חג שמח:)

IMG_pesahh

חג שמח למוולווטים באשר הם. מאחר שממילא כולכם תתרוצצו במבוך שבעה ימים, מפה לשם ומשם לפה, מנסים להיחלץ מפקקים, מאנשים ומבעלי חיים, ומאחר שממילא אנשים עובדים חצאי ימים אם בכלל, קבלו פוסטים מדוללים במהלך השבוע. אלא אם כמובן עוד איש תקשורת ייחשד בפלילים כלשהם. ובכן, שאו ברכה בכל מקום שבו תהיו, ואל תשכחו להתעדכן פה ושם.
אלו שערי היום, אם יש את נפשכם לרכוש איזה צייטונג לחג.
yediot14.4.4haaretz14.4.14
isra14.4.14maariv14.4.14

אם יש לכם קישורים מומלצים בכל עניין אל תהססו לשגרר. בתגובות, במייל, בווטסאפ.

hasa
זהו, הסתיימו ההכנות לחג [צילום ויה Motyk]

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה דו"ח מיוחד, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

35 תגובות על חג שמח:)

  1. א.א.א הגיב:

    לא יעזור – ביטול האדומים (והו כה ברור שהוא זמני..) הוא ביטול התגובות בכלל בקטן, ואת זה ברור שלא תעשי. יש פה פגיעה, גם אם מוצדקת ברמה הרגשית, בחופש הביטוי של גולשים שאינם טורחים לכתוב תגובות ובכל זאת רוצים להעביר איזו תחושה לגבי הנכתב, בפוסט ובתגובות.

    מזכיר מאוד את דרישתו המפגרת של בן כספית לביטול התגובות על מאמריו. ואת לא רוצה להיות בן כספית.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      האדומים הפכו לזירת שנאה מטורפת שאין קשר בינה לבין הבעת דעה.
      איזה סיבה יש לתת אדומים לשטוטית, שביקשתי ממנה לבוא להגיב על החומוסיות בעכו, והיא באה והשקיעה וכתבה, למרות שבכל ביקור שלה כאן, ולא משנה על מה היא כותבת, היא זוכה למטח אדומים אקראי)? איזה סיבה יש לכך שכל תגובה שאני כותבת, לא משנה על מה, כולל במילה "תודה" בלבד גוררת את המטורף התורן לסמן באדום את התגובה שנייה אחרי שכתבתי אותה? וכנהלאה. לכל אחד מהכותבים פה יש את התיק שלו בעניין. כך שכדי שתבין על מה אתה מדבר לפני "הבעת דעת". אין פה שום קשר להבעת דעה אלא לשיבוש מערכות כללי.
      אם היה היגיון בשיגעון, מילא. אבל אין.

      אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        זהו, מעכשיו השנאה אסורה? נגזר עלינו לאהוב את הפועל? ובכלל, איזה עולם זה כשהוא נטול שנאה ורוע? עמי ותמי בלי מכשפה? קפיטן לב פרה בלי מיברג? ביבי בלי שרה?
        איך אפשר לקיים מדינת כל גזעניה ללא אדומים? מה אנחנו, דנים גבעוליים?

        אהבתי

  2. גלי הגיב:

    המניפסט שפעם פרסמת נגד סדר פסח קיים ברשת איפה שהוא?

    אהבתי

  3. roni הגיב:

    צו איסור פרסום הוא כלי חשוב. למשל, אלחנן טננבאום. תוכנית המקור האחרונה בערוץ 10 חשפה איך שיחררו מאות מחבלים תמורת נוכל שקרן וסוחר סמים. פשוט, הוציאו צווי איסור פרסום על אי-החקירה ומאירך הפיצו ספינים שקריים בתקשורת. הציבור הולעט בסיפורים דמיונים ולא ידע שהמערכת מסתירה משהו. בחסות ההסתרה נעשתה עיסקה מבישה עם החיזבאללה.
    באמת, צריך צווי איסור פרסום!

    אהבתי

  4. roni הגיב:

    תהיתי מדוע התחלף אצלך חג שמח ב-Happy Passover. אפשר, למשל, גיט יונטעף.

    אהבתי

  5. אורן הגיב:

    חג שמח, לך, לבני ביתך ולדיאן קיטוון 🙂

    אהבתי

  6. חייל זקן הגיב:

    V, מסתבר שהמוניטין של ולווט הגיע עד לקנזס:

    ישראל היהודית היא גזענית. התקשורת היהודית שולטת במוחכם

    אהבתי

  7. nurit הגיב:

    חג שמח.
    אין אדומים רק ירוקים? דיינו.
    אין שום דבר לאכול חוץ מחסה מיובשת? דיינו
    אפשר לבקש שזה יעבור מהר (פסח) ? דיינו.
    אבל לדלל את מקורותינו בחול מועדנו זה בהחלט לא מקובל!

