אצבעות שחורות 11.4.14

 מאירועי הסו"ש

– הלך לעולמו אדריכל אוסלו ועיתונאי הארץ לשעבר, רון פונדק, 59, ממחלה.
– מבזק שישי: איש תקשורת נעצר בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של בת 15. מה אתם רוצים? הוא לא ידע, חשב שהיא בת 18 וחצי.
– ע"פ וואלה, מסתמן שהתיק נגד סילבן שלום ייסגר בתחילת השבוע.
– אוףףף, מה קופסה שחורה? הרי היא הפסיקה לשדר.

הכותרות

ע"פ סקר הארץ, הרמטכ"ל בני גנץ מה-זה פופולרי. 78% מרוצים ממנו.
עמוס הראל מסביר למה הוא פופולרי.
הכל מתוזמר, הכל מתוזמן. ראיון עם גנץ באולפן שישי.

http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=6f2a887f65255410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=033c6603e7478110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=8ee3e949e5155410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0


ומה מצבו של נתניהו? 45% מרוצים ממנו, 49% לא מרוצים.
אני מחכה לסקר תגובה מיידי של ישר"ה על נתניהו, ממנו יתברר ש-78% מרוצים ממנו.

מוסף הארץ

ידידנו הבלוגר ד"ר ירדן לוינסקי, הפסיכיאטר המחוזי של פתח תקווה והסביבה, כתב, כידוע לקוראינו הקשובים, ספר על הפרעות קשב. והנה ראיון איתו. נדמה לכם שלכולם יש הפרעות קשב? זהו שלא.

פרויקט חגיגי: איך הופכים את ישראל למקום טוב יותר.
למשל אלון עידן חושב שאם נוותר על הקו נטוי שלי ונכתוב הכל בלשון נקבה, יהיה סבבה.
או למשל גלעד צוקרמן בעד ישראלית ולא עברית. אני חולקת על הרעיון כעיקרון, כי המדרון חלקלק הוא וההפרדה בין ישראלית לעברית מוטעית.
צפיתי אמש בדורון צברי מתראיין באולפן שישי בעניין העישון, ולא יכולתי לשמוע את הטעויות (לא את הטענות), אז כתבתי לו. והוא ענה.
דורון אומנם מתלונן על החינוך, אבל הנשיא פרס דווקא סיפר לסינים על החינוך האיכותי.
טוב, התייאשתי מהפרויקט חסר התוחלת הזה, שכולו דאחקה על דאחקה.

7 ימים

בהחלט ייתכן שאני לא מבינה בעיצוב שיער, אבל מהי התפרחת על ראשו של נדב זקן?
הוא מתאר ילדות עשוקה למעשה, בה אמא לא הייתה בבית לרגע. וכשכבר הייתה, עסקה בטלפונים עם אולמרט. פעם אמא לקחת אותו לראות את 101 כלבים וגנבים, ובאמצע הסרט אולמרט הזעיק את אמא, ולכן נדב לא ידע עד היום מה עלה בגורל קרואלה דה ויל. אז רציתי לספר לו שהיא נעצרת ע"י המשטרה ונשלחת לכלא. אוקיי?
לא מתפעלת מהראיון היבבני ממנו עולה שהילד הוזנח על ידי שני הוריו, שהיו עסוקים בהערצת המולך. באסה גדולה לנדב ולאחיו, אבל אם ההורים החליטו שהמשרות שלהם חשובות יותר מגידול הילדים, אז באמת, אין אלא להאשים אותם.
למעשה הראיון קורע לב ביותר: ילד שהוזנח על ידי אמא מנסה לרכוש את לבה, להיות ילד טוב, לעמוד לצדה. אמא, מצד שני, היא אישה בעייתית: את חייה הקדישה לפוליטיקאי שתיזז אותה עשרות שנים (יענו העלה אותה לגדולה), אבל כשהילד, נדב, רצה לעזוב את הבית ולעבור ללמוד במרכז לא נתנה לו, רצתה שיהיה לידה. כלומר, מדובר באישה אגוצנטרית להפליא, שרק טובתה היא החשובה, על חשבון ילדיה.
ומה עם אבא? בחזקת נעלם.

