ואז הם שפכו לו בנזין לגרון

yediot7.7.14isra7.7.14

haaretz7.7.14maariv7.7.14

hamvaser7.7.14

הכותרות

לא צודק אביו של מוחמד אבו-חדיר התוהה למה לקח למשטרה ארבעה ימים להגיע אל החשודים. ארבעה ימים? איזה עוד רצח במדינה פוענח (לכאורה) תוך ארבעה ימים? זה ממש אל-תור. אין דברים כאלו.

שימו לב (טייק 5961) לדמיון הצמרר, כמו שנהוג לומר בתוכניות הריאליטי, בין שערי ידיעות וישר"ה תאומי המריבה.

מאיפה הביא ישר"ה את הכותרת הצהובה "ישראל מאוחדת בגינוי"? באמת? אין פה מאות אלפי אזרחים ישראלים שהיו רוצים לעשות אותו דבר, כלומר רצח נקמה, ועוד עלולים לעשות את זה? ואם לא לעשות לפחות לצהול ברחובות ולשבח את הרוצחים? ואם מתביישים לצהול ברחובות אז עולצים בבית שלהם ומטנפים את הרשתות החברתיות? אז על איזה ישראל מדובר פה?
ובאותו עניין, בידיעות "בלתי נתפס": על ששת היהודים שחשודים ברצח הנער הפלסטיני. למה בלתי נתפס? רוצחים יש בכל חברה, בכל קבוצה, גם בקרב יהודים, ישראלים. צריך להבין: יהודים הם לא יותר טובים מכל אומה אחרת. הרוע האנושי מקנן בקרבם כמו בקרב כל המין האנושי. שום הבדל אין. הם לא יותר טובים ולא יותר גרועים. "רחמנים בני רחמנים"? בחלום. המחשבה שליהודים יש איזו עליונות מוסרית על פני אחרים מקוממת ברמות. המחשבה שיהודים הם טובים יותר עולה גם מהשורות באופן ברור. למשל בידיעות, בפתיח הידיעה על הרוצחים: "במשך ימים עוד היה ספק, אפשרות קלושה שלא מדובר במעשה נקמה מחליא של חיות אדם, אבל אתמול נגוזה התקווה: המשטרה טוענת שפענחה את רצח הנער מוחמד אבו-חדיר משועפאט, וכי רוצחיו הם שישה צעירים יהודים, אכזריים ותאווי נקם". פרשנות של עמוס הראל.
והנה גם תיאור הרצח, למתעניינים בפרטים:

ביום חמישי האחרון בוצעה בגופתו של אבו חדיר נתיחה שלאחר המוות, שבה השתתף פתולוג פלסטיני. אתמול מסר התובע הכללי הפלסטיני כי ממצאי הנתיחה מעידים שהנער נשרף בעודו בחיים, ומחקירת האירוע עולה כי הוא אולץ לשתות חומר דליק. עוד העלתה הנתיחה כי מותו של הנער נגרם מכוויות שכיסו כ-90 אחוזים מגופו. עוד נמסר כי בצד הימני של ראשו נמצא סימן למכה מחפץ קהה.

ושאלה רטורית: האם נתניהו יגיע למשפחתו של הנער המנוח אבו-חדיר לניחומים?
ארבעה סטטוסים העלה אתמול נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו על ביקור הניחומים עם משפחתו אצל משפחות שלושת הנערים שנרצחו בדם קר. ארבעה: 1, 2, 3, 4. וגם העניק להם את מכתבי יוני עם הקדשה.

הילד בן השמונה שכמעט נחטף, מדבר:

http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=cf290c36abc07410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=033c6603e7478110VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=04390c36abc07410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

מסקריר "האם האינתיפאדה השלישית בדרך" עולה ש-32% מהמוולווטים חושבים שכן, ואותם אחוזים אחוזים חושבים שלא ברור. אפשר להמשיך ולהשיב על הסקריר בטור השמאלי.

צרות בכותרות

מה? כותרת מקוממת. לא צריך להגיד חמאס יהודי. להגיד ימין קיצוני שטוף רעל זה עדיף. להגיד קיצונים אכזריים המנפנפים בקידוש השם גם עדיף. הצימוד הזה מקומם.

hamasyehudi

פרשת רונאל פישר

הכותרות בסוף ובתחילת השבוע היו על טלטלה במשטרה, הרעדה במשטרה, סערה במשטרה. המפכ"ל אמר שהוא לא חש מטולטל. בינתיים לא ברור מהו חלקה של המשטרה בפרשה והאם חוקרי להב 433 סחרו במידע. הכותרת בידיעות היום למשל היא "שלם וקח – סודות מהמשטרה".

תזכורת: משפחת פישר על שלל אחיה גדלה בפתח תקווה, בקצה רחוב הרצל שבלב העיר. הכי זעיר-בורגנות שהיה לפ"ת להציע בשנות השישים והשבעים. רחוב שאין הרבה מה לומר עליו למעט העובדה שגם אני גדלתי בו ושבפעם היה בקצה שלו פרדס קטן. קולנוע שלום, הקולנוע השכונתי שבאמצע הרחוב נהרס לפני שנים רבות לטובת בנק. ברחוב הרצל, בבניין בו גרה משפחת פישר גר גם צביקה גילת. כולנו למדנו בבי"ס ברנר.
על המשפחה סיפר אחיו, הבמאי דוד פישר בסרט המצוין שישה מיליון ואחד וגם ברשימת אהבה.
אני לא מכירה את פישר מפ"ת, אלא ממוסף קליפ בחדשות, כשהגיע לחדרנו לספר על מה הוא רוצה לכתוב. הגמגום לא הפריע לפישר מעולם כלפי חוץ, כלומר כלפי מי שתקשר איתו. זה היה אפילו חינני. לא נתפס כמום בשום שלב. בטח שלא כמשהו דוחה או מעורר רתיעה. להפך. הזמין הרבה אמפטיה מהסביבה. להערכתי הבלתי מלומדת הגמגום היה גם סוג של קרדום לחפור בו. כמו לנפנף בפרוטזה אולי. באותן שנים, סוף שנות השמונים, פישר היה עדיין עלם לא מקולקל (זה היה שנים לפני פרשת הסיליקון בחלב והדם האתיופי). באותן שנים התחילו לכתוב במוסף שלנו גם חגי לוי ועמית שהם, להבדיל אלף אלפי הבדלות. כל קשר בין השלושה לא קיים כמובן.
הצעה לכתבה למוסף כלשהו:
פרופיל של רונאל פישר. מובטח עניין רב ורייטינג גבוה. חומרים לא חסר.
תוספת: אני מתכוונת, בהמשך מתבקש לתחקיר של בירנית גורן בכל העיר מלפני 20 שנה.

