אצבעות חג 15.10.14

♦ תקועים איתי בגלל הגשם? לא נורא, אשעשע אתכם מיד.
בטח ובטח אם אין לכם מכונית משלכם (דניאל שמיל, המארקר).
קולולו, חג אחרון וזהו לשנה זו. תודה לבורא עולם.

מוסף הארץ

♦ אחת הכתבות היותר טובות שקראתי לאחרונה, מתורגמת מניו יורק מגזין. זה לא בגלל שינוי המין שעברה גיבורת הכתבה, מרטין רותבלאטהמנכ"לית שמרוויחה הכי הרבה (לא חוכמה, הייתה בעבר גבר), אלא בגלל ניפוץ כל הפרות הקדושות שלכם אחת אחר השנייה. כתבה מעוררת השראה.

TheMarker

♦ ראיון עם רופא אידיאליסט, פרופ' זיו גיל (רוני לינדר גנץ), מנהל מח' אא"ג וניתוחי ראש צוואר ברמב"ם.
מתוך דבריו, והביקורת המובלעת שלו על פרופ' בני ברבש, הבוס שלו לשעבר, עולה שאפשר לנהל את מערכת הבריאות בישראל בצורה אחרת ממה שהיא מנוהלת היום, וליצור מוסד מתפקד, שמח ומאושר.
חבל שהכתבת לא דיברה איתו קצת על הדסה בירושלים, מעניין היה לשמוע את הפרשנות שלו למה שקרה/קורה שם.

ממון/ ידיעות

♦ אלדד בק, עיתונאי ומחבר הספר גרמניה, אחרת, בהוצאת ידיעות ספרים, כפי שכתוב בכתבה, שגר בברלין ב-12 שנים האחרונות, מספר שחלק לא מבוטל מתושבי העיר הם נתמכי סעד, שלעירייה יש חובות של עשרות מיליארדי אירו, שהיא ניצבת במקום שני במפת האבטלה בגרמניה, שמחירי הדירות, כמעט בכל השכונות, עלו באופן משמעותי, שהגרמנים לא ממהרים לעבור לברלין, שקווי הרכבת סגורים לעתים קרובות לרגל שיפוצים, שהעיר נקלעת פעמים רבות למצב חירום בגלל השלג, ובועז ארד מצדו כתב שהאינטרנט שם מפגר נוראות אחרי ישראל, ומצד שני: הרשויות מעודדות הגעתם של אמנים, סופרים, משוררים וקולנוענים.

♦ ליאת בר סתו נשלחה לעבוד בקופיקס, כדי לראות איך מרוויחים מקפה וסנדוויץ בחמישה ש'. לצער עורכיה, כנראה, היא לא חזרה עם ממצאים מרשיעים במיוחד. כלומר תאריך התפוגה של סנדוויצ'ונים הוא שלושה ימים. בסוף יום עבודה נשארים 10-20 סנדוויצ'ים, והם מועברים לבוקר שלמחרת ומחוסלים די מהר, אם הבנתי נכון. הפוקאצ'ות והפרעצלים נשארים ליום שלמחרת. הכותרת, "אם לקוחות שואלים, תגידי שהכל טרי מהבוקר" אומנם חמורה, הכתבה הרבה פחות. תגובת קופיקס לציטוט היא שההנחיה הזו מוטעית.

