הדיקטטור הקטן

yediot10.11.14maariv10.11.14

haaretz10.11.14isra10.11.14

הכותרות

♦ נדהמתי מהתגובות אתמול בבלוג, שרובן מצדיקות את השוטר היורה שהרג את חיר א-דין חמדאן.
שוב פעם: לא מבינה איפה טעיתי בחינוכי.
זה מגוחך לחלוטין, מאחר שהשוטר היורה עצמו אומר שלא התכוון להרוג. הוא מאובטח כעת ברמה 6, הרמה הגבוהה ביותר, בשל איומים על חייו.

http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=5b8cba0e37699410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=295a2e303ccc8410VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=9e8cba0e37699410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

♦ תרומת ידיעות לקידום הדו קיום: כפולת האמצע על יהודים וערבים שהקימו עסק משותף.

♦ המשך הסאגה על אהוד אולמרט ואהוד ברק ושוחד המיליונים שברק קיבל לכאורה, מאוד משעשע: בידיעות כותבת טובה צימוקי ש"וינשטיין צפוי להורות על הבדיקה בגלל מעמדו הרם של הדובר ובעקבות פניות שהגיעו אליו בדרישה לברר את הטענות".
ולמה זה הצחיק אותי? כי "מעמדו הרם של דובר" קשור כקליפת השום. אנשים מרכלים בכל גיל ובכל מעמד. מהנמוך לגבוה. אין בכך כדי לומר שאני יודעת אם ברק לקח או לא מיליונים או חצי שקל, רק הנימוק לפתיחת החקירה ע"י וינשטיין מביך ברמות.

החוק נגד ישר"ה

חוקישרה10.11
חיים שיין ממחזר את עצמו.

♦ העיתון מביא את דברי פרופ' אסא כשר לרשת ב':

התקשורת, יש פה שני דברים שמוכרחים לסמן אותם. קודם כל, היא שיכורת כוח. ביום רביעי הקרוב תידון הצעת החוק נגד עיתון 'ישראל היום'. בעיניי זו שערורייה. לצורך האינטרסים הכלכליים של עיתון גדול, 'ידיעות אחרונות', יש חברי כנסת שמתגייסים להפריע למתחרה 'ישראל היום' במודל העסקי שלו… אני לא רואה איך זה לטובת הכלל, אני לא רואה איך יש פה אפשרות כלשהי בכלל לעסוק בזה בצורה רצינית חוץ מאשר באמת הבריונות של הרוב שיכול להכתיב לאנשים איך לנהוג בעסקיהם. את זה אני אומר בלי שום קשר לאג'נדה של 'ידיעות' או לאג'נדה של 'ישראל היום'. זה לא מעניין אותי בכלל. 'ישראל היום' הוא עיתון שתומך בנתניהו. גם אם היה מתקיף מהבוקר עד הערב את נתניהו – הייתי אומר אותו דבר. אתה לא פוגע במודל עסקי כזה.

♦ הכנס היהודי הזה בוושינגטון, של IAC, עליו אני מדווחת כבר כמה ימים, הופך משיחי מיום ליום.

אני מאמין שאנשים בדעה צלולה יחשבו פעמיים… הם יבינו שהם יוצרים דיקטטור. זהו מפעל פרסומי שנוני מוזס רוצה לחסל כדי שהוא יוכל למכור את העיתון שלו להוצאה לאור גרמנית או לכל אחר שיהיה מוכן לשלם לו מספיק כסף, אז הוא רוצה להעלות את המחיר. הוא יודע שהוא בצומת דרכים, בין הישרדות להכחדות.
…נוני מוזס תוקף את ביבי ואת משפחתו במשך שנים ועשורים… אני מוכרח לזקוף זאת לזכותו של נוני, כשהוא אומר שזה 'ביבי-תון', שזה העיתון של ביבי, הוא מנסה לפגוע באמינות שלו ולהגביל את עצמאות העיתון. אבל זה פשוט לא נכון. זה פשוט טיפשי. אם הייתי שופט הייתי צוחק על זה…

http://rcs.mako.co.il/flash_swf/players/makoPlayer/VideoPlayer.swf?vcmid=c9cfba0e37699410VgnVCM100000290c10acRCRD&videoChannelId=bb6602eb66fc8410VgnVCM100000290c10acRCRD&galleryChannelId=8fcfba0e37699410VgnVCM100000290c10acRCRD&showlogo=0

אדלסון וסבן בהחלט היו רוצים לרכוש את ניו יורק טיימס כדי להשמיע בו את דעותיהם, כמובן.

