גאולה אבן מדברת

maariv18.9.14haaretz18.9.14isra18.9.14yediot18.9.14

hamvaser18.9.14


נאום הפרישה של גדעון סער
http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=8e85ee7a6b488410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=41caed3dd0f48410VgnVCM2000002a0c10acRCRD&galleryChannelId=b458ee7a6b488410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

ברגע הודעת הפרישה (הזמנית) של גדעון סער כתב אלדד יניב את הסטטוס הבא וזכה ל-766 לייקים וליותר מ-100 שיתופים (אמת לשעתה וגו'):

אחת הסיבות לפרישתו של גדעון סער מהחיים הפוליטיים ("פסק זמן"):
תחקיר גדול שמוסף עיתון הארץ עמל עליו בשבועות האחרונים.

על תחקירים על סער דווח לא פעם בשנים האחרונות, תחקירים שהפכו לגנוזים. גם שמועות על מעלליו הסקסואליים לא נעדרו. אבל דבר לא נכתב. הכל נעלם.
לפני שנתיים הארץ מחק בטור של יוסי קליין פסקה שעסקה בסער:

saar25.10.2012

כך שמעניין יהיה לקרוא את התחקיר הצפוי בהארץ על סער. נכון לעכשיו, כל הדברים שכתב ורמז עליהם יניב התבררו כנכונים, ולכן אין סיבה לפקפק באמיתות דבריו על התחקיר הנרקם. השאלה היא אם באמת יתפרסם תחקיר.
על פי דבריו אמש לפעילי הליכוד, התכוון להודיע על פרישתו לאחר בחירת ריבלין לנשיא, אבל אז נחטפו הנערים ולאחר מכן החלה המלחמה. מקורביו טוענים שאין קשר בין החלטתו אתמול לבין פרשת אבן/חסון/רשות השידור.
לפני חמישה ימים כתב יואב יצחק על מורהו הרוחני של סער, החלבן.
תזכורת מכתבות קודמות של יצחק על סער:

החשיפה: הקשרים של גדעון סער; המטרה: טרפוד מינויו לשר בממשלה
09/02/2013 | בדצמבר 2010 חשפנו ב-News1 את דבר יחסיו האישיים של גדעון סער עם אורלי אינס ▪ ביוני 2011 חשפנו כי בידיעות אחרונות גנזו תחקיר על גדעון סער ▪ בימים אלה מופץ מכתב ובו מידע בנושאים אלה המייחס לגדעון סער התנהגות בלתי הולמת ▪ מטרת המכתב: לטרפד מינויו לשר בממשלה החדשה שמקים נתניהו ▪ תגובת סער: "שקרים ודיבה"

בוגי מברך. זה בציניות?

אגב, כדאי לסער לעדכן את האתר הבלתי מעודכן שלו.
יהונתן ליס מדווח בהארץ על הנאום בקורקטיות, כולל תגובות במערכת הפוליטית. שום רמז לתחקיר או מה.
יוסי ורטר אומר ששום דבר לא יכול לצמוח תחת נתניהו.
ומה יעלה בגורל המרכולים בשבת?

מקורבים לעיריית ת"א קיוו הערב כי סער יאשר את החוק החדש לפני פרישתו, אחרת העירייה תשקול לפנות לבית המשפט. בפני העירייה עומדת גם האפשרות לחוקק תיקון נוסף לחוק העזר ולקוות ששר הפנים החדש, יהיה אשר יהיה, יאשרו.

בידיעות כותרת השער הדרמטית "קיבלתי את חיי בחזרה" מוגזמת ברמות, כאילו עבר השר השתלת מוח עצם או ניצל מדום לב קטלני בזכות מכת חשמל מסיבית.
בכפולה הפותחת מלגלג על החלטת השר נחום ברנע, אך לא שופך אור על האירועים, למעט אזכור לכך שנתניהו הוא הסיבה לפרישת סער כמו גם פרישת משה כחלון בשעתו. אולי מחר במדור שלו. גם סימה קדמון, שטורה מלא חיבה לסער, כותבת דברים דומים. המשך מחר כמובן.

