אצבעות שחורות 20.6.14

מה קרה בסו"ש

לפי דיווחי הפלסטינים נהרג ילד פלסטיני בן 13, מוחמד דודין, מדורא.
בעימות בקלנדיה נפצעו שלושה פלסטינים, ע"פ דיווחיהם. ארה"ב מודאגת.

"אנחנו יודעים היום יותר ממה שידענו לפני ימים אחדים" (נתניהו, שלשום).
פרשנות: לפני ימים אחדים ידענו כלום, היום אנחנו יודעים כלום+אפס.
דוד (!) של אחד החטופים: האינדיקציה מהצבא היא שהם בחיים.
במהלך השבוע כתב עמוס הראל שהסיבה שאין שום אות מהחוטפים היא כי ייתכן שהם מרגישים שעדיין יושבים על זנבם. עדיין? כמה זמן אפשר לשבת על זנבו של מישהו מבלי שיצרח מכאב או שייחשף או מה?
פרשני ערוץ 10 אמש: השתיקה מאפיינת חטיפות שהסתיימו ברצח, אבל הנחת העבודה חייבת להיות שהם בחיים עד שלא יוכח אחרת.

יומן האירועים של הארץ, דיווח מתעדכן.
דיוויד סטברו: בין נתניהו לעבאס.
סטודנטים באונ' העברית כועסים על סייד קשוע. אממ.

רקטות נופלות משמיים.
מעצרים ופשיטות על מוסדות רווחה של חמאס. זה יקדם את הכוחות במציאת החטופים על בטוח.

שבוע לשריפה בחיפה (ynet).
הארץ
על התקלה במפעל של בז"ן שגרמה לשריפה בחיפה.

העיתונאים המחוילים

חגיגות עיתונאים בעקבות לוחמים מביכות. המדיניות המוזרה של דו"צ במבצע שובו אחים, אמץ לוחם, או ליתר דיוק, אמץ חטיבה שלמה, הפכה את כל הדיווחים על החיפושים למתישים. הרעיון של דו"צ היה לא לקפח שום חטיבה, לתת לכולם זמן מסך ומילים ללא הגבלה. גאוות יחידה 2014.

לוחמינו עם כוחותינו. אתמול הזכרתי את מעלליו של אור הלר בקרב הלוחמים. אפשר היה לחשוב בטעות שנטפלתי אליו ושהוא היחיד. חלילה. דו"צ חילק את כל היחידות בין כל העיתונים. יוסי יהושוע מידיעות הצטרף לדובדבנים. שי גל היה עם חטיבת כפיר. וגם יואב זיתון מ-ynet. ישר"ה עם סרטון דו"צ על הצנחנים. לילך שובל מישר"ה עם גדוד 50.
אני לא מבינה. מדובר במופע ראווה שצריך לתעד? מה, שנתפעם מיפי הבלורית והתואר? מאלופי הקסדה והחגור?

הנה צילום שלא תקבלו מדו"צ:

childrenandsoldier

סטטוס: כשיאיר לפיד, חבר הקבינט, יושב באולפן שישי ומנתח בידענות את דברי אבו-מאזן, את הפעולה נגד חמאס (מתי צריך להפסיק, שואלים אותו) את חטיפת הנערים, את הטרור, את הקשר בין רמדאן למבצע, הריגה אופציונלית של חייל חלילה, עמיתיו בדימוס המתייעצים איתו כאילו הוא מבין יותר מהם (ולא נשאל מה ה ם מבינים) לא חשים מבוכה קלה?

;

שישי, מהדורת החדשות של ערוץ 10 אמש: מכינים אותנו לקראת פעולת החילוץ של סיירת מטכ"ל והימ"מ. מתי? אור הלר אמר "עוד כמה ימים או קצת יותר".

http://f.nanafiles.co.il/Common/Flash/Nana10Preloader.swf

מוסף הארץ

הפתעה. מתברר שגם גייז מתעניינים במין מזדמן ויש אפליקציה הולמת: גריינדר. והממציא שלה הוא, נכון! יליד תל אביב.

