שבוי תמורת אסיר

yediot25.6.14isra25.6.14
maariv25.6.14haaretz25.6.14
hamvaser25.6.14

הכותרות

אם לא היו השמות של העיתונים על השער, הייתם מצליחים להבחין בין ישר"ה לידיעות?

מבקר המדינה יבדוק את פרשת השיחה של החטוף למוקד 100.

אורית לביא נשיאל מראיינת את ח"כ עפו אגבאריה ואת ח"כ משה פייגלין. זה האחרון קם והולך למשמע דברי אגבאריה (ערוץ הכנסת).

הפוסט של אתמול בלילה: התקשורת כקבוצת תמיכה לאומית. אני מאוד אוהבת אותו.
כתב עמוס הראל בפרשנותו:

…בזמן שהחטיפה השתלטה כליל על סדר היום הלאומי של ישראל, לא כך זה נראה מוושינגטון או מלונדון. נדמה שבמבט משם, חטיפת הנערים נראית כעוד בשורה רעה מאזור שכולו יורד מן הפסים…

ידיעות עם זעקת האמהות בשער. כמו שאמרתי, התקשורת כולה מגויסת, גם אם בצדדים נשמעים קולות אחרים.
אולי זו הסיבה שידיעה של עקיבא נוביק על מסקנות ועדת שמגר, המופיעות לראשונה, כך לדבריו, לא זוכות לשום אזכור בשער. בקצרה: שבוי תמורת אסיר, ואיסור על שחרור מחבלים חיים תמורת גופות חטופים ישראלים.
פרופ' אסא כשר, חבר הוועדה, ממליץ לפרסם חלק גדול מהמסקנות. כמוהו גם ח"כ אלעזר שטרן ואליו הצטרף ח"כ עפר שלח.

שר בממשלה, סובל מהלוצינציות. 4, 4. (הפתרון).

העצירים המנהליים הפסיקו את שביתת הרעב.

אבוי ואוי. אל תשאלו למה גורמת ישיבה ממושכת.

על זמני ההמתנה בטלפון לחברות אלו ואחרות.

גבירותיי, הפסיקו נא לספור את הדקות עד שהרכבת הקלה תגיע לתל אביב. עלינו שלב, ועכשיו אנחנו עם רחיפה מגנטית. תוך כמה שנים. כמובן. השטויות שיש לקברניטי העיר בראש זה לא יתואר. זה הזמן לכתבת כך נולדה ומתה הרכבת הקלה בתל אביב, בלי שנזכה לבוא בשערה. או: הרכבת הקלה שאיננה כסמל לחוליי העיר. כן, גם שד' ירושלים ביפו, שלא יזכו כנראה לכך שקרביהן ייהפכו שוב, יכולות להמתין עכשיו עד בוש לשיפוץ הבא. ראו את ירושלים, הצליחה פי אלף מכם. לא שהיא הפכה בלתי פקוקה, אבל לפחות יש בה אזורים בהם אפשר להתנייד במהירות.

טביעת הילדות

(לבקשת משפחת הילדה האורחת שטבעה הוסר הקטע הקודם 30.6.14).

אוקיי, לא הרובוט החף מפשע ולא החשמל ולא הכלור. רק ילדה שלא ידעה לשחות, החלה לטבוע והביאה למות חברתה (למרות שאחרי הפרשה נכתב ששתיהן ידעו לשחות, ולכן בולבלנו). למה ההורים שלה נתנו לה ללכת למקום בו יש בריכה? למה נתנה הסבתא-רבתא המארחת לילדות להשתכשך לבד במים? האם לא ידעה שהילדה לא יודעת לשחות? למה חודש ימים הואבס הציבור ע"י התקשורת בהבלים? מה, ההורים שבתם לא ידעה לשחות צריכים היו לחכות לחקירת המשטרה? בשביל מה היה כל הסיפור הזה? ומי ייחקר על רשלנות פושעת? אה, אף אחד, "הם כבר סובלים מספיק".
התקשורת, שהזילה דמעות רבות לאחר המוות הנורא, שדיווחה על כך בכותרות הראשיות, כבר לא מתעניינת. למרות שקיץ וים ומקווי מים, למרות שמתו כבר כמה ילדים בחודשים האחרונים בבריכות מכל הסוגים, למרות שדיווח עירני עכשיו יוכל אולי להציל חיים בעוד יומיים. לבכות, לייבב על הילדה הנפלאה, להביא את רמי קלינשטיין להלוויה, זה כן שווה דיווח.

