אצבעות שחורות 4.7.14

מהנעשה בסו"ש

יש עוד מדינה בעולם שמטולטלת כך מדי ביום מחדש באסונות, פעולות טרור, נקמה, אנטי נקמה, שחיתויות מראש ועד זנב, מזנב ועד בוהן? איפה? הראו לי, אני רוצה לדעת.

מטחי רקטות בדרום. חייל נפצע. תושבי שער אפרים נצורים.
שני הרוגים בקטטה ברחובות.
מכוניות הוצתו בקלנסוואה. מהומות גם בטירה ובטייבה.
ליברמן רוצה לסלק מישראל את המתפרעים.

מוחמד אבו חדיר נשרף בעודו בחיים.

הקטע המשונה הזה על גנץ במדי ב' בחגיגות העצמאות של ארה"ב התפרסם אתמול בשער מעריב. אין לו שום המשך בעיתון או אזכור במקומות אחרים. מה, הוא משחק בארגז חול, הרמטכ"ל? ומי דחף את הקטע הזה לשער ולשם מה?
madim4.7
אין ברירה אלא להביא פה פסקול קריאה הולם: במדינת הגמדים.

מוחמד זועבי, 16, מתראיין בדירת המסתור שלו.
http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=a55286d3d0bf6410VgnVCM2000002a0c10acRCRD&videoChannelId=88243c1dc8638110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=0e681a7bc1bf6410VgnVCM2000002a0c10acRCRD&showlogo=-1

תל אביב בשבת

מתברר שהחלטות חפוזות לחוד ומציאות לחוד.
רועי צ'יקי ארד מצא שעולם כמנהגו נוהג ושתוכלו להמשיך ולנשנש בלי הכרה.
מי שהתניע את המהלך לסגירת המרכולים הוא קובי ברמר, יו"ר פורום המכולות והמינימרקטים בישראל.
בן סויסה, השכן שלא ישן, הביא את רשימת העותרים, וגם את העתירה המלאה אפשר למצוא בבלוג שלו.
רביב דרוקר מוולווט את הכותבים על חלב בשבת.
אסור להשוות: בין שבת של סער לראשון.

הפרשה המטלטלת

יואב יצחק פרסם שוב ידיעה שלו מלפני חודשיים על שעו"ד רונאל פישר הציע לעו"ד רועי בר לשלם שני מיליון $ תמורת סגירת התיק שלו.
משפטפטת: הפרשה שמטלטלת את המשטרה. העמוד נמחק היום.
גורם בפרקליטות אומר שכל הפרסומים מוגזמים.
אמיר אורן מסתלבט. מה עם תחרות משחקי מילים ורמזים מוכמנים בין אורן לבין אמנון אברמוביץ'?
עו"ד רונאל פישר פרש משיפוט בתוכנית המיזם.
אלון חסן מגיש: מי שחפר לי קבר אני אקבור אותו בו.
תוספת: יואב יצחק על השיטה של פישר.

תוכן שיווקי

כתב ידיעות מדווח בע' 13, בידיעה חדשותית לכל דבר ועניין: "חוגגים עם קולה על החוף".
חברת קוקה קולה פותחת את פעילות הקיץ הקבועה לנוער בשיתוף ידיעות אחרונות. תוכלו להתחיל להירשם ממחר באתר המנויים.
השער האחורי של ידיעות גם הוא כולו שיווקון: הספר של דויד גרוסמן, איתמר מטייל על קירות הפך לאפליקציה במיזם עברית לילדים מבית ידיעות.
ועידן רייכל הופיע בפני כ-20 אלף חיילים במועדון יותר של האגודה למען החייל, שגם לה יש יחסים כלשהם עם ידיעות.

מוסף הארץ

פרופ' עוזי שביט, עורך ראשי ומנכ"ל הוצאת ספריית הפועלים הקיבוץ המאוחד מתראיין (קובי בן שמחון). שביט מתאר את המשבר הגדול של ההוצאה שלו, של הוצאות הספרים בכלל. החודש הוציא שביט את כל עורכי ההוצאה לשני חודשי חופשה ללא תשלום. סדרת הספרים המצולמים שעליה עשיתי את הסרט שלי שייכת להוצאה. למרות המצב הכלכלי הקשה עזרו לי אנשי ההוצאה, כולם, ככל יכולתם בשנים האחרונות, כך שברור שאני חשה קשר אישי לסיפור.