עוד כתבה על 600 אלף הפליטים הסורים בירדן. הנה בועז ביסמוט באביב.

דפני ליף מתראיינת. למה? מה חדש? לא ברור. פעם המדור הזה הסביר מה אנשים רוצים לקדם, הפעם לא.
דווקא יש חדשות בחייה של ליף: היא קיבלה מימון לסרט שלה. אבל אין על כך אף מילה. ליתר דיוק יש שש מילים.
לא ראוי לשאול, משהו?

מוסף כלכליסט

שאול אמסטרדמסקי טס לסרן, שוויץ, לשמוע מה חדש עם החלקיק האלוהי.
פרופ' עילם גרוס:

…השאלה שאני שומע הכי הרבה בקשר לעבודה שלנו כאן בסרן היא 'למה אכפת לנו מכל זה? מה אפשר לעשות עם זה? איזה יישום יש לזה? כמה כסף אפשר לעשות מזה?'. באחד העיתונים בנורבגיה אפילו שאלו פעם אם בעקבות זה אפשר להוזיל את מחיר הבירה. האמת היא שזה לא מזיז לי. כי המדע שאנחנו עושים מונע מסקרנות. אם כל החיים שלנו היינו עושים רק מדע יישומי היינו עדיין מאירים עם נרות. הם היו אולי נרות מאוד משוכללים, אבל הם היו נרות. רק בזכות זה שבמאה ב־19 באו (ג'יימס קלארק) מקסוול ואחר כך (מייקל) פאראדיי ואחר כך מדעני המחשבים וקידמו את ההבנה של אלקטרומגנטיות, ואחרי עשרות שנים באו אנשים שפיתחו יישומים למדע הזה – רק בזכות זה יש לנו למשל אינטרנט. סקרנות מביאה לידע, ולכן אני נושא את ההרצאה הזאת. כי אנחנו צריכים את העזרה שלכם להסביר לעולם שהידע לא נגמר, ושצריך להמשיך קדימה. ובשביל זה אנחנו צריכים מימון…

מאיפה הכסף? היכנסו וקראו.

Markerweek

למה הקריירה של גבי אשכנזי (שוקי שדה) ממשיכה להסתבך?
מהפרופיל מצטייר אדם עם אגו, סחבק, גולנצ'יק, חצי אלוהים, אישיות לא מרשימה, חכם, פיקח, איש נפלא, צנוע. כל אחד יכול לבחור איזה אשכנזי שהוא רוצה.
והנה הסיפור של שמן:

שמן היא כישלון מהדהד ברזומה של אשכנזי. באוקטובר 2013, קצת אחרי שהתגלה שהמאגר של שמן יבש, התפטר אשכנזי מתפקיד יו"ר החברה… אשכנזי בוודאי לא אשם שלא נמצא גז במאגר. ובכל זאת, כדאי להעיף מבט על המספרים. בתקופה של שנתיים נהנה אשכנזי מעלות שכר של 3 מיליון שקל עבור 75% משרה. בזמן הזה צנחה מניית החברה ב–90%, וירדו לטמיון 600 מיליון שקל, רובם מכספי משקיעים בבורסה. זמן קצר לפני התפטרותו… התברר שהוא ומנכ"ל שמן יוסי לוי נמנעו מלממש אופציות שניתנו להם, תמורת 600 אלף שקל כל אחד. צעד כזה יכול ללמד על חוסר אמון בקידוח. שבועיים לפני התפטרותו הוגשה לבית המשפט בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך 65 מיליון שקל נגד שמן, ובין הנתבעים היו גם אשכנזי ולוי. בין היתר עסקה התביעה בעניין אי מימוש האופציות. התובע, עו"ד יוגב חלפון, טען בבקשה לאישור התביעה למידע כוזב, הטעיה חמורה ואי־גילוי מידע מהותי מצד החברה ואשכנזי. "פתאום קם לו מר גבי אשכנזי, רמטכ"ל לשעבר, מחליט שהוא בקי בתחום הנפט ונהפך ליו"ר חברה העוסקת בחיפושי נפט, אך בדיעבד הוכח שאין לו כל נגיעה לתחום וגרם בכך לפגיעה קשה בכספי ציבור", טען חלפון בבקשה.
[…]
מטעמו של אשכנזי נמסר בתגובה: "באחרונה פירסם TheMarker כותרת חסרת יסוד אודות אשכנזי, בקשר לעניין נמל אשדוד. אשכנזי פנה לעיתון באמצעות עורכי דינו שרון קליינמן ומיכאל נאור, וזה ביצע בעקבות הפנייה שינוי בכותרת שהופיעה באתר האינטרנט. אשכנזי הבהיר לעיתון כי תיקון זה אינו מספיק. כתוצאה ברורה מעימות זה, החליט TheMarker לפרסם על אשכנזי פרסום מכפיש, שעיקרו מיחזור של חומרים שפורסמו בעבר במקומות אחרים והעלאת טענות חסרות שחר. מדובר בהתנהלות בלתי ראויה ובשימוש פסול בכוח העיתונאי. לגבי פרשיית נמל אשדוד, אשכנזי אינו חשוד בדבר והניסיון לקשור את שמו לפרשה נועד רק לייצר כותרת. אשכנזי תרם לביטחון המדינה כמעט כל חייו הבוגרים, והוא ממשיך גם היום בפעילות חברתית וחינוכית נרחבת. הניסיון המגמתי להכפישו על בסיס טענות ממוחזרות וחסרות כל יסוד הוא בלתי ראוי".

גיא רולניק נכנס בפנחס עידן, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, וברש"ת עצמה.
הכל התחיל בגלל המחירים הגבוהים (קפה ב-18 ש'?) בנתב"ג. 3,100 מילה+544 תגובות.

מה שאי אפשר לראות בטבלה הוא שהגאוניות והכישרון הייחודי של מהנדסי הטילים ברש"ת אינם מקריים אלא במקרים רבים גנטיים: כרבע לפחות מעובדי הרשות הם קרובי משפחה, ובולטים הם קרובי משפחה של חברי ועד העובדים ובראשם מלך הג׳ונגל, הצ׳יף הגדול, מהנדס הטילים, התעופה והחלל הראשי – פנחס עידן, יו"ר הוועד מאז 1986 (עם הפסקה קצרה באמצע כשכיהן כראש העיר לוד).
ועכשיו קצת ברצינות: רש"ת היא מיליציית מיסוי עצמאית ישראלית אופיינית הפועלת בשיטה שפיתחו יחדיו ההסתדרות ומשרד האוצר: היא יושבת בצומת מרכזי במגזר הציבורי, קובעת לעצמה את המס שהיא גובה מהציבור ומחלקת את רובו לחבורה של מקורבים לוועד – להלן עובדי דור א׳.
בדומה להתפלגות השכר בבנק דיסקונט, אותה הצגנו כאן לפני שבועיים, השיטה ברש"ת דומה: חבורה של כמה מאות עובדים מקבלת שכר בעלות של 50–100 אלף שקל בחודש עם קביעות ברזל לכל החיים, מתחתיה עוד כ–1,000 איש עם קביעות ומשכורות כפולות, משולשות ומרובעות לעומת השכר של עובדים מקבילים במשק, ומתחתיהם יש את העבדים – 1,500 עובדי קבלן שרובם מפוטרים אחרי שלוש שנים, כדי לוודא שלא יקבלו קביעות, שכר ראוי ותנאים סוציאליים נורמליים.
העיתונות, מסיבותיה שלה, אוהבת להציג את אנשי האוצר ואגף התקציבים כפקידים חזקים הקובעים את כל מה שקורה במדינה. אין שטות גדולה מזו. מדובר בחבורה משעשעת שיש לה אפס שליטה על הנעשה ברוב מיליציות המיסוי במשק. לא רק שהיא לא קובעת מה שקורה בארגונים האלה, אלא שבמקרים רבים אין לה בכלל מושג מה קורה בהם.

