב, אולי אתה לא יכול להיות לא רק חוקר משטרה, אלא גם עיתונאי?
הרי אתה יודע מה מעמדך ומה השפעת הדברים שלך על כל מיני מעורבים (תוספת, 11:01).

פלוצקר

לפני פיזור

תודה לתומכי הבלוג החדשים והישנים.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

67 תגובות על חייל שחור מכה חייל לבן

  1. ברטה הגיב:

    ספרו את זה לנפתלי בנט

    אהבתי

  2. שועלן הגיב:

    מתי התחילו ללמד חנוך לוין?
    למעשה לא זכור לי שום מחזה ישראלי בחומר הלימוד בשנות ה90.

    אהבתי

  3. חיליק הגיב:

    א.
    אולי הליידי הצעירה לבית זולר מקווה להשיג תעודה באותה הדרך שהשיג שר החינוך שלה. בשביל מה לטרוח וללמוד אם יש קיצורי-דרך?
    הנערה_המתלוננת1#

    ב.
    בכל פעם שמתפוצץ סיפור על נערה שנוצלה ע"י חבריה, אני שואל את עצמי כמה סיפורים כאלו טרם פורסמו, וכמה לא יפורסמו לעולם.

    האם יש בכלל דרך לשלב בין נערים ונערות בגיל שטוף הורמונים? ואולי הדרך היחידה לגרום לתלמידים להתרכז בלימודים ולא זו-בזה, היא פשוט בתי-ספר נפרדים?
    הנערה_המתלוננת2#

    אהבתי

  4. ברטה הגיב:

    השלדון תמיד היה גינגי' או שהג'נג'ן עם הזמן ? מעניין שגם משולם ריקליס מג'ונג'ן.

    אהבתי

  5. שועלן הגיב:

    וואלה מסכמים באופן קלוקל את 2013.
    מה חבל שהם תרגמו את המילה הצרפתית Beurette כ"ברונטיות", כשבפועל מדובר בסלנג צרפתי לצרפתיות ממוצא ערבי (כלומר עוד סוג של חיפוש לוקאלי-עדתי).

    ==============================
    הטרול “שועלן” שמגיב תגובות מכוערות פה בבלוג לא קשור אלי, ותגובותיו נועדו בכוונה להכפיש ולהשתיק את קולי האמיתי

    אהבתי

  6. שועלן הגיב:

    האירוניה היא שבתמונת הקאבר של גברת זולר בפייס יושב אדם שקורא ספר ומהגג.
    מצד שני, זה מסרט.
    מצד שלישי, מעניין אם היא קרובת משפחה של גיבור המלחמה/קולנוע פרדריק.

    אהבתי

  7. יפעת קריב על תקיפות מיניות על סטודנטיות באוניברסיטה העברית משאירה לתמר זנדברג אבק בשלל אמירות מדהימות. בפעם הבאה שחרדי יעיר לאישה על מקום באוטובוס תשמעו אותה מהטריבונה הנגדית. עקרונות זה לחלשים.

    אהבתי

  8. שועלן הגיב:

    שמישהו יסביר לי איך תוכנית הההבראה של הדואר, צמצום מספר הדוורים והתיבות, פיטורי 2,000 איש, יסייעו לאזרח

    פשוט מאוד.
    השירות הקלוקל ממילא שלהם יעלה לך פחות כסף (מה שנקרא בטעות מיסים). לא עדיף?

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אה, אני אשלם פחות מסים כי יהיו פחות עובדי דואר? באיזה עולם?
      ומה יהיה עם הדואר? מי יטפל בו?

      אהבתי

      • הצועד בנעליו הגיב:

        מה, לא כולם כבר עברו למייל?
        ==============================
        הטרול “הצועד בנעליו” שמגיב תגובות מכוערות באתר הארץ לא קשור אלי, ותגובותיו נועדו בכוונה להכפיש ולהשתיק את קולי האמיתי

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          לא שולחים חבילות במייל
          לא שולחים צ'קים במייל
          לא מעבירים בעלות על מכונית
          לא מקבלים בטל"א
          לא קונים מטבע זר
          ועוד ועוד

          אהבתי

          • חיליק הגיב:

            לא קונים מטבע זר

            מי קונה מטבע זר בדואר? 😯
            שער בלתי-משתלם מול הצ'יינג'ים השכונתיים, (בטח ובטח מול החלפן בשטיבל הקרוב).