האם הפרישה של משה כחלון לשנה וחצי לא הייתה הפרישה הקצרה ביותר מפוליטיקה?
כבר בתחילת הראיון לאמירה לם אמר שהוא לא זקוק לשררה ואפילו חביתה הוא יודע להכין לעצמו, תזכורת לרה"מ, שמתקשה בכך. וגם, בתשובה לשאלה, שהוא מקווה שמה שמספרים על השרה לא נכון.
בחדשות 2 הזכירו בשבוע החולף לכחלון מה אמר בעבר על הליכוד. פדיחה, כחלון.

http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=628de219c6245410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=86806603e7478110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=a58de219c6245410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

7yamim11.4.14

באשר לראיון עם קרלה ברוני, ראשית, כמו שכתבה גלי, סרקוזי הוא לא "נשיא צרפת היוצא" (כך בהפניית השער), אלא נשיא צרפת לשעבר. הוא סיים את תפקידו במאי 2012.
במי נגד מי כתב אביב הורביץ שאת נסיעתה של דנה ויס לפריז, לראיין את ברוני, מימן "המפיק דוד".
בראיון של ליאור זילברשטיין נכתב שאת ברוני הביאו לישראל המפיק דוד שטרן ויועץ התקשורת דניאל כהן, "שמביאים בשנים האחרונות את הקרם דה-לה קרם של התרבות הצרפתית לארץ".

karla

בעוד זילברשטיין כותבת על "מסע הופעות חדש ומדובר", כותב ניר וולף בישר"ה (שלא זכה לקבל ראיון):

ברוני אולי מעניינת את כתבי הרכילות בעולם, אבל התברר כי העניין סביב הופעותיה מועט יחסית. כך, למשל, הופעה שתוכננה ל־23 באפריל בעיר הקנדית גאטיניו שבחבל קוויבק בוטלה אחרי ציפייה של כמה חודשים, לאחר שנמכרו בקושי מאה כרטיסים. במונטריאול, עיר עם רוב של דוברי צרפתית, תוכננו להיערך החודש שתי הופעות, יום אחרי יום. 5,000 כרטיסים הוצעו למכירה, אך כשמפיקי המופע ראו כי אין להם דרישה, הוחלט לבטל אחת מהן ולהזיז את ההופעה היחידה לאולם קטן בן 1,400 מקומות. גם מקוויבק יצאה הודעה על ביטול אחד מהמופעים המתוכננים. מנהליה של הזמרת מתעקשים כי השינויים נעשו בגלל לוח זמנים צפוף. ביטולים הגיעו גם ממקומות אחרים בעולם. הופעה שתוכננה לאמצע אפריל בווירג'יניה שבארה"ב בוטלה במפתיע, ללא שום הסבר; מחצית מההופעות, שנקבעו לחודש שעבר בגרמניה – בערים פרנקפורט, המבורג וברלין – בוטלו ורוכשי הכרטיסים המעטים קיבלו את כספם בחזרה.

אם היא מעניינת רק את כתבי הרכילות, אז למה אתה כותב עליה כתבה המתפרשת על פני ארבעה עמודים?
לפני חודש בדיוק הגדיר אותה ערן סויסה בישר"ה "זמרת אהובה" (ומי שמביא אותה לישראל יחד עם שטרן הוא לא כהן, ככתוב בידיעות היום, אלא שרגא בר).

בשבוע שעבר רואיינה במוסף הארץ הדס שטייף. היום מראיינת אמירה לם לא רק את זקן ג'וניור, אלא גם את כרמלה מנשה, שתדליק השנה משואה. בתשובה לשאלה מה דעתה על תא העיתונאיות, אליו לא הצטרפה, היא אומרת

הניסיון האישי שלי לימד אותי שאין טוב מתחקיר עיתונאי עצמאי… באופן אישי אני מאמינה שחשיפות עוזרות לשינוי.

מה?

שישבת/ ישר"ה

אם לא את ברוני, אז את הראיון העונתי עם איילת זורר, שבאה לדגמן לעונה החדשה של גולברי (כבר עונה שמינית), קיבל ישר"ה.