מהשבועות בהם אני מתחברת לאלון עידן.

סייד קשוע כתב שבא לו לעוף מפה. כמו שכל אחד מאיתנו אומר פעמיים ביום בקול או בלב. לפיכך קיבל יותר מ-11,600 לייקים ומ-550 תגובות. אני תוהה אם הלייקים זה יאללה יאללה לך או יאללה יאללה הישאר.

מסיבת הסיום של גן פשוש (לחצו כדי להגדיל). ממש וואוו.
לחם, עוד מילה על מיקה ואני מווטסאפת אותך.
ganpashosh5.7.14

7 ימים

yamim5.7.14
כתבת השער (סמדר שיר) היא ראיון עם סבתא רבתא רינה פלונסקי ועם שאר בני המשפחה מסביון, שבבריכה שלה מתו שתי הילדות. נינתה וחברה שלה.
המשפחה כועסת על כל השמועות שנכתבו בשבועות האחרונים, וזו גרסתה (כל שאר הראיון פחות עניין אותי):
פלונסקי ונכדתה, אמית קורן, אמא של אור המנוחה היו בבית. מדי רבע שעה הסתכלו על מצלמת האבטחה (אממ). מתישהו ראו שתי ילדות צפות על המים. אמית זינקה למים למשות את הילדות. קודם משתה את קורל, שהייתה קרובה יותר לשפת הבריכה ואז את בתה. "פעלתי על אוטומט", היא מספרת. ניידת טיפול נמרץ וגם המשטרה הגיעו במהירות.
לדברי פלונסקי, כשהחברה קורל שרי הגיעה לביתה היא שאלה אותה אם היא יודעת לשחות, ונענתה בחיוב.
ממה מתו הילדות? כלומר למה טבעו? לא ידוע.
את הראיון מלווה תגובת המשטרה: אם הילדות נקלעו למצוקה, לא ברורה הסיבה. מדובר בחקירה מורכבת מכפי שנדמה היה בהתחלה. התחשמלות מהרובוט ירדה מהפרק. כמוה גם הרעלה. מחקירת סרט האבטחה שנמצאת בעיצומה עולה שאחת הילדות החלה לטבוע קודם. האפשרות שאחת ניסתה לסייע לשנייה, קיימת, אבל אין שום תשובה עדיין.

מתברר שדנה ספקטור מכורה לפורנו. מתברר שברגע שהמחשב שלכם נחשף לאתרים האלו הוא נגוע. מתברר שאם המחשב נגוע הילדים שלכם ייחשפו גם הם לפורנו במהירות. גם אם הם פעוטות. ואז הם ינסו את זה בבית, עם האחים והאחיות שלהם. זה מה שכתוב. ועכשיו תעשו עם המידע הזה מה שאתם רוצים.

גלריה

אפרופו פורנו, דפדפתי במהדורה המודפסת של גלריה, ומצאתי שעל פני עמוד משתרעת התמונה הזו, פרסומת של אמריקן אפרל. אוקיי, הקטנתי את התמונה למינימום לפני שתיעלם, אבל מדובר בעמוד שלם. למה? כדי להדגיש מה? בעמוד הבית של הארץ התפרסמה אתמול תמונה אחרת מאותה כתבה, הצנועה מבין התמונות שמופיעות בה, שהכותרת שלה היא "נפילתו של המנכ"ל שהאמין שסקס יכול תמיד למכור". באופן לא מפתיע אותו מנכ"ל גם הואשם בהטרדת עובדות שלו, ובהפיכת קטינה לשפחת מין. אז הכל קשור? נראה.
ובכן, רבותי וגבירותיי העורכים והעורכות, לא צלצל לכם איזשהו פעמון אזהרה כאן? משהו בעניין מודעות, ארס פואטיקה, לא יודעת מה? כאילו, לא ראיתם איזשהו קשר בין עמוד שלם עם מודעת סמי פורנו לחברת בגדים שהביאה לנפילת המנכ"ל? אתמהה.
galeria5.7.14

7 לילות

שולי רנד יגיש תוכנית בערוץ היהדות, זה ש-ynet שותף בו, ולכן מתראיין לכתבת השער.
אנסה להסביר: זה ראיון שהוא תכתיב מלמעלה. כך גם העובדה שזו כתבת השער. לעורך המוסף אין שום אמירה בעניין. האם רנד בשער זה רעיון טוב? יכולהיות שכן, לא שוללת, אבל העובדה היא שזה נעשה בפקודה.

