לרקוד על אדם

yediot8.4.14haaretz8.4.14
isra8.4.1407.04.14 - .indd

פסקול קריאה: דלידה, Bang Bang (בחסות אורן הפקות).
וגם שר, kill Bill, ננסי סינטרה, אניה, ניקו וגה.

הכותרות

הארץ (לא עומת עם הקלטת; הפרקליטות רוצה לחזור בה מהערעור על הזיכוי החלקי של זקן) וישר"ה ("שובם של יומני שולה" [?] ע' 2-3) מזכירים בכותרת הראשית והמרכזית את החקירה באזהרה של אהוד אולמרט במשך שמונה שעות. בידיעות מוזכר האירוע בצד, למטה, עם כותרת מפי האולמרט: "שולה ניסתה למשוך אותי בלשון".
בע' 6 הכותרת היא עדיין, מפי האולמרט: "שולה מנסה להפליל אותי". ובפתיח הידיעה: "במשך שעות ארוכות הוא ישב מול החוקרים וניסה להפריך את טענותיה של זקן"… "אולמרט הכחיש בחקירה את החשדות נגדו". בסוף הידיעה, תגובת עו"ד זקן: "אנחנו לא מתייחסים לספינים".
אזכיר רק שכשאתמול כל האתרים העלו בראש עמוד הבית שלהם את הידיעה על החקירה של אולמרט, ב-ynet אי אפשר היה למצוא מילה.
ol7.4

בכותרת הראשית הבוקר בידיעות, ציטוט מפי כחלון ("ראיון הקאמבק"), "הליכוד קיפל את הדגל החברתי". הראיון המלא ביום שישי בידיעות, אבל כעת זו הכותרת הראשית של ynet. ברגע שרואים כותרת כזו, ברור שלעורך עמוד הבית/ האתר אין שום שיקול דעת בבחירתה, זו הוראה מגבוה, מבית ידיעות.

כותרת מרכזית בשער הארץ: בקרוב יכול להיות לישראל ראש ממשלה דובר רוסית. כה אמר ליברמן המגלומן בבית כנסת בברוקלין.
טל שניידר מייעצת לו בכלל ללמוד אנגלית ומזכירה איך התנפלו על עמיר פרץ משולל המבטא האוקספורדי.

כוח מג"ב, שהרס מבנים ביצהר, הותקף על ידי מאות מתנחלים. שישה חיילים נפצעו.

מילת היום

מאתמול כולנו לועסים את הביטוי ביטחון תזונתי כאילו היו אלו עלי גת טריים. בויקיפדיה בעברית אפשר למצוא את הביטוי רק מ-2012, אבל למעשה הוא נולד או הוטבל לפחות ב-1996 (לא בישראל כמובן).

The World Food Summit of 1996 defined food security as existing “when all people at all times have access to sufficient, safe, nutritious food to maintain a healthy and active life”. Commonly, the concept of food security is defined as including both physical and economic access to food that meets people's dietary needs as well as their food preferences. In many countries, health problems related to dietary excess are an ever increasing threat, In fact, malnutrion and foodborne diarrhea are become double burden.

בטח שמתם לב שכולם מצטטים את אייל גולן, שאמר "רקדו ליד הדם" בלגלוג אין קץ, מתבשמים מעלגותו. לפחות הייתם כותבים איך בכל זאת צריך לומר את הביטוי, "לרקוד על הדם". זה אולי ידוע לכם, תקשורתנים מחוננים, אבל לא לכל עם ישראל שהעברית שבפיו היא למרמס.

כולם אנטישמים

תרמילאים ישראלים – נמאסתם. נשנקת. איך היא מעזה?

