אצבעות שחורות 12.9.14

מעריב המוסף

ליאור דיין יצא למסע לדוחא שבקטאר, עם הדרכון הבריטי שלו. אליו הצטרף חבר שלו, נמרוד ניר עם הדרכון הישראלי שלו. זהו הפרק הראשון, וממנו אי אפשר היה ללמוד מאומה על העברת הכספים לחמאס, וגם חאלד משעל, שצריך היה להגיע לחדר הכושר במלון ריץ, בו התאכסנו דיין וניר, לא הגיע עדיין. אולי בפרק הבא יקרה משהו.

בטור של מעריב סופהשבוע כותב בן כספית את מה שכבר כתב פעמים רבות. לכתבה של איילה חסון בשישי שעבר בערוץ הראשון הוא קורא "שאריות של כלום". על אשכנזי הוא אומר: "איני חסיד שוטה של אשכנזי או של מי מאנשיו. הייתי מגיש נגדם כתב אישום על טיפשות, על פחדנות, על מגושמות ועל פטפטנות. הבעיה היא, שלא מדובר כאן בעבירות פליליות". על ברק הוא אומר שכלום לא נסרק ונבדק, ושהיה נוהג כמו אשכנזי ובניהו אם היה עומד "תחת מתקפת הטירוף של ברק ואנשיו בין 2009-2011".
בהמשך הטור המאוד ארוך הוא מזכיר שוב את כל חטאי גלנט, ביזת הקרקעות והתעלמות מצווי בית המשפט.

7 ימים

אם תנסו להבין מהראיון של דני ספקטור עם השף רפי כהן מה בדיוק קרה לו, מה היה פשר ה"אשפוז" וה"התמוטטות", אין שום סיכוי שתצליחו. לפי הראיון יום אחד הוא אושפז במשנהו כבר עבר לצפון לרכוב על טרקטורונים ולגדל שמן, או להפך. ניסיתי להבין מחבריי חובבי המסעדות מה הסיפור. אמרו לי "כמו עם ירון שלו". מאחר שהתביישתי לשאול מי זה, גיגלתיו. נו, לא שעכשיו הבנתי. אבל רבאק, מה המטרה של הכתבה הזו, שלא מוסיפה מאומה לחרושת השמועות ולמה שכבר נכתב? לסייע לאיש להרים את המסעדה שלו? בסדר, מטרה נאה. להאיר את עינינו? לעזור לאחרים במצב דומה? לא צריך להגזים.

אם לסכם את המוסף השמנמנן עם שער הכרומו, הרי שהוא נועד בהחלט לעם ישראל. מוסף טרום חג עשיר כסיר חמין. עכשיו זה תלוי אם אתם רואים בסיר הזה מאכל בריאות אנין הכולל:
ראיון עם יודלוי לרגל סדרתו החדשה (שער), ראיון עם הסופר אמיר גוטפרוינד החולה בסרטן לרגל ספר חדש. ראיון עם השף המתחפף. נירה רוסו הלכה למטבחיהן של סופרות רבי מכר לבדוק מה הן מבשלות. אהרוני בילה במטבח עם אנשי זגורי אימפריה. כתבי העיתון בילו עם החברים הכי טובים שלהם. נהניתם? ספרו לחברים.
יש עוד חלק למוסף בן 220 העמודים (לא להתלהב, גליון חג), אבל שם כבר התעייפתי למראה גיא גודס ופיני גרשון בשער.

מארקרוויק

תחקיר רב שבחים על הנעשה בביה"ח לחולי נפש, אברבנל (רוני לינדר גנץ), כנראה ביה"ח הכי גרוע בתחומו בשטחי מדינת ישראל.