יש עורכים בבית?

זה מה שנכתב אתמול במעריב: "… המבצע יימשך גם לאחר מציאת הגופות" (אבירם זינו, יובל בגנו, רפי ג'רבי).

gufot
(תודה לקורא פחם ולמציצנית)

הכל כתב אריק בנדר: בכמה יעלה שכר העוזרים הפרלמנטריים, אחוזים, תוספות, רק לא את שכר היסוד. כן, אם ניקח מחשבון ליד ונעשה כל מיני חישובים אולי נדע בסוף מהו שכרו של ע. פרלמנטרי היום. בינתיים זו שאלה לבגרות (3 יחידות).
את התשובה מצאתי בטורון צד בידיעות: 6,700-7,850.

משתכשכים בביצה

אחרי שהתפעמנו או לא מתחקיר הסוללות המתפוצצות של סמסונג, מבקר אותו אמיר טייג במארקר.

כל הצדדים שעמם דיברנו קושרים בין עיתוי הפרסומים לבעיות הפיננסיות שאליהן נקלע בן דב. בן דב אמנם מסרב להתראיין בנושא, אך מקורבים אליו מציינים כי כשהוא נשאל עליו, הוא מזכיר בתשובתו את שמה של ארין ברוקוביץ', פעילת איכות סביבה חסרת אמצעים שהובילה כמעט לבדה מאבק נגד ענקית אנרגיה דורסנית שהסתירה פגיעה סביבתית מהותית. סיפורה זכור מהסרט שנושא את שמה בכיכובה של ג'וליה רוברטס. בן דב מאמין כי הוא־הוא ארין ברוקוביץ' הישראלי ומציג את מטרותיו כבעלות צביון ציבורי.
לפי מקורות בסקייליקס, טענותיו נתמכות בדו"ח מקצועי שנערך על ידי פרופ' יאיר עין אלי מהטכניון, ומומן על ידי החברה. לטענת הגורמים, הדו"ח הוזמן לפני כמה חודשים, עוד לפני שסקיילקס איבדה את הבלעדיות של סמסונג בישראל, כך שלא ניתן לקשור בין הפרסום כעת לבעיותיו הנוכחיות של בן דב. עין אלי סרב להתייחס לנושא ואמר שהוא חתום על כתב סודיות. חלק מהפרטים שהופיעו בדו"ח פורסמו ב"ידיעות אחרונות".
למרות זאת, מירב הנסיבות מצביעות על כך שאנו חוזים באחד הספינים התקשורתיים הגדולים שנראו במקומותינו. אמנם קשה מאוד להיכנס לראש של בן דב ולהבין את מטרותיו, אך ניתן להעריכן. בן דב מאמין כנראה שאם ילחץ על סמסונג העולמית, הוא יצליח להוציא ממנה תגמול מסוים – בין אם חידוש החוזה (סיכוי קלוש) או פיצוי כספי כלשהו. הוא צפוי לטעון כי הזיכיון הבלעדי נלקח מסקיילקס מפני שהתריע על בעיית הסוללות…

נניח שבן דב היה מגיע למארקר עם כל הנתונים הללו. טייג לא היה מפרסם כתבה? אם כך, כל הכבוד.

קראתי שאורטל בן דיין שיצאה מבית האח הגדול תתחיל לכתוב מדור אישי במדור דעות במעריב של סוה"ש. באמת זה מה שחסר במעריב? טורים אישיים? הרי כל כולו טורים אישיים מראש לזנב. האחרונה שתוספה למוסף אך לפני שבועיים היא מרסל מוסרי, סופרת מצליחה בראשית דרכה.