הלכו לעולמם

פיצ'ס פריחת דבש גלדוף, עיתונאית, דוגמנית, מגישת טלוויזיה והבת של בוב גלדוף ופולה ייטס, מתה בגיל 25, מותירה בן זוג, המוזיקאי תומס כהן, ושני תינוקות.
וזה חשבון האינסטגרם שלה, כשאת התמונה האחרונה שלה עם אמה, כתינוקת, העלתה שלשום. וטיובית מתוכנית אירוח, הראיון האחרון איתה, בו היא מספרת למה צריך לישון עם הילדים. עד אתמול לא הכרתי אותה, אבל בשנייה היא שבתה את לבי.
בינתיים איש לא כותב מה אירע (לא יודעים עדיין), אבל מזכירים שאמא ייטס מתה ב-2000 בעוון אוברדוז של הירואין. ילדותה של האפרסקת, שאיבדה אם בגיל 11, לא הייתה קלה.
http://edition.cnn.com/video/api/embed.html#/video/world/2014/04/07/uk-peaches-geldof-obit-soares.cnn

מיקי רוני, ילד הפלא של הוליווד מת בגיל 93 וחצי.

משתכשכים בביצה

חשבתם שרק ליאיר לפיד יש מחולל? לא! גם לתומס פרידמן נרו יאיר.

This article was not really written by Thomas Friedman and this site is a spoof of the New York Times. This generator was created by Brian Mayer with content from Michael Ward, used with permission.

תיקון במדור של צפי סער:

בשבוע שעבר כתבתי שתא העיתונאיות הוא "קבוצה מלוכדת של נשים חזקות, שיודעות לחקור דברים, להגיע למידע ולחשוף אותו". חברות התא ביקשו למסור כי "התא לא עוסק בחקר וחשיפה של פרשות אלא בניסיון לשפר את מעמד העיתונאיות באשר הן בשלל תחומים מקצועיים".

תמיד יש מי שייעלב ממשהו או יחשוב שנגרם לו עוול, גם כשהכוונה הכי טובה שבעולם.

יש עורכים בבית?

כמה גולנצ'יקים צריכים לככב בעמוד בית אחד בזמן נתון?
(וואלה!)

golanchik

כבר חודשים אנחנו חיים את המיזם השיווקי של ידיעות ואסם על ארוחת ערב משפחתית. היום זה השיא, וכל גיליון 24 שעות הוא בשיתוף אסם, כך כתוב בשער, באופן חריג בהחלט. מעניין כמה שילמה אסם על כל הדבר הזה ומה בדיוק יוצא לה מזה. למוסף היומי אין קרדיט עריכה היום. מישהו מתבייש? ברגיל עורך את המוסף מאיר אברג'יל.
בשער יש משפחה מדוגמת של אמא אבא ושני ילדים היושבת לאכול בחיוך, ואמא מגישה עוף שלם צלוי ובכוסות משהו דמוי מיץ פטל (זה בתיאום עם גארי יורופסקי?). כן, אמא מטופחת בשמלה פיפטיזית וענק גולות לצווארה מגישה אוכל. זה טייק אוף? זו בדיחה כזו? נו, מי יבין? איור: ציפי ספרן.

עשריםוארבע8.4.14
בעמודי החדשות יש פרסומת לפרויקט על פני עמוד, וכן ידיעה חדשותית לכל דבר המפרסמת את המוסף.

צרות בכותרות

בטח צפי סער מתפלצת מהכותרת שנתנו עורכיה לטקסט שלה על אייל גולן: "תהיה גבר ותשתוק". צריך להיות אטום לטקסט ולכותבת כדי לתת כותרת שכזו. איך צפי לא התקוממה?
תחילה חשבתי שהעורכים באתר הם אלו שנתנו את הכותרת, אבל מתברר שזו הכותרת גם בעיתון המודפס, כלומר בגלריה, מעוזה של סער. אז איך? האם המשמעות של "תהיה גבר" לא ברורה? (עדיף על להיות אישה רכרוכית) או שמדובר באיזשהו הפוך על הפוך שעבר הר-בה מעל לראשי?

מח' הגהה

tipater
(תודה ליאיר דקל)

תרבוTV

ג'יימס דירדן, תסריטאי חיזור גורלי מתחרט שהרג את גלן קלוז לקראת עליית ההצגה. כתבה מצוינת מצוינת של אדם בעל עמוד שדרה מוסרי, שמודה בכל הלחצים שהופעלו עליו על ידי המערכת.

