התינוקת

yediot23.10.14isra23.10.14

haaretz23.10.14maariv23.10.14

hamvaser23.10.14

פסקול קריאה: השיר של אריאל הורוביץ, רנה, הוזכר כמה וכמה פעמים פה, אז הנה.
הורוביץ התראיין אתמול ואמר שאכן כוונתו לרנה זלווגר, ושהתאהב לאחר שראה אותה כאם חד הורית בג'רי מגווייר.
אני תוהה אם בשנה הבאה יהיה גל של תינוקות שייקראו "רנה", שזו עלולה להיות טעות, כי כולם יקראו להן רינה, חוץ מההורים המעוצבנים, כבר אני מזהירה.

מתראיינת ב-1996 על הסרט.

הכותרות

התינוקת. מי יכול לעמוד מול המראה. בידיעות בחרו בתמונה הכי קורעת לשער: חיה-זיסל ברון (או בראון), בת שלושה חודשים, נרצחה בעגלת התינוקות שלה, אחרי שחזרה עם ההורים, חני ושמואל ברון, שחיכו שנים להיוולדה, מהביקור הראשון בכותל.
בהארץ, ישר"ה ומעריב בחרו רק בתמונת ראש שלה. בהמבשר אין תמונה שלה כלל. אולי כי היא תינוקת ולא תינוק, ואולי כי זה לא מקובל.
שלושה עיתונים, ידיעות מעריב וישר"ה, בכותרות קורעות לב. ובאמת, מי יכול להישאר אדיש נוכח הזוועה. בהארץ, כרגיל, הקו ענייני וחדשותי, בלי רגש. צילום התינוקת בשער הארץ מפתיע, כאילו חריגה מקו האפס רגש האופייני לעיתון.
בישר"ה, מופיע בשער ציטוט של נתניהו, הקורא "לתגבר את הכוחות" ומאשים את אבו מאזן. כתוספת, קינה מוכרת ומיותרת לטעמי. יש רגעים שפשוט צריך לשתוק.
בידיעות קורא שמעון שיפר לרה"מ ולשרים לקחת אחריות, ולא להאשים את אבו מאזן. הממשלה היא האחראית לנעשה בגבולותיה, הוא אומר. "למרבה הצער, נתניהו נמנע מיוזמה כלשהי שיכולה לשכחך את התבערה", הוא כותב.
גדעון לוי יקים עליו שוב את חמת העם בטקסט שיתחרה בטקסטים קודמים שלו (הרעים לטייס, שימו לב למספר הלייקים והתגובות), מאשים את אי השוויון במדינת ישראל, מזכיר את שריפת הילד מוחמד אבו-חדיר, וכועס על נתניהו שהורה לתגבר כוחות.

ירושלים יכולה היתה להיות אחרת. אילו נקטה בה ישראל צדק ושוויון, היא היתה יכולה להפוך לעיר מודל. דווקא מספחיה היו צריכים לפעול לכך. בגרועים שבימי האינתיפאדה יצא ממנה טרור מועט יחסית, למרות שתושביה נהנו מתנועה חופשית לישראל. הפלסטינים אותם פלסטינים, רק הסגר, העוצר והמצור לא היו דומים, והתוצאה: פחות טרור מאשר בערים הנצורות — תוצאה שמפריכה את התיאוריה הביטחונית שמצור מונע טרור. למה? כי לא מעט מתושבי הבירה דווקא משתוקקים להפוך לישראלים; ישראל מונעת זאת מהם. מאוחדת מאוחדת — אבל בלי ערבים.

והבטחה מהבוקר, "ירושלים תוצף בשוטרים". והנה, אוטובוס נרגם בשועפאט הבוקר. מה עזרה הצפת השוטרים?
מה עם אמצעי מיגון מכאניים לרכבת הקלה? איך שוטרים יוכלו למנוע רכב דוהר מלפרוץ קדימה?

אבל יש לי גם משהו טוב לומר, ותקנו אותי אם אני טועה. ככל שצפיתי בשידורי טלוויזיה (באינטרנט) לאחר הפיגוע, ראיתי שיש מיעוט דיווחים, ושלא תקעו כתבים קלולסים באזור לשמונים שעות. אני מציינת זאת לחיוב כמובן.
אני צודקת? טועה? כך היה? מקרה? מגמה? פספסתי משהו?

פחחות

למי שתהה האם ואיך יסקרו את ויכוח הפחחות בין נתניהו לסילבן שלום בישר"ה, הנה הוא, בע' 11 (משמאל):
ובמעריב, כל ע' 8. במארקר, כל ע' 6. למרות יום הזוועה, גם מעריב וגם הארץ מדווחים על תקרית הפחחות בשער.