פייסבוק/ בלוגלנד/ רשת

הקבוצה עם היפות שלי באושוויץ נולדה לפני 24 שעות, וצברה 8,000 לייקים. העמוד, שבא לבקר את מדיניות ביקורי הנוער במחנות הריכוז, לא הובן, לפחות לא בקרב רוב ניכר מהמלייקקים, בני נוער שהעלו את תמונותיהם הנוראיות מהמחנות. לעת ערב נראה היה שהופסקה פעילות העמוד על ידי היוצרת שלו. הבוקר דומה שמצאה פתרון: היא מטשטשת את פרצופי הילדים. נו. נראה.
מעניין כמה מהמלייקקים הבין אותה.

שרון שפורר העלתה סטטוס על כך שליברל מכין כתבה על רני רהב, שתהיה כתבת נגד לכתבה שלה.
רותם דנון, עורך ליברל, ענה לה להד"ם.
shpurer
danon
ואז שפורר הגיבה, אבל זה כבר ארוך מדי, אז פה תיאלצו לקרוא את הקישור.

תרבות

במה צופים הישראלים בטלוויזיה (הפתעות, הפתעות).

עוד ביקורת תיאטרון קטלנית של מיכאל הנדלזלץ.

לפני כמה שבועות השתלחתי בגסות בהצגת "דג מוסר" בתיאטרון הקאמרי. היום הבנתי ש"דג מוסר" היא יצירת מופת, כי ראיתי את "זרעים של שתיקה" בתיאטרון הבימה. זה משהו שצריך לראות כדי להאמין שהוא התאפשר, אם כי אני לגמרי לא ממליץ לראותו.

לפני פיזור

נו, אז מה עם הבלוג, שואלים אותי. אעדכן לכשיתבררו העניינים.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

39 תגובות על שבוי תמורת אסיר

  1. eli הגיב:

    שאלה לדבוריית
    מה החלטת על המשך הדרך של האתר שלך?
    תודה

    אהבתי

  2. עובר אורח הגיב:

    צוטט למעלה על ידי בעלת הבית

    בזמן שהחטיפה השתלטה כליל על סדר היום הלאומי של ישראל, לא כך זה נראה מוושינגטון או מלונדון. נדמה שבמבט משם, חטיפת הנערים נראית כעוד בשורה רעה מאזור שכולו יורד מן הפסים

    מה זה בדיוק נוגע לי איך זה נראה מואשינגטון או לונדון? מי זה הרואה
    שמדברים עליו? נהגי טקסי מצונגהבנגה? הומלסים מסוממים או לא
    ברכבת? יהודים מקומיים בהלל? מוסלמים מקומיים במסגד? זיבול שכל בקלישאות עיתונאיות שמישהו מצטט כאן כדוגמה למה? מה בדיוק מוכיח הצבע על ניר העיתון. טוב, בסדר, בקצת נוגע, יחסי חוץ, הצבעות באו"ם. לרוב האנשים בעולם זה לא מזיז כלום. הם דואגים למה שאני ואתם דואגים ויש מה לדאוג גם בואשינגטון ולונדון. לכמה אנשים בארץ מעניין, חשוב או נוגע או משנה או מזיז או שווה מחשבה לשניה מה קורה לבערך 300 נערות שנחטפו ע"י קנאים מוסלמים, אני לא זוכר היכן בדיוק. אבל לכמה מאות אמהות אבות אחים ואחיות זה נוגע מאוד. מה בדיוק משנה להם מה איזה ישראלי חושב ומה הוא חושב או לא חושב על אסונם. סוריה? עירק? העיתונאי כותב ומקבל שכר. אבל אנחנו חיים כאן, במקום הזה, לא? בכל אופן לא בלונדון או ואשינגטון. חלק מהטרגדיה הישראלית שיש יותר מדי כאלו שחיים כאן אבל משחקים כאילו יותר איכפת להם מה חושבים בלנדון או בואשינגטון. אני חושב שאם לא איכפת להם מה קורה כאן אצל השכן בבית
    הקרוב או לא קרוב אז באמת לא איכפת להם מכלום והלונדון ואשינגון זו חרטה בריבוע בוע.
    ולנושא המעיק עלי. אני אמשיך לכתוב עד שזה יקרה. לא חשבתם ברצינות שבישראל ירצח רה"מ? אולי כמה גאונים כאן חשבו, בסדר. מה אתם חושבים? תוך כמה זמן יחטף ויעלם ילד ערבי ואנחנו נוסעים לעירק או סוריה דרך לבנון. כמה זמן? מה אתם אומרים?