רצח שלי דדון

ביום בו פורסמה הפרשה המטלטלת פורסם גם פענוח רצח שלי דדון. החשוד: נהג מונית מהכפר אעבלין.

…צו משפטי אמור היה למנוע את פרסום דבר מעצרו של החשוד עד 14 ביולי. אך אתמול פנתה המשטרה בבהילות לנשיא בתי"ה השלום בצפון, השופט ג'ורג' אזולאי, בבקשה לאפשר לה להודיע כבר כעת כי הרצח פוענח ולהתיר לפרסום חלק מפרטי החקירה…(ידיעות, 8, הארץ)

כבר שאלתי ואשאל שוב: מה הסיבה להתייחס לשלי דדון בת ה-19, שנרצחה על רקע לאומני ע"פ הערכת השב"כ כ"חיילת משוחררת"? מה, זו הסיבה לרצח? דדון שירתה בצבא כמה חודשים והשתחררה מסיבות בריאותיות, כך נכתב. סבבה. אבל בשביל מה "חיילת משוחררת"? (ידיעות, 8).

ילדה טבעה

תינוקת בת שנה וחצי נמצאה מתה בקרקעית בריכת השחייה בבית סבה וסבתה בראשל"צ. הידיעה מופיעה אי שם בע' 24 בידיעות. סביר להניח שלא שמעתם על כך לאור פרשת הרוצחים היהודים והעו"ד הרעב. זה פורסם אתמול בערב.

שומרים שבת

המכולות יגישו תביעה נגד אם.פם וטיב טעם.

משתכשכים בביצה

בעניין מבקר המסעדות עלום השם במאקו, כתב לי אחד המוולווטים הוותיקים שיש לו לבנה בקיר (בעצם כמה) בבית הכנסת שלנו:

בעבר היו כמה מבקרים שכתבו בפסבדונים. בהארץ היה ״איסטניס״ ששמו היה רנה מוקדי, ״לוקולוס״ היה עמוס קינן, ״מאו״ל״ היה מנחם תלמי ודניאל רוגוב היה ג'ורוף.
בשנות השמונים עבדתי בחברת תיירות והייתי עד לדרך שבה פעלו עיתונאי התיירות: תמורת טיולים וטיסות הם הכניסו לעיתון ידיעות על פי טעמו של מנהל החברה. במעריב ובידיעות היו מוספי תיירות שתפקידם היה לצטט מילה במילה מתוך העלונים האלה, שעבור הקוראים הם היו חומר מערכתי. מי שלא התבלבל היו סוכני נסיעות שיכלו בקלות לזהות את המידע הזה ואת מקורו.
לגמרי במקרה, בחברה בה עבדתי ראתה אחת העובדות שהעיתונאי נתן דונביץ' הופיע ברשימת הנוסעים של אחד הטיולים. הוא נרשם כאחד האדם ולא ביקש שום הנחה. לאחר שובו הוא הכניס לעיתון כתבה חיובית למדי אבל הוא גם הצביע על מספר בעיות. הבוס שלי אישר בפני שעיתונאי הארץ לא ביקשו ולא קיבלו שום הנחות.

הטקסט האחרון על ידיעות נכתב בישר"ה ב-25 ביוני. אני מודאגת מאוד מאוד.

למה מועצת העיתונות לא מוציאה משלחת חיפושים בעקבות מירי עדן?
mirieden7.7

לפני פיזור

פרויקט מימון הסרט שלי, איפה אלה-קרי ומה קרה לנוריקו-סאן?
77

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

77 תגובות על ואז הם שפכו לו בנזין לגרון

  1. ירון נוי הגיב:

    כל כך הרבה תגובות. כל כך מעט משמעות.

    אהבתי

  2. הצעות הגשה הגיב:

    צוק איתן , צוק העיתים, סלע קיומנו, אבן נגף, אבן מאסו , אבן דרך,קליף ריצ'ארד.

    אהבתי

  3. captain beefheart הגיב:

    אני מנסה לברר לעצמי מה שורש המשטמה שלי כלפי פישר. הרי (למזלי) אין לי הכרות אישית איתו. אז מאיפה זה בא?

    כנראה משום שהוא מייצג זן מפחיד במיוחד של המושחת הישראלי המצוי. לא רק שהוא (לכאורה) בגד בתפקידו כשומר החוק, סחר (לכאורה) בלקוחותיו וסיפסר (לכאורה) במידע, נטל (לכאורה) שלמונים והילך אימים. פישר נהג כחבר בגילדה הגבוהה ביותר של עברייני הצמרת – הוא היה untouchable!

    רק מי שנוהג "תחת חסינות" יכול לבצע את המעשים שמיוחסים למר פישר, לאורך זמן.

    כל שידוע לי הוא מפירסומים פומביים וכמובן שחלקם יכולים להיות מוטעים, או מוגזמים. לשמחתי, מי שיברר את ענייניו של פישר (ותקוותי היא כי יחפרו למלוא העומק הניתן) הוא בית המשפט המכובד של מדינת ישראל *.

    ובאותו עניין (כפי שהיו אומרים פעם ברדיו): די מפעים לראות כיצד "אשדוד" הפכה לצומת מרכזית בישראל. מה שקורה עם הנמל הזה הוא חומר לסרט.

    * הלשון המשפטית, המכוסת"חת לעילא, היא מחווה למר פישר. אם יש לו זמן בתא מעצרו לקרוא את הבלוג הזה.

    אהבתי

  4. עובר אורח הגיב:

    יונה התחלת לכתוב בגארדיאן? מי היה מאמין

    This applies to all charities now, not just aid
    agencies, they have become schemes for scamming money from people and transferring it to self-appointed executives. The political class has now cottoned on too and they also play host to numerous failed and aspiring politicians, many of whom use their so-called charities to engage in blatant party political campaigning.

    It is time for a clampdown on charities, including the removal of charitable status from any that appear to drifting from their claimed purpose. A close look at some the favourable tax arrangements they have been given over the years would also be a good start, especially given the proliferation charity shops on the high street that have in many cases destroyed the livelihoods of those working in actual businesses by undercutting them.