פחח2פחח4פחח

בידיעות מופיעה ידיעת הפחח בע' 11, עם כותרת דומה לזו של מעריב: "סילבן שלום לנתניהו: שהבן שלך יהיה פחח". טור דעה בעמודי הדעות של ידיעות (יפעת ביטון) מצדד בשלום. כמוה גם במארקר, שהביא כמה נקודות מבט ע"פ העמוד השלם. מוטי בסוק מורה לשעבר, מצדד בשר שלום ויוצא נגד בתי הספר המקצועיים. טלי חרותי-סובר דווקא קוראת להשתחרר מתסביך הפחח, ומזכירה שלא כל ילד יכול להיות רופא.
ynet: "סילבן שלום הטיח בנתניהו".

סיפור הפחח הוא בסך הכל שידור חוזר לפרשת המכונאי בספטמבר 2013.
שורה תחתונה: ישר"ה אומנם התייחס לסיפור כלשונו, אך הקדיש לו הכי פחות מקום, וכן, להבדיל משאר העיתונים, שהביאו את דברי שלום בכותרתם, יצרו איזון בכותרת: ויכוח סוער… מי ישלח את בנו להיות פחח.
בנוסף, למרות שישר"ה הוא עיתון עתיר טורי דעה, אין שום טור דעה בנושא.

רנה זלווגר

1. לדעת 99% מהאוכלוסיה רנה זלווגר שינתה את פרצופה. הם לא מזהים בה את ברידג'ט ג'ונס.
2. אני משומה (1%) כן מזהה אותה ולא מבינה על מה ההיסטריה: הפנים שלה הם כלי העבודה שלה. היא רצתה להשביח אותם כדי להמשיך לעבוד ב-45 השנים הבאות.
3. יש קונצנזוס על כך שהניתוחים הפלסטיים שלה לא מוצלחים (כי היא כבר לא היא, כי לא הותירו לה קמט לרפואה).
4. אני לא מסכימה גם עם זה, וחושבת שהיא נראית ממש טוב עכשיו.
5. אבל נניח שכולם צודקים חוץ ממני, ואכן הטענות המופיעות לעיל נכונות: לא דומה לעצמה, ניתוח(ים גרועים). נו אז מה? מה? מה? מה תרצו שיקרה עכשיו? מצדיק מיליוני מילים ועשרות שעות שידור?
6. תגובת זלווגר: אני מאושרת, שיניתי את חיי, אני חיה חיים מספקים יותר. היא מספרת גם שאנשים בקושי ראו אותה בפומבי בשנים האחרונות. אני משערת שזו האמת, אבל אולי רק חלק ממנה. נראה לי שאם הייתה מדברת גם על הניתוח/ים הפלסטיים שעברה, ואו נותנת למנתח הפלסטי שלה להסביר מה עשה, ההתייחסות הייתה אחרת.

טופס מעקב

אחרי פרשת נחמיה שטרסלר והרכבת לירושלים, בה קצת התבלבל בענייני רכבת והפרטה ועובדים, עמם גם התכתש בפייסבוק, פרשה שלא עוררה שום הד בשום מקום, לקח דניאל שמיל מהמארקר את הרכבת לידיו. כל הכבוד, אך חבל שלא הזכיר בשומקום את פדיחת שטרסלר ולא התעמת איתו.

משתכשכים בביצה

לילך וולך, מבקרת הטלוויזיה של וואלה! וסגנית עורך ערוץ התרבות אביעד קדרון, הוזמנה לשימוע שלפני פיטורים.

כך שינה בן בראדלי את וושינגטון פוסט.

טקסט פוקח עיניים, למרות שנדמה לנו שאנו יודעים הכל (אמיר טייגהמארקר):
כך עובד שוק הטלוויזיה בישראל, ומה עתיד לקרות עכשיו:

הרגולציה הכבדה שהוטלה על הערוצים שמרה עליהם נרצעים בפני הפולטיקאים מצד אחד, אך גם הגנה עליהם מפני חדירה בלתי רצויה של איומים תחרותיים נוספים מצד שני. אף אחד לא הרוויח, אך הערוצים ידעו שכל פעם שיזדקקו לשינוי בחקיקה שיציל אותם מפני עצמם – הם קיבלו אותו.
כך נוצר שיווי משקל מעוות בענף. בהיעדר הצורך להרוויח, ומתוך רצון למקסם השפעה, שפכו הערוצים כסף על המסך, ובכל פעם שמישהו איים על האחר, הגיב הערוץ המאוים בהגדלה של ההשקעות, במטרה לדחוק את המתחרה גם אם הדבר יסב לו עצמו הפסדים. רשת וקשת מוציאות יחד כ–700–750 מיליון שקל מדי שנה על הפקות, לא כולל השקעה של כ–100 מיליון שקל בחברת החדשות של ערוץ 2. ערוץ 10 מוסיף עוד כ–300 מיליון שקל בשנה, בשעה שכל ההכנסות מפרסום שמייצרת תעשייה מסכנה זו הן בקושי 1.1 מיליארד שקל בשנה.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

עידן לנדו מזכיר את המסגד שהוצת בעקרבה בשבוע שעבר, כי מי זוכר בכלל.

הקרן החדשה לישראל: בועטים את הגזענות מהמגרש.

//

פוסט מורטם/ פלייבוי

כתבה מיוני 2014, אסופת מכתמים של מרואיינים לפלייבוי. מדהים.

לפני פיזור

תודה רבה לכל תומכי הבלוג.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

68 תגובות על התינוקת

  1. פורנו ערפדים הגיב:

    אם כבר היה פלייבוי, תעשיית הפומו מוצצת את הדם של עצמה, ומתרסקת יותר מהר מהתקשורת הכתובה.

    אהבתי

  2. חיליק הגיב:

    אתמול שוב הוצת יישוב ביהודה ושומרון. אלמונים הסתננו לגבעות היישוב, שפכו דלק על הקוצים והציתו אותם. המראות מוכרים: קירות מפויחים, ספרים חרוכים, וזריקת אבנים על כוחות הכיבוי. זו לא הפעם הראשונה שתושבי המקום נחלצים בעור שיניהם, וילדים כמעט ונשרפים למוות. רשויות החוק ניצבות חסרות אונים מול התופעה שרק הולכת ומתגברת.

    שמעתם על האירוע? כמובן שלא.
    זה הרי אירע במצפה-יצהר, ולא בכפר ערבי שהוקם שלשום.

    חייהם של יהודים זולים בהרבה, ולכן נשיא המדינה המדושן לא טרח להגיע ולגנות את המעשה. גם לא אף אחד אחר. האירוע כלל לא הוזכר בכלי התקשורת, ואילולי היו לי חברים המתגוררים במקום ששלחו לי קטעי ווידאו, תמונות ותיאור מן המתרחש, לא הייתי יודע על כך כלל.

    אבל היי, מר לנדו לא כתב כלום. הוא מעדיף לא למות טיפש, אך בהחלט לחיו ככזה.

    אהבתי

    • מיכה הגיב:

      התבלבלת. במקום "זה הרי אירע במצפה-יצהר, ולא בכפר ערבי שהוקם שלשום" צ"ל "זה הרי אירע במצפה-יצהר שהוקם שלשום, ולא בכפר ערבי".

      אהבתי

      • חיליק הגיב:

        העיקר שקראת, ואתה מזועזע מהאירוע.

        אהבתי

        • מיכה הגיב:

          הארוע בלי ספק חמור, אבל במקרה הזה קשה לי לקבל את האמירה "רשויות החוק ניצבות חסרות אונים מול התופעה שרק הולכת ומתגברת". רשויות החוק פינו את התושבים האלה כבר שלוש פעמים מהגבעה שהם החליטו להתישב עליה בלי לטרוח לקבל את אישורן של רשויות החוק, והם מתעקשים לחזור לשם ואז לדרוש מאותן רשויות להגן עליהם שם. קצת אבסורדי.

          אהבתי

          • איתמר הגיב:

            שניכם לא דייקתם, צ״ל: ״מצפה יצהר שהוקם שלשום על אדמות כפר ערבי שהופקעו או סתם נלקחו לפני שבוע״.
            תשמע חיליק, יש לי עצה בטחונית טובה לחברה ממצפה יצהר, שפשוט יעופו משם כי הם מביאים עלינו, לא רק עליהם, את הסוף, וזאת בשל תאוות הבצע והגזל שלהם, הרשע, היהירות והאמונה בעליונות היהודית. הם אנשים דתיים אבל הם מבזים את שם התורה בה הם כביכול מאמינים. אז שיחזרו לקו הירוק, שיתיישבו בגליל, ימצאו בית כנסת וקאנאביס יש גם שם.