    אהבתי

  3. Hilit הגיב:

    הלו, יש מישהו בבית?

    בטמק"א אין הבדל גדול בין מיליון למיליארד.

    אהבתי

  4. בוואלה בחרו בכותרת תמימה
    אחיו של רוצח ברוך מזרחי עתר ליועמ"ש נגד הריסת ביתו.
    כדי להסתיר את הבוגדנות.

    המוקד להגנת הפרט הגיש היום (רביעי) ערעור ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בשמו של אחיו של המחבל.

    אייטם קטן, במדור חדשות כחלק מהרולר. חו"ח לא כותרת ראשית. העורכים החליטו שהציבור לא צריך לדעת מכך שהקרן לישראל חדשה מסייעת לרוצחי יהודים, לגזענים, לחיות אדם.
    אם תרצו לדעת מי מממן את המוקד להגנת הפרט בקרו בויקיפידה:

    עם התורמים לעמותה נמנים האיחוד האירופי ומדינות זרות, בהן: הולנד, בריטניה, שבדיה, בלגיה, שווייץ, ספרד, קנדה, אירלנד ופינלנד וכן קרנות סיוע בינלאומיות, בהן: NDC, קרן פורד, oxfam novib‏, Misereor (גרמניה), Sigrid Rausing Trust (בריטניה), EED (גרמניה), CCFD (צרפת) והקרן החדשה לישראל אשר משמשת גם להעברת כספים מתורמים אחרים בחו"ל.

    תירוץ למי שרוצה בבירה:שמואל הנגיד 27 ירושלים , 94311.

    מה שיפהפה בסיפור הסתרה והבגידה הוא ניסוח מטרות הארגון הרשמיות כפי שפורסמו באתר גיידסטאר:
    סיוע לקרבנות מעשי אלימות, עזרה לנזקקים להעביר תלונותיהם לרשויות.

    מ ע ו ל ה.

    אהבתי

  5. תיעוד שהגיע לוואלה! חדשות חושף איך עשרות פלסטינים חודרים לישראל דרך פרצה בגדר באזור באר שבע.

    מי שטוען שהמושג מדינת תל אביב המופנה כלפי התקשורת מנותק מהמציאות מוזמן להסביר את הבורות הגיאוגרפית שמפגינים העורכים בוואלה.

    אהבתי

  6. Hilit הגיב:

    היום אמורים להודיע על מסקנות ועדת גרמן בעניין שרותי הבריאות.

    בכל מקום דנים בעיקר בנושא של השר"פ. שרת הבריאות גרמן כנראה בעד ויש להניח שצורה מסויימת של שר"פ תהיה מובנית במסקנות.

    הבעייה עבור רוב עם ישראל היא הנושאים האחרים שבהם אמורה הועדה להחליט, נושאים הרבה פחות 'סקסיים' אבל כאלה שישפיעו בעוצמה על הבריאות של רוב הציבור שאינו יכול לממן רפואה פרטית לאורך זמן.

    כמו בהרבה ועדות ממשלתיות יש פחד אמיתי שמסקנות הועדה הנוגעות לעשירונים העליונים יתקבלו, ולא רק יתקבלו אלא גם ייושמו במהירות ולעומת זאת המסקנות הנוגעות לרוב העם, שאינו נמנה על העשירונים החזקים, ימומסו תוך כדי העשייה.

    אשמח לאכול את הכובע הוירטאולי (צמחוני כמובן) במידה ואכן הבעיות של העם ה'רגיל' ייושמו במהירות.

    אהבתי

  7. אוריק הגיב:

    בלי קשר למלחמות הרהב, ראיתי גליון אחד של ליברל והוא מצויין.