…במכתב אנונימי, אחד מבין רבים שנשלחו בשנה האחרונה למשרד הבריאות, כתבו עובדים מהמוסד כי "הבעיות באברבנאל נמשכות כבר כמה שנים. בית החולים מוזנח בכל המובנים. ההזנחה הפיזית איומה ונוראה… אין בית חולים ממשלתי בישראל שנראה כמו אברבנאל. הרמה המקצועית־רפואית ירודה ואינה תחת פיקוח. חולים לא רוצים להתאשפז באברבנאל בגלל שמו הרע. אין הרגשה שיש הנהלה שמובילה את בית החולים, יש אווירה של תככים, פחד וחתרנות". העובדים מסיימים בקריאה כמעט נואשת לפעולה: "לחולי אברבנאל ולעובדיו מגיע שינוי והחזרת בית החולים לתפקוד תקין. אנחנו מבקשים שהמשרד יפעל במהירות ונחישות להסדרת הניהול בבית החולים"…

אבל הכתבה הזו היא עוד אחת בשרשרת ארוכה: הנה שרית רוזנבלום ב-2010.
כרמית ראובן מ-2012. ועוד דיווח מאותו מועד.

משתכשכים בביצה

נחמיה שטרסלר מוציא ספר העונה לשם המפתיע ושלא יעבדו עליכם. יהודה שרוני מראיין אותו במעריב.
שלי יחימוביץ' חוטפת ממנו בנימוס, שרוני רומז שבעיקר נשים הצביעו ליאיר לפיד ("הוא קורץ לבוחרים ובמיוחד לבוחרות": בגלל טוב מראהו והסקס אפיל לכאורה, אני תוהה בעצבים?) בשאלה האחרונה, על מצב העיתונות, הוא לא ממליץ לבוגר אוניברסיטה לבחור במקצוע: "העיתונות היום במצב קשה וללא אופק קידום סביר ושכר נורמלי". טוב נו, זה מה שאני אומרת לכם בוקר וערב. למעשה, אני לא חושבת שיש עיתונאי בעבר או בהווה שלא יגיד את זה. שכבה מאוד דקה בתקשורת חיה ברווחה. כל השאר מתרוצצים מבוהלים כעכברים על ספינה טובעת, וחיים מהרגע להרגע, מהיד לפה.

דני קושמרו מראיין את בן דרור ימיני שגם הוא הוציא ספר חדש עם שם דומה לזה של שטרסלר, תעשיית השקרים.

http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=8bc4a4e4cca68410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=ac4d4a2ea1f48410VgnVCM2000002a0c10acRCRD&galleryChannelId=cfc4a4e4cca68410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

קושמרו לא ממש התעמת עם אינספור העובדות המובאות בספר של ימיני, אבל כשניסה לדבר איתו על הכיבוש ועל דיכוי שני מיליון פלסטינים ימיני מעיף הכל מהשולחן ואומר, בוא נדבר על ההשכלה הגבוהה. כן, הם מספר אחת עכשיו, איזה דיכוי בראש שלכם. תוחלת החיים עלתה בצורה דרמטית. מים זורמים? לרוב יש.
מהו, שואל קושמרו, שמאל או ימין, ונענה ע"י ימיני שהוא נשאל על כך עשר פעמים בשבוע: אז בגדול הוא בעד שתי מדינות לשני עמים, בעד השלום ונגד ההתנחלויות. "האם ימיני זז ימינה, או שהשמאל זז שמאלה", שואל קושמרו.
ולמה הוא נגד עיתון הארץ? כי כל אתר אנטי ישראלי מסתמך על פרסומי הארץ הרבה יותר מאשר על כל עיתון אחר. על שאלתו של קושמרו אם הארץ מפרסם שקרים, הוא עונה: חד משמעית. לדבריו, זהו "קמפיין שמנהל עיתון ישראלי נגד המדינה".
תגובת עיתון הארץ לא התבקשה ולא התקבלה. תיקון: עם תום הכתבה (חבל שלא נוסף אליה) הביא קושמרו את תגובות הארץ ואונר"א. במהדורה זה דקה 36:53. תודה ליאיר א. שתיקן אותי.
tguvotyemini

