אנטישמים כולכם, טפו

yediot9.1.14isra9.1.14

maariverev8.1.14maariv9.1.14

hamvaser9.1.14haaretz9.1.14

כותרות

חרף בקשת ביהמ"ש המדינה מסתירה למי היא מוכרת נשק (ראשית, הארץ).

"גורמים מדיניים" חושבים ש"התוכנית לנסיגה מהבקעה מגוחכת" (ישר"ה).

שלום עכשיו קורא לפנות את מאחז אש קודש, שכל הבנייה בו היא לא חוקית.

המסתנפליטימהגרימבקשיעבודה

בן דרור ימיני מצא את האחראים למחאת מבקשי המקלט. "מתכון להתאבדות לאומית" היא הכותרת בחצי השני של שער מעריב.

המסתננים אינם עומדים מאחורי המחאה. אלה פעילי הגופים שממומנים מאירופה. הם סיבכו את ישראל במגזר הבדואי. הם מנסים לסבך עכשיו את ישראל במגזר המסתננים. זה לא חשוב שברוב מדינות המערב יש אלף ואחת דרכים להתמודד עם הבעיה, וזה כולל החזרה של ספינות עמוסות, כפי שקרה רק לפני יומיים באוסטרליה.

לפי מה קובע בד"י ש"המסתננים ברובם אינם פליטים"? הרי לוקח חודשים לבדוק כל מקרה. אז מאיפה לו מערכת משומנת שקובעת את העניין בפסקנות שכזו?
אני לא אומרת שהם כן פליטים. אני אומרת שאני לא יודעת.
מה שכן, ההומאניות של בד"י מעוררת את תדהמתי. הקשיבו לרעיון החד פעמי שלו:

המסתננים ראויים לצלם אנוש… יש צורך למצוא את האיזון הנכון בין שמירה על צלם אנוש לבין העידוד לעזיבה מרצון. מכיוון שהם ממילא עובדים, ומכיוון שמתקן השהייה, גם בתפוסה עתידית מלאה, ישאיר למעלה מ-90 אחוז מהם בחוץ, צריך לאפשר להם לפרנס את עצמם. שוק העבודה יכול לקלוט אותם. אבל יש צורך בתוספת קטנה: בין שליש לחצי מהשכר יעבור לקרן מיוחדת, שתעמוד לרשותם ביום העזיבה.

ראיתם מה זה? מותר להם לעבוד כאן. אבל אם הם מרוויחים 4,000 ש' בחודש, צריך לקחת מהם חצי לקרן קטנה. למענם. ברור שלמענם, מה, למעני? איך יתפרנסו בישראל מחצי משכורת, כשגם כך הם על סף, או מעבר, לחרפת רעב ממילא? מה אכפת לבד"י. הוא דואג לצלם אנוש.

מעריב נע בין האג'נדה הלאומנית של בד"י לבין זו ההומאנית של יובל גורן, כתב הרווחה. יום זה מנצח בכותרות הראשיות, יום ההוא.

ובידיעות, בשער: "כתב ידיעות אחרונות הסתנן למסתננים" | דני אדינו אבבה ב"מבט מבפנים". אולי ידיעות רוצה לכפר על אתמול.
אם כי, מסתננים, נו. מצד שני, הבלבלה כה גדולה, עד שקשה לייחס חשיבות לשינויי ההתייחסות של העיתונים, למעט הארץ ששומר על קו אחיד: מהגרים.
כפולת 6-7 מתארת את מאבקי יום אתמול: מגינת לוינסקי לירושלים, ובחזרה לעיר. שום דבר מיוחד, ססמאות. המנהיגים מחלקים הוראות: "אל תדברו על הסכסוך הישראלי-פלסטיני, אל תגידו שבאתם לעבוד פה, אל תדברו על השואה, רק ספרו את הסיפור האישי שלכם, תגידו כל הזמן אנחנו נחזור למדינה שלנו כשהמצב שם ישתפר".
בעמוד הבא יש שני קטעים: חלק מהנאום (והנה המלא) של דויד גרוסמן לאורחים בירושלים: "…אני נבוך ומתבייש… אם ישראל מכניסה בכל שנה עשרות אלפי בני אדם כדי לעבוד כאן, למה שאתם לא תהיו חלק מזה? למה שלא תחיו בלי פחד?…"
בקטע השני מדווח מי עוזרים למטה המאבק:
1. יואל מרשק, לשעבר פעיל למען שחרור גלעד שליט, ועד באחרונה איש אגף המשימות של התנועה הקיבוצית. הוא מגדיר עצמו "קצין המבצעים של מחאת המסתננים".
2. אורית מרום, מנהלת תחום פעילות ציבורית בארגון אס"ף (ארגון סיוע לפליטים). "עזרה בהבנה של המפה הפוליטית ושל המרחב הציבורי… נניח באיזה יום הכנסת עובדת".
3. סיגל אביבי, שרק מלמדת אותם עברית בשנתיים האחרונות.

