הניחו לילד

yediot17.4.14haaretz17.4.14
isra17.4.14

הכותרות

ידיעות ממשיך במופע הקיטש והמוות שלו ("איפה אבא? בשמיים"). האלמנה, הילדים הקטנים הבוכים, כולם מופיעים בתמונות ענק. אתמול, כמו גם היום. היום מצטרף אליו ישר"ה ("רק בן 8 ואומר קדיש על אבא"), באותו סגנון בדיוק. אולי כדאי להניח למשפחה האבלה? לא. זה היום השני ברציפות שהמשפחה מככבת בשער ובעמודים הראשונים. ואין שום מניעה שגם מחר נצפה בה באותו מקום בדיוק.
אגב, חפשו את הכותרת: הציטוט הזה, המופיע במרכאות בכותרת ישר"ה בכל העיתון, לא תמצאו. רק חלק מדברי הכתב עצמו.
ועוד שאלה: האם באמת ילד בן שמונה צריך להיות נוכח בקבורה של אביו וגם להגיד קדיש? סליחה?

 פרוטקשן בנחל קינה

תנועת רגבים גילתה שבדווים השתלטו על קרקעות בכניסה לנחל קינה (ליד ערד) ולאחרונה החלו לגבות ״דמי שמירה״ על הרכבים של המטיילים. הם גם מאיימים שאם תחנו בחוץ הלך על האוטו שלכם. מדובר בקרקע שלא שייכת להם אלא אדמות מדינה ועדיין הם מרגישים בנוח לגבות פרוטקשן ממטיילים. אתרי טיולים מציינים זאת כמובן מאליו וגם מנהלת הטיולים של משרד החינוך (בלי לציין את דמי הגבייה). תוספת: הגבייה הוזכרה ברוטר לפני שנה.
הכתבה של תמיר סטיינמן:

http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=f9282d74d1c65410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=253cb2eb226bb110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=b260bf245cb65410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

זה חלק א' של הסיפור, אבל זאת התגובה המשונה של יריב אופנהיימר, מנכ"ל שלום עכשיו:

כשבהיכל התרבות, בקניונים, בחופים, במוזיאונים ובבתי החולים גובים כסף על חנייה זה לגיטימי. שהבדואים עושים זאת (15 ₪) זה ״פרוטקשיין״. אייטם גזעני בחדשות ערוץ 2 שהוגש לכתב תמיר שטיינמן אחרי שהוכן ובושל על ידי עמותת הימין רגבים.

מה?

דו קיום

מה הבעיה עם לימודי הערבית בבתי ספר בישראל.

ארגון העיתונאים יוצא לקרב

לכבוד:
ראש השב"כ, יורם כהן
מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו
פרקליט המדינה, שי ניצן
הנידון: פנייה דחופה בעניין מעצרו ותנאי החזקתו של +++
שלום רב
התבשרנו על מעצרו של +++ הותר לפרסום: מג'ד כיאל.
במדינה דמוקרטית מעל מעצר של עיתונאים מתנוסס דגל שחור, קל וחומר כשהדבר נעשה תחת צו איסור פרסום ומניעת פגישה עם עורך דין. בעבר כבר הודיעו המשטרה והפרקליטות על כך שנהלים של חיפוש בבית או במקום עבודה או ציתות לקו טלפון של עיתונאים יעברו בחינה מחמירה ביותר הן בדרג הפיקודי במשטרה והן על ידי בית המשפט – מדיניות עליה בירכנו.
מבלי לקבוע דבר לגבי העבירות ש++ לכאורה נחשד בביצוען, ארגון העיתונאים מבקש לברר אם נעשה שימוש באותם סטנדרטים מחמירים גם לגבי המעצר שלו – הן בעת הוצאת צו חיפוש בביתו והן לעצם ההחלטה לעצור ולחקור אותו. כמו כן אנו קוראים לכם לאפשר ל++ להיפגש באופן מיידי עם עורך דינו ולפעול להסרת צו איסור הפרסום הגורף מעל הפרשה.
בכבוד רב ובברכת חג חירות שמח,
רוני לינדר-גנץ | יאיר טרצ'יצקי
יו"ר משותפת של ועדת חופש עיתונות יו"ר ארגון העיתונאים בישראל

ראובן פדהצור

גדעון לוי על ראובן פדהצור.