השמאל, או מי שזה לא יהיה מהשמאל, לא נדרש להגיב. כך התנהלה הכתבה, ראיון חד צדדי עם ימיני, אילוסטרציות ארכיוניות שמדגישות את דבריו על העולם כולו נגדנו והארץ משקר, וזהו.
שלחתי שאלה לאלוף בן, עורך הארץ. טרם נעניתי.
ואם נתקדם לנושא הבא, אני חושבת שבמהדורה הבאה של הספר שלו כדאי שימיני יכניס גם את אנשי 8200, שכתבו (מיד כל המכתב), כחלק מתעשיית השקרים:

..איננו מסוגלים מצפונית להמשיך ולשרת את המערכת הזו ולפגוע בזכויותיהם של מיליוני בני אדם. לכן אלה מבינינו שהם חיילי מילואים מצהירים שיסרבו לקחת חלק בפעולות נגד הפלסטינים. אנחנו קוראים לחילי חיל המודיעין, בהווה ובעתיד, ולכלל אזרחי ישראל, להשמיע את קולם לנגד העוולות האלו ולפעול על מנת להביא להן קץ…

המכתב של 8200

לפני שהמכתב הזה יהפוך להספד של משה דיין על רועי רוטברג, אני רוצה שיהיה פה עותק שלם שלו, אף שכבר הבאתי אותו בקישור אתמול, אלא שקישורים זה ענייו סבוך מדי לחלקנו.

11 בספטמבר 2014
לכבוד: ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו,
הרמטכ"ל בני גנץ,
ראש אמ"ן, אלוף אביב כוכבי
מפקד יחידת 8200
א.נ,

אני יוצאי יחידת 8200, חיילים וחיילות מילואים בהווה ובעבר, מצהירים כי אנו מסרבים לקחת חלק בפעילות נגד פלסטינים ומסרבים להמשיך ולהיות כלי להעמקת השלטון הצבאי בשטחים הכבושים.
קיימת תפיסה שהשירות בחיל המודיעין נטול דילמות מוסריות ותורם אך ורק לצמצום האלימות והפגיעה בחפים מפשע. אולם במהלך השירות הצבאי למדנו כי המודיעין הוא חלק בלתי נפרד מהשליטה הצבאית בשטחים. האוכלוסייה הפלסטינית, הנתונה תחת משטר צבאי, חשופה לגמרי לריגול ומעקב של המודיעין הישראלי. בניגוד לאזרחים ישראלים או אזרחי מדינות אחרות, אין פיקוח על שיטות האיסוף, המעקב והשימוש במידע המודיעיני ביחס לפלסטינים, בין שהם מעורבים באלימות ובין שלא. מידע שנאסף ונאגר פוגע בחפים מפשע ומשמש לרדיפה פוליטית וליצירת פירוד בחברה הפלסטינית באמצעות גיוס משתפי פעולה והפניית חלקים מהחברה הפלסטינית נגד עצמה. במקרים רבים המודיעין מונע משפט צדק מנאשמים שעומדים לדין בבתי משפט צבאיים מבלי שייחשפו לראיות נגדם. המודיעין מאפשר שליטה מתמשכת על מיליוני אנשים, פיקוח מעמיק וחודרני ופלישה לרוב תחומי החיים. כל אלה לא מאפשרים חיים נורמליים, מתדלקים עוד אלימות ומרחיקים את סיום הסכסוך.
מיליוני פלסטינים חיים תחת השלטון הצבאי הישראלי כבר למעלה מ-47 שנה. שלטון זה שולל מהם זכויות בסיסיות ומפקיע מהם קרקעות נרחבות כדי ליישב בהן יהודים שכפופים למערכת נפרדת ושונה של חוקים, שיפוט ואכיפה. המציאות הזו איינה תוצאה בלתי נמנעת של מאמצי המדינה להגן על עצמה אלא תוצאה של בחירה. להרחבת ההתנחלויות אין דבר עם הגנה עצמית, וכן גם להגבלות על בנייה ופיתוח, לניצול הכלכלי של שטחי הגדה, לענישה הקולקטיבית של תושבי רצועת עזה ולתוואי גדר ההפרדה.
לאור זאת הגענו למסקנה שבתור מי ששירתו ביחידת 8200 גם עלינו מוטלת האחריות למצב והחובה לפעול. איננו מסוגלים מצפונית להמשיך ולשרת את המערכת הזו ולפגוע בזכויותיהם של מיליוני בני אדם. לכן אלה מבינינו שהם חיילי מילואים מצהירים שיסרבו לקחת חלק בפעולות נגד הפלסטינים. אנחנו קוראים לחילי חיל המודיעין, בהווה ובעתיד, ולכלל אזרחי ישראל, להשמיע את קולם לנגד העוולות האלו ולפעול על מנת להביא להן קץ. אנו מאמינים שגם עתידה של ישראל תלוי בכך.
על החתום,
[החתימות מטושטשות].