            אהבתי

            • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

              ניסו את זה בגוש קטיף, לא היה רעיון משהו.
              ניסו את זה גם בחומש, הצבא נשאר שם, ולא הועילו חכמים כלום בתקנתם. מוזר הצבא, הוא חושב שאשכרה צריך לתפוס שטח כדי להגן עליך.
              הצבא מאוד לא רוצה לפנות את המקום, למעשה – קשרי ידידות קרובים בין ההתיישבות לצבא, ויעידו על כך תעודות ההוקרה המרובות שמקבלת הגבעה ממנו.
              זהו שלכמה מחרחרי-ריב מלבי-שנאה אוכלי-קורצא, מאוד לא בא טוב בעין שיהודים חוזרים לארץ אבותיהם, ומפריחים את השממה באדמות טרשים שלא עובדו מעולם, זה כבר עניין אחר.

              אהבתי

              • איתמר הגיב:

                מפריחים את השממה …
                עוקרים עצי זית …
                שורפים מסגדים …
                אחלה פעילות יהודית, ברוח ערכי הסובלנות ואהבת האדם של רבי לוי יצחק מברדיטשב

                אהבתי

                • חיליק הגיב:

                  עכשיו רק נותר לי לקוות שמי מאנשי היישוב יתבע אותך על הוצאת דיבה.
                  אינשללה.

                  אהבתי

                  • איתמר הגיב:

                    התנחלות התכוונת, אנשי ההתנחלות, לא היישוב.
                    התנחלות המנוגדת לכללי המשפט הבינלאומי, שאני יודע שמעניינים אותך ואת חברייך המתנחלים כקליפת השום, שהרי אנחנו יהודים, הייתה שואה אל תשכחו ולכן מגיע לנו הכל והכללים האלה לא חלים עלינו, יש לנו פטור שנקרא ״פטור טרבלינקה״.

                    אהבתי

                    • חיליק הגיב:

                      ישוב קהילתי.
                      תל אביב היא התנחלות. ואת זה אני כותב כתל-אביבי.

                      החוק הבינלאומי באמת מעניין אותי כקליפת השום דאשתקד, כשהוא נוגד לציווי מוסרי או דתי. בלי שום קשר לשואה. את זה אתה הזכרת.
                      אגב, תקרא בידיעות היום, את הכתבה על הפרטנר שלך ויחסו לשואה. מרתק.

                      אהבתי

                    • חבריך המתנחלים, התנחלות ומילת הגנאי האולטימטיבית -התנחלויות.
                      קשה לך עם ארץ ישראל הא?
                      הרי נחלה ליהודים או יישוב יהודי שאוחז בקרקע משלו היא תועבה ושיקוץ. מדינת היהודים בשביל מי ואיפה? לתפיסתכם רק לערבים מותר לאחוז בקרקע שכבשו. כן, כבשו בחרב. בהרבה דם, במחיר רבבות הרוגים. לא קיבלו בירושה ולא רכשו- בחרב כבשו.

                      ההתנחלות היהודית כוללת את חברון ותל אביב. פעם הבטיחו לנו גם את עבר הירדן, אבל שכחת את דין המדינות הנאורות בטרם האו"ם. ההפרדה קיימת בדמיונך הגזעני. דמיון שאינו מאפשר למיעוט נרדף לקבל זכויות אלמנטריות. ארץ רקרקע מדינה. אנטישמיות?! מפתום. גזענות? לא ולא. מה כן? תסביר.

                      אהבתי

  3. עובר אורח הגיב:

    מכתבים למערכת הגארדיאן, שמאל שבשמאל, על הרצח בקנדה
    נשמע יותר כמו רוטר או ימין שבימין אחר לעומת בלוג זה.
    לא הייתי אומר שבכל מקום ומקום בקנדה נעים היום להיות
    מוסלמי.

    http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/oct/23/ottawa-shooting-response-fault-lines-two-canadas#start-of-comments

    אהבתי

  4. עובר אורח הגיב:

    נושא אחר לחלוטין. צרות אחרים צרות טובות. התכתבות
    עם ידיד מקפריסין התורכית עכשיו לא שם. יותר ויותר
    תורכים רוצים להפטר מארדוואן. שבירת צוואת אתא טורק
    לא להתערב בעסקי אחרים הביאה רק צרות. הקמליסטים
    השמאלנים, אנשי עסקים כועסים. גם שרידי הצבא זועפים.
    מה שנראה כניסיון לחדש כליפות סונית (התגרות במצרים,
    בין היתר)מביא צרות. עוד לא נכתב בעיתונות העולמית
    אבל זה יבוא עובדה קשה שרוב מכריע של משוגעי האיסלם
    הנכנסים לסוריה לומדים להרוג וחוזרים למערב מטורפים
    יותר נכנסים ויוצאים רק דרך תורכיה.הסיפור עם הכורדים
    מסתבך. החצי מדינה כורדית בצפון עירק מתקיימת בזכות
    תורכיה ושגשוגה הביא לסיכוי להרגעת הכורדים. מה
    שנראה כרצון של ארדוואן להרוג בכורדים הסורים היפך
    מצב זה. האמונה של כמה תורכים בכוחה הכישופי של
    ישראל גורמת לחלק מהם לכעוס על ההתערבות בפלשטין
    והתחזוק של החמאס. לדעתו אם יפרוץ פתאום אביב תורכי
    ושפך דם אתו אף אחד לא צריך להתפלא. מעניין.

    אהבתי

  5. איש השלג הגיב:

    איך סטף אומר? לך תהיה חרט.

    כאן מ2008
    כאן מ2012

    אהבתי

  6. איש הפח הגיב:

    אגב דיון הפחחות, ישר"ה צינזר את אמירתו של שלום על ילדותו של נתניהו בחו"ל.

    אהבתי

  7. סיני מה? הגיב:

    זהו! יש לנו סרט ב"עשר" שקל!
    אבל,איך קוראים לזה?:movie time! למה? אחרת אף אחד מפשוטי(או פושטי)העם לא ילך לסינמה סיטי,גלובס מקס,יס פלאנט….
    תארו לכם שהיו קוראים לזה "יום הקולנוע" והיו הולכים לאוריון,נגה,עצמון,חרמון,…. א ח ד לא היה בא!
    ומי היה יודע על איזה אמריקאית, שהזריקה, או מלאה, או גם וגם, את הפרצוף שלה…ולא היה מבין במה עוסק בלוג התקשורת מס. 1 בישראל במשך יומיים.

    כמו יום שלישי:"שלייקס",אורי אורבך (כנראה המציא את ה"שם") בטוח שכל עירקי,מרוקאי ואתיופי לבשו בנעוריהם כתפיות להחזקת המכנסיים,ואם לא הם, אז סבא שלהם.. ובבבבטח כווולם יודעים מה זה שלייקס, או ש…אה אולי זה בכלל לא מיועד להם,כי זה תרבות בכלל….

    אוסף פרימטיבים!

    אהבתי

  8. חדשות טריות: בהתקרב יום השנה חודשה החקירה ונמצא עד שראה את רבין יורה לעצמו בגב. העד תושב יצהר בן 17 אמנם כתב בהצהרה שנתן בכתב 'עקדח' אך מוסכם שטעות איות אחת אינה פוסלת את העדות.

    אהבתי

  9. Mosh הגיב:

    עידן לנדאו טועה כבר בפסקה הראשונה…
    על הקיר נכתב "כהנה צדק" ו"תז(ג) מחיר" שאם נמשיך בהשוואה לנאצים (מה שלפי חוקי גודווין פוטר מהמשך קריאה ) שקול לניאו נאצי שיכתוב על קירות בית כנסת "עיטלר צדק" מה שלא מסתדר עם כך שאדם שמאמין באדם ובתזה כ"כ קיצונית לא יידע כיצד לכתוב את שמו של מורו הרוחני.

    במהלך ה'פוגרום' שנעשה בתחנת הרכבת הקלה ע"י צעירים, נראו כמה לוקחים ספריי ומקשקשים כיתוב על התחנה החרבה ….מנחשים מה זה היה ?
    כן…'תג מחיר'
    מי ידע שגם ערבים יודעים לכתוב בעברית
    *******
    אני מודה לההוא למעלה על אופנהיימר, גלאון, רוזין וחבריהם שעם כל מילה ואמירה חוצבת לבבות מרחיקה אותם מהקונצנזוס
    יריב לאחר חצי שעה יצא בהאשמת הימין בפיגוע
    גלאון משתיקה את המבקרים של מנשה נוי (בשם חופש הביטוי הסלקטיבי)
    ורוזין יוצאת נגד 'ייהוד' שכונה בעיר הבירה של ישראל (מילים מוכרות מאיפשהו)

    כי תבינו חברים, בישראל של השמאל – לערבי מותר לקנות דירה היכן שיחפוץ ומי שיאסור זאת יועמד למשפט ולכתבות הכפשה ובעוד יהודי המעוניין לקנות בית מגיע עם אג'נדה להדליק אש!
    לפי השמאל פיגוע דריסה של אנשים תמימים הגיע כתוצאה של משהו או יותר נכון מישהו, בד"כ יהודי.
    צחוק הגורל (ואלו מילים הכי לא מתאימות) והתרחש אתמול פיגוע ירי במשכן הדמוקרטיה הקנדית….את מי יריב היה מאשים על זה ? בטח על המחסור בשלום בישראל.
    השמאל קורא להחרים מוצרי התנחלויות אך קורא לחרם צרכנים על חברה (שהפרזנטור שלה קרא לאותם לקוחות 'נאצים בפוטנציה' ו'רוצחי ראש ממשלה') – סתימת פיות.