אין בישראל תחום הרחוק יותר מעיתונות אמיתית מאשר תחום הסיקור הצבאי, אחד החורצים ביותר בעיצוב דעת הקהל ובשטיפת מוחה. רק הסיקור המשטרתי בשנים האחרונות הולך ודומה לו, הודות ללהקת מפרכסי המשטרה בטלוויזיה. במדמנת המים המעופשים שבה מבוססים יחדיו כתבים וקצינים הבהיקה דמותו של פדהצור, אולי אחרון הפרשנים הצבאיים האמיצים.
…גם לו היה מקטורן עור מרהיב, ככל הכתבים הצבאיים, אבל הוא לא היה חלק מהם. הוא לא שיסה למלחמות כמותם ולא הריע להן בתחילתן. פדהצור ביקר בחריפות את תחומי סיקורו, שבר את המוסכמות… לשם מה "כיפת ברזל", ולמה "חץ"? למה "לביא", ולמה לתקוף את איראן? ניסה לחשוף את כל הטריקים והשטיקים של תקציב הביטחון, ללא הועיל. מרבית עמיתיו לא התעניינו בכך כלל, להם די לצטט את הודעת דובר צה"ל על החיסול האחרון, גם אם היא שקרית או תועמלנית. כתיבתו היתה עניינית, יבשה, לא מתלהמת… הבזבוז המשווע של צה"ל היה בראש מעייניו. נגדו לחם, דון קישוט בלי סנשו פנשה, רק עם "הארץ" שעמד מאחוריו.

ובינתיים במקור ראשון

אימייל מ*&^:

זו בקשה שהגיש משרד הנאמן (רו"ח חן ברדיצ'ב) לבית המשפט. שורה תחתונה: לדבריו, כל עוד אין אישור למכירה לא יהיו משכורות. הממונה על הגבלים עסקיים הצליח לאשר את מכירת מעריב לשב"צ תוך עשרה ימים, אבל הדיון במקור ראשון נמרח ונמרח. להעביר את מעריב לאלי עזור אין בעיה, את nrg לאדלסון גם לא, רק מקו"ר שמגלגל מיליוני שקלים הוא סיפור מורכב מאין כמותו. זהו, שב"צ על כל מעשיו מחוץ למשחק. יושב בביתו ומחפש תעסוקה (תוסיפי "ללחם עבודה" שיש עורך ראשי פנוי). הכדור נמצא במגרש של הממונה על הגבלים עסקיים שבכל יום שעובר פשוט הורג את מקו"ר ואנשיו.

[gview file="https://velvetunderground.co.il/wp-content/uploads/2014/04/בקשת-הנאמן.pdf"%5D

לחם עבודה

מחפשים עבודה? בדקתם מה עניינים בלחם עבודה?

מסביב לעולם

מעבורת דרום קוריאנית ועליה מאות ילדים שקעה. 290 מהילדים עדיין נעדרים.
בידיעות ע' 10 מוקדש לסיפור. הקפטן מצטער. ובהארץ.

אוי ויי. שימוש קבוע במריחואנה עלול לגרום גורם נזק למוח.
בקרוב, סדר בקנביס הרפואי.

במאי X men, בריאן סינגר, מואשם באונס נער.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק/ TV

מי יצר את הסרטון סעמקום (המלגלג על פרסומות סלקום) ולמה הוא הוסר.

מה לא לכתוב בקורות חיים.

במקרה נתקעתי על המילים האלו בבלוג 365 הימים של סיון קלינגבייל, ותהיתי. מהי רווקה טיפוסית ומהי רווקה לא טיפוסית, ומה בכלל העניין הזה, להזכיר בכותרת משנה שאת רווקה?

"אני ליטל גולדברג, בת 37, תל אביבית מקורית, רווקה לא טיפוסית. אני עורכת וידאו במקצועי ואני כותבת שירים. מוסיקה היא הנשימה השנייה שלי ותרבות היא הנשימה השלישית". היום של ליטל גולדברג הוא היום ה-259 בפרויקט 365 ימים בחיים של 365 אנשים.