בן כספית בטור סופר אוהד-סער הוא מכניס קצת לאיילה חסון ולנתניהו. נו, מה חדש.
אבל הכי מעניין זה מה כותבים על המהלך בישר"ה. מתי טוכפלד כותב שעכשיו יוכל סער לבקר את הממשלה בלי הפרעה, ואפילו מחמיא וכותב שהוא פוליטיקאי מוכשר. הוא גם מזכיר שבכנס של סער היו יותר פעילים מאשר בכנסים של רה"מ ודני דנון גם יחד.
גם דן מרגלית משבח אותו, ומוסיף שהפרישה בטח תפיק אנחת רווחה מפי נתניהו. שלושה עמודים צנועים בלבד מקדיש עיתונו של רה"מ לסיפור, תוך מתן כבוד לסער ושמירה על כבודו של נתניהו.

מעניין: גם רביב דרוקר מדבר על מוכשרותו של סער, ועל כך שעזב כי ידע שנתניהו ימרר את חייו.
מיה סלע בביקורת טלוויזיה די משעשעת על ההלם בו לקו הפרשנים אתמול. רק אני מוטרדת מעיניה הפעורות של יונית לוי?

יש לציין שהסטטוס הספונטני שלי (והבלתי מודע לבחישות מסביב), המשבח את סער זכה להרמת גבה מצד מכריי.
סמדר שיר כותבת דברים דומים בידיעות הבוקר.

תסלם לגדעון סער שלקח פסק זמן מהפוליטיקה כדי שרעייתו תוכל להמשיך בקריירה שלה בלי בלגאן, זו הזווית שאני מעדיפה לראות. הגברים מוזמנים ללמוד.

מיד אחרי שסער הצהיר שהוא עוזב, הודיעה איילה חסון שמשהוסר ניגוד העניינים תחזור גאולה אבן לשדר (קצת אחורה: כמה מרוויחה אבן ואיך התגלגל משבר חסון).
אבן מצדה, סרבנית ראיונות מגיל 18, שרק ראיון אחד עמה זכור (באחד העיתונים בהם עבדתי), מתראיינת מאתמול בפטפטנות בלתי מצויה (12:49 ד'!). אוקיי, זה לא שהיא אומרת דברים מסעירים, למעט העובדה שהיא אוהבת את סער, שהוא עשה רבות למען עם ישראל ושהיא מאושרת ושבכיסו נאום מ-29 באפריל. מציעה להקשיב, אין לדעת מתי תדבר שוב.

אם לסכם, ותקנו אותי אם טעיתי, בכל הפרשנויות והעיתונים אין שום רמז לפרשיות מלוכלכות הקשורות בסער, גם לא לסטטוס של יניב. אבן נשאלה על כך בראיון בגל"צ וטענה שהכל פרי עבודתם של היריבים, שהכל נבדק ולא נמצא רבב בחיי אלופה.
ואנקדוטה: אני מסתכלת על עמוד הבית של News1 ורואה רק "כמה מילות פרגון לגדעון סער". לא משונה?

ובשוליים

מסתם ריאתי של חזיר, ומעטפת קרום לב של סוס. לא ברורה ההתרגשות הגדולה והסיבה לידיעה. שימוש במסתמים ביולוגיים הוא לא דבר חדש.

נעמית מור חיים מספרת ב-nrg איך ניסתה להציע טור על הטרדות מיניות, כולל אזכור של יצחק לאור, להארץ, וטורפדה:

משפנו אלי מעיתון "הארץ" לכתוב טורי דעה, התגובה הראשונית היתה סלידה מהשתכנות במעונו של אנס. מהר מאוד דיברתי על כך עם העורך שם והצעתי לו את הטור שלפניכם. הוא טען שאני מנסה לחבל לו במשרה ולהחריב את העיתון כולו.

תרבות

רק השבוע הזכרתי את יאיר גרבוז ואת ספרו הנצחי תמיד פולני, והנה מתברר שכתב ספר חדש.

משתכשכים בביצה

100 נוטשים הגיעו למפגש של עמוס שוקן עם קוראי העיתון בדימוס.

מח' הגהה

לפעמים טעויות הקלדה/הגהה הן סתם מצחיקות. הנה אחת כזו (nrg).
פחמן

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

ברמנית אמריקאית מלבינה פני לקוח שחפן את ישבנה.