אחרי ארבע שנים של שכתובים אינסופיים, עצירות והתחלות אינספור, החתמנו סוף סוף את מייקל דגלאס לתפקיד הראשי ואת אדריאן לין, שזה עתה סיים לביים את "פלאשדאנס", בתור במאי. אבל אנשי פרמאונט עדיין הסתייגו. "למה אנחנו אמורים לתמוך באיש הזה?" הם שאלו שוב ושוב. "הרי הוא בוגד באשתו!" הוליווד אוהבת גיבורים הרואיים, ונדמה שבדן גאלגר, הדמות שדגלאס מגלם, היו יותר מדי גוונים של אפור. ולכן, בהדרגה וללא רחמים, הדמות של דן הלכה ונעשתה יותר נקייה מאשמה, ואילו אלכס הלכה ונעשתה הנבל ביצירה. השינויים היו עדינים, כמעט בלתי נתפשים, אבל הם הצטברו, וכך היא נעשתה – כמעט מבלי שנבחין בכך – דמות של טורפת מעורערת בנפשה. ובכל זאת, בסך הכל, הסרט שצילמנו לא היה רחוק מאוד מזה שתיכננו לצלם. כשאדריאן השלים את המותחן המסוגנן והמרתק שלו, האולפנים היו מרוצים מאוד. ואז החלו הקרנות המבחן המאיימות מול קבוצות המיקוד הזוועתיות – שהיו באותה תקופה קונספט חדש יחסית. אם לא נשנה את הסרט, אמרו לנו, נזכה להצלחה צנועה במקרה הטוב, להיט ארצי של 40 מיליון דולר ("מה הבעיה בזה?" שאלתי). אבל אם ניתן להם מה שהם רוצים, ומתברר שהם רוצים שאשתו של דן תהרוג את אלכס, יהיה לנו להיט ענק. וכך הסכמתי, תוך מחאות וטענות, לכתוב סוף חדש לסרט, שבו אלכס נורית למוות בחדר האמבטיה של בית המשפחה.

רותה קופפר מסכמת את הקריירה הכמעט מסתיימת של דיוויד לטרמן.

אני מבינה שאתמול סופסוף היה גמר היפה והחנון, ואין תשובה לשאלתי, מה הסיפור של האחיות מלול.

סליחה על העיכוב, אבל מאורעות הסו"ש וזה. אולפן שישי נגד ג'יבריל רג'וב ("בכיר ברשות הפלסטינית").
פאק, מה לאהוד יערי ולבית המקדש? ולמה הוא קורא לו "ג'יבריל", לייק חבר שלו? אין גבול לדוחי.
ולמה כותב מורן שריר שיש לו עברית קלוקלת? הלוואי כזו קלוקלת על כל בוגרי מערכת החינוך הישראלית כולל אייל גולן.
http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=221e5eeca3e25410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=c90c6603e7478110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=5e5a4d666ad25410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

מסביב לעולם

אור מלאכותי על המאדים?

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

אליען לזובסקי עוברת ממצפה רמון לגבעת אולגה וחוטפת הלם תרבות של קירות גבס ועץ לימון.
– צילומים: שטוטית באביב עכואי, טל איתן עם פריחה בגינה. ורוני דונביץ' עם אור אלוהי.
– הסנטור הרפובליקני ואנס מקאליסטר נתפס על ידי מצלמת האבטחה מתנשק עם מי שאינה אישתו. אמריקה בהלם.

[poll id="128"]
אם אינכם יכולים לראות את התוצאות לחצו על "לכל השאלונים".
בכל מקרה עליכם להסתכל על הטור השמאלי כדי לראות את התוצאות.

לפני פיזור

החזרנו את מנגנון הדיוור, אך באופן אטי יותר: המיילים על התראות פוסט חדש יטפטפו למנויים ולא יישלחו בבת אחת. היעדר מנגנון הדיווח עשה את שלו מבחינת החשיפה לבלוג, כך למדני אנליטיקס.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

79 תגובות על לרקוד על אדם

  1. אורן הגיב:

    בעקבות מקרה של כתב תחנה מקומית ביוסטון, שאוים בנשק, פוינטר שאל בטויטר על סיפורים וארועים שקרו בעקבות פניה מדלת אל דלת, מגוון מעניין של תשובות.