 הזמרת המפורסמת

♦ האם אתם עדים לקטע הלא סביר המתרחש פה בימים האחרונים? "זמרת מפורסמת" נחשדת כמעורבת בתקיפה כלשהי במסעדה מסוימת בתל אביב. הזמרת הכחישה מהרגע הראשון. היא פשוט ישבה שם עם חברה שלה, לא קשורה, לא התערבה, כלום, שום דבר. לא נגעה לה ההתרחשות. אבל זה לא הפריע לעיתונים לפמפם יום אחרי יום על הזמרת המפורסמת ועל שתיקרא לחקירה ומה לא.
ידיעה על שהיא כנראה לא מעורבת הופיעה אתמול. זה פשוט מטורף.
אולי היה מוטב לכל העיתונים לנהוג כמו המבשר, שהוציא הודעה לפני החג:
"מהדורת המייל הבאה תופיע לאחר חג הסוכות"
אין לכם מה לכתוב? סתמו.
ואם תרצו באמת לדעת מה הסיפור, ומיהי הזמרת המפורסמת, קראו את הסטטוס של מיא עשת, שנכתב בידיעת ובהכרת ועם תמונת חברתה, היא היא הזמרת המפורסמת. זה הסטטוס שלא תקראו בעיתונים, משום מה.

עולים לברלין

♦ נו, מה חדש? הברלינאי העלה את חוזה השכירות שלו בברלין (אולי כדי להוכיח שהוא גר שם?) אם כי זה לא אומר כלום. לא שאפשר להבין או אפילו לראות מה כתוב בו, אבל מה זה משנה. אנחנו מאמינים.
אתמול התייחס לכתבות המנסות לחשוף את זהותו. לא הבנתי למה אם תיחשף זהותו ינסו להכפיש אותו, שהרי היה קצין בצבא וזה. מה העניין? בגלל שהוא גר בברלין ובודק את מצב המילקי ודמי השכירות?
לדבריו, 50% מהישראלים חפצים לעזוב את הארץ.

זה לא מה שעולה מסקרירנו הפעוט, אבל אבקשכם להמשיך ולהשיב עליו (לא פעמיים!), כדי לראות לאן נושבת הרוח. לא שקהל קוראי הבלוג הוא מדגם מייצג כלשהו, אבל זה עדיין משהו.

[poll id="150"]

♦ בסטטוס הזה קורא עולים לברלין לקהילה היהודית ולעם האמריקאי לעזור לכם לקבל גרין קארד.
ואז מה? כבר שאלתי ואני שואלת שוב: נניח ירדו המחירים ב-50% וכל ישראלי לשעבר ולשהווה יקבל דירה. מה אז? כולם יחזירו את הגרינקארדים ואת הוויזות לברלין ויחזרו לישראל מיד? לא, אני רוצה להבין את ההיגיון ולא מצליחה.

♦ ברור לכם שבועז ארד בהחלט יודע את זהות האדם שעומד מאחורי העמוד, נכון?

♦ חבל שבמסגרת "10 עובדות שלא ידעתם על מילקי", אין התייחסות לערכיו התזונתיים הירודים ולתכולתו (למעט העובדה שהוא מכין המון סוכר).

♦ רק 150 איש הגיעו למחאה בכיכרבין.

משפטים חורקים

♦ לפעמים הם נשמעים מפי המרואיינים, לפעמים מפי הכותבים. הנה כמה דוגמאות מעיתוני החג.

אבל בעשור האחרון הגיע לארה"ב גל חדש של מהגרים ישראלים, בהם הרבה בעלי מקצועות חופשיים, אנשי היי־טק, עורכי דין, אנשי פיננסים, נדל"ן וגם כאלה שבקושי גמרו תיכון (חיים הנדוורקר, המארקר).

אלעד… תלמיד כיתה י"א… תכנן להתחתן בגיל צעיר. חלום חייו היה להוציא רשיון טייס… וכשקרא שהטיסות עלולות לפגום בתאי הזרע הוא הבטיח שיזדרז להביא לי נכדים […] בגיל 34 נישאה צביה לאמיל… נחשבתי לרווקה זקנה ופחדתי שלא אתחתן…. היא בחרה להתמחות בכירורגיה כללית "תחום מאוד לא מקובל לנשים"… (צביה ריבן, אמא של אלעד ריבן שמת בשריפה בכרמל, מוסף שמחתורה, ידיעות)

אם אני כבר כאן: כתבות על הפיכתה של ריבן לאם נכתבו לא מעט, אבל בכתבה הזו (סמדר שיר) יש סיפור על לימודי הרפואה שלה והתמחותה בכירורגיה, ואיך בסוף לא הפכה לרופאה כי לא עברה את בחינות הסיום. זה סיפור קצת מוזר, מטלטל, והוא מובלע בכתבה, שעוסקת בענייני האמהות והאבל על הנער המת. חבל ולא ברור.