היי ג'וד, זה לא ניב גלבוע אלא ניב רסקין.
(תודה למייג'ור)

judy

אם נפלה רקטה, איך זו אזעקת שווא?

לפני פיזור

מחכה להצעותיכם לסיכומי שנה. מצדי תעשו מצעד מגיבים: המגיב הכי פעיל, הכי פורש, הכי חכם, הכי טיפש, המספר הכי גדול של אצבעות אדומות, ירוקות וזה.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

43 תגובות על גאולה אבן מדברת

  1. אבי הגיב:

    מי מנסח את הכותרות וכותרת המשנה לפוסטים שלך במאקו.
    אין לך קשר לזה , נכון?
    הכותרת של היום לדוגמא מאוד משונה…

    אהבתי

  2. עוד.ד הגיב:

    דבורית, האם יש לך אפשרות לשלוף מהמערכת את התגובות שקיבלו הכי הרבה אגודלים (לשני הכוונים)?
    זה עשוי להיות מעניין.

    אהבתי

  3. הדס הגיב:

    אם נעמית מור חיים שוחחה עם עורך מדור הדעות ב״הארץ״ אז תגובתו העוינת כלל לא מפתיעה.
    למחרת שידור תחקיר ״המקור״ פורסמה ביקורת הטלוויזיה שכתב אלון עידן ובה כלולים המשפטים המדהימים הבאים, שתמיד ראוי לשוב ולהזכיר אותם :
    ״במציאות שמיוצרת כעת, דרך סיפורו של לאור, "שמאלנות" אינה מאפשרת התנהגות בלתי הולמת. יוצא, שכדי שאדם יטען כנגד הכיבוש, למשל, עליו להתנהג בחייו הפרטיים ללא דופי. כדאי לשים לב למטרה האמיתית של המציאות החדשה: לצמצם את כוחו של ה"שמאלן" במאבקו כנגד האלימות, הכיבוש, העוולות. שהרי כעת עליו לפעול בחייו הפרטיים ללא כחל וסרק כדי לטעון איזושהי טענה מוסרית.״
    http://www.mouse.co.il/CM.television_articles_item,790,209,45864,.aspx

    אהבתי

    • לא בטוח שאלוהים חילקה מצפונים שפועלים רק בסיטואציית אקיבוש וכשמדובר בניצול אחרים, מעשי רמיה, תאוות ממון ובשרים הם נשארים דוממים. כשמצפון מתפקד כראוי הוא מדווח על כל סטיה.

      אהבתי

  4. מרווין הגיב:

    פורסם פסק דינו של בית המשפט העליון בדיון הנוסף בעניין סרן ר' נ' אילנה דיין.

    בקיצור נמרץ, רק למקרה שיש כאן מישהו שאין לו כוח לקרוא 166 עמודים על האיזון בין הזכות לשם טוב לחופש הביטוי:

    ברוב של שמונה נגד אחד הוחלט להותיר על כנה את ההכרעה בערעור לטובת אילנה דיין, ולקבוע שכתבת עובדה אמנם היוותה פרסום לשון הרע אך עומדת לדיין הגנה.

    הקביעה של שנים משופטי הערעור לפיה מתקיימת הגנת "אמת הפרסום" גם על "אמת לשעתה" נדחתה – נקבע שעל מנת שתתקיים הגנת אמת הפרסום הוא נדרש לשקף את האמת כפי שהייתה בזמן הפרסום, ולא כפי שנחזתה באותה עת. במילים אחרות – פרסום שהתברר שלא היה נכון, גם אם בשעת הפרסום האמינו שהוא נכון וגם אם לא הייתה אז דרך לדעת שאינו נכון, לא יזכה להגנה זו.

    לעומת זאת נקבע שמתקיימת במקרה זה הגנת תום הלב שבסעיף 15(2) לחוק איסור לשון הרע, למרות שזו מותנית בקיומה של חובה לפרסם את הדברים ("היחסים שבינו לבין האדם שאליו הופנה הפרסום הטילו עליו חובה חוקית, מוסרית או חברתית לעשות אותו פרסום"), והתקבלה באופן סופי ההלכה החדשה (שנקבעה לראשונה על ידי השופט פוגלמן בערעור) לפיה:

    "ראוי, באופן עקרוני, להכיר בקיומה של חובה עיתונאית לפרסם פרסומים אשר יש בהם עניין משמעותי לציבור. פרסומים שנעשו בשל אותה חובה עשויים להיות ראויים להגנה לפי סעיף 15(2) לחוק. תנאי נוסף להקמת הגנה זו הוא מילוי דרישת תום הלב הקבועה ברישה של סעיף 15 לחוק."