    אהבתי

  2. האמיר הגיב:

    סליחה על העיכוב, אבל מאורעות הסו”ש וזה. אולפן שישי נגד ג’יבריל רג’וב (“בכיר ברשות הפלסטינית”).
    פאק, מה לאהוד יערי ולבית המקדש? ולמה הוא קורא לו “ג’יבריל”, לייק חבר שלו? אין גבול לדוחי.
    ולמה כותב מורן שריר שיש לו עברית קלוקלת? הלוואי כזו קלוקלת על כל בוגרי מערכת החינוך הישראלית כולל אייל גולן.

    היי, וולקאם טו איזראל, מיסטר שריר. ויל יו בי סטיינג היר לונג?

    ככה זה, כשמישהו מגיע לארץ בפעם הראשונה ועדיין לא מבין מי נגד מי.

    איש מהם לא הקשיב ולא התעניין במה שיש לו להגיד.

    כי הוא לא אמר כלום פרט לסיסמאות?

    "אוקיי, הסיסמה הזאת של לסיים את הכיבוש, אנחנו מכירים אותה, אתה חוזר עליה כל הזמן", אמר לו קושמרו בחוסר סבלנות. האם "סיום הכיבוש" הוא סיסמה?

    לא, אבל השימוש שרג'וב עשה ב"סיום הכיבוש" היה סיסמה. בערך כמו "איפה הכסף" של לפיד.

    אהוד יערי התעקש לקבל את זכות הדיבור עם שאלה דחופה: הוא ביקש לדעת אם, על פי רג'וב, היה או לא היה בית מקדש יהודי בירושלים. האם יש שאלה מטורללת מזו? האם עיתונאי, בהנחה שהוא פיכח, באמת מבקש מהמרואיין שלו אישור לכך שבמאה ה–10 לפני הספירה היה בית מקדש בירושלים?

    יתכן שכתייר שזו לו הפעם הראשונה בארץ, שריר לא יודע שבעוד שהפלסטינים טוענים שהם עם מגובש בעל היסטוריה בארץ שנשמכת כבר משנת 7,000 לפני הספירה (אבל משום מה, אחרי כל הזמן הזה הם עדיין לא מסוגלים לבטא נכון את שם מדינתם, בלסטין, כפי שרג'וב הדגים), הם מתעקשים, מהיום הראשון למו"מ באוסלו ועד היום, שלא רק שאין דבר כזה "עם יהודי", אלא שאין ליהודים שום קשר היסטורי לארץ ישראל. טקסטים דתיים מכוננים, כולל של הנצרות והאיסלאם? ממצאים ארכיאולוגיים בכמויות? שמות ישובים שבבירור התגלגלו משמות עבריים? קטן עליהם. לא היה ולא נברא. להם יש את כל הזכות ההיסטורית ולנו אין דבר, אז תגידו תודה שהם מוכנים לתת לנו חצי מהמדינה שתישאר אחרי הנסיגה לגבולות 67.

    בין השאר, הם מכחישים שהיה אי פעם בית מקדש יהודי בהר הבית. אל אקצא היה שם מאז ומתמיד, עובדה שמוחמד קשר את סוסו המכונף לכותל המערבי כשבא לבקר במסגד, עשרות שנים לפני שהמוסלמי הראשון הגיע לירושלים. לכן, השאלה האם הוא מוכן להכיר בכך שגם לנו, ולא רק לפלסטינים, יש איזו זכות כלשהי למדינה עצמאית בשטח שבין נהר הירדן לים התיכון, בהחלט חשובה. כנראה שזו הסיבה שלשריר השאלה הזו כל כך מפריעה, ההתחמקות של רג'וב לא בדיוק מחזקת את העמדה שלו.