            אהבתי

      • שועלן הגיב:

        כן, או שתשלמי פחות מיסים או שבמקרה הפחות טוב מבחינתי הכסף יועבר למטרה נעלה אחרת.
        לפי הלוגיקה שלך, אין טעם לייעל שום שירות ממשלתי, כי בכל מקרה את לא תראי את התוצאה בכיס או בסך השירותים שאת מקבלת מהמדינה.
        ומה יהיה עם הדואר? פחות או יותר אותו דבר, בתדירות קצת יותר נמוכה (למי אכפת?), ולגבי הסניפים, יהיו פחות סניפים אך הם יעבדו גם אחה"צ ובשעות הערב, כך שהשעות יותר מגוונות ויהיה פחות עומס בזמני שיא (בעיקר יום שישי).

        אהבתי

  9. הצועד בנעליו הגיב:

    לגבי דפני – כל עבודה מכבדת את בעליה, לא?

    ================================
    הטרול "הצועד בנעליו" שמגיב תגובות מכוערות באתר הארץ לא קשור אלי, ותגובותיו נועדו בכוונה להכפיש ולהשתיק את קולי האמיתי

    אהבתי

  10. שועלן הגיב:

    אם הם "מבקשי מקלט" אז הם קיבלו מקלט, ואף יותר מזה.
    מה הם מתלוננים?

    אהבתי

  11. ziki הגיב:

    ללמוד לחשוב
    כשהשרפירון סוף סוף ילמד אותם לחשוב לא יהיה להם על מה.

    אז אולי עדיף לחסוך את המאמץ?

    אהבתי

  12. אורן הגיב:

    רגע, ידע הוא לא מקור של אושר, ועל מרדנות לא נענשים. נו, היא הוכיחה שבסופלקס המקחלה לא שווה שום דבר. מגיע לה מאה (ולפירון אפס, אי אפשר להתייחס לכל תלמיד כמו לגירסא משופרת של הדנקנרים), או קשקשת בידיעות.
    זו צריכה להיות התשובה (ובטקסט), אבל לנו לא מגיע יותר מגירסת הפלגיאט היאיר לפידית.

    אהבתי

  13. leoded הגיב:

    את השטות הזו אמר אחד מעורכי הדין, והעיתון מפרסם אותה. יאק.

    כל יאק מוצדק, בענק.
    ובמקרה הזה- ברור שמפרסם. החארות יודעים את בהמתם, כמו שכתבת. התארים משרתים את אישוש הפנטזיות של הבהמה הצורכת את העתון.
    כל עוד שאינם ערבים (ברור איזו פנטזיה זה משרת?) יכתבו על מקרה אונס "בני טובים". זה מכר מליוני עותקים, לא ימכור עוד כמה?

    אהבתי

    • ברטה הגיב:

      טוב שלא אומרים "מלח הארץ".

      אהבתי

      • leoded הגיב:

        מלח הארץ זה כשמתים, כמובן.
        בני טובים זה כשפושעים.
        בני תשחורת זה כשצעירים (אבל בני עדות המזרח!)
        בני עוולה זה כשערבים (מחוץ לקו הירוק)

        אהבתי

    • הצועד בנעליו הגיב:

      בני טובים (קרויים גם 'נורמטיבים') – הוריהם יכולים להרשות לעצמם עורכי דין "צמרת" שיציגו אותם כ"מלח הארץ". אז ברור שהם טובים. וגם נורמטיבים. שנאמר: "שום פלפל מלח הארץ טפו טפו טפו".
      ==============================
      הטרול “הצועד בנעליו” שמגיב תגובות מכוערות באתר הארץ לא קשור אלי, ותגובותיו נועדו בכוונה להכפיש ולהשתיק את קולי האמיתי