מוסף הארץ

ניסיתי להבין מכתבתו של הדוקטור בנימין מוזס אם ממוגרפיה זה טוב או רע ליהודיות (ולגויות), ולא הבנתי. הסקירה אולי ממצה, אבל מבלבלת.

אם רק טל לאור לא הייתה משתמשת במילת הכ—ות, כמו גם עורכי האתר שהעלו את המילה כהפניה בראשו, הייתי מאושרת יותר.
cu

לאור כתבה גם על כל התרומות שהגיעו לצבא בימי צוק איתן. המסקנה שלי מהקטע היא שהכל היה מיותר מיותר מיותר.
כמו שכתבתי בזמן אמת: 1973 נגמרה, תודה.

כבר יותר מחודשיים לא התפרסם מדורה של איילת שני, אני בשיחה. חופשת קיץ?

ראיון הסו"ש המדהד בכל סלון הוא הראיון עם אורי שגיא. שלי יחימוביץ' התעצבנה על גרסתו בעניין פרישתו ממפלגת העבודה:

האם אתה חושב שטפלו עליך אשמת שווא בידיעה שצמד המילים הטרדה מינית פועל כמו ציאניד?
"זאת היתה רכילות שקרית והטחת רפש לא מבוססת. יחימוביץ' כנראה שמחה להיפטר ממני ושלא אהיה במפלגה. הכעס אינו יועץ טוב. אני גם יודע לסלוח אך לא מבטיח שאני מיטיב לשכוח. נחמה פורתא, קהל הבוחרים של מפלגת העבודה הביע את דעתו על ההתנהלות של יחימוביץ'. מעסיקה אותי רק הקלות הבלתי נסבלת של הטחת האשמות שווא, רכילות מרושעת, שקשה מאוד להתמודד עמה, מה גם שלא קיבלתי ממנה פרטים מזהים של המתלוננת".
הטענה שמישהו הטריד מינית זה סיכול ממוקד בעל סיכויי ההצלחה גבוהים. האם לכן בחרת לפרוש מיד ומהר?
"הרגשתי שעלי להתמודד מול כוחות גדולים ממני — למשל עם רמיזות מכיוון התקשורת — עוד לפני שיחימוביץ' דיברה איתי. הקשר תקשורת ופוליטיקה גדול ממני, והבנתי שעלי להיאבק על ה'איך' במקום על המהות.
"שלוש תכונות בעייתיות אצל בני אדם: אלה שיודעים הכל, אלה שצודקים תמיד ובעלי הנטייה לצדקנות משיחית. שלוש התכונות האלה באו לידי ביטוי באופן הטיפול בי על ידי הגברת יחימוביץ'. לך תוכיח שאתה חף מפשע. זה לא באמת מפתיע אם בוחנים מה קרה למערכות היחסים שלה עם עמיר פרץ, ח"כ אראל מרגלית, עמרם מצנע. אני בז לה".