רולניק כותב פתע את המילה לטיפונדיה. סומך על קוראיו משומה. מי זוכר מה זה בלי לגגל?
רמז: זה לגמרי מהשנים הראשונות בתיכון, או בכיתה ח' אפילו.

תוספת (17:01): עמי וטורי מסביר לרולניק שהוא טועה.

גלריה

סרט על חיילות בצבא? שווה. אפס ביחסי אנוש, לכם ובשבילכם.

ראיון עם העיתונאית שרית ישי לוי, שכתבה רב מכר היסטרי במונחים ישראליים (יותר מ-60 אלף עותקים), משבוע שעבר.
גם באולפן שישי שודרה עליה אמש כתבה.

ישראל השבוע/ מוסף פוליטי

אחד מעמודי המוסף מוקדש לכתבה על כל מפעלותיה הציבוריים של השרה נתניהו (נצחיה יעקב). זוהי כתבה מבית היוצר של העיתון של רה"מ, שמטרתה ליחצ"ן את השרה. זו כתבה שלא תופיע בשום עיתון אחר בישראל. ולא צריך בשבילה משרד יח"צ, כנהוג. הכותרת היא "הסיפורים שהוסתרו מכם".
בכותרת המשנה נכתב שאלו הסיפורים שידיעות העלים. זאת אומרת, עוד כתבת ישר"ה נגד ידיעות? אז למה היא כה מוצנעת?

ממון

mamon20.6.14

פרשת הסלולרים המתפוצצים של סמסונג. למה יש עליה היום כתבת שער במוסף? הרי כתבות על הגלקסי המתפוצצים מתפרסמות כבר שנתיים לפחות.
או. כי כתבי המוסף מבטיחים "גילויים חדשים". מתברר שיש בישראל לפחות 20 מקרים שכאלו. לאחר הפיצוץ מגיעים נציגי סמסונג, מפצים את המתפוצץ ומחתימים את בעלי המכשיר על אי תביעה ואי פרסום האירוע בשומקום.
בניגוד לכתוב בכתבה, הנושא לא עלה ב-2013 אלא ב-2011 כפי שהראיתי למעלה.
למה החברה לא קוראת ל-recall כללי להחזרת המכשירים? עלויות ומוניטין. הכתבים (ארבעה!) מציינים שהנושא עלה לכותרות בישראל בגלל סכסוך בין סמסונג ליבואנית הרשמית שלה בישראל, סקיילקס, של אילן בן דב, שהתפטר השבוע מדירקטוריון החברה. גם במארקר הייתה כתבונת על המאבק שלשום.

7 ימים

חנוך דאום העלה את המדור שלו (מורחב, ארבעה עמודים) לרשת, והנה הוא ויה פייסבוק (448 לייקים כשבדקתי).
1
2
3 על תלונותינו נגד נסיעה בטרמפים אפשר לקרוא בעמוד הזה, מסעיף 6. לא נימוקים חדשים או מרתקים, כולם נשמעים פה כבר שבוע שלם. השוואה לסיטואציות אחרות, "ואם בתל אביב היה…", ועוד.
חשבתי שוב על כל סיטואציית הטרמפים והתמרמרותי עליהם. יש לי מסקנות חדשות: סעו בטרמפים, אלו החיים שלכם. הרי המדינה ממילא מטפלת ומשקיעה ים כסף גם במי שנפגעו בתאונה באשמתם, עישנו את עצמם למוות, טיפחו ערכי כולסטרול המועמדים לשיאי גינס, לחץ דם גבוה מהאוורסט ומה לא. אז סעו בטרמפים. מקסימום תיחטפו. המדינה כבר תטפל בכך. אין בעיה, היא רגילה להשקיע הון בדברים שאפשר היה למנוע.

ובעניין קונקרטי טיפה יותר: למה אין מוניות שירות באזור? מה, אף יזם לא חשב על הרעיון הגאוני? לדעתי אפשר להתפרנס מכך בכבוד. אל תחכו לאגד, שמגד, מדינה, ממשלה, לא יודעת מה. מישהו מרים את ההגה?