וגאולה כהן, 88, מתכוננת לשנות את העולם.

מוסף כלכליסט

גידי שפרוט הפליג מחיפה לאילת.

7 לילות

leilot11.4.14
רגע מכונן בחיי כצרכנית תרבות: אין לי מושג מיהו אביב אלוש המככב על שער המוסף לענייני בידור ותרבות. לא שמעתי את שמו מעולם. לפי כותרת המשנה בשער (ראו לעיל), אין לי גם שום דרך לדעת מיהו: זמר, שחקן, דוגמן, שף, פליט ריאליטי? במאי, מלחין, סופר, מחזאי? כלום. זה לא חשוב. עלי להתקדם לע' 6 כדי לדעת במי מדובר.
אוקיי, גם כותרת המשנה בכתבה לא עוזרת לי להבין מי האיש

הצעות עבודה זורמות בטירוף, כולל זאת שבגללה כמעט החמיץ את הלידה של בנו. אנשים כל הזמן עוצרים אותו, ובעיקר נשים שמפרטות איך הן מפנטזות עליו. כולם רוצים את אביב אלוש. אז למה הוא כל כך נלחץ מזה?

פסקה ראשונה: עדיין אני לא יודעת מי זה אביב אלוש. מסופר שם איך קיבל הצעה להנחות תוכנית ריאליטי. עוד שלוש שאלות, ואין לי מושג מי זה. בטור השני אני מבינה שהוא המנחה של סדרת ריאליטי של ערוץ 10 שתעלה ב-22 באפריל, שנקראת עד סוף העולם. מתברר שאת ההצעה הוא קיבל עוד לפני ההצלחה של הסדרה המסחררת להיות איתה, של אסי עזר בערוץ 2. אוקיי, על זה שמעתי מרחוק, אבל זהו. מתברר שהוא היה בליין תל אביבי עד שהתחתן עם אהבת נעוריו, ושהוא משחק עכשיו גם בהקמצן של מולייר. אוקיי. אני יכולה להמשיך הלאה.

ואמא של יאיר לפיד, שולמית לפיד, כתבה ספר חדשה ומתראיינת ליוני ליבנה. אבל לא מדברים על הילד.

משתכשכים בביצה

גם מתי גולן יוצא נגד המאמרון של גונן גינת על מתקיפי השרה נתניהו.
טוב, אבל יש לי שאלה כללית כזו. היא רעיית רה"מ. מה אתם רוצים לעשות בעניין? היא לא חושבת שיש לה בעיה נפשית כלשהי, והיא לא רוצה לקבל טיפול. נו, אז מה תעשו? אי אפשר להכריח אדם לקבל טיפול, בשום נושא שהוא. אוקיי, תובעים אותה, בסדר, נראה מה יקרה עם זה. אבל מה חוץ מזה? מה תרצו לעשות בדיוק?
נ.ב: ניר חפץ הוא היועץ החדש של השרה (סימה קדמון, ידיעות).

לפי nrg מקורבים ללשכת נתניהו פנו לשני עיתונים חרדים והציעו ראיון עם רה"מ אך נענו בשלילה.
מלשכת רה"מ מכחישים שהיו דברים מעולם.

9,300 פעם הוזכרה המילה שערורייה ב-2013 באמצעי התקשורת. שערורייה!

במי נגד מי כתב אביב הורביץ

בחמש השנים האחרונות, הוזכר השם המפורש "נוני מוזס" בטוריו השבועיים של גיא רולניק פעם אחת בלבד, וגם היא די באגביות. מאז 21 במרץ הוסרו הכפפות, ושמו של מוזס כראש וראשון לעיתונות הטייקונים הוזכר בטוריו של רולניק כבר שלוש פעמים, מדי שבוע בשבוע. ביום רביעי, כאמור, נוספה לטורים הללו גם הכתבה המכוננת של אמיר טייג ונתי טוקר, שריכזה את מועדון המיוחסים המסתבכים (שנחשדו/ הואשמו/ הורשעו) של "ידיעות אחרונות". מה גרם להקצנת מתקפת "דה מרקר" על "ידיעות"? ולמה דווקא עכשיו? את תגובתו של גיא רולניק לשאלות המסקרנות הללו לא ניתן היה להשיג. מה שבטוח: הקו החדש מבטיח שלא יהיה משעמם, בעיקר אם וכאשר תגיע תגובה ציונית הולמת מרחוב מוזס 2.