מוסף כלכליסט

ככל שהסיכוי שבן או בת הזוג שלך יעזבו אותך (כשאתם בקשרי נישואים) קטן, הסיכויים שלך לעלות במשקל גבוהים יותר. וגם אם את/ה אמורים להרוויח יותר כסף ממה שהרווחתם.

יש עוד סיבה שגורמת לאנשים להרגיש בטוחים במערכת היחסים שלהם. כסף. "תחשוב שאתה עובר עבודה, ואתה עומד להרוויח הרבה יותר", אומר גניזי. "במקום להרוויח 50 אלף שקל לחודש תרוויח 500 אלף שקל לחודש. התחזית היא שתעלה במשקל, כי עכשיו אתה שווה יותר, והסיכוי שבן או בת הזוג יעזבו אותך קטן. בן או בת הזוג, לעומת זאת, צפויים לרדת במשקל, כי הסיכוי שתעזוב אותם יותר גבוה. כל הדברים האלה תומכים בהשערה שמה שגורם לעלייה במשקל הוא התמריצים. אם אנחנו חושבים שאנחנו מוגנים במערכת היחסים שלנו, אנחנו נוטים לעלות במשקל.
החלק המעניין הוא שאנחנו לא מבינים את זה לגבי עצמנו. כשאתה פותח את המקרר אתה לא חושב 'זה משום שעכשיו יש לנו ילד ויותר קשה לה לעזוב אותי, אז אני יכול לאכול'. אבל זה המניע הנסתר שגורם לך להרשות לעצמך להקפיד פחות על המשקל. זה לא כי נולד לך ילד, אלא כי כתוצאה מכך שנולד לך ילד הסיכוי לפרידה קטן. ואנשים לא מבינים את זה".

אבל השאלה שלי היא אחרת בכלל: למה נטייה של אנשים היא לעלות במשקל ולא לרדת?

ממון

אילן בן דב, סרבן ראיונות ידוע כבר שנים, מתראיין. ולא סתם, אלא לשני כי התקשורת הגדולים: ממון ואולפן שישי. הנה חלק מהראיון מממון (שבוע אחרי כתבת השער של אותו מוסף על הסלולרים המתפוצצים, כולל תגובת בן דב שם). מעניינת, הנקודה הזו בזמן בה מחליט הסרבן להפוך את עורו ולהשתמש בתקשורת לטובתו. בגלל מצוקה? כדי להשמיע את גרסתו?
שימו לב

כל מה שחשבתי עליו בזמן האחרון זה 'ריקול ריקול ריקול'.‬ אם הייתי אובססיבי לעניין? התשובה היא כן, אבל אין דבר שבשבילו שווה להיות יותר אובססיבי. יש פה מקרה של ארין ברוקוביץ'.‬

ועכשיו, מעמודי החדשות של העיתון:
recall5.7
וה-recall של בן דב הוא כן הריקול האמיתי?

עברית

חידושי השפה של ביאליק.

משתכשכים בביצה

רביב דרוקר: מי צריך להיות העורך הראשי של רשות השידור? עיתונאי? מנהל מחונן?
ואפרופו זה שמעתי שמועה מחרידה: שרפי גינת עזב כי הוא כבר סגור על התפקיד הבא.

מה דעתכם על מבקר מסעדות שכותב ב-mako בעילום שם?

יהונתן גפן מתראיין ומספר שיש לו ביטחון עצמי של רמזור. מה? לרמזור דווקא יש מלא ביטחון עצמי. הוא יודע בוודאות מתי אדום צהוב ירוק. כמה אנשים יודעים דברים כאלו לאשורם?

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

ממש ביום שהעליתי את פרויקט המימון לסרט שלי התפרסמה הכתבה הזו, על גיוסים לקולנוע, במאקו. הצטרפות מקרים? לגמרי. אל תחשדו בכשרים.

