אישה לא שולית

isra30.3.14yediot30.3.14hamvaser30.3.14haaretz30.3.14

פסקול קריאה:
Jim morrison
, Doors – A Feast of friends
מתוך American Prayer, שיצא אחרי מותו של מוריסון ע"י חברי הלהקה שאספו קטעי שירה שכתב והקליט, הוסיפו מוזיקה שלהם והוציאו. זהו עיבוד לאדג'יו המפורסם של אלבינוני. תיקון לאלבינוני.

הכותרות

ידיעות וישר"ה, כרגיל, במסורת הכותרות הכפולות.
"החקירה וההחלטה" (ישר"ה)
"הכרעה או דחייה" (ידיעות).
ידיעות ויש"רה מתחרים במקצה הכותרת המטופשת בכפולת 2-3.
ידיעות עם "מחכים לכבודו" וישר"ה עם "סרט מתח".

אהבתי את אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט בראיון לערוץ 2:

..זה מהלך שתוכנן לפחות שנה. מי שמקליט אדם שמאוד קרוב אליו, יודע מה הוא עושה… זקן הגיעה למשטרה כאשר ברור לה שהיא הולכת להרבה שנים בכלא – והכל מותר בעיניה… אף אחד כאן לא שכב על הגדר, בטח לא שולה. היא שכבה על הגדר בשביל עצמה. יושבת אישה לא שולית ומעידה בעצמה שהיא קיבלה שוחד במאות אלפי שקלים, תכשיטים, רהיטים, כספים שנכנסו לחסכונות של ילדיה… כשהיא הבינה שזה המוצא האחרון ושהיא תיכנס לכמה שנים לכלא, היא ממלטת את עצמה בגלל לחץ…

נכסוס ציפורניים עד היום בארבע, שאז צפוי השופט דוד רוזן להודיע אם ידחה את הכרעת הדין בפרשת הולילנד בעקבות הסדר הטיעון עם שולה זקן או יפרסמה כמתוכנן מחר בבוקר.

כבוד לצה"ל

משפחת הטייס שנהרג, סא"ל נעם רון, טוענת שצה"ל מפלה את משפחות חללי המיל.
התאונה אירעה לפני שנה, והמשפחה מלינה על שלא קיבלה עדיין את דו"ח האסון.
חה. לי לקח 55 שנה לקבל את דו"ח החקירה. קחו תזמן.

מה חדש בפרשת הרפז? המשטרה תנסה למצוא לה שולה זקן גם שם, כותב עמוס הראל.

רוב הסיקור התקשורתי של החקירה התבסס על ההנחה שנבדקים בה אירועים נושנים יחסית וכי הדמויות המרכזיות בעימות, ברק ואשכנזי, פרשו למעשה מהחיים הציבוריים. זה לא לגמרי מדויק. אפשר להעריך שרכבת הנחקרים ביאח"ה, שתימשך השבוע, תכלול גם רבים הנמצאים עדיין בשירות פעיל, במטכ"ל ובמשרד הביטחון. גל הזימונים לחקירה עורר בימים האחרונים מהומה ודאגה בלשכות רבות וביחידת דובר צה"ל. הרמטכ"ל גנץ, שבזמנו קרא לטפל ב"ריח הפגר", כפי שכינה את פרשת המסמך, עוד עלול לגלות שנכונה לו עבודה נוספת בטיפול בנזקי הפרשה, הממאנת להיעלם גם בחלוף יותר משלוש שנים.