ציר המוות בפ"ת

אחרי 21 הרוגים במשך חמש שנים ומיליוני שקלים שירדו לטמיון, יסגור משרד התחבורה את ציר האוטובוסים בז'בוטינסקי הפתח תקוואי "ביומיים הקרובים".
מדובר באחת משערוריות הבטיחות הגדולות בישראל, וככל שאני מבינה, שום גאון ממשרד התחבורה לא יעמוד על כך לדין. האם זה לא רצח? או לפחות הריגה? 21 בני אדם היו צריכים למות בגלל טיפשות אין קץ של מתכנני התחב"צ בעיר וביציאה ממנה. לא דורש ועדת חקירה? לא כדאי שמישהו יישב בכלא או שהרשיון שלו להכריז על נתיבי תנועה יישלל? לא, באמת, תגידו, אני רוצה להבין.

 יש עורכים בבית?

נתניהומסוק
שום בדיקות ושום כלום.

אישתקשורתאלמוני

לא חבל ככה לבזבז כסף על תמונה חסרת קשר מהמאגר?

צרות בכותרות

ידיעות, כתבה על הקיצוץ בצה"ל, ע' 12.
הקטנה

משתכשכים בביצה

גבירותיי, נראה אם מי מכם יכול לעזור לי:
אני מחפשת עיתונאי/ת ערבי/ה שיכול לדבר על ביקורת תקשורת בתקשורת הערבית המקומית.
מישהו מכיר? יודע?
נא שגרורוהו אלי, ומובטח לו/ה משהו נחמד.

שרון שפורר VS גדי סוקניק:

פשוט לא ייאמן: איך גדי סוקניק בוחר לעשות פולואו על החשיפות המדהימות של ברוך קרא על החזירות של אולמרט וברק והאאודי שלהם? הוא עושה איטם מתלקק על חברת אאודי כולל ראיון קצר עם מנהל השיווק של אאודי. שאותה אגב מייבאת צמפיון מוטורס של פרופסור יצחק סוארי – מנושאי הדגל של ההון שלטון בישראל וכמובן חברו הקרוב של אולמרט שלפי התיאור שלו בהקלטות שולה קיבל אאודי לפרצוף עם יופי של אקססוריז.

אלי ציפורי VS גיא רולניק

אלי ציפורי (גלובס) חובט בגיא רולניק עם נתונים. מזה זמן שרולניק מנסה לגרום לאזרח הפשוט לחשוב שהמגזר הציבורי כולו סוורי נמל אשדוד, ושהעובדים בו אשמים בכל החוליים כאן. ציפורי, בנתונים שאסף, מנתח לעומק, ועוקץ את מתחרהו.
הוא גם מעלה את השאלה הגדולה, בלי להזכיר את רולניק בשמו, למה כל התוכניות שלו לשיפור המצב כוללות רק הגברת התחרות והורדת יוקר המחיה באמצעות רפורמות אוטופיות של המצאת המדינה מחדש, אבל אף פעם לא העלאת שכר (רמז – כי כשהוא מדבר על מעמד ביניים שבשבילו צריך לעשות רפורמות, הוא לא מדבר על שכירים).
מעניין אם רולניק יגיב.