    אהבתי

  5. עובר אורח הגיב:

    לדעת הגארדיאן ש"הארץ" לעומתו "ישראל היום" ארגוני העזרה
    הבין לאומיים זו חבורת ארגונים בין לאומיים שעסוקים בהעשרת
    עצמם.

    http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/jul/07/aid-corporations-clothing-compassion-msf-charities-south-sudan-syria

    אהבתי

    • מנהלים מדושנים מתפרנסים יפה מתעשיית הזוועה.
      בתחתית עובדים בשכר מינימום ואין אמצעים.
      בלי זוועה אין כסף.
      ארגוני הזיוע מנהלים יחסים סימבוטיים עם התקשורת. שמור לי ואשתוק לך. אספק לך נתונים ובלי שאלות. אקריץ לך נתונים מעורפלים מהשטח ואל תדווח מי תרם לי. אמכור לך מציאות סטטיסטית תמורת איפול.

      יש יוצאי דופן, יד שרה לדוגמא כפרה עליהם. מקבלים מהשובך 5 כוכבים בשיפור מציאות וגם תרומות יפות. איזה ארגון זכויות ישראלי גינה את רצח שלושת הילדים? מנסה להיזכר, לא מצליח.
      גם על הילדים שבוכים לאמא בגלל אזעקות וטילים ממש עכשיו לא תשמע מהם הגה. קריירה וכסף קל מסיפורי מעשיות. זכויות אדם, בטח.

      אהבתי

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      תפתחו ותקראו. במידה מרובה האסון שלנו ושל
      הפלסטינים שקל כאן להיות אדיאליסט. בבוקר
      להפגין בבלעין ובערב לזלול ולשגול בתל-אביב.
      בבוקר בראמדן לקלל את משמר הגבול ואח"כ
      להרביץ שניצל חזיר בת"א. באיזה ארץ מוסלמית
      הגישה לאלכהול כמו בישראל, אפילו לא בתורכיה.
      בתי חולים מצוינים, שגרירויות פעלות היטב.
      כמה עיתונאיות זרות נאנסו במצרים וכמה בישראל?
      כמה עיתונאים נהרגו ונחטפו בסוריה וכמה בישראל.
      עיתונאיי אל ג'זירה כתבו על מצרים פחות מעשרית
      ההשמצות שהם כותבים יום יום על ישראל.
      כחמישה מהם לפחות חטפו שנות מאסר רבות
      עכשיו כותבים ואומרים שם על מצריים רק דברים
      יפים. בישראל אנשים מדברים בלי הרף בכל
      השפות בעולם. כל עיתונאי יכול תוך דקות למצוא
      דובר כל שפה אירופאית שישמיץ את ישראל
      לתיאבון. העורך לוחץ? מישהו ברמאללה ולא
      בחינם יסדר לך כמה נערים זורקי אבנים.
      כאן זה רק סיפור הגופים האמורים להאכיל,
      לרפא, לחנך, לתת מחסה והם דואגים לעצמם
      היכן שטוב ונוח ולדאוג + משכורות בשמים.

      אהבתי

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    התחקיר המקורי על רונאל פישר

    http://www.the7eye.org.il/116136

    אהבתי

  7. האמיר הגיב:

    לא צודק אביו של מוחמד אבו-חדיר התוהה למה לקח למשטרה ארבעה ימים להגיע אל החשודים. ארבעה ימים? איזה עוד רצח במדינה פוענח (לכאורה) תוך ארבעה ימים? זה ממש אל-תור. אין דברים כאלו.

    עניין של מזל. אם הרוצחים היו מכבים את הסלולרי של הנער או משליכים אותו בדרך, לא היו מוצאים את הגופה כ"כ מהר. אם הרכב בו השתמשו הרוצחים לא היה מצולם, יכול להיות שהחקירה היתה מתמשכת עוד חודשים ושנים, כמו חקירת הרצח בברנוער.

    אם אין ראיות שמוליכות לחשודים, נשאר רק להמתין לפריצת דרך מודיעינית, כלומר למישהו שיתרברב בפני מודיע או לחשוד שיעצר בעבירה אחרת וינסה לקבל הקלה בעונש. הזמן שלוקח למשטרה לפענח את הפשע ולעצור חשוד לא מעיד על כלל על כמות ההשקעה בחקירה.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      הרשה לי לתקן: "…לאו דווקא מעיד על כמות ההשקעה".
      אבל כל זה לא קשור. האמירה שלי הייתה כולה שהאב התלונן לשווא.

      אהבתי

      • האמיר הגיב:

        מסכים. מצד שני, גם אם לא היו מוצאים אותם בכלל, אי אפשר להסיק מכך שלא רוצים ומנסים למצוא אותם. הזמן שלקח לתפוס את (החשודים) הרוצחים בכלל לא קשור. כך שגם אם היו תופסים אותם בעוד שנתיים, התלונה היתה שגוייה.

        אהבתי

  8. האמיר הגיב:

    ביום חמישי האחרון בוצעה בגופתו של אבו חדיר נתיחה שלאחר המוות, שבה השתתף פתולוג פלסטיני. אתמול מסר התובע הכללי הפלסטיני כי ממצאי הנתיחה מעידים שהנער נשרף בעודו בחיים, ומחקירת האירוע עולה כי הוא אולץ לשתות חומר דליק. עוד העלתה הנתיחה כי מותו של הנער נגרם מכוויות שכיסו כ-90 אחוזים מגופו. עוד נמסר כי בצד הימני של ראשו נמצא סימן למכה מחפץ קהה.

    לא, הוא לא שתה חומר דליק. מדובר בחוסר הבנה.

    לפי הדיווח שפורסם באתר משרד התובע הכללי, וגם בסוכנות הידיעות הרשמית ופא, בנתיחה נמצא חומר שחור, עדות לשריפה בקנה הנשימה ובשתי ריאותיו. ממצא זה מוכיח כי הנער שאף את חומר הבעירה בעודו בחיים.

    זה הממצא הנכון. מציאת חומר בעירה בריאות מעידה על כך שהוא נשם, כלומר היה בחיים, כשהבעירו אותו, להבדיל משריפת גופה, שאז לא ימצאו חומר בעירה בריאות.

    הצתת אדם למוות מזעזעת מספיק גם בלי חוסר ההבנה (או הפנטזיות) של כתבי "הארץ".

