שלוש, שולה

isra27.3.14yed27.3.14

haaretz27.3.14hamvaser27.3.14

הכותרות

נשק יום הדין של שולה זקן: קלטת בה אולמרט משכנע אותה לא לחתום על עסקת טיעון (ישר"ה).
דן מרגלית חוזר, כאילו פסו דימויים ומטאפורות מהארץ, על "העורב השחור" מאתמול (ומוסיף: "קש רטוב". מה?). למה?
בישר"ה מדבקה צהובה בשער: "החשד: שיבוש".
בידיעות מאוד משתדלים לכתוב הכל, אבל בהיסוס ובהצטנעות, כאילו לא היה זה העיתון שזורק הכל לפנים במקרים אחרים. פתאום נוהגים שם בנועם הליכות: "התפתחות דרמטית"; "ההקלטות של שולה זקן", "הערכה: אולמרט יוזמן לחקירה בחשד לשיבוש הליכים"; "פרקליטיו: שקרים".
בכפולת 2-3 בידיעות מובא חלק מסטטוס שפרסם נדב זקן, בן השולה, ב-9 במרץ:

מיסטר א.א, רחשי הקלחת שאתה מפיץ והתגובות הלקוניות שלך הגיעו אליי ויש לי כמה דברים להגיד בנושא: 1. אני שומע את חרדתך בדבר ניסיון ל'הטיית משפט', ואני רוצה לשאול אותך מה מחריד יותר, 'הטיית משפט' או 'הדחת עד' (לכאורה)? מה חשוב יותר, שמירה על סדר דין הפלילי או גילוי האמת? 2. שאתה אומר 'אסופת שקרים מרושעים' למה אתה מתכוון? הרי, חלילה וחס אינך מתכוון לשקרייך שלך – שכן, אתה צדיק בסדום! אז בוא נבהיר דבר אחד – עד היום אימא לא דיברה נגדך (Understatement), היא החליטה לעשות כן כי לא הותרת לה ברירה, שכן הפלת עלייה את כל עוונותיך שלך! מבלי למצמץ! למרות זאת, גם אז, היא דיברה רק על אותם הדברים שאתה עצמך האשמת אותה! ועכשיו שאלה נוספת לי אלייך- אתה באמת רוצה שהיא תגיד את כ-ל האמת? הכל כולל הכל? אתה יודע שטעית, ושעכשיו היא לא מסכימה יותר לשתוק! (אפשר להאשים אותה?) הגיעו מים עד נפש!!!! אני עוד זוכר את הביקור שלך אצלנו בבית ואת שיחת הטלפון שלנו- שעליהם עוד לא דיברנו (חבל…) מוכן להזכיר לך אותם אם שכחת! אני חייב להדגיש: כי אני לא מאיים עלייך, חלילה וחס- קטונתי! אני רק מבקש להסב את תשומת ליבך לכך שזה כבר נשמע פאתטי, מה כולם אשמים ורק אתה לא?! כולם מפחדים מאימת הדין ונתונים ללחצים רבים ורק אתה קר רוח?! אתה יודע מה…. אני זורם איתך, אתה יכול להיות כל מה שתרצה אבל בחיים לא תהיה ג-ב-ר! גם לא צדיק, או האדם שחשבתי שאתה – אתה רחוק משם!!

השאלות והתשובות של טובה צימוקי (ע' 3) מנסות אף הן להיות ניטרליות וענייניות לחלוטין.

כותרת ב-ynet: "אנשי אולמרט על הקלטת: עוד כזבים של זקן". חה.
ו"מקורבים" מדברים ארוכות:

אין שקר ואין המצאה ששולה זקן לא בוחלת בהם, בניסיון למלט עצמה מאימת הדין. זקן קיבלה כספי שוחד בסך מאות אלפי שקלים, ששימשו אותה לכיסוי משכנתה, קניית תכשיטים, ריהוט לביתה ואפילו לחסכונות ילדיה – והכל ללא ידיעת מר אולמרט. היא גם הודתה בכך. בניסיון של הרגע האחרון להציל את עצמה, מטילה זקן עוד סיפור כזב למערכה, בפעם המי יודע כמה, לאחר שכל הסיפורים האחרים שלה נמצאו ראויים לפח. גם לסיפור החדש אין ידיים ואין רגליים והוא יופרך על נקלה. לאחר שייוודעו העובדות לאשורן יהיה ברור גם לזקן שאפשר לעבוד על חלק ממערכות האכיפה חלק מהזמן – אבל אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן. אולמרט לא שיבש הליכי משפט, ולא גרם לשולה לומר דבר זה או אחר או לנקוט בצעד כזה או אחר – והדברים יוכחו בצורה הברורה ביותר.