    אהבתי

    • יובל הגיב:

      מה חשאי בדיוק בסיפור?
      יש לו עו"ד? כן
      המשפחה שלו יודעת ונכחה בבית המשפט? כן

      לא כל מעצר על רקע בטחוני צריך להפוך לסיפור נוסח העציר X
      בהחלט יכול להיות שכל הסיפור הוא עוד בלון נפוח של מערכת הביטחון, אבל בסך הכל נראה שמתנהל כאן הליך תקין מבחינה מנהלית.

      אהבתי

      • אחד שיודע הגיב:

        כל מקרה כזה מחזק את הרושם שאנחנו חיים במדינה חשוכה. לא רק שמנגנוני החושך העלימו את קיומו של העציר X, אלא שניסו להעלים גם את מותו.

        זאת ועוד, רק בעקבות מותו של X התגלתה במקרה (עקב חוסר תשומת לב של אותם מנגנונים) עובדת קיומו של X2, לאחר קרוב ל-10 שנים (!) שישב בכלא. אגב, גם מרקוס קלינגברג הועלם במשך 10 שנים.

        אהבתי

        • אחד שיודע הגיב:

          …ויש מי שניסחו זאת יותר טוב ממני:

          (א.)
          "איננו רוצים לחיות במדינה בה אנשים נעצרים תחת מעטה של סודיות, איננו רוצים לחיות במדינה בה אנשים נעלמים בתאי המעצר. ונא לזכור: פומביות הדיון היא עקרון יסוד במערכת המשפט של מדינה דמוקרטית, והפרסום בתקשורת הוא האמצעי הטכני של מימוש עיקרון זה. כל עוד דיוני המעצר מתנהלים בדלתיים פתוחות – ושוב: איש מאיתנו לא רוצה לחיות במדינה בה הם מתנהלים בדלתיים סגורות – יש לציבור הזכות לדעת על כל עצור ועל כל חשוד."

          (ב.)
          "אני לא מאמין שיכול לקרות כאן מקרה שבו אזרח ייעצר בחשד לעבירות בטחוניות, ועל עצם המעצר יוטל איפול מוחלט."

          אהבתי

          • יובל הגיב:

            מדובר כרגע על צו איסור פרסום ל 10 ימים לצורך השלמת חקירה.
            אני מסכים לחלוטין שצא"פ הוא כלי שיש להמעיט בשימוש בו ככל האפשר ומסכים גם שהמדינה עושה בו שימוש מעוות ומיותר. אבל במידה ואכן מדובר על שימוש לזמן מוגבל שלא יוארך מעבר לכך, אני לא רואה בסיפור הזה אירוע קיצוני.

            אהבתי

          • הינשוף של מינרווה הגיב:

            ונא לזכור: פומביות הדיון היא עקרון יסוד במערכת המשפט של מדינה דמוקרטית

            ישנם דיונים משפטים מסוגים שונים, לאו דווקא ביטחוניים, שגם בהם הדלתיים סגורות. לא כל דבר צריך להיות פתוח לציבור. השאלה היחידה היא אם סוגרים את הדיון משיקולים ענייניים או לאו. האם המדינה מנסה להשתמש באיסור פרסום, מנימוק של בטחון המדינה, כדי לטייח עוולה, זה אכן לא מוצדק. האם אתה יודע שזה אכן המקרה?
            תגיד: עד שלא יפתחו את המשפט, לא ניתן לדעת אם נעשה בו עוול. באותה מידה, עד שלא תפתח את דלתות ביתך לשוטרים, לא נדע אם אתה שותה חשיש או לא…

            במקרה זה, עול ההוכחה צריך להיות עליך, ולא על המדינה: מה כל כך חשוב לך לברר מה קורה במשפט הזה? אתה יודע שנעשה שם עוול, שרק אור התקשורת יחטא? (כמובן שלא). יצר מציצנות? סקרנות?

            אהבתי

            • פומביות הדיון היא עקרון יסוד במערכת המשפט של מדינה דמוקרטית.

              לכן מדינת האיחוד הדמוקרטיות מקיימת את כל הדיונים לגבי מימון העמותות בדלתיים סגורות הרחק מעיני התקשורת.

              אהבתי

      • יבלת הגיב:

        "הוא עוד בלון נפוח של מערכת הביטחון,"
        מה בלון? מה נפוח? ח ש ו ד !
        אז אסור לעצור ולחקור יותר ערבים החשודים בפגיעה בבטחונך?

        אהבתי

    • אחד שיודע הגיב:

      עכשיו עלה לרשת גם תצלום של הצא"פ.

      אהבתי

  8. חייל זקן הגיב:

    V, נפלה עטרת ראשינו, מה עשית לאדומים? הפכת רפורמית שמשנה את ההגדה? הרי אלפי שנים אנו מצווים בחג הזה על "שפוך חמתך"

    אהבתי

  9. טופרת הגיב:

    חג שמח.

    אהבתי

כתיבת תגובה