    אהבתי

  9. מהשובך מוסרים שהתקבל אישוש לאבחנת היונה שפורסמה כאן לפני עידן ועידנים. אישוש גרמני, ניחא.

    אהבתי

  10. אני לא טוען שאני מבין משהו בקולנוע או ביוטיוב. אין לי תעודות מבצלאל או מקמרה אובסקורה אבל ברשותך מספר עצות אצבע מטמבל גמור.

    קהל היעד שלך מצוי בגיל העסוק. רבים מאלה שיגיעו לדף רוצים לעזור ורוצים להגיע לתכל'ס.
    הסרטון ארוך. 1:00 – 1:10 יספיקו להעביר את המסר.
    הליווי המוסיקלי גבוה מדי ומחריש את הדיבור בפתיח.
    העריכה איטית מדי. צריך להאיץ לקראת הסיום.
    לקשר לחוויות הילדות של קהל היעד.
    אולי לנסות להסעיר את דמיונם במסע חיפוש אפוף מסתורין.
    הקריאה לפעולה צריכה להיות ברורה ותמציתית יותר.
    קנה כרטיס קולונוע ב-100 ש"ח ועזור להשלים את המסע.

    ברור שאקנה, דא?

    אהבתי

  11. צביקה ג הגיב:

    כל התסכול מהשחיתות וההון-שלטון, מהשנאה וההסתה, מהאלימות והכיבוש, מחוסר היעילות של הממשלה, הרשויות ואכיפת החוק, מיוקר המחיה ומהקושי לגמור את החודש – הכל צריך להתפרץ הקיץ.
    אולי הפתרון הוא לפרוס שקי שינה מחוץ למשרד ראש הממשלה והכנסת, כמו שעשה מוטי אשכנזי, עד שכל אלה יחזירו את המפתחות.

    אהבתי

    • אתה מתכוון להפגנות בסגנון יהודי או הבעת הסתייגות בסגנון מחאת הצעירים? אני שואל כדי לוודא שיש לי את הציוד והפק"ל הנדרש כדי שחו"ח לא אצטרך לשאול מהשכנים את המה-שמו הדליק בבקבוקי מולוטוב. בכל מקרה אבוא כי ביבי אשם.

      אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      השחיתות וההון-שלטון, מהשנאה וההסתה, מהאלימות והכיבוש, חוסר היעילות של הממשלה, הרשויות ואכיפת החוק, יוקר המחיה והקושי לגמור את החודש

      הרי פעם היה כאן גן עדן סוציאליסטי ואז בא מוטי אשכנזי ואיפשר לפאשיסטים לגנוב את המדינה וכך נוצר המצב המתואר לעיל.

      אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        לא היה כאן אף פעם גן עדן. אבל חלק מהדברים
        היו מתוקנים יותר וחלק פחות. צריך לתקן את הלא
        מתוקנים. גם זה הרבה עבודה.

        אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      שלום יון
      זה בעניין הפועל הערבי (אבו מאזן? מרוב אבויים אני
      מתבלבל) שאתה מציע לי. בזמן האחרון יש לנו בעיות
      אתם. אמנם כפר קאסם שקט. אבל החברה מקליקליה
      לא באים ואחד שעבד אצל אדון שוקן, גם מהסביבה
      נוסע לאמריקה. אבל בכל זאת, תגיד יש לו המלצות?
      לאבו הזה? אני מבין שהוא עבד אצל הבן של אולמרט
      ז"ל מבנימינה. לא זה שבניו-יורק, זה שעבד פקיד
      בממשלה בירושלים. אתה חושב זה מירושלים ייתן לו
      המלצה? כדאי לטלפן? שמעתי הפקידה שלו הולכת
      בקישלה בעצם כבר לא כולאים בקישלה, אבל הולכת.
      מודד אתה אומר, מצפת, מעניין, החברה לומדים
      ומתקדמים. יש עוד איזה ממליץ יהודי? שימון זה
      מהנוער העובד ואלומות שהיה פקיד במשב"ט אתה
      חושב ימליץ ? יזכור באיזה אבו מדובר? היו לו
      כבר הרבה אבויים. זהו יון. ושאתה נוסע מטבעון
      למגדל העמק, בכביש נהלל נצרת אחרי העליה
      לכפר החורש בפניה למגדל העמק תיזכור כל
      טקסי שאתה רואה. לך תדע מה הוא עשה
      קודם. וראמאדן כרים על כל יושבי המזה"ת.

      אהבתי

  12. Enter your name... הגיב:

    מי זה ה ״לחם״ הזה הממורמר…

    אהבתי

  13. מוח קרימינלי הגיב:

    בפעם הראשונה שזיהיתי שפישר מזגזג בין העולמות הייתה כשלאחר הראיון עם גיאדאמק בביתו שכר האוליגרך את שרותיו כעורך דינו. עד אז היה העורך דין והעיתונאי שלא נותן לגימגום הכבד להפריע לו בשאיפותיו המקצועיות, קצת כמו משה רבנו ודמוסתנס. אבל הוא הלך רחוק מדי.

    אהבתי

    • הומר סימפסון הגיב:

      לך אחורה 20 שנים למה שכתבה בירנית גורן לגבי הרווח שלו מכתבות שהוא לא מפרסם, עבור בתביעות דיבה שהוא הגיש וקנח בלשכה שהיתה לו במעריב עם קוד כניסה וכו'.

      אהבתי

      • סוף גנב לתליה הגיב:

        "רונאל פישר", אומרת גורן, "היה אחד התחקירנים המבריקים בעיתונות בישראל. היה לו כישרון מדהים בתחקירים. אפשר להתווכח כמובן על האתיקה, למשל איך הוא דובב את עמוס גלבוע [פרסום השיחה ביניהם הביא לביטול מיידי של מינויו של גלבוע למפקד גל"צ]. זה היה ברור שאין לו אלוהים, הוא רוצח עם סכין בין השיניים, שמביא בסוף את המידע. אבל אני חושבת שהוא לא היה עיתונאי גדול כי עיתונאי תפקידו לחשוף מידע. במקרה של רונאל זה היה הפוך. היו לי מספיק דוגמאות שהראו שהשיקולים שהוא הפעיל מה לפרסם ואם בכלל לא היו עיתונאיים גרידא. צריך רק לחזור לדברים שאמר לאילנה שקד-שובל: 'אני מרוויח יותר כסף מכתבות שאני לא מפרסם מאשר מכתבות שאני כן מפרסם', זה מסביר הכל".