    בשורה התחתונה, המשמעות היא שפרסום עיתונאי שהתברר בדיעבד שהיה שגוי עדיין עשוי להיות מוגן מפני תביעת לשון הרע אם יתברר שנעשה בתום לב ותוך עבודה עיתונאית אחראית.

    אהבתי

  5. מפגש הנוטשים עם השוקן היה טעון:

    "אם לא טוב לך, צא", קורא שוקן אל עבר מוחה אחר. "אז כולנו נצא!", צועקת אשה, וכמה גברים חוזרים אחריה ומתחילים לדרבן את היושבים בקרבתם. בקצוות האולם מתחילה תנועה החוצה

    רפי מן, (העין השביעית) ממשיך בקו ההגנה של שוקן:

    על-פי תפיסה זו, כיצד אזרח ישראלי יכול להצביע על תופעה בעייתית, להתריע על כשלים ומחדלים? איך ניתן להציב על סדר היום שאלות עקרוניות, בעיקר כאלה הנוגעות לסכסוך הישראלי-פלסטיני ולשליטה בשטחים, הנמצאות בחלקן בתוככי המשולש פוליטיקה, ביטחון ומוסר? הרי כל אמירה בעניין הזה תתורגם מיד לשפות זרות, ואחר-כך יהיה מי שיעשה בה שימוש בחו"ל. האם משום כך יש לצמצם, להגביל ולהשתיק דיון ביקורתי בתוככי מדינת ישראל?

    מד"ר היסטוריון וחוקר אני מצפה שיבדוק כמה מהפרסומים של בצלם ושאר ארגוני הקרן לישראל חדשה מופנים לדוברי עברית לעומת כמות הפרסומים לאירופאים. אז אולי יוכל לענות על השאלה האם מדובר בביקורת המופנית כלפי פנים או גילויי אנטי-ציוניות הכרחיים לגיוס תרומות.
    תכביר!

    אהבתי

  6. חלקים מטוקבק במחלקה ראשונה:

    הבחור עשה התמחות אצל בייניש.
    היה עוזר של ארבל בפרקליטות.
    אשתו/גרושתו כיום, שלי סער הינה שמאלנית קיצונית ידועה.
    בתו היתה ראש נוער מר"צ בתל אביב
    הבחור הצביע עם הערבים ועם דרישות והוראות הקרן לישראל חדשה.
    הבחור הצביע נגד גירוש מאות אלפי המסתננים מאפריקה ע"פ הנחיות הקרן.
    הבחור הצביע נגד חוק החרם.
    הבחור טירפד והצביע נגד חקירת המימון של ארגוני השמאל.

    דוגמית לשאלות:

    ומדוע כל אירגוני השמאל מגוננים תמיד על סער ?
    ומדוע התחקיר השערורייתי המביש אודותיו בידיעות אחרונות ניגנז ולא פורסם ?

    הפרישה, הפרשה, ההפרשות והמעורבים הרסו לי את התיאבון. ובאמת זה סתם, לא מעניין.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אני מבינה שהשנאה לקרן החדשה מעבירה אותך על דעתך.
      כמה הבלים בטוקבק אחד. בתו הייתה ראש נוער מרצ! וואוו!
      להדיח אותו מהליכוד ואת בתו לגרש מהארץ. מה זה החוצפה הזו.
      הקרן החדשה היא השטן שלכם, כן?
      ואל תגיד "זה לא אני כתבתי". העתקת את השטויות משם.

      אהבתי

      • ומי קבע שמדובר בשטויות? להזכירך מדובר בבכיר ליכוד ואם הפרטים נכונים הייתי מצפה שהתקשורת תעסוק בהם. הקרן החדשה מנסה להחריב ולקרוע ולכן אני לא מחבב את פועלה ואנשיה -ביכלל.