יש עורכים בבית?

"אף אדם לא חסין מטעויות", כותב נחום ברנע פעמיים בטורו הפוליטי האחרון. רמז מטרים לקראת הכתבה שלו על המונדיאל, בה הוא כותב (בסופה, כותרת ביניים אחרונה): "…בסוף היו מאושרים, 0:0, במשחק הראשון אי פעם של איראן במונדיאל…". ובכן, אף אדם לא חסין מטעויות.
(תודה לדן. נראה לכם, אנשי debuzzer ונ', שהייתי יודעת דבר כזה?)

משתכשכים בביצה

סילבי קשת תובעת את עיריית ת"א ע"ס 30,000 ש' על שנפלה בגלל מדרכותיה המצ'וקמקות.

הרי לכם השיחה איתי במייבשים את הביצה. מדקה 01:02:00-01:09:00. איכות הקו, ודיברתי מהבזק, מזעזעת כאילו אני מדברת מסלולרי דור ראשון.
http://www.icast.co.il/ICastPlayer1.swf

מאקו מפרסם זמני קריאה של כתבות. אחד הנתונים ההזויים שנתקלתי בהם: איזה כתבה אתם מכירים שמישהו בעולם ישקיע בה 26 דקות קריאה?
ועוד שלל עצות יח"צ? ואולי אני לא יודעת מה זה "זמן קריאה"?
zmankria

 בידור ותרבות

 קומדיאנטים במכוניות שותים קפה: שרה ג'סיקה פארקר עם ג'רי סיינפלד. היא לא קומדיאנטית, והם לא דיברו על סקס והעיר הגדולה.

התבוננתי היטב בכתבה הזו שכותרותיה הן "פני צלקת", "התרסקות", ושכוונתה (חוץ מביקורת קולנוע על פועלה) לתאר את שלל הפרוצדורות הקוסמטירורגיות שעברה ניקול קידמן ("בובת ניתוחים"?), ולא הבנתי. מה לא בסדר במראה שלה? אם יש דבר כזה, אי אפשר להבין אותו מהצילומים שבכתבה.

ג'וליה רוברטס זוכה למחמאות מאורי קליין.

[תוספת]: הלך לעולמו ג'רי גופין, הפזמונאי והאקס של קרול קינג.
(תודה לשטוטית)

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

רשם קול, בלוג המוזיקה של אמיר אשר.

הינשוף עשה לפידומטור על שועלן לבקשת היון.

אחרי שכולם געשו וכעסו, בואו נדבר על העובדות האמיתיות: מי שפוגע בשועלן כדי לעשות רווחים פוליטיים קלים חוטא לעם ישראל, פוגע בציונות, פוגע במעמד הביניים, ופוגע בכל צעיר ישראלי שרוצה לחיות במדינה שיש בה שועלן… ועל זה אנחנו צריכים לדבר. על שועלן.

לפני פיזור

תודה רבה לכל תומכי הבלוג באשר הם, שהוכיחו ביומיים האחרונים את הירתמותם.
baloons

היום האררררוך בשנה. תיהנו.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

66 תגובות על אצבעות שחורות 20.6.14

  1. חברות? הגיב:

    שרית ישי, זה ראיון מלפני שבוע בגלריה+ראיון בער'2….
    אף סופר! לא עשה, וקיבל כ"כ הרבה ראיונות על ספר כמו שרית,אין כלי תקשורת שהיא לא התראיינה בו ואמרה את אותם הטקסטים(חוץ מ"היא בת 66") כולל עוז,בולי,ושליו.
    "אני לא חייה יותר בברנז'ה,אני לא חלק מהברנזה" מממממממממ
    אז איך בכל זאת התראיינת בכל אתר בארץ?
    למה היא מוזכרת כאן?ועוד ראיון מלפני שבוע…
    אין סיכוי בעולם שאתן חברות….