        פישר ואחיו טוענים לזכותם שהוא בן לניצולי שואה. מה הקשר? האמת יש קשר. בן גוריון אמר שיש ניצולים שלא היו שורדים אילולא היו אגואיסטיים ואכזריים.

        אהבתי

        • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

          אז בן-גוריון אמר. נו, שוין. היו לו, לזקן, הרבה תחומי ידע. אני לא חושב שהוא היה מומחה לניצולי השואה.
          לדעתי האישית, הגורם המשמעותי ביותר היה מזל.

          אהבתי

  14. אין פה מאות אלפי אזרחים ישראלים שהיו רוצים לעשות אותו דבר, כלומר רצח נקמה, ועוד עלולים לעשות את זה?

    רק מאות אלפי? מליוני יהודים רוצים לרצוח ערבי חף מפשע. אני רואה אותם כל בוקר בדרך לגימנסיה עם כאפיה עוזי וכיפה. אני מציע להכנס לאתר הימני רוטר שמוקצה אפילו בעיני שומרי הקיצון המלאך עזאזל ומגיני המקומות הקדושים כדי להתרשם מרמת האהדה שמקבלים התומכים ברצח הנער. כן, זה באתר שמארח את הקיצונים שבקיצונים. עם הטמבלים שצועקים מוות לערבים אפשר למלא 100 אוטובוסים, נניח 500. רובם מתחתית הערימה. רובם יהיו נחשלים וצעירים לפני צבא. מצטער, זה לא הרחוב הישראלי. בבחירות האחרונות מפלגת "ימין קיצוני" היחידה לא עברה את זכות החסימה.

    אם יהודים יותר טובים? לא יודע. אני מעריך שהיהודים במדינת היהודים סופגים דיבורי שלום פייסנות וסובלנות מגיל אפס -יותר מכל קבוצה או עם אחר ביקום. אם היהודים טובים יותר מהערבים? לא יודע. לדעתי כמות קבוצות הפיוס והסובלנות והנפח בחינוך והתקשורת במרחב הערבי נמוכים יותר מכל קבוצה או עם אחר ביקום. פעילי שלום ערבים- שרוצים לוותר על משהו בשביל שלום? אולי בנשיונל גיאוגרפיק. כך נראה הטנגו שלנו. הם דורכים, וכשאנחנו מועדים עליהם.

    הדיבר הראשון של השמאל כצפוי השתלט על השיח התקשורתי. אין היבטים אחרים ונדפק ההגיון, הלך קאפוט.

    בזכותך V אני מצליח להמנע מקריאת עיתונים תקופה די ארוכה. חן חן.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אם יהודים יותר טובים? לא יודע. אני מעריך שהיהודים במדינת היהודים סופגים דיבורי שלום פייסנות וסובלנות מגיל אפס -יותר מכל קבוצה או עם אחר ביקום.

      לא, אתה מסתלבט עלי, נכון? זאת פארודיה פרועה על המדינה הגזענית בעולם בה יוצאי אתיופיה מורדים מהאוטובוס, מיילדות שעורן שחור נאסרות לשימוש על ידי מגזרים מסוימים, במועדונים יש סלקציה ואנשים עדיין מתקבלים לעבודה (או לא) על פי שם המשפחה שלהם. שלא לדבר על היחס למיעוטים שאינם יהודים (וגם פה השנאה והגזענות כאמור איןסופיים).
      כך שאין לי אלא להסיק שאתה מתלוצץ עם "סופגים דיבורי שלום ופיוס". זאת אחת הבדיחות הרעות והעצובות שלך והיא מעידה על עיוורון גמור. אפילו צללים אתה לא רואה.

      אהבתי

      • עד זרא הגיב:

        ארגוני הזיוע מנהלים יחסים סימבוטיים עם התקשורת. שמור לי ואשתוק לך. אספק לך נתונים ובלי שאלות. אקריץ לך נתונים מעורפלים מהשטח ואל תדווח מי תרם לי. אמכור לך מציאות סטטיסטית תמורת איפול.

        אהבתי

      • לא אני הכרזתי שיהודים מחפשים דם ערבי. אני מכיר וחי בדיוק כמוך בבועה דמיונית ומדי פעם מבקר במציאות. למיטב זכרוני תל אביב היא גייז ובכל משפחה יש ספרדים ואשכנזים. מהגן ועד צבא מטרטרים קבלת האחר וסובלנות. זה הקו שאני רואה מלמעלה שצומח מלמטה. לא מושלם ויש מתח בין ציבורים ומחנות ועדות אבל סופגים.

        אהבתי

        • velvet הגיב:


          עד הערב.

          אהבתי

          • התייחסת ליהודים אחר כך עברת למדינה הגזענית ביותר בעולם כשערבים ממשיכים להגיע לעבודה בזמן מלחמה. להזכירך מדובר במלחמה בין יהודים לפלסטינים, כן? הגזענות היהודית הקשה ואלימה קיימת בעיקר בדיווחי התקשורת ובשוליים של השוליים. איך הציבור הרחב מתייחס ליהודי שרצח ערבי חף מפשע כנקמה? כיצד התקשורת ומשרד החינוך מתייחסים לתופעה? בכמה בתים וערים מתנוססים אתרי פולחן לרוצחים כאלה? זה קטע כזה של שכיחות ופרופורציה. שלושה נמשים במצח לא יהפכו אותך לג'ינג'ית, תרגעי.

            אהבתי

  15. ירמיהו הגיב:

    תגובה על "אין פה מאות אלפי אזרחים ישראלים שהיו רוצים לעשות אותו דבר, כלומר רצח נקמה, ועוד עלולים לעשות את זה? ואם לא לעשות לפחות לצהול ברחובות ולשבח את הרוצחים? ואם מתביישים לצהול ברחובות אז עולצים בבית שלהם ומטנפים את הרשתות החברתיות?"

    המשך

    או לומר, אני לא משבח את הרוצחים אבל לא מתאבל על הנרצחים?

    או לומר שעיסוק ברוצחים היהודים הוא עיסוק בטפל והעיקר הוא הטרור הפלשתיני?

    או לומר שהעיסוק ברוצחים היהודים זו אהבת ההלקאה העצמית וחוסר פרופורציה?