הארץ: "ערב הכרעת הדין: זקן מסרה למשטרה הקלטות מפלילות לכאורה של אולמרט".

אמיר אורן אתמול על חקירתו העתידית של אולמרט.

סילבן שלום

מ', המתלוננת נגד שלום, הגישה אתמול תלונה ביחידה הארצית לחקירות הונאה על כך שפרטיה כמתלוננת וכנפגעת עבירה הודלפו לציבור הרחב.

מתי זה קרה? איך? מישהו יודע?
בישר"ה היא טוענת שהוכשלה בבדיקת הפוליגרף.

ספינת הנשק

למי היו מיועדים הטילים שישראל לכדה בקול תרועה בתחילת החודש? ברויטרס נכתב שלשום שכנראה למצריים ולא לרצועת עזה (פולואו באינתיפאדה האלקטרונית), כמו שהתגאו פה הבטחוניסטים שלנו.

An Israeli military officer who took part in planning the naval interdiction told Reuters that, in the month before it happened, "not once did I hear anyone mention anything other than Gaza as the end-point for these weapons"
A U.S. official said Washington had confirmed the Syrian and Iranian provenance of the rockets and believed they were to have been used against Israel. But half of U.S. intelligence analysts thought Sinai, not Gaza, was the destination, the official said.
"You look at those things and it's obvious they couldn't have been slipped into Gaza," the official said, adding that the
M302s were not designed to be disassembled for easier smuggling.

הידיעה התפרסמה אתמול גם בידיעות, ע' 31, בין מודעות אבל לדיווח על הופעה של להקת פורינר ביזראל.
אפשר לבוז לידיעות על שפרסמו אותה בקטנטנה, ואפשר לומר גם שזה העיתון המודפס היחיד שפרסם אותה.
ובוואלה, מאקו, ynet שלשום.
עזה

על האופוריה המקומית ועל הפשיטה בשידור חי כתבו בישראל בביקורתיות יגאל סרנה (עם תגובה של אלדד בק, של חיים שיין), אורי משגב, גדעון לוי ועוד. ביש"רה רתח דרור אידר מזעם.

אחת משש יצואניות הנשק הגדולות בעולם (ישראל) לכדה השבוע (פיראטית) לקול תשואות עצמה באמצעות מאות לוחמים ספינת מלט ונשק קטנה של יצואנית אחרת (איראן) שנשאה נשק (לסודן) או לשכנה הזעירה (עזה). תארו לכם פיראטים סודנים מטפסים על אחת מעשרות אוניות המכולה הנושאות טילים ישראליים או אמריקאיים מפה או לפה. ימים מביכים ללוחמי הדממה.

בת 13

אוי, בדיוק מה שכתבתי אתמול.

נשים

מה קורה לתקשורת המטורללת, העוסקת ממושכות בגילוח בתי השחי של נשים? כמה משועממת היא צריכה להיות? איך ייתכן שבתוכנית בוקר מזמנים בלתי מגולחת לאולפן (שסיפורה כלל לא חדש, והתפרסם כבר לפני לפחות שנה וחצי), והיא מרימה את ידיה בגאווה כאילו הייתה אטלס הנושא את כדור הארץ על שכמו?
כמה תלושה יכולה להיות המגישה המספרת שהשיער גורם לריח רע, כשבנזוגה להגשה צריך להסביר לה שלגברים אין שום בעיה אם הם מטפלים בעצמם?
ולמה גבר צריך לכתוב טור דעה בהארץ בנושא עלבלב זה?

בין פוטושופ למציאות. כל אישה והצלוליט שלה (Strong Mind).
עדכון: הכתבה הוסרה מהאתר, אבל אם תחפשו את התמונות לפי כתובת הקישור תגיעו אליהן איכשהו. בינתיים.
גברים? זה לא.

בצבא נורווגיה החליטו על מגורים משותפים של חיילים וחיילות כדי למנוע הטרדה מינית.

