איפה האפוד

haaretz8.5.14yediot8.5.14
ישראל היום8.5.1407.05.14.indd

הכותרות

ולא דיברנו עדיין על הילד הזוחל עם האפוד ביום העצמאות. הידד. כן, ישראל 2014. כל ההשוואות על ראשיכם היפים.

ISRAEL-66 YEARS-INDEPENDENCE DAY  AFP

מירי עדן שלנו צוברת תאוצה: רק אתמול איש לא ידע ולא שמע עליה, ולעיתונאית לא היה שום מופע ברשת (למעט קישור ללינקדאין ללא תמונה שקיבלתי ומישהו שאמר שהייתה פעם עיתונאית בשם זה במקומוני ידיעות). היום שלפה עדן מהארכיון את נאומה של ח"כ איילת שקד בעת שקיבלה את פרס ביקורת התקשורת לפני שנתיים.
חזי שטרנליכט אחראי על ידיעת הגג, והיום הנושא שלה הוא "יש מודל כלכלי והוא מנצח" ובו תשובה לכל הטוענים שלישר"ה אין מודל כלכלי, למעט כיסיו הפתוחים תמיד של האב הגדול, שלדון אדלסון, המממן אותו בעזרת ממונו האינסופי.
שטרנליכט טוען שהמודל העסקי הוא פרסומות. השאלה היא: האם הפרסומות לבדן אחראיות למצבו הכלכלי האיתן של העיתון? כמה כסף משלשל אלדסון מדי חודש לקופה וכמה מכניסות הפרסומות? אם אדלסון היה סוגר תברז מה היה קורה?
ועוד שאלה קטנה לשטרנליכט: איזה מגוון דעות נשמע בדיוק בעיתון? מגוון העונה לקו המערכתי של העולם כולו נגדנו, התקשורת והשמאל נגד רהמ"נו, וכולם אנטישמים ואנטי ציונים חוץ מאיתנו.
שים לב ל"משאל העם" ההולך ותופח מגיליון לגיליון. היום נשאלו כבר 18 (תיקון) איש מה דעתם על החוק. רק אחד מתוכם אמר שהוא בעד החוק. זה נראה לך הגיוני?
גם היום שלושה עמודי מערכת שלמים, קדמיים יותר מאתמול, הופקעו לצורך המאבק של ישר"ה בכוחות הרוע.
modelisra8.5.14modellisra8.5.14


קצת פאתטי עד עלוב שאלירז פיין נעצרה בבוקר הפרסום בידיעות, אחרי שחודש ימים התעלמו כוחות הביטחון ושמירת החוק מהמידע שהועבר אליהם מראשי המתנחלים.
מאוד מטופשת הצהרתה של אמה: "לדור הצעיר נמאס מההליכה השפופה". ממליצה לדור לעבור לזחילה עם אפוד, ע"ע.
מה הפיתרון להליכה השפופה? ירי בחיילים?

על פי הכותרת בידיעות, "תיק סגור", "היוע"מ וינשטיין סגר את התיק נגד סילבן שלום בפרשת החשד להטרדות מיניות לכאורה".
לידיעה בע' 10 מתלווה הסטטוס של נמרוד ניר בפייסבוק נגד מפקד גל"צ (ר' בהמשך).
בישר"ה: "מתקרב למירוץ לנשיאות? נסגר התיק נגד שלום".
בהארץ: "עובדת לשעבר סיפרה על עבירות, אך לא תעיד" | גידי וייץ אומר שהמירוץ לנשיאות הסתיים.

הכותרת הראשתי בידיעות, הפניה לכתבה ב-7 ימים מחר: "עוזי עילם, מנכ"ל הוועדה לאנרגיה אטומית בעבר: ' נתניהו משתמש בגרעין האיראני למטרות פוליטיות" (רונן ברגמן). הסיבה לכותרת ברורה.

הראשית בישר"ה: יעלון נגד יאיר לפיד.

ובהארץ: 100 פעילים אחראים לגל פשיע השנאה.