    או כאשר מזכירים את הרצח למהר ולעסוק באשמת הפלשתינים עוד מימי פרעות תרפ"ט דחיית תוכנית החלוקה וש "הם התחילו" ושאין דבר כזה כיבוש [אפילו אדמונד לוי אמר]?

    או לטעון "אני לא הייתי כותב את זה אבל זכותם לחופש הביטוי" ולמהר לגנות את הגבלת חופש ההסתה?

    או סתם כאשר מדברים את על הרצח הם אומרים "נו באמת, ומה לגבי הטרור הפלשתיני?" וכאשר מדברים על הטרור הפלשתיני הם לא אומרים "נו באמת ומה עם הטרור היהודי"?

    או שיש להם גם תרוץ לכך: אין מה להשוות את הטרור היהודי והפלשתיני?

    המונח "בלתי נתפס" הוא פתטי ונובע מ wishful thinking של מחננו הטהור.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      תקוות שוא להתחשב לטילגנט. לא מספיק לאנחנו
      אינגליתיזית. טילגנט עסאלי שיעאני במת כזה מכתב
      לטינית.

      אהבתי

  16. imanuel הגיב:

    אני אמשיך לא להגיד שום דבר על ילדים שטובעים בבריכות במקומות שונים בארץ.
    מענין אם גם בתום השלושים (על ה)אלה נקבל 5 עמודים במוסף של המדינה.

    אהבתי

  17. אז מה חדש הגיב:

    *אמנון פישר- אחשלו -בראיון בגל"צ לא נמנע מלהשתמש בשואה (שעברו ההורים)בהיקראו להגן על אחיו בשידור.
    * עד עכשיו לא ביקרו ישראלים את סוכת האבלים הערבית חוץ מ נטורי קרתא עטויי דגל אשף שזה לא נחשב.

    אהבתי

  18. מרווין הגיב:

    עכשיו ודאי נראה את מאמר המערכת של הארץ קורא למדינה לרסן ביד חזקה את המהומות שעלולות להתגבר בעקבות הגילויים אודות רוצחיו של מוחמד אבו חדיר, למנוע פרעות של ערבים ביהודים וכדומה.

    אה, לא. הפתעה, הפתעה – הפעם, לשם שינוי, הם דווקא סבורים שחשוב יותר לעסוק ברצח עצמו ולא בתגובות הצפויות אליו (וכמובן צודקים, ברמת העיקרון, אם כי כצפוי לא מסוגלים שלא להכתיר את כל מי שלא שותף לעמדותיהם הפוליטיות כשותף לרצח, ואת עצמם כמצפן המוסרי של המדינה – "נדמה כי הביטוי "יהודים קיצוניים" הולם דווקא את אותו מיעוט יהודי שעדיין מזדעזע ממעשי הרצח והאלימות הללו"…) .

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      על הארץ לדרוש מהערבים לתקן את הקמפיין שלהם ל3:1

      אהבתי

    • אז מה חדש הגיב:

      יותר מלהזדעזע ממעשה הרצח המפלצתי , מרווין, אתה דואג לתדמית הנקייה של המתנחלים.

      אהבתי

      • מרווין הגיב:

        בלי שום קשר לעובדה שאני מזועזע קשות מהרצח, אני משתדל להצביע על הדו-פרצופיות של אלה שמחד יגנו כל גילוי של גזענות כלפי ציבורים מסוימים ומאידך ששים לחטוא ב"Bigotry" כלפי ציבורים אחרים.

        אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        "אז מה חדש" יקירי, בעצם אין חדש. במשחק המאשימים
        והאשמות ראוי לקבל פרספקטיבה מחו"ל. שם כותבים גם
        הרבה יהודים ולא מעט ישראליים. משם ולרוב הצופים משם
        ישראל נראיית כעירק נראית כסוריה. למבינים (בעיניהם
        לפחות) תדמית בורג כתדמית בנט ורוב ישראל מתנחלים.
        כשמרווין מנקה תדמיות, אם יירצה ואם לאו, הוא מנקה
        תדמית כולנו, גם זה מה שיש.

        אהבתי

        • אז מה חדש הגיב:

          לא, עובר אורח. צריך שתהיה אבחנה בין המתנחלים לבין המתנגדים להם כפי שקיים בכל מדינה שבה הקיצונים נותנים את הטון גם אם אינם מהווים את הרוב. העולם יודע להבחין בין מי שמערער את שלום האיזור לבין מי ששואף לחיות חיים נורמליים ונידונים לפחד תמידי ממלחמות בגלל מנהיג המדינה השבוי בידי הימין.

          אהבתי

        • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

          תודה על תגובתך, אכן אני מסכים מאוד שכך "צריך"
          אבל איך עושים את מה שצריך. העולם? כמשתקף
          חלקית מהרשת יותר מדי אנשים חכמים ומלומדים גם
          במערב משתמשים במילות קוד. האם תל-אביב היא
          התנחלות? לפי מפת החלוקה נהריה היא שטח כבוש.
          מה דעתך? מי בדיוק בעולם הערבי מסכים לקו ירוק
          מדינה יהודית ואי חזרת הפליטים. מיליוני מוסלמים,
          חלק מהעולם בודאי, חושבים וכותבים ומלמדים גם
          בארה"ב אנגליה וקנדה שעצם קיום ישראל זו התנחלות
          קולוניאלית המערערת את שלום העולם ובודאי את
          שלום האיזור.טענתם היא ש"העולם" עבר שטיפת
          מוח על ידי הציונים ואינו מסוגל לחשוב נכון.מה דעתך?
          מי זה קובע ועד כמה דעתו קובעת שרמת גן אינה
          התנחלות? איך נבדיל? דעתי שהעמדה של אירן ופקיסטאן
          (חלק גדול מהעולם) מערערת את שלום האיזור לפחות
          כישראל וכנראה יותר. כתבתי כאן שיציאת ישראל
          מעזה הייתה מעשה ציוני גדול אני מתחיל לפקפק בכך.
          ישראל עשתה ניסוי ברצועת עזה הנתונה לשלטון
          פלסטיני מוחלט. מי הפריע לשליטים המקומיים להקים
          מתקני התפלה+ייצור חשמל? סינגפור, הונגקוננג לפני
          האיחוד, ישראל עצמה הראו שניתן לבנות כלכלה
          בשטח קטן. האם הריכוז העצום של אנרגיה לאומית
          בהכנות למלחמה ללא כל נסיון לשיפור כלכלי אינו
          מערער את שלום האיזור? מה יכולה ישראל לעשות
          בנדון? אבל עשתה,בהוצאות של מאות מיליוני שקלים
          נבנתה מערכת הגנה אזרחית. ה"עולם" אומר נו?
          מה זה הטילים בעזה? נו? באמת? ללא מערכת
          ההתרעה, חדרים מוגנים וטילים נגד טילים היינו
          קוברים החודש עשרות ישראלים ועזה מוחרבת
          + מאות הרוגים. מערכת ההגנה של ישראל מגינה
          גם על תושבי כעזה ומצילה חיים בעזה. עיתון
          "הארץ" לא שמע על כך. מי חופר מנהרות
          מתחת לגבול?כמי שגר כאן, מי זה לדעתך
          שרוצה במלחמה מתמדת בגבול עזה ישראל?
          אם תאמר ישראל וזהו זה ייגמר הדיון.