סילבן שלום

אני חייבת להבין איך עובדת המשטרה. אין לי שום דעה על הלא מתלוננות, או הרבע מתלוננות, או המעידות. באמת. אבל המהירות בה דולפים חלקיקי ידיעות מהמשטרה מעידה על בעיה כלשהי בשליטה על הסוגרים שם.
הבוקר למשל כותב ירון דורון בידיעות על "קלטת שבה נשמעת אחת הנשים מספרת לחברתה על שעולל לה לטענתה השר".
מה מתברר מהידיעה? שזו קלטת שבה הקליטה אישה את חברתה, לא מזמן, שזו האחרונה מספרת לה "על מה שעולל לה לטענתה השר". האישה המוקלטת מסרבת בינתיים להגיש תלונה. אני לא מבינה את הדינמיקה. המוקלטת ידעה שמקליטים אותה? למה הקליטה אותה החברה?
את האישה הנוספת לזו, שלא ברור מהיכן נשלפה, "החוקרים עדיין מנסים לאתר… ולבדוק אם תהיה מוכנה להתלונן".
אגב, השימוש במילה קלטת נראה לי שגוי, שהרי היום לא ממש משתמשים בקלטות יותר, נכון?
"הקלטה" יכולה לפתור את מצוקתי.

משתכשכים בביצה

מקור ראשון עובר לאדלסון. הניתוח של יוסי ורטר בהארץ

…מקור יודע דבר… טוען כי בעקבות קריסת בן צבי, בנט הוא שפנה למוזס והציע לו לרכוש את "מקור ראשון". כשאדלסון שמע על כך, הוא פעל מהר והניח חבילה שמנה של ז'יטונים, סליחה, שקלים, על השולחן. שאלה 1. האם בנט הוא האיש שבמו ידיו המיט על העיתון "שלו", על המאחז האידיאולוגי שלו, את אדלסון ונתניהו? בחוגי הימין טוענים שהוא בפאניקה. נפילת "מקור ראשון" בידי אדלסון, מדאיגה אותו יותר משחרורם האפשרי של מחבלים פלסטינים בפעימה הרביעית. בסביבתו של בנט מכחישים את חלקו בתסבוכת. לטענת מקורביו, הם שמעו בדיעבד על ההתעניינות שמגלה מוזס ומיהרו להניא אותו מכך בדיוק מן הטעם הזה, שלא להעיר טייקונים מרבצם…
שאלה 2. על פי אותו מקור, מי שדחק באדלסון להציע הצעה נאה לנאמן הוא לא אחר מאשר נתניהו. כאשר ראש הממשלה שמע שמוזס… עשוי לרכוש גם את עיתון הימין, הוא חישב להתפלץ ואץ לבקש סעד מהקשיש הטוב והמיטיב מלאס־וגאס. בסביבתו של ראש הממשלה לא השיבו ישירות לשאלה אם נתניהו הוא שעומד מאחורי המהלך…
שאלה 3 היא שאלת העיתוי: ההצעה הכספית הנדיבה של אדלסון הוגשה יום למחרת פרסום הידיעה (על ידי עמית סגל בחדשות ערוץ 2), על הצעת החוק חוצת המפלגות והמחנות הפוליטיים שנועדה למנוע מ"ישראל היום" להיות מחולק בחינם. בין החותמים עליה היתה ראש סיעת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד, המקורבת לבנט. יש קשר או אין קשר?
ועוד תהייה: אדלסון הבטיח לבית המשפט לשמור במשך שנה לפחות על 90 אחוזים מעובדי "מקור ראשון", הקבועים והפרילנסרים. מה לגבי התוכן? האם הכותבים המוכשרים והדעתנים יוכלו לכתוב את כל שעולה על דעתם על ראש הממשלה, או שבימים אלה ממש מוקם לנו הביביתון 2, עם כיפה וחולצת משבצות וסנדלי שורש?

 TV

leshasot
(הפניה ב-HP של הארץ, ליד לוגו העיתון).