        אהבתי

        • מיכאל הגיב:

          מה זה הקשקוש הזה? התקשורת צריכה להתעסק בעמדות הפוליטיות של הילדים של כל הח"כים והשרים; בני ובנות הזוג? שטויות.

          הכי אהבתי את "הבחור הצביע נגד גירוש מאות אלפי המסתננים מאפריקה ע”פ הנחיות הקרן." מרשימים החבר'ה בקרן, הבונים החופשיים קטנים לידם.

          אהבתי

          • בטח קשקוש. קשקוש מגוחך. אם אתה מכיר, הבא שם של ארגון אחד שקידם את עניין הפליטים ולא שייך לחבורת הקרן- ארגון אחד!

            אהבתי

            • מיכה הגיב:

              מה זה משנה אילו ארגונים אלה? השאלה היא רק האם שר הפנים של מדינת ישראל פועל על פי הנחיות מהם. מה היסוד לטענה שסער מקבל מהם הנחיות?

              אהבתי

              • זה משנה כי הפורום לזכויות פליטים הוקם בעזרת הקרן:
                האגודה לזכויות האזרח בישראל;
                מוקד סיוע לעובדים זרים;
                רופאים לזכויות אדם;
                התכנית לזכויות פליטים באוניברסיטת תל-אביב;
                אמנסטי ישראל;
                אס"ף – ארגון סיוע לפליטים ולמבקשי מקלט;
                ARDC – המרכז לפיתוח פליטים אפריקאים;
                קו לעובד.
                הילדים לא רלוונטיים ולא הייתי צריך להביא את האזכור. מבין את ההתמקדות בטפל מצידך אבל זה לא העיקר ולא הנקודה התקשורתית שמעניינת בסיפור. כל הגופים למעלה פעלו נגד גירוש המסתננים מישראל והרימו "קמפיין פליטים" ממושך בכלי התקשורת. הכניסו לקלחת גזענות וילדי עובדים זרים, דמגגו על ארצות מסוכנות מפני מומחים עלומים, סירבו לכנות אותם מסתננים והתנגדו להקמת הגדר.

                העובדה שמנהיג בליכוד שירת אג'נדה של הקרן לישראל חדשה לא הובאה לידיעת הציבור. התקשורת בחרה להתעלם מהפרדוקס בין מנהיג בתנועה ציונית לייבוא מסתננים סיטונאי מאפריקה. לא כל מנהיג ליכוד זוכה לאיתרוג רך ונרחב שכזה והשאלות טרם נשאלו למיטב ידיעתי.

                אהבתי

                • אבי הגיב:

                  אתה מתחיל להזכיר לי את הזיות השמאל הרדיקלי שמחרטט חופשי וללא השגחת מבוגר ואחרי זה קורא לזה עובדות. מה העובדות שמקשרות אותו לארגונים אלו?
                  אם היית שואל את סער הוא היה אומר לך שהוא מכיר בבעייתיות, שזה נושא מורכב ונעשו נסיונות לטפל בכך בשקט כולל החזרה למדינות מוצא וכיוצא בזה אבל יש אמנות שמדינת ישראל חתומה עליהן שמונעות מאיתנו לעשות כל דבר שהיינו רוצים מעבר לכך שזה באמת שצריך לטפל פה בעדינות. ברמה המשפחתית וזה לא קשור באמת הוא היה הראשון להגיד לך ויעידו על כך גם אחרים שאישתו/ גרושתו הייתה הדמות הדומיננטית בבית. לא מפתיע לכן שבנותיו ממוקמות פוליטית איפה שממקומות. חוץ מזה שבסביבה שלהן אם אתה לא עמוק בשמאל מסתכלים עליך כמשוגע. זה המחיר של לגור פסיק מרוטשילד.

                  אהבתי

            • מיכאל הגיב:

              ראשית, אני לא צריך להביא לך דבר. כל הארגונים האלה פועלים בהתאם לחוק. לא מסכים איתם? זכותך, תצטרף לארגון מחאה שמתנגד להשארת מבקשי המקלט פה. בעיני זה טבעי שארגונים שחולקים עמדות משותפות, ימצא ביניהם גם קשר כלכלי. לא ממש מטריד אותי, בדיוק כמו שלא מטרידים אותי הארגונים האמריקאים שתורמים לארגונים ימניים שחולקים את העמדות שלהם, או עשירים שמקדמים אינטרסים וקונים עיתונים.