    וכמובן שיש לשכוח שהאיש הודיע שלו היתה לו פצצת אטום, הוא היה משתמש בה כנגד ישראל באותו יום. הפלסטינים רוצים שלום ושום דבר לא ישכנע אותנו אחרת!

    אהבתי

  3. האמיר הגיב:

    בשבוע שעבר כתבתי שתא העיתונאיות הוא “קבוצה מלוכדת של נשים חזקות, שיודעות לחקור דברים, להגיע למידע ולחשוף אותו”. חברות התא ביקשו למסור כי “התא לא עוסק בחקר וחשיפה של פרשות אלא בניסיון לשפר את מעמד העיתונאיות באשר הן בשלל תחומים מקצועיים”.

    ואללה. אז סער היתה צריכה לכתוב שתא העיתונאיות הוא "קבוצה מלוכדת של נשים חזקות, בעלות רגישות יתר ובעיה בהבנת הנקרא"?

    לפי מה שסער כתבה, מי שיודע לחקור ולחשוף אינו התא אלא העיתונאיות החברות בו. כדי שהמשמעות תהיה שהתא חוקש וחושף, סער היתה צריכה לכתוב שהתא הוא "קבוצה מלוכדת של נשים חזקות, שיודע לחקור דברים" וכו'. אבל רק שחס וחלילה לא יטענו שהן מתאמות ביניהן חשיפות על תקיפות מיניות והטרדות!

    אהבתי

  4. האמיר הגיב:

    טל שניידר מייעצת לו בכלל ללמוד אנגלית ומזכירה איך התנפלו על עמיר פרץ משולל המבטא האוקספורדי.

    לא התנפלו על פרץ בגלל האנגלית הקלוקלת שלו – ראש ממשלה לא חייב לדעת אנגלית בכלל וגם לא שר חוץ. בשביל זה המציאו את המתורגמנים (לא כולל לשפות סימנים). אבל לעזאזל, אם אתם הולכים לשאת נאום מהכתב בפני הרבה אנשים, לא תקראו אותו לפחות פעם אחת לבד, לראות שהכל ברור לכם, ועל אחת כמה וכמה אם הנאום הוא בשפה שידוע לכם שהשליטה שלכם בה רחוקה מרמת שפת אם?

    אבל פרץ, למרות שידע שהנאום הוא בשפה שאינו דובר ברמה גבוהה, לא טקח לקראו את הנאום לפני כן והסתבך בו. לכן התנפלו עליו. אדם צריך לדעת מה המגבלות שלו ולתכנן בהתאם.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      מי אמר לך שהוא לא טרח לקרוא? מאיפה אתה יודע כמה התאמן? אתה לא. העובדה שכשל בקריאה לא אומרת כלום על ההכנות שלו. אני מניחה שהוא לא אוויל משריש והוא התכונן.

      אהבתי

      • האמיר הגיב:

        לו הוא היה מתכונן, הוא היה נוכח שיש מילים שהוא מתקשה לבטא, פונה למורה שלו לאנגלית ומבקש להתאמן עליהן או, לחליפין, נואם בעברית. איך מישהו יכול לחשוב שהוא התכונן לזה?

        פרץ לא קרא את הנאום שלו לפני כן, אין שום אפשרות אחרת. ולדעתי הוא בהחלט אוויל, רק תשמעי את הנימוקים שלו לפעולותיו. למשל שכשהוא רץ לראשות מפלגת העבודה, הוא הסביר שהוא רץ רק כדי למנוע מברק להיבחר, מה שלא מנע ממנו להמשיך לרוץ גם כשברק פרש. או אחרי שניצח בפריימריז ורוב המפסידים (נדמה לי שפרט לפואד, לא בטוח) דרשו לחקור לעומק את הזיופים הנרחבים בטפסי ההרשמה, הוא טען שמי שרוצה חקירה הוא מי שאחראי לזיופים. והס מלהזכיר את ה"הופה, מיסטר פרזידנט".

        לגרבים שלי יש יותר אינטליגנציה.

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          אין סיכוי שאתה צודק.
          כנראה אתה מהמחוננים. יש הרבה אנשים שלומדים ומתכוננים וכושלים ברגע המבחן.