ע"פ מורן שריר, קשת שידרה את המדריך למהפכה אמש כדי לקרוא לציבור למרי אזרחי נגד הערוץ הראשון.
אה? הרי שריר עצמו כותב שקשת השתתפה בהפקת הסרט (משמע, נתנה כסף), אז ברור שהיא תשדר את הסרט, לא פעם ולא פעמיים, כמקובל במחוזותינו. זה לא ששריר לא מכיר את ההליכים והנוהלים בטלוויזיה המקומית.
כמו כן, טוען שריר, "קשת שיבצה וקידמה את המדריך למהפכה, בין השאר, כדי שזה יהיה הסרט הישראלי־תיעודי־פוליטי האחרון שישודר בערוץ 2". איך הגיע למסקנה הזו? מה הוא יודע שאני לא יודעת?

וואלה VS אלדד יניב

לאור אירועי הסו"ש האחרון (מעתיקה מפוסט שישי),

הטור השבועי של אלדד יניב בסדרה פניית פרסה, שעלה אתמול לאוויר, הוסר אחרי שעות ספורות. הטור, העוסק בשיטת החיסולים של בנימין בן אליעזר, נמצא במטמון גוגל. יניב גם העלה אותו לפייסבוק. בפעם הקודמת שיניב כתב עליו נשאל פואד מה יש לו לומר על הדברים ותשובתו הייתה שהם לא ראויים להתייחסות. הפעם הקודמת בה הוסר הטור של יניב מוואלה הייתה בסוף ינואר, ויניב עסק בדורסנותו של אהוד ברק. הטור הוחזר אחרי שבוע, לא לפני שינון מגל נתן הסבר אווילי במיוחד שהסיבה לכך היא חוזים לא חתומים. איש לא עימת אותו עם תשובתו המופרכת. מעניין מה תהיה התשובה בעניין הטור הנוכחי.

והידיעה במארקר על כך שזה כנראה סופי, הצעתי ליניב לפרסם את טוריו. כמה שעות לאחר מכן כתב עמית סגל את הססטוס הזה, בו הציע שעיתונאים רבים יעשו זאת. נראה מה יקרה.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

פרשת אולמרט וזקן והעורב השחור של אדגר אלן פה, שדן מרגלית נצמד אליה פעמיים, גרמה לגדעון סמאט להזכיר ולפרשן את יחסי אולמרט מרגלית.

מרגלית היה ידיד קרוב של ראש הממשלה אולמרט. בזמן מלחמת לבנון השנייה הציף אותו בעצות טלפוניות, בין היתר על הצורך להגביר את הפצצת ביירות. כעבור זמן, ראש הממשלה הורה לא להעביר את אליו את השיחות. מאז לא חדל מרגלית לתקוף – או בלשונו: "להכפיש" – את אולמרט…
* בהיותו הכתב המדיני של "הארץ", ומשתתף קבוע בסיקור מערכת הבחירות 1977, קשר מרגלית לקראת הבחירות הסכם חשאי מוקלט עם עזר וייצמן באמצעות עוזרו וידידו דויד קוליץ. בהסכם נקבע כי, אם הליכוד יזכה בבחירות, מרגלית יהיה יועץ של שר הביטחון המיועד. לשם כך נטל חופשה ללא תשלום מהעיתון, מבלי להסביר את סיבתה הפתאומית.
* בבוקר כניסת הממשלה לתפקידה התקשר מרגלית לעורך העיתון וביקש פגישה דחופה. גדעון סאמט, עתה עורך פה שם, לא היה פנוי אך מרגלית הפציר בהתרגשות. הוא אמר שוייצמן הודיע לו זה עתה כי עליו לפטרו בגלל התנגדות שר החוץ משה דיין למינוי יועץ פוליטי בלשכת שר הביטחון. מו"ל "הארץ" ועורכו הראשי גרשום שוקן, שאי-הערכתו למרגלית היתה מן המפורסמות, אישר לו בסיפוק את החופשה, אך שהה באותו זמן בחו"ל. העורך נעתר לבסוף להפצרות מרגלית, שעל סף בכי אמר כי אם יסורב יאבד בבוקר אחד שתי משרות ואת פרנסתו.
* שנה לפני כן קרה משהו דומה. מרגלית פנה לשר החינוך זבולון המר וביקש להתמנות מנכ"ל הטלוויזיה. הוא קיים כמובן עם השר קשרי עבודה הדוקים. להגיש תוכניות בטלוויזיה מותר גם במקביל לעבודה עיתונאית. לא לנהל טלוויזיה. לשוקן לא הזדמן לאשר למרגלית כבר אז חופשה ממושכת ללא תשלום…