          אהבתי

  19. נוג הגיב:

    משתמשים בביטוי "חיילת משוחררת" כי זה אלגנטי יותר מלכתוב "מובטלת", מונח ששולח לעולם אסוציאטיבי אחר. היא לא סטודנטית, כבר לא נערה, סתם במקום כזה בחיים שגמרת פרק אחד ועוד לא התחלת אחר. ומשהו הרי צריך לכתוב. אז מה? "שלי דדון ז"ל, בחורה מעפולה"?

    אהבתי

  20. מרווין הגיב:

    אבל בביקורי התנחומים של נתניהו אצל משפחות שלושת הנערים לא היה חשש ממשי שעובר אורח גדוש ברגשות אבל ויגון ישליך לעברו מטען צינור.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      זה לא אני ! נכון?

      אהבתי

    • אז מה חדש הגיב:

      הפחד של נתניהו מהימין גדול מהרצון לשדר לעולם שהוא מ_ז_ו_ע_ז_ע מרצח הנער

      אהבתי

      • אז מה חדש הגיב:

        מהפוסט החדש של אורי משגב על הפחד של נתניהו להרגיז את הימין

        אני רואה לנכון לציין את זה כי ראש ממשלת ישראל נשא אתמול מעין נאום לאומה, ובו ראה לנכון להידרש לאימי הרשת החברתית. זה קרה מייד אחרי שיצא מביקורי אבלים אצל משפחות שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בגוש עציון, בעוד רעייתו ניצבת כמובן לצדו כאבן שאין לה הופכין לאורך הקראת ההודעה כתובה כולה (למה, לעזאזל?). נאום מעליב אינטיליגנציה, מפוחד, בבחינת מעט מדי ומאוחר מדי, שכל כולו ניסיון מגושם לכפות איזון קדוש על הסיטואציה. לא היה בו היגד אחד על אשמת גורמים בצד היהודי שלא אוזן מייד באמירה גורפת בהרבה על חומרת המצב בצד הערבי

        אהבתי

  21. חייל זקן הגיב:

    יהודים הם לא יותר טובים מכל אומה אחרת

    השבוע דווח בתקשורת על פענוח 3 מקרי רצח של נשים. ערביה חסרת שם מכפר סעיר (ליד חברון), רינת מואסי ושלי דדון. חיסול נשים לא נחשב אז נשארנו עם תיקו. לא נגבנו חומוס בדמשק ובגדד אז נשארנו עם תיקו. אנחנו לא גרים בעומר, שער אפריים או בשדרות אז נשארנו עם תיקו. כן, יהודים הם כמו האומה האחרת.

    אהבתי

  22. לחם הגיב:

    וכרגיל בן כספית מלקק כבר שנים לאביגדור ליברמן ובתמורה מקבל סיפורים מופרכים שאף עיתונאי לא רוצה. כל "חשיפה" שלו מקבלת באתר של מעריב החדש המחודש והמתחדש בין שתיים לעשרים תגובות שזה השווי האמתי שלו בעולם המציאותי. ומה קורה עם המשטרה, אין איזה ליקוק חדש על דנינו?

    אהבתי

    • לחם הגיב:

      סליחה, סליחה, טעות שלי, היו חשיפות עם למעלה מעשרים תגובות, היו כאלה שהגיעו אפילו לארבעים טוקבקים וקצת יותר, מי ישמע!!!!

      אהבתי

  23. גילי הגיב:

    אז אם אנחנו היהודים לא טובים מאף עם אחר, למה הצימוד "חמאסניקים יהודים" כה מקומם אותך? זה מה שהם.

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      מדבר בשם עצמי. גם כאשר שימוש דיקדוקי נכון ממשמיט את ה
      "כמו" הביטויים גנב כמו…. נוכל כמו…. תאב בצע כמו יהודי…
      רודף נשים כמו…. שיכור כמו… בטלן כמו… טיפש כמו….
      עצלן כמו… הנם גזענות נטו. תגנה את החמאס על מה שהוא
      וחלאה יהודית על מה שהיא. הבעיה היא דימויים לא ביולוגיים,
      כי לומר על פלוני שהוא (כמו) חמור, למשל או אל אישה שהיא
      (כמו) פרה היא במקרים רבים העלבת החמורים ו/או הפרות.
      האם לומר שפלוני הנו זבל הנו השמצת הזבל?

      אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      האם הם רשאים לדרוש מאבו מאזן לשלם להם משכורת כמו לשאר החמאסניקים?

      אהבתי

      • כל עוד לא שיגרו טילים על אזרחים או הוכיחו שיידו אבנים ובקבוקי תבערה במשך חודש הם יכולים לשכוח ממשכורת, פיצוי או פוצי מוצי בבית התפילה הקרוב למקום מגוריהם. אגב אפסים, האמינות שעולה מפרסומי המשטרע חלחלה מתחת לסדקים ברובה.

        אינתיפאדת אהרונוביץ' סוחפת ציבורים שלמים לתהומות מוזרים. אני בטוח שהפיצי לבני, נסיכת הפוליטיקלי קטקרקט תתקוף את המנהג הברברי ותנמק. העוז והעמוס- איפו איפו הוא?! מחמיץ את החגיגה.

        אהבתי

      • בפ"ש הגיב:

        ממתי אבו מאזן משלם לחמסניקים? יש גבול לדמגוגיה, גם אצל זקנים.

        אהבתי

        • האמיר הגיב:

          מאז שהם יושבים בכלא של הכיבוש. אולי לא נעים לך לגלות את זה, אבל זו עובדה.