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אל תתחיל איתי גם אתה עם ה"חברות" המטופש.
      ראיינו אותה כי היא מכרה המון. נקודה. בימים בהם סופרי ישראל גוועים ברעב, היא הכניסה ועשתה מלא כסף. זה לא קורה בספרות הישראלית.
      בנוסף, נתקלתי בביקורות טובות. אני לא קראתי את הספר. גם אתה לא.

      אהבתי

      • נילי ל. הגיב:

        אם כבר, שרית ישי לוי הצליחה למרות הסו-קולד ברנז׳ה, בטח לא בזכותה.

        אהבתי

      • מעלי הגיב:

        כן קראתי,(מזמן),אני לא יודע אם היא עשתה "מלא כסף", אם זהבה לוי מעין נחלים הייתה כותבת את זה, היא הייתה מקבלת 20 ראיונות?
        כתבתי בפרוש שאני לא מאמין שאתן חברות(חרף "חדשות").
        היא מכרה המון בגלל יח"צ אדיר,ללא תקדים,ושזה ספר בנות, שהן רוב קוראי הספרים בישראל.

        אהבתי

  2. וו החיבור הגיב:

    הערה לכל אמצעי וצידי התקשורת,
    כוחות הביטחון לא מחפשים את החוטפים,
    הם מחפשים את החט
    ופים.
    בתור מי שהיה ב3 חיפושים כאלה, ההבדל הוא עצום.
    היום (לצערי) ראיתם דוגמה כשהביאו "כוחות מקצועים", וחיפשו בבורות ובארות.

    אהבתי

  3. נילי ל. הגיב:

    מעניין אם הוא בכל זאת מציץ פה מדי פעם, השועלן, כדי לבדוק אם הוא צדק כשאמר לעצמו בלבו, הם עוד יתגעגעו אליו.
    חבל שנמאס לו, חסרונו מורגש.

    אהבתי

    • מהצד הגיב:

      אם הוא לא שוכב באיזו תעלה חס ושלום חס וחלילה, הוא בטוח מציץ. כולי תקווה שהצער וההספדים על לכתו באופן כה מפתיע לא יעצרו בעדו מלשוב משיקולי כבוד ואגו.

      אהבתי

  4. עובר אורח הגיב:

    עוד אלו מגנים את ישראל וחבריהם נציגי האומללות
    התמימה, הפציפיסטית, עלי אדמות כבר טובחים
    אחד בשני. הסונים בעירק עושים עכשיו את שהיה
    צפוי להתחולל (לפי התקדים הלובי בין היתר) רק
    אחרי כמה חודשים. אין כמו החריצות של האומה
    האיסלמית
    http://www.naharnet.com/stories/en/135970-sunni-militant-infighting-kills-17-in-iraq-s-kirkuk
    ונציגיהם כאן בסביבה מגיבים, כנראה להוותם ודאבונם,
    רק בתגים אדומים, דומה שהיו רוצים יותר. טוב, לפחות
    הצבע מתאים להם.

    אהבתי

  5. הים הגבוה קטף נשמות, אחת כמעט לידי. הבחנתי בה נגררת החוצה ע"י חברים. הרבה פאניקה, קצת הקאות. המבולבלים עטים, נדחפים ומציעים בקבוקי מים. היונה מדריך את הנערים להעמיד אותה, שתרגיש אדמה ברגליים. ראתה את המוות 10 מטר מהחוף. המבט בסדר. קצת אוויר, חיוך קטן ועברה ליבבת סיום. נכנסו בנקודה הכי שקטה והכי מסוכנת. אין סיכוי שמישהו יזהה בורות וזרמים ללא הדרכה. יש מה לעשות, ולכן תלמידי א' עד יב' יקבלו שעת איכות עם המלאך בפוטנציה. עדיף מפגישה עם מלאך המוות.

    אהבתי

  6. קרול קינג הגיב:

    ג׳רי גופין. לא גרי, אף על פי שנכתב עם G. שמו המלא היה ג׳ראלד גופין, שכותבים עם G, מכאן הקיצור ג׳רי והבלבול…
    אובדן גדול למוזיקה, לא ראוי לטעות כך בשמו של המת.