          אהבתי

          • האמיר הגיב:

            כן, בטח. אדם יכול להיכשל בפעם הראשונה בה הוא נואם מול קהל מרוב התרגשות, אבל עמיר פרץ עושה את זה כבר שנים! אה, נכון, הוא מעולם לא נאם מול פורום מכובד כמו קהל התורמים של מרכז רבין, אז ברור ששם הוא התרגש במיוחד.
            🙄

            אני לא מתכוון לדרב"ק, קירות גבס לא אוהבים את זה וחבל עליהם.

            אהבתי

  5. עובר אורח הגיב:

    סקופון מתנה לבעלת הבית. כנראה אשת שר האוצר ואחותה בניו-יורק
    בעסקי ציונות, יהדות, העם היהודי, ישראל וכ"ו. המספרים לי על כך לא ידעו אם יש קשר עם ליברמן והכנס שלו שם והיכן נקנו הכרסטיסים ומי שילם. שווה בדיקה.

    אהבתי

  6. velvet הגיב:

    אוי, צמרמורת! אפרסקת איז ג'ויש!!!

    Peaches is Jewish – her grandmother is Jewish – she only discovered it last year.
    It makes a lot of sense to me. She seems to me like a Jewish woman, the way she thinks and behaves.
    Mr Cohen whose own parents met on a kibbutz in Israel said: "I’m very proud to be Jewish and a big part of me being a creative person comes from being Jewish.
    "The eccentricity in Jewish musicians really connects with me.”
    Last Passover, Peaches Geldof shared photos on Instagram of her own family seder.

    אהבתי

  7. לשונאי הגיב:

    הביטוי המקורי הוא בכלל "רוקד על הקבר". "רוקד על הדם" בעצמו הוא שיבוש מעט חסר פשר, שנולד בתקופה מאוחרת וכנראה בעיתונות ולא במקור קנוני במיוחד.

    אהבתי

  8. המחולל של תומס פרידמן מצויין.
    היונה מוכן לתרום לגרסה מקומית של הגידון.
    4 וחצי לפנות בוקר ובדיר אל ורשווח מתעוררים סלמה ופאחים מעשן הצמיגים ומבקשים מסבתא עטפיא לסגור את החלון. אבו-ג'לדי צולע למרפסת ומביט אל האורות באופק כשג'יפ מג"ב נעצר בחריקת בלמים ליד השער. עטפיא מבינה שמחר לא תהייה קייטנה ומחא דמעה בעין הרואה.

    אהבתי

  9. שועלן הגיב:

    המחנה המתקדם מברך את הצטרפותו של מ. כחלון למנופפי הדגל החברתי.

    מסתבר שנוני שמר באורווה סוס מחליף, ואחרי הפציעה הטראגית של הסוס הקודם, הוא עכשיו שולח אותו להתחמם על הקו.

    אהבתי

    • האמיר הגיב:

      הוא צודק, אגב. הליכוד בתקופתו של בגין באמת אחראי להתנפחות המהירה של הקיצבאות ושל מספר מקבליהן, כי צריך להיטיב עם השכבות החלשות. אז הגיעו למצב שמוציאים המון על תשלומי העברה, אבל רק חלק קטן מגיע למי שבאמת זקוק לעזרה.

      אהבתי

  10. hunyuc הגיב:

    פדופיל? במחוזותינו? הנשמע כדבר הזה???…
    http://news.walla.co.il/?w=//2736380
    כמה שהבלוג ירתח בימים הקרובים…

    אהבתי

  11. שועלן הגיב:

    ידיעת לוחמות הקומנדו הפלסטיניות + התמונה בשער הופכות את הארץ לידיעות הפלסטיני. מזל טוב.

    אהבתי

  12. שועלן הגיב:

    תודה לדנה רון שהוכיחה בעבר שבניגוד לטענתו, העילגות של אייל גולן בכלל לא קשורה להיותו מזרחי.
    מה שכן, הביטוי של רון הרבה יותר מוצלח ציורית.