              שנית, זה לא הסיפור כמובן, אלא הטענה שסער מקבל מהקרן הוראות. מי שצריך להביא הסברים זה אתה.

              שלישית, כידוע אין מאות אלפי מסתננים בישראל אלא אלפי מיליארדים וכולם ישנים בתחנה המרכזית בתל אביב.

              אהבתי

              • אולי הם פועלים בהתאם לחוק (בזכות כיבוש הבגצי"ה) אך בניגוד למוסר והשכל הישר. בעיניך הנאורות אך טבעי שאירופה וסורס יממנו ייבוא של אפריקאים לארץ היהודים וובה העת ישלמו עשרות מליונים למרוקו כדי שיישארו שם, ברור.

                אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      "הבחור" הוא השר הכי מוכשר בממשלה עם קבלות בשני משרדים גדולים, חינוך ופנים. אתה מעדיף את גילה גמליאל?

      אהבתי

      • לא יודע מה קביל כקבלות בעיניך. לגבי תפקודו במשרד החינוך הדיעות חלוקות בלשון המעטה.

        אהבתי

        • חייל זקן הגיב:

          הנסיון שלי מלמד שכאשר מכנים משהו כשנוי במחלוקת עלי למהר ולתמוך בו.

          אהבתי

          • בעיני לא ברור עדיין אם מדובר על קבלות או חשבוניות.
            אתה מרוצה ספציפית ממשהו או שמדובר בסימפטיה כללית לסער?

            אהבתי

            • חייל זקן הגיב:

              במשרד החינוך ניקה את השאריות של יולי תמיר, נתן כיוון אידיאולוגי, קבע מדדים להשגים ושיפר את איכות הלימודים במקצועות החשובים.
              במשרד הפנים הקטין את אפשרויות ההעסקה של מסתננים, שלח אלפים למעצר בנגב וגרם לאלפים רבים אחרים לצאת מרצונם. לא רע בשביל שנה וחצי.
              בליכוד היו לפני שנתיים שלושה פוליטיקיאים במשקל כבד, כחלון, סער וכץ. שניים כבר עזבו. ביבי חלש מול החמאס אבל חזק מול הליכוד.

              אהבתי

              • אבי הגיב:

                גם כך לסער לא היה סיכוי אמיתי בליכוד למרות שכולם אוהבים אותו, הוא נטול בסיס כח של ממש. דווקא גלעד ארדן מסתמן לאט לאט כדבר האמיתי. ברגע האמת האיש לא לוקח שבויים ולא ממצמץ. אפילו יעלון צריך לפחד.

                אהבתי

                • חייל זקן הגיב:

                  סער הגיע פעמיים ברציפות למקום הראשון בפריימריז. הבעיה שלו ושל בכירים אחרים בליכוד, כולל ארדן, שהם אינם מוכנים ללכת ראש בראש מול ביבי וכך הוא נותר ראש לשועלים לנצח.

                  אהבתי

                  • אבי הגיב:

                    כל דבר בעיתו. ארדן עוד ילד במושגים פוליטיים וגם השאר עוד צעירים יחסית. כחלון בקרוב יצא להסתער על המלוכה, בנט יאגף מימין, סער מחכה לשעת כושר, פייגלין המתחזק יירה מתוך המחנה, וארדן הוא בכלל שילוב בין צלף פרוסי ללוחם קראטה שמחכה לשעת כושר. המשתנה הלא ידוע הוא הציבור הרחב, למרות הכל בציבור הרחב ביבי הוא עדיין המלך. כשזה יתחיל להשתנות הטוענים לכתר ישלפו את הסכינים. ספק אם זה יסתיים יפה.

                    אהבתי

    • הולד איט! הטוקבק שהבאתי מפוקפק למדי בכל מה שקשור להצבעותיו של השר גדעון סער בנושא הפליטים נראה שפועלו ציוני ובניגוד לאג'נדה של סוכני הקרן.

      מתנצל בפני גאולה, גדעון המכרים המשפחה והשכונה.
      טעיתי, מיהרתי ושיערתי ובקיצור חטאתי, נפלתי וקישרתי לאזעקת שווא. לגבי המלקות, מבקש לכוון לצלע השמאלית.