גיא רולניק VS נתניהו

כתבתי אתמול:

…הראיון של גיא רולניק עם נתניהו מהשבוע שעבר (מפגש פסגה בינו לבין הכלכלן הנערץ עליו לואיגי’ זינגלס). אולי רולניק חש שהיה לוטפני מדי, ולכן השבוע הוא מזדרז לתקן את הרושם ומונה את כל קלקלות נתניהו. השאלה היא למה את כל הדברים היפים והנוקבים הללו לא אמר לו פנים אלא פנים, אלא הביא אותם שבוע אחרי הראיון? משהו השתנה במהלך השבוע האחרון?…

טקבק האמיר:

…קשה יותר לבקר כשהמבוקר מולך ויכול לענות, עדיף לחכות עד שיצא מהחדר. מצחיק שממשיכים להתייחס לביבי כאל תאצ’ריסט קיצוני, למרות שמאז שנבחר לראשות הממשלה הוא פנה די בחדות לכיוון הסוציאל דמוקרטיה. מתדמית משחרר רק המוות?
הייתי יכול לכתוב עכשיו אלפיים מילים שיסבירו סעיף-סעיף למה כמעט כל מה שרולניק כותב שגוי, אבל באמת שאין טעם – ממילא זה לא ישנה את דעתו של אף אחד. אבל יודעים מה, קצת על הסעיף הראשון:
"נתניהו מינה את יאיר לפיד לשר האוצר בעיקר כתרגיל פוליטי. הוא ידע שלפיד לא מתאים לתפקיד, והוא רוצה לראות אותו נכשל".
שטויות. כל כישלון של שר הוא גם כישלון של ראש הממשלה.
ובכלל, מנין לו לדעת מה עבר במוחו של ביבי? קריאת מוחות אינה נדרשת לצורך כתיבה בעיתון.
תרגיל פוליטי? מה עם לפיד, איך הוא נפל באותה מלכודת? אף אחד לא הזהיר אותו? או אולי לפיד, כראש המפלגה השניה בגודלה בקואליציה ומי שבלעדיו אין ממשלה, דרש אחד משלושת התפקידים הבכירים לעצמו – חוץ, ביטחון או אוצר – אבל החוץ כבר היה משוריין לליברמן, שלו יש אפילו יותר חברי כנסת מאשר ללפיד, ואף אחד כולל לפיד עצמו ללא חלם לרע שהוא ייקח את משרד הביטחון?
לפיד היה יכול לדרוש למנות לתפקיד מקורב בעל כישורים מתאימים ולקנות את עולמו או לוותר על התפקיד ולהסתפק בתיק צנוע מעט יותר, למשל משרד פנים מורחב. אבל כמי שמתכנן כפי הנראה להתמודד על תפקיד ראש הממשלה בבחירות הקרובות, הוא העדיף לקחת את אחד משלושת הגדולים. לביבי לא היתה ברירה, או שליברמן בחוץ ולפיד באוצר או שאין ממשלה. לא תרגיל פוליטי אלא אילוץ פוליטי.
[…]

ויש עוד. מעניין לקרוא, גם ואולי בעיקר אם לא מסכימים איתו.

מי כשל במעבר לשעון קיץ?

1. השעון הדובר. כן כן.
2. קשת, שלא עדכנה את האפליקציה המודיעה לאנשים עסוקים בסמס, "עכשיו מתחילה ארץ נהדרת". ההודעה הגיעה עם תום התוכנית.

צהוV

שיחה משעשעת של ליאורה גולדנברג שטרן עם ההורים של האקס (דורון נויברגר) של השרה נתניהו.