שלוש נשים מלומדות הופיעו אמש בלונדון וקירשנבאום. ח"ח וכן ירבו.
מימין לשמאל: פרופ' גליה גולן, פרופ' יהודית רונן וד"ר אסתרית בלצן.
3women

פוסט מורטם:

הונאת השלום עפ"י ד"ר גיא בכור (6 באפריל): "הכל היה בנוי על שקר, 20 ישישים שהשתלטו על הרשות הפלסטינית ניסו להונות את הציבור הישראלי. ג'ון קרי ניסה להונות את הממשל האמריקאי ובעיקר את עצמו. האליטות הישנות בישראל ניסו להונות את הציבור הישראלי, והתקשורת הישראלית הממוסדת, שזה התאים לקווים שלה, תמכה בתהליך הזה"

לא חדש, אבל מצחיק.

david

לפני פיזור

פוסט מהבוקר: יאיר לפיד והתפילה הממוחזרת לפסח.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

89 תגובות על הניחו לילד

  1. ניר הגיב:

    הם כתבו חוזה פלסיאנו מת ולא חוזה צ'או פליסאנו מת. ובנוסף הקליפ המצורף הוא אחד הלהיטים הידועים של חוזה פליסיאנו וגם האוטוביוגרפיה שהם צירפו היא של חוזה פליסיאנו. בתקופתי על פשלה כזאת האחראי היה משלם במשרתו. אבל היום למי אכפת…

    אהבתי

  2. ניר הגיב:

    פשלה גדולה באתר nrg?
    ברגעים אלה הם מפרסמים סקופ בלעדי שחוזה פליסיאנו נהרג בתאונת דרכים.
    בדקתי באתרים אחרים ולא מופיעה על כך שום מילה, סקופ בלעדי?
    הטוקבקים טוענים בתוקף שמדובר בטעות ומי שנהרג הוא זמר הסלסה צ'או פליסאנו.
    ב-nrg נכון לעכשיו מסרבים להסיר את הידיעה ומתעקשים שמדובר בחוזה פליסאנו.
    מי צודק???

    אהבתי

  3. roni הגיב:

    מי שמך לקבוע שלא צריך לשתף ילד בן 8 בהלווית אביו? האם לאמו, למשפחתו ולחבריו אין דיעה, רק לך יש?
    נראה לי שחרגת מן הטעם הטוב כדי להגן על ילד שאת לא מכירה ואינך יודעת מה דעתו.

    אהבתי

  4. תומאס הגיב:

    המאמר על המריחואנה לא מדבר כלל על "נזק" למוח, אלא על שינויים
    במוח של מעשנים (ממוצע 6 סיגריות לשבוע) לעומת כאלו שאינם מעשנים. השינויים – על פי המאמר – אופיניים לשינויים המתרחשים בעת התמכרות או פיתוח הרגל חדש אבל השלכותיהם לא נחקרו עדיין. כך ששוב – לא בטוח שבכלל אפשר לדבר על "נזק" בעקבות העישון.

    אהבתי

    • יונה במלח הגיב:

      איזה נזק בראש שלכם? זה שהאונה התצטמקה והחלק שתפח מהסטימולציה מהבהב כמו ישבן של מנדריל לא אומר כלום. לי זה עזר לאתר סוכריות מהאלף הקודם במגירת הגרביים. וידוע שסוכר לבן הורג יותר אנשים.

      אהבתי

    • velvet הגיב:

      זה לא מה שאני קראתי.
      […]
      I think the findings that there are observable differences in brain structure with marijuana even in these young adult recreational users indicate that there are significant effects of marijuana on the brain… Those differences were exposure-dependent, meaning those who used more marijuana had greater abnormalities.
      […]
      "The next important thing to investigate is how these structural abnormalities relate to functional outcomes," she said. "Currently we don't know how much marijuana is safe

      אהבתי

      • עו"ד הגיב:

        מריחואנה משנה את מבנה המוח?
        HEAR HEAR
        עכשיו כדאי לרשום את הכלל בקשר לצמח המפורסם בעולם: כל אחד רואה בו מה שהוא רוצה. כל רגע מתפרסם מחקר כזה או אחר. דוגמה? כולם יודעים שלנהוג מסטול זה לא דבר מומלץ. כולם יודעים? אה, לא. במחקר התברר שמי שמעשן ג'ויינט נוהג לא פחות טוב ממי שלא מעשן. מסקנה? תנוחו. בינתיים גם מרילנד החליטה: פחות מעשרה גרם – אתה מקבל קנס קטן וזהו. מדינת החיקוי תאמץ את זה כאשר מדינת המקור תאמץ את זה בחלקים נרחבים יותר שלה, וחוץ מזה לא יהיה שום רע אם המוח הישראלי הטיפוסי ישתנה קצת או הרבה.