הותר לפרסום (ידיעות): לפני שנה תקפו קטינים חובשי כיפות זוג ערבים שהגיעו לחוף חורי בכנרת. בתום שנה הנאשמים הורשעו, כולל עונשי מאסר בפועל. האיש הוא סייען של כוחות הביטחון.

משתכשכים בביצה

חברות המזון משקיעות מיליוני ש' יחד עם ידיעות לשיפור דימוין הציבורי. ההסכם נחתם באמצעות חברת יחסי הציבור של יעל דרומי, לשעבר עורכת ממון. לפי מקורות המקורבים לענף המזון, דרומי תקבל 40% מעלות הקמפיין וידיעות יקבל 60%.
זהו גליון החג של ידיעות בשיתוף חברות המזון. מסלול נעשה בשיתוף קק"ל.
אוכלידיעות

והנה הקינוח, תגובת ידיעות ותגובת הארץ:

מ"ידיעות אחרונות" נמסר: "אנחנו מודים ל–TheMarker על הערנות שהפגין ביחס למתחריו, ותמהים איך חמק מעיתונאיו דווקא המגזין המיוחד היחיד שבחר 'הארץ' לחלק לקוראיו לכבוד יום העצמאות – מוסף שכולו בחסות חברה מסחרית בשם 'סילבר ליין'. מוזר לנו שמי שמכר אפילו את שם העיתון שלו (למוסף קוראים 'תוצרת הארץ') מעז להלין על 'ידיעות אחרונות', שהפיץ לקוראיו שורה של מוספים מושקעים ומלאים בחומר עיתונאי אמיתי ואיכותי".
בתגובה לטענות "ידיעות" מסר מו"ל הארץ, עמוס שוקן: "הפקת מוסף פרסומי אפשרית בתנאי שהיא בהתאם לכללי האתיקה של מועצת העיתונות, ואנו משתדלים להקפיד על כללים אלה. לפי הכללים, אין להעסיק עיתונאים בעבודה עיתונאית שמטרתה מוכתבת מראש ומהווה שירות לגורם מסחרי, ובקבוצת 'הארץ' עיתונאים אינם מועסקים בכתיבת חומר פרסומי".

סערת גל"צ והחרדים: האם כדאי לדלל חרדים ומהו טעמם (חרדים10). תוכנית הסאטירה (?) שודרה בערב יום העצמאות. מיד לאחר השידור התנצלה השדרנית והסבירה שמדובר בסאטירה. זה לא עזר. מפקד גל"צ התנצל, אבל זה לא היה היום שלו: נמרוד ניר VS ירון דקל על פרשת סילבן שלום, החלוק והמלון.

ישר"ה טען אתמול שהקרן החדשה לישראל היא שהדפיסה את תעודת ההכרה בנכבה שחולקה ביום העצמאות.
בקרן החדשה זעמו, וביקשו מהעיתון להסיר מיד את הידיעה, לבל יתבעו אותו. כפי שאני רואה, בתום 24 שעות לא הוסרה הידיעה.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

האיש שמחשב את תוחלת החיים של הישראלים, מתי ימותו ומתי ימותו הילדים שלהם (שאול אמסטרדמסקי).

חומוס להמונים: הסיפור העצוב של חומוס מיקי.

ברכבת עם פעיל ליכוד שנסע לוועידת המפלגה.

בידוק עובדות

גני התערוכה ברמת גן? זה הנדל"ן הכי היסטרי של עיריית תל אביב.

