איך העזה רנה זלווגר להגיע לגיל 45?

 

yediot22.10.11haaretz22.10.14

maariv22.10.14isra22.10.14

הכותרות

יום משעשע בכותרות העיתונים. זה לא קורה כל יום: בעוד ישר"ה מביא בקול גדול מסר מלשכת רה"מ, "ישראל לא צריכה בחירות עכשיו". למרות שזו הכותרת הראשית, כלומר המסר הכי ענק שאפשר להביא מטעם הרה"מון, בא דן מרגלית, באותו עיתון עצמו, ואומר שלמעשה הקואליציה יצאה לדרך. שזה יפה בסך הכל, ומעיד על חופש הביטוי. מרגלית גם כותב בטור זה, כאילו בתשובה לשאלתי אתמול, מדוע אינו כותב אלא רק מצייץ, שנתניהו הפר את הבטחתו לתמוך בחוק הגיור.
הכותרת ההפוכה לחלוטין לישר"ה מופיעה דווקא בהארץ: "נתניהו מקדם בריתות, ומעריך שהממשלה עשויה להתפרק בתוך חודשים".

זה מה שבחרו לצטט בישר"ה:

"אנחנו הולכים עכשיו למושב החורף. אנחנו, אני מקווה, נלך עוד להרבה מושבים. הדבר האחרון שאנחנו צריכים עכשיו הוא בחירות, זה הדבר האחרון שעם ישראל זקוק לו כרגע. אנחנו רוצים להמשיך עם הממשלה הזאת, עם הכנסת הזאת, להמשיך להוביל את עם ישראל בדרך הנכונה, ויחד איתכם אני בטוח שנעשה את זה. המשימה הראשונה היא ראיית הנולד. אם אין ראיית נולד לא יכולה להיות תקומה, גם אין שום משמעות בחזון, אין שום משמעות לעשייה, אין שום משמעות לשום דבר, כי בסופו של דבר האירועים קובעים ושולטים בציבור שאותו אתה אמור להוביל – הדבר שנגזר ממנו זה מה אתה עושה אל מול העולם המתהווה, וכיצד אתה מבטיח את עתיד המדינה, ועתיד המדינה זה עתיד העם".

ואילו בהארץ, כאמור, מסר אחר לגמרי:

…בפגישה העריך נתניהו שהקואליציה עשויה להתפרק בחודשים הקרובים ושבכל מקרה הבחירות יתקיימו בשנה הקרובה. עוד העריך נתניהו שתקציב המדינה הנוכחי הוא האחרון שממשלתו תעביר לפני הבחירות. לדברי ראש הממשלה, הקדמת הבחירות הפנימיות נועדה להכין את הליכוד לבחירות הבאות, בדומה להכנות שעושות מפלגות נוספות בימים אלה…

בידיעות, המתגאה בסקופ על החבירה של ציפי לבני ויאיר לפיד, אין כמעט התייחסות לבחירות, כן או לא, למעט חצי משפט על גורמים בקואליציה הטוענים שנתניהו רוצה להרגיע את הרוחות ולשדר כי פניו אינן לבחירות.

במעריב יש בשער ציטוט אחר לחלוטין מדברי נתניהו: "נאמנות, או שנלך לבחירות".
לא הצלחתי למצוא בעיתון את הציטוט הזה, אבל בהמשך מצוטטים דבריו כפי שהוא מופיעים בכותרת ישר"ה: "הדבר האחרון שאנחנו זקוקים לו עכשיו זה בחירות".

מסקנת ביניים מכל האמור לעיל: הארץ חפץ בבחירות עכשיו, ישר"ה מנסה למנוע אותן בכל כוחו.