תמר ג'ינלי, תלמידת תיכון מאשדוד היא כלת חידון התנ"ך של ישראל, וגם זכתה שלוש פעמים באליפות ישראל בשחמט. למה איתמר כליפא, הנער שהוא החתן, לא מוזכר בידיעות?

שוויון

הצעת חוק חדשה: פגועי נפש יוכלו להתאשפז במקום בו הם חפצים.

קצה האצבעות

ידיעות (7 ימים) יפרסם מחר תחקיר של שחר גינוסר על דו"ח ביקורת על טיפול בחיילים שנקלעו למצוקה נפשית, שחשף כשלים, ונגנז בהוראת מבקר מערכת הביטחון.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=480513776fff4410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=86806603e7478110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=9f0513776fff4410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

הבלוגר חיים שאולזון (הכתבה המלאה), המטלטל את העולם החרדי עם הבלוג בעולמם של חרדים, העוסק בכל הבלגנאז' שבחצרות האפלות, הכחיש כל השנים שהוא מקבל כסף תמורת פוסטים מוזמנים שהוא מפרסם. בחדשות ערוץ 2 שודרה אמש כתבה המתעדת אותו סופר את הכסף שאין. גם לאחר פנייה נוספת מ-2 המשיך להכחיש שקיבל ולו דולר אחד.
וזה ההסבר שלו בבלוג.
shaulzon

yy

האם נחשפתם לאתר "כל האמת על יואב יצחק" שעלה באחרונה?
האתר מתאר דרכים מעניינות למדי באמצעותן מרוויח לכאורה יצחק את לחמו מ-News1.
תקציר כל עלילות יצחק, משה בובליל בעל קלאב הוטל והכסף שהוא אולי מקבל פורסמו באוקטובר 2013 במארקר.
יואב יצחק מוסיף, 28.5.14:

נכון היה אם היית מציינת שמדובר ב"אתר" נעדר זהות ובעלים. בגורמים שמסתתרים מאחורי שרתים בחו"ל, שיכולים לכתוב מה שהם רוצים במחשבה שלא יצליחו להיפרע מהם באמצעות בתי משפט.

בישר"ה נגנז ראיון עם איילת שקד בשל לחצים לא ברורים (בבלוג של ישי פרידמן ובבשבע).

אבל האירוע הכי חשוב היה אתמול בטוויטר והשתתף בו יו לורי.

hugh

יש עורכים בבית?

ספיצ'לס.

778
(ynet, תודה לחב"ה).
עדכון: המשפט הוסר.

לפני פיזור

אני מבינה שרק אני מתלהבת מהפרויקט של אלן פרסונס. אוקיי, לא תקבלו יותר טעימות מטעמי המוזיקלי שאין שני לו.
ובמעבר חד לשעון הקיץ שמתחיל הלילה בשתיים. או אז עליכם להעביר את המחוג לשלוש.
מחוג, מי ישמע. כמה מכם עדיין עונדים שעון יד (אני אני אני!).

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

90 תגובות על שלוש, שולה

  1. שועלן הגיב:

    ספיקיניג אוף שועלים מאלזיים, אני מבין שערוץ 10 העלה את הפרומו הזה כעת כפרובוקציה בשביל לייצר הייפ סביב החיקוי החדש שלו להישרדות.

    אהבתי

  2. שועלן הגיב:

    מישהי, אורן וכל שאר הבנות שהאדימו אותי, מסתבר שההגות שלי היתה פמיניסטית-מרקסיסטית. תתנצלו.

    אהבתי

    • מישהי הגיב:

      אלימות, מחלות ונידוי. לפחות בעולם האמיתי, בניגוד לעולם של שועלנית.

      אהבתי

    • אורן הגיב:

      אני מתנצל שגרמתי לך להברקה בהצטיינות של לצרף אותי לבנות. פגשתי פמינסטיות רדיקליות, עבדתי עם פמינסטיות רדיקליות, ומעולם לא שמעתי אותן מתלוננות על אדומים. נראה לי שההגות שלך עדיין קפטנית סולידית.
      לעצם העניין התפיסה הזאת לצד המנוגדת לה נשמעות בקרב פמינסטיות. לשיטתי תאוריה ביקורתית אינה התאוריה הכללית בפיזיקה שמעמידה את כל סוגי הניצול על ציר אחד.