גם בישר"ה התגייסו "כתבי ישראל היום" לבדוק מי עוזר.
"הכיס השמאלי של המסתננים", הם קוראים לארגון אס"ף, וכמובן, גם שמה של הקרן החדשה לא נפקד.

יו"ר הכנסת אסר על כניסת מנהיגי המחאה למשכן (הארץ).

מיהו אנטישמי (יוסי קליין)?

עם היהדות כבת ערובה, עושה המדינה את המעשים הכי פחות יהודיים בעולם. מי שמוחה הוא אנטישמי. אנטישמיות היא הג'וקר בכל ויכוח, היא הדוז־פואה של כל דיון. אנטישמי הוא מי שאנחנו אומרים שהוא אנטישמי, ויכחיש עד מחר. הוא אומר שיש לו חברים יהודים? שיחפש את החברים שלו. אנטישמי הוא זה שאומר שאסור לגרש את הפליטים, אנטישמי הוא זה שדורש להפריד את הדת מהמדינה, אנטישמי הוא זה שאומר "צריך לקוות שתהליך השלום יצליח", במקום שיגיד "צריך לקוות שתהליך השלום ייכשל".

ניסן צור מדווח במעריב ש"מאות תגובות אנטישמיות הופיעו בימים האחרונים בתקשורת הפולנית בעקבות הידיעות על ההידרדרות במצבו הבריאותי של… אריאל שרון".
צח יוקד מדווח שם (וגם mako) שמיין קאמפף מככב באתרי המכירות המקוונים.

פר-סו-מות

הבנתי שמתחוללת מלחמת עולם נגד הקמפיין נגד השמנת ילדים. תרשו לי לא להשתתף בו, עייפתי זמנית ממאבקים בקמפיינים. רק גמרתי עם "תשמרי על הכוס שלך" ופתאום הילדים האלו? ראיתי בתחילת השבוע שלטון חוצות עם הילדה השמנה (שרואים לה רק חצי פרצוף) והתחלחלתי מההורים שאישרו את השתתפותה בקמפיין, אך לא יספתי. לא הסתובבתי בכבישים מאז, ונגרע מאישוניי האירוע. אז נהלו את המלחמה הזו בלעדיי.
דווקא המודעה עם "הקו שייקח אותך למגרש הספורט בהדר יוסף" נחמדה.
לפני שנה גם ארה"ביה זעפה על קמפיין דומה.

משתכשכים בביצה

נראה לי שלפתוח את היום במילים "עלובי החיים מרחוב מוזס" זה לא מבשר טובות.
אבל מה לעשות שאלו המילים הראשונות שקראתי בבואי לכתוב את הפוסט הזה? בימים שאני משכימה במיוחד, והעיתונים האחרים עוד לא מגיעים אני נכנסת דבר ראשון לניוזלטר של ישר"ה. וכך אלו המילים הראשונות שנתקלתי בהן הבוקר, המככבות גם בשער העיתון תחת המדור אימפריית הרשע של נוני מוזס (וכל ע' 13).
מה טוען גונן גינת?
שידיעות אוסר על אנשיו לקחת חלק באירועים בהם משתתפים אנשי ישר"ה. וכך, כשכתב ידיעות אורי קופר הגיע אמש לאולפן עושים סדר וגילה שם את דניאל רוט מישר"ה הסביר שלא יוכל להופיע לידה. לרוט נמאס אחרי נסיונות פישור אומללים, והיא עזבה את האולפן. קופר רץ אחריה והתנצל שאצלם מפטרים על דברים כאלו.
אם הכל אמת, זהו סיפור באמת מטורף, ומינוס מאה נקודות לידיעות.