מתקלקלים

איך מבלבלים אתכם רשתות השיווק עם מבצעים ואריזות חיסכון (רותי לוי) וכאלה, וגורמים לכם לשלם יותר.
כלומר, כל יציאה לקניות, לא משנה איפה, היא יציאה לשדה קרב, בו עליכם לשמור על הארנק שלכם הכי קרוב לכיס, לתיק או ללב, בעוד הרשתות מנסות לפשוט את עורכם. לא יפה ככה.
לא בכדי הפכה הכתבה לנקראת באתר ומקודמת גם בראש עמוד הבית של הארץ.
את הכתבה ערכה נועה אסטרייכר. איך אני יודעת? כי היא כתבה על כך בפייסבוק. לא אינפורמציה שעורכים משתפים בדר"כ עם הציבור.

נשואים+מינוס, פרויקט מיוחד של כלכליסט על שקיעת מעמד הביניים.
כלכליסט לא רק יצר סדרת כתבות אלא גם סרט. ניסיון מעניין.

משתכשכים בביצה

הלך לעולמו בן בראדלי, 93, שערך את וושינגטון פוסט ועמד מאחורי הכתבים שחשפו את פרשת ווטרגייט.

סוני פיקצ'רס רכשה 50% מערוץ הטלנובלות ויוה של דורי מדיה, בבעלות תמי מוזס-בורוביץ' ונדב פלטי.
רציתי לתהות אם ז'אנר הטלנובלות עדיין קיים, והנה מתברר שמה אני מבינה. חי, קיים וזוכה לנאמנות גבוהה.

ליסה פרץ לא תערוך יותר את גלריה היומי אלא רק את מהדורת הסו"ש. תחליף אותה באמצע השבוע רוני בר.

כל ערוצי וואלה עברו באחרונה עיצוב מחדש. אלגנטי, חדשני וקליל. אהבתי.
צ'פחו את המעצב/ת אם תיתקלו בו/בה.

נשות הוליווד

♦ הוליווד וגם ישראל, עסוקות בפנים של רנה זלווגר. כולם תוהים מה קרה לפניה של השחקנית בת ה-45, ומאשימים את המנתח הפלסטי שלה, ומנתחים את הניתוחים. אני לא באמת יודעת כמה ניתוחים עברה, אבל לא זאת הנקודה. דומה שאנשים לא מוכנים לקבל את התמורות שהזמן מחולל בפניהם של בני אדם.
התגובות מרושעות ודוחות, ממשהו כמו פניה קפאו כמו הקריירה שלה, דרך פעם עוד היו לה פנים, ועוד. אני מתקשה להאמין שמדובר בסך הכל בתלונות נגד הפלסטיקאי. התלונות הן במישור החמור יותר: איך רנה זלווגר העזה להזדקן. איך ייתכן שהבחורונת החמודונת שפניה היו סמל למתיקות ילדותית כולל לחיי תפוחים אדמדמות הפכה לאישה בת 45 שהזמן לא פסח עליה, סליחה על הקלישאה.
זו כמובן לא המצאה ישראלית, אלא שאובה מעיתונות העולם, אלא שבעולם כתוב שהיא נראית "אישה אחרת", ואפילו "זוהרת", וגם "צעירה יותר מב-2001" (זכותה), רק בישראל הזעזוע הנורא הוא בנוסח "מה קרה לה". לטעמי האישי היא נראית גם היום מצוין וגם נפלא, לא משנה בזכות מה או בזכות מי, ואין לי מושג מה רוצים ממנה קובעי הטעם הישראלים (טוב, לא רק הישראלים).
שני הצילומים שלמטה לקוחים מידיעות. הימני מע' 14, האמצעי מהשער והשמאלי מעמוד הבית של mako. 
רנה2רנה1רנה3

 

34

הצילומסך התחתון לקוח מעמוד הבית של נענע10. והוא שואל שאלה הפוכה, אבל ממש זהה: "איך קים קרדשיאן נראית טוב בגיל 34". כי הרי גיל 34, אם אתה בן 18, זה סוף הדרך. אבל אין בנענע10 עורכים בני 18, אני מקווה, לא?
והנה יש לי תגבורת מהגארדיאן.