      אהבתי

  7. מישהי הגיב:

    מצעד תגובות שועלן האהובות ביותר בכל הזמנים. או שאת זה את שומרת ליום השנה.

    בעניין הנפילה ואזעקות השווא, זה משעשע אבל לא מופרך.

    אהבתי

    • חיזור גורלי הגיב:

      משחקת בנדמה לי

      אהבתי

    • velvet הגיב:

      אין יום שנה. מי שירצה לזכור את יום השנה יצטרך לחפש לבד.
      לא יהיו גם סיכומי שנה. אם מישהו רוצה לסכם, בבקשה.
      הצעה לסיכומי תגובות: גם כן אתם.
      אם את רוצה להכין את מצעד התגובות שלו, שלחי לי קישורים, ואני כבר אהפוך את זה לפוסט.
      עוד מישהו ביקש: לספור אצבעות ירוקות ואדומות: אין לי דרך לדעת מהממשק. מי שמתעניין בכך יצטרך לספור ידנית.
      אבל יש הקלה בעונש: מגיבים קבועים (ז"א לא אלו שמחליפים ניק פעמיים-עשר ביום, אלא אנשים יציבים יותר), יכולים לשלוח לי תובנות טוקבקיסטיות כפי שכבר כתבתי אתמול או שלשום, ואצור מהם פוסט סיכום שנה. במקרה זה אין צורך בשם, אלא רק בניק.
      קישורים ישירים לתגובות טמונים בשורת התאריך והשעה.

      אהבתי

  8. אחד שיודע הגיב:

    לפי גורם המעורה בפרטים בעיתון הארץ מתכוונים להציף שוב את סוגיית יחסיו של סער עם נשים שעבדו בכפוף לו.
    😳

    אהבתי

  9. לחם הגיב:

    משעשע שבן כספית וסמדר שיר על אותה סקאלה. החרטוט של כספית כל כך לקקני, שובר שיאים ממש. שיר מביכה ברמות, גדעון סער עזב כדי לאפשר לאשתו לעבוד, עלאק, באיזה סרט את חיה? העיתונות פשטה לגמרי את הרגל, אבל ככה? שיר? כספית?

    אהבתי

    • הומר סימפסון הגיב:

      ממך (לחם) ציפיתי ליותר. מה עם איזכור על הענקת תוכנית בחינוכית לחבר היקר ומתן תמורה בעיתונות לקקנית.

      אהבתי

      • לחם הגיב:

        מצטער, אני עסוק היום, אבל כפי שכבר ציינתי אתמול סער הולך הבייתה, אולמרט הולך לכלא, דליה איציק הולכת לחתונה של הבת של ירדנה עובדיה וכספית נשאר עם ז'יטון אחד ביד, אביגדור ליברמן.

        אהבתי

  10. חייל זקן הגיב:

    אם נפלה רקטה, איך זו אזעקת שווא?

    בוודאי שאזעקת שווא. הרי כל ילד יודע שהחמאס מורתע והוא עוצר את יורי הרקטות/פצ"מרים עוד בטרם ירו אותן.

    אהבתי

    • יוריק הגיב:

      זה מתאים למדיניות הרשמית להכריז על כל ירי מגבול סוריה כירי שזלג במקרה מהמלחמה הפנימית שם. זאת המדיניות בגבול עזה, להגיד ששום דבר לא קורה.
      לכו תאמינו לצה"ל.

      אהבתי

      • הדס הגיב:

        זו ממש לא המדיניות ברמת הגולן.
        כאשר צה״ל מבחין בירי מכוון (ירי נ״ט, ירי צלפים או שיגור מספר רקטות אל עבר הישובים) מתבצע ירי תגובה אל עבר עמדות של הצבא הסורי.
        יש סברה, לא בלתי סבירה, שלעיתים כוחות המורדים יורים אל תוך שטח ישראל על מנת שצה״ל יגיב בירי על מטרות של הצבא הסורי.
        האם יש תיאום בין כוחות המורדים ובין צה״ל ?
        רב הנסתר על הגלוי.
        ללא קשר לאזעקות ״השווא״ : מבחינתי דובר צה״ל משקר אלא אם הוכח אחרת.

        אהבתי

כתיבת תגובה