לפני פיזור

תודה לתומכי הבלוג.
baloons

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

47 תגובות על איפה האפוד

  1. עובר אורח הגיב:

    מה שהולך כאן מזכיר את "גלריה" של "הארץ" היום.
    שם בעמוד הפותח סיסמה: "א פוליטיות היא עמדה פוליטת התומכת
    בקיים" ובפנים מאבק של ישראלים-אנגלים שהביאו את ארגון
    הארכיטקטים הבריטיים להחרים ארכיטקטים ישראליים בגין
    ההתנחלויות. זאת משום שארגון הארכיטקטים הישראלי אינו מגנה
    את ההתנחלויות. בעולם רציונאלי היה מישהו מפרסם את שמות
    הארכיטקטים האנגליים שבונים בקפריסין הצפונית הכבושה (לפי
    האו"ם והקהילה הבין לאומית) את שמות המהנדסים והארכיטקטים האנגליים המעסיקים עבדים מתאבדים במדינות המפרץ הערבי. מי בנה ובונה את בתי הסוהר בערב הסעודית ואת בתי הכלא בהם מצליפים וכורתים ראשים? מי בנה מתקנים משטרתיים למשטרים רצחניים באפריקה ויש עוד. אבל זה לא יעזור משום שאין שום דבר רציונלי בחרמות על ישראל. אבל לפחות כאן בארץ מספיק לשאת
    את כל החטאים שבעולם. ישראל אינה הכי "בסדר" וגם אינה "הכי לא בסדר" אבל כאמור שנאת ישראל אינה תופעה רציונלית.
    הלאה:הסיסמה: "מי שלא בעד הקו הפוליטי שלנו הוא נגדנו" שבעמוד הראשון של גלריה היא סיסמא קיצונית של שמאל קיצוני וימין קיצוני בשנות השלושים באירופה והיום במשטרי הדיכוי באפריקה, אסיה, ואמריקה הלטינית. זו סיסמא טוטליטרית, מדכאת ודורסנית שבקצה שלה מחנות ריכוז עמודי תליה ורצח המוני. הופעת הטוטלטריות המוחלטת הזו בעיתון ישראלי ראויה לגינוי בכל פה לפחות כמו דברי הבל הנאמרים ע"י המתנחלים. מותר לא להסכים, מותר להיות נוטראלי.
    הכיתובים לעיל בבלוג זה מתחילים להשמע כמו הסיסמה הרעה הזו. סלידה מהפוליטיקה האווילית-רצחנית של הפלשתינים אינה מחייבת הסכמה לפגיעה בחילי צה"ל או ברכוש צה"ל. גינוי של מינהגי מפא"י וכ"ו צריך למנוע את ספירתם הפוליטית של חילי צה"ל. הצילום של הילד הזוחל בעמוד הראשון של ה"הארץ" הנו פרובוקציה יזומה ומכוונת. הוא מיועד לגירסה האנגלית. בעל הזכויות יעשה כסף. המשחק הזה מטופש ורע. הצבאיות של חג העצמאות בוטלה מזמן. מריחתו בדף אינה אופינית לא לישראל וגם לא למתנחלים. מותר גם לגנות את המעשה המצולם וגם את ההתחכמות להרע של "הארץ".
    דעה של אדם אינה צריכה לבוא בחבילה מוכתבת על ידי אחרים, א' מחייב ב' ג, ד וכ"ו.
    דעתי הציונית היא בעד ההקמה של מדינה יהודית. שטרם קמה. זה עדיין ניסוי . אוסף האנשים שבישראל מתנהג פחות ופחות כמדינה. בצבא גרמניה חייל שהיה משבח את היטלר היה מוצא עצמו בצרות תוך שעות. אבל מול המרד של חייל יהודי שהיה צריך להכנס לכלא מיד כשהכה קצין מופיע חייל בדווי המשבח את היטלר. אלו תופעות רעות. צריך לטפל בהן ביד ברזל אתמול.

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      מבחינתך אין צורך להביע עמדה מוסרית, בחריג אחד, יש מקום לעמדה כזאת רק במשחק של הטלת בוץ הדדית. אדריכלים המשתפים פעולה עם משטרים מדכאים מעניינים אותך רק כשעולה נושא הביקורת והדרישה לחרם על בניה בשטחים. גם מבלי להתייחס להשוואה המוזרה שלך לשנות השלושים, אתה נתפס במכנסיים מופשלים מוסרית. כמו המשטר הסובייטי שהתעניין בזכויות האזרח של השחורים באמריקה, בכל פעם שהועלה נושא הדיכוי בברה"מ. זה הפך כל כך נדוש, שכבר נשכח הגיחוך בטיעון מסוג זה.

      אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        לי אין שום חובה להטיף לעולם חוץ מבלוג זה. מה אתה בכלל
        יודע על מה שמעניין אותי או לא. אתה מוחה נגד השוואה לשנות השלושים ומשווה אותי למשטר הסובייטי בשנות השלושים
        והארבעים. אכן הקפדה על טיעונים מוסריים ולוגיים.

        מי שיוצא לשפוט מדינות עמים וחברות צריך לנהוג בשוויון
        שיפוטי. גם אתה, מתי דברת לעניין הנדון חוץ מביקורת עלי או
        בכלל על הכותבים כאן שזו הפרקטיקה הרגילה שלך. אתה
        מדבר על "הטלת בוץ" . אורן בבלוג של וולוט מדבר על הטלת בוץ. אכן מומחה לעניין.

        מה דעתך שלך על העובדות שהעלתי. מנהגך תמיד לשפוט את המדבר ואת הכותב לעולם אינך כותב לעצם העניין הנדון.

        אני בס"ה טוק בק בבלוג ישראלי. אני לא הנושא. זה תרגיל גזעני מובהק שאתה נוקט בו להפוך דיון בנושא להתקפה אישית. גם כך כתבתי באריכות יתר. שאכתוב עוד? העניין אינו מה לא כתבתי ובמה אני לא מטפל.

        ענה למה שכן כתבתי ענה לעניין ונמק לעניין בצורה מכובדת. כמו שעושים בניו-יורקר למשל. שמעת על הניו-יורקר? האם לארכיטקטים אנגליים שבונים בקפריסין הצפונית יש זכות לשפוט
        את ישראל? האם אתה מסכים שזה בסדר או לא. מה אתה אומר
        על העובדות לא עלי.

        מה אתה אומר על החרם על ישראל מה היא העמדה המוסרית שלך בנוגע לחרם על ישראל. אני חוזר עוד פעם חוץ מביקורת עלי, מה אתה אומר על החרם על ישראל? בארגון הארכיטקטים הנדון החרימו רק את דרום אפריקה עכשיו דנים בישראל. הסבר פרט ונמק לא למה אני לא בסדר. הסבר פרט ונמק בעובדות מה הדבר שמבדיל רק את ישראל ודרום אפריקה שתיהן ביחד מכל מדינות העולם? האם אתה מסכים לחלוקה זו של מדינות העולם? מכנסי הופשלו ומכנסיך שלך?

        זה תרגיל הסתה מובהק של דמגוג. התקפה אישית במקום דיון עניני מעמיק ומפורט שאינך יכול או מסוגל לנהל. כתוב אתה את דעתך ונמק
        למי יש זכות לעמוד ולשפוט את ישראל או כל מדינה אחרת?

        מה אתה אומר על ארכיטקטים שבונים בתי סוהר עבור דיקטטורים ומחרימים את ישראל. אני כותב בבלוג זה. זה הכל. איני מחרים אף כלכלה. מי שיוצא לשפוט חברות אחרות צריך לנהוג כשופט ללא משוא פנים.

        הם הסטנדרטים שלך לשופט הגון? לתעמולת אמת? האם מי שבונה במדינות המפרץ הדיקטטוריות בניני פאר ע"י פועלים זרים ללא כל זכויות זכאי לשפוט את ישראל?

        ההתקפות האישיות שלך נועדו לפגוע להעליב ולהשפיל את המדבר
        ועל ידי כך לרומם ולהשגיב אותך את דעותיך ואת אישיותך. זה בדיוק
        מה שעושה גזען לבן לשחור, ליהודי ולצועני. אינך מוכן לקבל שלאחר,
        לשונה, לזר, למי שאינו שייך לקבוצת הייחוס שלך יש דעות לגיטימיות.
        לעולם כמו במקרה הזה אינך מוכן לכבד את האחר ולדון עמו בכבוד
        על דעותיו. אתה מגדירן כשליליות ללא נימוק או הסבר ומוסיף התקפה אישית.