ספרים

איך באים ילדים לעולם? ביקורת מעניינת של תרצה פלור על הספר של אורנה לנדאו, תינוקות לא מוצאים בסופר.

קוראים כותבים

ירון:

עריכה לא מקצועית: ידיעות אחרונות, מוסף שמחת תורה: שתי תמונות של להקת אתניקס. אין כיתוב לשתי התמונות, אין שמות לחברי הלהקה. נכון, העורך ו”כולם” יודעים את השמות, אבל עורך מקצועי דואג לכיתובים.
איך יודעים שזה עורך לא מקצועי, כי גם לתמונת השחקנים מן הסרט “מיתה טובה”, אין כיתוב. “כולם” יודעים את שמות השחקנים.
האם כולם של אתניקס הם כולם של התיאטרון?

ע':

בהארץ יש כתבה מעניינת על הרודוטוס וספרו ‘היסטוריה’ ובכתבה מצוין שהספר יצא לאור בערך ב-526 לפני הספירה. כמו כן לאורך הרשימה משובצים משפטים על המאה השישית לפני הספירה. מצד שני מצוין שבספר המחבר מתאר את מלחמות פרס שהתרחשו אם אני לא טועה בתחילת המאה החמישית לפני הספירה, זאת אומרת, הרבה אחרי שהספר נכתב. אולי חשוב אף יותר – הרודוטוס עוד לא נולד ב526 לפני הספירה.
הכתבה שם כבר כמה ימים ומישהו אף רשם תגובה בעניין ועדיין אין שינוי.

והנה התגובה מהכתבה:

שאלה בחשבון
כיצד ספר שנכתב בשנת 526 לפני הספירה יכול לתאר מלחמות שנערכו בשנים 490-470 לפני הספירה? (המספרים לקוחים מהכתבה שלעיל).
בוגר עממי 00:24 14.10.2014

לידיעת המגיב לחם, שלא קורא את הפוסטים, תגידו לו: מיכל גרייבסקי התקשרה אתמול מניו יורק. אין לה חלק ונחלה בהדלפה לבן כספית על ביטול הפגישה בין לאודר לנתניהו ע"י זה האחרון.
גם אני אשמה, כי סמכתי על דברי הלחם, הכה בטוח בעצמו.
בפעם הבאה שמישהו יתקשר אפנה אותו ללחם ישירות (תיקון).

משנת ולווט

נחמד לראות שאני מנחילה את משנת השפה העברית שלי לציבור הרחב, והנה גם מוסף שמחתורה של ידיעות דבק בחיבור הקסום של שתי מילים. יש למה לשאוף!

שמחתורה15.10

משתכשכים בביצה

כתב טיימס הלונדוני, אנתוניו ליד, הצליח לברוח מדאעש.

מיהו הכתב שאמר לאביב הורביץ, מנכ"ל ודירקטור במי נגד מי, "לך תזדיין"?

לפני פיזור

תודה רבה לכל תומכי הבלוג, חג שמח והרבה אושר.

טוויטר הודיעה שהיום יש לי יומולדת טוויטרי. נו, קשה לי לומר שהתחברתי לפלטפורמה הזו בכל נימי נפשי ושהגעתי בה להישגים מפליגים.

twitterversary

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות חג, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

47 תגובות על אצבעות חג 15.10.14

  1. נילי ל. הגיב:

    יקירתי,
    אולי בסקריר הבא תבחני מי מהמתדיינים פה בכלל משתמש בשירותי התחבורה הציבורית.
    להביע את דעתך המלומדת יותר ופחות כשאתה בעלים של רכב או סתם יודע לנהוג זאת חוכמה קטנה מאוד.