ובפייסבוק הביאה את הגרסה שגם מתפרסמת בעיתון המודפס וזכתה לאלפי תשואות ולמאות שיתופים.
מה שחסר לנו עכשיו זה את גרסת האישה שבאה להלין בפני יחימוביץ', כדי לקבל את התמונה המלאה, או את דברי שלום קיטל, שלדברי יחימוביץ היה בפגישה שלה עם שגיא.

מח' הגהה

lawtech
(הארץ, הראיון עם אורי שגיא, תודה לאיריס גנור)
באתר תוקנה השגיאה, אני לא יודעת באיזה שלב. זה לא מובן מאליו, התיקון.
אגב, גומאים מרחקים ככל שאני יודעת, וגומעים מים.

לפני פיזור

איפה לא תמצאו אותי הערב? בפארק הירקון, במופע של ליידי גאגא. לא בטבעת הזהב ולא בטבעת שלקוחה מפחית קולה ולא על שום חלקת דשא שאינה שייכת לטריטוריה של יפו.
לא שאני חשודה בהבנה באופנה, אבל מפת השולחן דגם משכית 1962, איתה ירדה מהמטוס, קצת לא נאה.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

37 תגובות על אצבעות שחורות 12.9.14

  1. אלון הגיב:

    קצת מאוחר, אבל – איילת שני. מה קורה? יש חדש? יש מושג? די הרבה זמן לחופשת קיץ, לא?

    אהבתי

  2. בזינגה הגיב:

    מכיוון שכבר מאוחר להגיב ואני בספק אם מישהו יקרא את זה אתבל בדעתי :
    יצא לי לא פעם להיפגש באנשים יוצאי היחידה הנ"ל.
    לעיתים אלה אנשים שהכרתי לפני ולצערי אני חייב לציין שלרוב הם יוצאים ממנה "פצועח נפש".
    "פצועי נפש" הוא המושג הכי מתאים. שמצאתי מכיוון שהם פיזית בריאים אבל,כפי שךאבקראפט אולי היה מנסח, הם הסתכלו בתהום והתהום הסתכל עליהם בחזרה.
    לא כולם מוכנים להיחשף למחיר של החופש והביטחון היחסי ממנו אנו נהנים. כל שני וחמישי מזכירים לציבור אודות האזנות סתר ומעקב מיילים(איפלו רונאל פישר הזכיר את זה בשידור חי במהלך אחת מתוכניות "המיזם" שהמשטרה יכולה להאזין לכל מי שהיא רוצה אבל שכח שהיא יכולה להאזין גם לו).
    המכתב הוא פוליטי נטו, וייתכן והכותבים ישוחררו ממילןאיפ ביחידה, אבל אני בספק אם זה ישחרר אותם מהתחושה שגם הם ברשימות ההאזנה.

    אהבתי

    • JewBoy הגיב:

      פצועי נפש?!
      לא נסחפת בכלל.

      אם יש להם בעיות נפשיות, הם הגיעו איתן ליחידה.
      לא תהום ולא נעליים

      אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      אף פעם לא מאוחר לומר דבר בעל
      ערך. בזינגה אתה צודק והבעייה
      קיימת שנים רבות.מידע אישי קרוב:
      ילדה (היום אשה מבוגרת)
      גדלה בבית שוחר שלום, וויתורים
      ואהבת אדם ודווקא משום כך לקחה
      חמש נקודות בערבית והשקיעה
      והשקיעה. כתוצאה גוייסה להיכן
      שגוייסה. שושו גדול לא כמו היום.
      ההבדל בין העולם שחייתה בו: בית,
      ספרים ואידאלים היה תהומי,
      אתה אמרת.גם הגסות ניבול הפה
      הזוהמה והרצחנות שזרמו לתוך
      האוזניות בערבית וגם העברית מסביב
      היכו בה. וזה היה בימים של אעצ"ים
      עירקיים שהיו הרבה פחות גסים
      הרבה הרבה מהישראלים של היום.
      זה נגמר בקב"ן, מפקד מבין,העברה
      לשלישות והתרחקות כמעט מוחלטת
      מערבית כשפה ותרבות.זה מה שיש.
      אין ולא יהיה לזה פתרון.נכון יותר,לי
      אין מושג על פתרון. אבל לעניין
      עצמו.זה חייב להפתר ברמה אישית
      ובמפקדים ראויים לכך. ראה הרחש
      מלשכת הרמטכ"ל.בכל מקרה זה לא
      יכול להביא להתארגנות פוליטית.גם
      כך המרחק בין החותמים ומח"ט
      חטיבה זו או אחרת מסוכן מאוד
      לעצם קיום החברה הישראלית.
      והשלטון הנוכחי מכה באיזמל גדול
      על קו השבר.תודה עבור אמירתך.