        אהבתי

  5. יונה במלח הגיב:

    שמח לדעת שהעורכים במאקו מבקרים בשובך. אמנם באיחור ורק בגלל החג והפוקוס שגוי אבל פסדר -גם חברון לא נבנתה ביום אחד.

    אהבתי

  6. אורן הגיב:

    Casual marijuana use may damage your brain זה מה שיוצא בקישור של:

    אוי ויי. שימוש קבוע במריחואנה גורם נזק למוח.

    מה התרוץ הלא טיפוסי שלך?

    אהבתי

  7. אבי הגיב:

    הייתי ממליץ גם לשלול לו מיידית את האזרחות. הוא חיפאי וגם אני חיפאי ולכן במידה מסויימת אני לא ממש מופתע – העיר התחתית בחיפה היא קן צפעות ומעוז של גייס חמישי. בזמן מלחמת המפרץ כשעפו טילים ערביי חיפה עמדו על הגגות ושרו "יא סדאם יא חביב אודרוב אודרוב תל אביב". מאז השנאה שלהם רק הלכה והתעצמה.

    אהבתי

  8. אבי הגיב:

    בנובמבר 2011 הוא היה הפלשתינאי היחיד שהשתתף במשט מחאה מאיסטנבול לעזה. וללבנון (מדינת אוייב אליה הוא הסתנן בתחבולות ועורמה, כפי שמפורט בכתבה) הוא נסע כמובן רק כדי לקטוף נרקיסים.
    ממש אוהב ישראל אמיתי. מקווה שאת השנים הבאות יבלה עמוק במרתפים.
    נ.ב כמה מטומטמים יכולים להיות ראשי ארגון העיתונאים?

    אהבתי

  9. יקיר אביב הגיב:

    את סרטון סעמקום המלגלג על פרסומות סלקום ניתן (עדיין) לראות כאן.

    http://www.pitria.com/semcom-celcom

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      הקישור שבפוסט הוא על כתבה שמלפני ההסרה מהרשת.
      כדאי להדגיש שההסרה מהרשת בוצעה לאחר טענה של בעלי זכויות היוצרים על השיר שמתנגן ברקע, כך שאין שום קשר בין סלקום לבין הסרת הפרודיה (כפי שניתן להבין במשתמע).

      אהבתי

  10. שועלן הגיב:

    זהו, הותר לפרסום.
    נכון לעכשיו, נראה שזה עצם הביקור בלבנון, לא מגע ספציפי.
    אם כך, כנראה ישוחרר.
    האם הוא בכלל מוכר כעיתונאי בישראל?
    אם לא, למה ארגון העיתונאים מיהר להתערב?

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      כן, כמו שיש כפרים לא מוכרים, אז יתכן שהוא עיתונאי לא מוכר, אף שעל פי הכתוב הוא פירסם ב"א- ספיר" והשתתף בכנס של עיתונאים. נאמר כמו היחס כפר לא מוכר מול התנחלות, יהיה לנו רוני דניאל מול מג'ד כיאל. אתה מחרס חרוסת היום.

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        א-ספיר = עיתון של חזבאללה בלבנון.
        אני מעריך שמי שכותב לעיתון זה לא מקבל בישראל תעודת עיתונאי.

        אהבתי

        • אורן הגיב:

          לא עיתון של חיזבאללה, הוקם לפני ארבעים שנה כאמור.

          אהבתי

          • שועלן הגיב:

            אוקיי, פרו-חזבאללה.
            האם יש עיתונאים של א-ספיר בישראל שמחזיקים בתעודת עיתונאי מקומית?

            אהבתי

            • אורן הגיב:

              מה קשור התעודה, נהית פרו רגולציה. תעודת עיתונאי מקלה את האפשרות לסקר אי לא הבסיס להגנות חוקיות אלא המעשה העיתונאי. אני מבין שהאבים של הבלוג רואים בדעות פרו ציוניות חלק ממחויביות של העיתונאי, אכן דמוקרטים לא טיפוסיים.

              אהבתי

              • יונה במלח הגיב:

                כש'אם תרצו' סיקרה את זרימת הכסף ל'קרן לישראל חדשה' פרצתם ביללות על נסיון נואל לסתימת פיות למרות המעשה העיתונאי. לא הבנתי, לא היתה להם תעודת עיתונאי. הא, זה לא חדשה. לא הבנת, זה לא פורסם בעיתון. מי כן קונה את השטויות של אופנהיימר והמחנה? משלמי המשכורת מחו"ל.