    אהבתי

  13. מישהי הגיב:

    לפיד מגדיר "מדינה":
    "צעירים ממעמד הביניים, ששירתו בצבא, שמנסים להקים תא משפחתי – ולא חשוב מאיזה סוג, להט"בי, חד הורי, לכולם מגיעות אותן זכויות."

    אהבתי

  14. captain beefheart הגיב:

    ועוד על עלילות ואינט (יכול להיות שיש פה סקופון בתחום מדורי הבראנז'ה. אם כן – כולו שלך דבורית):

    נכון שהטוקבקיאדה שם שוחה ברפש וסחי? ונכון שמדי פעם ממש מתחשק לך לשלוח לעורך הראשי דוגמה בצירוף הדיסקליימר שאומר כי "לא יפורסמו תגובות גזעניות, פוגעניות וכו'…"?

    אז זהו – שהדיסקליימר נעלם! אפשר לפתוח ג'ורה כמה שרוצים והאתר אינו טרוד עוד בתנגודת שהיה נתון בה קודם.

    האמת – פיתרון אלגנטי מאין כמותו.

    אהבתי

  15. חייל זקן הגיב:

    האשכנזיות מחרבות את הבטחון התזונתי של הגולן:

    בטח צפי סער מתפלצת מהכותרת שנתנו עורכיה לטקסט שלה על אייל גולן

    הלוואי כזו קלוקלת על כל בוגרי מערכת החינוך הישראלית כולל אייל גולן.

    אהבתי

  16. שי הגיב:

    וואוו! איזה כיף לפתוח את היום עם קליפ של דלידה על רקע קטעים מהסרט ההומו אירוטי המדהים של פליני "סאטיריקון". תודה!!! 😯

    אהבתי

  17. לחם הגיב:

    המאמר של זהבה גלאון בדה מרקר שמותח ביקורת על העיתונאים שמתחנפים למושחתים מאלף. ראו מקרה בן כספית, העיתונאי שתמך באולמרט לעתים קרובות מדי. במדינה סבירה בן כספית היה מוקע מתוך עולם העיתונות אחרי הפדיחה האיומה בפרשת תיאודור אור. כאן לא רק שהוא ממשיך לעבוד, הוא גם מתחנף ומתלקק ובועט ומכסח, הכול על פי איזושהי אג'נדה תמוהה. כמה עצוב שאלה הפוליטיקאים בישראל, כמה עצוב שאלה העיתונאים.

    אהבתי

    • הומר סימפסון הגיב:

      הפליקלק של בן כספית בנושא אולמרט ראוי לעבודת מחקר.
      כיצד אדם שהואשם והורשע בשוחד, הולך על התפר שבין חוקי ללא חוקי.
      כיצד הפרקליטות שהצליחה להרשיע תשעה אנשים בפרשיית שוחד מהגדולות ביותר שנראו בישראל, עשתה את זה רק על מנת לרדוף את אולמרט.
      כיצד פרשיית ראשונטורס היתה פיברוק למרות שפסק הדין (המופרך יש לומר) נשען על שתיקה הרועמת של זקן שמומנה באותה העת על ידי ידידי אולמרט.
      וזאת רק ההתחלה ללה ללה.

      אהבתי

  18. שועלן הגיב:

    המיילים על התראות פוסט חדש יטפטפו למנויים ולא יישלחו בבת אחת

    והנה לך מודל כלכלי לבלוג.
    מי שמשלם יותר, מקבל מוקדם יותר.

    אהבתי

  19. captain beefheart הגיב:

    בידיעות מתקנאים בכלי התקשורת החרדים, שהגזמתם אמנותם.
    בואינט יש ידיעה על סטודנט שחשוד בזיוף ציונים. סבבה. אבל לכתוב שהוא רק זייף ציונים הרי לא מעניין. אז הכותרת תהיה "חשד: סטודנט פיתח תוכנה לזיוף ציונים".

    פיתח תוכנה. כן.