      אהבתי

  3. מישהו הגיב:

    מישו יכול להסביר לי מי או מה חיבר יחדיו ארבעים וכמה חיילים במודיעין למכתב טעון כלכך?
    האם הם משרתים באותה יחידה, או שכולם חברים בארגונים לזכויות אדם?
    סתם מעניין אותי…

    אהבתי

  4. אחת הגיב:

    קודוס לחיילי/ות 8200 ולך שפרסמת את המכתב במלואו.

    אהבתי

    • דרור הגיב:

      לא שווה בלי שמות.

      אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      ולווט לקחה כנראה קשה את עניין הציונות הלאומנית אחרת קשה להבין את האורגזמה שגורמת פטיציה בלי שמות. מה יגידו פטיציונרים עתירי זכויות ותארים שנדחקו הצידה על ידי חבורת קלדניות אלמוניות?

      אהבתי

      • קשת הגיב:

        צריך לחייב את הקרייריסטים הצינקנים בכל מחיר ההשקעה שצה״ל העניק להם.

        אהבתי

        • עקיבא הגיב:

          כמה כסף אני צריך להחזיר למדינה על כך שהעניקה לי שנים של שירות בסדיר ובמילואים?
          האם על שירות בשטחים אני צריך לשלם למדינה יותר?

          אהבתי

          • עובר אורח הגיב:

            עקיבא, יש שרות ויש שרות גם במלחמת עזה האחרונה.
            מאותו מפעל נקראו אנשים למילואים. אחד (ויחיד!)בעזה
            אחרים ב 8200.זה בעזה מקבל טלפון מפקידת המפעל:
            באיזה משמרת אתה משרת ומתי אתה בא לעבודה,
            התבלבלה. ההם ב 8200 עושים משמרות וגם עובדים.
            ויש עוד. זה לא אותו דבר בכלל לא. ב 8200 אין שטחי
            כינוס אז גם לא צריך לקלוט את ההוא שיוצא לטעון את
            המרגמה. ואם לא נקליט אלף תמימים איך נעלה על זה
            שעולה על האופנוע לטעון את המרגמה?
            קרא את המכתב של החבורה. הסבר אתה או מישהו
            אחר מדוע מותר לשמוע ולהקליט את מי מז…. פלוני
            בדמשק ואסור לשמוע ולהקליט מי מז… פלוני בעזה.
            האם להקליט את חיי המשפחה של נצראללה מותר
            ושל הנייה אסור, למה? בעולם הגדול מוכר פציפיזם
            כסיבה לשחרור מגיוס, אכן סיבה מוצדקת. גם בארץ
            משחררים אחרי מסע יסורים לא הגון ולא מוצדק.
            אבל אוסף של מוסר מעוות בחלקים ותירוצים כפי
            שנכתב במכתב הנו בושה.הם יכולים לעבור לגדודים
            או לחטיבתיות או אפילו להצהיר על סירוב לשאת נשק.
            אבל דורשים לשרת ב8200 בתנאים מיוחדים להם,
            תנאים מיוחדים לאנשים מיוחדים,יעאני.רוצים ריפוד
            לישבן, למצפון ולג'וב טוב בעתיד.צדיקים במבצע
            בישראל המרובדת לשכבות על שכבות.