                אהבתי

                • אורן הגיב:

                  "אם תרצו" ישבו במעצר או נחקרו ע"י השב"כ? מקסימום הסתבכות קטנה של אחד מהם על אחזקת לבנת חבלה או משהו.
                  אולי מג'ד כיאל היה צריך לדעת במה להסתבך, אם היה מוציא נשק ממחנה צבאי מקסימום היה מורד בדרגה.
                  כרגיל, אתה סוטה מהדיון לענייניך אך זה טיפוסי היום, אתה לא היחיד.

                  אהבתי

                  • לירון הגיב:

                    כן, הוא היה בכלא צבאי על העבירה. ומה בדיוק הקשר בין מחט לתחת? זה היה בשירותו הצבאי, הרבה לפני "אם תרצו".
                    תפקידו של השב"כ להגן מפני ריגול, בגלל זה השב"כ מעורב.
                    חברנו נסע למדינת אויב בניגוד לחוק, אז הוא נעצר, ביג דיל. כנראה שלא בכוונת ריגול כי הולך להיות מואשם אך ורק בעוון הנסיעה (ובמאמר מוסגר, מעצרו הוארך עד יום שלישי, אז כנראה שזה לא רק זה).
                    אין מה לומר, פשוט רדיפה פוליטית.

                    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      הוא ידע שהחוק הישראלי מונע יציאתו ללבנון אך כפלסטיני תושב ישראלי הוא פעל מתוך זכותו לצאת ללבנון, הוא סבור שהתכלית ראויה ועשה זאת פומבית ובדרכי שלום, הוא לא החביא דבר

      בקיצור, הוא רצה להפוך לקדוש המעונה שהוא כעת.

      אהבתי

    • velvet הגיב:

      הארגון פועל למען כולם. מה משנה אם הוא מוכר או לא?
      רוב העיתונאים לא מוכרים, ותרשה לי להמר שגם לא מאוגדים באחד מהאיגודים.

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        תגדירי כולם.
        מה זה רוב העיתונאים לא מוכרים?
        יש תעודת עיתונאי.
        אם רוצים להחיל הגנות מיוחדות לגבי עיתונאים, צריך קודם כל שיהיה מוגדר באופן ברור מיהו עיתונאי.
        אי אפשר גם לטעון להגנות מיוחדות וגם לבקש שהן יחולו על כ-ו-ל-ם.

        אהבתי

      • שועלן הגיב:

        לשם המחשה – מחר נוער הגבעות יפתח אתר באינטרנט, כל אחד יקבל שם תפקיד "עיתונאי", וזהו – אסור לעצור אותם מנהלית, אסור למנוע מהם עו"ד לצרכי חקירה וכו' וכו'.

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          שועלן, חזרת עשור אחורה. השאלה מיהו עיתונאי נשאלה בכל כנסי האינטרנט והעיתונאים באילת ובשמילת ובכל אקדמימכללה נידחת בישראל, כולל בכמה שאני השתתפתי בהם, כשעוד היה לי עניין כלשהו.
          כולל דיונים בשאלה מי זכאי לתעודת עיתונאי (של לשכת העיתונות הממשלתית) והאם בלוגר הוא עיתונאי. עשרות אלפי מילות סרק נטחנו בסוגייה המשעממת הזאת, כך שאני חוששת לומר לך זאת כי זה עלול לערער את עולמך: אין תשובה לשאלה מיהו עיתונאי. פשוט אין. במהלך כעשרים שנותיי כעיתונאית אולי חצי שנה הייתה לי תעודה, כי הייתי צריכה לנסוע לאנשהו. לרוב העיתונאים אין תעודות.
          מיהו עיתונאי היא שאלת שני השקלים שלאף אדם בישראל לפחות אין חשק ואו יכולת לענות עליה. כל הגדרה שקראת או שתקרא נופלת בפיגורה מקודמתה. בקיצור: רד מזה.

          אהבתי

  11. שועלן הגיב:

    לגמרי הניחו לילד.
    כשראיתי את הקדיש של בן ה-8 הזדעזעתי.
    ועכשיו כשאני שומע שיש שתי אחיות גדולות יותר, עוד יותר.