    בידיעה עצמה אין זכר לתוכנה ולפיתוח, רק משהו שהציונים הופיעו גם באתר האינטרנט של האונ'. אבל מנגנוון הניפוח האוטומטי של כתבי ועורכי ידיעות אינו ניתן לריסון. הם לא חושבים על הרגע הבא, הרגע שבו הקורא רואה את הידיעה עצמה ומבין שמכרו לו בולשיט בכותרת.

    זה בדיוק באותו מישור של תפיסות עציצי הגראס, שבעיתון הופכים אוטומטית ל"מעבדות".

    אהבתי

  20. חייל זקן הגיב:

    פאק, מה לאהוד יערי ולבית המקדש?

    מי זה בכלל היערי הזה לעומת חוקר המקדשים, ג'יבריל?

    אהבתי

  21. קורא הגיב:

    יש. קניתי עכשיו את הביוגרפיה של אורי אבנרי. חבר׳ה לא לשכח. העיתונאי החשוב ביותר שקם בישראל

    אהבתי

  22. חייל זקן הגיב:

    למי שמתעניין בסצינת הסטארט-אפים הישראלית, פוסט מעולה של נועם ברדין מוויז.

    אהבתי

  23. hunyuc הגיב:

    1. הארץ מקרדט את ידיעות על קימבוקו של כחלון. יפה. http://www.haaretz.co.il/news/politi/1.2291361

    2. שריר בביקורת ה-T.V. היום http://www.haaretz.co.il/gallery/television/tv-review/.premium-1.2291257 קורע את שי גולדן המנופח על ראיונו אתמול עם חיון התינוק, ומכניס לו מתחת לחגורה על רכילות צהובה שפרסם פעם ברשת ונמחקה איכשהו.
    מזכיר משהו? http://cafe.themarker.com/post/21543/ ("חוק וצדק (2)"), רק "טיפל'ה" יותר גרוע…
    שנאמר: מי שחמאה על ראשו וכו'.

    אהבתי

  24. אחד הגיב:

    תרמילאים ישראלים – נמאסתם

    רב התרמילאים הישראלים הם בני טובים מהמעמד היותר מבוסס בארץ כולל בני קיבוצים. רק כשהם בחו״ל רואים שבעניין הערסיות אין הבדל.

    אהבתי

    • מיכה הגיב:

      נו, נמאס כבר מהשטויות האלה. יש תרמילאים ישראלים חביבים ומנומסים, יש גסים ומתנשאים, יש שמשתדלים לשמור על החוק המקומי, יש שמזלזלים בו. אגלה לכם סוד קטן – כך גם המצב בקרב תרמילאים בריטים, גרמנים, שוויציים, ספרדים ואיטלקים. ישראלים קלים יותר לזיהוי (ולכן גם להפניית בקורת כקבוצה ולא כיחידים) כי הם בעלי שפה יחודית וכי הם נוטים יותר להתקבץ, אבל הם לא גרועים יותר (או טובים יותר) מתרמילאים ממקומות אחרים.

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        הכותבת בעצם אומרת בעצמה למה יש כ"כ הרבה רעש דווקא סביב המטיילים הישראלים – האנטישמיות של האוכלוסיה המקומית המלווה בתיאוריות על כיבוש ישראלי שזהו כח החלוץ שלו.
        היהודיה הגלותית שבויה בתסמונת שטוקהולם. זה הכל.
        (ואני לא מצדיק התנהגות ברברית של מטיילים, אלא שכידוע, היא לא מאפיינת אך ורק מטיילים ישראלים).

        אהבתי

      • אבל מדוע הם קלים לזיהוי? כי הם מדברים בשפת הכיבוש, שירתו בכוחות הכיבוש ומחפשים ערים נוספות לכבוש. הם לא כובשי לבבות כמו בריטים שיכורים ואלימים ששרים את God Save The Querr במבטא קוקני ומחפשים תגרות (בניגוד לערסים שמחפשים ללכת מכות ושרים אייל גולן).

        אהבתי

  25. hunyuc הגיב:

    "התראות פוסט חדד…" – אה?

    אהבתי

כתיבת תגובה