    נראה את הגברת א. שקד וכל המתנגדים לשיפור המצב ומבטלים אותו על הסף מנסה לתפוס את אוטובוס 845 מקרית שמונה לתל אביב ולהפך בימי כניסת ערב החג וצאתו או במוצאי השבת.

    לפעמים הנהגים לא עוצרים בכלל בתחנות האיסוף מרוב שהם גדושים עד קצה המדרגות וחלקנו יושבים על הריצפה כל הדרך ומודים לאל הטוב שבכלל העלו אותנו.

    אהבתי

  2. אורן הגיב:

    בין השאר אנתוני לויד כתב את ספר המלחמה הטוב ביותר של השנים האחרונות, "נגמרה לי המלחמה, היא חסרה לי כל כך" על מלחמות יוגוסלביה. תורגם לעברית ומומלץ

    אהבתי

  3. הסמל פפר הגיב:

    ההפגנה מול הבית של חברת הכנסת שקד אכן הייתה מיותרת וקנטרנית.
    רוב מהומה על לא מאומה ועוד מול בית של דמות פוליטית שאינה מחובשי הספסלים הקדמיים של בית המחוקקים, לשון המעטה.
    באופן כללי, הפגנות מול בתים פרטיים של מנהיגים פוליטיים הן פסולות, בהיותן לא רק כלי ביטוי, מחאה והעברת מסר, אלא ניסיון להטריד את האדם ומשפחתו.
    ככל ניסיון הטרדה, זהו מתווה פעולה פסול ומאוס אשר נוכחותו בחיים הציבוריים בישראל הייתה מינורית, עד אשר הפכה אותו הציונות הדתית לאחד מכלי המחאה המרכזיים שלה.
    כזכור, מול ביתו הפרטי של ראש ממשלת ישראל יצחק רבין ז"ל, אשר נרצח מכדורי מתנקש יהודי, התקיימו עשרות הפגנות, במהלכן קראו המפגינים קריאות רוצח ובוגד וכן "בדם ואש את רבין נגרש" וכיו"ב קריאות בזויות ומבישות.
    באחת ההפגנות, אשר נערכה דווקא מול בית ראש הממשלה בירושלים, ערכו המפגינים טקס פולסא דנורא, אשר משמעותו תפילה וכמיהה למותו של האדם.
    גם מול חוות השקמים נערכו הפגנות רבות ערב יישומה של תכנית ההתנתקות.
    בשנת 2007 אישרה ועדת השרים לענייני חקיקה הצעת חוק לאיסור הפגנות מול בתים פרטיים של פוליטיקאים, שופטים, קציני צבא ומשטרה ודיפלומטים זרים. ההצעה לא הבשילה לכדי חקיקה והוסרה מעל סדר היום.

    אהבתי

    • איש השלג הגיב:

      אתה לא חושב שתחבורה ציבורית בשבת תעלה ים של כסף ותהיה לא יעילה בעליל, ובצורה מפתיעה תהיה דומה לערוץ הראשון?
      מי שחושב שתחבורה ציבורית בשבת יכולה להיות ממומנת על ידי הנוסעים ולא על ידי הממשלה (ומכאן הציבור), לא מבין בכלכלה דבר וחצי דבר (שר האוצר), ולא מבין מהו מוצר נחות.