אולי מנ"מ שכח, אבל התגובה כבר הגיעה מראש: במאי 2013 הופיע ב-7 ימים התחקיר על אבא של גיא והפרויקט הגרנדיוזי לכתיבת התנ"ך. עמוס רולניק, נכתב, מקורב לנתניהו.

מתקלקלים

בשר שאינו ראוי למאכל אדם נמצא באימפריית רמי לוי. אז, אז ככה מוכרים עוף בשקל?
שימו לב: רק מבזק. לא משונה? משרד הבריאות הודיע שהשמיד, לוי מכחיש.

פיצ'ס גלדוף

תגידו כשיימאס לכם.
גם בוועדת המדרוג כואבים את מותה של פיצ'ס גלדוף.
פיצ'ס בפינטרסט.
הדוגמנית דייזי לואו, חברה קרובה של פיצ'ס אבלה וכואבת. אבא שלה, גווין רוסדייל לקח אותה לארוח"צ באל.איי. דייזי גילתה שרוסדייל הוא אביה רק כשהייתה בת 14. הוא נשוי לגוון סטפני מ-No doubt. מה שאני נאלצת ללמוד בגלל האובססיה החדשה שלי.
וזה מה שיש לדב היינס, חבר ילדות שלה לומר.
מסעותיה הרוחניים של פיצ'ס. הרומנים שלה.
תומס כהן, הבעל, שהוריו הכירו בקיבוץ, התקשר לפיצ'ס. משלא ענתה לטלפון, הזעיק חבר שיגיע לדירה, וזה מצא אותה מתה, כשלצדה בנה הקטן, פדרה, בן 11 החודשים. כולם מצפים שהאירוע לא יותיר עליו חותם, כי הוא קטן מדי ולא מבין. טיפשים.
טקס האשכבה ייערך בכנסייה של קנט, שם נערך גם הטקס לאמה המנוחה פולה ייטס ב-2000, ושם התחתנה פיצ'ס ב-2012.
ועוד קצת על הדיאטות השונות שלה. והטור האחרון שלה למגזין Mother&Baby.
והטור של קתי הופקינס מסאן טודיי: פיצ'ס לא הייתה צריכה סלבז שיטייטו לה הספדים ברשת. היא הייתה צריכה אהבת אם, אמרה בעלת הטור שפגשה את פיצ'ס רק פעם אחת באולפן טלוויזיה, וצייצה את הטור שלה.
כולם מפשפשים אחר רמזים, מתחקים אחר חשבון הטוויטר שלה, בו סיפרה על סיוטי לילה, למשל.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

מה קורה כשרופא משפחה שוכב עם מטופלת שלו.
היזהרו בסמסים שלכם, בעיקר כשאתם נפרדים בהם מהארוסה. זה יכול לעלות לכם תועפות.
(תודה לנורית)

בריחת מוחות, מדור הסאטירה של מקור ראשון. איך תדע שאתה עשב שוטה.

משיח, סדרת הרשת הלוהטת, ככה אומרים. מכירים?
עברה שנה מאז עלה הפרק הראשון.

צו מניעה למכירת עגלים אוסטרלים לעזה. בהמשך לחשיפה של יונתן דחוח-הלוי.

עמית נויפלד מנתח בבלוג Slow את הסולידית.

שי רינגל (קפה גיברלטר) לא אוהב את האלבום החדש של שלומי שבן, והעולם לא שותק.

עידוא דגן ממריץ את כחלון.