…איך בדיוק מייצרים משרות עם פריון גבוה ושכר גבוה, ומה עושים עם תעשיות שבהן הפריון נמוך כביכול. לפני שנתפנה לעסוק בשאלה הכבדה הזאת, החלטנו להמטיר עליכם עשרות נתונים, שקיבצנו בכמה טבלאות. אנחנו מאמינים שאי-אפשר לקיים דיון כלכלי רציני בלי לספק עובדות או נתונים, ואחת הבעיות של השיח הכלכלי בארץ הוא שהוא הפך סיסמתי, אמוציונלי, מכליל ומאשים. נושאים כלכליים כבדים מועברים בדקות בטלוויזיה או במאמרים של 300 מילה בעיתונות, ותמיד עם אינפלציה במילים מפוצצות כמו "קרטלים", "מונופולים", "סקטור ציבורי שמן" ו"סקטור פרטי רזה" וכדומה. זה כמובן קליט, מתסיס, מוכר ועתיר רייטינג. מה עם קצת עובדות? נו, זה ממש לא חשוב.
אז ככה: השכר בסקטור הציבורי גלוי ומפורט מאוד. הדוח השנתי של הממונה על השכר, הכולל את כל הגופים הציבוריים, מציג את ממוצעי השכר בכל גוף ואת רשימת בעלי השכר הגבוה בו. השכר בסקטור הפרטי, לעומת זאת, לא ממש גלוי…

מתן שירם, מבקר הקולנוע של גלובס, פורש.
אמנון מרנדה מונה משנה לעורך ב-ynet.
ליאור לנדנברג, לשעבר רכז הכתבים של מעריב, יהיה הדובר של יאיר לפיד.

הלכה לעולמה

גאולה נוני.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

מה יחזק את מערכת הבריאות?
תשובה לסטטוס של שרת הבריאות יעל גרמן.

כמו שאומרים בערוץ 10 בעניין ההקלטות של אולמרט, אני לא אחראית על המידע. כתבה ניצה צמרת בפייסבוק:

כשהעוגה מוצלחת- טעימה לחיך ונאה למראה, מגיעות לשף מחיאות כפיים. אבל כשאינה מוצלחת -כל הדיבורים לא יעזרו. והנמשל – חיסון השפעת 2014. בשבוע שעבר הוסר הלוט מעל התעלומה – איך קרה שכל כך הרבה אנשים חולים כל כך הרבה זמן? מתברר שהחיסון השנה מזוהם, החיידק לא הומת כראוי ולמרות זאת אתם -ן נדרשים להתחסן. והמקור שהואיל לחשוף בפניי את הסוד, לא אחר מאשר רופא בכיר בבית חולים. חודשיים אני גרורה נגררת, חיה בקושי, לא מתפקדת, מצומררת תדיר, מנוזלת, משתעלת , חום בא והולך, אֶפֶס כוחות, ראש כבד, חולשה… לא כולם חטפו השפעות לוואי קשות כאלה. רבים חטפו. יש לי הכבוד להימנות עליהם. אז מי שטרם עשה את המעשה, שיחשוב טוב-טוב אם הוא מעוניין להסתכן. אפרופו, החיסון אמור לכסות על כחמש סוגי שפעות כשבאוויר מסתובבים הרבה יותר. ראו הוזהרתם-ן

רביב דרוקר מסנגר על אייזנקוט.

ג'ודי ניר מוזס מלכלכת על הח"כיות זהבה גלאון ומיכל רוזין, ואז מוחקת את הציוץ כי החברים העירו לה.
מלכת הטוויטר לא ממש מודעת למעשיה, מה לעשות.

הפלסטינים ביקשו וכנראה יקבלו תדרים המשמשים את כל חברות הסלולר בישראל, את צה"ל, חברות בזק והוט, "עידן +" ו"רשת החרום הלאומית" של ישראל (Telecom.news).