        אהבתי

        • אורן הגיב:

          אולי הקישור הזה יעזור לך להבין את הבעיתיות בסוג הטיעון שלך, הרקע ההיסטורי שלו, ואת העובדה שמדובר בתשובה עניינית לתגובה שלך.
          כללית אני מתגד לחרם, אך מודאג ממצב הביניים המתארך כבר 47 שנים.
          מי שזכויות אדם חשובות לו, מסוגל לתפוס אותן לא רק בהקשר תעמולתי, ושגזענות לא מתבטאת באי הסכמה לדעות אלא מישור אחר לחלוטין.

          אהבתי

          • שועלן הגיב:

            מה יש לך נגד יהודים שובניסטים טקקנים.

            אהבתי

          • ניכר שהשתדלת ועדיין מעורפל כמו תאריך העברת המשכורת במעריב.
            איך ריבונית של עולם אתה מצפה שנתייחס אליך ברצינות כשכל מה שאתה עסוק בו הוא שלילת האחר ודיעותיו מבלי לנקוט עמדה אחת ברורה מפורשת ומנומקת באף נושא.

            – שולח לקרוא קישורים כדי להסביר את איזה הסתעפות על גבול האופ- טופיק בואך WTF בדיון בשאלת חרם ארכיטקטים בריטים.
            כן לא, שחור לבן. בזוי ראוי.
            כל כך כואב לך להתבטא פתאום?
            מי קיבל ממך תשובה ישירה לשאלות?
            מעולם לא באת עם אמירה ברורה בלי אבל ובלי סייגים.
            באמת שהעניין שלי הוא לא לקבל ממך התנצלות או שבועה או תגובה אם לא הבנת. זה אקט של נדיבות שמתרחש בעזרת הרבה בירה תאילנדית.

            אהבתי

          • עובר אורח הגיב:

            אל תביא לי קישורים. תתן שיעורי בית לחברים שלך לא לי
            אני לא צריך עזרה. מישהוא אחר צריך. אתה תסביר !!!
            אתה תביא נימוקים, אתה תדבר לעניין. לא קישור לא בטיח
            לא כלום. דבר נסח כתוב. איזה מישור? מה מישור?
            כללית ? איזה כללית? קופ"ח? האם סעודיה גזענית ?
            עונש מוות, הפליית נשים, איסור על נצרות ויהדות? מדוע
            הארכיטקטים בריטים לא מחרימים את האריכטקטים הסעודים.
            אי הרמחתם והחרמת ישראל היא לדעתך מעשה מוסרי? תסביר. קונקרטי לעניין.
            רק אתה מודאג? גם בנימין נתניהו מודאג, גם שמעון פרס
            זה שאתה מודאג עושה אותך יותר מוסרי מאיזה מודאג אחר?
            דאגותיו של האדם העליון.?
            רק אתה בלבד תקבע מה היא גזענות בלי להגדיר מה היא גזענות? תגדיר ! תן דוגמאות, תביא פרטים על איזה מישור אתה מדבר. אורן המומחה למוסר, ואם תגיד ותכתוב את המילה "מוסר" מאה פעמים, זה עושה אותך מוסרי?

            אהבתי

  2. נועם הגיב:

    ההפגנות השוביניסטיות האלה של בני נוער, תינוקות שנשבו במערכת החינוך הדתית הלאומית, הקוראים סיסמאות מתלהמות שסופן מי ישורנו.

    הסכנה הגדולה היא בנוער הגבעות, תג מחיר ושאר מרעין ובישין של הימין. הימין יצית שואה באזור.