ידיד המערכת, אסף שגיב, ערך ספר חשוב:

עמלתי על הספר הזה תקופה ארוכה, ולמרבה המזל הייתה לי הזכות לעבוד עם מתרגם בחסד עליון (עודד וולקשטיין). הגיע הזמן שהקורא הישראלי יזכה להיכרות עם כתביו העיוניים של צ'סטרטון – אולי הפולמוסן החריף והשנון ביותר שהתייצב להגנתה של האמונה הדתית במאה העשרים:
"אדם בלתי מעשי" מאת גילברט קית' צ'סטרטון (הוצאת שלם).
הספר מאגד מבחר מכתביו הפולמוסיים של צ'סטרטון, לראשונה בתרגום לעברית. הטקסטים המקובצים כאן מדגימים את סגנונו הייחודי של כותב מבריק זה ומציגים את עיקרי השקפותיו במבחר נושאים. דרשותיו השנונות על האמונה ועל הכפירה, על השקיעה הרוחנית של העידן המודרני, על אהבת המולדת ועל צדק חברתי תסבנה בוודאי הנאה רבה לקוראים – בין שיסכימו עם עמדותיו של צ'סטרטון ובין שלא.

בטח כבר ראיתם את וריאציית פייסבוק לפירמידת (תיאוריית) הצרכים של אברהם מאסלו עם ה-WiFi. קשה להתחקות אחר המקור.

wifi

צהוV

ג'ואן ריברס, כידוע, ירדה על לנה דנהאם, כלומר על משקלה. אבל הסביבה לא מסכימה עם הערותיה של ריברס. בכל מקרה דנהאם לא הגיבה עדיין.

לפני פיזור

תודה רבה לתומכי הבלוג.

בלונים

תחזיקו אותו – שישי קצר.
– פוסט אורח (אמנון לורד)/ מקור ראשון הוא לא נייקי.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

35 תגובות על אצבעות שחורות 11.4.14

  1. גזען הגיב:

    בתור אחד שלא רואה (ולא יראה) את כל הסדרות שתלביבים עושים על מרוקאים (וסרטים על פלסטינים), כמובן שגם בשבילי אלוש זה גוף זר.
    אבל מי זו לכל הרוחות פיצ'ס גלדוף?
    מה זה אומר עלי?

    אהבתי

  2. שואי עולם הגיב:

    שמעתי הבוקר את רסקין מראין את ה"דוברת" של ניצולי השואה שנבחרה מכל הניצולים :דורה רוט… הנושא: תוספות ועזרה במיליונים לניצולי שואה.
    במקום לברך על התוספות (תרופות חינם,משקפים,שיניים…)מספרת המיליונרית בעלת אחת האחוזות המפוארות בישראל :"שזה לא רבוציונלרי"…
    תגידו גל"צ, לא מצאתם ניצול שואה שבאמת צריך את הכסף? שהתוספת הזו עוזרת, או לא, לחיו?

    אהבתי

  3. נירית הגיב:

    אביב אלוש- בחור מוכשר מאוד מהפריפריה (כרמיאל) מגיע לעיר הגדולה (תל אביב) לנסות את מזלו, מתגלגל מסדרות סוג ** כמו ״פיק אפ״ לסדרות רציניות יותר, יוצא מדמות הערס (שבעספור ובבורר) לדמות הרגישה שהוא באמת (ב״להיות איתה״ ובהצגות תיאטרון), סיפור הצלחה- שעיתונים אוהבים. היה רק צפוי שתגיע כתבה כזו. מגיע לו 🙂

    אהבתי

  4. חיימקה שלי הגיב:

    מדינת כל גזעניה:
    הבלטת הבורות בשאלה "מי זה אביב אלוש".

    אהבתי

  5. עמית הגיב:

    אביב אלוש שיחק בבורר ובעספור, שתיהן סדרות שהיו מאוד פופולריות. נראה לי שמשם הוא התפרסם במקור.

    אהבתי

  6. האמיר הגיב:

    אוףףף, מה קופסה שחורה? הרי היא הפסיקה לשדר.

    הקופסה הכתומה משדרת את המיקום שלה, עד שהסוללה מתרוקנת. אבל גם כשהסוללה מתה, המידע שהוקלט בקופסה עדיין קיים ויכול להסביר מה קרה למטוס.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אבל לא יודעים איפה הקופסה!