          מתוך חוק האסירים והמשוחררים של הרש"פ (רק מה שרלוונטי):

          סעיף 1

          המילים והביטויים הבאים מבטאים את המשמעויות הבאות, אלא אם צוין אחרת:

          האסיר: כל מי שיושב בבתי הסוהר של הכיבוש על רקע השתתפותו במאבק נגד הכיבוש

          האסיר המשוחרר: כל אסיר ששוחרר מבתי הכלא של הכיבוש

          סעיף 2

          האסירים והאסירים המשוחררים הם נדבך לוחם, וחלק בלתי נפרד של החברה הערבית הפלסטינית, וסעיפי חוק זה מבטיחים חיים בכבוד להם ולמשפחותיהם.

          סעיף 3

          על מנת לממש את מטרות החוק הזה, הרשות הפלסטינית פועלת בכל האמצעים האפשריים כדלהלן:

          1. שחרור האסירים מבתי הכלא של הכיבוש
          2. הגשת כל הצרכים המשפטיים כדי לסייע לאסיר
          3. הענקת הזכויות הכספיות לאסיר ולמשפחתו בהתאם לסעיפי חוק זה ובאופן העולה בקנה אחד עם דירוג השכר הנהוג.

          6. הבטחת משרות לאסירים המשוחררים בהתאם לקריטריונים הלוקחים בחשבון את השנים אותן ריצה האסיר בכלא והשכלתו, וזאת בהתאם לתכנית סדורה שתפרסם הממשלה.

          סעיף 4

          אסור לרשות הלאומית לחתום או להשתתף בחתימה על הסכם שלום לפתרון הבעיה הפלסטינית ללא שחרור כל האסירים.

          סעיף 6

          הרשות הלאומית תעניק לכל אסיר, וללא אפליה, קצבה חודשית בתוך הכלא
          ותקצה לו קצבת בגדים בממוצע פעמיים בשנה בהתאם לתכנית סדורה שתפורסם בעניין זה.

          סעיף 7

          1. על הרשות להקציב לכל אסיר משכורת חודשית הנקבעת ע"י התכנית הסדורה והיא תהיה צמודה למדד יוקר המחיה.

          אהבתי

          • בפ"ש הגיב:

            טוב, נו, ידעתי שלא צריך ליפול בפח הזה…
            anyway: כל הארגומנט שלך מתפורר ברגע שנסכים שלא כל חמסניק יושב בכלא הישראלי. בפרט ראשיהם. הדמגוגיה היתה בהצגת אבו מאזן כבוס של החמס.

            אהבתי

            • חייל זקן הגיב:

              אבו מאזן? מה פתאום? ביבי!

              אהבתי

            • האמיר הגיב:

              הטיעון של מי, שלי או של חז"ן?

              לי לא היה טיעון, אני הבאתי עובדה. רוצה טיעון? בבקשה: אמרת שאבו מאזן לא משלם לחמאסניקים. הראיתי שהוא כן. לפיכך, אתה טועה. הא לך טיעון. לו היתה לך יושרה, היית מודה בטעות.

              אלא מה, אתה מנסה לתקוף עכשיו איש קש, כאילו חז"ן טען שהרש"פ משלמת לכל החמאסניקים. זה לא מה שהוא כתב.

              זה התחיל בדבורית, שכתבה:

              מה? כותרת מקוממת. לא צריך להגיד חמאס יהודי. להגיד ימין קיצוני שטוף רעל זה עדיף. להגיד קיצונים אכזריים המנפנפים בקידוש השם גם עדיף. הצימוד הזה מקומם.

              שים לב, היא מדברת על ששת העצורים בחשד לרצח.

              גילי הגיב:

              אז אם אנחנו היהודים לא טובים מאף עם אחר, למה הצימוד “חמאסניקים יהודים” כה מקומם אותך? זה מה שהם.

              שוב, הם – ששת העצורים.

              חז"ן שאל:

              האם הם רשאים לדרוש מאבו מאזן לשלם להם משכורת כמו לשאר החמאסניקים?

              גם כאן, הם – השישה שעצורים בחשד לרצח הנער.

              לזה אתה ענית:

              ממתי אבו מאזן משלם לחמסניקים? יש גבול לדמגוגיה, גם אצל זקנים.

              והנה, מתברר שאבו מאזן בהחלט משלם לחמאסניקים שיושבים בכלא הישראלי. כלומר גם ששת הרוצחים, אם הם חמאס, יכולים כביכול לדרוש תשלום מהרש"פ על ישיבתם בכלא של הכיבוש. אף אחד לא טען בשום שלב שאבו מאזן משלם לכל פעילי החמאס. אף אחד גם לא טען שאבו מאזן הוא הבוס של החמאס. הטענה היתה שאבו מאזן משלם לאנשי החמאס שיושבים בכלא הישראלי.

              אהבתי

  24. דסק חדשות הגיב:

    רון מיברג לא דיבר עם פישר בשנים שהוא שוהה במיין. אז מה? עדיין הוא התרועע איתו אחרי שפרצופו הוקע אחרי פרשת עמוס גלבוע וכל השאר.

    אהבתי

    • דסק חדשות הגיב:

      מתייחס לתגובה הזאת

      מדינה בוערת

      אהבתי

      • velvet הגיב:

        אתה קצת משונה. ככל שידיעתי מגעת מיברג לא שמע אפילו על פישר ב-1991.

        אהבתי

        • avi הגיב:

          הוא מאוד משונה. זה מה שיפה ברשת אנשים מסתתרים מאחורי שמות בדויים וסוגרים חשבון כזה או אחר או סתם מפליצים ברשות הרבים. זה מאוד פופולרי לאחרונה.
          מה קשור מיברג לעניין בכלל? ובואו נניח כולנו שהוא כן דיבר איתו בשנים כאלו ואחרות. מה זה מוכיח בכלל?
          יש לך משהו רע להגיד על מיברג אז תגיד זה באופן ענייני.
          זה לא באמת חשוב אגב אבל רונאל פישר כתב (ודי יפה אגב) אצל מיברג לאחרונה . זה עדיין לא מעיד שום דבר על מיברג לדעתי.

          פישר הוא ורק הוא אחראי למעשיו. אם היה למישהו איזה שהיא אחריות עבר או השפעה למעשיו היום זה כנראה היה נמרודי. את הכישורים שלמד אצלו הוא כנראה מעולם לא שכח.

          אהבתי

כתיבת תגובה