      אהבתי

  3. עומר מן הגיב:

    בתקשורת הכללית והכלכלית גילו היום את האייטם שהתקשורת החרדית חשפה וחגגה עליו אתמול (נענע10, גלובס, דהמארקר, מאקו):

    לפני כשנה ח"כ אייכלר הציע הצעת חוק לפטור מע"מ על דירות לזוגות צעירים. הממשלה התנגדה, וסגנו של לפיד, מיקי לוי, נימק את ההתנגדות בנאום מושקע בכנסת, שכולל את כל מה שאומרים המתנגדים להצעת לפיד הנוכחית.

    אהבתי

  4. חייל זקן הגיב:

    V, הצעה לסקריר ריח הליזול (סיכום עידן)
    1. ראש הממשלה אולמרט
    2. ראש המטה הכללי אשכנזי
    3. הרב הראשי מצגר

    אהבתי

  5. שועלן הגיב:

    מגיע לדליה ו"ר להדליק משואה השנה לכבוד זה שהיא גרמה לדב חנין להגיש הצעת חוק שמטרתה לגרום לתחרות בין מוסדות ציבוריים על-מנת להביא לשיפור השירות לאזרח.
    אם תצליח לגרום לו להפריט את המוסדות, זה כבר פרס נובל.

    אהבתי

  6. שועלן הגיב:

    הנשים עם הצלוליט בינתיים כאן.
    התחמנים בהתחלה שמו דף 404, וכעת עושים רידרקט אוטומטי לרשימה אחרת בכלל.

    אהבתי

  7. captain beefheart הגיב:

    778 זה הדבר הכי מצחיק הכי מפגר שנתקלתי בו באחרונה 🙂 רעיון להמשך: "202 הוא שמו של גדוד צנחנים ידוע, אבל זהו גם מספר הפעמים שבהן הקיא השבוע מ', חולה סרטן מהצפון…"

    כשלעצמי אני מחבב את אלן פרסונס, אבל את עלילות לנור הנאווה אני אוהב יותר בגירסה הסימפסונית (מתוך אחד מפרקי ה"בית עץ של זוועות")

    אהבתי

  8. לירון הגיב:

    ראשית, כתיבה מדוייקת הייתה מציינת לארגוני הטרור שבסיני, ולא סתם למצרים, כי זה לא יועד לצבא.

    בכתבה מדובר על כך שכחצי מהאנליסטים חושבים שהטילים יועדו לסיני אך המרגמות לעזה. אז קודם כל אולי חצי. זה מה שנקרא דיווח מוטה. מעבר לזה, מבלי להיות חייל זקן או אנליסט בשקל. האירנים והסורים שנלחמים עד זוב דם מול אל קעידה בסוריה (וכסף), שולחים טילים לאל קעידה בסיני. וואלה, הגיוני. ולא רק זה, יש גם הנחיות מדויקות, נא לא לגעת במרגמות.

    אני בכלל לא מבין על מה השמחה. נניח שהטילים יועדו לסיני, הלוא המטרה הייתה להראות כיצד אירן משטה בעולם, וממשיכה לייצא טרור.

    ולנושא קצת שונה, "ישראל היום" לא עיתון כידוע. אבל איכשהו, מסתבר, שהיה במקום הנכון בשתי פרשיות השחיתות האחרונות (אשכנזי את אולמרט) שהאתרוגייה מרחוב מוזס ניסתה בכל כוחה להטות. וגם קונטרה מדינית לא רעה לביטאון מרחוב שוקן (במאמר מוסגר, בהקשר לנושא הקודם, מי שמוכן לשלם למשגב ולוי שיפרשנו לו את המציאות, יש לו מזל שנולד לאבא עשיר).
    שורה תחתונה, זו נבלה וזו טרפה, כל השלושה דרעק, אבל ברור לי שצריך את שלושתם. הצעת החוק האד הוקית נגד "ישראל היום" היא ביזיון.

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      כה כותב משגב כעת:

      מקורבה החובב פילוסופיה, יובל שטייניץ

      הבנת? בנאדם שכתב שעשה שלושה תארים בהצטיינות בפילוסופיה וכתב ארבעה ספרים בנושא הוא חובב.
      לא כולם מקצוענים בתחומם כמו משגב.