      אהבתי

      • דניאלי הגיב:

        מוצר נחות או לא, גם בשאר השבוע ברוב הקווים, חלק נכבד מהתחבורה התיבורים ממומנת ע"י הציבור ולא תמיד הציבור הוא הציבור הנהנה. קווים רווחיים סובלים מתחרות בלתי הוגנת ממוניות השרות, קווים רבים מסובסדים בשפ העקרון הקדוש של לתת תחבורה גם אם אין נוסעים ולא מעט קווים הופכים לכאלה של עובדים זרים לתועלת המעסיקים (העשירים לרוב) שלהם.
        אישית אני נגד תחבורה ציבורית חופשית נרחבת בשבתות חגים אבל לא יזיקו כמה קווים מרכזיים – לדוגמה נניח לאורך ציר ז'בוטינסקי מפ"ת מזרח עד הים. משהו בסגנון קווי התחתית המתוכננים.

        אהבתי

  4. איש השלג הגיב:

    בטח ובטח אם אין לכם מכונית משלכם

    זאת כתבה מטומטמת שעדיף היה לו לא הייתה נכתבת, בדיוק כפי שההפגנה מתחת לבית של איילת שקד הייתה ממעשי הנבזות המאוסים ביותר בעת האחרונה.

    אהבתי

  5. חג שמח. מזמן לא קראתי הארץ והלכתי (בעיניים עצומות) בעקבות ההמלצה שלך עד שפגשתי את ההתוויה הידענית:

    רותבלאט נראית נפלא, כמו נער גבוה ורזה עם שדיים

    .
    אין לי בעיה עם נערים, לא עם שדיים ואפילו לא נערים עם שדיים או גברים שהכניסו שקיות סיליקון לשדיים כרתו את הבולבול והחליפו את השם לגברת מרגברשווילי. אני באמת, ממש פלורליסט בקטע הזה. החלטות של אחרים לגבי זהות מינית, זהות גיאוגרפית או זהות תזונאית ,אופנתית חטיבתית אורבנית וויראלית הם עניין פרטי. מי אני ודעתי לעומת הבחירות הזהותיות של האחר.
    מה שכן, לא מסוגל להמשיך כתבה אחרי ההצהרה המטופשת והמרושעת. מטופשת כי הארץ במתכונתו הנוכחית הגיע לשפל שכזה שגם הצהרות מאגניבות וחפירה בטרנד המגדרי לא יחלצו אותו.

    מרושעת כי אני אוהב נשים. תמיד אהבתי, עוד כילד. במיוחד נשים שמרגישות טוב עם עצמן ומקרינות שביעות רצון. הקולביות הנעריות ההן מתצוגות האופנה שמדדות במבט כבוי ורובוטי אמורות לדחות כל בן תמותה החפץ בחווית סקס הגונה, שמחת חיים ואפילו ילדים ושפיות במשכנו. זה מודל לאומללות. נערים עם שדיים., נשים לא צריכות לשאוף להדמות לנערים. נשים לא צריכות "גברים" בעלי טעמים "אחרים" שזכו להגיע לעמדת כוח שמשפיעה מבחינה "תרבותית" שיכתיבו להן כיצד נכון להראות. זה ביטוי לשנאת נשים מתמשכת שעדיין משום מה עוברת בשתיקה למרות הסבל העצום שהיא מייצרת.
    נשים חושבות אמורות להתאסף בלילה סביב דלתות עיתון שסרח, להפשיל מכנסיים ולהותיר ערימות של חוות דעת מקצועיות על הפסולת התרבותית שמנסה לקבע אותן במראה נערי ולהנציח את האומללות בחייהן. תגובה נערית לנשים חושבות.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אני חוששת שלא הבנת כלום.
      זו כתבה מתורגמת מניו יורק מגזין.
      מרטין הוא גבר שהחליט לשנות את מינו, וגם שמר על הזין שלו.
      מה אתה רוצה? מה מפריע לך?
      הכתבת ניסתה לתאר איך הוא נראה. לא כתבת הארץ. כתבת אמריקאית.
      בדיוק אליך התכוונתי, כשדיברתי על לנתץ פרות קדושות (תשובה לאבי).
      מרטין היא/הוא בנאדם מבריק שעשה הרבה בחירות פורצות דרך, וגם נשאר נשוי לאישה בה התאהב לפני עשרות שנים, והיא נשארה איתו.
      ויש להם יחד ארבעה ילדים. בניגוד לתפישה המוזרה שלך על מה נכון ומה לא נכון בחיי משפחה ומי צריך לגדל ילדים ומי לא (למרות שיש לכם "חברות לסביות מקסימות" ועל אף שהומואים ריירו אחריך בנעוריך)