    אהבתי

  3. חוטהשני הגיב:

    אז כמה דברים…

    בנוגע ליצהר, יש שם כמה שבאמת אוהבים לעשות פרובקציות… והתחושה שלי שהצבא נותן להם להשאר שם – כדי שהם יעשו פרובקציות (ע"ע אבישי רביב שהוא זה שהכניס לבר-אילן את ההפגנות המאד פרובקטיביות – עד אז לא היתה ולא הפגנה אחת 'פוליטית' באוניברסיטה…)
    בנוסף, גם צריך לשים לב לצד האנושי של העניין… לבוא באישון לילה ולהרוס בית שהיו לו את כל האישורים – האם זה נראה דבר אנושי ??

    בנושא יום העצמאות ביצהר – הילד אאל"ט לא נשא נשק – בתנועות נוער (גם חילוניות) מאד מקובל לעשות פעולות בדרך של 'א"שים'…

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      לא מדובר ביצהר חיל הפעוטות הוא מאפרת ובחסות צה"לית של גנץ יעלון, כמו שאומר החזנ"ק, העיקר שאתה על אוטומט.

      אהבתי

      • חוטהשני הגיב:

        אני התייחסתי לתגובות שנגעו ליצהר…
        ובמחנות צה"ל לא מטיילים משפחות עם פעוטות ??

        אהבתי

        • אורן הגיב:

          חוץ משלוש נקודות וכפל סימני שאלה, לא הבנתי מה אתה פאקינג מנסה לטעון.

          אהבתי

          • חוטהשני הגיב:

            הטענה שלי שחוץ מתמונה מסוימת של ילד עם שכפ"ץ לא ראיתי כלום…

            וחיפוש נוסף בנט אישרר את מה שחשבתי – מדובר בפעילות שהיתה במחנה צבאי באיזור – שם נהוג ביום העצמאות לפתוח את הבסיס לציבור (שלמרבה ההפתעה מגיע גם עם ילדים…) שם כנראה הראו להם את השכפ"צים והנשק, נתנו להם כנראה גם לגעת בדברים, לזחול עם השכפ"ץ (מקובל בלא מעט בסיסים…), להחזיק כלי נשק (אבל לזמן קצר – רק להרגיש מה זה ולא כדי להתנסות בנשק…)

            להשוות את זה ל'קייטנות החמס', זה בעיני לגמרי לא לעניין 😦

            אהבתי

            • velvet הגיב:

              לא נראה לי שמישהו מהקוראים חשב אחרת לרגע.
              זה הרעיון שפעוט צריך להיכנס למוד מיליטנטי ולהפוך לחייל קטנצ'יק לרגע.

              אהבתי

  4. חיליק הגיב:

    שאלה לתקשורת העויינת (2).

    שני מקרים התפרסמו ב-72 השעות האחרונות –

    האחד: חייל צה"ל חמוש הקורא בפומבי להיטלר לסיים את שהתחיל, קורא "מוות ליהודים", ומהלל את השואה. כשהדברים נאמרים פעם אחר פעם, בריש גלי.

    השני: אשה בחודש השמיני להריונה המתלבטת בפורום פנימי אם מותר להשליך אבנים על חייל צה"ל הבאים להרוס את ביתה.

    אחד מהם זכה לעמוד ראשי ב'ידיעות', כתבות המשך בכל כלי התקשרות והיסטריה כללית. השני הוסתר בכתבות זניחות ברשת.

    מדוע ולמה?
    (הסברים טיפשיים כגון: הוא בדואי ולכן מותר לו לעשות ככל שיחפוץ, והיא מתנחלת רח"ל, לא יתקבלו. איננו חושדים שאנשי התקשורת נגועים בגזענות, ה"י).

    אהבתי

    • ההריון והפורום הפנימי והיותה מתנחלת הם תפאורה בלבד. ההתלבטות האם לעבור על החוק ולסכן חיי חיילים הגיונית ורצויה. אני לא מצפה מאף אדם לקבל בשלוות נפש את הריסת ביתו, לא מערבים ולא מיהודים. עצם הדיון ובמיוחד אחרי האסון שהמיטה המדינה על יישובי חבל עזה מראה שמדובר בבני אדם ערכיים.