לפני פיזור

אם השתכשכתם אתמול בימים בנהרות ובאגמים במקום פה, הנה תנובת הסו"ש:
תנובת הסו”ש:
קו
841, הסוף.
להציל את ישרא-בלוג, המקום בו נולדה ולווט.
אצבעות שחורות, שסבלו אתמול ממצוקת אינטרנט קשה.

[poll id="125"]

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

45 תגובות על אישה לא שולית

  1. האמיר הגיב:

    …מקור יודע דבר… טוען כי בעקבות קריסת בן צבי, בנט הוא שפנה למוזס והציע לו לרכוש את “מקור ראשון”.
    […]
    שאלה 2. על פי אותו מקור, מי שדחק באדלסון להציע הצעה נאה לנאמן הוא לא אחר מאשר נתניהו.

    אפשר גם שאלה? איזה מקור כבר יש שמקבל פרטים אינטימיים גם מבנט וגם מביבי? יכול להיות שזה אותו המקור שמתדרך גם את סילברסטיין?

    אהבתי

  2. חייל זקן הגיב:

    וואי, וואי, וואי, החודש החלומי שעובר על ביבי מגיע היום לגרנד פינאלה כשהוא מצליח להכניס לבנט חזוק שלדוני. קינג ביבי…

    אהבתי

  3. roni הגיב:

    אם חשבת שההדלפות בחקירת סילבן שלום היא אי שליטה של המשטרה בסוגרים – טעית טעות קשה. זאת פעולה מכוונת כדי לערער את בטחונו של הנחקר.
    דוגמא לך, מעצרם המתוקשר כל כך של ארז וינר ואבי בניהו. עתונאים שמסקרים את המשטרה יגלו לך שפעולה כזאת היא חריגה מאד, אלא אם חושבים שזה יעזור לחקירה.
    אחזור אל סילבן שלום: האם זה שגרתי שהמשטרה חוקרת תלונה שהתיישנה לפני 15 שנה? האם זה רגיל שמדווחים כל הזמן שהשר עומד להיחקר, עומד להיחקר, עומד להיחקר? האם בדרך כלל המשטרה רודפת אחרי מתלוננים/ות? האם המשטרה חוקרת כל שר שיש נגדו שמץ תלונה?
    כתבים לענייני משטרה יודעים מה קורה ואולי אפילו מי דוחף לחקירה שכוללת "אי שליטה בסוגרים".

    אהבתי

  4. שועלן הגיב:

    עיתונאים פוליטיים בכירים מכל כלי התקשורת המובילים אומרים שיפרסמו טורים שבעיניהם חשובים מאוד לפרסום בחשבונות הפייסבוק שלהם.
    מה זה אומר עליהם? על כלי התקשורת שבהם הם עובדים? על התוכן הבעייתי שבטורים?
    ושלא יסתתרו תחת "הוא בחר לפרסם בואללה". למה אתם לא חטפתם את התפו"ד הלוהט הזה קודם, ולמה אתם לא חוטפים אותו כעת כשלואללה נשרפו הידיים.

    אהבתי

  5. שועלן הגיב:

    הדוגמאות של ערוץ 10 ומעריב בעידן הטייקונים מראות כי ניתן ליצור עיתונות חופשית ואיכותית גם כשהמפתחות מצויים אצל בעלי ההון

    ???what the what

    אהבתי

  6. שועלן הגיב:

    לגבי הטיפול של ארץ נהדרת בסילבש (ראיתי באיחור) – ניכר שהם ממש לקחו את הצד שלו, ותקפו גם את שטייף וגם את פואד ואיציק (במערכון עם פוטנציאל מעולה שלא נכתב כמו שצריך).
    מעניין אם כך הם מנסים להגן בעקיפין על ברלד, ואם היו מטפלים בסילבש אחרת לולא הסיפור של ברלד.