      אהבתי

      • את מכירה ימנים מספיק טוב כדי לדעת שלא טרחתי לקרוא מילה אחרי הקביעה המלומדת. אם לא הזמנתי את הג'וק בסלט אני עוצר, הרגל שכזה.

        אהבתי

      • דדיים הגיב:

        כי אני אוהב נשים. תמיד אהבתי, עוד כילד. במיוחד נשים שמרגישות טוב עם עצמן ומקרינות שביעות רצון. הקולביות הנעריות ההן מתצוגות האופנה שמדדות במבט כבוי ורובוטי אמורות לדחות כל בן תמותה החפץ בחווית סקס הגונה, שמחת חיים ואפילו ילדים ושפיות במשכנו.

        תרגום- בנות פחות מDDD רחמל"צ אין להן מה לחפש אצל מי שחפץ בחווית סקס הגונה וילדים .

        אהבתי

        • אורן הגיב:

          לא הבנת, בניגוד לרשעים שאומרים להן איך להראות, היונה יודע איך הטבע רוצה שיראו, לא קשור לטעם אישי.
          חוצמזה, באים לצבוט ישבן ואבוי תופסים שריר, זה ממש הקרן החדשה לגוף האישה.

          אהבתי

        • באותן מאמץ יכלת לחלץ את התובנה שמבט כבוי ורובוטי לא עושים לי את זה. הרזון משרת את הדמות האידיאלית בעיני המעצבים. המבע האטום, העדר האישיות, ההגזמה ואי הנוחות הכל כדי שלא נראה שיש שם אישה. זה מה שמפריע לחשק שלי.

          אהבתי

          • אורן הגיב:

            במיוחד בשבילך, אישה מלאת רגשות שגורמת לבכות 😥

            אהבתי

            • אם בעיניכם הישבן הנערי נטול האגן הוא פסגת השלמות זה בסדר מבחינתי. מעולם לא טענתי בעד או נגד. אדרבא, קדמו אופנת גברים שדוגלת במראה הנערי ואל תגרמו לנשים לנסות להראות כמו נערים ולשנוא את עצמם. אילמלא היה מדובר בשנאת נשים הייתם משכנעים גברים לצמח שדיים של נערות. זה לא בדיוק אהבת גברים או עניין של טעם.
              אויש זה היה לאט, אבל הבנת נכון?

              אהבתי

          • velvet הגיב:

            פעם אחרונה: מרטין הוא גבר גבוה ורזה, מה לעשות, ששינה את מינו.
            הכתבת מתארת אותו כפי שהוא נראה.
            מה אתה רוצה? שיקצוץ את רגליו וישמין במקומות הנכונים כדי שיתאים לטעמך בנשים?

            אהבתי

            • קראת מה שכתבתי? לא התייחסתי למרטין כי לא קראתי.

              מה שכן, לא מסוגל להמשיך כתבה אחרי ההצהרה המטופשת והמרושעת.

              .
              התייחסתי לקו שונא הנשים שמקדם העיתון אך את מציעה להבין בדרך שנוח לך לראות את היונה ומדברת על לנתץ פרות קדושות (ואני בעד פרות כחושות).
              אני בטוח שפיסקה בכתבה על מאין דהוא דוגמת:

              יוסי נראה נפלא, כמו נערה נמוכה ושמנה בלי שדיים.