To be a female celebrity is to lose at every turn. Dare to age? Face-shame at best and be out of work at worst. Get noticeable plastic surgery on your face to combat the inevitable ageing? At best, you will be mocked for your narcissism and delusional attempts at hanging on to your youth; at worst, you’ll be out of work again. The continued evolution of our obsession with famous people has birthed a strange phenomenon: the bodies of total strangers are considered collective public property to be casually evaluated, critiqued … and discarded.

גם טורי ספלינג החולה זכתה לצקצוקים ב-mako, למשל, "למה היא נראית ככה?". למה? כי מה לעשות, היא כבר לא דונה מרטין יותר (גיבורת סדרת האיכות שכולנו אהבנו עד מוות, בוורלי הילס 90210).
אולי כבר סיפרתי את זה פעם, אבל אחד מקוראי הבלוג המחוננים, המגיב שמפציע לעתים בכינוי אלאמי, הוא הוא ממציא הביטוי המכונן (בשני רחובות במרכז תל אביב בסוף המילניום שעבר), "סדרות האיות". מדובר בסדרות שאחראי עליהן אביה של טורי, המפיק הדגול אהרן ספלינג, תנצב"ה.
זה היה רגע של היסטוריה נוסטלגית.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

עובדי לשכת רה"מ הכינו לו ברכת יומולדת 65 חביבה. נו, עד 120.

זה נקרא לתלות תמונות. גנבתי מקיר פייסבוק של חבר. הקיר, גופו, לא נמצא בישראל, כך שאל תחפשו.

תולים

לפני פיזור

מצבנו משתפר והולך.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

39 תגובות על איך העזה רנה זלווגר להגיע לגיל 45?

  1. ייוס ואחיו הגיב:

    ביטחון עצמי הוא הכל. לא משנה המראה, הפנים, הגוף. ביטחון עצמי עושה הכל. סקסאפיל – הכל.

    אהבתי

  2. דניאלי הגיב:

    ח"ח לנורמן עיסא שלא הפיל הכל על היותו ערבי. רק לחשוב איזה מטעמים היו עושים מכזה מקרה ג'וליאנו מר או מוחמד בכרי.

    אהבתי

  3. עקיבא הגיב:

    מטבעי אני אוהב אנרגיות של הרמוניה ואהבה, אך בבוקר קצת קשה לספק אותי.
    איך למדתי את התובנה הגאונית הזו על עצמי: ynet פתחו מדור חדש – אסטרולוגיה.

    וכמובן שזה מדור פרסומי בתחפושת.
    או כפי שכתב המפרסם:
    "פורטל רום שמים בשיתוף עם YNET מציגים עידן חדש של תודעה…
    אנחנו רוצים לחלוק את הידע האוניברסלי בשקיפות מלאה, באהבה וברצון להיות חלק ממעגל אחד שלם".

    בעיני זה פתטי, אבל זו לא אשמת ynet – פשוט בבוקר קצת קשה לספק אותי.

    אהבתי

  4. איש השלג הגיב:

    קצת מזכיר את הסיפור של הפרופסור עליו השלום.

    גרפיטי בניו יורק:
    "אלוהים מת" ניטשה
    "ניטשה מת" אלוהים

    אהבתי

  5. פחחות מקצוע העתיד הגיב:
  6. ירושלמית הגיב:

    רנה – את לא לבד. לא מזמן "הזדעזעו" הנשמות הטובות מהשינוי שחל בפניה של לארה פלין בויל, מי שנחשבה לאחת הכוכבות הכי סקסיות של העשור הקודם. גם עליה עבד הפלסטיקאי שעות נוספות, ועשה במזרק הבוטוקס שימוש פראי ומוגזם. התוצאה מכמירת לב. הלעג, השימחה לאיד והשינאה כלפי 2 הנשים הללו – ללא פורפורציה ל"פשע" (שביצע הרופא, לא דווקא הגיל הביולוגי) .

    אהבתי

  7. טל הגיב:

    מה, לא ברור?

    רנה זלווגר שינתה את פניה וזה, מבחינה פילוסופית, ברמת הורור.