            אהבתי

            • חייל זקן הגיב:

              ברשותך (וברשות ולווט) אפיץ את הטוקבק הזה

              אהבתי

            • עובר אורח הגיב:

              מגיב בחיוב לחייל זקן.
              שיצטט את הבלוג עם
              כמה סופרלטיבים לוולוט.
              והכי חשוב שיגיד שכותב
              חושב גם היום שטוב
              שישראל יצאה מעזה.

              אהבתי

            • velvet הגיב:

              אני מציעה לפרק את 8200. חצופים האנשים האלו! מי הם בכלל? זה צבא זה? לא דהרת בנגמ"ש מנייר? לא מתת בשטח כינוס? אתה לא חייל

              אהבתי

              • חייל זקן הגיב:

                מתי נזכה לפטיציה של יוצאי מצ"ח?

                אהבתי

              • עובר אורח הגיב:

                חבל על
                ההתלהמות
                גם
                הכותבים
                אינם
                מציעים
                לפרק את
                8200
                כולם יודעים
                שבצבא
                יש כל מיני
                וצריך כל
                מיני
                אבל
                הדגשה
                מוגזמת
                של
                סכנת
                המוות
                מירי
                ב8200
                לעומת
                גולני
                עדיין
                מוגזמת.
                ברגע
                שחילים
                אלו
                פתחו
                את
                הדיון
                מותר גם
                לאחרים
                לומר
                את דעתם
                ואני
                אמרתי
                זה הכל
                לא
                כל האמת
                אצלי
                ולא
                כל האמת
                אצלם
                אם
                כתוצאה
                לא רצויה
                יתחיל
                ניפוי
                של
                חילי
                8200
                על
                סמך
                דעות
                פוליטיות
                או
                התארגנויות
                פוליטיות
                בתוך
                צה"ל
                אני
                רואה
                זאת
                כנזק
                לעניין
                הכללי.
                ייתכן
                שאני
                טועה
                וייתכן
                שלא

                אהבתי

    • הלכתי לאיבוד הגיב:

      את העונג העיקרי שלי ממכתב העלובים אני כנראה אפיק מחר
      עת אדפיס אותו בכמה עותקים ואתלה ברחבי חברת הטכנולוגיה
      הגבוהה בה אני עובד.

      קצת עצוב לראות שהחיילים שלנו מפתחים יכולות ייסור עצמיות
      במקום יכולות מבצעיות, מצד שני אפשר לחיות עם זה. סה"כ זה רק עוד שלב בדרך לחור הפוסט ציוני (ביפו, בלוד, בשיח מוניס)

      אהבתי

  5. נילי ל. הגיב:

    השמלה שלה דווקא ממש מוצאת חן בעיני – אולי בכל זאת תשקלי מחדש וכך נוכל לעטות אותה סימולטנית לארוחת החג 😉

    אהבתי

  6. בן חור ימיני שקרן עלוב. יוסי גורביץ יכול להוציא ספר שלם רק ממה שהוא כבר תיעד בתחום השקרים של האיש הנלעג הזה. מדובר בגונב דעת שטוען שהוא בעד השלום ונגד התנחלויות אבל מוציא את כל זמנו והאינצ'ים המוקצבים לו בעיתון כדי להילחם עד חורמה במי שבאמת חושב כך, ולא כדי לקדם דעות אלה.
    http://www.hahem.co.il/friendsofgeorge/?p=2932
    http://www.hahem.co.il/friendsofgeorge/?p=3319
    http://www.hahem.co.il/friendsofgeorge/?p=3282
    http://www.hahem.co.il/friendsofgeorge/?p=4101
    ויש עוד.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      מגיע לו סלאמאת בחולות ראשון

      אהבתי

    • אבי הגיב:

      טעית בשם של ימיני. קוראים לו בן דרור, תקרא בעצמך בקישורים לאתר של גורביץ.