ג'רי סיינפלד מתראיין ב-NBC לקראת העונה החדשה של הקומדיאנטים שותי הקפה, מטיל פצצונת, שהוא על הרצף האוטיסטי, ומעורר מאות נוירולוגים מנומנמים מרבצם, קריאות בעד ונגד, וכל מה שכרוך בנושא שנוי במחלוקת שכזה.

http://player.theplatform.com/p/2E2eJC/nbcNewsOffsite?guid=nn_bwi_seinfeld_141106

לפני פיזור

קשה קשה.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

52 תגובות על הדיקטטור הקטן

  1. הסמל פפר הגיב:

    אדום אדום הוא השטיח, הנח לו בחדרי
    אדום אדום בצמתך הסרט

    שייר לערב אדום
    מילים: תרצה אתר
    לחן: אלונה טוראל

    אהבתי

  2. הסמל פפר הגיב:

    ישראלים יקרים.
    בעלי דיעות מגוונות, חלקכם חובטים כדבעי חלקכם עדינים יותר, אבל מעניינים.
    אני עצוב.
    מדוכא.
    חרד מהעתיד להתרחש.
    לא נוסע לברלין ולא לעזה.
    נשאר פה עם משפחתי.
    במהלך התקף חרדה אחה״צ קיבלתי החלטה מטורפת.
    לצפות בדרבי הכדורסל.
    אני יודע שזה מוזר, אבל כך יהיה.

    אהבתי

  3. אני ואפסי ועוד הגיב:

    חנה קים מסכמת את מפעלות נתניהו
    המודעות של שלדון בדמרקר חוצפה שאין כדוגמתה בבחינת הפוסל במומו.

    אהבתי

  4. יובל הגיב:

    ולווט, להגיד "אני לא אחראית על המידע" ואז לצרף קישור לפוסט מגוחך וחסר כל ביסוס עובדתי/מדעי, שבנוסף גם מכיל שגיאות גסות (שפעת היא וירוס ולא חיידק, החיסון אינו מכיל 5 זנים כי אם 3 או 4, תלוי בסוג החיסון), זהו מעשה חסר אחריות, וככזה בהחלט גורם לך לקחת על תוכנו אחריות.
    אם יש לך מקור איכותי שאת סומכת עליו, אנא פרסמי.
    לפרסם שמועות חסרות ביסוס, מיד שנייה, זו לא העיתונות לה את מטיפה ללא הרף.
    ממש לא מתאים לסטנדרטים שלך ולא מכבד את האכנסיה שלך.
    החיסון לשפעת נחשב לאחד החיסונים הבטוחים ביותר והדבר מגובה בעשרות מחקרים מדעיים רציניים.

    אהבתי

    • אחד הגיב:

      וכמובן שאין שום עלייה חריגה בתחלואה השנה. כרגיל, האינטרנט והשטויות שלו…

      אהבתי

    • בטח הגיב:

      אבל מישהו אמר שהוא שמע מרופא!

      איך אומרים? לדפוק את הראש בקיר…

      אהבתי

      • velvet הגיב:

        לא. כולכם לא מבינים: יובל, אחד, בטח: פעמים רבות אני מביאה סטטוסים מפייסבוק, וזה מה שעשיתי גם במקרה זה. פעמים רבות חקירה תקשורתית מתחילה מסטטוס בפייסבוק.
        העובדה שניצה (והבאתי במפורש את שם הכותבת ואת הקישור אליה) טעתה בשתי עובדות, לא אומרת שהתיאור שלה את החיסון ואת המצב השנה שגוי.
        בדיוק כמו שאני סיפרתי מה אמר לי הפלסטיקאי: יש לטפל בכוויות עם שמן זית, היא סיפרה מה אמר לה הרופא שלה. ממנו שמעה, בעודה חולה.

        אהבתי

        • אני ואפצ'י ועוד הגיב:

          כדאי לסקרר כמה מתוך קוראי הבלוג התחסנו. אני- לא.

          אהבתי

          • טום ג'ואד הגיב:

            מה שקשור לחיסונים ולתרופות טעון תמיד, ועל העגלה הזאת יקפצו מי שמתנגדים לחיסונים בלאו הכי. מדי פעם פורצת לה היסטריה' לה קטנה, כי לכל חיסון יכולות להיות תופעות לוואי קלות (שלא פוגמות בחשיבותו או ביעילותו).
            זה לא קשור לדברים שסיפרה הכותבת ולמה שאמר לה הרופא, כי זאת אינפורמציה שחשוב לבדוק. גם חשוב להרגיע את המודאגים, כי פוסט כזה מתפשט במהירות על נגיפית.