מכירים את בלדד השוחי? היום הוא עונה על השאלה מיהי רות ולאן היא צריכה לעבור.

לפני פיזור

תודה רבה לתומכי הבלוג.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

21 תגובות על אצבעות שחורות 4.7.14

  1. נחת הגיב:

    אם התחברת לאלון עידן מה תאמרי על הבנצ'יק?

    אהבתי

  2. אני מתבייש. אינתיפאדת אהרונוביץ' פרצה בגלל האיש שאימץ את מטבע הלשון תג מחיר והורה לעצור ילדים עם טושים. מתחתיו מפכ"ל שעוצר אנשים שמביעים דיעה אחרת בפייסבוק.

    בגלל שלשר הביטחון של הצבא הכי חזק באזור נראה בסדר שחמאס ישגר טילים על יהודים וכל הממשלה תכיל. גם הילדים בקייטנות יכילו כי מותר לירות עליהם, הם ילדים יהודים.

    בגלל שלערבים מותר לפגוע להרוס להצית ולנסות לבצע לינץ'בעוברי אורח יהודים בתוך ישראל והתקשורת תלטף ותכנה את האספסוף מפגינים והמשטרה לא תירה במיידי בקבוקי תבערה כדי שלא להבעיר את השטח.

    אני מתבייש בגלל שדקות אחרי פרסום הרצח, הכתבלב של גלי צה"ל דיווח שהחטופים נהרגו. כמו שילדים נהרגים, כרגיל כזה. לא נרצחו, כולה נהרגו. כמו שהטילים נוחתים, נופלים ואינם משוגרים.

    בגלל שהתקשורת מכריזה שהומו ערבי נרצח ע"י יהודים בניגוד לשכל הישר וללא מידע כלשהו. בגלל ששחרור רוצחים נקרא שחרור אסירים. בגלל מפכ"ל שבמשך שנים מתעלם ממה שקורה בהר הבית ומכיל את הדרעק האסלאמי הקיצוני.

    אני שמאלני ציוני ויהודי גאה במובן ההגיוני. אם הטירוף ההזוי יימשך מצד הבוגדים סופם שיישארו כאן עם הערבים שיתרפטו להם את התחת. אלה שהביאו בהבל לאימפוטנטיות ומשם להסלמה, שיזדיינו. כמה טמטום ורוע אפשר להכיל, אלוהים.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      שבוע טוב
      אין לי כל כוונה להשאר כאן עם הערבים ומשום כך אני חושב, מבולבל כרגיל שצריך להתנתק ולאפשר הקמת מדינה ערבית פלשטינית ברת קיימה. אני גם חושב שהציונות הצליחה עד כה בעיקר בגלל ראיית העיקר ודבקות בעיקר שהוא הקמת מדינה וזה לוקח המון זמן. לא יהושע בנה את בית המקדש.
      חוץ מזה עושים דברים יסודיים בשקט ובהתמדה פטפוט רעשני מזיק. והכי חשוב מבינים לעומק את משחק העמים. לא מרגיזים בני אדם ומכירים במורכבות של היהודים ובעיוות שהביאה הגלות. לדוגמה: ההסתאבות של צה"ל לליקוט נדבות אינה מעשה של "הארץ" ושוקן, היא גלגול של החלוקה. ככל הרעות זה החל בקטנות אבל הרקיע שחקים בשלושים השנים האחרונות. את הסכנה במחלה זו של תערובת צבא וכסף הבינו האבות המייסדים. כל מבנה צה"ל מול משהב"ט נועד לנתק את הצבא מגלגול כספים. רק סופר גדול יוכל לתאר תהליך התנוונות של הנער האידיאליסט מופז לקבצן מלקט נדבות המוכר את כבודו של צה"ל לסרסורי נדל"ן בניו-יורק. חלק מהדברים שהעלה היונה ניתנים לטיפול מהיר. יש דבר מה סוטה פרוורטי במדינה שמפריטה את החינוך ומקיימת את גלי צה"ל המהווה מדגרה הן לדרגות וגימלה מתאימה בין רגע והן לעיוות לשוני ותורתי של איזו סטיה הקרויה שמאל שאין כלום בינה לבין שמאל. אבל הפיכת "עם לוחם" של ראשית המדינה לאספסוף שכותב "מוות לערבים" על קירות ובני אדם ומילל "גויים אנטישמיים" כאשר מאשימים אותו, אכן ללא בסיס, ברצח ערבים הייתה מקיפה, יסודית ולא תתוקן בקלות. טילים מעזה? זה לא החל שם ולא ייגמר שם. צריך לשתוק הרבה כשצריך ולהכות הרבה כשצריך ולהכין את הרקע למכה. הפטפטת האספסופית, היבבות מחד והצריחות למלחמה מסרסות את ישראל וצה"ל ולא ניתן לנצל זאת כהכנה ובסיס למכה בסגנון שקבע אשכול אחד מטובי שרי הביטחון, "שמשון המסכן".
      זו הבעייה: "בימים ההם אין מלך בישראל". העילית שהיתה צריכה להקים ממלכה מקשקשת על קירות, מלקטת נדבות בניו-יורק, מפטפטת את הציונות
      למוות ונכשלת ברוב המעשים הכביכול גדול. הנה למשל הערבים שליקט שוקן לכנס השלום מבריזים לו וגם זה הופך לפארסה. ראה כל זה לעומת
      היזם הממציא המחדש טכנולוגיות היהודי. מי מאבות הציונות היה מאמין
      שישראל תמכור מזלטים= מצלמות על, מנועי מטוסים, מערכות שליטה
      אלקטרוניות לשוויץ. אבל בבנין ניהול וניהוג מדינה הכשל בולט ומטריד.