      אהבתי

      • האמיר הגיב:

        "יש עכשיו כמה אותות ממה שאנחנו בטוחים שהיא הקופסה השחורה שנאספו על ידי מגוון מכשירים שהציבה אוסטרליה"

        אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        לבעלת הבית
        יודעים יותר ויותר כל הזמן. בסוף תימצא התיבה או שברים משמעותיים של המטוס. אני כמעט משוכנע. העולם האמיתי
        הוא עולם של מרווח סבילויות (טולרנצים). קילו אורז זה לא
        קילו זהב, שניה בשעון יד אינה שניה בשעון של טיל על
        קולי וכ"ו. כך החיפוש אחרי המטוס. לא מקבלים כך סתם
        נ.צ בקצה העולם. זו בעיית אמת. ההצלחה המדהימה
        למצוא סימנים ממערכת האיכון של המטוס מחייבת כבוד
        למתכנני מערכת זו שעברה ועוברת הטרחה קיצונית
        ואתגרים מכניים אדירים וכבוד למחפשים למאתרים
        ולמתכנני המיכשור לאיתור. עיקר האתגר הוא החיפוש על
        קרקעית הים במקום רחוק אלפי מילים מכל סיוע לוגיסטי.
        משום כך היה מאמץ לצמצם ככל האפשר את איזור
        החיפוש הימי. רוב הציבור בעולם ורוב אנשי המקצוע
        אינו יודע "הכל" על שיטות ומכשירי העבודה מתחת לפני
        הים. גם יכולות הראדרים והלוינים הנן סוד. בראשית
        חיפוש המטוס היה למדינות מסוימות יותר מידע מזה
        ששחררו. הנדסה זה לא רק הי טק ואקזיטים. את
        העולם מזיזים ומתחזקים לא רק עורכי דין, רואי חשבון,
        פוליטיקאים ועיתונאים. מי שלא רואה כפלא כל מטוס
        ובו מאות נוסעים הממריא וטס 12 שעות ויותר
        מישראל לארה"ב למשל יש לו בעייה.

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          לא מזלזלת בכלום וגם אני חושבת שמטוס שעף באוויר זה פלא הבריאה. ועדיין, אף מילה מכל מה שנכתב על המטוס והחיפושים לא התגלתה כנכונה. והיו עשרות אלפי.
          לא נמצא ס"מ של כנף, לא פריט אחד, לא שריד, כלום. וגם לא שום אות.
          רק דיווחים מופרכים. זה הכל.

          אהבתי

  7. מאמרים שתמנעו מלקרוא התפרסמו השבוע ב- WSJ. בראשון, מיסטר נורמן פודהורץ שהקים אתר נחיתה ליונים שסובלות מפחד גבהים מצהיר:
    Pity the Palestinians? Count Me Out.
    -ובניסוח משוער של אחת מדמויות הבית- זה כמו פְּלִיֶיה אירידנטי לצלילי רוונחיזם קונסיסטנטי.

    המאמר הבא מתמקד ברווחינזם *ונכתב בידי מיסטר מייקל טיורר. הטיורר מתייחס לליקויים שמצאה הוועדה לפיקוח פיננסי של כספי האיחוד וקורא לבחינת תקצוב הפלסטינים לאור הפרמטרים שהגדיר האיחוד. ממש בקיצור? בוועדת התקצוב של האיחוד הבינו שהפלסטינים חוגגים להם על הקופה. אין שיפור בזכויות אדם ומצב האוכלוסיה -הדיווח עלוב ומהחלק המפורט עולה שהכסף שנועד למגר מסכנות מגיע לבעלי תפקידים עבור 'אי פעילות' וחלק לפעילי טרור.
    כן, נשמע כמו היונה או דרור אידר אבל הנאשם הוא יו"ר הוועדה לענייני כספים של האיחוד.
    Europe's Unaccountable Palestinian Aid

    * פרקטיקת מימון נקמות.

    אהבתי

  8. שי הגיב:

    אותי קרלה ברוני מעניינת! תמיד אני אומר תודה לקצת שיק צרפתי וניחוח פריזאי קסום. איזו אשה!!!

    אהבתי

  9. captain beefheart הגיב:

    ועוד שטות מבית הארץ. הפעם אורי משגב, במעידה נדירה.