            אני מתחסן וכך בני משפחתי – מקשיש סיעודי ועד ילד.
            רק בריאות.

            אהבתי

        • יובל הגיב:

          ולווט, מה שאת כותבת הוא היתממות.
          העובדה שלא בחרת לקשר למליון פוסטים אחרים אלא דווקא לזה של ניצה, מטילה עליך סוג של אחריות. אם תרצי ואם לא תרצי (ואני מניח שתרצי), לבלוג שלך יש השפעה ותפוצה רחבה ואיתם צריכה לבוא גם אחריות.
          לכתוב פוסט המבוסס על שמועה חסרת כל ביסוס זונפעולה חסרת אחריות וגם הקישור אליו הוא כזה.
          בממוצע בכל שנה מתים בישראל מאות !!! אנשים מסיבוכי שפעת. לעומת זאת, בממוצע מתים בישראל אפס אנשים מסיבוכי חיסון לשפעת.
          אז כן, החיסון אינו אפקטיבי ב 100% ובמקרים נדירים (מאוד) יש לו תופעות לוואי. אבל, התועלת של חיסונים בכלל והחיסון לשפעת בפרט, עולה בעשרות מונים על הסיכון המזערי.
          את מתנגדי החיסונים "המקצועיים" אין לי דרך או יכולת לשכנע. הם בכל מקרה לא נותנים לעובדות לבלבל אותם ובסופו של דבר הטיעונים שלהם תמיד מתרדדים לכדי: שמעתי שפלוני סיפר ש…, לשכן שלי קרה… , וכמובן קונספירציות על חברות התרופות המרושעות.
          ביקורתיות זה מצויין. ספקנות זה נהדר. רק נסו להיתלות במקורות קצת יותר אמינים מאשר פוסט מפוקפק.

          אהבתי

        • טום ג'ואד הגיב:

          אני מאוד מקווה שאין כאן אנשים שהבינו מדברייך שיש לטפל בכוויות בשמן זית. שמן זית (כמו כל שימון אחר) מומלץ רק לכוויות שנסגרו. מי שהבין מזה שאפשר לטפל כך בכל כוויה ובכל מצב, כי יש לו נטייה לשנוא רפואה קונבנציונלית, טועה.
          אני מאוד מקווה שאנשים לא הבינו מהפוסט של ניצה שחיסונים באופן כללי מזיקים. לא יזיק אם מישהו מוסמך יגיב בקשר לחיסון הספציפי הזה כדי להרגיע וזה לא קשור לוויכוח על יעילות החיסונים.

          אני בטוח שלמשמעויות האלה התכוונת, כי אלה גבולות האחריות של כותב.

          אהבתי

          • גריפה הגיב:

            רצוי לחסן- ילדים, זקנים, חולים במחלות כרוניות, ומי שעובד עם קהל בדגש על מרפאות ובתי חולים. אנשים בריאים לא חייבים להתחסן. קרו מקרים שמחוסנים בקבוצת הסיכון חלו ונפטרו בסמיכות לחיסון כתוצאה מתופעות לוואי, ושל אנשים חסונים ובריאים שחלו גם הם והפסידו ימי עבודה.בכל מקרה החיסון אינו אמור לכסות את כל זני השפעת .

            אהבתי

  5. מלול הגיב:

    צטופש לבקר את הביטוי "בגלל מעמדו הרם של הדובר". כשר"מ לשעבר מאשים ר"מ לשעבר אחר בלקיחת שוחד, גם בשיחה פרטית, זה מספיק חמור כדי לפתוח בחקירה. בנוסף, הוא לא רק הזכיר שוחד במיליונים אלא גם לאן תוכל הכסף ואת החוטים המשטרה צריכה לקשור. אם ברק היה ידוע בצניעות נוסח בגין, ניחא, אבל זה אותו ברק שאשתו הקימה חברה שהייתה אמורה ליהנות מקשריו. ממש כמו שעליזה דה וינצ'י מכרה ציורים רק תודות לייחוסה

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      "מאשים"? מדובר בפיסת רכילות.
      דין רכלן רם מעלה כדין רכלן יושב קרנות. רכילות היא רכילות. אין פה דבר עם מידע מוצק או בדל ראיה.
      זה לא אומר שאני מצדדת בברק, או חושבת שהוא צח וטהור. לא קשור להיותו נהנתן רודף תענוגות.
      הנימוק האווילי הוא שהצחיק אותי.