    אהבתי

  7. שועלן הגיב:

    מתלבט אם להביא עוד טור של ימיני vs שוקן.
    המממ… לא.

    אהבתי

  8. שועלן הגיב:

    כותרת מדוייקת יותר לפוסט היתה "שולה לא שולית".
    כותרת אלטרנטיבית יותר היתה "אישה לא שלולית".

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      כמובן שאני מתנגד לכל משחק מילים על שמה הפרטי של קרובתו של חז"ן, בסוף תגיעו לשיר של אטרף.
      אני גם לא מרוצה מהתקליט הלא ממש חשוב עם היומרנות הסתמית של מוריסון. הקטע המסיים הוא הגרוע בו, פי 1000 פסטיש בשלישית (וכן ראיתי שתוקן).
      אני לא מרוצה מעוד הרבה דברים, אבל הם לא קשורים לבלוג 😥

      אהבתי

  9. roypeled הגיב:

    לפי מקורותיי, החברה הופעלה על-ידי עיתונאית, ועל כן ההקלטה. אומר זאת בזהירות, לא ממקור ראשון, ואולי גם לא שני.

    אהבתי

  10. ziki הגיב:

    למה כל הזמן חשבתי שהנויברגר הזה הוא חבר קיבוץ שפיים?
    זכור לי שמזכיר שפיים אחד בשם דני קייט התרברב שמנע את פרסום הספר על שרה ובשכר זה גם קבל תגמול נאה מלשכת ראש הממשלה.

    אהבתי

  11. שועלן הגיב:

    כמו כן, טוען שריר, “קשת שיבצה וקידמה את המדריך למהפכה, בין השאר, כדי שזה יהיה הסרט הישראלי־תיעודי־פוליטי האחרון שישודר בערוץ 2". איך הגיע למסקנה הזו? מה הוא יודע שאני לא יודעת?

    לא הבנת את הטיעון שלו.
    הוא אומר שקשת לא רוצה להביא לסגירת ערוץ 1, אלא להביא לרפורמה שתהפוך אותו לגוף שידור ציבורי איכותי שישדר את כל הדוקואים והיצירות המקוריות שהרגולציה כרגע כופה על קשת בגלל חידלונו של ערוץ 1.

    אהבתי

  12. שועלן הגיב:

    אם יש לי 100 מגה על הנייר, ו-40 מגה בפועל (קוסנם בזק), מה עלי לסמן?

    אהבתי

  13. שועלן הגיב:

    המוקלטת ידעה שמקליטים אותה? למה הקליטה אותה החברה?
    היום לא ממש משתמשים בקלטות יותר, נכון?

    אורן צדק, כל הפרשה הזו היא רטרו ניינטיזי לווינסקי סטייל.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      עדיין חסרה קלטת טקסטיל

      אהבתי

    • האמיר הגיב:

      אף אחד לא עשה את הקישור המובן מאליו?

      אהבתי את אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט בראיון לערוץ 2:

      ..זה מהלך שתוכנן לפחות שנה. מי שמקליט אדם שמאוד קרוב אליו, יודע מה הוא עושה…

      ו…

      מה מתברר מהידיעה? שזו קלטת שבה הקליטה אישה את חברתה, לא מזמן, שזו האחרונה מספרת לה “על מה שעולל לה לטענתה השר”. האישה המוקלטת מסרבת בינתיים להגיש תלונה. אני לא מבינה את הדינמיקה. המוקלטת ידעה שמקליטים אותה? למה הקליטה אותה החברה?

      נו, החברה הזו היא שולה זקן, לא ברור?

      אהבתי

  14. shttutit הגיב:

    כידוע לי 40 מגה אין בשום חבילה או הצעה של ספק אינטרנט.
    כך שאני לא יכולה לענות על הסקריר שלך.

    לי יש 30 מגה.
    בינתיים זה מספיק לי למרות שלעתים אני חווה קשיי גלישה
    אבל לא בכל האתרים. אלא בעיקר באתר הבית שלי.
    הא האתר לא שלי פיזית אלא הוא הבית שלי כבר הרבה שנים.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      40 מגה.
      40 מגה.