    תודה לאל על השמאל…כך אני יודע שיש גרוע יותר

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      מוש תמהה אני עליך.בן
      לעם חכם, ש"ם ופוסקים
      וגם פרסי נובל. ממה נפשך.
      אומר אתך בפיך, כתיבת "כהנא
      צדק" ו"תג מחיר" על קירות,
      מכוניות ובכלל היא מעשה של שונאי
      ישראל, זדים הבאים להרע לסכסך
      להעליב לפגוע לחרחר ריב ומדון.
      כאן לטענתך כתבו זאת ישמעאלים
      מילא בידוע.. וכ"ו. אבל יהודי
      שעושה כמעשה ישמעאלים מה
      נאמר עליו. ואם תאמר כל
      הכתובות הללו כולן הן מעשה
      ישמעאלי תוכל להתחיל לכתוב
      מאמרים ב"בארץ".

      אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      או כן שכחתי, ביחס לערבים
      שמור להם לקנות דירה בכל
      מקום. עוד לא נולד הערבי
      השני שקנה דירה בהרחבה של
      אחד מקיבוצי השומר הצעיר.
      ויש עוד מקומות שבהם לא
      יצליח ערבי לרכוש דירה.
      השני זה בגלל שהכל ייתכן אבל
      קצת.

      בכלל, צרת הציונות שהיא אולי
      המעשה הפוליטי הצודק, ההגון
      והנכון בעולם היא בין היתר
      מי שבה להגן עליה ובצדק, מביא
      נימוקים שהם כחסד של דוב.

      אהבתי

      • מוחמד הגיב:

        ניסיתי בגבעת חיים, לא הלך.
        לא באיחוד ולא במאוחד.
        ניסיתי בשוהם, לא הלך.
        ניסיתי ברובע היהודי בירושלים, לא הלך.
        חבר שלי ניסה בקרית ארבע, לא הלך, השתחרר כבר משיקום הבחור.
        כפר חב"ד, שום דבר.
        כפר מל"ל, כלום.
        בסוף עמדתי רגע אחד לא מוכן בא זמביש נדחף לי לנחיר.

        אהבתי

        • עובר אורח הגיב:

          יא מוחמד, יא בן דודי
          שפר גורלך בדרך כלל
          הוא נדחף איזה מטר
          למטה. באשר לשיכון?
          שמענו אתה יורד לנגב
          שחק אותה מטרוד.מילה
          עם העזזמה, סוליה
          פה סוליה שם. תעבור
          הרצה. תצליח. תבנה
          פחון ארבע כיוני אויר מבט
          ישר לכור. לא קושן לא
          בטיח. עשו זאת אלפים
          לפניך.

          אהבתי

  10. אחד הגיב:

    לואי סי.קיי. נתן את אותו טיעון נגד בתי הספר המקצועיים ששלום נתן, רק מצחיק יותר:

    http://www.cc.com/video-clips/u1h53k/stand-up-louis-ck–uncensored—technical-high-school

    אהבתי

  11. חייל זקן הגיב:

    V, שוב פעם צצה הלאומנית הציונית ומצטרפת לתועמולה הפאשיסטית שהפכה תאונת דרכים תמימה לפיגוע. אין פלא שאת מעלימה את תוצאות הניתוח הבליסטי/פורנזי שמפריך את טענת המתנחלים ההזויים שסרטי מצלמות האבטחה של הערבים (מלפני מספר חודשים) המראים שני שהידים מפונים באמבולנסים היו מבויימים.

    אהבתי

    • הסמל פפר הגיב:

      הלב דואב על אובדנה של התינוקת שנרצחה בירושלים.
      תנחומים למשפחתה. מי ייתן וימצאו נחמה לכאבם הנורא.
      ובלב תפילה שחיה זיסל ברון ז״ל תהיה האחרונה ברשימה הארוכה של תינוקות, פעוטים וילדים שאיבדו את חייהם בסכסוך.

      אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        אין בליבך רחמים על פעיל השלום שנרצח על ידי מתנחלים? לא מגיע לו להשתכן בבוידעם של פעיל זכויות אמיץ?

        אהבתי

        • הסמל פפר הגיב:

          לא אין לי. הוא נבל בן מוות.
          עלייך אני מרחם לעומת זאת, אתה אומלל.

          אהבתי

          • עובר אורח הגיב:

            אכן סיסמת הנאורים:
            מי שאינו חושב כמותי,
            אומלל!. ואם כך אני
            אומלל פי שנים כי איני
            חושב כחזן וגם איני
            חושב כמוך. אומלל
            אני.

            אהבתי

          • תיקונים הגיב:

            אין בליבך רחמים על פעיל השלום שנרצח על ידי מתנחלים? לא מגיע לו להשתכן בבוידעם של פעיל זכויות אמיץ?

            V, שוב פעם צצה הלאומנית הציונית ומצטרפת לתועמולה הפאשיסטית שהפכה תאונת דרכים תמימה לפיגוע

            האומללות היא לא בדעות של חז"ן, אלא בדרך הנלוזה שלו להביע אותן.
            שאלות רטוריות המתיימרות להגחיך איש קש דמיוני, לעתים תוך שימוש ב V קשת היום המסתורית הנדרשת לשאתן על מכוות עורה הדואב.

            אהבתי

  12. מיכה הגיב:

    אחרי מה שאת מביאה מהפלייבוי אולי נתחיל להאמין למי שמספר שהוא קונה את העתון בשביל לקרוא את הכתבות.

    אהבתי

  13. קשת הגיב:

    איפה דיבר אריאל הורוביץ? האם היא עדיין מוצאת חן בעיניו גם שהיא זאת לא היא, כלומר לא הפרצוף הרגיל שלה יותר. האם הוא נשאל בראיון אם היא עדיין ״סוש״ בעיניו או שהכל מבוטל?

    שאלה שאלתית אבל מסקרנת במה הגברים מתאהבים בעצם.

    אהבתי

    • מיכה הגיב:

      הבוקר הוא התארח בתכנית של קרן נויבך, ובהתיחסות מבודחת למדי לזלווגר אמר שהוא כתב לה שהוא לא עשוי מפלסטיק, אתו יהיו לה חיים אמיתיים. ההצעה היתה מונחת על השולחן, והיא… בחרה בפלסטיק.

      אהבתי

  14. לשכך את התבערה, לא לשכח. (או "השגיאה במקור").

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      השגיאה שלי, תודה

      אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      פעם בנו בישראל דיור בר השגה לנזקקים.
      נחש נא, אדון ברמן, היכן נמצא אותו דיור בר השגה היסטורי המופיע בצילום.

      אהבתי

      • נו ו-?
        (לא צריך לנחש, כתוב).

        אהבתי

        • חייל זקן הגיב:

          החברים שלך קוראים לזה סילואן. יהודים, ניצולי מפא"י, קוראים לזה כפר השילוח שנבנה על ידי חלוצי העלייה הראשונה, עולי תימן, בהנהגת הרב סעדיה מדמוני. לאחר מותו החליפו בנו יוסף מדמוני. כמנהג התימנים התפצל בית הכנסת הראשון לחמישה בתי כנסת. היהודים גורשו מהמקום סופית על ידי חברונים שגזלו את בתיהם (כמו בחברון).

          אהבתי

          • נו אז מה? אתה רוצה לפתוח את כל הקושאנים מלפני 48'? לתת לכל אחד בלי הבדל דת ומוצא אתני לממש את זכות אבותיו המגובה במסמכים?

            אה, לא?

            לא חשבתי ככה.

            אבל זה בסדר, ניצחתם. פתרון שתי המדינות, אפילו כאמצעי זמני בדרך לפדרציה, מת. תיהנו.

            אהבתי

            • חייל זקן הגיב:

              המנצח פותח את הקושאנים שהוא בוחר. כך עשו הערבים בכפר השילוח וכך על היהודים לנהוג בסילואן

              אהבתי

              • למנצח שיר מזמור הגיב:

                המנצח פותח את הקושאנים שהוא בוחר.
                למפסיד יש כמה אפשרויות:
                להודות למנצח על אדיבותו, להתחפף בשקט או לזרוק עליו בקבוקי תבערה.
                כשהוא בוחר באפשרות האחרונה המנצח המום, נזעם, נחרד מהאלימות הבלתי צפויה הזו, מעוצמת השנאה.
                המנצח מחליט להגיב בכוח, הרבה כוח, המון כוח, מעצרים, מחסומים, גירושים, הריסת בתים.
                הוא עושה הכל כדי שהמפסיד ישתכנע בכל זאת שעליו להביע הערכה ותודה למנצח.
                זה לא קורה, המפסיד שוב בוחר לזרוק אבנים ובקבוקי תבערה.
                המנצח נדהם, נעלב, לא מבין מדוע המפסיד אלים כל כך, ברברי כל כך, ובמיוחד איך העולם שותק נוכח התפרצות כזו של טרור רצחני.
                מי המנצח? מי המפסיד? שום דבר כבר לא ברור, הכל מעורפל ומבולבל, חוץ מזה שאנשים מתים, זה ברור לגמרי.

                אהבתי

              • שולמית הגיב:

                ומה עם יפו שבה יהודים, חלקם, אם אינני טועה, אמנים, אנשי רוח וחברה ונכנסים לדירות שהיו בבעלות ערבים ומשנים את אופי השכונה. בשני המקרים הנכנסים רוכשים את הדירות. ומה עם שכונות יהודיות שבהן ערבים רוכשים דירות ומשנים את אופי השכונה. ומה עם שכונות שבהם החרדים רוכשים דירות ומשנים את צביון השכונה. האם בכל המקרים הללו מתרצים פעולות טרור?
                ומה עם עין הוד, מושבת האמנים ואנשי הרוח וכו' שעברה להידים באמצעות הונאה וגרוש התושבים המקוריים שצופים על בתיהם ממרחק לא רב

                אהבתי

                • ברוך מ. הגיב:

                  את צודקת שולמית. בנושא שינוי השכונה. בואי לחברון.
                  תראי 150,000 ערבים סגורים בבתים, בעוצר וסגר שנמשכים כבר 15 שנים, חנויות נטושות, שוק סגור, גדרות חוצות רחובות, שערים ומחסומים בתחילת ובסוף כל סימטה, חיילים על כל גג שלישי.
                  אכן יהודים שנכנסו ושינו את השכונה!

                  אהבתי

                  • שולמית הגיב:

                    נורא. וזה מזכיר לי להזכיר שראש הממשלה רבין ז"ל לא ניצל את ההזדמנות לפנות את המתנחלים מחברון לאחר רצח גולדשטיין. גם זה חלק ממורשת רבין

                    אהבתי

                • השינוי הגדול ביותר שעבר ועובר על האזור הוא עזיבת הנוצרים מפני היהודים. היהודים האומנים הדובדבן שבמחנה ינשלו ערבים בשביל בריזה ים תיכונית או הר טרשים קירח מבלי להדרש להסברים.

                  אהבתי

            • קונשטוק הגיב:

              וזו לא המדיניות כרגע?

              לא שמעתי שתביעת בעלות ערבית נדחתה בטענה שקושאנים מלפני 48 לא נחשבים

              אהבתי

              • תגיד, אתה ליצן? שמעת שהתקבלה תביעה כזו? אתה יודע כמה רכוש היה לערבים במערב ירושלים (ובשאר חלקי המדינה) לפני 48' שעבר לידיים יהודיות? על מה אתה מדבר??

                אהבתי

                • תן לו לקרוא את חוק נכסי נפקדים ואת פסקי הדין שהתפלפלו על היה בישראל או לא היה בישראל … חשוב להיפגש עם המציאות.

                  אהבתי

                  • חייל זקן הגיב:

                    תן לו לקרוא גם את כל התביעות של יהודי חברון, של יהודי כפר השילוח, של יהודי גוש עציון ושל יהודי ירושליים העתיקה לפני 67. אחרי זה אפשר להוסיף את התביעות של יהודי מצריים, עירק, סוריה, מרוקו, אלז'יר, לוב, טוניסיה ותימן. שעור טוב בהתפלפלות.

                    אהבתי

                    • מבקר המדינה הגיב:

                      תביעות בחברון? בכפר השילוח?
                      הצחקת אותי.
                      פשוט באים עם הצבא והמשטרה ונכנסים, והמאבטח עם חולצת להבה גם כן שם, לתפארת מדינת ישראל.

                      אהבתי

                  • קונשטוק הגיב:

                    מתי בפעם האחרונה ישבת עם המציאות על כוס תה?

                    אולי גם כדי שתזמינו את ההגיון

                    אם יש חוק ותקדימים משפטיים שאומרים שתביעות ערביות על סמך בעלות מלפני 48 לא יתקבלו אז על סמך מה אדון ברמן מאיים ?

                    אהבתי

כתיבת תגובה