      אהבתי

  9. שועלן הגיב:

    לא הבנתי על מה ולמה את חוזרת שוב על דברי ההבל של סרנה.
    זה באמת משנה אם הטילים שהוברחו במסווה של אוניית סחר אזרחית יועדו לארגוני טרור בעזה או בסיני?
    בכל מקרה הכתובת הסופית שלהם היא ישראל.
    והערה ל"מומחים" האמריקאים – אל תזלזלו במנהרות שבין סיני לעזה.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      האמריקאים מעדיפים את אילת על אשקלון/אשדוד

      אהבתי

    • האמיר הגיב:

      ואם כבר הבאת שוב את דברי ההבל, הנה שוב התגובה שלי:

      השאלה אינה "למי יש יותר גדול" (בייצוא נשק) אלא מי עושה את זה באופן חוקי ומי מפר את החוק. מועצת הביטחון של האו"ם הטילה אמברגו מוחלט על ייצוא נשק מאיראן, כך שייצוא נשק ממדינה זו, ולא משנה באיזו כמות ולמי, הוא בלתי חוקי. על ישראל לא הוטלו שום סנקציות או הגבלות כלשהן. לכן העובדה שישראל מייצאת הרבה יותר נשק מאיראן חסרת משמעות. באותה מידה אפשר לטעון שהשוטרים שעצרו פושע במהלך שוד מזויין גרועים ממנו כיוון שהיו להם יותר כלי נשק מאשר לשודד. רק שכלי הנשק שלהם והשימוש בהם חוקיים ואילו שלו – לא.

      גם את תפיסת ספינת הנשק אי אפשר להשוות לפירטיות תוצרת סומליה ומאותה סיבה: האחת חוקית והשניה לא. ישראל מטילה מצור ימי על רצועת עזה במטרה למנוע כניסת נשק לאזור. מצור ימי הוא פרקטיקה מקובלת בחוק הימי הבינלאומי, כפי שלמדנו ממקרה המאווי מרמרה, ומותר למדינה שמטילה מצור ימי לעצור ולחפש בכל ספינה שיש לה יסוד לחשד שמטרתה לפרוץ את המצור, גם אם זה נעשה במים בינלאומיים. פירטיות, לעומת זאת, אינה חוקית לפי החוק הימי.

      אהבתי

  10. חייל זקן הגיב:

    אוקיי, לא תקבלו יותר טעימות מטעמי המוזיקלי שאין שני לו.

    האם זו הסיבה שלא דיווחת על נטישת מחלבת הקולדפליי על ידי גבינת הפלטרו?

    אהבתי

  11. ברטה הגיב:

    כורח מציאות- הזעה, ריח
    אידיאולוגיה- פמיניסטיות נגד הסרת שיער.

    אהבתי

    • תומר הגיב:

      לא זה לא מדויק, לפי התחביר של reader, כורח המציאות והאידיאולוגיה שניהם אמורים לגרום לאותה התופעה, דהיינו אם הכורח הוא הריח (ואתמהה – האם גברים מזיעים פחות?), האידיאולוגיה מצדדת גם היא בהורדת השיער.

      אהבתי

      • velvet הגיב:

        ואו: האם גברים מצחינים יותר?
        לא.
        נוהל נשים ונוהל גברים בענייני הגיינה באזור זה – זהה.

        אהבתי

        • ברטה הגיב:

          גברים שיאני הסרת שיער לא בבית השחי אלא באזורי גב -חזה – בטן. לא רוצים להיות בבונים.

          אהבתי

          • שועלן הגיב:

            אם גברים עם שיער בגב = בבונים, מה זה נשים עם שיער בבית השחי?
            מה שגורם לי לחשוב – לאיזה עוד חיה יש שיער בולט בבית השחי.

            אהבתי

          • תומר הגיב:

            גם אם נתעלם מכך שאפילו על פי הלינק שצירפת, גברים הם רק כמעט חצי ממסירי השיער בישראל, יש הבדל בין הדברים. המאמר מתיחס להורדת שיער פרמננטית שהיא נחלתו של מיעוט, הסרת שיער בשיטות שונות מבית השחי, הרגלים והמפשעה היא פעולה שרוב הנשים עושות, רוב גדול אפילו (לא יודע אם גם ערביות וחרדיות).

            אהבתי

            • ברטה הגיב:

              כן, נתון המעל חצי נשאר מלינק שמחקתי אחר שהתברר כמסחרי , ובטעות לא שיניתי את הניסוח.

              אהבתי

              • ברטה הגיב:

                אין הורדת שיער פרמננטית.אלה מעשיות של המכונים .