              היה עוברת אצלך חלק בלי תגובה.
              הא.
              אבל לא הבנתי כי הסיפור שהואיא שינתה את מינונה.
              נראה לי שהבנתי ואני לא רואה כיצד זה קשור להתוויה התרבותית שקובעת ששדיים על נער זה מראה נפלא.

              ובכן, בשובך זה לא מראה נפלא זה פאקינג מראה מטריד במיוחד אם הוא לא מגולח ומשחק איתך כדורגל.

              אהבתי

      • אבי הגיב:

        האמת שבסך הכל שאלתי שאלה אינפורמטיבית מכיוון שלא קראתי את הכתבה. אני לא חושב שלדבר על טרנסג׳נדרים שמנהלים חיי משפחה נחשב עדיין ניתוץ של פרה קדושה. עובדה שזה מופיע על שער המגזין בכתבה שלפי הרושם שלי היא דיי מפרגנת .
        מצד שני מעטים העיתונים שהיו ששים להפוך נושא כזה לכתבת שער, אבל זה נכון ללא מעט בחירות שעושים בניו-יורק מגזין אגב.

        אהבתי

    • גרוטסקא הגיב:

      היית מוצא שפה משותפת עם האמן האדיר פרננדו בוטרו .

      אהבתי

    • אבי הגיב:

      יון הערה אחת בשבילך מבלי להתייחס לכל ההמולה מסביב. שים לב שהכתבה מתורגמת. המשפט שציטטת הוא אכן בעייתי לכאורה אבל בקונטקסט אחר ואולי בכתבה אחרת (זה גם לא היה עובר, אני חושב, את העורך הספציפי של המגזין הזה אבל זה כבר עניין אחר). במקור זה לא נכתב כך ואני לא חושב שזו הייתה גם הכוונה. מי שקורא את זה באנגלית קורא אמירה שהיא במהותה נייטרלית בגלל השפה הנייטרלית, שאין בה זכר ונקבה. הכתבת תיארה בסך הכל את מה שהיא ראתה. כל הפרשנויות בעניין מיותרות.

      אהבתי

  6. אבי הגיב:

    רגע רגע, אני חייב להבין. מה הם כל הפרות הקדושות שהכתבה בניו-יורק מגזין ניפצה?

    אהבתי

  7. שמחת אורה הגיב:

    איזה יופי של ארץ!
    טיולים,פסטיבלים,ספורט,נופים,חוגגים……
    ותלביב=התקשורת, יושבת, חולמת, וכותבת על העיר של הנאצים….
    עופו מכאן כבר! ועזבו אותנו מהחלומות שלכם!
    אתם מעניינים לנו את מה ששמים על הכיסא של האופנים ביערות מנשה!
    על הסוס בעמק יזרעאל,על הטרקטורון בואדי…בנגב,בפסטיבל הרנסנס ביחיעם,בפסטיבל המוסיקה באבו גוש,בפסטיבל הסרטים בחיפה….
    עופו לכל הרוחות!!!!

    אהבתי

  8. Mosh הגיב:

    רק אני רואה קשר בין מחאת יוצאי 8200 לבין מחאת המילקי שהיוזם שלה הוא, בין שאר הדברים, גם יוצא 8200 ?

    יש יותר מידיי צירופי מקרים כדי שזה יקרא צירוף מקרים

    אהבתי

    • Mosh הגיב:

      ועוד משהו….בתגובות לתמונה של חוזה השכירות ישנה מגיבה בשם דניאלה אשר מתגוררת בברלין ומודיעה שכל מה שכתב הוא שקר

      ועדיין אין תגובה מ'איתי כהן' בעל הדף

      אהבתי

    • BDS הגיב:

      פעם כאשר אמרו קצין בצה״ל היה ברור שהוא מלח הארץ. אז קצין ב 8200 הוא סתם קרייריסט? נעים לדעת.