      אהבתי

      • התקשורת היא המנוף הגדול והמשמעותי ביותר בדמוקרטיה. נבנתה תשתית לעיוות המציאות בממון רב ובמשך עשורים. הגיעו להישגים אדירים עם המדינה הציונית וכן, מותר להבליג ולהכיל כל עוד המציאות ברורה ולעם מובן שיורקים עליו ושואפים להשמידו. כרגע בעיני התקשורת מדובר בגשם ובציבור שמעונין בשלווה תמורת נייר.
        קורבנות השלום לדוגמא. מי קונה ביטוי כזה- יש בעולם כולו חירטוטים כאלו?
        תג מחיר ומוות לערבים פסולים לגמרי אבל בבקשה ממך, קצת פרופורציות. שהארץ יחרטט באנגלית אני ואתה חלוקים על הפתרון אבל במציאות התופעה שייכת לקצה של הקצה של הקיצון. אתה ואני לא וכל באי הבלוג לא מכירים בעולם המציאותי אדם אחד- יהודי אחד שיוצא בלילות לרסס ולקשקש שטויות. אין מפלגה שמייצגת אותם בכנסת, אין יהודים שיוצאים לפגוע בערביי יפו והגליל או בבדואים. פשוט אין! כל כתבי האישום התפוררו, מה גם שלפי השובך, חלק מחג מתיר הגיע לתקשורת בהפקה פאליוודית בעזרת ארגוני סיוע.

        שוב עלאת הגירה התקשורתית מקיאה את אשמה היהודית כשברקע טילים וציבור שיודע שאין חוק ליהודים ואין בעל הבית ומזהה סדק גדול. מצטער, זה פסול ומוושחת מוסרית. יש עיקר ויש תפל. יש מספרים, ויש סיפורים. העם רואה את הקולות ולא ישתוק לנצח, אתה בטח מבין שיש מישהו שירוויח.

        אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        שלום ושבוע טוב
        חלוקים? אכן. מהותית לא. אני רוצה מדינה אמיתית ועם ישראלי
        אמיתי. כרגע זה חצי חצי . זו אינה מתכונת ליצירת עם, ראה
        סביבנו. מי שקיבל את הצהרת בלפור, בערך 100 שנים מהיום לא
        היה מאמין לתוצאה. צריך שתי רגליים על הקרקע ואח"כ בונים
        לעתיד. אסור לנגוס את מה שלא ניתן לא לבלוע ולא לעכל אפשר להיחנק.
        הנוצרים בלבנון נחנקו, בית האשם בעירק נחנקו, אסעד לועס.
        הלואי שיחנק.