    אהבתי

  8. כלבן בכיר הגיב:

    באיזשהו מקום ראיתי כותרת שמציעה להטיל קנס על כל הודעת שווא למוקד המשטרה.
    אני חושב שזה רעיון מצוין למנוע חטיפות ושאר אירועים אלימים שכיום לא זוכים לתשומת לב המשטרה אלא אחרי שהסוסים ברחו וגו'. סוף סוף נמצא מה שידרבן את הפיקוד לתדרך את השוטרים להזניק את הניידות אחרי כל הודעה. איך לא חשבו על זה קודם.

    אהבתי

  9. קופסת שימורים הגיב:

    אני לא נביא,אבל,תראו ,כל העוסקים בחטיפה, חושבים במונחים של ה"מלחמה הקודמת" קרי: חטופים,מיקוח, שחרור….
    מה שקרה הפעם,לא דומה,לא זהה, ולא יהיה שום דבר ממה שהיה עד היום.
    עוד לא יודעים כלום וכבר מנהלים מסע ומתן…נפלנו על הראש!!!!

    אם הטקטיקה של צה"ל להראות לחמאס ולסמול, החטיפה לא משתלמת: חטפתם? תחטפו,כל יום נעצור עוד אסירים,לא נשחרר, נעצור עוד,וגם את אלה ששחררנו נכניס בחזרה,זאת אחלה דרך.

    אהבתי

  10. nurit הגיב:

    לגבי ישיבה וסרטן, אז בכותרת כתוב סרטן השחלות שהופך לסרטן הרחם
    בהמשך הכתבה. אין הבדל כנראה אצל מי שתרגם את הכתבה מאנגלית. מה הם רוצים שאעשה? אעמוד על הראש כמו בן גוריון ואצפה בסדרות? זה יגרום לי לקריסת עמוד השדרה ושבירת עצמות.

    למה מקלקלים לבן אדם את החיים בהפחדות חוזרות ונשנות. ממה לא מקבלים סרטן? יהיה לי יותר קל לחיות אם אדע מה לא גורם לסרטן מאשר מה כן גורם לזה. מרוב פחד מהמחלה כשכותבים על מישהו שנפטר מסרטן קוראים לזה מחלה קשה. הדרך הכי טובה לדעתי זה להפסיק לקרוא – הכל.

    הבית הלבן סדרה פוליטית נהדרת, אני נהנית כל פעם מחדש לצפות בה.

    אהבתי

    • ZIKI הגיב:

      מה ימנע את הסרטן?
      קלי קלוטו.
      בערך עשרים שעות ריצה בשבוע משולבות עם עשרים שעות הליכה נמרצת (ובנפרד רכיבה על אופניים ופילאטיס)
      הרבה חסה, זרעונים, קייל, חוביזה, מלפפונים, יוגורט, שמיר ושית.
      שלש שעות שינה ביממה, לא להתרחץ, ניקוי רעלים קבוע באמצעות כוס שמן זית ומיץ לימון פעמיים ביום, קולוניק + חוקן קפה.
      לא לצאת לשמש, בלי מזגנים, בלי ענבים, להניק הרבה, ללדת בתכיפות ראויה, לא לקיים יחסי מין שלא בעונה, לאונן במשורה, להמנע מחמרי ניקוי, לא להגזים בסלק וצנוניות,
      בדיקות תקופתיות, כולל CT ראש, קלונוסקופיות, היסטולוגיות, נומרלוגיות, ביופסיות של הערמונית, אולטרסאונד של האשכים והכליות,
      והכל כמובן בעמידה

      אהבתי

  11. חייל זקן הגיב:

    הפוסט של אתמול בלילה התקשורת כקבוצת תמיכה לאומית. אני מאוד אוהבת אותו.

    V, בהמשך לקמפיין הזהירות בדרכים שאת מנהלת ברצוני להציע לך להרחיב אותו לטיפול בבעית הילדים בני ה16. איני יודע כיצד מתנהגים ילדי מלאבס אבל ילדים תל-אביביים אינם נוהגים לציית להוריהם ו/או לבעלי שררה אחרים. יתרה מכך, הם נוהגים לא לדווח על מעשיהם או, רחמנא ליצלן, אפילו לשקר. מכאן נובעת הצעתי למלחמה בחטיפות: יחוייבו בני ה16 לציית להוריהם ולדווח להם דיווחי אמת.