      אהבתי

  14. Rama הגיב:

    הרהורים לא פופולריים בעקבות מקרה האונס הקבוצתי של הילדה. בשנים האחרונות אנחנו נתונים למסע הסברה שטוען שאין הבדל בין מיניות נשית למיניות גברית. כמו שברטה טוענת למה אישה מינית היא זונה בעוד שגבר הוא דון ז׳ואן? הכל יפה עד שמגיעים למבחן המציאות. במציאות האינטואיציה הנשית שלי אומרת שמדובר בילדה ״נותנת״, אין מה לעשות. נשים כאלה שילמו וישלמו את המחיר. במקום לעודד בנות להיות מיניות מגיל צעיר צריך לידע אותם שבת כזאת נתפסת כזולה והניצול קרוב

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      לא לא, סליחה. רגע.
      מה עם הבנים? מה עניין נותנת?
      מדובר בחבורה של בנים חסרי רגש ומודעות לזולת, בעלי מערכת ערכים מעוותת לעילא, שהשתמשו בילדה כבאירוע חברתי: זה לא היה אקט אינטימי בין אנשים. זה היה בפומבי, עם רבים מהם ביחד, וגו'.
      (אין לי שום דבר נגד מיניות של נערות בוגרות או נגד יחסים שוויוניים בין אנשים שמודעים למעשיהם).

      אהבתי

      • captain beefheart הגיב:

        וידוי אישי: בגיל ההתבגרות אני נחשבתי ל"נותן" בקרב הבנות. נראה לי גם שחלק מהן אף כינו אותי מאחורי הגב "המזרון של השכבה". אבל השנים חלפו ודווקא מהבנים שהיו "בסדר" לא יצא הרבה. ובכל זאת, לפעמים אני מתחרט שהייתי כה קל דעת בגיל צעיר.

        אהבתי

      • V קראת לפוסט שחור ולבן אבל תקעת לאפור כדור בפוני. מהיכרות עם "נוער איכותי" אני חושב שהם סובלים מהעדר חינוך וערכים לצד מחלות מנטליות לא מצחיקות בעליל. הווטסאפ והפייסבוק קשורים באופן מסתורי לחלק מהתחלואים. יכול להיות שרמה צודקת ומדובר בנערה "נותנת" (וזה לא סותר הבהמיות של הבנים) אבל עדיין, בדמגוגיה התקשורתית אסור להגיד את זה. מחזיקים בטאבו לפיו האישה תמיד נדפקת ואף פעם לא דופקת ומדברים על העצמה נשית באותה נשימה. זה מגוחך.

        אהבתי

    • הצועד בנעליו הגיב:

      גוועלד מה יקרה, אם הם יופללו. שירותם הצבאי הקרבי עשוי להיפגע ואנה אנחנו באים!

      ==============================
      הטרול "הצועד בנעליו" שמגיב תגובות מכוערות באתר הארץ לא קשור אלי, ותגובותיו נועדו בכוונה להכפיש ולהשתיק את קולי האמיתי

      אהבתי

  15. חייל זקן הגיב:

    את דעתי על ההבלים שכתבה אתמול הילדה המחוננת מיכל זולר שלא רצתה לעשות מבחן בספרות כבר כתבתי

    V, הילדות המחוננות משתלטות על כל חלקה טובה. הנה, גם אצלך תחת הניק זיקי, הפככה הזולרית את אושיות התרבות אדמו ופול אנקה, לעפר ואפר.

    אהבתי

  16. ברטה הגיב:

    ילדה בת 12 נאנסה, כך על פי החשד, תקופה ממושכת על ילדים בני גילה או מעט גדולים יותר, כולל אונס קבוצתי

    לא יתכן שאיש לא ידע או לא שמע במהלך התקופה הממושכת על האונס והיחסים המיניים . ילדים ( גם מבוגרים)ממהרים לרוץ לספר לחבר'ה, הם לא חסמב"ה. זכור לי מילדותי מקרה דומה באחד מבתי הספר בתל אביב, הסיפור ( היום היה נקרא " ויראלי") היה ידוע ולבסוף הועברה הילדה לבית ספר מרוחק.
    ללא ספק כאז כך במקרה הזה הנערים יצאו "גברים, והילדה "נותנת", לפחות ממה שהתרשמתי מראיונות של עו"דים והורי הילדים. על אף שאינם ברי ענישה אני מקווה שימצאו עונש הולם את המעשים והילדה תזכה לטיפול כי ע"פ הפירסומים היא סובלת מהזנחה.

    .

    אהבתי

כתיבת תגובה