        אכן תקשורת. עזוב את מלכלכי הקירות לרגע. מספיק המדברים
        ממי שאתה ואני משלמים משכורתם,היפה. ציטוטים מח"כ ורבנים
        מספיקים לתלות את האשמה לרצח הנער ביהודים (לא ישראלים,
        יהודים!). תקשורת? סיסי צדק, באלג'זירה השמצות שחצניות
        הפכו ליבבות ואמהות אוסטרליות מבקרות ילדיהם (רצו להיות
        עיתונאים) בכלא מצרי. בודאי שישראל יכולה לעשות הרבה דברים
        בנידון אך הקשקשת,פטפטת-חטטת גם בבלוג זה היא מחסום.
        איני יודע מה עושה אליק רון אך מי שמנהל כרגע את משטרת
        ישראל קוראים בלי הרף. מי, מה, איך דאג לו? או דאג שנראה
        דאגה לאליק? ויורשיו למדו. אבל בכ"ז מיעוט השכנים המתים
        זה דבר טוב. אתה טוען למשונות חסרת הגיון ובכ"ז כמה מטנפי
        קירות יהודיים יושבים בכלא ברגע זה?. אם זו הצגת אי היכולת
        של השולטים בנו או סימן לאימפוטנטיות טוטל או משתפיות, איני
        יודע אך הנראה-רע. אתה צודק 100% הפחד והחשבון מ ומי
        התקשורת עבר גבול מזמן. אבל נייר? הצהרת בלפור, נייר.
        כתב המנדט? נייר, חלוקת פיל? נייר, החלוקה? נייר, קווי
        שביתת הנשק 1949 ניירות. קווי שביתות הנשק מאז ניירות,
        החוזים עם מצרים וירדן ניירות. נייר חומר חזק אם יודעים
        מה לעשות ממנו. פעם ידעו, היום לא כל כך. אכן העיוות
        והשקרים והרוע בתקשורת עברו גבול מזמן. אבל אם בזכות המילים "קורבנות השלום" ישראל הרוויחה נקודה במשחק
        התקשורת, למה לא?
        מי ירוויח? אני שייך היסטורית למשלמים. אחרי התשלום
        (אף פעם לא קודם) משלנו בודקים רווח. בסוף יצא די בסדר
        אך בדרך נוצרו תמיד כמה שמות לתת לנכדים. זה מה שיש.

        אהבתי

  3. צנזורה הגיב:

    הטרול של מיקה הוא לחם??

    אהבתי

  4. יניב הגיב:

    ראיתי בטלוויזיה איש מבוגר עם כובע מצחיק על הראש שדיבר לאט ואמר שאינו יודע דבר על הפרשה החדשה במשטרה וביקש מכולם להיות רגועים בימים חמים אלה…מי זה האיש המוזר הזה? אהרונוביץ' השר לבטחון פנים. אוי ואבוי לנו…כאשר אבדנו אבדנו…

    אהבתי

    • מציצנית הגיב:

      מרגיש כאילו אנשים לא מבינים עד כמה זה חמור שנחקר באזהרה ופרקליטו נפגשים עם המפכ״ל.
      ותוסיפו לכל זה את התזמון הלא מוצלח והמיקום המרוחק כדי לצאת מהרדאר.
      בוודאי יגידו שזו היתה פגישה מקרית אך יהיה להם קשה להוכיח שאיילה חסון לא פנתה אל דוברות המשטרה במהלך נסיעתו של המפכ״ל, כדי לשאול האם פגישה כזו עתידה להתקיים.

      ככל הנראה מחר התקשורת תחגוג על הפרשייה ״הסודית״, ועל זו החמורה לא פחות (בעיניי לפחות), לא יתנו את הדעת.

      נו, שיהיה שבוע טוב.

      אהבתי

  5. האמיר הגיב:

    אבל השאלה שלי היא אחרת בכלל: למה נטייה של אנשים היא לעלות במשקל ולא לרדת?

    אבולוציה. הרי יתכן שמחר לא יהיה מזון, עדיף לאכול היום כמה שרק אפשר ולאגור את העודפים כשומן.