      אהבתי

    • shttutit הגיב:

      תודה לאדום. זו אחת הסיבות שאני לא משתתפת כאן לאחרונה
      אדומים סתם כך.

      ואם כבר חזרתי אז גם על 10 מגה לא שמעתי.
      נכון לעכשיו, בספק שלי בכל אופן מוצעים 12 מגה
      אחרי כן 30 מגה
      וכמובן 100 מגה שהם מאוד רוצים לשווק.
      100 מגה טוב למי שמוריד משחקים כבדים וסרטים.

      יום נפלא ת'ראות בשמחות

      אהבתי

      • captain beefheart הגיב:

        האדומים הסתמיים הם כמו לשלשת שמשאירות ציפורים נודדות. כאלו שמרחפות מעל הבלוג, עושות קקי פה ופה ופה, וממשיכות הלאה. לעת הזו – היחידה הפטורה מהן היא בעלת הבית.

        לגבי אלדד יניב: קראתי על ה"פטור" שהוא נתן לוואלה מתביעות נגד הטור שלו ואני מצדיע: האיש באמת ספין דוקטור עם פוסט דוקטורט בהצטיינות. מצליח למכור כלום באריזה מהודרת. שהרי אין ערך לפטור שהוא נותן. זה פשוט לא עובד ככה (וכעורך דין הוא יודע זאת היטב). כאשר מתפרסם משהו שהוא בגדר ה(לכאורה) לשון הרע / דיבה – הגוף המפרסם חשוף לתביעה ואין החתום על הכתבה יכול לשחרר אותו מזה, או לקחת אחריות במקומו.

        אהבתי

        • שועלן הגיב:

          אבל אם הוא נותן שיפוי, כלומר מתחייב לשלם את הקנס שיקבע ביהמ"ש במקום וואלה (+ אני משער הוצאות משפט), האם יש לוואלה סכנה משפטית נוספת על הקנס הכלכלי שאותו יניב מתחייב לשלם במקומם?

          אהבתי

          • הומר J סימפסון הגיב:

            אם אין לו כסף כמו שהוא מצהיר, אז אין כל ערך לכתב השיפוי.
            בנוסף, פרסום לשון הרע, יכול להיות עבירה פלילית במקרים חריגים מאוד.

            אהבתי

            • שועלן הגיב:

              א. אין כזה דבר אין כל ערך. תביעה, הוצאה לפועל וכו'.
              ב. ברור שיש לו.
              ג. השאלה היא אם בפרסום הזה יש סכנה פלילית. לא נראה לי.

              אהבתי

              • האמיר הגיב:

                לא יכול להיות, הרי הוא חזר בתשובה פעמיים! בשלב הזה, יניב כבר צריך להיות צדיק בריבוע. מכאן שלא יתכן שיש לו כסף ולא יתכן שהוא משקר.

                אהבתי

          • חייל זקן הגיב:

            גם אילו השיפוי היה מכסה ב100% את הנזק הכספי עדיין נותרת הבעיה העובדתית/עיתונאית. יניב פירסם שלפואד היתה חברה שמכרה רכבים לקליינטים שלו כשהיה אחראי על המנהל האזרחי. מדוע לא כתב את שם החברה וכיצד היא קשורה לפואד?

            אהבתי

          • captain beefheart הגיב:

            במקרה של אזעקת אמת הוא היה מתכחש להבטחה. אין ספק בכך.

            אם פואד תובע את וואלה, העובדה שיניב מבטיח לשלם אינו פוטרת את וואלה מההליך המשפטי עצמו. מה אכפת לפואד שיניב הבטיח? הוא תובע את וואלה ואת יניב בנפרד. ואם כבר יניב הבטיח לשלם, זה צריך לכלול לא רק את הקנס/פיצויים שיפסוק בימ"ש אלא גם את הוצאות ההגנה המשפטית שתשלם וואלה.