                אהבתי

                • תומר הגיב:

                  זו שאלה טכנית לא מעניינת.
                  מה שחשוב הוא מה המטרה של אלו הפונים לטיפול.

                  ושוב – מיעוט כלשהו מבקש הסרת שיער פרמננטי, מיעוט זה מתחלק איכשהו בין גברים ונשים.
                  כשעסקינן בהסרת שיער גוף כחלק מתהליך טיפוח שגרתי, בערך 100% מהנשים עושות זאת (וגם נטייתך האסתטית היא כזו כמסתבר) בעוד מבין הגברים אולי מיעוט זניח עוסק בכך ואולי גם זה לא.

                  אהבתי

                  • ברטה הגיב:

                    בהקהילה ההומואית רובם מסירים את שיער הגוף . וכן מגזר מסוים בלי לפרט.
                    נשים מטיבן מקפידות יותר על אסתטיקה.

                    אהבתי

                    • תומר הגיב:

                      ???

                      אהבתי

                    • ברטה הגיב:

                      מה השאלה , תומר.

                      אהבתי

                    • תומר הגיב:

                      את מקפידה לא להתיחס למה שכתבתי, מדובר בשתי פעילויות שונות בתכלית זו מזו: (אשליה של) הסרה פרמננטית לעומת טיפוח שגרתי.
                      האחד הוא נחלתו של מיעוט אולי מבוטל המחולק חצי בחצי פלוס מינוס בין המינים בעוד השני נעשה על ידי רוב מכריע של מין אחד לעומת מיעט מבוטל אצל השני.

                      בכל מקרה בין "הרוב בקהילה ההומואית" (בהנחה שיש לך נתונים קשיחים) לבין "גברים שיאני הסרת שיער" כפי שכתבת, פעורה תהום.

                      אהבתי

                    • ברטה הגיב:

                      רשמתי לעצמי להביא נתונים קשיחים.

                      אהבתי

                    • תומר הגיב:

                      ושוב העדפת לא להתיחס

                      אהבתי

                    • אורן הגיב:

                      החזרה על סימני פיסוק היא מקבילת הכתב לשערות הקופצות מהאף. כן???

                      אהבתי

                    • שועלן הגיב:

                      צדיקה.
                      שמה דולרים עם ברכה של הרבה לבן זכר.

                      אהבתי

                  • אורן הגיב:

                    בנושאי תרבות/טבע/מגדר והשפעתם על תפיסת הגוף שועלן צודק, 95 אחוז מבני האדם הם טמבלים בעלי אוסף דעות קדומות שגויות.
                    רוב הגברים נאבקים בשיער יותר מנשים (שיער פנים).
                    הזריקה לדיון של " פמינסטיות שלא מגלחות" או "הומואים שמגלחים" זה הדוגמאות המקובלות לרמת הדיון.

                    אהבתי

                  • ברטה הגיב:

                    הדיון-אורן- מתחיל להזכיר משהו אחר שבוקע מהאף. היום עוד שעיר, תמשיכו בלעדי.

                    אהבתי

  12. reader הגיב:

    מה שמצחיק בעיקר בסיפור שיער בתי השחי הוא שכרגיל לא היה מדובר באידיאולוגיה אלא בכורח המציאות, והאידיאולוגיה הגיעה אחר כך.

    כמו בחלק נכבד מהאידיאולוגיות.

    אהבתי

  13. נדב הגיב:

    בעניין שולה זקן – מעניין לקרוא מה חשבה על משמעות של נדר שנדרה לאביה.

    http://conadav.com/?p=6676

    אהבתי

  14. nurit הגיב:

    גם אני עונדת עדין שעון יד, איך אפשר בלי? כל פעם להוציא את הסלולרי
    בשביל להסתכל? מגוחך.

    נשים נשים (לא הספקתי הבוקר) ברשימת 40 החברים במועדון ה-5 מיליון (שקלים לשיאני השכר במשק הישראלי) שמפרסם הדה מרקר יש שתי נשים – 5% וואי וואי כל כך הרבה? אני מתעלפת. אין קישור כי עדיין לא התפרסם באתר.

    שיער בבית השחי? כבר דנו ברשת לגבי שיער הערווה החתוך למשעי אז מצאו נושא מסעיר חדש? פיהוק.

    אהבתי

כתיבת תגובה