    אהבתי

  12. לחם הגיב:

    העלאק סיפור של מרסל מוסרי במעריב החדש המתחדש והמחודש היה כל כך מביך שעדיף היה שבכלל לא היה. אורטל בן דיין תהיה כפי הנראה דומה. וככה ישגשג ויפרח ויבלוט ויעלה הבן כספית מתוך כל הטראש, חבל שהוא לא מבין שהוא בעצמו, נו, איך להגיד את זה, די טראש.

    אהבתי

    • קורא הגיב:

      העיתונות הכתובה צריכה למשוך יותר אושיות פייסבוק. אף אחד לא קורא היום טרחנות מייגעת בנוסח דורון רוזנבלום. אין מה לעשות. זה דרכו של עולם.

      אהבתי

      • הינשוף של מינרווה הגיב:

        להפך.
        העיתונות צריכה להבדיל עצמה מ"אושיות הפייסבוק".
        אכן, זוהי דרכו של עולם: תמיד הייתה חכמת המונים (כמה רומאים העריצו את אפלטון וכמה העריצו גלדיאטורים? אני משער ששורר יחס דומה בין אלו שמעריצים היום את אפלטון לבין אלו שמעריצים את קים קרדשיאן). ההבדל היחידי הוא שהיום ההמונים מפרסמים עצמם ברבים (כל אחד שרואה עצמו משורר, ומפרסם שיר מנוקד, הוא לדעת עצמו משורר).

        הדיווח העיתונאי אמור להיות מקצועי, ולא לשקף את דעת ההמון. מה שאתה מציע זה סופה של העיתונות.

        זה נכון שדעה של אחד שקיבל טור בעיתון לא בהכרח שווה יותר מדעה של אחד אחר שפרסם בפייסבוק (צריך לבחון זאת לפי התוכן).
        אבל עיתונות היא הרבה מעבר לזה (ולכן מבחינים בין טורי הדעה לעמודי החדשות).

        מה שאתה מציע נועד "להציל" את העיתונות על-ידי חנופה לקהל הרחב; בכך, אתה סבור, הוא ישתכנע לצרוך יותר עיתונות, ומכאן – ימשיך להזרים כסף. אולם מה שתציל בדרך זו כבר לא יהיה "עיתונות".
        ערוץ 10 יכול להגדיל פלאים את הרייטינג של מהדורת החדשות שלו, אם רק ימנה את גיא פינס למגיש ראשי, וייתן לו לקבוע את התכנים. אבל אז זה כבר לא יהיה חדשות. זה יהיה בידור.

        אהבתי

        • קורא הגיב:

          ראיון אחרון עם דורון רוזנבלום. הוא לא מבין איפה הוא חי

          timeout.co.il ›
          יום ראשון, 8.6.2014 | מאת: שאול בצר
          שנה עברה מאז פרסום הטור האחרון של דורון רוזנבלום, מגדולי הפובליציסטים בעיתונות הישראלית. זמן טוב לברר איתו מה הוא קורא עכשיו, לבדוק ביחד את הדופק של הפרינט
          איך זה משפיע על העיתונות?
          "העיתונות המודפסת פשוט מתאבדת מרצון. במקום ליצור לקורא נישות של תובנות והארות ממוינות, כתובות היטב וערוכות – שזה כל מה שנשאר לה להציע – היא סוגדת לטראפיק, למספר המקליקים והמזפזפים, מתוך ביטול עצמי וחוסר ביטחון. במקום להעמיק, הכותבים מנסים לעורר פרובוקציות, מתפארים באורך השובל של הטוקבקים. ואז, כשהכתבות עוברות מהדף לרשת – הן מקבלות כותרות סנסציוניות ושיווקיות עוד יותר שנועדו לפתות את הקוראים להקליק. זה מזכיר לי את המסעדנים הנכלוליים האלה שעומדים מחוץ למסעדה וקוראים לתיירים להיכנס. יש דבר דוחה יותר? במוקדם או במאוחר אנשים יבינו את הבלוף ולא ייכנסו בכלל".