    אהבתי

    • שועלן הגיב:

      ועוד תהייה מושגית – למה "אבא בשמיים" זה טוב, ו"אבא באדמה" זה רע.

      אהבתי

      • יונה במלח הגיב:

        ילד לא צריך לראות גוויה. אסור לגעת בקקי. דם זה איכסה. אימל'ה גו'ק.
        אני לא בעד הסיקור או ההשתתפות בהלוויה, רק מציין שלדלעתי הקלילה הניתוק מהטבע (האופייני לתרבות המערבית) הביא למעשים מנוגדים לדרך ארץ.

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          כן? מאיזה גיל לקחת את הילדים שלך להלוויות? קל וחומר של קרובי משפחה מדרגה 1?
          מה הקריטריון שלך לבחון בשלות של ילד?

          אהבתי

  12. Mosh הגיב:

    אוקיי … אז את העיתונאים לא נחקור – כי הם נציגי חופש המידע
    גם את עורכי הדין לא – צריך מישהו שיגן על הדמוקרטיה
    וראשי ממשלה … זה ממש אסור, צריך להסביר למה ?

    אבל את העבריינות הפושעת צריך לעצור- משמע האספסוף שמסתובב ומדרדר את המדינה שאולה .

    אנשים רוצים דמוקרטיה של סוסי פוני וחדי קרן …

    אהבתי

  13. שועלן הגיב:

    זה פשוט לא יאומן שהעיתונאים חושבים שוב ושוב שהם מורמים מעם, ולמעשה מביעים אי-אמון במערכת המשפט הישראלית.
    תעודת עיתונאי לא מהווה חסינות אל מול חוק העונשין.

    אהבתי

  14. שועלן הגיב:

    מה משונה דווקא בתגובה הנוכחית של אופנהיימר?

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      זה מחווה לאפריים קישון וארבינקא

      אהבתי

    • velvet הגיב:

      אני פשוט לא מכירה את כל שאר התגובות שלו, אז אולי היא לא משונה ביחס לשאר, אבל פה ברור שמדובר בעבירה על החוק, ולכן תמהתי.

      אהבתי

    • captain beefheart הגיב:

      הסמולנות שלי, זו שתומכת בהקמת מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים, מתביישת ביריב א'. אין שום הבדל בין תגובתו המטומטמת לתגובות האוטומטיות של ארז תדמור ועוזריו.

      אהבתי

    • אורן הגיב:

      התגובה של אופנהיימר שטותית. מצד שני זה שעמותת רגבים פועלת בגזענות צפויה לא הופך את כל היהודים לגזענים. בכל מקרה הניסוח בכותרת של מאקו, במידה והפרטים נכונים, הגיוני יותר. מדובר בעבריינים ולא בבדואים, שאינו יכול להיות שם קבוצתי למבצעי עבירה ספציפית.

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        גם העמותה של אופנהיימר עוסקת בעברייני בניה ולא במתנחלים, כן?

        אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        צודק, אבל !! זה מישיבה
        עם ידידים של ידיד בנמל הקישון.
        קשה להיות ערבי או בדווי בישראל
        כמו כל מיעוט בכל מקום. אבל
        כאן בחכמה ועבודה קשה, בניגוד
        למיעוטים אחרים במזה"ת, ניתן
        להתקדם במסגרת החוק. כאשר
        אין חוק, אין דין, אין דיין והעברינים
        שהם אכן מיעוט! עושים חיל
        וצוחקים על שומרי החוק, ובשיחה
        ניתנו דוגמאות ושמות שכל
        המשוחחים מכירים. יותר ויותר
        אנשים שקשה להם יעברו לצד
        העבריני. לעמוד בצל ולהוציא
        כסף מיהודי שחרד לשלום
        מכוניתו יותר קל מלעבוד על
        שופל גם כשיש מיזוג ואסור
        שזה יקרה.

        אהבתי

  15. שי הגיב:

    ובאמת, בישראל היום לא ניסו ליצור את הרושם שה"ציטוט", לטענתך, בכותרת שלהם, הוא "ציטוט". בשביל זה הם לא שמו "מירכאות" סביבו.

    אהבתי

  16. אחד שיודע הגיב:

    מעניין האם ואיך תדווח התקשורת על הרחקתו של ראש עיריית כפר סבא מביתו.

    😐

    אהבתי

כתיבת תגובה