      הבדואי סתם טמבל אנטישמי שלא שווה כותרת. צה"ל מכיל הרבה טמבלים, גם כאלה שנוסעים בכביש 6 עם מחסנית בהכנס.

      הבדואי לא משפיע על קמפיין השיטנה של התקשורת נגד תושבי יהודה ושומרון. לא חושב שאי פעם היתה קבוצת אוכלוסיה בישראל שעברה התעללות תקשורתית דומה. חבל שלא תובעים דיבה. המילה מתנחל הפכה לגנאי, נחלת אבות -לאומניות קשה. האדיוטים השימושיים ימשיכו במפגן הסובלנות והכיבוד שמקדמת הקרן לישראל חדשה. ההבנה תגיע מאוחר יותר.

      קָרֵב יון, קָרֵב יון
      אֲשֶׁר הוּא לֹא יון וְלֹא לַיְלָה.

      אהבתי

  5. עברי אנגלו-אירי הגיב:

    סתם להרחבת היריעה, הסאטירה בדבר אכילת ילדים דוסיין היא, דומני, מחווה ליצירתו של יוני סוויפט a modest proposal
    מומלץ לקריאה!
    מי אמר שאין תרבות בארץ

    אהבתי

  6. חייל זקן הגיב:

    דובר צה"ל מוכיח שוב שגנץ יודע לשים את האיש הנכון במקום הנכון:

    השחתת המוצב ביצהר: המג"ד יסיים את תפקידו…דובר צה"ל הסבירו כי מדובר במג"ד ותיק שסוכם עמו על פרישתו עוד לפני התקרית

    אהבתי

  7. פאקט צ'ק הגיב:

    בהזדמנות יכלו בישראל היום גם לפרסם את הראיון עם שקד מלפני שנתיים. זה שנגנז בהוראה מלמעלה.

    אהבתי

  8. JewBoy הגיב:

    אני מכיר בצערם הנורא ואבלם הכבד של הפלסטינים, על הכשלון הצורב של האומה הערבית הגדולה להשמיד אותי ואת עמי.
    שברון לב אמיתי.

    אולי בסיבוב הבא..

    אהבתי

  9. ברטה הגיב:

    מה בס"ה עשיתי? (חלוק, מלון)
    ג'ודי בטוויטר

    רק בישראל אדם אשם עד שזכאותו מוכחת

    אהבתי

  10. ברטה הגיב:

    האידישע מאמא החדשה -אמא פיין ואמא סבח. שתיהן גידלו בנות לתפארת.

    אהבתי

  11. אוי הגיב:

    אי אפשר להכנס כרגע לרוב הכתבות בהארץ. הדפדנים הכניסו אותו להסגר.

    אהבתי

  12. חייל זקן הגיב:

    ולא דיברנו עדיין על הילד הזוחל עם האפוד ביום העצמאות.

    החיילות של המתנחל הקטן לא משהו. זחילה צבאית נעשית באמצעות המרפקים ופיתול הגוף. דוד אסף יכול להיות רגוע. האבן של הילד הזה לא תהרוג את הבן שלו.

    אהבתי

    • דוד אסף הגיב:

      דוד אסף מאוד לא רגוע. אבן – גם אם היא נזרקת בצחוק ובכאילו – יכולה להרוג, לפצוע, לשתק או להוציא עין. דין אבן שזורק נער פלסטיני, כדין אבן שזורק נער גבעות; וכפי שהחיילים מאומנים לזרוק רימוני עשן ולירות כדורי גומי בפורעים/מופרעים פלסטינים, כך צריך להיות, כנראה, גם מול הפורעים/מופרעים מהצד שלנו. וכמו ש"דוד הנחלאווי" דרך את נשקו מול פרובוקטור ערבי שנגע בו, כך כנראה צריכים לנהוג חיילינו מול פרובוקטורים יהודים עם אבן ביד.

      אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        אולי כדאי שתשאל את בנך כמה מחבריו בגדס"ר הנחל הם מתנחלים. אם התשובה לא תשכנע אותך באיוולת של הסימטריה המדומה שאתה מנסה לצייר כאן נסה לספור את כמות החיילים שנפצעו/נהרגו על ידי מתנחלים. רמז, המספר קרוב למספר החיילים שהוטבלו בחומצה בגוש קטיף. לפני שאתה מציע הצעות בעניין דריכת הנשק (ימים טובים, לפחות אין צורך לעלות בטנקים על עופרה) כדאי שתשאל שוב את בנך לגבי הוראות הצבא בעניין. חייל רשאי לדרוך את הנשק כשהוא חש בסכנה אך אינו רשאי לעשות זאת כדי להילחם באויבים הפוליטיים של אביו.

        אהבתי

        • דוד אסף הגיב:

          כל שנותיי באקדמיה לא הכשירו אותי להתמודדות עם היגיון ברזל כמו שלך.
          מספר המתנחלים בצוות של הבן שלי הוא בערך כמו מספר החיילים שנפגעו בחומצה בהתנתקות. אבל מה הקשר לבירה נשר? בחבורות הזויות של מתנחלים מתנהל שיח פנימי על זריקת אבנים על החיילים שנמצאים סביבם ואמורים להגן עליהם. עד מתי יכה בך העיוורון והשיגיון?
          וכיוון שיש לי הרגשה שאנחנו לא מכירים, אין לך בכלל מושג מי האויבים הפוליטיים שלי.
          בב"ח לתו"ע (כפי שחתם אחד ההזוים הללו והכתים לנצח את הברכה היפה של 'בני עקיבא')

          אהבתי

          • חייל זקן הגיב:

            בצוות של הבן שלי כשליש מתנחלים כולל אחד מיצהר. ביום העצמאות האחרון הם חגגו ביחד באחת ההתנחלויות ואף הצליחו להחלץ בשלום תחת מטר האבנים המתנחלי. כל הכבוד לאנשי כוחות הביטחון שהצליחו לעצור טוקבקיסטית מסוכנת תוך חודש ממועד פרסום דבריה. כפי שאמרתי אתה יכול להיות רגוע, רדיפת טוקבקיסטים וכיבוש ישיבות הם תו"ל חדשני ומתוחכם שיבטיח את הגנת בנך מפורעי ההתנחלויות.

            אהבתי

            • דוד אסף הגיב:

              תודה על צפירת הארגעה. אני אסיר תודה.
              אתה גם יכול להעניק ביטוח לצמיגים של המח"ט? לאוהלים של המילואימניקים? או שב'עניינים אזרחיים' אני צריך להמשיך להיות מודאג?

              אהבתי

              • חייל זקן הגיב:

                ארגעה? רק לגבי סכנה מדומיינת. לצערי יש גם סכנות אמיתיות ותחת בוגי/גנץ/אלון לא אייעץ לך להיות רגוע וכך גם לגבי 'העניינים האזרחיים'. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שתחת שלישייה זו כספי המיסים שלך יוצאו באופן הכי גרוע ומזיק.

                אהבתי

  13. אחד שיודע הגיב:

    מבחינת "ידיעות", הסיבה לכותרת אכן ברורה.
    מבחינת עילם, זהו קד"מ לספרו "משולש קליפורניה" (קטע מתוך הספר פותח את הכתבה שתתפרסם מחר).

    אהבתי

    • לחם הגיב:

      למעשה ידיעות הולך והופך לפמפלט של יחסי ציבור. אבל מעריב החדש של אלי עזור, זה יהיה עיתון פיצוץ עם מיטב העיתונות, כל כתבה מלמיליאן וכל יהודה שרוני לקקן. אוי אוי העיתונות העברית, איך זה קרה לך, איך זה קרה לך.

      אהבתי

כתיבת תגובה