    אהבתי

  8. תמר הגיב:

    מזמן חשבתי שצריך למצוא רופא חכם ומנוסה, שיהא בעל ראיה רחבה ולא רק מומחה בתחומו הצר. נראה לי שמצאתי. וולווט. 😛

    אהבתי

  9. זיקנה בטרם עת הגיב:

    רנה זלווגר כידוע שחקנית . אין הרבה תפקידים לשחקניות לא צעירות ובגיל 45 מתחילים להציע להן תפקידי אמהות של בנות 30 רעננות. תופעת הבוטוקס והסטריית הניתוחים היא הכרח בל יגונה באווירה ההוליוודית המפוצצת ביפיפיות ובשוק העבודה המצומצם.

    אהבתי

  10. יצחק הגיב:

    וכאן תגובת ה"וושינגטון פוסט" לפרשת רנה זלווגר, ברוח הדברים שנכתבו ב"גרדיאן":

    http://www.washingtonpost.com/blogs/style-blog/wp/2014/10/21/in-defense-of-renee-zellweger-22-thoughts-about-a-startling-new-face/?hpid=z8

    ובעיקר הקטעים הבאים:

    5. So maybe we don’t have a problem with anyone having cosmetic surgery. Maybe we just have a problem with people who get caught having it.

    6. Or maybe it’s just so commonplace that even those of us who disapprove can’t quite tell anymore when we’re seeing a face that’s been fixed versus one that’s untouched.

    אהבתי

  11. מיכה הגיב:

    וואו. עשר תגובות ראשונות, כולן אודות הגב' זלווגר. אז דבורית, מה את מתפלאת שהעתונות עוסקת בזה? את רואה שזה מה שמעניין את בני האדם.

    שעשעה אותי האירוניה בכותרות של הארץ וידיעות: הארץ – "נתניהו מקדם בריתות חדשות"; ידיעות – "הברית החדשה: לבני ולפיד". אין ספק, נתניהו מצליח במאמציו.

    אהבתי

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אחלה יחצנים מבריקים יש לה

    יפה ששמתם לב.

    אהבתי

  13. מיכאל הגיב:

    לא הבנתי מה הקשר לגיל שלה. היא נראית שונה בגלל ניתוחים פלסטיים ובוטוקס, לא בגלל הגיל. והיא לא נראית יותר טוב, היא נראית פחות טוב. שוב, לא בגלל הגיל. מסכים עם ההערה הראושנה של לחם. אבל מה עם בן כספית?

    אהבתי

    • דר׳ קליין הגיב:

      מה שמיכאל אומר

      אהבתי

    • נאוסי הגיב:

      הקטע עם רנה זלווגר הגיע לכותרות כי הוא מהסוג של "אדם נשך כלב". יש הרבה כוכבות הוליוודיות שנראות יותר צעירות מגילן בגלל ניתוחים פלסטיים, אבל להיות בת 45 ולהראות בת 65 בגלל ניתוחים פלסטייים זה באמת משהו מיוחד ושאפו לרנה זלווגר שהקדימה את זמנה, הלכה למעשה!

      אהבתי

  14. דר׳ קליין הגיב:

    לא זוכרת סיטואציה דומה אבל האם שחקנית ששינתה פניה יכולה להמשיך בקריירה? הרי שחקן הוא לא רק כישרון אלא גם מותג. איך ההפקה תמכור אותה אם לא מזהים אותה? על סמך איזה רקורד? וונסה רדרגרייב היא לא. זאת לא רנה זלווגר בעלת המראה המובחן והעיניים החתוליות. היא כנראה עשתה גם ניתוח פתיחת זווית עיניים או עפעפיים.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      רואים שאתם לא מבינים בעפעפיים.
      הסיבה למראה העיניים החתוליות בצעירותה הייתה עפעפיים שמוטים, שבמקרה שלה יצרו אפקט מרנין לשעתו.
      אלא מה, בזכות הגרביטציה העפעפיים ממשיכים להישמט עם השנים, כך שמה שהיה מצודד בגיל 25 הפך לבלתי נסבל עד חוסר יכולת לפקוח עיניים כמעט בגיל 45. אשר על כן נאלצה, כפי שנכתב, לפעור את עפעפיה בעזרת ניתוח. קשה מאוד בניתוח כזה לדייק במנעד הפתיחה, ולכן אפקט החתול אבד. מה לעשות.
      ככה זה כשלא לא לומדים את מקצועות הרפואה, כולל עולם הפלסטיקה, כמוני.