      אהבתי

  6. לחם הגיב:

    ושוב יהודה שרוני לא ממש מאופס על המציאות. מי שיוצא נגד הפגישה שלי עם לפיד, הוא כותב בפייסבוק, הוא סתם קנאי. תפנים, לקקן טייקונים, אף אחד לא מקנא במה שאתה עושה, רחמים אולי יותר מתאים? ובאשר לפגישה עם לפיד, זה בסדר שעיתונאי נפגש עם שר האוצר, זה הרבה פחות בסדר כשעיתונאי מלקק לשר האוצר.

    אהבתי

  7. ZIKI הגיב:

    לא טעית בכלום. ברור ומובן מאליו שהשוטרים התנהגו כחובבנים פחדנים שלא מסוגלים להתגבר על ביריון קטן ומחורבן.
    ברור גם שאסור לירות ולהרוג אזרחים בנסיבות שראינו בסרטון.

    מאידך, אנחנו (או לפחות אני) לא עורכי דין ולא משפטנים ולא איזה פילוסופים למוסר ואתיקה. בנוסף גם נמאס לנו מהנבלים שהורסים לנו את החיים ואת הפרהסיה בכל מקום ובכל זמן ואם אחד מהם חוטף באבי אביו אז זה בהחלט מביא קצת סטיספקציה.

    אהבתי

  8. הינשוף של מינרווה הגיב:

    1.

    נדהמתי מהתגובות אתמול בבלוג, שרובן מצדיקות את השוטר היורה

    לא בהכרח מצדיקים את השוטר. מאשימים את ההרוג. זה לא אותו דבר.

    2. החינוך שלך אינו זה שמטביע בדליים ילדים שהתעללו במנקה?

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      לא מטביע. טובל.

      אהבתי

      • הינשוף של מינרווה הגיב:

        מילה ברצינות:
        מדובר באדם אלים, שלא מהסס לתקוף אנשים חמושים. קל וחומר שלא יהסס לתקוף אנשים לא חמושים. למשל, את אשתו.

        אהבתי

        • ד הגיב:

          ואני נדהם מההרשעה המיידית של השוטר שירה, במיוחד שבכלל לא רואים את השוטר היורה בצילומים.
          אולי עדיף לחכות לתוצאות החקירה?

          אהבתי

        • ניימן הגיב:

          ולכן מגיע לו שירו בו? צריך שיעצרו אותו ושילך לכלא או משהו.

          אהבתי

          • ההנחיות לפתיחה באש מגנות על כל הצדדים (קורבן תוקף ושוטר) אבל הגדרות מטבען לא מסוגלות לענות על מהירות ודקויות בהתרחשויות מורכבות ולכן מתקיים לא פעם פער בין כוונת המחוקק לביצוע. ההנחיות מורות לשוטר לשמור על שלמות גופם ונפשות המעורבים ואוסרות על ירי לשווא. בסרטון רואים כוונה ברורה וסכנה מיידית. היה עם הגב, עם משולש עמודו או דגל לבן ועדיין בינו לבין השוטר יש מקסימום שלוש שניות לדקירה שיכולה להסתיים במוות או פציעה. בתמונה הגדולה, אותו פער ארור משמש את התוקפים בביצוע ובתכנון התקיפה ומכאן הצורך המבצעי, החוקי (וההומאני) שהשוטר יפרש את החוק וההנחיות לחומרת התוקף. צריך לזכור שהמחוקק לא שיער שרוצחים ישתחררו מהכלא.

            אהבתי

            • ניימן הגיב:

              אני חושש שקראת את השאלה שלי מחוץ לקונטקסט, ולכן פירשת אותה לא נכון.