נכון לפני מה ימים דיווחתי שלינור אברג'יל מספרת על האונס כל מה שעוד לא סיפרה בחמש השנים האחרונות בהן לא הפסיקה לספר, כפי שהבטיח ידיעות?
shishabat10.1.14
אז הנה מתברר שגם לישר"ה עושה עליה כתבה. מאחר שבשער לא כתוב "ראיון" אני משערת שהכתבה היא רק ציטוטים מהסרט, אף שתמונה של אברג'יל מכסה את השער.

שוטר יס"מ תקף את כתב גל"צ יאיר שרקי.

אין עורכים בבית

לחם עבודה

כמה מרוויחים צלמי פרילנס בתקשורת? אתם, העוד לא צלמים, אל תחשבו בכלל על הסבה מקצועית.

שרון מולדאבי בתוכנית רדיו חדשה ב-88FM, שחייה לילית.

צרות בכותרות

סליחה שלא נדרשתי לכותרת המטופשת הזאת לפני שלושה ימים, שאז נולדה.
dani

רני רהב

עברתי לשלב השעמום מהיחצ"ן מלך הפייסבוק והתוכניות שבהן הוא שופט (לא יודעת במה אפילו). אני רק חושבת על עשרות מאמרי המערכת שידברו בגנותו ותוקפת אותי חולשת המוח.
אבל אם יש את נפשכם לקרוא את העומדים בשער מטיפים נגד הרהביזם, הנה דגימה. תומר ברנד, מעריב.
בינתיים ר"ר מנסה למזער נזקים ומשגר מכתב לשרון שפורר, אותו הוא מפרסם כמובן בעמוד הפייסבוק שלו. שלא תחשבו שפרצתי ללשכתו.
מעניין מי יועץ התקשורת שלו.

רר

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

האתר החדש של NYT.

לוגוגל: יומולדת 141 לביאליק.
haim-nachman-bialiks-141st-birthday-born-1873-5338700787482624-hp

אחרי שעסקנו אתמול בסיינפלד, חיים הנדוורקר הלך לבדוק מה שלום הסופ נאצי. האמת, לא משהו. בקושי יש סופ. נאצי אין בכלל.

לפני פיזור

יונת השלום מוסרת לכם ד"ש. אין קץ לתמימות.
תזכורת: מוריי ורבותיי, מחר יום חופשה. רק מזכירה.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

59 תגובות על אנטישמים כולכם, טפו

  1. עו"ד הגיב:

    הדברים מתחילים לצאת משליטה, וצריך מבוגר אחראי שיחזיר את הג'ונגל לווילה. הויכוח הזה מזכיר לי את הויכוח בין הקאנוניסטים לניקוניסטים. לכל אחד העדפות משלו, שום דבר אובייקטיבי. יש הנשבעים בכל היקר להם שהצבעים בניקון חיים יותר. אני מצלם בקאנון ולא מוצא שום הבדל משמעותי, חוץ מזה שהעדשות של ניקון יותר יקרות בממוצע. אז מה יותר טוב קוקה קולה או פפסי? בנוגע לפנדר וגיבסון זה אותו סיפור. אני ניגנתי על פנדר סטרטוקאסטר ועל הגיבסון SG ופעם גם על הלס פול: לגיבסון יש צליל יותר חם, פחות חד מהפנדר. אישית, אני יותר אוהב את הגיבסון. כאמור הצליל חם יותר, ואני אוהב את המהגוני הכהה של הגיבסון. אבל עם יד על הלב – שני יצרנים מעולים, כל גיטרה מלמיליאן. ועוד משהו, שני היצרנים האלה הם מפורסמים ביותר, יש עוד הרבה גיטרות מעולות עם פחות יחסי ציבור. למשל Paul Reed Smith.