    אהבתי

  6. Hilit הגיב:

    הלב כואב על מוחמד אבו חיידר, שהגרסה לעכשיו היא שהוא נרצח ע"י אנשי תג מחיר יהודים.
    מצד שני הלב מתקשה להאמין שזה מעשה של יהודים.
    מצד שלישי כבר היו לא מעט מקרים שרציחות בתוך המשפחה (ולא רק אלא גם סתם סכסוכים עברייניים או עסקיים) בשטחים הוסוו כפעילות שאהידית כזאת או אחרת.
    למשפחה הנרצח זה כבוד גדול שנהרג בפעולה כנגד ישראל (או ע"י ישראלים) שכן זה מבטיח לא רק כבוד רב בסביבה אלא גם לא פעם תגמול כלכלי.
    למשפחה יש אינטרס עליון נוסף, במקרים של רמח על רקע כבוד המשפחה, והוא השמירה על כבוד המשפחה ללא הוצאה לרבים של המעשה ו/או ביטולו לעומת הקרבן העליון. לא פעם ההסוואה הזאת גם חוסכת נקמת דם מתגלגלת.
    נאמר על מוחמד אבו חיידר, ואין לי שום דרך לדעת את האמת, שהיה כנראה בעל נטיות (מה שמכונה) נשיות ונרצח על רקע זה. לא בטוח שהאמת תצא לאור.
    בכל מקרה, ברשת מסתובבת תמונה שלו שבה הוא לבוש כאישה/נערה והוא נראה מאושר. אין לי שום דרך לאמת או להפריך את אמינות התמונה.

    אהבתי

    • האמיר הגיב:

      תנוחת הראש נראית משונה, אני מהמר על פוטושופ.

      אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      הילית
      אם במשך חודש אני מאיים על שכני
      ברצח, ברעש, צעקות ובנפנוף סכין ו/או
      נבוט. תולה מודעות מאיימות על קירות
      השכונה מחרף ומגדף את בני משפחתו
      ומבטיח להם שארצח את האיש וביום
      הראשון לחודש שאחריו מוצאים אותו
      מת בחצר וסימנים ברורים שנפל מהגג
      (מעקה שבור קרע בגד על עץ) ומישהו
      טוען, אומר, חושב, שראה אותי אולי
      ייתכן מסתובב על הגג עם המנוח
      לפני הנפילה, יש לי בעייה חמורה.
      חשבתי חושב ואחשוב שהקריאות מוות
      לערבים, תג מחיר ועוד כגון זה היו
      פשע מטורף והנה זה בא. מישהו
      כתב וחתם על הודאה המפלילה כל
      ישראלי כי למחרטט לא נעשה דבר.
      השולטים בנו: שרים, חכי"ם,
      שוטרים,ליצנים, פרקליטים,מוקיונים,
      תובעים, בדחנים, עורכי דינים שהיו
      צריכים להציג ברבים רשימת אסירים
      שנשפטו לשנות מאסר ארוכות בגין
      הסתה לרצח כהכנה למה שעלול היה
      והנה העלול לפנינו, נכשלו כשלון חריף.
      התירוץ העבש אבל הערבים…תראה
      את מה שהצנגלים עושים לטמגלוים
      לאו שווה כלום אפס. החלאות שברברו
      וחירטטו, רבים מהם מקבלי שכר
      מהציבור, הביאו עלינו צרה אמיתית
      בעצמם בהתנדבותם מרצונם
      בשחצנותם. מי יגיש להם חשבון?

      אהבתי

  7. אחד הגיב:

    את חושבת שלחיות בפקיסטן זה פיקניק? במקרה או שלא מדובר בעוד מדינה שהסיבה היחידה להקמתה היא דת.

    אהבתי

  8. עוזי הרזה כמו פלאפון הגיב:

    רות סוף גם בחסמבה.

    אהבתי

  9. חייל זקן הגיב:

    V, למרות ששרת המשפטים ושר המשטרה שלחו את אנשיהם לצוד מסיתים בפייסבוק, אנא ממך, המנעי נא מנסיעה על קטנועך ליד מדרון יפו. כמה משכנייך עלולים להתגלות כבעלי קשרים עם קלנסוואה, טירה וטייבה.

    אהבתי

כתיבת תגובה