    אהבתי

  7. bokovsky הגיב:

    למה אין מוניות שירות באזור? מה, אף יזם לא חשב על הרעיון הגאוני? לדעתי אפשר להתפרנס מכך בכבוד. אל תחכו לאגד, שמגד, מדינה, ממשלה, לא יודעת מה. מישהו מרים את ההגה?

    לא יותר פשוט (וזול) להתחפף משם?

    אהבתי

  8. ZIKI הגיב:

    מוניות?
    שהמתנחבלים ישלמו על משהו?
    למה?
    מי מת?

    אהבתי

  9. עובר אורח הגיב:

    בעניין הנסיון לרצח ע"י פיצוץ
    של איש בטחון לבנוני. הכחשה
    מוחלטת של מה שהתפרסם בלבנון
    וכמובן הליצנות מסיאטל. זה כנראה
    השתלה של החיזבאללה. בכל
    העסק יש גם חשיש הרואין וסתם
    הברחות. קשה לדעת כרגיל
    בלבנון.
    http://www.naharnet.com/stories/en/135939-reporter-denies-obtaining-mossad-information-on-plot-to-assassinate-ibrahim

    אהבתי

  10. תח"ץ הגיב:

    "בעניין קונקרטי טיפה יותר: למה אין מוניות שירות באזור? "
    תבררי בחב' ביטוח, כמה עולה לבטח מונית ביו"ש, לפני שאת מקימה את החברה, ועוזבת את הבלוג.
    גם נושא האוטובוסים לא הובהר מספיק לציבור,אוטובוס זאת מטרה נעה! צריך ממוגן.ליווי….מי שיחשוב קצת יבין למה אין אוטובוסים.

    אהבתי

  11. עובר אורח הגיב:

    הכנסיה האנגליקנית פרסבטיאנית בארה"ב החליטה להחרים את ישראל
    בגלל שישראל גזענית כמו דרום אפריקה. השאלה כמה ילדים לבנים נחטפו
    ונרצחו בכדי לשחרר את מנדלה לא נשאלה ולא נתנה תשובה.

    http://www.aljazeera.com/news/americas/2014/06/major-us-church-votes-sanction-israel-201462151024115633.html

    אלו חדשות רעות בייחוד שהן עטופות בצביעות, העמדת פנים, מסכת שקרים, הגיון מעוקם התחסדות, דברי הבל ולעג לאמת הברורה. מה
    גם שזה יכול להראות, וזכותי לראות זאת כך, כמין תגובה לחטיפה ומה
    לא עוד.
    הנה על התומכים היהודים בחרם על מי שעושה עסקים עם ישראל. ראוי
    לדעת שכל מי שמתעניין בישראל להיטיב או להרע מודע היטב לחטיפה.
    מי זה "קול לשלום"? שמות בבקשה.
    Rabbis and other members of Jewish Voice for Peace, which advocates for Palestinians, lined the halls of the meeting and prayed in vigils outside the convention centre wearing T-shirts that read, "Another Jew Supporting Divestment".

    מי הם מה הם שמות כתובות וכ"ו. בלי רעש בשקט בהתמדה לדבר
    בעדינות ובאהבה ובהבנה גמורה (כך דברו מקדמי החרם על ישראל)
    עם ה"יהודים" הללו. פעם אחת שהמערכת הציונית תנהג בחוכמה
    ובגרות בעניין זה. צווחות ויללות לא יעזרו אבל פעילות מתמדת שתמנע מיהודים אלו מה שצריך למנוע תעזור. בכל מקרה צריך את השמות. למי שתמך בחרם אסור להיות מעורב בשום פעילות בישראל או שנוגעת לישראל. זה כמו ההוא ש 7 את אשתו של השכן לא בחשאי, בסרט פורנוגרפי, גם יתפקד כיועץ לבעיות המשפחה שלה ושל בעלה.
    הנה בעוד כמה ימים מתחיל כנס שלום שמגלגל "הארץ" . מישהו צריך לעלות ולדרוש גינוי חמור של ההחלטה ושל כל יחיד יהודי וארגון יהודי שתומך בה.