    אהבתי

    • captain beefheart הגיב:

      ברור שגיבסון ופנדר שתיהן יפהפיות, מלכות העולם, חתלתולות מין עסיסיות וכבודן בת מלך פנימה והחוצה. העובדה שבשנים האחרונות אני מאוהב יותר בסוג אחד (נוטוף, גם רכשתי כזו) לא גורעת מזה. הגדול שלי, למשל, בז לי באוחזו את הסטראט שקניתי לו לברמיצווה. יש לו חבר עם איבאנז והוא מתחיל לדבר על טלקאסטר. אין מריבות – כל המרבה הרי זה משובח.

      אהבתי

      • עו"ד הגיב:

        מה? קנית לו פנדר מקורית בגיל 13?! מה עם התיאוריה של להתחיל מפועל יצור לפני שהוא שם את העכוז כל כס המנכ"ל? לי ההורים קנו חיקוי של SG וזה נחשב לסנסציה רצינית בשכונה, אחלה גיטרה. יש לי אותה עד היום.

        אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      למרבה הצער הזיקים של העולם לא יבינו על מה אתה מדבר. אלה מביניהם שלא יתעקשו על מוסיקה אלקטרונית ינגנו בקרוב על גיטרה מודפסת.

      אהבתי

  2. חייל זקן הגיב:

    עזוב אותך מלואי וג'ירוקופטר. היום יומולדת 60 לסטראטוקסטר של ליאו. מקווה שהזיקים לא יחשיבו אותה לחד-מיתר.

    אהבתי

  3. captain beefheart הגיב:

    ג'רי ולואי בפיאט – דקה 1:30 בערך רואים צל של ג'יירוקופטר על הכביש. משמע – מצולם מאותם אייפונים מעופפים חדשים. נחמד.

    אהבתי

  4. ziki הגיב:

    ההתנצלות
    אני תמיד מקנא באנשים חסרי בושה.
    החל באלו שיושבים באמצע השורה ומגיעים דקה אחרי שהמופע מתחיל וכלה באלו שכותבים מכתבי הסבר דלוחים לאחר שנחשפו במצבם הטבעי.

    אהבתי

  5. מרווין הגיב:

    אז בעקבות הידיעות על ההידרדרות במצבו הבריאותי של אריאל שרון הופיעו בתקשורת הפולנית מאות תגובות לפיהן צריך לקוות שתהליך השלום יצליח?

    אהבתי

  6. לתקשורת ובדיונים בכנסת דיקלמו מאחזי העיניים את מחויבותה של ישראל לאמנת הפליטים והתנגדו להחזירם למצרים בכל תוקף (לפני הגדר). בנוסף העלימו מהמחוקק והציבור את העובדה שמצרים עצמה היא מדינת מקלט המוכרת על ידי נציבות הפליטים של האו"ם. כידוע ערבים לא מטפלים בפליטים. לגזענות השמאלנית אין מתחרים.

    אהבתי

  7. nirit הגיב:

    הסרטון על "כתב פוקס" – זיוף. מתיחה. מיקס של קטעים ועבודה בעיניים. לא היה מקרה כזה בפוקס. הנה ההסבר.

    אהבתי

  8. boas הגיב:

    ניסן צור מדווח במעריב ש”מאות תגובות אנטישמיות הופיעו בימים האחרונים בתקשורת הפולנית בעקבות הידיעות על ההידרדרות במצבו הבריאותי של… אריאל שרון“.

    אוהבים להשמיץ את הפולנים באנטישמיות, כדאי לקרא את ההיסטוריה של פולין כדי להבין למה יש בין הפולנים ליהודי פולין דם רע. להוציא את החלק הכלכלי היהודים בפולין בין המלחמות התנגדו לעצמאות פולין והיוו גורם לא נאמן במאבקי פולין. למה אפילו הארץ לא נותן לקורא הישראלי את התמונה המלאה?