              הבחור שהגבתי לו כתב ש"מדובר באדם אלים וכו' וגו'". שאלתי אם לכן מגיע שירו בו? (כלומר, מה זה קשור שמדובר באדם אלים? מוצדק לירות באנשים אלימים?)

              לא קשור להאם השוטר פעל כמו שצריך או לא.

              אהבתי

  9. זזזס הגיב:

    כאילו, זה הכרחי לדווח לנו על כל צעד ושעל של סיינפלד משל אנחנו ב1996? הסדרה הגאונית ירדה לפני עידן ועידנים, מאז הוא רק מביך את עצמו (בניגוד ללארי דיויד), ובעיקר בסדרת הקפה המיותרת – קצת כמו לדווח על סילבסטר סטאלון. הבנו, סיינפלד, יופי. זו אינה מילת קסם ואפשר להניח לו קצת.

    אהבתי

  10. קודם עולים על הר הבית ואחר כך מתפלאים שדוקרים חיילים? ואגב, דקירת חייל אינה מוגדרת כפיגוע ומשפטנים בינלאומיים רואים בה חלק ממאבק שחרור לגיטימי נגד כיבוש זר. ישראל היא מדינת חוק וחייבים לעשות הכל כדי שלא נהפוך לדיקקטטורה פאשיסטית ימנונית שמאפשרת לאנשי חוק לרצוח חשודים ללא דין ובלי משפט.

    אהבתי

  11. יוריק קרמר הגיב:

    ולווט, אכן טעית בחינוכך. מיעוט בעם מתנגד לממשלה. רוב העם תומך בממשלה, שמדיניותה אינה אוהדת ערבים. העם, או רובו, שונא ערבים. מי שהורג ערבי – עושה טוב.
    תתנחמי בכך שרוב העם לא חושב. מי שחושב, נמצא במיעוט. כמוך.

    אהבתי

  12. רעולי פנים בודדו אותי והצילו אותי.

    כותרת מרמזת על דו-קיום. את הסלקציה הערבית הסתירו בגוף הידיעה:

    הם פתחו את הדלת של הרכב והחלו לתשאל את הנהג כפי שעשו עם נהגים נוספים…לאחר שהנהג דיבר בעברית במבטא רוסי כבד, הם הכו אותו, שלפו אותו מהרכב ולאחר מכן הציתו את הרכב.

    פחחח. סלקציה? קטן עלינו. תוך כדי דופקים סלפי.

    השיח' עאדל אל-כלבאני מצטרף לשובך.

    אני מוציא מהכלל כמובן את המיעוט שבמיעוט שגרונם ניחר מרוב אזהרות מפני הקיצוניות המיוחסת לסלפיה.


    וגם עוזי דיין מצטרף לשובך.

    על הרקע הזה, כשהגבול שלנו איתם הוא הגבול הארוך ביותר והשקט ביותר שיש לנו, ישראל חיונית ברמה אסטרטגית לקיומה של ירדן".

    (טאבו זה כאן)

    נדהמתי מהתגובות אתמול בבלוג, שרובן מצדיקות את השוטר היורה שהרג את חיר א-דין חמדאן.
    שוב פעם: לא מבינה איפה טעיתי בחינוכי.

    היקום בתגובה:

    הדוקר ברח למרחק של 200 מטר וניסה למצוא מסתור בבניין בן חמש קומות, הוא נתפס לאחר מרדף לקומה הרביעית בזכות התגובה המהירה של הכוח המשטרתי.

    אהבתי

  13. מיכל הגיב:

    סיינפלד לא לבד. גם השחקנית דריל האנה חשפה לפני מספר שנים שהיא על הרצף.

    אהבתי

  14. imanuel הגיב:

    מסתבר שגם
    בקרב קוראי
    הבלוג מסתתרים
    ציונים צמאי דם

    (אני סתם בעד
    החזרת כושר
    ההתרעה למשטרה
    גם אם זה אומר
    כמה הרוגים במקרים
    אפורים מעין אלה)

    אהבתי

כתיבת תגובה