            זו סיטואציה מופרכת לגמרי, מכיוון שאם היתה מתרחשבת – מה אכפת לוואלה אם הפיצויים יהיו 20 שקל או שני מיליון? במילא יניב יצטרך לשלם הכל. ואם ליניב אין 2 מיליון שקל? אז היא תצטרך לתבוע אותו על הפרת חוזה והוא יקדים אותם וישלחם לכונס נכסיו.

            בקיצור – הבלותא.

            אהבתי

              • captain beefheart הגיב:

                תודה על הקומפלימנט 🙂

                אהבתי

                • האמיר הגיב:

                  מה קומפלימנט?

                  Green Mountain Transit Agency?
                  Georgia Motor Trucking Association?
                  Georgia Music Teachers Association?
                  Greater Madison Tennis Association?
                  Global Medical Technology Alliance?
                  German Machine Tools of America?
                  Guam Mass Transit Authority?
                  Goals-Means Task Analysis?
                  Global Mean Temperature Anomaly?

                  גוגל נותן הרבה אפשרויות :twisted:.

                  אהבתי

            • האמיר הגיב:

              בעצם, עכשיו כשאני חושב על זה שוב, יש עוד אפשרות. יתכן שבשנה שעברה מהבחירות ועד היום, יניב עבד קשה והצליח להרוויח מיליונים (בטח משלמים טוב ב"וואלה"). במקרה הזה הוא יכול לשפות את האתר, אם וכאשר.

              ובשבוע הבא: אלדד יניב קונה ומחבר שש דירות בת"א…

              אהבתי

      • roypeled הגיב:

        יש לי 15 מגה, וכל הטלוויזיה שלי מבוססת על סטרימינג של נטפליקס, אמזון ודומיהם – ואין לי שום בעיה. הכל עובר מצוין, כולל HD.

        אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        ברוכה השבה. עזבי אותך מהאדומים וספרי לנו מה קורה במדינה המעורבת שלכם. מה עם הגז, האנטנות ושאר המטענים. אל תאמיני למספרי המגות. ידוע שהמגה שלכם מוחלשת.

        אהבתי

      • shttutit הגיב:

        בעקבות הדיון או הסקריר החלטתי להתקשר לספק האינטרנט שלי,
        012 סמייל, רציתי לברר בקשר לאתמול כי גמני חוויתי קשיי גלישה
        ואכן לתשומת לב V אתמול היו בעיות בגלישה לכל המנויים של 012.
        אבל מניסיון של שנים אני מנויה ותיקה זה נדיר מאוד, אני מרוצה.
        מכיוון שרק בשבוע שעבר היו לי מגעים צמודים מאוד עם HOT וידעתי שאני גולשת ב-30 מגה, רק רציתי לוודא שוב שיש לי 30 מגה ב-012
        כי, לידיעת כולם , חייב להיות תיאום בין ספק האינ' וספק התשתיות
        מסתבר להפתעתי הרבה שאני עדיין גולשת ב-5 מגה ואין תיאום עם ה-30 מגה של hot .
        בקיצור בוצע שידרוג ל-30 מגה במחיר של -.30 ש"ח כשעד היום שילמתי26.35 ש"ח. מכיוון שציינו שאני לקוחה ותיקה שאלתי אם אפשר לקבל איזו הנחה לאחר בירור קצר הסכימו להעניק לי הנחה. אשלם -.25 ש"ח לחודש. בנוסף הם יבצעו שידרוג של הראוטר.
        תודה על הדיון. הצבעתי בסקריר.

        אהבתי

    • האמיר הגיב:

      ולי יש 20, גם אופציה כזו אין בסקריר (היה עשרה מגה, בזק שדרגה. תודה בזק).

      12 ו- 30 זה בהוט, למיטב זכרוני.

      אהבתי

כתיבת תגובה