      אהבתי

  15. חייל זקן הגיב:

    אריאל הורוביץ על רנה זלווגר:

    מסעדה, שמלה שחורה, מחשוף שמבלבל
    מזל שאת הנאום הכנתי עוד בישראל
    תגעי בי רנה, תראי, אני לא עשוי מפלסטיק
    איתי יהיו לך חיים אמיתיים

    בערבי חמישי תשכבי במיטה עם איזה ספר
    כשאני והחברה נראה כדורסל
    נגור במוצקין בדירה קטנה
    ואת תעשי סרט עם איבגי, פעם בשנה

    רנה…
    חייך ישתנו מן הקצה אל הקצה
    כי אל הדרך אני יוצא

    מה עשיתם לבריג'ט ג'ונס?
    הסלפים צודקים. צריך למנות אפוטרופוס לכל אשה בוגרת.

    אהבתי

  16. לחם הגיב:

    האופנה הזאת של בוטוקס בכל פינה מעוררת סלידה. היום את לא נחשבת לאישה סבירה אם לא תקעת כמויות של בוטוקס. אני מציע לכן הנשים לקרוא את הספר מיתוס היופי ולהבין איך הפכתן לקרבנות עלובות של תעשיית היופי. מה שמדהים אותי זה העיתונאיות שכותבות על ניתוחים פלסטיים ומתלקקות ומתחנפות למנתחים האלה.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אתה כרגיל מגזים.
      בסביבתי אני לא מכירה אף אישה עם בוטוקס. אף לא אחת.

      אהבתי

      • לחם הגיב:

        אני אוהב את הסביבה שלך, לצערי אני מכיר סביבות אחרות.

        אהבתי

      • שולמית הגיב:

        למה לא לעשות בוטוקס או מתיחת פנים אם הדבר מצעיר. אני הייתי עושה זאת לולא פחדתי מהפרוצדורה. חכו, חכו, עד שתזדקנו. אמנם, אומרים לנו להזדקן בכבוד אך אם אפשר לתקן מה שניתן לתיקון צריך לקבל זאת ולא לבקר אנשים שבוחרים להצטער.

        אהבתי

        • שולמית הגיב:

          שכחתי את בין לתקן לבין מה. הגיל, הגיל ובעיקר הלקות

          אהבתי

          • לאחר גל שמועות חברת הבל הודיעה היום על פיתוח Skin. מעטפת חישה והגנה שתאפשר לדגמים המתרחבים של דור 11 לחוש ולהגיב לסביבתם. מנכ"ל החברה מסר שמדובר במעטפת חיישנים אלסטית שתתקן את עצמה ללא התערבות חיצונית ותעביר שדרי אינפורמציה אוטומטיים (AIT) ישירות לאפליקציות המותקנות על מערכת ההפעלה. נוסח האחריות יעודכן בהתאם וצרכנים שינסו לתקן או לשנות את מעטפת החישה עלולים להתנתק משירות הפרימיום ולשבש אפליקציות בסיסיות. לפי מסמך שהגיע למערכת החברה שיגרה מסר מיוחד לקבוצת צרכנים מציון שלא להטביע על המעטפת שמות או סמלים בצריבה או ניקוב. הדגמים הנחשקים צפויים להגיע לארץ במהלך 90 אלף שנים ממרכז הפיתוח באפריקה.

            אהבתי

    • מיכה הגיב:

      מה יהיה? אתמול הטריד אותך הבלונד והאיפור, היום הבוטוקס. אולי תתן להן לבחור בעצמן איך הן רוצות להראות?

      אהבתי

כתיבת תגובה