    אהבתי

  12. הפרשהנות הגיב:

    "פרשנות: לפני ימים אחדים ידענו כלום, היום אנחנו יודעים כלום+אפס"
    פרשנות?
    מה המקורות לפרשנות?

    אהבתי

  13. מודאגים הגיב:

    השמאל הקיצוני= שונאי עמישראל, "מ ו ד א ג י ם"!
    לא ממליון הרוגים בסוריה או…
    מאיזה פצוע או הרוג ביו"ש.. יהודי? ערבי?
    אהההה מ ו ד א ג י ם!
    תדאגו!
    אנחנו דואגים לאנשים אחרים!
    ניו יורק ותלביב התחילו לדאוג!
    יששששש! ערבי נפצע!!!!
    יכול להיות שעכשיו תפסיקו לבלות?
    או שזה סתם כותרת ראשית בבלוג?

    אהבתי

  14. עובר אורח הגיב:

    ובעניין קונקרטי טיפה יותר: למה אין מוניות שירות באזור? מה, אף יזם לא חשב על הרעיון הגאוני? לדעתי אפשר להתפרנס מכך בכבוד. אל תחכו לאגד, שמגד, מדינה, ממשלה, לא יודעת מה. מישהו מרים את ההגה?

    צודקת. אני לא יודע אם אני רציני אבל את זה אני אף פעם לא יודע.
    הרקע המנהלי והציוד הטכני קיימים על המדף. מחקר היתכנות של הסטרט אפ יתחיל בהר חברון וישראל תוציא מכרז ל 20 מוניות ערביות נהוגות בידי ערבים. כאשר למשך הניסוי תובטח הכנסה מינימלית. איזה ערבי ירה בערבי ויסתבך בנקמה וכ"ו. המוניות יסעו על נתיבים מוכתבים בין באר שבע לירושלים. בכל מונית יהיה מקור GPS מושלם שיעקוב אחרי כל תנועה שתופיע גם בחדר מבצעים בירושלים על קיר גדול. גם כל מה שמתחולל במונית יוקלט כל הזמן. במונית יהיו כפתורי אזעקה בכמה נקודות. המוניות יהיו בתנועה או יחנו במגרשים מפוקחים בכמה נקודות. בכל נקודת טרמפים יהיה כפתור לחיצה שיזמין את המונית הכי זמינה. והניסוי יתחיל. ניסוי זה יכול לעבוד יופי וגם ייספק נתוני היתכנות, עלות וכ"ו. אבל סביר שחלק ממתנחלים ואגד וארגון נהגי המכוניות בעל ההשפעה בבחירות מפלגתיות וכלליות ועוד כל מיני יעלו דרישות הסתיגויות ודחיות. אבל למה לא לנסות?

    אהבתי

  15. חייל זקן הגיב:

    בתקופה של שנתיים נהנה אשכנזי מעלות שכר של 3 מיליון שקל עבור 75% משרה

    זה גולנצ'יק? המספרים מתאימים יותר ליוצא 8200

    אהבתי

  16. ברטה הגיב:

    סילבי המסכנה, איחולי החלמה! ( עצה:תמרחי קלו קוט על הצלקות)

    אהבתי

  17. לחם הגיב:

    האם בן כספית מחפש עבודה אחרת? הוא מתלקק על הצבא, המשטרה והמוסד בצורה כזו שגורמת לי להרהר האם הוא מחפש עבודה כיועץ אסטרטגי שלהם או משהו כזה. אפשר להבין אותו, במוסף האחרון של מעריב המחודש היו 13 עמודי פרסומת לעומת 30 בידיעות (על אותו מספר עמודים כולל). מה זה אומר על עתידו של מעריב? מה זה אומר על עתידו של בן כספית כוכב עליון?

    אהבתי

  18. עופר הגיב:

    ב"מייבשים" בטח התכוונת לדקה 01:02:00 (ולא 01:02)

    אהבתי

כתיבת תגובה