          אהבתי

          • הינשוף של מינרווה הגיב:

            דורון רוזנבלום, מגדולי הפובליציסטים בעיתונות הישראלית

            מקבל. אפרים קישון, לטעמי, עלה עליו.
            ועדיין, הם לא עיתונאים.

            אתה מתכוון אפוא למה שעושה ידיעות, עם קרן פלס וכדומה (אגב, זה הזמן שלהם להפוך את גלעד שליט לפרשן של המונדיאל. להכות בברזל בעודו מלובן).
            אני לא זוכר באיזה עיתון ראיתי זאת, מעריב או ידיעות, אולם זכור לי טור דעה שפורסם בדף ראשי, מאת אחד קוראים אותו הראל סקעת. ועל מה כתב? על המהפכה במצרים (הראשונה, זו נגד מובראק). לצערי אני לא מצליח למצוא קישור לזה.
            אכן, שעתה היפה של העיתונות.

            אהבתי

          • כלבן בכיר הגיב:

            מה שרוזנבלום כותב נכון לגמרי.
            חוץ מהשורה התחתונה, שהיא ווישפול טינקינג. זה לא עניין של ניתוק.

            אהבתי

      • לחם הגיב:

        זאת בדיוק הטעות של מעריב המחודש המתחדש והחדש, אושיית פייסבוק צריכה להישאר בפייסבוק. לא כל מה שכתוב נחמד בפייסבוק מתאים גם לעיתון ובמקרה הזה לא רק שלא מתאים אלא אפילו נראה תמוה ומביך לאושיה עצמה וגם לעיתון. פתאום היא נגלית במערומיה, לא כישרון ולא כלום, סתם חרטוטים עלאק מגניבים. בקיצור האושיה היא לא יותר מאשר אוויר נפוח. אורטל בן דיין או איך שלא קוראים לה, אושיית האח הגדול, היא פלופ דומה, אבל שטויות, שתי האושיות חייבות להתפרנס, אז יאללה תחרטטו כבר משהו עד שהמו"ל יתחלף ויחליף את האושיות.

        אהבתי

      • שולמית הגיב:

        מי טורח לקרוא טראש בעיתונות. בזמן שטראש אחד עולה בעיתון מודפס, 20 סיפורי טראש נפוצים באינטרנט

        אהבתי

  13. קורא הגיב:

    אורטל בן דיין עולה על מירב בטיטו (ידיעות?) שגם מינפה את עצמה דרך האח הגדול

    אהבתי

    • שולמית הגיב:

      אורטל בן דיין לא עולה על מירב בטיטו אלא משתרכת רחוק אחריה. כל מה שהיא יודעת לעשות זה להאשים, להעליב , להתחנף למי שנראה לי שיכול לפעול לטובתה ולהאמין למי שמתחנף אליה. ובעיקר. אב"ד היא גזענית. לו אשכנזיה הייתה מדברת על גברים מזרחיים כפי שאב"ד מדברת על אשכנזים איש לא הי המעז לתת לה לכתוב בעיתון או בל כלי תקשורת אחר. מירב בטיטו היא עניינית. הרבה "קובעי אג'נדות " ששמעו מספר משפטים מפיה של אב"ד והחליטו שהיא לוחמת צדק ואילו אני שצפיתי בה, בהאח הגדול, בעניין רבה ( ובזמנו גם צפיתי במירב בטיטו) ועקבתי אחרי התבטאויותיה מאז שעזבה את הבית ההוא, הגעתי למסקנה שהיא ז'אן דארק דה לה שמאטה. אגב, אהבתי מאד את ההופעה שלה. כלומר, את הבגדים שלה. בזה היא אכן משקיע מחשבה בשאר הדברים היא רק עורמת אמירות על גבי אמירות.