    הוא כותב על ביקורו של נתניהו במעוז חב"ד ועל הקרקס המילולי הנלווה ועל "ראיון" שנתן רה"מ לאיזה ביטאון קקיוני של פלג קקיוני של החסידות הנלוזה הזו.

    החליפו את המילים "בנימין נתניהו" ב"שמעון פרס" ותקבלו את השטיק הקבוע שזקן השבט מכר לנו במשך עשורים, בכל פעם שהלך להתפרס בפני המזוקנים עובדי האלילים, מעלי הגילולים.

    לא שאז זה היה בסדר, אבל מכיוון שהיה מדובר בשימון פרס, זה נסלח והעברנו הלאה.

    אהבתי

  10. captain beefheart הגיב:

    האם היה פעם רמטכ"ל לא "פופולארי?"

    האם יש משהו מטופש יותר מאשר לבדוק את ה"פופולאריות" של הרמטכ"ל?

    אהבתי

  11. אחד שיודע הגיב:

    ועוד מהנעשה בסו"ש: פעולת "תג מחיר" שלא שמעתם עליה.

    אהבתי

  12. לחם הגיב:

    ובסופהשבוע, העיתון שיתפוס את מקומו של מעריב, רעיון גאוני: הריאיון של בן כספית עם פולארד מלפני כעשרים שנה מתפרסם שוב. איך לא חשבו על זה לפני כן? הרי אפשר למחזר ראיונות וכתבות מהעבר, כשהעיתונות הייתה במיטבה (אם כי לא בן כספית כשבמיטבו פוצץ את "פרשת תיאודור אור" וקנה לעצמו שם של תחקירן על) וככה המו"לים יחסכו כסף על עיתונאים ועורכים שממילא הופכים לפחות ופחות נחוצים. כי מי צריך עיתונאים אם יש לו את בן כספית? כל הכבוד על הרעיון הגאוני המשיכו כך וגם עשרים אלף המנויים של מעריב ינטשו אתכם בהמוניהם (אם כי עשרים אלף זה לא המוניהם).

    אהבתי

  13. חייל זקן הגיב:

    והיא לא רוצה לקבל טיפול. נו, אז מה תעשו?

    אי אפשר לשלוח את הרווחה שייחלצו את המסכן?

    אהבתי

  14. חייל זקן הגיב:

    הרמטכ”ל בני גנץ מה-זה פופולרי. 78% מרוצים ממנו

    דרך ארוכה עשה גנץ מאז היה מפקד היק"ל ועמד מנגד, במרחק 10 מטר, כאשר החיזבלונים שרפו את רכבי יחידתו שחנו מעבר לגדר, עניין פעוט שעלה רק עשרות מיליונים. בדרכו ל78% עוד הספיק לאפשר את שריפת קבר יוסף כאשר גילגל כלפי מעלה את האחריות להפקרתו של מדחאת יוסף. פינצ'ור ג'יפ וחיתוך של אוהל אכן מהווים שיפור ניכר אבל שלישיית הגשש העיוור, בוגי, גנץ ואלון החליטו להראות ששלהם גדול יותר ובחרו להקים מוצב בתוך ישיבה. כנראה הפיקו לקח מהיעילות המופלאה של המוצבים שבנו בלבנון וגרמו לחיזבאללה להניח את נישקו. אמנם הדבר יגרום לפסיכים מיצהר לעבור לאבו גוש וגוש חלב אבל זו כבר לא בעיה שלהם, העיקר שאף אחד לא יוכל לרוקן את המימיות של פלוגת מג"ב שתהיה מוגנת במוצב.

    אהבתי

    • חיימקה שלי הגיב:

      מהיכרות את גנץ במסגרת שירותי הצבאי כשהיה אלוף משנה: כבר אז ייחלתי לכך שיגיע להיות רמטכ"ל. כי גיליתי אדם אינטליגנט, קשוב, ללא גינוני כבוד, מדבר בגובה העיניים. ממש הדמות של קצין למופת.
      אשר לכישורי הקרב שלו – בעניין זה אין לי מושג.

      אהבתי

כתיבת תגובה