      גילוי נאות, ההייטקיסטים בברלין בסידרת הכתבות של מתן חודורוב בערוץ 10 עוררו את קינאתי הבוערת. אבל כמה הם מייצגים את הישראלים בברלין? רובם אומנים של כולם שחיים מהיד אל הפה. אבל לפחות לא נמצאים במינוס. צריך לאפשר דרך חיים כזאת גם בארץ.

      אהבתי

  9. לחמנייה הגיב:

    בן כספית הוא השטן.

    אהבתי

  10. בוצע הגיב:

    לידיעת המגיב לחם, שלא קורא את הפוסטים, תגידו לו: מיכל גרייבסקי התקשרה אתמול מניו יורק וכה אמרה: אין לה חלק ונחלה בהדלפה לבן כספית על ביטול הפגישה בין לאודר לנתניהו ע”י זה האחרון.
    ברור שאין לי על מה להתווכח איתה.
    גם אני אשמה, כי סמכתי על דברי הלחם, הכה בטוח בעצמו.
    בפעם הבאה שמישהו יתקשר אפנה אותו ללחם ישירות (תיקון).

    אהבתי

    • לחם הגיב:

      מישהו פעם שמע על מקור שמאשר שהוא המקור? ובכל מקרה, אם טעיתי אני מתנצל למרות שהמקור שלי שב וטוען שלא טעיתי. ובהכירי אותו אני מאוד מאוד נוטה להאמין לו. בכל מקרה אני שמח שגם בניו יורק קוראים אותי.

      אהבתי

      • velvet הגיב:

        אני שמח שגם בניו יורק קוראים אותי

        זה מושלם.

        אהבתי

      • האמת הגיב:

        יאמין כל אחד למי שנוטה לבו להאמין. למיא עשת, לגרייבסקי או ללחם.

        אהבתי

      • תיקונים הגיב:

        מישהו פעם שמע על מקור שמאשר שהוא המקור?

        אם לא הבנת, גרייבסקי התקשרה לוולווט ולא ההפך.
        יש טעם בחשיפת מקור של עיתונאי במידה ומדובר בספין שקרי, הטעיה וכו', סתם ככה אין סיבה.
        ציינת בחשיפתך את קרבתה ההדדית של גרייבסקי ללאודר וכספית, מה שמחזק את התחושה שמדובר בהסקת מסקנות ולא ידע ממשי.
        אני נוטה לחשוד שלא התנצלת, אבל כנראה אני טועה.
        כספית אינו מנפילי הדור אך משכמך אותך מלמעלה בגרביים.
        נ.ב.
        למרות הכל אתה מאד מאד חמוד בתמימות הילדותית שלך, וגם נטע ליבנה גנב לך את המילקי האחרון.

        אהבתי

        • לחם הגיב:

          wtf? תנסה לכתוב משפט קוהורנטי ומובן אחד כדי שאפשר יהיה להגיב בצורה סבירה.
          נ.ב
          למרות הכל אתה מאוד מאוד מאוד חמוד בטיפשות הילדותית שלך.

          אהבתי

      • איש השלג הגיב:

        המדריך המקוצר לאיך מגלים מדליף/מקור/נודניק מאת ב. נתניהו.

        עובדה א', לחם טוען שהשרשרת היא גרייבסקי-> ליאורה-> בן כספית.
        עובדה ב', לחם אומר שגרייבסקי היא לא המקור הישיר שלו.
        עובדה ג', גרייבסקי מכחישה שהיא המקור של משהו בכלל.
        עובדה ד', לחם טוען שבן כספית יצא לחופשה.

        בשביל לגלות מדליף מתחילים לספר מיליון סיפורים, לכל אחד סיפור, ומחכים עד שאחד הסיפורים צף. אחרי שהוא צף אפשר לדעת מי המדליף/המקור או הנודניק.
        לחם, בן כספית לא בחופשה, הוא פשוט יצא למסע צייד. 👿

        אהבתי

כתיבת תגובה