      אהבתי

  14. רובי הגיב:

    לאור מה שקרה ב"חשיפות" האחרונות של רוני אלוני-סדובניק ( בד"כ באמצעות משדר הרדיו שלה – הדס שטייף) הייתי לוקח את הדברים שלה עם כפית-של-מלח, כמו שאומרים.
    מה שכן, הדרישה שלימודי שחייה לא יהיו פריבילגיה של בעלי יכולת, כשהיא נאמרת בהקשר של טביעה בבריכה של וילה בסביון (ולא, נגיד טביעה של ילדה ערביה בחוף-ים לא מוכרז, גם זה קרה השבוע) היא אתנחתא קומית בעולם קשה.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      זו לא חשיפה שלה. זה מתכתב אם מסקנות המשטרה.
      הילדה האורחת לא מסביון.

      אהבתי

      • מציצנית הגיב:

        עד כמה שידוע לי (כמה מילדיי כבר סיימו כיתה ה׳), בכיתה ה׳, בתחילת השנה, מתקיימים שיעורי שחיה והם חובה, ממש לא פריבילגיה של בעלי היכולת.

        אהבתי

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        לא יודע. סיפור של טביעה של ילדה שלא ידעה לשחות נשמע לי הגיוני.
        ילדה שטובעת אחריה מתוך ניסיון להציל אותה – הרבה פחות.

        אין לי מושג מה מסקנות המשטרה (דיברו שם בהתחלה על התחשמלות, ואז על הרעלה, ואז אמרו שלא יודעים).
        אלוני-סדובניק היא לא מקור אמין, וכשהיא עצמה מצטטת "מישהו שראה את מצלמות האבטחה", מה שהיא עושה, טכנית, זו הפצת שמועה לא מבוססת.
        בקיצור, היא ואלו שמפיצים בווטסאפ ידיעות על גורל החטופים – אותו סוג.

        אם יש לקחים מטביעת הילדות שיכולים לשמש בסיס לדיון ציבורי – לא זאת הדרך לדון בהם.

        אהבתי

        • כלבן בכיר הגיב:

          בגרסה קודמת, שהסתמכה (ככל הנראה) על אותן מצלמות אבטחה עצמן שאף אחד מאיתנו לא ראה, סופר שאחת מהן נראתה פתאום צפה על פני המים, השניה שחתה לעברה ופתאום צפה גם היא, מה שהרבה יותר תואם להתחשמלות ולרובוט. האם גם מצלמות יודעות לשנות גרסאות?

          אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      סיפור הטביעה מפחיד ואיך שזה ייגמר מפחיד
      יותר. אבל יש כבר מי שמטפל וכרגיל במזה"ת
      לא בחינם.
      היכן אתם חיים? נתחיל מעובדה. משפטן
      ששמו מתחיל ב"ק" במדינה דרומה מתורכיה
      מערבה מאירן יצא מהיכן שיצא עלה על הרכב
      טעון או לא. נסע ואז הפלא ופלאיים עלה
      אוטו על אוטו וחיסל משפחה. בדיקות אלכהול
      בדם? על המאדים בדרך לקוזביין כוכב
      החבובות. קיבל פחות מההוא שחיסל את הבן
      של חשין. נושא הטביעה בבריכה בודאי
      שמטופל ממשרד עורכי דין ויחסי ציבור. מישהו,
      איך אמרו עורכי דינו של אולמרט "מזהם את
      התהליך משפטי". ואני (דרומה מתורכיה
      מערבה מאירן) אוסיף גם את התהליך
      המשטרתי. האם כבר החלה חקירה על
      האפשרות של רצח ? הריגה? מי בראש
      צוות החקירה. שמות המעורבים בבקשה.
      חופש העיתונות הצחקתוני. שימו לב מסמני
      באדון וירוק איך מופצות השמועות, מטופלת
      הקישקושורת ומטושטש האספסוף שאני
      וחלק מכם זה הוא. החלק האחר כולו מותק
      של מותק ממש קופסת סוכר. יודעים הכי
      טוב הכל. לדעתי אם לא יהיה לחץ ציבורי
      המשטרה תסגור את התיק. היכן כל
      הארגונים שהיונה מקרקרת עליהם ובצדק.
      קדמן מהילדים, זכויות האזרח, נגד עינויים,
      זכויות משפטיות ואנא ערף כל האחרים.

      אהבתי

כתיבת תגובה