    אהבתי

    • איזה יופי. כמה משמח לקרוא יהודים שמסבירים סיבות לאנטישמיות ובטוחים שמדובר בהפגנת ידענות. מציע שתעבור שלב ותצטרף לגאונים מ- BDS, אני בעד, באמת. בלי אנטישמיות איך נקים את מדינת יהודה?

      אהבתי

      • boas הגיב:

        אתה כלוחם נגד מחנה הנאורים והקרן החדשה צריך לדעת שהתופעות המושרשות האלה לא החלו מהיום ולא רק בארץ. 10% מאוכלוסית פולין בין המלחמות היו יהודים. רבים מהם מאותו טיפוס שממרר את חייך כאן. אז מה ההבדל? הפולנים הם לאומנים ופטריוטים והיהודים ששלטו בתקשורת -אתה מקבל את התמונה.

        לא רק היהודים לא שכחו ולא סלחו גם הפולנים.

        אהבתי

    • הינשוף של מינרווה הגיב:

      כדאי לקרא את ההיסטוריה של פולין כדי להבין למה יש בין הפולנים ליהודי פולין דם רע. להוציא את החלק הכלכלי היהודים בפולין בין המלחמות התנגדו לעצמאות פולין והיוו גורם לא נאמן במאבקי פולין. למה אפילו הארץ לא נותן לקורא הישראלי את התמונה המלאה?

      וזו אמורה להיות התמונה השלמה?! חסרה חוליה בפאזל שלך:

      "היהודים הם כמו מקקים", הסבירה אחת הגולשות, "כולם רוצים לחסל אותם, אבל זה לא קל. כאשר מקקים מסתובבים בתוך הבית הם גורמים ללכלוך ולבלגן, ולכן כל מדינה צריכה לעשות משהו עם הטינופת הזו.

      התמונה המקיפה באמת היא אפוא זו:
      אוהבים להשמיץ את הפולנים באנטישמיות, אבל כדאי לזכור שהיהודים הם ג'וקים.

      אהבתי

    • JewBoy הגיב:

      אין בעיה.
      אתה תשאר פה, אני אלך להז**ן

      אהבתי

  9. boas הגיב:

    המסתננים אינם עומדים מאחורי המחאה. אלה פעילי הגופים שממומנים מאירופה. הם סיבכו את ישראל במגזר הבדואי. הם מנסים לסבך עכשיו את ישראל במגזר המסתננים.

    זה שבן דרור ימיני (בן דרור ימיני!) אומר את זה זה לא אומר שזה נכון.

    אהבתי

    • אם אתה יודע לארגן 20,000 מפגינים ללא מטה ותקציב הייתי מעריץ שלך. בינתיים, תסביר את זה עד שאסיים עם הכלים. ברטה שרפה את הסיר עם הרגל של המתנחל.

      אהבתי

      • anima הגיב:

        מה זה משנה אלו ארגונים עומדים מאחורי המחאה. מדינת ישראל מתעללת בהם ומפקירה אותם ומישהו צריך לעזור להם. בכל מקרה לא נראה שהמחאה תשיג את מטרותיה. ממשלת ישראל לא רק שמתעלמת בהפגנתיות מהמחאה, אלא הקולות הבודדים הנשמעים מכיוון הממשלה ממשיכים בקו הנוקשה, בהסתה ובתוכניות לטיהור הארץ.

        אהבתי

        • אני מבין שאת מכינה אליבי להתלקחות ספונטנית של אלימות פליטית. נבון, אך שקוף. הארגונים שעומדים מאחורי המחאה מבצעים אג'נדה זרה במימון זר. זה נראה לך דמוקרטי, אני יודע. עבור רוב האנשים זה קטע מסריח.
          אין לי שום בעיה עם סגירת מימון פוליטי לכל הצדדים. אם משחקים בדמוקרטיה תכבדו את החוקים והעקרונות. זה הכל.

          אהבתי

  10. ברטה הגיב:

    לי הייתה תחפושת דו צדדית. סיני וקוזק. פרקטי. לבן זה לא פרקטי.

    אהבתי

כתיבת תגובה