      אהבתי

    • דני הגיב:

      בתור אחד שקוראים לו רחביה, לשבש את השם של בן דרור לבן חור זה אפעס ככה העניין הזה עם בית זכוכית לא?

      אהבתי

    • שושו הגיב:

      העובדות, מה איתן? נשללה אחת? לא ראינו.

      אהבתי

    • דניאלי הגיב:

      מלצריהו צר המח והשכל מפליא, כרגיל, בקללותיו לאחר.
      ולווט, שבד"כ לא מאפשרת זאת לימנים ממשיכה להתיר זאת לסמול הקיצון ההזוי בדרכו ברלינה.
      בניגוד למלצריהו הרי בן דרור ימיני לא מבזבז סתם איצ'ים אלא מקבל הרבה ממון תמורת מילותיו. אולי פה טמון העוקץ של שנאת איש הבקבוקים לבן החופש.

      אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      לא כל כך פשוט לא כל כך מהר.

      הנה כותב גורביץ "זה היה השלב שבו, בעולם טוב יותר, העורך של ימיני היה לוקח אותו הצידה ומסביר לו בעדינות שכשאנשים מדברים על ישראל ואפרטהייד, הם מדברים על המשטר שלה בגדה המערבית, לא בישראל גופא".

      לפחות בדבר זה גורביץ לא דייק. אני מסתכל לעיתים באל ג'זירה, הגארדיאן,האינדיפנדנט,הדיליביסט בארה"ב ועוד עיתונים בארה"ב ובסקנדינוויה. הרבה אנשים מדברים כותבים על ישראל כמדינת אפרטהייד והרבה אנשים מתיחסים לישראל כולה כמדינת אפרטהייד. חלק מהכותבים הישראליים בחו"ל כמו פפה ועצמון מתיחסים בכונת מתכוון לישראל כולה כמדינת אפרטהייד ולציונות כתורת אפרטהייד וזה אחד המסרים המרכזיים בכתיבתם. גם מאמרים ב"הארץ" באנגלית לא עושים תמיד את ההפרדה שגורביץ מדבר עליה.
      קריאה קפדנית בבלוג של גורביץ תראה עוד תופעות של החלקת העובדות וטיוחן. הוא לא היחיד וכמותו יש רבים בשמאל ובימין שמחליקים עובדות
      מצטטים חצאי עובדות ומתרגמים לא במדויק.

      אהבתי

  7. דניאלי הגיב:

    אפרופו ליידי גאגא.

    העתונות (אופנה/יופי/רכילות) נותנת מחמאות בלתי פוסקות לאחת בשם רותם סלע, סלבית מקומית.
    האם רק לי נראה שמשהו לא מסתדר עם המושג יופי כמדובר בה.

    אהבתי

  8. לחם הגיב:

    הערה קטנה גם לקלמן ליבסקינד וגם לאילה חסון: מה שאתם עושים זה לא עיתונות זו ונדטה הזויה. היטפלות במשך שנים ארוכות לאותו אדם שוב ושוב מריחה כמו נואשות של עיתונאי שלא מוצא יותר עם מה להתעסק. הבנו, גלנט הוא זבל ואשכנזי הוא חתיכת אשפה, ועכשיו יאללה הלאה אם אתם מסוגלים ללכת הלאה. ואם לא אז אולי תמצאו מקצוע אחר.

    אהבתי

  9. דרור הגיב:

    הארץ ממשיך למתג את העיר ההיא. המהגרים הם הומניסטים.

    http://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.2431216

    אהבתי

  10. ריאליסט הגיב:

    לגבי תגובת הארץ על דברי בן-ימיני – זו דווקא הובאה בשידור עצמו, והוקראה מהאולפן, מיד לאחר שידור הכתבה.

    אהבתי

  11. אחד שיודע הגיב:

    ועוד מהנעשה בסופ"ש: התרעה לפיגוע בגבול לבנון?

    אהבתי

כתיבת תגובה